Българската "позиция" по македонския въпрос е тумор, който убива нас, не македонците

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (255)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на pox481122222
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  2. 2 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Да. Булгариа би трябва да приеме своите по бедни съседи и ги помогне за ЕС!

  3. 3 Профил на lz2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на lzq311122224
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  5. 5 Профил на rbf381122225
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  6. 6 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1535 Неутрално

    Това го казва наследникът на коминтерновците, които предадоха македония на сръбска югославия.
    Сега, 80 години по късно България вече няма полезен ход, и да ги пуснем и да ги спрем все сме виновните.
    Новият интернационал ни порицава за антиевропейност.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  7. 7 Профил на pfc471122228
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  8. 8 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2010 Неутрално

    Всъщност това е единственият въпрос, по който българското общество е единно почти сто процента. Ако това е тумор, то нека има повече такива тумори.

  9. 9 Профил на Vasil Damqnov
    Vasil Damqnov
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    Да бе Дайнов прав си за доста неща, но не споменаваш това, което мисля, че повечето българи ги интересува. Нашата история да бъде призната като чисто наша и да не се опитва някой да гради неговата нация върху нашата история и да казва, че е тяхна. Македонците искат да откраднат факти за нашата история, за които десетки поколения българи са дали живота си и да кажат, че са техни, а не български. Мисля, че това е истенският проблем, но ако трябва да съм честен имам ограничени знания по темата.

  10. 10 Профил на Червен дисибар
    Червен дисибар
    Рейтинг: 268 Неутрално

    Нещо минавате в кресчендо. Такова квичене като сега е било само срещу ГЕРБ.

  11. 11 Профил на Червен дисибар
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 3411 Весело

    "решиха да развихрят максимална омраза към някой външен враг" - българите не приемат нито СМакедония за враг, нито македонците, нито турците, нито руснаците. Това, че новите апологети на професорски теории, толкова изкуствени, че сами се губят, проповядват неща, които не стъпват на изконните български традиции и ценности карат хората да се разделят. Когато от прекалена толерантност не се забелязват трудните исторически събития, не само се забатачват като в "тъмна Индия", но и истерията, че правото е в техните прожектори, с които НИ осветяват някакви нови пътища води и до омраза. Така нито пътищата са ясни, нито може да ги изминаваме заедно. Но, типично е за всеки българин - по-велик от другите, което доказва, че и македонците са като нас.
    Честит празник на всички, които познават, четат и пишат на бЪлгарската азбука!

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  13. 13 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 580 Любопитно

    “До три морета не си стига с брадва, а със сватба”
    - Цар Иван Асен II ;)

  14. 14 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1029 Неутрално

    Интересното и забавното при Дайнов е, че реториката и тонът му са идентични с тези на "мракобесието" и "диващината", които той уж яростно заклеймява...

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  15. 15 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 580 Весело

    До коментар [#3] от "lz2":

    “Не може съседът да ме псува, да си измисля биографията ми, да се кичи с моите успехи, а аз да го каня на ресторант и да го черпя!”

    Какви успехи имаш точно ти, бе мойче ?
    Със съседа се джавкате за неща, дето са се случили преди да се роди дядо ти ;)

  16. 16 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    Бахти бозата

    Гърция 30 години беше обект на натиск - и от САЩ, и от ЕС. Но си държеше на своето - и го получи. Макар, че нейното искане според Южени дьо Миндья е дори още по-скандално - те поискаха нашите съседи да сменят името на държавата си

    Трябва да си следваме интересите, а не да се опитваме да се харесаме на всички

  17. 17 Профил на Vasil Damqnov
    Vasil Damqnov
    Рейтинг: 1142 Неутрално

    До коментар [#12] от "ЗаНиЗа":

    Напротив. Аз съм българин и считам руснаците ( с изключения ) за наши врагове. С нищо не са показали, че не са такива. Благодаря, че говориш от името на всички българи ( като един с инициали К.К ), но няма нужда. Всеки от нас има собствен глас и може да изкаже собственото си мнение.

  18. 18 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3890 Неутрално

    Ех, Женя, Женя! Получи си тридесетте сребърника и бързаш да ги оправдаеш с поредното си нескопосно и необмислено писание. Повече от осемдесет години в комшиите е нескопосно вражда и омраза към нас. Насила са им промили съзнанието за да забравят българските си корени. Те крадат история от комшиите, защото нямат своя. Това ги комплексира, но не им помага. Нека се наричат македонци. Може и папуаси, или марсианци щом им харесва. Тяхна им работа. Само да не обиждат нас и да не обявяват наши исторически събития за свои. Дори и езика им е създаден преди по - малко от осемдесет години. Ни, българите не искаме много. Не искаме да станат българи, защото е невъзможно. Само да признаят, че Даме, Гоце, Яне, братя Миладинови, Паисий, Самуил са българи. Както и редица други личности, дали живота си за свободата на Македония. Това е обща история, а не само македонска. Но, ти явно забравяш, че си българин.

  19. 19 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 1296 Неутрално

    др. Дайнов, наистина не разбира македонското прашане!

  20. 20 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3890 Неутрално

    Е насаждана вражда и...

  21. 21 Профил на eog581083556
    eog581083556
    Рейтинг: 883 Неутрално

    Няма да скрия възхищението си от професор Дайнов по темата македонски въпрос ,защото има пълно 100 процентово покритие с моето мнение
    И защото обичам откровени хора като него ,които с думите си като камшик удрят по лъжците и лицемерите .

    Само Бог и истината са над всичко
  22. 22 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    Другият напън в тази боза е да се вкара Русия

    Като сме против фалшификацията на историята си сме обслужвали Русия

    Йожени дьо Миндя ако беше поне малко се поинтересувал щеше да види, че именно Русия прокарва тезата за това как кирилицата била "македонска азбука". Македонският етнос си е, в крайна сметка, именно нейно творение

    В този си вид СМ е Коминтерновско-Титовистко създание. Това може и следва да се промени - Гърция показа как може да стане това

  23. 23 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2371 Неутрално

    До коментар [#18] от "Vlado Nikolov":

    България няма обща история с Македония преди 1945г.,защото македонците НЕ СЕ считат за българи след 1945г....

  24. 24 Профил на zli191090255
    zli191090255
    Рейтинг: 572 Неутрално

    тонът на автора е безобразен. все от позицията на един многознайко, само той в досег с по-висши цивилизации, дето ей ся ще разкрие единствената истина на простите ганювци. и после се чудят що не могат да привелакт повече гласоподаватели.

    проблемът с тази позиция е, че по същество сме прави; и че населението я подкрепя. има много какво да се критикува в самата позиция и още повече в провеждането й, но това е положението. не мога да си обясня кой знае колко добре как това ползва путин. повече държави в ес отслабват съюза. а и не може да се поставя знак за равенство между тези които защитават македонската позиция и русофилите- просто не е вярно и води до лош анализ. че имаме по-важни проблеми, имаме, но това е положението.

  25. 25 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 1463 Неутрално

    До коментар [#18] от "Vlado Nikolov":

    За Паисий, Гоце, Сандански и останалите си прав, че са българи и се гордеем с тях. Но и агент Иван, Копейкин и Джамбазки са българи. От тях ме е срам.

  26. 26 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 580 Любопитно

    До коментар [#18] от "Vlado Nikolov":

    “Само да признаят, че Даме, Гоце, Яне, братя Миладинови, Паисий, Самуил са българи. Както и редица други личности, дали живота си за свободата на Македония”

    И като признаят какво? Майка ти ще взима достойна пенсия? В болницата ще почнат да те гледат като човек, а не като на надник? Корупцията и беззаконието ще изчезнат мигновено?
    Не знам защо си мислите, че България и Македония са единствените две държави (в ЕС) с различия в прочита на историята си…

  27. 27 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8877 Неутрално

    Въпроси към българското общество:
    Проблем има ли? Има
    Пречи ли ни? Няма ясен отговор
    Трябва ли да се реши? няма ясен отговор
    Решение търси ли се? няма ясен отговор
    Има ли натиск да се реши? Да
    Кому е изгодно? няма ясен отговор
    "Булгар, булгар"!
    Иначе има един ясен отговор - мерките при кражба и лъжа се намират в наказателния кодекс (или поне в закона за авторското право), а не в Acquis communautaire

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  28. 28 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5712 Неутрално

    Българската "позиция" по македонския въпрос е тумор, който убива нас, не македонците

    Това е и моето мнение като половин македонец

  29. 29 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    Българската "позиция" по македонския въпрос е тумор, който убива нас, не македонцитеТова е и моето мнение като половин македонец
    —цитат от коментар 28 на pet_fire


    Бахти патоса

    Аз не знам това вето да е убило и винена мушица хеле пък човек

  30. 30 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    Поредната порция манипулации от македонски учЕни:

    "ПРОФ. Д-Р МИТКО Б. ПАНОВ: Светите Кирил и Методиј не само што не биле Бугари, туку и се бореле против бугаризацијата на Македонија"

    https://denesen.mk/prof-d-r-mitko-b-panov-svetite-kiril-i-metodij-ne-samo-shto-ne-bile-bugari-tuku-i-se-borele-protiv-bugarizacijata-na-makedonija/

  31. 31 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 843 Неутрално

    моментален пас за праговори на македония!
    Това вече така се обезцени.........раздават го кат украински снаряди.
    винаги е мъдро да дадеш нещо без стойнос и да се правиш, че си свършил услуга.

  32. 32 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2183 Неутрално

    До коментар [#28] от "pet_fire":

    Аз пък като половин македонец мисля, че българската позиция е донякъде правилна в частта си за ветото и дълбоко неправилна относно това, че продължаваме да им обръщаме внимание и да страдаме за Кутмичевица.
    А не ме дразни историята, а ме дразни, че крадат култура. Например "Я кажи ми облаче ле бяло " македонска песен И още хиляда песни. А пък за езикът да не говорим Кодификация на габровския диалект на Неофит Рилски от 1834-а година и приет в тази област се нарича в 1945-а година македонски език. Е може ли да бъде македонски език. Ами да си сменят граматиката и готово

  33. 33 Профил на 4okuto
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Няма да скрия възхищението си от професор Дайнов по темата македонски въпрос ,защото има пълно 100 процентово покритие с моето мнение И защото обичам откровени хора като него ,които с думите си като камшик удрят по лъжците и лицемерите .
    —цитат от коментар 21 на eog581083556


    За Македонски въпрос освен антибългарската политика на Коминтерна има огромна вина и безразсъдната политика на цар Фердинад Последний и дебилните царски офицери, станали след 1918 част от репресивния апрат на Борис 3, от който е страдало населението в България и Македония в периода 1941 - 1944!

  35. 35 Профил на Anton Andonov
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 580 Любопитно

    Нека си кажем нещата:
    Ако македонците влезнат в ЕС, сърбите ще са принудени също да го направят до няколко години.
    Просто ще се обиколени от прозападни държави, а покровителите им Русия и Китай, няма да могат да компенсират изолацията.
    За това е и тоя вой, винаги като се заговори за Македония. Забележете, че повече хора които искат да “изчистим историята помежду си” смятат също че:
    - НАТО провокира Путин да нападне Украйна
    - Без руски газ не можем
    -Трябвя да сме неутрални докато руски агенти гърмят заводи за боеприпаси в България
    -Трябва да направим референдум за еврото

    Македонският въпрос беше лакмус теста, който караше маските да падат, преди войната в Украйна ;)

  37. 37 Профил на eog581083556
    eog581083556
    Рейтинг: 883 Неутрално

    Рамковата позиция на българския парламент прилича на фашисткия закон приет за защита на нацията ..в България .

    Обръщам внимание на най позорния текст в него .
    Точка 1 в Общ план
    България задължава моля ви се Македония да не говори изобщо за "македонско малцинство "в България
    И забележете :
    Македония да не използва Мониторинговите механизми на Съвета на Европа за натиск вълху България ..
    Пояснявам какво значи това .
    Съвета на Европа следи за човешките права и правата на сдружаване ..
    България е осъдена над 15 пъти за терор над македонското малцинство и понеже Съвета на Европа в своите доклади постоянно казват че България трябва да изпълни решенията на Съда в Страсбург .., за това българите застават македонците от СМ да мълчат по този въпрос .
    Зад това срамно текстче надничат ченгенцетата от ДС начело с Каракачанов и сие ,
    които много добре знаят какви са ги вършили в Пиринска Македония ....
    А то е срамно ..лагери и репресии над хора с македонско самосъзнание ..
    Това е най големият им страх ...Сакън някой да не каже че в България има македонско малцинство
    А колко далеч са от това да осветлят досиетата на ДС и шесто управление ...
    Искат македонците да осветлят техните ченгета ,а те самите да се крият .
    Е не става така ..и номера им няма да минава до безкрай.

    Само Бог и истината са над всичко
  38. 38 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2183 Неутрално

    До коментар [#30] от "Virgin":

    В момента според мен са не им обръщаме внимание, а да жи погълнем икономически Даже ако питаш мене трябва да обърнем внимание на българите в Гора Албания и на самите албанци И без това българите от Албания идват с радост в нашата икономика и университети. Но в момента българските заплати наближават три пъти македонските. И при тази обстановка икономически ще имаме огромна разлика.

  39. 39 Профил на Преброяваме Педалите
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    И с какво точно ще навреди на България,фактът, че Македония няма да влезе в ЕС?Те искат да влизат, а като искат нещо се съобразяват с изискванията на този от когото зависи този прием.Как си промениха името заради Гърция?
    По същество спорът там беше като с България-с името Македония макетата се обявяваха за наследници на Македония на Филип и Александър. Само дето и гърците се считат за техни наследници (друг въпрос е,че нито едрите, нито другите нямат общо с антична Македония).Докато в спора с България македонците си присвояват българска история. Т.е са лъжци и крадци.Ние искаме да спрат да лъжат и ни крадат историята. Те отказват. Ами тогава ще видят ЕС през крив макарон.

  41. 41 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    Нека си кажем нещата: Ако македонците влезнат в ЕС, сърбите ще са принудени също да го направят до няколко години. Просто ще се обиколени от прозападни държави, а покровителите им Русия и Китай, няма да могат да компенсират изолацията. За това е и тоя вой, винаги като се заговори за Македония. Забележете, че повече хора които искат да “изчистим историята помежду си” смятат също че: - НАТО провокира Путин да нападне Украйна - Без руски газ не можем -Трябвя да сме неутрални докато руски агенти гърмят заводи за боеприпаси в България -Трябва да направим референдум за еврото Македонският въпрос беше лакмус теста, който караше маските да падат, преди войната в Украйна ;)
    —цитат от коментар 36 на dwr30648311


    Аз НЕ смятам, че НАТО е провокирало Путин да нападне Украйна.
    НЕ смятам, че трябва да сме неутрални.
    НЕ съм против приема на еврото.
    НЕ смятам, че не можем без руски газ.
    И съм ЗА българското вето за Македония.
    Така че спри да лъжеш.

  42. 42 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 828 Неутрално

    До коментар [#40] от "Мусаши":

    Според мен не е вредно толкова позицията, колкото начинът по, който се изразява. 30 години обясняваме какви приятели сме им. Българското председателство на ЕС мина по знака на сближаване със Западните Балкани. И изведнъж, когато решиха да кандидатстват ги спираме, защото не изпълняват някакви условия. Те тези условия не ги изпълняват от сума време и без това. Гърците поне бяха постоянни в позицията си от самото начало и я доведоха до някакъв край.

    Отделно, трудно ще наложим някакви идеи със сила. Дори и да приемат македонците, че Самуил е българин и македонският е български, това няма да ти направи българи. Късно е вече.

  43. 43 Профил на eog581083556
    eog581083556
    Рейтинг: 883 Неутрално

    Понеже съм много добре запозната с тази позорна рамкова позиция (нарочно я пиша с малки букви) давам един срамен факт .
    България иска никъде не фигурират думите "македонски език " ...ако го има то трябвало да бъде със звездичка ..*.с жълта може би *
    И когато организацията Фронтекс , защитаваща границите трябваше да защитават Македония , българите не са подписали документа , защото там е имало македонски език и е написан и на македонски език според правилата на ЕС .
    Как изглежда това ...?!...братски ,приятелски ?
    Изглежда като мутренско поведение .."ей сега ще видите вие ..щом има македонски език нека ви залеят бежанците " Готино, нали българи ..Но да не обобщавам за всички българи .Срама е за политиците .

    Само Бог и истината са над всичко
  44. 44 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1998 Весело


    Може би не съм чувал скоро този израз, защото въпросът от известно време е чисто български. Позорното вето (и последвалата "рамкова позиция" на парламента), наложено от ГЕРБ-ВМРО върху Северна Македония е отрова за българското общество и държавност. Вкарали сме си в общественото тяло капсула новичок, която продължава да се разгражда и да пръска отровата си във всички нас

    :::::::::::::::::::::::
    Отрови , тумори , новичок ......НавсякогърнемеруДайнов е ''полирал'' речника си , наизустявайки устава на комсомола .
    ....и е направил поредното гениално прозрение !

  45. 45 Профил на ilinko
    ilinko
    Рейтинг: 828 Неутрално

    До коментар [#41] от "Мусаши":

    Той човекът е написал, "повечето хора". Явно ти си един от малкото, които остават, след като се извадят повечето :D

  46. 46 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 839 Неутрално

    Женята е прав само за едно - макетата ги пиши бегали, почти напълно, повсеметсно са се дебългаризирали и за нас чисто политически е по-изгодно да са в ЕС.

    Но има едно НО, първо не е редно в ЕС да има език на омразата и отровени лъжи от съседа, ащото утре може и да има по-големи претенции.

    Да се направи така че да не могат да имат каквито и да е претенции като територия и част от историята.

    Езикът е също бегал, до колко е български да кажат филолозите, да не обсебват Кирил и учениците му, защото по онова време макетата като народ са били още в Ташкента на коминтерна.

    А и последно майцепрадавски текст Женш, при всичките ми уважения и ще ти кажа като се видим в Синеморец.

  47. 47 Профил на _imir
    _imir
    Рейтинг: 710 Неутрално

    И професорот гледа да закачи нещо от некой предприсъединителен фонд.

  48. 48 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3371 Неутрално

    Резултатите от подобни тези като днешната са само в една посока :

    Македонците вече не признават и че азбуката ни е с общи корени :

    https://www.24chasa.bg/novini/article/10491393

    Коментарът е излишен !

  49. 49 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    До коментар [#40] от "Мусаши":Според мен не е вредно толкова позицията, колкото начинът по, който се изразява. 30 години обясняваме какви приятели сме им. Българското председателство на ЕС мина по знака на сближаване със Западните Балкани. И изведнъж, когато решиха да кандидатстват ги спираме, защото не изпълняват някакви условия. Те тези условия не ги изпълняват от сума време и без това. Гърците поне бяха постоянни в позицията си от самото начало и я доведоха до някакъв край.Отделно, трудно ще наложим някакви идеи със сила. Дори и да приемат македонците, че Самуил е българин и македонският е български, това няма да ти направи българи. Късно е вече.
    —цитат от коментар 42 на ilinko


    Ами не само обясняваме ,ами и действително сме им приятели .България първа в света призна Македония за независима държава. Между другото Македония бе единствената бивша югорепублика,в която сърбите не предизвикваха гражданска война при отделянето. Именно заради България.
    Пратихме танкове и друга техника през 2001г при албанските размирици.
    И за благодарност ни наричат татари и фашисти и се вихри яростна кампания срещу България.
    Никой не иска да ги прави българи-искаме да се спре с негативизма спрямо България и да спрат да лъжат за българската история и българи от миналото.

  50. 50 Профил на Тюфлекчия
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  51. 51 Профил на Сър Джон
    Сър Джон
    Рейтинг: 318 Разстроено

    Дайнов, Дайнов.

    Може ли такъв умен човек като теб (който е с много повече багаж от дичевчетата и дайновчетата) да падне толкова и да пише такива глупости?
    Разликата в писанията от преди 20 години е огромна.
    Или са те заменили с клонинг или времето наистина не прощава.

    "Хубава работа, ама либерална" - организацията на "Да, България" в Столипиново
  52. 52 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    До коментар [#41] от "Мусаши":Той човекът е написал, "повечето хора". Явно ти си един от малкото, които остават, след като се извадят повечето :D
    —цитат от коментар 45 на ilinko


    Ами от моите приятели нито един не е страната на Русия заради нападението над Украйна и нито един не е против ветото над Македония.
    Така че как така Дайнов си присвоява правото да говори от името на милиони българи.
    Същата опорка я разпространяват и по отношение на други неща-ако си против пропагандата на хомосексуализма и гей парада,такива като Дайнов те изкарват путинофил.Ако си против приема на азиатски и африкански имигранти също си привърженик на Путин.
    Евтини опорки.

  53. 53 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1998 Весело

    ....с риск да прозвуча наивно ......България няма ли по-важни въпроси за ''отвъпросване'' , приоритетни спрямо македонскиот ???

  54. 54 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    Отделно, трудно ще наложим някакви идеи със сила. Дори и да приемат македонците, че Самуил е българин и македонският е български, това няма да ти направи българи. Късно е вече.
    —цитат от коментар 42 на ilinko


    Ама никой не иска от тях да стават българи

    В историята много пъти се е случвало от една нация да произлезе друга

    През 18 век от британските колонисти в Северна Америка се ражда нова нация - американската

    Впоследствие нови нации възникват и от останалите британски колонии - Австралия, Нова Зеландия, Канада

    Но нито една от тях не се опива да преиначава историята - всикчи те знаят, че са произлезли от британците

    Друг пример е Австрия - тя има вековна история, но населението се е идентифицирало като немци. Това прави възможно австриецът Хитлер да стане канцлер на Германия и после да обедини Австрия и Германия през 1938 (т.н. Аншлус). След ВСВ в Австрия започва да се заформя различно само-съзнания, но и досега по-старото поколение (над 70) се идентифицират преобладаващо като немци. Но всички знаят, че тяхното ново само-съзнание започва след ВСВ

    Накратко - няма проблем макетата да си се считат за друга нация. Проблем е, че се опитват пренаписват историята - за разлика от цивилизованите народи, които посочих

  55. 55 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1998 Весело

    Дайнов, Дайнов.Може ли такъв умен човек като теб (който е с много повече багаж от дичевчетата и дайновчетата) да падне толкова и да пише такива глупости?Разликата в писанията от преди 20 години е огромна.Или са те заменили с клонинг или времето наистина не прощава.
    —цитат от коментар 51 на Сър Джон


    ::::::::::::::::::::::::::::::
    За единият келепирец го прави .
    Не е до багаж , а до ценности .

  56. 56 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2297 Весело

    До коментар [#51] от "Сър Джон":

    Същото забелязвам и при Александър Андреев от ДВ. Според мен не е до възрастта, а до смяна на грантодателя. Западът олевя зашеметяващо бързо за зашеметяващо кратко време и нашите тука бързат да настигнат, че да не им спрат кранчето. Че идва бодра смяна грантаджии - е вчера се бъзикахме под статията на някакво девойче, дето завършило гимназия 2020 г., ама вече готов грантополучател, със съответните фреймове на профилната снимка и виждания по всички въпроси.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  57. 57 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    До коментар [#51] от "Сър Джон":Същото забелязвам и при Александър Андреев от ДВ. Според мен не е до възрастта, а до смяна на грантодателя. Западът олевя зашеметяващо бързо за зашеметяващо кратко време и нашите тука бързат да настигнат, че да не им спрат кранчето. Че идва бодра смяна грантаджии - е вчера се бъзикахме под статията на някакво девойче, дето завършило гимназия 2020 г., ама вече готов грантополучател, със съответните фреймове на профилната снимка и виждания по всички въпроси.
    —цитат от коментар 56 на Тюфлекчия


    Когато император Веспасиан наложил данъци над тоалетните в Рим,синът му и бъдещ император Тит го попитал не го ли е гнус от такива пари,а баща му отговорил"Парите не миришат".

  58. 58 Профил на ivangabrovo
    ivangabrovo
    Рейтинг: 620 Неутрално

    Ако г-н Дайнов изрази публично /в кръчмата или на площада/ в Миндя тезата си по македонския въпрос, сигурен съм, че ще получи поне шамар. Ако има неблагоразумието да направи тази магария в съседните Мерданя или Златарица, боят му е сигурен; малко по нататък - в Джулюница, животът му ще е в сериозна опасност.

  59. 59 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Да се сочи България като виновна са споровете е невярно и късогледо, сори от някаква наднационална гледна точка. Да, тук има партии, които искат проблемите да продължават вечно, за да бъдат "спасители" и "отстояващи националното". Да, тези партии са гласовити и не предлагат решения. Но същите партии ги има и в РСМ. И там не просто са гласовити, а те определетя дневният ред на обществото. И не просто съществуват, а управляват държавата. Да не се виждат всички провокации и саботажи от отсрещната страна, говори за някакъв сляп егоцентризъм и в крайна сметка за неподготвеност.

    Също така РСМ подписа различни международни договори, пое задължение за изпълнение на определени и ясно очертани действия, но не направи абсолютно нищо. Дори не опитаха да симулират накаква активност. Нищо! Директно и демонстративно. Пита се: защо си подписал договори, които си нямал намерение да изпълняваш? Кой да е виновен в случая?

    Това въобще не означава, че българската позиция не е малоумна. Когато нямаме ясна цел, нямаме стратегия, не сме очертали пътя, по който да постигнем целите си, тогава никога няма да ни се случат нещата. Някой да знае каква е нашата крайна цел? Няма такава! Ние действаме не проактивно, за постигане на резултати и защита на националните си интереси, а реактивно, като реагираме на превокациите, който пък удобно ни се предлагат от другата страна и то все в правилните моменти.

    Имаше, а може би все още има, някакви по-премерени, елегантни, ако щете, решения, които да не правят разбирателството невъзможно, а спора непреведим на чужд език.

    Например, вместо да водим исторически спорове, които няма да спрат по този начин, не може ли просто да заявим, че РСМ трябва да спре да унищожава културно-историческото ни наследство? Кой на запад би имал нещо против това? Кой от РСМ ще се опълчи и ще поиска да продължи да го унищожава? А културно-историческото наследство са и Битолският надпис, и военните гробища, и църковните икони, и писмените документи, и Братя Миладинови, и народните песни, и т.н. и т.н.

    Или пък, за езика - нямаме проблем с днешният северномакедонски език, с езиковата норма от 1945 (ако не греша). Но очевидно на този език не се е писало преди тази година и очевидно те сами са си вкарали автогол, като са изменили българската писменост до днешният вариант за сръбска пишеща машина.

    Същото е за народността - РСМ е млада държава, с млад народ. Няма исторически факти за тезата им, че са млада държава, но много древен народ. Самите спорове за това са безумни и даже ги легитивират по някакъв начин. ПЗа международното право тази страна е съвсем, съвсем млада и няма от какво да се притесняваме, защото няма нито един международен документ, който да твърди, че северномакедонският народ е древен и, примерно, е заселил области и извън границите на тази държава. Няма такова нещо и извън техните историчари, никой не се вълнува от подобен проблем. С оглед на това, малцинствени претенции също са изцяло несериозни от тяхна страна.

    И стигаме дотам, че ако имаме достатъчно умни и мислещи дипломати, ако България има ясна стратегия и цел, ние проблем нямаме. Проблеми ще има РСМ, защото тя в този си вид и с тази държавна политика няма как да продължи, но за момента удобно обвиняват нас за неуспехите си.

  60. 60 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1998 Неутрално

    До коментар [#56] от "Тюфлекчия":

    За две години постгимназиален стаж може да се постигне ееееххеееее.....стига да се впусваш в подходящия прифил.

  61. 61 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Тоя тумор май е във главата на пишещия защото не мисли като българин !!!

  62. 62 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3371 Неутрално

    До коментар [#54] от "Николов":

    " Ама никой не иска от тях да стават българи

    В историята много пъти се е случвало от една нация да произлезе друга

    През 18 век от британските колонисти в Северна Америка се ражда нова нация - американската

    Впоследствие нови нации възникват и от останалите британски колонии - Австралия, Нова Зеландия, Канада

    Но нито една от тях не се опива да преиначава историята - всикчи те знаят, че са произлезли от британците

    Друг пример е Австрия - тя има вековна история, но населението се е идентифицирало като немци. Това прави възможно австриецът Хитлер да стане канцлер на Германия и после да обедини Австрия и Германия през 1938 (т.н. Аншлус). След ВСВ в Австрия започва да се заформя различно само-съзнания, но и досега по-старото поколение (над 70) се идентифицират преобладаващо като немци. Но всички знаят, че тяхното ново само-съзнание започва след ВСВ

    Накратко - няма проблем макетата да си се считат за друга нация. Проблем е, че се опитват пренаписват историята - за разлика от цивилизованите народи, които посочих"


    Проблемът е и в това, че по едно време, визирам това на националния предател Димитров, самите ние сме насърчавали комшиите да се смятат за нещо различно със задна дата под диктовката на коминтерна, проблемът е и че днес много българи изобщо не държат на своята история и не искат да знаят, че тяхните дядовци и прадядовци загиваха в балканските и световните войни само за да може българите и от двете страни на границата да могат без страх да се нарекат като такива, а днес бързо и сервилно възприемат гледната точка на тези, чиито дядовци и деди на свой ред разкостиха България на няколко части след т. нар освобождение и създадоха националния ни въпрос, чиито последици и днес се връщат като бумеранг върху собствените им глави..........!

  63. 63 Профил на jjz421116925
    jjz421116925
    Рейтинг: 44 Неутрално

    копирам и пействам от самия пейпър:

    "Професор по политически науки в НБУ, организатор на рок фестивал в село Миндя."


    хихихиххихиха

  64. 64 Профил на eog581083556
    eog581083556
    Рейтинг: 883 Неутрално

    Ъхъ ..чета че някои тук се възмущават от думата "тумор" използвана от професора .
    А знаете ли че евродепутата от вмро Андрей Слабаков я използва в Евро парламента ,казвайки че Македония е тумор ..Използва опорките на шефа си ..Андрейчо

    Но тук , наблюдавайки медиите и всекиденвното облъчване в македонофобия ,не е просто тумор а е пуснал метастази навсякъде в българското съзнание ...И как и кой ще е лечителя не знам ,но спешно има нужда България от лечение .

    Само Бог и истината са над всичко
  65. 65 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 839 Неутрално

    До коментар [#56] от "Тюфлекчия":

    ++++++++++++++

    Навъди се една прослойка, която вместо да положи труд и услия да придобие съответните умения е решила че може да консумира мекото на хляба - усвоявайки грантове за щяло и нещяло, бидейки на моменти достатъчно креслива т.е да си докарва доходи с минимум усилия и морал.

  66. 66 Профил на Бобин Михайлов
    Бобин Михайлов
    Рейтинг: 69 Гневно

    Гражданите на БЮРМ ни хулят в учебниците си и държавата им измислена от комунисти служи на интересите на Путин, но г-н Дайнов иска ние да
    се кланим. Както винаги, родоотстъпникът се превива от болка докато те налага.

    Винаги с чест.
  67. 67 Профил на hellwitch
    hellwitch
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Напълно прав е.
    Това вето изначално е вредно за нашите национални интереси и обслужва изцяло Путлер и никой друг

  68. 68 Профил на hellwitch
    hellwitch
    Рейтинг: 766 Неутрално

    Трол до трол тук.

    Цялата трол фабрика се е изсипала.

    Разбира се, че трябва да вдигнем ветото

  69. 69 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    ... Няма държава в света, която официално да приеме, че на нейна територия няма нация, че тя няма история и че дори няма език. Няма такава държава, защото не може да има ...

    Тъй!
    Само дето Дайнов лееекинко пропуска що за история и що за език.

    За езика - лесно. Те си имат даже ден и място на раждането на езика им. Уникални! :)
    С историята обаче е белята!
    Останаха без история, когато ги свалиха от античката писта.
    Сега са на резервната, бракониерстват в нашия бостан.
    Та за коя тяхна "история" говорим?

    И никой нормален не отрича, че вече в Северна Македония се е формирал друг, техен си "идентитет", различен от българския. Но, ако обичат, да си им е наистина техният си, а не измисленият и за чужда сметка. Опит в "промяната" вече имат!

    Колкото до нацията - това си е изцяло техен проблем!
    Макар че връз плаващите и сменящи се пясъци на фалшива и чужда история и "държавнотворен мит" - к'ва нация, бе Женя? Темели няма, темели!
    Но нейсе, както казах - това си е техен си проблем ...

    И накрая - честит 24 май!
    Който Дайнов и остальная безродна както виждаме пак "почетоха" съответно ...

  70. 70 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 1732 Неутрално

    Дайна, Туморът си ТИ! Не може съседът да ме псува, да си измисля биографията ми, да се кичи с моите успехи, а аз да го каня на ресторант и да го черпя! Остави глупавите си писания за публиката на ПП и Слави1 Ама нас не можеш излъга!
    —цитат от коментар 3 на lz2


    Хайде, хайде и аз като потомък на македонски българи почвам да си мисля същото. Даже в тази статия не се отбелязва "приноса" на Путин за разгаряне на спора - провокациите от руското посолство в Скопие, както и изказванията на самия Путин. Но както обикновено - "принципно" от Русия. точно като в случая с Косово - не го признават, но се позовават на него, за да оправдават "референдума" в Крим, "независимите" ЛНР, ДНР и т.н.

  71. 71 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2767 Неутрално

    Дайнов се доказа, като българомразец.
    Чудя се, няма ли съвест този човек.

    Любовта ще спаси света!!!
  72. 72 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    Напълно прав е.Това вето изначално е вредно за нашите национални интереси и обслужва изцяло Путлер и никой друг
    —цитат от коментар 67 на hellwitch


    Путлер каза,че българската азбука била създадена в македонските земи.
    Така че крадеца вика"Дръжте крадеца".
    Именно тия,които защитават измислената македонска история са путински подлоги.

  73. 73 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5333 Любопитно

    Македонците били българи, говорели български, имали българска история

    и ние с ОМРАЗА, ОБСЛУЖВАЩА ПУТИн и русия ще им припомним това.

    Абе, братя българи,

    СЕВЕРО и ЮЖНО КОРЕЙЦИТЕ са корейци, с обща история, и с един език.

    Това пречи ли им да са по-различни отколкото Беларус и Япония,например ?!

    Така и с Македония и македонците.

    С ОМРАЗА и СПЪВАНЕ ИНТЕГРАЦИЯТА ИМ В ЕВРОПА ЛИ ще ги направим

    еднакви с нас ?!?! Еднакви в РУСКО ПОКЛОНСТВОТО и ОБСЛУЖВАНЕТО

    НА РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ !!!!

  74. 74 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 3371 Неутрално

    До коментар [#61] от "valtoro":

    "Тоя тумор май е във главата на пишещия защото не мисли като българин !!!"

    Ми да вземем да се откажем от собствения си език и идентичност най - добре за подобно мислене ! Като съвременните разбирания за "ценности"в доста голяма àст от съвременния свят - няма знаèние какъв си се родил като пол, важното е как се чувстваш ! А как се чувстват повечето ЛГБТ почитатели, не ми се споменава баш на днешния ни национален празник.......

  75. 75 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2183 Неутрално

    Интересно колко много минуси получавам относно безспорни факти. Явно българската нация не си знаем ние историята.
    Който не е съгласен да дойде да му покажа как от 1840-а година се правят български училища в Македония. В Скопие, Битоля, Солун. Тогава няма България. Що жителите на тази област не ка възприели друг език. М. Това е въпросът. Не е имало даже самостоятелна българска църква.

  76. 76 Профил на kmat
    kmat
    Рейтинг: 1732 Неутрално

    Гражданите на БЮРМ ни хулят в учебниците си и държавата им измислена от комунисти служи на интересите на Путин, но г-н Дайнов иска ние да се кланим. Както винаги, родоотстъпникът се превива от болка докато те налага.
    —цитат от коментар 66 на Бобин Михайлов


    Не можем да искаме нещо от тях, което ние самите не сме направили. Да не би да сме си преправили учебниците или отказали от "монархо-фашизма" или от пометника на СА, освободила ни от какво - ами от фашизма точно! Онзи ден гледам една снимка от Калофер, където "Символ-веруюто" на Ботев е издълбано на ограмни каменни плочи! Никой не отрича авторството на Ботев в случая, но защо не издълбаем и мислите на Раковски по отношение ролята на Русия, или стиховете на Вазов за руските воини от 1916 г., а на Позитано 20 да окачим мислите на Димитър Благоев за русофилството. Защо а? Нещата в живота трябва да се изучават не избирателно, а отвсякъде, за да не допускаме връщането на злото, което сега руши Украйна и вече е на прага ни. И не защото първично обичаме Украйна, а защото тя се изпречи на пътя на призраците от миналато, което смятахме, че си е отишло завинаги. В този контекст вече се развива нашият "малък спор" с РСМ и е крайно време да го разберем това и да намерим решение - сега, веднага, защото времето не чака.

  77. 77 Профил на eog581083556
    eog581083556
    Рейтинг: 883 Неутрално

    До коментар [#66] от "Бобин Михайлов":

    Веднага ти давам предложение ,което моментално ще премахне обидите към българите
    България показва добросъседство ,маха ветото и ви гарантирам ,
    че македонците по най бързия начин ще премахнат думи като "татари" и "бугарски фашистки окупатор "
    Да ,те веднага ще го направят .
    Но със ветото което България размахва само подхранва омразата
    По обратен начин трябва да се действа

    Само Бог и истината са над всичко
  78. 78 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5333 Любопитно

    Путлер каза,че българската азбука била създадена в македонските земи.
    Така че крадеца вика"Дръжте крадеца".
    Именно тия,които защитават измислената македонска история са путински подлоги.
    —цитат от коментар 72 на Мусаши


    ПУТИн да каже ЕЗИКА на който говорят днес в Русия

    не е ли БЪЛГАРСКИЯТ КНИЖОВЕН и ГОВОРИМ ЕЗИК.

    БЪЛГАРСКИЯТ ЕЗИК е този, който БЪЛГАРСКИТЕ свещеници и граматици

    внасят първо в КИЕВСКАТА РУСЬ и след това УГРО-ФИНСКИТЕ племена в

    БЛАТАТА ОКОЛО МОСКВА научават и възприемат като свой език.

    Московска НЕИСТИНА е измислената на едно барем пет ракии дума

    "ЦЪРКОВНО СЛАВЯНСКИ език" измислена за да се СКРИЕ и ПОДМЕНИ че това

    си е ЧИСТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК.

    Нима ходжите в джамиите не пеят на АРАБСКИ вместо на

    ДЖАМИЙСКО-СЕМИТСКИ език ха-хаааааа.

    А това на което пишем е ГРЪЦКАТА АЗБУКА адаптирана за БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК

    така както ЛАТИНИЦАТА е адаптирана за над 100 езика по света.....

  79. 79 Профил на xm...
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  80. 80 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2868 Неутрално

    Дайнов страда! Съжалете го!

    Judjuk
  81. 81 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1518 Неутрално

    До коментар [#66] от "Бобин Михайлов":Веднага ти давам предложение ,което моментално ще премахне обидите към българите България показва добросъседство ,маха ветото и ви гарантирам ,че македонците по най бързия начин ще премахнат думи като "татари" и "бугарски фашистки окупатор " Да ,те веднага ще го направят .Но със ветото което България размахва само подхранва омразата По обратен начин трябва да се действа
    —цитат от коментар 77 на eog581083556


    Брей. България ПЪРВА в света призна Македония като независима държава. Изпрати военна техника при бунта на албанците през 2001г.
    И въпреки това антибългарската пропаганда се вихри в Македония.
    Така че от тия благодарности никога няма да получим.

  82. 82 Профил на ashkembar
    ashkembar
    Рейтинг: 107 Неутрално

    До коментар [#16] от "Николов":

    Видяла жабата, че слагат подкови на кона, взела и тя вдигнала крака.

  83. 83 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2297 Весело

    Чудя се ако германците решат да пишат Моцарт "виден германски композитор" какво ще стане в Европската уния и как ще реагира Дайнов. Щото да ви кажа една малка подробност - когато той се ражда, Залцбург НЕ Е в границите на Австрийската империя. Ще кажете - ама те никога няма да го кажат. Именно. Когато и северните спрат да си присвояват тоя и оня, понеже били родени някъде си, където те го считат за "свое", тогава могат да дойдат в семейството на ЕС. Дотогава са си типична путинофилска държава - и рашките така обявяват за свое каквото им скимне, по някакви постоянно променящи се критерии, които в едни случаи важат, а в други - не.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  84. 84 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4339 Неутрално

    До коментар [#32] от "Да вярваме на истината":
    " ме дразни, че крадат култура. Например "Я кажи ми облаче ле бяло " македонска песен И още хиляда песни."

    В ютуба под клипове с български народни песни има хиляди отзвуци на чуждинци от цял свят , които се възхищават на българския фолклор. Винаги се намира македонец , който на английски език , че да го разберат повече хора , обяснява как представената песен не била българска , а македонска. Намира се някой , който също на английски му отговаря , че това не е вярно. Започва една полемика на английски , та всички да я разберат, в която България се обвинява във всички възможни грехове срямо Македония и македонците. Чужденците започват да се съмняват доколко мистерията на българските гласове не е "мистерия на македонските гласове".
    Време е българите да разберем , че антибългарският македонизъм е вреден и опасен за българите и България. Македонците помакедончват всичко българско. Това те правят агресивно и шумно.

  85. 85 Профил на ashkembar
    ashkembar
    Рейтинг: 107 Неутрално

    До коментар [#29] от "Николов":
    Има тумори, които убиват човеци, и хранят не човеци. Очевидно е, на коя категория принадлежиш.

  86. 86 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2297 Весело

    До коментар [#77] от "eog581083556":

    Както го направиха преди ветото, нали? Хахахахаха.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  87. 87 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 1998 Весело

    Дайнов се доказа, като българомразец.Чудя се, няма ли съвест този човек.
    —цитат от коментар 71 на hope


    ::::::::::::::::::::::::
    Стандартният отговор ( по Марко Стойчев ) е '' Имам , но не я използвам всеки ден '' .

  88. 88 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    С ОМРАЗА и СПЪВАНЕ ИНТЕГРАЦИЯТА ИМ В ЕВРОПА ЛИ ще ги направимеднакви с нас ?!?! Еднакви в РУСКО ПОКЛОНСТВОТО и ОБСЛУЖВАНЕТО НА РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ !!!!
    —цитат от коментар 73 на Hawaii


    Твоето е strawman argument - хванал си някаква крайно малцинство дето искат макетата да се признаят за българи и громейки тяхната нелепа теза се опитваш да обезсмислиш (или игнорирарш) далеч по-популярни тези

    Неповече от 5-10% от българите застъпват тезата, че макетата трябва да се признаят за българи. На мнозинството им е все едно за какви се имат. Но не им е все едно, че фалшифицират нашата история. Толкова е просто

    А това с руските интереси е red herring. Също толкова успешно може да се аргументира, че влизането в ЕС на нереформирана страна е от интерес за Русия. Която, също така, подклажда македонския исторически ревизионизъм - Путин каза, че кирилицата била дошла от "македонските земи"

    На кратко - не искаме от тях да се обявавят за българи - искаме да спрат с фалшификациите.

  89. 89 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1434 Любопитно

    да признаят, че Даме, Гоце, Яне,
    —цитат от коментар 18 на Vlado Nikolov

    Скоро писА неизвестни факти за др Сандански:
    Срещу 50 златни лири месечно Яне Сандански става пламенен агитатор за претопяване на българщината. Забележителна е неговата реч на 17 юли 1908 г. в Неврокоп. Пиринският орел оглежда тълпата и се провиква:
    „Ей ти, нещастни народе! Ти, който си тъпчен от 500 години насам под краката на тиранията, а днес добрите синове на Отечеството я премахнаха и създадоха щастие в живота на всекиго, което щастие не ще има край. Вий днес живеете под знамето на равенството, братството и свободата.“
    https://trud.bg/да-вдигнем-пантеон-на-безродниците/

    Щом си имаме Сандански, Благоевград и Димитровград, треба да се огледаме и кой град да го кръстиме Петковград.

  90. 90 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    Не можем да искаме нещо от тях, което ние самите не сме направили. Да не би да сме си преправили учебниците или отказали от "монархо-фашизма"
    —цитат от коментар 76 на kmat


    Бахти глупостите

    Монархо-фашизма го няма в българските учебници от поне 30г насам


    Нещата в живота трябва да се изучават не избирателно, а отвсякъде, за да не допускаме връщането на злото, което сега руши Украйна и вече е на прага ни. И не защото първично обичаме Украйна, а защото тя се изпречи на пътя на призраците от миналато, което смятахме, че си е отишло завинаги. В този контекст вече се развива нашият "малък спор" с РСМ и е крайно време да го разберем това и да намерим решение - сега, веднага, защото времето не чака.
    —цитат от коментар 76 на kmat


    Пришиването на руската агресия в Украина към спора м/у БГ и СМ е невероятно нелепо

    Не е спешно този спор да се реши сега - и няма как да стане толкова бързо. Спора м/ъ Гърция и СМ се решаваше цели 30г - нашият с СМ най-вероятно ще трае също много дълго

    Никой не бърза за никъде

  91. 91 Профил на nmb291110861
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5333 Неутрално

    На кратко - не искаме от тях да се обявавят за българи - искаме да спрат с фалшификациите.
    —цитат от коментар 88 на Николов


    Така е.
    Но нека ПЪРВО и по-напред да поискаме и ТУК ДА СЕ СПРЕ С ФАЛШИФИКАЦИИТЕ

    на БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ.

    И по-точно в частта й за "ВЕЧНАТА ПРИЗНАТЕЛНОСТ" към русия

    и към рускати "ОСВОБОДИТЕЛИ"

    които в момента "ОСВОБОЖДАВАТ" УКРАЙНА

  93. 93 Профил на guguna2
    guguna2
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Изцяло подкрепям залегналите в този текст тези! Мога да разбера мотивите на противоположното мнение, но не мога да ги приема, понеже са нездравословни и много, ама много комплексарски. Политическа воля му е майката и поголовно просвещение. Но вероятно ще си останем с пожеланията, не знам дали имаме потенциал за повече…

  94. 94 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2160 Неутрално

    До коментар [#32] от "Да вярваме на истината":

    История и култура са неизбежно и неразривно свързани.

  95. 95 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4339 Неутрално

    "Сред всичките надвисващи над нас проблеми има един, който застрашава основите на нашата нация, националната ни сигурност и териториална цялост. На югозапад от нас имаме за съсед една варварска пост-югославска държава, наречена Северна Македония, която присвоява нашата история, унищожава нашите паметници, историческо наследство и подлага братята ни българи там на нечовешки тормоз и репресии.

    В тази държава няма по-страшен грях и престъпление от българското име и съзнание, от българската култура и традиция. Това е една ксенофобска държава, която се намира в уж цивилизована Европа през XXI век и в която българинът постоянно е сравняван с нечовек, азиатец и чудовище.

    В тази държава денонощно, без почивка, чрез учебници, книги, радио, телевизия, кино, реклами и музеи, се внушава омраза и мъст към България и желание за посягане върху нейната земя и народ. Само преди четири години тази държава подписа договор с нас, с който беше поела ангажимент да се откаже от тези свои политики на фалшифициране и кражба на нашата история и да развива мирни отношения с нас. За съжаление тя не само не го прави вече четвърта година, но е предприела мащабна по рода си кампания срещу България, плащайки милиони на неправителствени организации, медии и политически лобита да агитират в Европейския съюз и САЩ срещу българите. България и българите са очерняни и представяни като агресори, които заплашват и тормозят Северна Македония.

    Влизането на Северна Македония в Европейския съюз ще отвори пътя на македонистите към огромни парични средства от европейските фондове, с които ще могат да водят още по-жестоки войни с нашата родина и да подкупват слабохарактерни граждани, политици и организации вътре в държавата ни, които да се отричат от българщината. Падането на ветото ще даде достъп на македонски политици, псевдоучени, лобисти и журналисти до европейските институции и възможност за налагане политики в Европейските държави-членки, което директно ще поставят България в уязвима позиция спрямо техните домогвания, натиск и санкции. Това влияние ще доведе до заличаване на нашата история, култура, традиции, памет, нашата държавна територия ще бъде разцепена и окупирана от измислено македонско малцинство, а нашите деца и съграждани отново ще бъдат подложени на македонизация, налагана със структурите и парите на Европейския съюз.

    Влезе ли в Европейския съюз Северна Македония без промяна на македонистката си държавна идеология, тя ще има пряката възможност да гласува и влияе на всички политики, които са в ущърб на България. Не се подвеждайте по лъжливите обещания на наши политици, анализатори и лобисти, които ви обрисуват идеалистични и невъзможни картини на икономически просперитет, мир, братство, равноправие и безгрижие. Това е димна завеса – една розова мъгла, зад която се крият личните користни цели на шепа продали се и техните чуждестранни благодетели, които преследват цели в ущърб на българския народ. Югославските македонисти от Скопие винаги ще се стремят към само едно благо – нашето минало и нашето бъдеще, да заличат нашата идентичност като народ и тази на държавата ни.

    Съюзите се създават и разпадат, икономическите ползи идват и си отиват, но нашата България е само една! Нека всички заедно като един да подкрепим ветото на България за започване на преговори на Северна Македония и ясно покажем на света, че няма да позволим да бъдем натискани и принуждавани да продадем историята, националните ни герои и идентичността си."

    Йордан Николов
    https://voinaimir.info/2021/11/macedonia-veto/


  96. 96 Профил на ashkembar
    ashkembar
    Рейтинг: 107 Неутрално

    Адмирации, към автора на текста. Профетите на людщината, винаги ще бъдат атакувани от примитивните шовинисти.

  97. 97 Профил на nmb291110861
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  98. 98 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1647 Неутрално

    Така е.
    Но нека ПЪРВО и по-напред да поискаме и ТУК ДА СЕ СПРЕ С ФАЛШИФИКАЦИИТЕ

    на БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ.

    И по-точно в частта й за "ВЕЧНАТА ПРИЗНАТЕЛНОСТ" към русия

    и към рускати "ОСВОБОДИТЕЛИ"

    които в момента "ОСВОБОЖДАВАТ" УКРАЙНА
    —цитат от коментар 92 на Hawaii


    Не съм фен на Путин, нито на Русия. Но е факт, че ако не беше Русия, не е ясно кога и дали българите щяхме да получим своя държава

    Така, че - да, дължим благодарност. Но това не означава, че трябва да правим компромис с интересите си. Едното не предполага другото

    Разберете - нелепо е да се мятаме от една крайност в друга. Или да боготворим Русия или пък направо да игнорираме историята. А историята ни с Русия е както позитивна така и негативна. Негативно е това, което става след 9.9.1944. И преди това е имало негативи - Септемврийското възстание, което води до много кръвопролития и разделение е инспирирано от Русия. И преди това Русия е правила золуми.

    На кратко - историята ни с Русия има нужда от обективен преглед - а това предполага поглед и в/у позитивни, и в/у негативни аспекти

  99. 99 Профил на eog581083556
    eog581083556
    Рейтинг: 883 Неутрално

    До коментар [#92] от "Hawaii":

    А не само .В частта за освобождение на земите останали под Османско
    описват Илинден Кресненското ...и т н ..като въстание на българи ,борещи се за майка България
    Нито дума за знамето ,документите "Македония на македонците "..Българските историци много налудничево набиха на бъл деца че да си "македонец" е същото като да си "шоп"
    А разликите във историята между шопите и македонците е за запознатите, е колкото от небето до Земята ...
    Те затова и не махат ветото ...самата дума "македонец" ги плаши че ще бъде завинаги свързвана с нация, с народ ..

    Само Бог и истината са над всичко
  100. 100 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5333 Неутрално

    Пришиването на руската агресия в Украина към спора м/у БГ и СМ е невероятно нелепо
    —цитат от коментар 90 на Николов


    Не е нелепо.
    Двете неща са всъщност едно и също нещо.
    В смисъл - С ОМРАЗА, ЗЛОБА, а Русия и с ВОЙНА
    някои субекти искат да накарат някой да ги заобича.

    НЕ СТАВА С ОМРАЗА

    Направете България и Русия богати и проспериращи държави
    а не ОВПУТЕНИ приличащи си ГАСУДАРСТВА
    и ВСИЧКИ ще искат да се интегрират с нас, а и с Русия.

    ВСЕКИ бяга и не иска да има каквото и да е общо
    с бедни и пропаднали ГАСУДАРСТВА
    ОБЯЗДЕНИ ОТ КЛЕПТОКРАТИЧНИ ИЗТОЧВАЩИ ГИ РЕЖИМИ





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK