Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Слабо развита икономически, разчитаща на оръжието навън и на репресиите навътре -п такава държава може да освободи само след като разори, а ако не успее да разори, разорението ще е последващ резултат.
Грешите напълно. Доставянето на газ от различни доставчици и доставянето на газ от един доставчик (империя с особени претенции към България) са два тотално различни фактори за корупцията. В първия случай някой служител може да спечели и ако има правоохранителни органи - да бъде разследван и евентуално - осъден. Във втория случай се отваря вратата за инвазията на руската империя, за поддържането и разрастването на руската пета колона и спъването на развитието на държавата като цяло. Това никой прокурор и следовател не може да разследва, ако му е мил животът. Това е гигантска форма на корупция, която подменя политическите ни елити, манипулира полуобразованите и необразованите и държи България на опашката на ЕС. Никакво правителство не може да доведе до прогрес на България, след като по дефиниция, този прогрес е против руското влияние у нас.
"Благодарение " на всички власти досега една значителна част от населението у нас харесва "матушка Рус"!Крайно време е да се пренапишат както трябва учебниците по история , за да знаят следващите поколения , че: -България е освободена от турско робство от Царска Русия -Царска Русия не съществува от 1917 година и е заменена от гадната и безчовечна "болшевишка Русия"/т.е. СССР/ -и да се знае, че България не освободена , а е поробена през септември 1944 година от съветско-руските окупатори и след това е избит елит на Царска България / около 20 хиляди души/ Така с течение на времето тези измами за "братска Русия" ще бъдат заличени и всичко ще си дойде на мястото!
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Повечето ни "русофили" никога не са общували с руснаци. Трябва да си ги срещал от първо лице, за да усетиш презрението им към нас, патерналистичното поведение, интровертността и агресивната им импулсивна природа. Живеем с някакви митове, които ни пречат на интеграцията в свободния свят.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Теб газът ли те интересува или само руския газ?! Атомната енергетика попринцип, или руската. Май болката ти е за руското - независимо от проблемите за България. Вероятно си и против вдигането на санкциите срещу Македония, а забравяш, чме македонският проблем е плод на вражеската политика на СССР и Русия към България.
Не ме интересува нито руската, нито марсианската газ. Интересува ме нашите управници да купуват най-евтините ресурси. Ако американското е по-евтино от руското купуваме него. Това удовлетворявали те?
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
16
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
" Русия е изключително ефикасна в едно - от цифра години ни освобождава адски успешно от свободата и независимостта ни"
Но не може да и се отрече и още нещо : с един замах руши всичко, което е постигнала с неимоверна корупция и кръвопролития в даден момент !!! Украйна май наистина ще се окаже нейния гроб......
Всеки който е живял на Запад и е владял езика на страната домакин, знае, че западният човек се отнася към българите като към всички чужденци. Да не говорим за младите образовани хора, който просто са граждани на света и общуват помежду си с максимално уважение и тоблерантност. Тези бъдещши обитатели на планетата гледат на представите, които ти развиваш, като на нещо неразбираемо и безкрайно архаично.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Повечето ни "русофили" никога не са общували с руснаци. Трябва да си ги срещал от първо лице, за да усетиш презрението им към нас, патерналистичното поведение, интровертността и агресивната им импулсивна природа. Живеем с някакви митове, които ни пречат на интеграцията в свободния свят.
Много от българските русофили са мазохисти, русороби. Те са изгубили всякакво чувство за лично и национално достойнство. Щастливи са , ако някой руснак ги ругае и открито ги презира. Убедени са , че руснакът винаги е прав , а българинът е винаги виновен пред него. Жалко подобие на хора са.
В онази Царска Русия (Руска империя), която е водила войната с Османската империя въз основа на решенията на Цариградската конференция са влизали днешните държави Украйна, Полша, Финландия, Литва и др. Не съм чул империя да води войни за освобождение на народи. Целите са били други. По същия начин са "освободени" и Грузия и задкавказките и задуралските територии, Сибир и даже Аляска. Само 6 години по късно Русия се обявява против Съединението и насърчава сърбите да ни нападнат, а по късно и детронира княз Батенберг. По същия сценарий ни напада, чрез Румъния в балканските войни и след това и на два фронта в ПСВ. За 09.09.1944 г. изобщо да не говорим. Днес ни рекетира с газа, не признава азбуката ни и сме вражеска държава. Не мога да разбера русофилите защо я подкрепят и в явната агресия сега срещу Украйна.
Задочен спор: За „руската” тема и достойнството българско. Напоследък ми се случва често да беседвам с т. нар. „русофили“.
Слагам думата в кавички, тъй като в процеса на разговора става ясно, че русофилството им всъщност е пълен фалш – оказва се, че не са чели нищо от руската литература, нищо от руската музика не са слушали, никакъв съвременен руски филм не са гледали. Оказава се, че за тях „русофил“ означавало „широкия руски пазар“, който сме изгубили, „силната ръка на Путин“, която ние сме нямали, възхищение от многото оръжия и бомби, които Русия имала и как всички ги е страх от тях. А, и още едно – пиели здраво и така приличали на нас...
(Последното пък е особено невярно, защото българинът като прасе не пие и не се въргаля по улиците, още по-малко се трупясва под масата, докато гостите чукат съпругата му).
Един дори казваше, че русите били „нация техническа“, но когато го попитах каква руска техника има в дома си, се оказа, че и телевизора, и хладилника, и колата му, и телефона му, и всичко останало в дома му е западно, т. е. европейско. А иначе - русофил, моля ви се... Та трябваше да се доизясни, че имал предвид бомбите и ракетите. Нищо, че с тях не закусвал, ама все пак, били „голяма работа“!
Друг „русофил“ пък гордо казваше, че ако се сбиели руснаци и американци, той веднага взема калашника и ще „трепе“ американците. Питам го кого ще „трепе“ ако руснаци и българи се сбият, както неведнъж е ставало в историята - затруднява се да отговори, мълчи… Което отново показва, че подобни „русофили“ са преди всичко родни предатели, обикновени поклонници на чужди, враждебни на България държави и от тях не може да се очаква да са патриоти на своята страна в трудни за нея моменти. Защото задачата на нормалния българин е да се бие и защитава само и единствено своето Отечество от враговете му, евентуални окупатори или нападатели. Затова на „русофилите“ им казвам, че ако искат да бъдат русофили без кавички, трябва да познават руската литература и култура, да познават руския живот и характер, т. е. духа на тази страна, която твърдят, че обичат. Именно духа! Защото „руските необятни пазари“ трябва да уважават и ухажват икономистите, търговците, с една дума – бизнесмените. А за да си русофил, трябва да познаваш духа на руския народ.
Аз например смея да кажа, че го познавам - не само защото съм чел изоснови много автори, за да си взема изпитите, но и затова, че моят баща ми е завещал библиотека с доста руски книжици, така че съм „засмукал руската литература“, както се казва, още от детството си. И така съм имал възможност да установя, че никой така дълбоко, както руските писатели, не е разкрил истинската същност на Русия. Преди не много време пък и мой приятел ми изпрати мисли на големи руски писатели, които те са писали за своята Русия.И така още повече обогатих знанията си за Русия – такава, каквато е тя и вчера, и днес в меродавния поглед на руските гении. И сега ще споделя тези наблюдения с читателите, за да преценят те за себе си - русофили ли са, или само прости „русофилстващи“ путинисти, любители на руските бомби. Защото един от големите и вредни митове на русофилите е, че руският народ е нещо различно от режима в Кремъл, тоест, ние сме русофили заради самия народ и неговата огромна душевност. Но точно това е руският феномен – това е напълно невярно и народът е съучастник, съавтор на режима на Путин и на собственото си нещастие.
Да започнем с мнението на Михаил Салтиков-Шчедрин, когото Лев Николаевич Толстой не случайно нарича „прокурорът на руската обществена мисъл“.
Салтиков-Шчедрин пише: „Ако заспя и се събудя след сто години и ме попитат, какво днес се случва в Русия, аз ще отговоря: пият и крадат...”
Спор няма – прозорлив писател, а при това е бил и рязански и тверски вицегубернатор, а това изключва подозрението, че си „измисля”, или пък е русофоб, както едни уж мои приятели ме анатемосват и мен, без сами да разбират защо. Кратък, но затова пък достатъчно изразителен е Алексей Толстой. Той не само е руски и съветски писател, но и академик, три пъти носител на Сталинска премия. Негови са думите: „Московията – руска тайга, монголска, дива, хищническа”. И още: „Не е мила, не е уютна руската земя – по–зле е от горчиво робство – хиляди години избродена с лапти, с досада разоравана с плуг, покрита с пепелта на разорени села и необозначени гробове. Пустота и дивост.” Стигаме и до Ф. М. Достоевски – класикът, който описва достоверно възмущението на руските славянофили, когато научават, че българите не посрещат с венци и цветя своите „освободители”, а точно обратното – гледат ги мрачно, под вежди. Авторът на „Престъпление и наказание” е написал за руснаците следното: „Народ, който блуждае по Европа и търси какво още може да разруши и унищожи, само заради развлечението”. Михаил Булгаков, автор на световния шедьовър „Майсторът и Маргарита”, обобщава: „Не сме народ, а скотове, наглеци, дива орда от душегубци и злодеи”.
И Максим Горки е наясно с характера на руския народ. Ето мнението му: „Най-важният знак за успеха на руския народ, е неговата садистична жестокост.“ Заслужава си да припомним и мнението на Сергей Аксаков, който е баща на „славянофила” Иван Аксаков, на чието име е именувана централна улица в София. Синът Аксаков, както е известно, ще остане в нашата история с написаното от него през 1885 г. – годината на Съединението, най-голямата радост за българския народ. Тогава този българомразец пише във вестник „Русь”: „Всяко тържество на българите, е смърт за Русия. Балканските държави не трябва да имат нищо свое. Те трябва да бъдат притежание на русите, или по-ясно казано, те трябва да бъдат погълнати от русите!”
Това пише синът. Но нека ни е ясно защо. Защото бащата, Сергей, е бил откровен: „Ах, как е тежко да се живее в Русия, в този смърдящ център на физически и морален разврат, на подлост, лъжи и злодейства”. Големият руски и световен писател Иван С. Тургенев е един от малкото световни писатели, ползвали българин като протопит за свой герой. В романа „В навечерието“ главен герой е българинът Инсаров. Негов прототип е Николай Катранов – малко известен поет и преводач, но в случая става дума не за нас, българите, а за образа на Русия и руския човек според руските писатели. Ето и мнението на Тургенев: „Руснакът е най-големият и най-наглият лъжец в целия свят”. Но да не си помислите, че само известните руски писатели са наясно със същността на руския народ. И по-малко известните също са наясно. Добър пример в това отношение е „православният мислител”, както го приемат в Русия, Иван С. Шмельов – писател и публицист. Ето и неговото мнение: „Народ, който ненавижда свободата, обожава робството, обича веригите на своите ръце и нозе, мръсен физически и морално... И е готов във всеки момент да гнети всичко и навсякъде.” Но да се върнем към класиците. Александър Сергеевич Пушкин пише: „Народ, безразличен към най-малкия дълг, към най-малката справедливост, към най-малката истина, народ, който не признава човешкото достойнство, не признава като цяло нито свободния човек, нито свободната мисъл”. Известно е и неговото мнение за руския език: „О, колко груб е нашият руски език”.
Това признание за езика можете да го сравните с известното ви Вазово стихотворение - „Българският език”. И сами да си направите изводите. За разлика от писателите, руските философи са по-лаконични.
Василий Розанов е ясен: „Не народ, а адски урод”. Поетът Александър Блок казва същото, но...по-поетично: „Мъчителен руски дух, не може да диша и не трябва да лети”. Зинаида Гипиус, оригинална поетеса и противник на болшевишката революция, с присъщата за всяка жена интуиция, също е доловила истината: „Русия – това е една огромна психиатрия” . Логично е да се запитаме: писатели и философи различни, от различни литературни времена и школи, от различни литературни стилове, а мнението им за отечеството е едно и също. Това означава, че техните наблюдения са истина. Но ако са истина – на кого да вярваме? На някоя наша платена Шаренкова, или на такива световни литературни светила? Естествено е, че аз ще вярвам на характеристиката, която правят на своя народ големите руски класици. A парадоксално, но може би най-точното определение за същността на русофилството дава първият български социалист Димитър Благоев: "Русофилството е грубо политическо суеверие, умишлено култивирано сред народните маси; политическо знаме, вървенето и воюването под което неизбежно води към предателство и национална катастрофа. Защото русофилите, плувайки безогледно във водите на руската дипломация, неизбежно и фатално правят от България едно сляпо и послушно оръдие в ръцете на руската завоевателна политика на Балканите."
Нещо, което доста преди него обаче е прозрял великият Захарий Стоянов, който с нескрита горчивина пише: "Ако руската дипломация, ако чиновническа Русия да не плащаше богато-богато и не поддържаше всичките вагабонти и предатели в България, то селото би било мирно.” (1887 г.) А по-късно, големият български поет Кирил Христов, роден през 1875 г. в Стара Загора, ще напише не, а ще изплаче прозряната си горчилка: „И идат поколения, които ще покажат, че не Турция е попречила на българския народ да бъде той днес в реда на най-големите и могъщи народи в Европа, а християнска православна Русия; че по нейна вина са изгаснали много сили, много нереализирани възможности за могъщество и култура.” .............
Очевидно си за одържавяването на търговията, за да няма посредници! Ами да одържавим и промишлените предприятия, за да работят всички за "народа"?! Къде е проработило това?! А дали в празната ти глбавица може да се побере слесдното: когато българската държава договаря директно доставки на газ от Русия, а преговарящите са купени предварително - дали така не се осъществява най-мащабното предателство на националния интерес и най-пагубната корупция?! Преди кризите в Украйна Германия плащаше с 40% по-малко от България за газа. Това би ли станало, ако има много доставчици и от различни източници?!
Видях някой да определя късането на московската каишка от страна на КП и АВ с раздялата в нездравословна връзка и май наистина така ще се окаже. Преди тях не че само никой не се осмели, а никой и не искаше да опитва - хранилката е доста могъща. Но ето, че се намериха точните хора и тази огромна, вредна сянка ще започне да се оттегля от нас. Да, първоначален шок ще има, но ще издържим. Нека изчистим тази държава най-сетне.
Госпожа авторката спекулира. Вече и децата знаят, че братският американски народ ни освободи от турско и от всичко останало. Скоро и от хора на територията.
Никой не ни е освобождавал от някакво робство , защото българинът , с изключение на 45 годишното руско комунистическо робство , никога в своята история не е бил роб. Западните велики сили ни освободиха от руска окупация като през 1878г. на Берлинския конгрес възстановиха българската държавност и учредиха Българско княжество.
Ами би било най-добре ама добиваме минимални количества, около 1% от това което потребяваме. Вече колко години нали има западни фирми които проучват Черно море, другата алтернатива е фракинга, това ли искате?
"Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка! Аман, бей, аман! Лошо нещо било московлука… То не прилича ни на даалии, ни на кърджалии, ни на фанариоти! "
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
След като обедини украинския народ срещу себе си(включително рускоговорящите), сега Путин е на път да обедини и българския народ срещу себе си.... като изключим руските мекерета, на които за това им се плаща разбира се!
Значи, щом толкщова световно известни руски писатели са казали лоши думи за руснацитге, дай и ние да търсим кои българи са казали лошо за Българигте, та да си запазим любовта към руснаците?! Усещаш ли руската национална идентичност, която носиш?
Ей го пак. Дневник, блокирайте тоя акаунт. Само ходи и рекламира на Копейкин парка и то с лъжи. Знаете ли кога организаторите на протеста за мир и неутралитет ще дарят за Украйна?
„Който ни освободи, той ще ни пороби“, колко е бил прозорлив Левски. 150 години по късно, някои в България, дето са си окичили портрета на Левски, все още не го проумяват.
Радев няма какво да губи, няма да се явява на избори, очаква го гарантиран 5-годишен мандат. Но всъщност изгуби - гласовете на онези млади хора, които излязоха на площада пред Президентството, за да защитят правовия ред, и които го подкрепиха за втори мандат. * Хайде да си спомним и за кого агитираше "Дневник" да се гласува на втория кръг на изборите! За русофила и комуниста Радев! Хайде, младите се заблудили, но нищо не оправдава по-възрастните десни да гласуват за комунист, маскиран като носител на "промяната".
Не се връзва нещо - Русия обявява война заради проливите, пък не печели нищо - освобождава България, но дотук - кой дава ето така 200 000 човека, всъщност има по-сложни причини за събитията, независимо, че има имперска политика.
Когато през Втората световна война Сталин помага на Запада при Ардените - това се отбелязва от английски историци, той го прави, независимо, че СССР са били изтощени и са имали нужда от почивка на Нова година - и тогава ли са го направили със задна цел - сигурно, за да си осигурят достъп до Атлантика или до Антвертпен.
По-скоро се касае за престиж - Русия иска да има престиж, това, което е характерно и за САЩ - най-най-най да са.
И не е толкова трудно да се види, че няма никаква конспирация, руснаците искат просто да са приети вътре в компанията на европейците, но не и да бъдат поучавани чак толкова на демокрация.
Не е забравен Петър Стоянов, как искаше да въведе латинската азбука вместо кирилицата, имаше такава еуфория, дори компютрите не предлагаха кирилица в началото, сега даже мобилните телефони са на кирилица, такива културни явления.
Освен това - прекалено близо стегнаха хватката върху Русия - а те са с опит от Втората световна, когато са им стигнали в Москва, а сега има ракети и всякакви други.
Русия няма контингент в Германия - преди са имали 380 000 войника, САЩ все още имат, така нататък.
"Русия, освободителкa наша Сега остава да видим как Василев и Петков ще преминат от думи към дела." Ми да видим, защото същите произхождат от подюмручието на пРезидента на решетката.
Само дълга серия от правилни действия може да ми промени предубеждението към тях. Досега нищо дясно не съм видял от тях. Просто путлер в отчаяния си опит да влияе на политиката на страните в ЕС им направи подарък. Но не трябва никое българско правителство да падне заради руски шантаж.
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия."
#GRETA, GO TO SCHOOL !
Едните хрантутници се радват, че ще се спрат парите на другите хрантутници. По средата българския народ тегли и плаща за магариите, които хрантутниците вършат.
Госпожа авторката спекулира. Вече и децата знаят, че братският американски народ ни освободи от турско и от всичко останало. Скоро и от хора на територията.
Това е най-тъпата опорка използвана от орките. След като не са ни освободили американците, значи това са го свършили руснаците. Или след като савецките часовници не са най-точни, те са най-бързи. Или като в америка и целия свят има болни, то руските болни са най- здравите болни.
За България по-добро от това да не внасяме руски газ в момента няма. Той щеше да надхвърли 1000 долара за 1000 куб.м през май по съществуващия договор. Освен това, този договор така или иначе ни изтичаше на Нова година. В опита си да свали правителството в България, Путин ни освободи от задължението да купуваме по-скъп руски газ през оставащите няколко месеца. Ще имаме възможност да си купуваме по-евтин втечнен газ през лятото на спот пазарите, и дори да си сключим договори с други доставчици преди други европейски фирми да излязат на пазара.
Явно Асен Василев си е направил домашното и отговори на опита за преврат у нас с удар. Оставете хората да си гледат работата! Досега показват, че могат!
Таварищ, тая лъжа с 200 000 жертви от къде я научи? А до това за американски и руски войски в Германия, що забравяш, че там където са американските войски произвеждат Мерцедес и БМВ, а там където бяха савцкките Трабант и Вартбург. Така че, дарагой таварищ не всичко е войски.
Попитали радио BBC: – Как да сме сигурни, в Москва или в Киев, управляват нацисти! – Като излезете на площада и извикате "долу нацизма" и там където ви арестуват, управляват истинските нацисти! – отговорило радиото.
Caps Lock Error!
Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Идиот ли си или просто препечатваш?! Естествено, че след като войските на Диктатора са влезли да "денацифицират" демократична Украйна, такъ в призив ще звучи - аз съм руснак и заявяваму, че в Украйна има нацисти. А я помисли какво ще се случи на човека, който застане с плакат "Долу войната!" - в Москва или в Киев?! И веднага ще разбереш кой е за мир и кой не е.
Ако имаш предвид това, че значителна част от този народ разбира патриотизма си като вярност към Русия - да. Но мършата в този народ е жертвна също на руската пропаганда още от Възраждането.
"Сега остава да видим как Василев и Петков ще преминат от думи към дела." Ми да видим, защото същите произхождат от подюмручието на пРезидента на решетката. Само дълга серия от правилни действия може да ми промени предубеждението към тях.
Не може да се отрече, че атаката на "Газпром" бе насочена именно към свалянето на това правителство. Явно то е най-неудобното за Путин.
Не може да се отрече също че в деня когато Путин обяви газова война на България, повечето ни политици скочиха не в защита на неговата позиция, а не в защита на интересите на всички българи- от Радев до Нинова и чак до Мая Манолова! И първоначалната реакция на Борисов бе да защити искането на Путин да плащаме в рубли и да обвини правителството в корупция. Но след като се видя че Асен Василев си е направил домашното вчера Борисов се завъртя на 180 градуса. Дори "работодателите" се включиха на страната на "Газпром" и в полза на опита за преврат!
Дошло е време разделно! Путин се опитва да наказва всички българи като ни спря газа. Путин се опитва да замени сегашното правителство с една подготвена хибридна атака координирана с газовата. Да върви на майната си! Не на Путин, не на превратаджиите, не на руския газ!
Всичко ще бъде наред! :-)
До коментар [#1] от "erm481108342":Грешите напълно. Доставянето на газ от различни доставчици и доставянето на газ от един доставчик (империя с особени претенции към България) са два тотално различни фактори за корупцията. В първия случай някой служител може да спечели и ако има правоохранителни органи - да бъде разследван и евентуално - осъден. Във втория случай се отваря вратата за инвазията на руската империя, за поддържането и разрастването на руската пета колона и спъването на развитието на държавата като цяло. Това никой прокурор и следовател не може да разследва, ако му е мил животът. Това е гигантска форма на корупция, която подменя политическите ни елити, манипулира полуобразованите и необразованите и държи България на опашката на ЕС. Никакво правителство не може да доведе до прогрес на България, след като по дефиниция, този прогрес е против руското влияние у нас.
Това се приписва на Левски. Но остави думите. Левски е велик патриот и стратег именно защото се опитва да организира нещата така, че да не ни освободи някой друг. Той има една мисъл, която горе-долу казва така - не отказваме помощ и от дявола, но след като си подредим нещата вътре, т.е. когато станем достатъчно независими, за да не ни завладее друг.
По принцип подкрепям идеята. За съжаление, ефекта ще е малък. По нашата конституция вместо нови президентски избори ще получим вицето му.
Всичко ще бъде наред! :-)
Не. Искам находищата в Северозападна България. С общ запас около 56 милиарда кубика. 19 години потреблението на България. За Враца Запад разрешително има от 2019.
А Вие предпочитахте правителството да не е подготвено, "Газпром" да врътне кранчето на 27 април и Путин да осъществи преврат в България ли? И газовия блицкриг срещу България работи като военния срещу Украйна!
Всичко ще бъде наред! :-)
Краснъй радев ще е първият подложен на импийчмънт. —цитат от коментар 47 на Галя Станчева
По принцип подкрепям идеята. За съжаление, ефекта ще е малък. По нашата конституция вместо нови президентски избори ще получим вицето му. ............. И двамата на съд за национално предателство!
Бил полезен!? На кого? Радев винаги е гонил свои си цели, нямащи нищо общо с ДБ или с другите проевропейски партии. Преориентация на България + президентска република и предполагам, че за това му плащат.
Може би някои са слушали на YouTube ежедневните предавания на руския опозиционен политик и бивш адвокат на "Пуси Райът" Марк Фейгин със съветника на украинския президент Арестович. Вчера той бе поканил руския енергиен експерт Михаил Крутихин. Спред него, спирането на газа за България е било опит за смяна на българското правителство с по-удобно за Путин и "Газпром":
През 2022 година целият свят разбра какво означава израза "БРАТСКА РУСИЯ", ЗАЩОТО РУСИЯ ГО ПОКАЗА НАГЛЕДНО ПРЕД ЦЕЛИ СВЯТ – етническо прочистване, геноцид, окупация, война, смърт, изнасилвания, грабежи, – КАЙН и АВЕЛ!
Caps Lock Error!
Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
Кирил Петков: Румен Радев е президентът, с който ще продължи промяната
Румен Радев е президентът, с който ще продължи промяната. Това заяви Кирил Петков - лидер на едноименната партия, която спечели парламентарните избори миналата седмица. Той съобщи още, че процесът по съставянето на правителство върви прозрачно и диалогично.
Президентът Румен Радев е най-правилният избор за България, смята Кирил Петков, цитиран от БНР.
Яко ще се мре. Кой както иска да го разбира. Повярвайте, най-тежката и гладна зима ни очаква, ако правителството не потърси дипломация за газа. Дори и да е с "Газпром". Следващата пролет, ако сме живи пак ще си пишем тук. 2023-25 г. предсотят опустошителни дни за народа и човечеството.
Бойко Борисов спря проучванията за газ в България по "екологични" съображения и така обслужи руските интереси у нас. Мисля Василев спомена , че мораториумът за проучване находища на газ в България трябва да се вдигне. Според американски предварителни прогнози в България има значителни залежи на газ.
Олигофрени няма значение какъв по народност ще е газа, нефта и който си помислите ресурс. Ние сме бедна държава и трябва да купуваме това което е най-изгодно. Ако някога станем богати, нека си играем на геополитика
Любимият приом на тов Путин е корумпирането на европейски политици и чиновници, в България дори не се и изискват кой знае какви големи усилия за това. Путин обича да използва газта като средство за изнудване и шантаж Енергийната независимост от Рассия е изкл важна за страната,тя ще ограничи влиянието на рашисткия капитал и от там политическото влияние.
Това, което соросоидните медии не казват, е че Ботев е имал татуировка на Русия и всъщност е превзел Радецки, за да по вода до Московията, за да договаря братството между бъдеща свободна България и нея, но американски агенти са го спрели и принудили да акостира в България, като после естествено по нареждане на ЦРУ са го и застреляли. Редовната партенка после за това как е умрял и хоп, хората вярват и не гласуват за Възраждане.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ Рушаците презират всички други славянски нации / поляци, украинци, словаци, словенци, чехи, беларуси и т.н./!За тях е важното , че са най-голямата славянска нация / като брой хора/ и заради това се мисля за специални!А всъщност са една дива полу-азиятска сган , която е много далече като мислене и поведение от цивилизования свят!И най-важното е , че няма шанс да е промени занапред тяхното "имперско мислене", защото от поколения наред им е промит мозъка!
"А освен българските архиви, Червената армия изнася в Русия и 164 завода."
Интересен момент. Години наред съветската пропаганда внушаваше , че царска България била бедна аграрна страна без никаква промишленост. Ето , че това не е било така. Произвеждали сме, например, самолети. България е била една от водещите страни в производството на малки самолети. Двигателите са били немски. Заводът е бил в Ловеч. Това е един от 146-те завода , които руснаците са взели от "бедната, аграрна" България без "никаква" промишленост.
Западните велики сили ни освободиха от руска окупация като през 1878г. на Берлинския конгрес възстановиха българската държавност и учредиха Българско княжество.
Точно така! Русия само е завзела територията от Турция, за освобождаване не е ставало въпрос. И руската армия изобщо не е имала намерение да се изтегля от България.
В края на Втората световна война е имало купонна система и черна борса за масло, олио и текстил, за какъв възход на нацията говорим, предимно аграрна, наистина - имало е предприятия, но са незначителни, а е достатъчно да прочетем романът "Тютюн", показателен е - макар идеологически да има 1 - 2 глави. Асфалт е нямало.
Язовир "Сталин" - сега "Искър" е построен от руснаци, които си заминават - няма окупационни войски. Сега а и преди 9-ти - не можем да направим и езеро за патици в парка.
Говорим за цялостно развитие - добро или лошо - всеки е могъл да се издигне по стълбицата след 9-ти септември - верно - в някаква ограничена степен, но - от овчарче - може да стане на висока длъжност, а не да има аристократизъм, тоест - имало е демокрация в това отношение - както и повечето велики личности на Запад не са всички от царско потекло.
9-ти септември сме били съюзници на Германия, при това най-верното куче. Ще дойдат руснаците след 3 години битки и смърт и ще ни се радват - думата Хитлер е била нещо като Смъртта - най-омразното нещо. При това руснаците не са били надъхани от пропагандата - цели села е изгаряла войската - при това - редовият вермахт, всякакви зверства и по 5-6 милиона военнопленници и т.н., та е трябвало с фракове и папийонки да дойдат в България, моля ти се, освен това е имало частични изстъпления, налитали са на алкохол.
Освобождението - ми те ни плащат при преговорите с Турция 1908г. за независимостта - имали ли сме избор измежду други освободители, щяхме да сме избити като арменците, сегашните турци са вече друга порода, ама тогава.
Въобще - можем да си правим геополитически кастинг на съседите, ако е възможно това - ама сме на Балканите, ако бяхме Чехия или Източна Германия - ще си правим други претенции.
И доставките на газ защо ги уговарят в такъв формат - сами си подписваме договори със скъпи цени.
Никой не говори, че руснаците са невинни, но - Западът сам пренави пружината и - бойлера гръмна, толкова и струва прехвалената западна дипломация - не могат една чаша горещо кафе да отнесат, без да се залеят.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
До коментар [#1] от "erm481108342":Грешите напълно. Доставянето на газ от различни доставчици и доставянето на газ от един доставчик (империя с особени претенции към България) са два тотално различни фактори за корупцията. В първия случай някой служител може да спечели и ако има правоохранителни органи - да бъде разследван и евентуално - осъден. Във втория случай се отваря вратата за инвазията на руската империя, за поддържането и разрастването на руската пета колона и спъването на развитието на държавата като цяло. Това никой прокурор и следовател не може да разследва, ако му е мил животът. Това е гигантска форма на корупция, която подменя политическите ни елити, манипулира полуобразованите и необразованите и държи България на опашката на ЕС. Никакво правителство не може да доведе до прогрес на България, след като по дефиниция, този прогрес е против руското влияние у нас.
Добър пост. - поддържат корупция и икономическо изоставане - манипулират населението, обвинявайки за корупцията избраната посока на европейска принадлежност и западна ориентация - капитализират манипулацията чрез промоция на нови и нови производни политически формации, с които привличат наказателния вот на разочарованото население и продължават да провеждат същата политика на корупция - младите образовани хора, които потенциално биха могли да се противоставят на всичко това, постепенно се изтощават, предават и емигрират, за което отново бива обвинявана европейската принадлежност и целокупния Запад - все по-лесно манипулируемото останало население продължава да се върти в този затворен кръг
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
сега наследниците на комунистическата номенклатура трябва да натъртват колко нато и ес ни е кгб правителството. Гнус.
Преспахме и се събудихме "евроатлантически ориентирани" и "завинаги" скъсали с руските зафисимости, и също с митрафонова все така премиер в сянка. КГБ шоуто за публика с ниско IQ продължава, всички са във възторг, рейтинга на кгб правителството пак лети. Даже не е смешно
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
Всеки се хранал здраво за думичката ЕВТИНО и върти постове, плюе и пише с ярост, само и само да има ЕВТИНО. Подобно на бабичка с мизерна пенсия, която иска да си купи хляб. Да, но тя има основание. Докато на доста хора е ЕВТИН начина им на мислене, както за Путин е евтин, дори без никаква стойност човешйият живот и гледа на Европейска държава като на някаъв предмет, който да вземе, само защото е решил, че трябва да му пирнадлежи. Докато тук и в пресата думата евтино се преекспонира многократно. ИМА ВОЙНА! Има е един изрод заедно с неговата Армия, която убива, изнасилва, тероризира мирни граждани, унищожава техните градове, която е на няколко стотин килкометра от България. Няма евтино тука. Ще плащаме и ще плащаме за да спасим хората и себе си от този апокалипсис, от този агресивен народ и неговия Фюрер, за да не дойде ден в който няма да има нито плащане нито на кого да плащаш. Така че евтиното не е на дневен ред днес. Ще плащаме сега за да можем да живеем в мир и спокойствие в бъдеще. Путин и неговата Армия от вманячени човекоподобни, ще трябва да платят всичко. Дори и въздуха, който са дишали на чужда територия. Не ЕВТИНО, а с поколения напред, защото човешкият живот не може да се купи. Той е безценен !
До коментар [#13] от "авторът":Не ме интересува нито руската, нито марсианската газ. Интересува ме нашите управници да купуват най-евтините ресурси. Ако американското е по-евтино от руското купуваме него. Това удовлетворявали те?
Най-евтиното понякога излиза твърде скъпо. , което показва сляпата политика на обвързване изключително с Русия. Именно заради "най-евтиното" се оказа, че Европа ще изпита болка при преориентацията си към други източници. Мен не ме интересува дали "нашите управници" купуват най-евтиното, а дали правят възможното за поддържането на стандарт, който ще позволи неминуемото поскъпване на суровините. Европа позволи на Русия да потигне господстващо положение и да стане незаобиколим посредник на газ от централна Азия. Да не говорим, че позицията "интересува ме само да ми е евтинко" на прост език означава интересува ме само да ям и да с*ра. Именно на това потребителско мислене на "запада" разчита Путин и той го е заявявал неведнъж. Впрочем на такова потребителско мислене, но в Русия, разчитат и налагащите санцкиите - но не отчитат как са възпитавани поколения поданици на империята.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
не искат да е евтино , щом в главите на Дайба сектантите кънти някаква камбана ... Не искат да схванат какво им говориш ... и си вечè набеден путьофил ..
Левски , който отказва на /самозвания/ граф Игнатиев, да стане руски шпионин е казвал и много по тежки мисли за Русия. И ... Игнатиев става организатор на убийството му. Иди в НБКМ и прочети писмото на "графа" до Ив. х.Пенчович. Но ако в нещо Русия е успяла унас , това да възпроизведе робски дух подобен на мужишкия, в част от народа ни... Бедний ми Иванов...
Днес говорих с няколко обикновени германци, мои познати, някои от които, преди време даже бяха антиамерикански настроени. Питах ги и за Украйна. Вече няма и помен от антиамериканизма им. Говореха за Путин с едва скрито омерзение...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
авторът
Рейтинг: 1510 НеутралноСлабо развита икономически, разчитаща на оръжието навън и на репресиите навътре -п такава държава може да освободи само след като разори, а ако не успее да разори, разорението ще е последващ резултат.
Драгомир Дончев
Рейтинг: 205 НеутралноРусия е изключително ефикасна в едно - от цифра години ни освобождава адски успешно от свободата и независимостта ни.
VD
Рейтинг: 351 НеутралноМрете продажници, освободете от себе си най-накрая България !!!
VDVD
Рейтинг: 351 НеутралноДо коментар [#3] от "Драгомир Дончев":
VDДа, и е крайно време това да свърши !!!
авторът
Рейтинг: 1510 НеутралноДо коментар [#1] от "erm481108342":
Грешите напълно. Доставянето на газ от различни доставчици и доставянето на газ от един доставчик (империя с особени претенции към България) са два тотално различни фактори за корупцията. В първия случай някой служител може да спечели и ако има правоохранителни органи - да бъде разследван и евентуално - осъден. Във втория случай се отваря вратата за инвазията на руската империя, за поддържането и разрастването на руската пета колона и спъването на развитието на държавата като цяло. Това никой прокурор и следовател не може да разследва, ако му е мил животът. Това е гигантска форма на корупция, която подменя политическите ни елити, манипулира полуобразованите и необразованите и държи България на опашката на ЕС. Никакво правителство не може да доведе до прогрес на България, след като по дефиниция, този прогрес е против руското влияние у нас.
bat_plamen
Рейтинг: 4804 Неутрално"Благодарение " на всички власти досега една значителна част от населението у нас харесва "матушка Рус"!Крайно време е да се пренапишат както трябва учебниците по история , за да знаят следващите поколения , че:
-България е освободена от турско робство от Царска Русия
-Царска Русия не съществува от 1917 година и е заменена от гадната и безчовечна "болшевишка Русия"/т.е. СССР/
-и да се знае, че България не освободена , а е поробена през септември 1944 година от съветско-руските окупатори и след това е избит елит на Царска България / около 20 хиляди души/
Така с течение на времето тези измами за "братска Русия" ще бъдат заличени и всичко ще си дойде на мястото!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
irobot
Рейтинг: 573 НеутралноПовечето ни "русофили" никога не са общували с руснаци. Трябва да си ги срещал от първо лице, за да усетиш презрението им към нас, патерналистичното поведение, интровертността и агресивната им импулсивна природа. Живеем с някакви митове, които ни пречат на интеграцията в свободния свят.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
pinoccio
Рейтинг: 610 ГневноМен ме е гнус от рашистите и техните зверства. Още повече ме е гнус от платения им БГ слугинаж и "полезните нашенски идиоти"!!!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
авторът
Рейтинг: 1510 НеутралноДо коментар [#8] от "erm481108342":
Теб газът ли те интересува или само руския газ?! Атомната енергетика попринцип, или руската.
Май болката ти е за руското - независимо от проблемите за България.
Вероятно си и против вдигането на санкциите срещу Македония, а забравяш, чме македонският проблем е плод на вражеската политика на СССР и Русия към България.
*****
НеутралноДо коментар [#13] от "авторът":
Не ме интересува нито руската, нито марсианската газ. Интересува ме нашите управници да купуват най-евтините ресурси. Ако американското е по-евтино от руското купуваме него. Това удовлетворявали те?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
samoedin
Рейтинг: 3371 НеутралноДо коментар [#3] от "Драгомир Дончев":
" Русия е изключително ефикасна в едно - от цифра години ни освобождава адски успешно от свободата и независимостта ни"
Но не може да и се отрече и още нещо : с един замах руши всичко, което е постигнала с неимоверна корупция и кръвопролития в даден момент !!! Украйна май наистина ще се окаже нейния гроб......
авторът
Рейтинг: 1510 НеутралноДо коментар [#12] от "erm481108342":
Всеки който е живял на Запад и е владял езика на страната домакин, знае, че западният човек се отнася към българите като към всички чужденци. Да не говорим за младите образовани хора, който просто са граждани на света и общуват помежду си с максимално уважение и тоблерантност. Тези бъдещши обитатели на планетата гледат на представите, които ти развиваш, като на нещо неразбираемо и безкрайно архаично.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
tacheaux
Рейтинг: 4339 НеутралноМного от българските русофили са мазохисти, русороби. Те са изгубили всякакво чувство за лично и национално достойнство. Щастливи са , ако някой руснак ги ругае и открито ги презира. Убедени са , че руснакът винаги е прав , а българинът е винаги виновен пред него. Жалко подобие на хора са.
fury_21
Рейтинг: 426 НеутралноДо коментар [#7] от "bat_plamen":
В онази Царска Русия (Руска империя), която е водила войната с Османската империя въз основа на решенията на Цариградската конференция са влизали днешните държави Украйна, Полша, Финландия, Литва и др. Не съм чул империя да води войни за освобождение на народи. Целите са били други. По същия начин са "освободени" и Грузия и задкавказките и задуралските територии, Сибир и даже Аляска. Само 6 години по късно Русия се обявява против Съединението и насърчава сърбите да ни нападнат, а по късно и детронира княз Батенберг. По същия сценарий ни напада, чрез Румъния в балканските войни и след това и на два фронта в ПСВ. За 09.09.1944 г. изобщо да не говорим. Днес ни рекетира с газа, не признава азбуката ни и сме вражеска държава. Не мога да разбера русофилите защо я подкрепят и в явната агресия сега срещу Украйна.
tacheaux
Рейтинг: 4339 НеутралноОбщувал съм с много западно европейци. С тях се общува като равен с равен. Не е така с руснаците. Гледат те надменно и презрително.
Ivan Ivanov
Рейтинг: 129 НеутралноНай-големият Исторически парк в света до Варна вече дари 50 000лв за военна помощ за Украйна.
constatator
Рейтинг: 2001 НеутралноЗадочен спор: За „руската” тема и достойнството българско.
Напоследък ми се случва често да беседвам с т. нар. „русофили“.
Слагам думата в кавички, тъй като в процеса на разговора става ясно, че русофилството им всъщност е пълен фалш – оказва се, че не са чели нищо от руската литература, нищо от руската музика не са слушали, никакъв съвременен руски филм не са гледали. Оказава се, че за тях „русофил“ означавало „широкия руски пазар“, който сме изгубили, „силната ръка на Путин“, която ние сме нямали, възхищение от многото оръжия и бомби, които Русия имала и как всички ги е страх от тях. А, и още едно – пиели здраво и така приличали на нас...
(Последното пък е особено невярно, защото българинът като прасе не пие и не се въргаля по улиците, още по-малко се трупясва под масата, докато гостите чукат съпругата му).
Един дори казваше, че русите били „нация техническа“, но когато го попитах каква руска техника има в дома си, се оказа, че и телевизора, и хладилника, и колата му, и телефона му, и всичко останало в дома му е западно, т. е. европейско. А иначе - русофил, моля ви се... Та трябваше да се доизясни, че имал предвид бомбите и ракетите. Нищо, че с тях не закусвал, ама все пак, били „голяма работа“!
Друг „русофил“ пък гордо казваше, че ако се сбиели руснаци и американци, той веднага взема калашника и ще „трепе“ американците. Питам го кого ще „трепе“ ако руснаци и българи се сбият, както неведнъж е ставало в историята - затруднява се да отговори, мълчи… Което отново показва, че подобни „русофили“ са преди всичко родни предатели, обикновени поклонници на чужди, враждебни на България държави и от тях не може да се очаква да са патриоти на своята страна в трудни за нея моменти. Защото задачата на нормалния българин е да се бие и защитава само и единствено своето Отечество от враговете му, евентуални окупатори или нападатели. Затова на „русофилите“ им казвам, че ако искат да бъдат русофили без кавички, трябва да познават руската литература и култура, да познават руския живот и характер, т. е. духа на тази страна, която твърдят, че обичат. Именно духа! Защото „руските необятни пазари“ трябва да уважават и ухажват икономистите, търговците, с една дума – бизнесмените. А за да си русофил, трябва да познаваш духа на руския народ.
Аз например смея да кажа, че го познавам - не само защото съм чел изоснови много автори, за да си взема изпитите, но и затова, че моят баща ми е завещал библиотека с доста руски книжици, така че съм „засмукал руската литература“, както се казва, още от детството си. И така съм имал възможност да установя, че никой така дълбоко, както руските писатели, не е разкрил истинската същност на Русия. Преди не много време пък и мой приятел ми изпрати мисли на големи руски писатели, които те са писали за своята Русия.И така още повече обогатих знанията си за Русия – такава, каквато е тя и вчера, и днес в меродавния поглед на руските гении. И сега ще споделя тези наблюдения с читателите, за да преценят те за себе си - русофили ли са, или само прости „русофилстващи“ путинисти, любители на руските бомби. Защото един от големите и вредни митове на русофилите е, че руският народ е нещо различно от режима в Кремъл, тоест, ние сме русофили заради самия народ и неговата огромна душевност. Но точно това е руският феномен – това е напълно невярно и народът е съучастник, съавтор на режима на Путин и на собственото си нещастие.
Да започнем с мнението на Михаил Салтиков-Шчедрин, когото Лев Николаевич Толстой не случайно нарича „прокурорът на руската обществена мисъл“.
Салтиков-Шчедрин пише: „Ако заспя и се събудя след сто години и ме попитат, какво днес се случва в Русия, аз ще отговоря: пият и крадат...”
Спор няма – прозорлив писател, а при това е бил и рязански и тверски вицегубернатор, а това изключва подозрението, че си „измисля”, или пък е русофоб, както едни уж мои приятели ме анатемосват и мен, без сами да разбират защо. Кратък, но затова пък достатъчно изразителен е Алексей Толстой. Той не само е руски и съветски писател, но и академик, три пъти носител на Сталинска премия. Негови са думите: „Московията – руска тайга, монголска, дива, хищническа”. И още: „Не е мила, не е уютна руската земя – по–зле е от горчиво робство – хиляди години избродена с лапти, с досада разоравана с плуг, покрита с пепелта на разорени села и необозначени гробове. Пустота и дивост.” Стигаме и до Ф. М. Достоевски – класикът, който описва достоверно възмущението на руските славянофили, когато научават, че българите не посрещат с венци и цветя своите „освободители”, а точно обратното – гледат ги мрачно, под вежди. Авторът на „Престъпление и наказание” е написал за руснаците следното: „Народ, който блуждае по Европа и търси какво още може да разруши и унищожи, само заради развлечението”. Михаил Булгаков, автор на световния шедьовър „Майсторът и Маргарита”, обобщава: „Не сме народ, а скотове, наглеци, дива орда от душегубци и злодеи”.
И Максим Горки е наясно с характера на руския народ. Ето мнението му: „Най-важният знак за успеха на руския народ, е неговата садистична жестокост.“ Заслужава си да припомним и мнението на Сергей Аксаков, който е баща на „славянофила” Иван Аксаков, на чието име е именувана централна улица в София. Синът Аксаков, както е известно, ще остане в нашата история с написаното от него през 1885 г. – годината на Съединението, най-голямата радост за българския народ. Тогава този българомразец пише във вестник „Русь”: „Всяко тържество на българите, е смърт за Русия. Балканските държави не трябва да имат нищо свое. Те трябва да бъдат притежание на русите, или по-ясно казано, те трябва да бъдат погълнати от русите!”
Това пише синът. Но нека ни е ясно защо. Защото бащата, Сергей, е бил откровен: „Ах, как е тежко да се живее в Русия, в този смърдящ център на физически и морален разврат, на подлост, лъжи и злодейства”. Големият руски и световен писател Иван С. Тургенев е един от малкото световни писатели, ползвали българин като протопит за свой герой. В романа „В навечерието“ главен герой е българинът Инсаров. Негов прототип е Николай Катранов – малко известен поет и преводач, но в случая става дума не за нас, българите, а за образа на Русия и руския човек според руските писатели. Ето и мнението на Тургенев: „Руснакът е най-големият и най-наглият лъжец в целия свят”. Но да не си помислите, че само известните руски писатели са наясно със същността на руския народ. И по-малко известните също са наясно. Добър пример в това отношение е „православният мислител”, както го приемат в Русия, Иван С. Шмельов – писател и публицист. Ето и неговото мнение: „Народ, който ненавижда свободата, обожава робството, обича веригите на своите ръце и нозе, мръсен физически и морално... И е готов във всеки момент да гнети всичко и навсякъде.” Но да се върнем към класиците.
Александър Сергеевич Пушкин пише: „Народ, безразличен към най-малкия дълг, към най-малката справедливост, към най-малката истина, народ, който не признава човешкото достойнство, не признава като цяло нито свободния човек, нито свободната мисъл”. Известно е и неговото мнение за руския език: „О, колко груб е нашият руски език”.
Това признание за езика можете да го сравните с известното ви Вазово стихотворение - „Българският език”. И сами да си направите изводите. За разлика от писателите, руските философи са по-лаконични.
Василий Розанов е ясен: „Не народ, а адски урод”. Поетът Александър Блок казва същото, но...по-поетично: „Мъчителен руски дух, не може да диша и не трябва да лети”. Зинаида Гипиус, оригинална поетеса и противник на болшевишката революция, с присъщата за всяка жена интуиция, също е доловила истината: „Русия – това е една огромна психиатрия” . Логично е да се запитаме: писатели и философи различни, от различни литературни времена и школи, от различни литературни стилове, а мнението им за отечеството е едно и също. Това означава, че техните наблюдения са истина. Но ако са истина – на кого да вярваме? На някоя наша платена Шаренкова, или на такива световни литературни светила? Естествено е, че аз ще вярвам на характеристиката, която правят на своя народ големите руски класици. A парадоксално, но може би най-точното определение за същността на русофилството дава първият български социалист Димитър Благоев: "Русофилството е грубо политическо суеверие, умишлено култивирано сред народните маси; политическо знаме, вървенето и воюването под което неизбежно води към предателство и национална катастрофа. Защото русофилите, плувайки безогледно във водите на руската дипломация, неизбежно и фатално правят от България едно сляпо и послушно оръдие в ръцете на руската завоевателна политика на Балканите."
Нещо, което доста преди него обаче е прозрял великият Захарий Стоянов, който с нескрита горчивина пише: "Ако руската дипломация, ако чиновническа Русия да не плащаше богато-богато и не поддържаше всичките вагабонти и предатели в България, то селото би било мирно.” (1887 г.) А по-късно, големият български поет Кирил Христов, роден през 1875 г. в Стара Загора, ще напише не, а ще изплаче прозряната си горчилка: „И идат поколения, които ще покажат, че не Турция е попречила на българския народ да бъде той днес в реда на най-големите и могъщи народи в Европа, а християнска православна Русия; че по нейна вина са изгаснали много сили, много нереализирани възможности за могъщество и култура.” .............
https://www.zlatograd.com/bg/news/archive/2018/09/20/3115/
Да вярваме на истината
Рейтинг: 2183 НеутралноДо коментар [#15] от "erm481108342":
А не е ли най-добре да си добиваме българската газ. Що не говорим за нея.
авторът
Рейтинг: 1510 НеутралноДо коментар [#16] от "ghu15646767":
Очевидно си за одържавяването на търговията, за да няма посредници! Ами да одържавим и промишлените предприятия, за да работят всички за "народа"?! Къде е проработило това?!
А дали в празната ти глбавица може да се побере слесдното: когато българската държава договаря директно доставки на газ от Русия, а преговарящите са купени предварително - дали така не се осъществява най-мащабното предателство на националния интерес и най-пагубната корупция?! Преди кризите в Украйна Германия плащаше с 40% по-малко от България за газа. Това би ли станало, ако има много доставчици и от различни източници?!
veg361110745
Рейтинг: 226 НеутралноВидях някой да определя късането на московската каишка от страна на КП и АВ с раздялата в нездравословна връзка и май наистина така ще се окаже. Преди тях не че само никой не се осмели, а никой и не искаше да опитва - хранилката е доста могъща. Но ето, че се намериха точните хора и тази огромна, вредна сянка ще започне да се оттегля от нас. Да, първоначален шок ще има, но ще издържим. Нека изчистим тази държава най-сетне.
tacheaux
Рейтинг: 4339 НеутралноНикой не ни е освобождавал от някакво робство , защото българинът , с изключение на 45 годишното руско комунистическо робство , никога в своята история не е бил роб.
Западните велики сили ни освободиха от руска окупация като през 1878г. на Берлинския конгрес възстановиха българската държавност и учредиха Българско княжество.
*****
НеутралноДо коментар [#25] от "Да вярваме на истината":
Ами би било най-добре ама добиваме минимални количества, около 1% от това което потребяваме. Вече колко години нали има западни фирми които проучват Черно море, другата алтернатива е фракинга, това ли искате?
Ivan Ivanov
Рейтинг: 129 НеутралноДо коментар [#24] от "constatator":
То по тая логика и Славейков е казал за българите не народ, а мърша..
Николай Колев
Рейтинг: 3551 Неутрално"Русия пак ни освободи..."
🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦"Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка! Аман, бей, аман! Лошо нещо било московлука… То не прилича ни на даалии, ни на кърджалии, ни на фанариоти! "
Георги Христов
Рейтинг: 1734 НеутралноСлед като обедини украинския народ срещу себе си(включително рускоговорящите), сега Путин е на път да обедини и българския народ срещу себе си.... като изключим руските мекерета, на които за това им се плаща разбира се!
constatator
Рейтинг: 2001 НеутралноДо коментар [#17] от "samoedin":
В Украйна е популярен следния израз. Киевска Рус покръсти Московията и Киевска Рус ще я опее!
авторът
Рейтинг: 1510 НеутралноДо коментар [#30] от "Ivan Ivanov":
Значи, щом толкщова световно известни руски писатели са казали лоши думи за руснацитге, дай и ние да търсим кои българи са казали лошо за Българигте, та да си запазим любовта към руснаците?!
Усещаш ли руската национална идентичност, която носиш?
tulup
Рейтинг: 2142 НеутралноДо коментар [#23] от "Ivan Ivanov":
Не ме търсете преди обядЕй го пак. Дневник, блокирайте тоя акаунт. Само ходи и рекламира на Копейкин парка и то с лъжи. Знаете ли кога организаторите на протеста за мир и неутралитет ще дарят за Украйна?
Роси
Рейтинг: 7297 Неутрално„Който ни освободи, той ще ни пороби“, колко е бил прозорлив Левски. 150 години по късно, някои в България, дето са си окичили портрета на Левски, все още не го проумяват.
pamela
Рейтинг: 1935 ГневноРадев няма какво да губи, няма да се явява на избори, очаква го гарантиран 5-годишен мандат. Но всъщност изгуби - гласовете на онези млади хора, които излязоха на площада пред Президентството, за да защитят правовия ред, и които го подкрепиха за втори мандат.
*
Хайде да си спомним и за кого агитираше "Дневник" да се гласува на втория кръг на изборите! За русофила и комуниста Радев!
Хайде, младите се заблудили, но нищо не оправдава по-възрастните десни да гласуват за комунист, маскиран като носител на "промяната".
pro_bono
Рейтинг: 2227 НеутралноС целите си ужаси тази война ни помогна в едно . Прозря се истината за Русия. Мнението на много хора се промени. Добре дошли в цивилизованият свят !
Atanas Yankov
Рейтинг: 1648 НеутралноЯнев, да преговорим!
-Я, НАТОвски генерал...
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 6197 НеутралноДо коментар [#37] от "pamela":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевИ пушенето не беше вредно преди 40 години.
И Радев беше полезен миналата година.
Но нищо вечно няма на този свят.
Само човешката глупост...
ivan_lawyer
Рейтинг: 161 НеутралноНе се връзва нещо - Русия обявява война заради проливите, пък не печели нищо - освобождава България, но дотук - кой дава ето така 200 000 човека, всъщност има по-сложни причини за събитията, независимо, че има имперска политика.
Когато през Втората световна война Сталин помага на Запада при Ардените - това се отбелязва от английски историци, той го прави, независимо, че СССР са били изтощени и са имали нужда от почивка на Нова година - и тогава ли са го направили със задна цел - сигурно, за да си осигурят достъп до Атлантика или до Антвертпен.
По-скоро се касае за престиж - Русия иска да има престиж, това, което е характерно и за САЩ - най-най-най да са.
И не е толкова трудно да се види, че няма никаква конспирация, руснаците искат просто да са приети вътре в компанията на европейците, но не и да бъдат поучавани чак толкова на демокрация.
Не е забравен Петър Стоянов, как искаше да въведе латинската азбука вместо кирилицата, имаше такава еуфория, дори компютрите не предлагаха кирилица в началото, сега даже мобилните телефони са на кирилица, такива културни явления.
Освен това - прекалено близо стегнаха хватката върху Русия - а те са с опит от Втората световна, когато са им стигнали в Москва, а сега има ракети и всякакви други.
Русия няма контингент в Германия - преди са имали 380 000 войника, САЩ все още имат, така нататък.
zz_s
Рейтинг: 1535 Неутрално"Русия, освободителкa наша
"Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !Сега остава да видим как Василев и Петков ще преминат от думи към дела."
Ми да видим, защото същите произхождат от подюмручието на пРезидента на решетката.
Само дълга серия от правилни действия може да ми промени предубеждението към тях.
Досега нищо дясно не съм видял от тях.
Просто путлер в отчаяния си опит да влияе на политиката на страните в ЕС им направи подарък.
Но не трябва никое българско правителство да падне заради руски шантаж.
constatator
Рейтинг: 2001 НеутралноДо коментар [#41] от "ivan_lawyer":
Цялата Российска имперска армия която се бие на Балканите е с численост от 200 000 войника. Това за Петър Стоянов е долна лъжа.
stargate
Рейтинг: 1021 НеутралноЕдните хрантутници се радват, че ще се спрат парите на другите хрантутници. По средата българския народ тегли и плаща за магариите, които хрантутниците вършат.
4ort
Рейтинг: 2960 НеутралноТова е най-тъпата опорка използвана от орките.
След като не са ни освободили американците, значи това са го свършили руснаците.
Или след като савецките часовници не са най-точни, те са най-бързи. Или като в америка и целия свят има болни, то руските болни са най- здравите болни.
plamen_b
Рейтинг: 3776 ВеселоЗа България по-добро от това да не внасяме руски газ в момента няма. Той щеше да надхвърли 1000 долара за 1000 куб.м през май по съществуващия договор. Освен това, този договор така или иначе ни изтичаше на Нова година. В опита си да свали правителството в България, Путин ни освободи от задължението да купуваме по-скъп руски газ през оставащите няколко месеца. Ще имаме възможност да си купуваме по-евтин втечнен газ през лятото на спот пазарите, и дори да си сключим договори с други доставчици преди други европейски фирми да излязат на пазара.
Всичко ще бъде наред! :-)Явно Асен Василев си е направил домашното и отговори на опита за преврат у нас с удар. Оставете хората да си гледат работата! Досега показват, че могат!
Галя Станчева
Рейтинг: 5471 Неутрално"Радев няма какво да губи, няма да се явява на избори, очаква го гарантиран 5-годишен мандат."
Откъде такава сигурност? Краснъй радев ще е първият подложен на импийчмънт.
4ort
Рейтинг: 2960 НеутралноДо коментар [#41] от "ivan_lawyer":
Таварищ, тая лъжа с 200 000 жертви от къде я научи?
А до това за американски и руски войски в Германия, що забравяш, че там където са американските войски произвеждат Мерцедес и БМВ, а там където бяха савцкките Трабант и Вартбург.
Така че, дарагой таварищ не всичко е войски.
konservator.bg
Рейтинг: 697 НеутралноПопитали радио BBC:
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.– Как да сме сигурни, в Москва или в Киев, управляват нацисти!
– Като излезете на площада и извикате "долу нацизма" и там където ви арестуват, управляват истинските нацисти! – отговорило радиото.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Ivan Ivanov
Рейтинг: 129 НеутралноДо коментар [#36] от "Роси":
Това го каза плевналиев.. Левски никога не го е казвал! А Ботев е казал, който се хване с америка ще бъде роб доживот!
авторът
Рейтинг: 1510 НеутралноДо коментар [#49] от "konservator.bg":
Идиот ли си или просто препечатваш?!
Естествено, че след като войските на Диктатора са влезли да "денацифицират" демократична Украйна, такъ в призив ще звучи - аз съм руснак и заявяваму, че в Украйна има нацисти.
А я помисли какво ще се случи на човека, който застане с плакат "Долу войната!" - в Москва или в Киев?! И веднага ще разбереш кой е за мир и кой не е.
авторът
Рейтинг: 1510 НеутралноДо коментар [#50] от "Ivan Ivanov":
Ако имаш предвид това, че значителна част от този народ разбира патриотизма си като вярност към Русия - да. Но мършата в този народ е жертвна също на руската пропаганда още от Възраждането.
plamen_b
Рейтинг: 3776 ВеселоНе може да се отрече, че атаката на "Газпром" бе насочена именно към свалянето на това правителство. Явно то е най-неудобното за Путин.
Не може да се отрече също че в деня когато Путин обяви газова война на България, повечето ни политици скочиха не в защита на неговата позиция, а не в защита на интересите на всички българи- от Радев до Нинова и чак до Мая Манолова! И първоначалната реакция на Борисов бе да защити искането на Путин да плащаме в рубли и да обвини правителството в корупция. Но след като се видя че Асен Василев си е направил домашното вчера Борисов се завъртя на 180 градуса. Дори "работодателите" се включиха на страната на "Газпром" и в полза на опита за преврат!
Дошло е време разделно! Путин се опитва да наказва всички българи като ни спря газа. Путин се опитва да замени сегашното правителство с една подготвена хибридна атака координирана с газовата. Да върви на майната си! Не на Путин, не на превратаджиите, не на руския газ! Всичко ще бъде наред! :-)
pet_fire
Рейтинг: 5712 Неутрално+++++++++++++++++++++
авторът
Рейтинг: 1510 НеутралноДо коментар [#51] от "Ivan Ivanov":
Това се приписва на Левски. Но остави думите. Левски е велик патриот и стратег именно защото се опитва да организира нещата така, че да не ни освободи някой друг. Той има една мисъл, която горе-долу казва така - не отказваме помощ и от дявола, но след като си подредим нещата вътре, т.е. когато станем достатъчно независими, за да не ни завладее друг.
plamen_b
Рейтинг: 3776 ЛюбопитноПо принцип подкрепям идеята. За съжаление, ефекта ще е малък. По нашата конституция вместо нови президентски избори ще получим вицето му. Всичко ще бъде наред! :-)
penetrating
Рейтинг: 8877 НеутралноДа не случиш на “освободители”…
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДа вярваме на истината
Рейтинг: 2183 НеутралноДо коментар [#29] от "erm481108342":
Не. Искам находищата в Северозападна България. С общ запас около 56 милиарда кубика. 19 години потреблението на България. За Враца Запад разрешително има от 2019.
plamen_b
Рейтинг: 3776 ВеселоА Вие предпочитахте правителството да не е подготвено, "Газпром" да врътне кранчето на 27 април и Путин да осъществи преврат в България ли? И газовия блицкриг срещу България работи като военния срещу Украйна! Всичко ще бъде наред! :-)
4ort
Рейтинг: 2960 Неутрално[quote#57:"plamen_b"][/quote]
Краснъй радев ще е първият подложен на импийчмънт.
—цитат от коментар 47 на Галя Станчева
По принцип подкрепям идеята. За съжаление, ефекта ще е малък. По нашата конституция вместо нови президентски избори ще получим вицето му.
.............
И двамата на съд за национално предателство!
plamen_b
Рейтинг: 3776 ВеселоПо принцип е добре. Но за това първо трябваше да слезем от газовата игла на Путин. Слязохме! Сега трябва да удържим! Всичко ще бъде наред! :-)
pamela
Рейтинг: 1935 НеутралноДо коментар [#40] от "Незнайко в Слънчевия град":
Бил полезен!? На кого? Радев винаги е гонил свои си цели, нямащи нищо общо с ДБ или с другите проевропейски партии.
Преориентация на България + президентска република и предполагам, че за това му плащат.
plamen_b
Рейтинг: 3776 ЛюбопитноМоже би някои са слушали на YouTube ежедневните предавания на руския опозиционен политик и бивш адвокат на "Пуси Райът" Марк Фейгин със съветника на украинския президент Арестович. Вчера той бе поканил руския енергиен експерт Михаил Крутихин. Спред него, спирането на газа за България е било опит за смяна на българското правителство с по-удобно за Путин и "Газпром":
Всичко ще бъде наред! :-)https://youtu.be/fud4AxHTsA4
Коментарът за спирането на газа за България започва на 24:45"
konservator.bg
Рейтинг: 697 НеутралноПрез 2022 година целият свят разбра какво означава израза "БРАТСКА РУСИЯ", ЗАЩОТО РУСИЯ ГО ПОКАЗА НАГЛЕДНО ПРЕД ЦЕЛИ СВЯТ – етническо прочистване, геноцид, окупация, война, смърт, изнасилвания, грабежи, – КАЙН и АВЕЛ!
Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.doroteus
Рейтинг: 1527 НеутралноИма защо ! А веднага селд изборите КИРЧО казаа :
Кирил Петков: Румен Радев е президентът, с който ще продължи промяната
Румен Радев е президентът, с който ще продължи промяната. Това заяви Кирил Петков - лидер на едноименната партия, която спечели парламентарните избори миналата седмица. Той съобщи още, че процесът по съставянето на правителство върви прозрачно и диалогично.
Президентът Румен Радев е най-правилният избор за България, смята Кирил Петков, цитиран от БНР.
Petia Nikolova
Рейтинг: 877 НеутралноЯко ще се мре. Кой както иска да го разбира. Повярвайте, най-тежката и гладна зима ни очаква, ако правителството не потърси дипломация за газа. Дори и да е с "Газпром". Следващата пролет, ако сме живи пак ще си пишем тук. 2023-25 г. предсотят опустошителни дни за народа и човечеството.
plamen_b
Рейтинг: 3776 ЛюбопитноИма също коментар за зачестилите самоубийства на бивши и настоящи висши чиновници на "Газпром", който започва от 31:30
Мнението на коментатора е, че те са свъзани със страшната корупция в "Газпром" Всичко ще бъде наред! :-)
Petia Nikolova
Рейтинг: 877 НеутралноКиро да внимава да не ни скара и със съседите, за пусти газ, че вземе избухне още веднъж Балканскатата война.
Petia Nikolova
Рейтинг: 877 НеутралноДо коментар [#10] от "Judjuk":
Сарказъм, нали?
tacheaux
Рейтинг: 4339 НеутралноБойко Борисов спря проучванията за газ в България по "екологични" съображения и така обслужи руските интереси у нас. Мисля Василев спомена , че мораториумът за проучване находища на газ в България трябва да се вдигне. Според американски предварителни прогнози в България има значителни залежи на газ.
Васик
Рейтинг: 1456 НеутралноРусия освободи България. Дойче веле е собственост на германското правителство. Съберете 2 и 2
Hristiyan Hristov
Рейтинг: 507 НеутралноНие сме бедна държава, ама приходите на глава от населението ни е по-висок от на Русия, държавата с най-много залежи на природни ресурси в света.
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/median-income-by-country
BezEmotsia
Рейтинг: 406 ЛюбопитноДали ще се намери журналист, който да попита зеления чорап "Чий е Донбас", "Чий е Мариупол"?
Мисля, че все повече българи разбират че Радев е руски шпионин.
klimentm
Рейтинг: 4803 НеутралноЛюбимият приом на тов Путин е корумпирането на европейски политици и чиновници, в България дори не се и изискват кой знае какви големи усилия за това. Путин обича да използва газта като средство за изнудване и шантаж
klimentmЕнергийната независимост от Рассия е изкл важна за страната,тя ще ограничи влиянието на рашисткия капитал и от там политическото влияние.
klimentm
Рейтинг: 4803 ВеселоДо коментар [#51] от "Ivan Ivanov":
klimentm"А Ботев е казал, който се хване с америка ще бъде роб доживот!"
Ха ха ужа, какви глупости измисляте партайгеносетата само!
futio_tapanchev
Рейтинг: 1751 НеутралноДо коментар [#69] от "Petia Nikolova":
"Киро да внимава да не ни скара и със съседите, за пусти газ, че вземе избухне още веднъж Балканскатата война."
По голяма тъпотия не можа ли да измислиш?
Hristiyan Hristov
Рейтинг: 507 НеутралноТова, което соросоидните медии не казват, е че Ботев е имал татуировка на Русия и всъщност е превзел Радецки, за да по вода до Московията, за да договаря братството между бъдеща свободна България и нея, но американски агенти са го спрели и принудили да акостира в България, като после естествено по нареждане на ЦРУ са го и застреляли. Редовната партенка после за това как е умрял и хоп, хората вярват и не гласуват за Възраждане.
bat_plamen
Рейтинг: 4804 НеутралноДо коментар [#9] от "irobot":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Рушаците презират всички други славянски нации / поляци, украинци, словаци, словенци, чехи, беларуси и т.н./!За тях е важното , че са най-голямата славянска нация / като брой хора/ и заради това се мисля за специални!А всъщност са една дива полу-азиятска сган , която е много далече като мислене и поведение от цивилизования свят!И най-важното е , че няма шанс да е промени занапред тяхното "имперско мислене", защото от поколения наред им е промит мозъка!
tacheaux
Рейтинг: 4339 Неутрално"А освен българските архиви, Червената армия изнася в Русия и 164 завода."
Интересен момент.
Години наред съветската пропаганда внушаваше , че царска България била бедна аграрна страна без никаква промишленост. Ето , че това не е било така. Произвеждали сме, например, самолети. България е била една от водещите страни в производството на малки самолети. Двигателите са били немски. Заводът е бил в Ловеч. Това е един от 146-те завода , които руснаците са взели от "бедната, аграрна" България без "никаква" промишленост.
stedim
Рейтинг: 2005 НеутралноРедно беше да се отбележи в публикацията, че ГЕРБ и ДПС ще подкрепят изпращането на оръжие. Извинявам се, ако съм пропуснал това изречение.
Гонзо Велики
Рейтинг: 462 НеутралноТочно така! Русия само е завзела територията от Турция, за освобождаване не е ставало въпрос. И руската армия изобщо не е имала намерение да се изтегля от България.
ivan_lawyer
Рейтинг: 161 НеутралноВ края на Втората световна война е имало купонна система и черна борса за масло, олио и текстил, за какъв възход на нацията говорим, предимно аграрна, наистина - имало е предприятия, но са незначителни, а е достатъчно да прочетем романът "Тютюн", показателен е - макар идеологически да има 1 - 2 глави. Асфалт е нямало.
Язовир "Сталин" - сега "Искър" е построен от руснаци, които си заминават - няма окупационни войски. Сега а и преди 9-ти - не можем да направим и езеро за патици в парка.
Говорим за цялостно развитие - добро или лошо - всеки е могъл да се издигне по стълбицата след 9-ти септември - верно - в някаква ограничена степен, но - от овчарче - може да стане на висока длъжност, а не да има аристократизъм, тоест - имало е демокрация в това отношение - както и повечето велики личности на Запад не са всички от царско потекло.
9-ти септември сме били съюзници на Германия, при това най-верното куче. Ще дойдат руснаците след 3 години битки и смърт и ще ни се радват - думата Хитлер е била нещо като Смъртта - най-омразното нещо. При това руснаците не са били надъхани от пропагандата - цели села е изгаряла войската - при това - редовият вермахт, всякакви зверства и по 5-6 милиона военнопленници и т.н., та е трябвало с фракове и папийонки да дойдат в България, моля ти се, освен това е имало частични изстъпления, налитали са на алкохол.
Освобождението - ми те ни плащат при преговорите с Турция 1908г. за независимостта - имали ли сме избор измежду други освободители, щяхме да сме избити като арменците, сегашните турци са вече друга порода, ама тогава.
Въобще - можем да си правим геополитически кастинг на съседите, ако е възможно това - ама сме на Балканите, ако бяхме Чехия или Източна Германия - ще си правим други претенции.
И доставките на газ защо ги уговарят в такъв формат - сами си подписваме договори със скъпи цени.
Никой не говори, че руснаците са невинни, но - Западът сам пренави пружината и - бойлера гръмна, толкова и струва прехвалената западна дипломация - не могат една чаша горещо кафе да отнесат, без да се залеят.
stedim
Рейтинг: 2005 НеутралноДо коментар [#83] от "ivan_lawyer":
Пропуснал си да отбележиш, че руснаците и сега ни помагат . Помагат ни да се освободим от тях.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
z_z_z
Рейтинг: 832 НеутралноДобър пост.
- поддържат корупция и икономическо изоставане
- манипулират населението, обвинявайки за корупцията избраната посока на европейска принадлежност и западна ориентация
- капитализират манипулацията чрез промоция на нови и нови производни политически формации, с които привличат наказателния вот на разочарованото население и продължават да провеждат същата политика на корупция
- младите образовани хора, които потенциално биха могли да се противоставят на всичко това, постепенно се изтощават, предават и емигрират, за което отново бива обвинявана европейската принадлежност и целокупния Запад
- все по-лесно манипулируемото останало население продължава да се върти в този затворен кръг
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
joseph.mccarthy
Рейтинг: 442 Неутралносега наследниците на комунистическата номенклатура трябва да натъртват колко нато и ес ни е кгб правителството. Гнус.
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.Преспахме и се събудихме "евроатлантически ориентирани" и "завинаги" скъсали с руските зафисимости, и също с митрафонова все така премиер в сянка. КГБ шоуто за публика с ниско IQ продължава, всички са във възторг, рейтинга на кгб правителството пак лети. Даже не е смешно
funordie
Рейтинг: 314 НеутралноА някой ще ми отговори ли защо ще се вдигат цените на газа като се диверсифицираме? Да не би диверсификаторите да искат да ни дерат кожата?
vankata1
Рейтинг: 1914 НеутралноАз съм общувал, доста. Както си постелеш, така ще мислят за теб.
ЕднаГолямаБоза
Рейтинг: 110 НеутралноВсеки се хранал здраво за думичката ЕВТИНО и върти постове, плюе и пише с ярост, само и само да има ЕВТИНО. Подобно на бабичка с мизерна пенсия, която иска да си купи хляб. Да, но тя има основание. Докато на доста хора е ЕВТИН начина им на мислене, както за Путин е евтин, дори без никаква стойност човешйият живот и гледа на Европейска държава като на някаъв предмет, който да вземе, само защото е решил, че трябва да му пирнадлежи.
ЕднаГолямаБозаДокато тук и в пресата думата евтино се преекспонира многократно. ИМА ВОЙНА! Има е един изрод заедно с неговата Армия, която убива, изнасилва, тероризира мирни граждани, унищожава техните градове, която е на няколко стотин килкометра от България. Няма евтино тука. Ще плащаме и ще плащаме за да спасим хората и себе си от този апокалипсис, от този агресивен народ и неговия Фюрер, за да не дойде ден в който няма да има нито плащане нито на кого да плащаш. Така че евтиното не е на дневен ред днес. Ще плащаме сега за да можем да живеем в мир и спокойствие в бъдеще.
Путин и неговата Армия от вманячени човекоподобни, ще трябва да платят всичко. Дори и въздуха, който са дишали на чужда територия. Не ЕВТИНО, а с поколения напред, защото човешкият живот не може да се купи. Той е безценен !
mathoptimist
Рейтинг: 54 НеутралноДобър анализ на авторката. Поздравления!
БОНГО
Рейтинг: 2660 НеутралноНай-евтиното понякога излиза твърде скъпо. , което показва сляпата политика на обвързване изключително с Русия. Именно заради "най-евтиното" се оказа, че Европа ще изпита болка при преориентацията си към други източници. Мен не ме интересува дали "нашите управници" купуват най-евтиното, а дали правят възможното за поддържането на стандарт, който ще позволи неминуемото поскъпване на суровините. Европа позволи на Русия да потигне господстващо положение и да стане незаобиколим посредник на газ от централна Азия. Да не говорим, че позицията "интересува ме само да ми е евтинко" на прост език означава интересува ме само да ям и да с*ра. Именно на това потребителско мислене на "запада" разчита Путин и той го е заявявал неведнъж. Впрочем на такова потребителско мислене, но в Русия, разчитат и налагащите санцкиите - но не отчитат как са възпитавани поколения поданици на империята. Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
George Pantev
Рейтинг: 844 НеутралноДо коментар [#10] от "Judjuk":
на 10 души един полезен идиот е съвсем нормално... нали джуджи ?
George Pantev
Рейтинг: 844 НеутралноДо коментар [#14] от "erm481108342":
не искат да е евтино , щом в главите на Дайба сектантите кънти някаква камбана ... Не искат да схванат какво им говориш ... и си вечè набеден путьофил ..
George Pantev
Рейтинг: 844 НеутралноДо коментар [#25] от "Да вярваме на истината":
е как да стане , в момента когато се отвори разговора за българска газ и цялата путинофилска орда настава на бой последен ...
fkm26555709
Рейтинг: 3516 РазстроеноДо коментар [#51] от "Ivan Ivanov":
Левски , който отказва на /самозвания/ граф Игнатиев, да стане руски шпионин е казвал и много по тежки мисли за Русия. И ... Игнатиев става организатор на убийството му. Иди в НБКМ и прочети писмото на "графа" до Ив. х.Пенчович.
Но ако в нещо Русия е успяла унас , това да възпроизведе робски дух подобен на мужишкия, в част от народа ни... Бедний ми Иванов...
fkm26555709
Рейтинг: 3516 ВеселоДо коментар [#83] от "ivan_lawyer":
И каква е разликата между Хитлер и Путин бре адвокатино ?
fkm26555709
Рейтинг: 3516 ВеселоДо коментар [#72] от "Васик":
Русия ни освободи. От умението да мислим...
fkm26555709
Рейтинг: 3516 ЛюбопитноДо коментар [#41] от "ivan_lawyer":
Днес говорих с няколко обикновени германци, мои познати, някои от които, преди време даже бяха антиамерикански настроени. Питах ги и за Украйна. Вече няма и помен от антиамериканизма им. Говореха за Путин с едва скрито омерзение...