Избирателите на площада са спечелени. Трябва да се слезе при останалите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (84)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2411 Весело

    Смислено и реалистично мнение от проф. Кръстева, дано политиците от ПП и ДБ, на които и аз съм избирател, го прочетат много, ама много внимателно. В България има над 2.5 млн. човека, които не гласуват, всъщност огромен потенциал за следващите избори - еми да ходят да разберат как могат да ги привлекат вместо постоянно да се хвалят, че на площад НС дошли да ги подкрепят 5 000 от 1.5 млн. София. В демокрацията се играе на гласове и мандати в Парламента, както във футбола на голове.

  2. 2 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2142 Любопитно

    След третия абзац спрях да чета. Лъжите са елементарни.
    Наложихме вето на РСМ с определени искания. Днес тези искания са в документ на ЕС и ветото е от ЕС. България е част от ЕС... какво вето са вдигнали герб-мерб.... ветото стои!!!
    Или авторката не е в час, или лъже.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  3. 3 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1736 Неутрално

    “ Избирателите на площада са спечелени. Трябва да се слезе при останалите”
    ——
    Я по-добре ги изчакайте да са възкачат до вашто ниво. Зимете пример от Ицо. Той само по жълти павета ходи и, по изключение — по вода … че те микрофоните и камерите само там растат.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  4. 4 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 1700 Весело

    Идеята на госпожата, че хората на площада са върха на политическото съзнание, за разлика от онези долу, при които трябвало да се "СЛЕЗЕ" е меко казано българомразка и в по-широк смисъл - расистка. Най-неочаквано за всички, каймакът на умнокрасивите споделя матрата за 80-те процента дебили на червения проф, Христов.

  5. 5 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 10 Неутрално

    След третия абзац спрях да чета. Лъжите са елементарни. Наложихме вето на РСМ с определени искания. Днес тези искания са в документ на ЕС и ветото е от ЕС. България е част от ЕС... какво вето са вдигнали герб-мерб.... ветото стои!!! Или авторката не е в час, или лъже.
    —цитат от коментар 2 на chichka


    За съжаление много анализатори които подкрепят ПП откровено лъжат. Не знам защо. Все пак според много хора ПП са най-добрата партия която сме имали в последните 30 години, нищо че нямат опит. Ако наистина е така няма смисъл да се лъже за да се представят като спасители.

  6. 6 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1516 Весело

    Слафчу вече го нЕма у НИКАКВА схема. Много здраве на Бареков и от мене.

  7. 7 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Неутрално


    "Новият сценарий таргетира два сегмента на свиващия се като шагренова кожа електорат на Слави Трифонов - мъжкарите, които силно любят и мразят."

    И при неандерталците е имало мъже. Вероятно и те силно са любили и мразели.

  8. 8 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    Тролетариатът е налазил от рано. Вчерашната атака срещу сайта явно не е била случайна.

  9. 9 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Неутрално

    Слафчу вече го нЕма у НИКАКВА схема. Много здраве на Бареков и от мене.
    —цитат от коментар 6 на 442


    Любопитното в коя схема е банкянския интИликтуалец?

  10. 10 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3171 Неутрално

    До коментар [#1] от "boevbisser":

    Психологически тези,които не гласуват,всъщност гласуват против всички партии и не може да бъдат привлечени от дъртите курви,(разбирай,партии).

  11. 11 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 435 Неутрално

    теа пак са объркАли посоките - не трябва да слизат, а да се качват, ма преди това трябва да си сменят пахнещите на рубли и кръв кремълски рубашки, да се покаят за радев, бсп и участието в 2 кремълски преврата и тн... Нема да стане и ще си останат до парцуцата в мазата

    Never Mind The Bollocks
  12. 12 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 865 Неутрално

    Вярно ли?
    След това падение на ококорената кирчовщина се надявате на 'широките народни маси'?

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  13. 13 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Неутрално

    ...Ако наистина е така няма смисъл да се лъже за да се представят като спасители....
    —цитат от коментар 5 на Paco


    Нормалните хора, част от които са средната класа нямат нужда от спасители, а от нормалност, предвидимост, правила, ред и дисциплина.
    Спасителите подхвърлят социални помощи колкото да не умреш от глад. Те са идоли на мързеливците и некадърниците.

  14. 14 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2411 Весело

    До коментар [#10] от "deaf":

    Еми явно продуктът на политиците трябва да се маркетира по разбираем за купувачите му начин. Ако една фирма прави хубав /според нея/ продукт, но той не се търси, вариантите са два - или променя стоката, или фалира. Не виждам защо в политиката да е различно. А пазар има, но за него трябва здраво да се поработи - да се проучи и изследва, да се тества с по-ниска цена или по-лъскава опаковка, да се атакуват малките магазини, а не само веригите и т.н. Малко брутално може да звучи мнението ми, но не може да се продължава с "никой не бе обича, а пък аз съм ебати пича".

  15. 15 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8835 Весело

    Сравнете базите и обявете резултата :)
    Сега сериозно:
    1. Трябва да се преразгледат избирателните райони. Има ясна информация за регистрираните там (преборяването 2021)
    2. Сменете представителството по райони.
    3. София е непредставена спрямо избирателите си

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  16. 16 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3745 Неутрално

    ... Малко брутално може да звучи мнението ми, но не може да се продължава с "никой не бе обича, а пък аз съм ебати пича".
    —цитат от коментар 14 на boevbisser


    на мен пък ми се струва, че на нашият гласоподавател започна да му писва от категорията "пичове", "е.аби", и започва да се заглежда в хора с малко по-европеидна визия. (дано да не бъркам!)

  17. 17 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 331 Неутрално

    За не малко българи вече беше ясно, но събитията от миналата седмица отвориха очите на останлите.
    Държавата не се управлява от министри, от народните представители всъщност не зависи нищо, изборния процес си остава порочен…
    Като цяло вота на недоверие обезмисли съществуването на политически анализатори в България. Как да приема на сериозно анализ за тая или оная партия/лидер, когато е ясно като бял ден, че мнозинството депутати всъщност представляват #Кой, а не българина?
    Да, същия #Кой, чиято дълга ръка си пролича през още преди 10 години, но някакви си го позабравихме. #Кой и Лустрация са двете думи, които най-лесно се забравят в България ;)
    Докато в общественото полезрение се бута тая или оная говореща глава, а никой не иска да си зададе въпроса “#Кой им казва какво да говорят?”, ще сме на това дередже…

  18. 18 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2142 Любопитно

    До коментар [#5] от "Paco":

    Щетите нанесени от ПП на държавата няма да се преодолеят за десетилетие. Виж само вчера какви вазначения се правят, как се уволнява наред.... А дълговата спирала ще души и пра-правнуците ни.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  19. 19 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2411 Весело

    До коментар [#16] от "pontius_glarus":

    Между заглеждане и гласуване има огромна разлика и докато ПП и ДБ не я разберат, ще имат общо 25-30 %. А с толкова държава не се управлява, такива са нещата в демокрацията. Трябва да се работи къртовски за по-голям дял, няма да стане само и единствено с плюене по старите разбойници /то не че няма защо/ и протести на млади хора по площадите.

  20. 20 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 857 Неутрално

    Чалгаря & тошко-маймунски си изпълниха задачата поставена им от мафиотския клан ДПС,сега вероятно ще отидат при Бареков.
    Проблема е,че мафията ГЕРБ и ДПС се е окопала тотално навсякъде в държавните институции ,държи 90% от медиите,почти цялата съдебна система с редки изключения и много много трудно ще бъде намаляването на нейното влияние и прекъсване на лостовете с които оказва влияние от което следва,че битката с тази мафия ГЕРБ и ДПС ще е продължителна и мъчителна.
    Разбира се да не забравяме и че тази мафия ГЕРБ и ДПС се поддържа от Кремъл,а и се командва от там.
    Материала,материала.

  21. 21 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 2000 Неутрално

    ... ПП иска да опита, но няма шанс да успее - и математически, и политически. Дупката без депутатите на ИТН е твърде голяма, за да бъде запълнена от свободни електрони. А и всички партии са взели мерки на макс срещу еманципацията на подобни електрони. По-същественото е, че ако ПП успее да привлече достатъчно депутати от други парламентарни групи, ще остане горчивия вкус на deja vu, на методи на алъш-вериж, на cash политици, които осигуряват гласове, но не и легитимност за сериозни реформи.
    —цитат от коментар 0 на Статията


    Ерго - колкото е възможно по-бързо нови избори!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  22. 22 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    До коментар [#10] от "deaf":Еми явно продуктът на политиците трябва да се маркетира по разбираем за купувачите му начин. Ако една фирма прави хубав /според нея/ продукт, но той не се търси, вариантите са два - или променя стоката, или фалира. Не виждам защо в политиката да е различно. А пазар има, но за него трябва здраво да се поработи - да се проучи и изследва, да се тества с по-ниска цена или по-лъскава опаковка, да се атакуват малките магазини, а не само веригите и т.н. Малко брутално може да звучи мнението ми, но не може да се продължава с "никой не бе обича, а пък аз съм ебати пича".
    —цитат от коментар 14 на boevbisser


    Разбирате от маркетинг, колкото и от политика. Нито кафето, нито диамантите са хубав продукт. Кафето е продукт на добър маркетинг, който го превръща в начин на живот, а диамантите - на картелно споразумение, което им регулира цените + добър маркетинг. Всъщност дори и Путин е резултат на добър маркетинг, а не добър продукт. Лошото е, че този маркетинг включва обуначване и видиотяване на населението, каквото се случва и тук, така че очаквайте скоро клонинг на Путин. Бих направил прогноза, до 10-ина години, но ме притеснява, че ще бъда твърде оптимистичен.

  23. 23 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    "Целта на президента не е поредното служебно правителство с малък хоризонт, целта е послушно редовно правителство с дълъг хоризонт - Румен Радев е едва в началото на втория си мандат ."
    ..............
    Кой избра Радев и ще поеме ли отговорност?
    Това е въпросът.

    Имам време да питам всеки идиот.
  24. 24 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 331 Весело

    До коментар [#1] от "boevbisser":

    “В България има над 2.5 млн. човека, които не гласуват”
    -Плача :)
    Не ви ли писна тая мантра с ниската избирателна активност?
    Официално население на България - 6.9М
    Имащи право на глас българи 6.9М ;)
    Това значи, че в татковината няма непълнолетни или извън нея живеят 2М пълнолетни българи, които отказват да гласуват (в действителност вота от чужбина е около 200к) .
    Мъртвите души в избирателните списъци създадоха и затвърдиха мита, че българина не гласува. Това докато реалната избирателна активност не е падала под 65%…
    Национален нихилизъм не е нужен на никой.
    Апелирам да престанете с тия дивотии.

  25. 25 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2411 Весело

    До коментар [#22] от "qqv391093118":

    В главата ти по отношение на маркетинга е голяма каша, горе-долу същата като при повечето наши пишман политици, повечето от които постоянно се чудят що не харесват и избират. Лични претенции да разбирам от политика нямам, виж, с маркетинг съм си изкарвал известно време хляба и съм разбрал едно нещо - или успяваш да продаваш успешно продукт, или не. Средното положение е правителство за 6 м., съставено от разнородни партии, което в крайна сметка почти нищо не може да подобри и промени въпреки чудесните намерения.
    Иначе - да си жив и здрав.

  26. 26 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 670 Весело

    "Да слязат"?

    Мухахаха, тия палячовци имат много ДА СЕ КАТЕРЯТ НАГОРЕ от площадната паплач за да стигнат "останалите"...

    Culus capitem delit
  27. 27 Профил на Жълтопаветен  IT с тротинетка
    Жълтопаветен IT с тротинетка
    Рейтинг: 62 Неутрално

    "Електорална, не само управленска коалиция ПП - "Демократична България" трябва сериозно да се обмисли, ако борбата ще е за първото място." Това е добро!

  28. 28 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    Тролетариатът е налазил от рано. Вчерашната атака срещу сайта явно не е била случайна.
    —цитат от коментар 8 на qqv391093118


    В последния месец сайтът често блокира за половин час. Вчера - за повече.
    Току-виж са ни обяснили, че ГЕРБ-младежи са го хакнали. След повишаването на цените на дизела и олиото от тях всичко може да се очаква.

    Еретик
  29. 29 Профил на Zippie
    Zippie
    Рейтинг: 485 Неутрално

    До коментар [#23] от "4ort":

    Пак да търсим кой ни е виновен за миналото предлагате. И, май, само това.
    „Предишните са ми виновни, предишните ...“.
    Не казвам да си затваряме очите за миналото, ама май само там сме се вторачили. „Утре“ не ни е нещо по вкуса, като че ли. Важното е да намерим и посочим с пръст виновен за вчерашния вестник, мниалогодишния сняг и к'вото друго се сети човек.

  30. 30 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 2461 Весело

    Избирателите им са ясни - една камара жълти павета ...

  31. 31 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5717 Неутрално

    ПП се заиграха с идеята за елитарщината, която сви електората на "градската десница" до прага на влизането в парламента. Това надменно отношение към всички, които не са по паветата, както и това възвисяване на тази шумна група, блокираща кръстовища, като единствени носители на моралните ценности, ще ги прати по пътя на бабикяните.
    Не може да излезеш с мегафона пред парламента, и да кажеш, че си се срещнал с народа.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  32. 32 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3753 Неутрално

    До коментар [#23] от "4ort":

    "Кой избра Радев и ще поеме ли отговорност?
    Това е въпросът."
    ================
    Феновете на ПП, ДБ, ИТН, БСП, Възраждане.
    Няма да поемат отговорност.

    Еретик
  33. 33 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2411 Неутрално

    До коментар [#24] от "dwr30648311":

    Айде малко по-внимателно с числата, математиката и статистиката са точни науки. Избиратели на последните избори според ЦИК - 6.6 млн., гласували 3.3 млн.
    Избирателите в чужбина /тези над 18 г./ не са 2 млн., а по различни оценки около 1-1.1 млн., от тях на изборите са дали глас около 230 хил.
    Тоест, около 2.5 млн. българи в България и 800 хил. в чужбина на последните избори не са гласували, малко ли ти се виждат.

  34. 34 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2157 Неутрално

    Проф. Кръстева е прекрасен преподавател и много добър и обективен анализатор!
    За съжаление лилавитета едва ли чете подобни текстове!!

  35. 35 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2877 Неутрално

    Същия "анализ" както преди всички избори, ние сме единствени, народа е прост и не ни заслужава... И очакваме различен резултат?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  36. 36 Профил на bsa22555059
    bsa22555059
    Рейтинг: 106 Неутрално

    До коментар [#5] от "Paco": Щетите нанесени от ПП на държавата няма да се преодолеят за десетилетие. Виж само вчера какви вазначения се правят, как се уволнява наред.... А дълговата спирала ще души и пра-правнуците ни.
    —цитат от коментар 18 на chichka


    опъ:чичо:къса памет викъш (и къси пишки,разбиръ СА):много интиликтуалци в дневникъ въ

  37. 37 Профил на Кортик
    Кортик
    Рейтинг: 2997 Неутрално

    Участници в правителство по време на криза губят гласове. ИТН излезе от правителството за да запази нужните 4%. Брошките на ПП вече са около 4%. Слави излезе по-умен от Христо и Корнелия.

    Червена линия, червен картон
  38. 38 Профил на Zippie
    Zippie
    Рейтинг: 485 Любопитно

    До коментар [#32] от "Костадин Иванов":
    (До коментар [#23] от "4ort":)

    Не се имам за част от изброените „фенове“, ама сигурно имам пръст в жизнено важния проблем, който не ви дава мира. Ей ме, на! Като как точно би изглеждало да я поема таз отговорност? Само кажете, току виж съм го сторил. Белким ви се пооправи денят. Днес поне, за утре, преполагам, ще ми търсите друга някаква за поемане.

  39. 39 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 304 Неутрално

    Страхът на комунистите е да не би дойде правителство, което ще изпрати оръжие на Украйна и ще пролее кръвта на руския терористичен варварин. Затова е този неистов вой от либерал-болшевишката и класическа комунистическа сган.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  40. 40 Профил на Х
    Х
    Рейтинг: 612 Весело

    На площада с 2 хил. души. Добре! :D

  41. 41 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Единият от въпросите е ще се запази ли коалицията Продължаваме промяната. Една от трите партии в коалицията ПД Социалдемократи (която беше вече в упвлението като участник в Коалиция за България 2005-2009) се изказва против даването на оръжия на Украйна, друга от партиите Средна европейска класа (която беше в управлението като участник в коалицията Обединени патриоти 2017-2021) се изказва против санкциите за Русия. Третата партия ВОЛТ е по-скоро франчайз на екзотичен опит да се създаде общоевропейска партия с едно име и е единствената, която може да се брои за защитник на евроатлантическите ценности.

  42. 42 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1525 Неутрално

    Не виждам какво се бавят. Явно гледат да се гласува поне бюджета и тогава да се отива на избори. Искрено се надявам избирателите да са запомнили как ИТН гласуваха с ГЕРБ за свалянето на правителството, а буквално след няколко дни ГЕРБ гласува за Македония, която ужким беше непреодолимия проблем. Колкото до Слави Трифонов не може да си политик и да пращаш други да приказват вместо теб. Като не могат да се разберат сега пак ще харчим пари за избори, което ме навежда на мисълта, че де факти политиците ни хем са против, но де факто реализираха мажоритарната избирателна система, защото с толкова служебни правителства президентът се очертава да управлява страната.

  43. 43 Профил на smotlixx
    smotlixx
    Рейтинг: 549 Неутрално

    Тая болшевишка пасмина наистина се мисли за елит.

  44. 44 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1321 Неутрално

    Избирателите на площада са спечелени. Трябва да се слезе при останалите
    —цитат от коментар 0 на др Кръстева

    Налага се да се изръшкат подлезите и канализацията.

    Идеята на госпожата, че хората на площада са върха на политическото съзнание, за разлика от онези долу, при които трябвало да се "СЛЕЗЕ" е меко казано българомразка и в по-широк смисъл - расистка.
    —цитат от коментар 4 на Lemmy

    Не е. Така е по Учебника.
    https://www.marxists.org/bulgarsky/books/BKP-istoria.pdf

  45. 45 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1408 Неутрално

    До коментар [#34] от "selqnin":
    До коментар [#35] от "дерибеев":

    1. добро утро, първо, щеше да е добре ако уважаемата редакция на Дневник беше малко пооправила изказа на госпожата... Думички като напр. "таргетира" какво означават за тези от народа, към които госпожата съветва да слезем ?... нещо тарги ли да носим, или да ги целиме (с бонбончета)...
    2. У нас цари известно неразбиране и объркване в редица сфери - напр., както твърди 34, госпожата е приятен преподавател. Добре, но не, това Не я прави добър анализатор. А пък има много "анализатори", които изобщо не могат да предвидят бъдещото развитие
    3. И накрая, и преди направих предложение към уважавания Дневник да премине, поне малко, към по-балансиран модел - а не сега с месеци наред, както и миналото лято, само да четеме абсолютно едни и същи писаници в тон К + К са красиви (и Лена, разбира се, пък дори и Христо), а народа е глупав... това само дразни останалите 85-90 % избиратели и вреди най-много точно на К + К (и на Христо)

  46. 46 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    Не думай :)

    Ние откога го повтаряме това. Ама там с приказки и скачане по площадите не става. Трябва реални резултати, които не ги виждаме откак ГЕРБ сдаде властта.

  47. 47 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Помним Нинова каква реч им дръпна и ги разби тотал..

    Теа издивяха :

    "Заедно! Заедно!"

    Привлечени са на 100% .. вервайте ми!

  48. 48 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 3112 Неутрално

    Не виждам какво се бавят.
    Явно гледат да се гласува поне бюджета ..
    —цитат от коментар 42 на Batezuzi



    А какъв е смисълът??
    Може да дойде друго правителство, с други приоритети , други политики и други цели .. то ще си направи свой бюджет и ще си го предложи.

    За какво е това гласуване сега???

    Не - идеята е ствсем простичка, Просто Киро да си оправи надниците за месеца..
    Виж как се мота 3 дена, докат подаде официална оставка .. сега се офлянква и не отива за консултации ..

    Ден да мине, самун да замине ..

    Ей виж го и че е все командировка - снощи пак летял със самолета нанякъде, май Анкара ???

  49. 49 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 561 Неутрално

    "Избирателите на площада" в София... На жълтите павета... Тези избиратели винаги са били ясни. Нищо ново не са спечелили и ще се види на изборите. ПП взе над 20% на последните избори, защото имаше подкрепата на Радев и радевистите. Без тях общо ДБ + ПП не може да докарат повече от 20-22%. Това е положението.

  50. 50 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5472 Неутрално

    Киро се самосвали и който не го е разбрал е с широко затворени очи. Или лъже, грубо преиначавайки фактите.

  51. 51 Профил на BGman
    BGman
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#2] от "chichka":

    Или авторката не е в час, или лъже.
    ======================
    Не съм съгласен с теб...авторката симпатизира на Киро и неговото правителство, а както знаем той говори само истини, както и неговите симпатизанти...

  52. 52 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5472 Весело

    "Избирателите на площада са спечелени. Трябва да се слезе при останалите"

    Да се слезе, да се слезе, КОЙ да слезе. Освен аз да сляза :))) И като "слезе" при кого ще отиде като там посрещачи няма, никой не чака слизащия.

  53. 53 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    До коментар [#23] от "4ort":Пак да търсим кой ни е виновен за миналото предлагате. И, май, само това.„Предишните са ми виновни, предишните ...“. Не казвам да си затваряме очите за миналото, ама май само там сме се вторачили. „Утре“ не ни е нещо по вкуса, като че ли. Важното е да намерим и посочим с пръст виновен за вчерашния вестник, мниалогодишния сняг и к'вото друго се сети човек.
    —цитат от коментар 29 на Zippie


    Хайде да ни обясниш, как да гледаме напред, ако не знаем, как стигнахме до тук!?!?!?!

    Имам време да питам всеки идиот.
  54. 54 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5472 Разстроено

    До коментар [#20] от "anty":

    С тази мантра, че всеки, който не е с Киро е мафия, не видяхте ли докъде се докарахте? Ми продължавайте и няма да ви се налага да слизате при когото и да е, а така ще се сгромолясате, че здраво място няма да ви остане.

  55. 55 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5472 Разстроено

    [quote#21:"дедо Андро"][/quote]

    Както сте се разбързали вървите към избори средата-края на август. От много акъл Киро сам си бие шута - за втори път. Виж сроковете в КРБ и драсни два реда на юристката му Лена. Може тя да вдяне к'ви ги натвориха като не отидоха на килимчето при Краснъй радев.

  56. 56 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5472 Разстроено

    До коментар [#24] от "dwr30648311":Айде малко по-внимателно с числата, математиката и статистиката са точни науки. Избиратели на последните избори според ЦИК - 6.6 млн., гласували 3.3 млн.Избирателите в чужбина /тези над 18 г./ не са 2 млн., а по различни оценки около 1-1.1 млн., от тях на изборите са дали глас около 230 хил.Тоест, около 2.5 млн. българи в България и 800 хил. в чужбина на последните избори не са гласували, малко ли ти се виждат.
    —цитат от коментар 33 на boevbisser


    Т'ва с мъртвите души, които една година така и не изчистихте. Иначе рашко пак ще търчи из махалите да гони михаля.

  57. 57 Профил на tuborg75
    tuborg75
    Рейтинг: 320 Неутрално

    До коментар [#55] от "Галя Станчева":

    Стига философства, ами се приготвяйте за сватба с Доган, и с Копейкин.
    Може и със Стьопата Янев в добавка - чудесна комбинация
    А Радев , тоя който го анатемосахте, ще бабува...
    И да сте първа сила няма как да управлявате освен с тази тюрлюгювеч коалиция, не разбраха ли чугунените ви глави ?
    Всъщност има еднмо общо нещо, любовта към Русия - прие ГЕРБ и ДПС е прикрито, при Стьопата и Копейкин -явно...

  58. 58 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5472 Разстроено

    Не виждам какво се бавят. Явно гледат да се гласува поне бюджета и тогава да се отива на избори. Искрено се надявам избирателите да са запомнили как ИТН гласуваха с ГЕРБ за свалянето на правителството, а буквално след няколко дни ГЕРБ гласува за Македония, която ужким беше непреодолимия проблем. Колкото до Слави Трифонов не може да си политик и да пращаш други да приказват вместо теб. Като не могат да се разберат сега пак ще харчим пари за избори, което ме навежда на мисълта, че де факти политиците ни хем са против, но де факто реализираха мажоритарната избирателна система, защото с толкова служебни правителства президентът се очертава да управлява страната.
    —цитат от коментар 42 на Batezuzi


    Така, така - избори в средата - края ня август ще напомпат изб. активност до невиждани висоти.

  59. 59 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5472 Весело

    Помним Нинова каква реч им дръпна и ги разби тотал..Теа издивяха :"Заедно! Заедно!"Привлечени са на 100% .. вервайте ми!
    —цитат от коментар 47 на sim4o


    :)))) Пак ще я свалят - защото изкарала комунистите на общ митинг с ДБ, пък те взели, че освиркали партийците на Ниновна.

  60. 60 Профил на tuborg75
    tuborg75
    Рейтинг: 320 Неутрално

    Всъщност тъпотията която сътвориха ГЕРБ, чрез СлавчУ, е нескончаеми служебни кабинети на Радев или правителство на националното спасение с ГЕРБ - ДПС в основата си..Другия вариант е избирателите да прогледант и да дада мощна подкрепа на демократичните партии, в добавка с необходимото зло, може би БСП..Не се знае там може младоците Зарков и Божанков, най сетне да катурнат Корни и партията да има малко по -европейско лице...

  61. 61 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5472 Неутрално

    [quote#48:"sim4o"][/quote]

    Енергийният Николов литнал за Анкара - на тайна мисия.

  62. 62 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 218 Неутрално

    Какво слизане и къде, г-жо?
    Тези нямат структури, в провинцията никой не ги бръсне, да слезели, смех...

  63. 63 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2142 Неутрално

    До коментар [#33] от "boevbisser":

    Защо никой не коментира.... в Русия на последните избори са гласували 486 човека а в западна Европа 230 000 човека?

    Русия е проказата на планетата Земя.
  64. 64 Профил на Ivan Prodanov
    Ivan Prodanov
    Рейтинг: 610 Гневно

    НЕ СЕ ЗАВРЪЩАЙ СИНЕ ,
    ТУК , ГДЕТО СИ РОДЕН.
    ДНЕС ТВОЯТА РОДИНА ,
    НА ПРЕСТЪПНИЦИ Е В ПЛЕН.

    ДНЕС НИКОЙ НЕ ГОВОРИ,
    ЗА ТРУД И СВОБОДА.
    ОСТАВЕНИ СМЕ СИНЕ ,
    НА ХЛЕБЕЦ И ВОДА.

    ДНЕС ЧУЖДИ МОНОПОЛИ,
    ОГРАБВАТ НИ ДО ГРОШ.
    В МИЗЕРИЯТА ТЪНЕМ
    ТОТАЛНО ДЕН И НОЩ.

    ТУК ВСЕКИ ОБЕЩАВА,
    БОГАТСТВА И ПАРИ .
    ТУК ЗАКОНЪТ СТРАШЕН,
    НА ДЖУНГЛАТА ЦАРИ.

    НЕДЕЙ ДА СЕ ЗАВРЪЩАШ!
    ДОРИ ДА ТИ Е ЖАЛ,
    ЗА БАЩИНО ОГНИЩЕ
    И ТАТКО ПОБЕЛЯЛ.

    СЪНУВАЙ РОДНА СТРЯХА.
    ПРЕГРЪЩАЙ НИ НАСЪН.
    ДЕЦАТА ОТЛЕТЯХА,
    ЗАВИНАГИ, НАВЪН.

    НЕ СЕ ЗАВРЪЩАЙ СИНЕ!
    ЗНАМ, РОДНОТО ЗОВЕ.
    ДЪРЖАВАТА ПРОГОНИ ,
    СВОЙТЕ СИНОВЕ !
    Пейо Пеев

    Иван Костов е за съд!
  65. 65 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1750 Любопитно

    Оооо, нека, дано Кирчо или Кокорчо се окаже на една ръка разстояние от мен...слезте при народа, само се приближете момчета....ооохооо ....

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  66. 66 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    До коментар [#22] от "qqv391093118":В главата ти по отношение на маркетинга е голяма каша, горе-долу същата като при повечето наши пишман политици, повечето от които постоянно се чудят що не харесват и избират. Лични претенции да разбирам от политика нямам, виж, с маркетинг съм си изкарвал известно време хляба и съм разбрал едно нещо - или успяваш да продаваш успешно продукт, или не. Средното положение е правителство за 6 м., съставено от разнородни партии, което в крайна сметка почти нищо не може да подобри и промени въпреки чудесните намерения.Иначе - да си жив и здрав.
    —цитат от коментар 25 на boevbisser


    Ако е истина, че сте си изкарвали хляба с маркетинг, то или бъркате понятието или е било чиста случайност. И в двата случая, показателното е, че действителността ви е изхвърлила от там.

  67. 67 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3663 Весело

    Оооо, нека, дано Кирчо или Кокорчо се окаже на една ръка разстояние от мен...слезте при народа, само се приближете момчета....ооохооо ....
    —цитат от коментар 65 на georgievb



    До коментар [#65] от "georgievb":

    Нали слязоха, пред НС, оня ден. Т икъде беше?! При автобусите с ДПС-ари, омешани с възрожденци?! Щото от ОПГ-то ГЕРБ нямаше никой. Та къде беше ти, "народа"?!
    Щото другия народ беше на площада пред НС!
    Щото, поплювковците сте се "събрали", пред екраните на компютрите, и лаете, като палаши зад ограда. ;)

  68. 68 Профил на yph031193252
    yph031193252
    Рейтинг: 970 Неутрално

    Идеята на госпожата, че хората на площада са върха на политическото съзнание, за разлика от онези долу, при които трябвало да се "СЛЕЗЕ" е меко казано българомразка и в по-широк смисъл - расистка. Най-неочаквано за всички, каймакът на умнокрасивите споделя матрата за 80-те процента дебили на червения проф, Христов.
    —цитат от коментар 4 на Lemmy


    ++++++++++

  69. 69 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Докато в България няма средна класа , ще има само проста,манипулрана човешка маса!

  70. 70 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 482 Неутрално

    Госпожица авторката най-вероятно е гласоподавател на ДБ или ПП.

    Следното отношение ИЗЯДЕ ГЛАВАТА на ДБ: "Спешно трябва да се !!!!!!СЛЕЗЕ!!!!!!!! при останалите, защото у тях е ключът за мандата на следващото управление"
    СЛЕЗЕ, СЛЕЗЕ, СЛЕЗЕ, СЛЕЗЕ.

    Ако ПП тръгнат по същия път да СЛИЗАТ при НИСШАТА СГАН т.е. народа - ще последват същата съдба и проценти като ДБ и следващия управляващ ще е Доган + Бойко от Банкя + Пеевски + Руско външно министерство.

    Слизаме ли, качваме ли се?

  71. 71 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 975 Неутрално

    Идеята на госпожата, че хората на площада са върха на политическото съзнание, за разлика от онези долу, при които трябвало да се "СЛЕЗЕ" е меко казано българомразка и в по-широк смисъл - расистка. Най-неочаквано за всички, каймакът на умнокрасивите споделя матрата за 80-те процента дебили на червения проф, Христов.
    —цитат от коментар 4 на Lemmy


    " Онези, които страдат, че Киро си отивал и ходят на манифестации в негова защита, са мазохисти. Най-любезно казано.

    Мазохизъм е да ти е кеф, че дизелът с добавки мина 4 лева. Че А95 е 3,50 лв. Че токът и газта са три пъти по-скъпи от миналото лято. Че олиото е 7 лева, а кашкавалът – 26.

    Как се оправяте, бе, хора? Пари ли печатате? Наистина ли живеете по-добре и охолно отпреди година?
    Официалните нива на инфлация в България са над 20%, най-висок ръст в Европейския съюз, където стандартът в момента е 6-7%. И това ли не е проблем за джоба ви?

    Рекордни стойности на външния дълг, непознати от Виденов и Орешарски насам. Пак няма проблем.

    Да искаш Киро да остане на власт, означава да си окей с шуробаджанащината във властта. С таткото на премиера, който решава откъде да минават магистралите. С любовницата му, която прибира по 15 бона от Банката за развитие като секс хонорар. С кумците му, които контролират и разпределят над 9 милиарда европари. С баджанака му, който стана шеф на Народното събрание като благодарност, че служи за параван на една изневяра."

  72. 72 Профил на gabrovski
    gabrovski
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Съвсем в стилистиката на Тошко Йорданов Дeница Сачева, която е ненадминат майстор да усвоява на секундата, който жанр трябва, ни обясни новия политически оксиморон: "Не ГЕРБ свали правителството, то само се свали."
    —цитат от коментар 0 на статията


    Това не е оксиморон, това си е истината.
    Правителството започна да играе една много опасна игра когато реши да се обажда (и върши подозрителни неща) по темата Украйна. Не темата Македония беше опасна за правителството а темата Украйна.
    България е кръгла нула в световната и европейската политика, на всичкото отгоре икономически слаба. Правителството само се постави на ръба а Путин с минимални усилия и ресурси го бутна в пропастта. Т'ва е цялата история.
    Ако някой иска България да не е сателит на Русия то трябва да започне да гледа интереса на хората. За пореден път ще кажа че отказа от руски газ не беше гледането на интереса на хората. Т.е. беше, ама тези хора не са българи и не живеят в България.
    Отказът от руски газ не се извършва така както го направи нашето правителство.

  73. 73 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 2017 Неутрално

    Трудовете 'комсомолски плам'

    коага излизат?

    06-20 Р.Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители ............................. 01 - 21 Г.Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев .......................... ................................................................. 10-21 К.Петков: Ако управлява коалиция с ДПС, излизам на протест ........................................................................... 09-21 К.Петков: С две ръце гласувам за президента Радев ................................................................................................... 10-21 К.Петков: Ние от "Продължаваме промяната“ много харесваме Бойко Рашков ................................... 01- 22 Радан: Но днес просто трябва да свалим шапка на Радев ..................................................................................... 03-22 Б.Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван .................................................. 03-23 К.Петков: За мен е просто умопомрачаващо .............................................................................................................. ................................ как прокуратурата дори не образува производство заради изнесеното от Божков
  74. 74 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 881 Неутрално

    До коментар [#19] от "boevbisser":

    Съгласен съм с тази разлика, че ПП + ДБ няма да вземат 25-30%, а по-скоро 15-20%.

  75. 75 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    До коментар [#56] от "Галя Станчева":

    Стига с тия мъртви души, няма такова нещо и физически не е възможно. Избирателните списъци се генерират от службите по гражданска регистрация (бившето ЕСГРАУН) преди всяка една кампания. И там има само хора с валидна лична карта - няма непълнолетни, няма умрели. Разбира се, има хора които физически живеят в чужбина но ИМАТ ВАЛИДНИ ДОКУМЕНТИ. И няма никакъв начин да ги махнем от списъка зашото това би значило отнемане на права за гласуване.

  76. 76 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 1928 Неутрално

    Добре дошъл, социализъм!

  77. 77 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1138 Неутрално

    Пропуснато е колениченето на ДБ пред президента.

  78. 78 Профил на Герберска Мутра
    Герберска Мутра
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Я трайте, ние да не излезем при вас, че ще настане веселба и жълтопаветни сополки

  79. 79 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 606 Весело

    "Избирателите на площада са спечелени."

    Ъхъм, след като другарят Череп врътна кранчето не видим ентусиазъм и палаткови лагери на Орлов мост...

  80. 80 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 2635 Неутрално

    Преработката на бюджета, която едва що мина в комисия, е дело на "новото мнозинство", както мило го нарече г-н Карадайъ. А какъв по-голям тест за коалиционно взаимодействие от бюджетната политика!? Не е ли най-добре четирите партии ГЕРБ, ДПС, ИТН и Възраждане да изпълнят бюджета, който вчера изготвиха? Е, г-н Цонев каза, че ако приходите не бъдат изпълнени ще се наложи заем, макар да ревяхте как се вдигал дългът на държавата, но няма да ви е за пръв път да се измятате.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  81. 81 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 2635 Неутрално

    Избирателите на площада са спечелени. Трябва да се слезе при останалите
    ===
    И тези от площада не са спечелени. Не бъркайте нещата.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  82. 82 Профил на mbv041127981
    mbv041127981
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А коалицията между партията на костов и партията на жан виденов не е ли абсурд бре мама ви левичарска

  83. 83 Профил на Котаракът в чизми
    Котаракът в чизми
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Изводът е, че всички са маскари. Просто не си заслужава човек да гласува за тези отрепки.

    Законите са като наденичките. По-добре да не виждаш как се правят. /Ото фон Бисмарк/
  84. 84 Профил на Boriana Gecheva
    Boriana Gecheva
    Рейтинг: 88 Неутрално

    До коментар [#33] от "boevbisser":

    Ако избирателите в България, според ЦИК, са 6,6 милиона, то колко са хората с българско гражданство под 18 години. 1 милион? Или колко? Според мен ЦИК трябва добре да си огледа и уточни избирателните списъци.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK