ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
39.4%активност

Източник: Резултатът и активността са от ЦИК при 100% обработени протоколи, мандатите са по изчисление на "Дневник"

Грешните сметки, които свалиха правителството на Петков

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (90)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2955 Неутрално

    Автогол за ИТН и съдружниците от мафията.

  2. 2 Профил на Sran Tors
    Sran Tors
    Рейтинг: 475 Неутрално

    От позицията на негласуващ и отвратен от всички партии, като две трети от нацията, намирам за абсолютно отвратително участието на путинската патерица БСП в управлението. Съешаването на несъмнено антипутинските партии ПП и ДБ с комунделите е направо престъпно. Коалиция на ПП и ДБ с ГЕРБ е единствено нормалната и изборът на по-черния дявол БСП пред Герб е безумие.

  3. 3 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1290 Неутрално

    "Последното проучване на "Алфа рисърч" показва, че силите на ПП и ГЕРБ са изравнени, а заедно ПП и ДБ имат сходен резултат с ГЕРБ и ДПС"

    Пълна смехория -аз ако платя на Борянка и мене ще изкара с рейтинг колкото Ким Чен Ун!

  4. 4 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    Аз мисля че мафията беше на власт не само 6 месеца . Прибавете и служебните правителства.
    Мафията има един единствен генезис . Руската мафия .
    Оправете си понятията .

  5. 5 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    “Правителството "Петков" падна, защото мнозина си бяха направили грешни тясно-партийни сметки“
    ——
    И не е зарад некадърност и просто неадекватност, знаем.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  6. 6 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 752 Неутрално

    Политическият процес си тече най-нормално. Просто повече хора трябва да гласуват, и ще има по-стабилно правителство. Баце и глутница приятели и ДПС и копейкаджийте са подготвени, а хората, които мрънкат как са недоволни и пр. не ходят да гласуват. Така че нещата са най-нормални.

    Гласуваш за прасе - получаваш кочина.
  7. 7 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3022 Весело

    Ако на мястото на ИТН влезе "Български възход" и "Възраждане" има по-голямо представителство от сега, управление без ГЕРБ може да се окаже математически невъзможно - ПП, БСП, ДБ няма как да разчитат на "Възраждане" или "Български възход".
    *
    Че защо да не разчитат? Привържениците на БСП са много сходни по манталитет с "Възраждане" и "Български възход", което показаха и социологическите проучвания. ПП след като показаха, че са всеядни в примамването на чужди депутати, защо да не се спазарят с цяла парламентарна група? ДБ са съгласни с всичко, което прави ПП, така че биха се съюзили с всеки стига ПП да са съгласни.
    Авторът да не бърза да отписва като невъзможна горната коалиция след като може да му се наложи да оправдае бъдещото й съществуване.
    В българския политически живот всичко е възможно.

  8. 8 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 752 Весело

    Правителството на Петков падна, щото бръкна с отвертка в отверстието и джобовете на мафиози от различни групи - Лукойл, Капитан Андреево, ББР, строително министерство и пр. и се скара с безобразните гувяда от руското правителство.
    Поне 100000 влиятелни и напълно безползени хора живеят от всичко това, и няма как да не се бранят. Некомпетентността на правителството на Петков не беше по-голяма от това на кое да е правителствата в последните 10-15 години, а вероятно беше и по-добре.
    Нека не се залъгваме, дрогаре.

    Гласуваш за прасе - получаваш кочина.
  9. 9 Профил на Alex Ivanov
    Alex Ivanov
    Рейтинг: 340 Неутрално

    Инфлацията в България е доста по-голяма от средната за ЕС. Което говори за пълен финансов провал на назначеното от Козяк правителство. Така че грантоеда Смилов да не ми обяснява.

  10. 10 Профил на ALEX BA
    ALEX BA
    Рейтинг: 182 Неутрално

    Теменужка Петкова, Томислав Дончев и Бойко Борисов разговаряли тайно с руски граждани от забранителния списък заради анексирането на Крим от Русия. Става дума за пътната карта за "Турски поток", обясни Цветанов и уточни, че става въпрос за Александър Бабаков и Александър Воробьов – първият зам.-председател на Руската дума и неговият сътрудник. Бабаков е горд основател на няколко големи фирми в областта на енергетиката, които прехвърлил в офшорки на съпругата му, когато става депутат. Притежава и хотел „Премиер палас“ в Киев. По официални данни Бабаков е със скромен доход и апартамент от 69 кв.м. Само че руски журналисти още преди години разкриват, че притежава имение във Франция, което струва скромните 16 милиона долара. Също и жилище в Париж.

    Знае се, че Софийската градска прокуратура е започнала преди години разследване по сигнал, че Александър Бабаков е предлагал подкупи във връзка със строителството на „Южен поток“. Тогава главен прокурор е Сотир Цацаров. И до днес няма нито дума по това какво се случило с това разследване.

    https://frognews.bg/glasat-na-jabata/glasat/chovek-putin-plashtach-proruski-partii-teroristi-bil-gost-borisov.html

    Когато се изсветли това предателство на ГРОБ, тогава ще имат правото изобщо да мислят за политика- на сянка зад чудни решетки и катинар отвън на вратата!!

  11. 11 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1808 Неутрално

    На Тошко, Гошко, Слави, Ивето и който е останал в итн трябва да им е ясно, че буквално връщат мафиотите във властта. Това няма да бъде забравено.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  12. 12 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1409 Неутрално

    Оказва се, че правителството на Петков не свърши нищо полезно - нито с ковид се оправи, нит с инфлацията, нито с Плана от ЕС

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  13. 13 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5148 Гневно

    От позицията на негласуващ и отвратен от всички партии, като две трети от нацията, намирам за абсолютно отвратително участието на путинската патерица БСП в управлението. Съешаването на несъмнено антипутинските партии ПП и ДБ с комунделите е направо престъпно. Коалиция на ПП и ДБ с ГЕРБ е единствено нормалната и изборът на по-черния дявол БСП пред Герб е безумие.
    —цитат от коментар 2 на Sran Tors


    Комплексите от Борисов до това доведоха - Киро сам да се направи на пионка на Ниновна. И даже не се усеща какви ги натвори. :((((

  14. 14 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 456 Неутрално

    “Правителството "Петков" падна, защото мнозина си бяха направили грешни тясно-партийни сметки“——И не е зарад некадърност и просто неадекватност, знаем.
    —цитат от коментар 5 на Gretel


    Ами не е...

  15. 15 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1784 Неутрално

    .......Авторът да не бърза да отписва като невъзможна горната коалиция след като може да му се наложи да оправдае бъдещото й съществуване. В българския политически живот всичко е възможно.
    —цитат от коментар 7 на pamela

    След лато оправда коалицията с БСП, колко му е да оправдае и коалиция с когото и да било.

  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2396 Неутрално

    Глупостите догара Смислов!
    ИТН беше и е абсолютно предсказуем - това по никакъв начин не прави коалицията стабилна от самото начало.
    Киро Промяната за разлика от ИТН беше и Е, напълно НЕпредсказуем - социопатичен аутист(много ми допада тази характеристика на ЛД)!
    По признаниие на всички субекти в коалицията, своеволията на бившият канадски лос са представлявали проблем за всички тях!
    Отговорът на ПП: "лоша комуникационна политика" - друг път. Алиансът ПП+ДБ правиха целенасочен байпас на коалиционните си партньори с ясното съзнание, че ги преф@кват.
    Това ми припомни онзи виц в който двама приятели на риболовци нощували в колата с която ходили на гьола и посред нощ в теснотията единият се сепнал:
    Ама, ти си ме он@дил!
    Другият: О, извинявай - сега се махам!
    Изненаданият: Спокойно, спи, спи!

    Трифонов няма как да играе ролята на втория във вица - просто не е ококорен!

    :-)

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 3176 Неутрално

    На калпавата промяна - сценаристчетата й пречат!😝😝😝

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  18. 18 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1157 Неутрално

    Общо взето много писания , които могат да се резюмират от всеки средно интелигентен избирател до следното -Не може да се разчита на ИТН.
    Тази партия с неясен произход и идеология, с лидер, опростачващ от 20 години нацията беше ясно какво представлява. ПП и пишещият статията СЕГА ЛИ ГО РАЗБРАХА?

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  19. 19 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1320 Неутрално

    Добре, че е Дойче веле та да ни информира за събитията иначе ние сами как ще си ги обясним.
    "Мъни, мъни, мъни, мъст би фъни...". както пееха АББА.
    Да, ама нито е фъни, нито е смешно вече.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  20. 20 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1346 Любопитно

    Боже, колко лилава мъка има по тоя свят, Боже!!! Плитко, несръчно съчинение с изброяване на имагинерни сметки, без някой да взима под внимание най-важната сметка! А тя е оглушителния шамар, който бай Радев ще изплющи по вратовете на тези, които до вчера му се търкаляха на плочника с наколенки! Що никой не си дава сметка, че сега ПъПъ (Пипаме Парапета) и Де-Бъ няма да имат достъп да софтуера на мадуровките и бай Радев ще си ги курдиса както му душа иска? Парламент ли? И ПъПъ-то, и Де-Бъ-то, и Бье-Си-Пье-то ще изпаднат от парламента и ще си направят коалиция под опашката на коня! Ха, честито и за много години!

  21. 21 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1711 Неутрално

    Автогол за ИТН и съдружниците от мафията.
    —цитат от коментар 1 на Vesselin Velkov


    Не знам точно за кого е автогола , но още щом започнах да чета и бях готов да се обзаложа , че това е платена публикация на Даниел Смилов или Ивайло Дичев !

  22. 22 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 805 Неутрално

    Понеже е статия на Дойче веле в Дневник (2-в-1) да питам, що така тия две обективни прогресивни либерални медии не отразяват протестите с насилие и расистки подвиквания в Скопие?

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  23. 23 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 630 Неутрално

    Ок, обаче и Смилов си прави едно грешно допускане, а именно, че за ГЕРБ и ДПС сегашната ситуация не е изгодна. Правилната предпоставка е, че в момента нещата се случавт по начин, който за тях е съвсем ОК. Промяна в прокуратурата няма, повечето администрации са си техни, имат възможност да саботират почти всички процеси в държавата. Може би част от паричните потоци са намалели, но пък върху основните лица няма почти никакъв натиск, следите се замитат. Вярно, че такава нестабилност, особено по време на война, еб@в@ майката на държавата, но пък на тях никога не им е пукало за България. Мисля, че можем да очакваме още от същото: протакане, избори, блокиране на институции, пак избори и т.н.

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  24. 24 Профил на pm
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  25. 25 Профил на pm
    pm
    Рейтинг: 437 Неутрално

    Общо взето много писания , които могат да се резюмират от всеки средно интелигентен избирател до следното -Не може да се разчита на ИТН. Тази партия с неясен произход и идеология, с лидер, опростачващ от 20 години нацията беше ясно какво представлява. ПП и пишещият статията СЕГА ЛИ ГО РАЗБРАХА?
    —цитат от коментар 18 на kvasimodo


    Не, не го разбраха сега. Чалгаджията беше ясен от самото начало. Просто, това беше единственият вариант да се направи що-годе нормално правителство, което да се захване с корупция, мафиоти, руско влияние и т.н. Затова имаше и компромис с БСП. Просто засега нормалните партии имат много малка подкрепа за да управляват самостоятелно.

    "Лошото е, че [българите] оставиха истинските си политици вън от властта, вкарвайки в парламента само олигархичните корпорации."
  26. 26 Профил на Asenski
    Asenski
    Рейтинг: 224 Разстроено

    До коментар [#2] от "Sran Tors":
    Ами ако гласувахте може би нямаше да се налага да се създават подобни Франкенщайн коалиции. Точно тези дето не гласувате имате голяма вина за състоянието на нещата. Щото другите си гласуват и парламента е такъв какъвто е. Математиката не излиза. Идете и гласувайте!

    „Насилието е последното убежище на некомпетентния.“ ~ Айзък Азимов
  27. 27 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 724 Неутрално

    "А държавният бюджет се оказа отново на по-голям излишък от очакваното, докато публичният дълг намалява спрямо миналата година."

    ААА, без такива. Дългът намалява малко, но спрямо 1-ви януари, а Подмяната застъпи на 12.12 или там някъде. Защо не се смята от началото на мандата? Сигурно защото Арсен харчи яко в края на годината и ще му се развали статистиката.
    Ако пък смятаме дълга от падането на Баце, то той е 2.3 млрд повече, а Арсен беше финансов министър през почти цялото време.

  28. 28 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1090 Весело

    Както обикновено се казва - "Поредната смиловщина" :)
    И след като се събудихме дали мислим по този начин?

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  29. 29 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    [quote#13:"Галя Станчева"][/quote]

    Какви комплекси от Борисов?.
    В момента целия свят води дойна срещу руската мафия .
    Не помните ли как се започна?
    Един олигарх в някакъв град изля един лайновоз пред дома на друг.
    Гиркин и компания са ветерани от Авганистан които откъснаха Крим за да го направят на военна база против Украйна . . Проводнии на дрогата през Украйна . Украинският народ застана на страната на държавата си .
    У нас този отзвук се изразява против борците срещу нашите мафиоти . Да се свали Гешев , какво е?
    Много нежно за Кире казано натворил .
    Какъв е Кире като управлява с партии които са привърженици на руските интереси в България ? Какъв е като е предложение на Президента ни където са намерени планове за излизане от ЕС и НАТО?

    А , да изгонил дипломати , Голям праз . България е бъкана от руски шпиони . Да се докара че е евроатлантик? Или спрял руския газ?
    В крайна сметка ни докара кризи след кризи .А , да , за да те приемат в мафията трябва да положиш изпит .
    Е той успешно го взе . Първи "евроатлантик"
    На луната ли живеем .
    Да , болшинство са проруските интереси . Добра работа върши държавната пара . Работи против интересите на България .
    В САЩ се чудили на ББ как опозициоята , която е "малцинство," управлява в България .

    Ами просто не е малцинство . Много просто .

  30. 30 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1825 Неутрално

    Много е тъпо , когато си политик, да отрязваш всички възможности за диалог.

  31. 31 Профил на g.chernomorski
    g.chernomorski
    Рейтинг: 94 Неутрално

    Смехотворно е борците срещу корупция да са като свински черва оплетени и в любовни триъгълници / многоъгълници. Г-н Мирослав Иванов като е разговарял днес с г-н Петков, дали не са си побъбрили и за госпожица Бориславова? Или задържането на власт ги споява дори когато делят една жена?! Не оспорвам някои успехи и добрите им идеи. Всяко правителство има плюсове и минуси. Не знам как редакцията на Дневник определя кои партии са "европейци", за да лепи на останалите цветущи епитети.

  32. 32 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Най-забавното е, че правителството падна, защото "предало Македония", а всъщност до седмица ще се окаже, че БЮРМ сами ще си набият вето на кандидатурата за ЕС като отхвърлят "фернското предложение" със следните последствия:
    * ЕС ще спре да обвинява България за блокиралите преговори;
    * Албания ще бъде "разкачена" от преговорната двойка;
    * ЕС ще разбере, че БРЮМ са уникални идиоти-сърбомани и русофили, които са застинали някъде в 80-те години.

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  33. 33 Профил на stv541104912
    stv541104912
    Рейтинг: 553 Неутрално

    От позицията на негласуващ и отвратен от всички партии, като две трети от нацията, намирам за абсолютно отвратително участието на путинската патерица БСП в управлението. Съешаването на несъмнено антипутинските партии ПП и ДБ с комунделите е направо престъпно. Коалиция на ПП и ДБ с ГЕРБ е единствено нормалната и изборът на по-черния дявол БСП пред Герб е безумие.
    —цитат от коментар 2 на Sran Tors


    А твоето умопомрачение как да се нарече. Д, съгласен съм, не е добре БСП да е във властта. Но те последните 12 години не бяха на власт. А ГЕРБ 12 години бяха на власт и бяха първенци по корупции кражби и антибългарска политика. А ти искаш ПП и ДБ да се съюзят с тях. Ето затова желанията ти са умопомрачени.

  34. 34 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Персони като Кире са специално търсени, отглеждани, анализирани, пресявани, с осигурена писта за въвеждани във властта, сапортвани ежедневно от специална рота чистачи, помагачи, облайвачи, нагаждачи, използвачи и най-обикновени духачи. Цялото това "войнство", плюс платени драскачи, в момента е скочило да чисти сурата на Кире, но не е лесно - не е сурат като сурат, а гьонсурат. И ръкат, ако съм ясен. Киро си отиде не заради интриги, а защото се оказа безсрамен, безскруполен и безроден лакей интригант, който се опита да глъне всичко и всички. Да, вярно, някой си направи грешно сметката. Много бързаха. Е, получиха си го!


  35. 35 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    От позицията на негласуващ и отвратен от всички партии, като две трети от нацията, намирам за абсолютно отвратително участието на путинската патерица БСП в управлението. Съешаването на несъмнено антипутинските партии ПП и ДБ с комунделите е направо престъпно. Коалиция на ПП и ДБ с ГЕРБ е единствено нормалната и изборът на по-черния дявол БСП пред Герб е безумие.
    —цитат от коментар 2 на Sran Tors


    За такова нещо тук автоматично те обявяват за герберски трол и ще те изпратят на площада да те намажат с катран.

    Norman Granz предпочита правителство на БСП с премиер Корнелия Нинова
  36. 36 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Петите руски колони в България и Британия свалиха правителствата на Петков и Борис Джонсън, защото те най-много помагаха Украйна с оръжие и настаняване на бежанци! МИ5 се провали тотално, защото не може да открие връзките на Джонсъновите министри с водещите ги руски офицери, а такива очевидно съществуват!

  37. 37 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 1334 Весело

    "Наред с това индикациите бяха за сериозен възход на путиниските партии"

    За Единна Русия ли говори авторът? :))

    Сега по-сериозно: разбирам, че редакциите на Дойче Веле и Дневник не могат да се примирят със съществуването на партии като Възраждане, но пресоляват манждата за пореден път.
    Такива епитети могат да се употребяват само в жълти медии, а от вас очакваме да поддържате висок стандарт на журналистиката.

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  38. 38 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vesselin Velkov":

    Автогол на ПП - петата колона на рашките.

  39. 39 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    До коментар [#36] от "pernikforbg":

    Кога ще разкрият връзките на Киро чрез баща му?

  40. 40 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    Персони като Кире са специално търсени, отглеждани, анализирани, пресявани, с осигурена писта за въвеждани във властта, сапортвани ежедневно от специална рота чистачи, помагачи, облайвачи, нагаждачи, използвачи и най-обикновени духачи. Цялото това "войнство", плюс платени драскачи, в момента е скочило да чисти сурата на Кире, но не е лесно - не е сурат като сурат, а гьонсурат. И ръкат, ако съм ясен. Киро си отиде не заради интриги, а защото се оказа безсрамен, безскруполен и безроден лакей интригант, който се опита да глъне всичко и всички. Да, вярно, някой си направи грешно сметката. Много бързаха. Е, получиха си го!
    —цитат от коментар 34 на Мърмор


    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  41. 41 Профил на swy46682091
    swy46682091
    Рейтинг: 502 Неутрално

    Бъдещето е на А отбора от коалицията ККС - комунисти, комсомолци и сумисти (Хр. Иванов и Мирчев)

  42. 42 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    [quote#13:"Галя Станчева"]
    —цитат от коментар 29 на oua58686497
    Какви комплекси от Борисов?. В момента целия свят води дойна срещу руската мафия . Не помните ли как се започна? Един олигарх в някакъв град изля един лайновоз пред дома на друг. Гиркин и компания са ветерани от Авганистан които откъснаха Крим за да го направят на военна база против Украйна . . Проводнии на дрогата през Украйна . Украинският народ застана на страната на държавата си . У нас този отзвук се изразява против борците срещу нашите мафиоти . Да се свали Гешев , какво е? Много нежно за Кире казано натворил . Какъв е Кире като управлява с партии които са привърженици на руските интереси в България ? Какъв е като е предложение на Президента ни където са намерени планове за излизане от ЕС и НАТО? А , да изгонил дипломати , Голям праз . България е бъкана от руски шпиони . Да се докара че е евроатлантик? Или спрял руския газ? В крайна сметка ни докара кризи след кризи .А , да , за да те приемат в мафията трябва да положиш изпит . Е той успешно го взе . Първи "евроатлантик"На луната ли живеем . Да , болшинство са проруските интереси . Добра работа върши държавната пара . Работи против интересите на България . В САЩ се чудили на ББ как опозициоята , която е "малцинство," управлява в България . Ами просто не е малцинство . Много просто . [/quote]

    ++++++++++++++++++++++++++++++++

  43. 43 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#2] от "Sran Tors":

    "Коалиция на ПП и ДБ с ГЕРБ е единствено нормалната и изборът на по-черния дявол БСП пред Герб е безумие."
    ==========
    Проблемът тогава беше, че гладните се обявиха срещу ситите, но прекомерните приказки изгориха мостовете и коалиция на ПП и ДБ с ГЕРБ ще изразни избирателите.
    Спонсорите също няма да са съгласни. Политиците не ги мисля, те не са гнусливи.

    Еретик
  44. 44 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#6] от "motochristo":

    "а хората, които мрънкат как са недоволни и пр. не ходят да гласуват. Така че нещата са най-нормални."
    ==============
    Ами да отидат, вместо да мрънкат. Макар че на политическата сергия няма нищо интересно.

    Еретик
  45. 45 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 1054 Неутрално

    Бъдещето е на А отбора от коалицията ККС - комунисти, комсомолци и сумисти (Хр. Иванов и Мирчев)
    —цитат от коментар 41 на swy46682091


    Забрави сумиста Асен или той ще се състезава,като Асенка?

  46. 46 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    До коментар [#18] от "kvasimodo":

    ПП дори не е партия.

  47. 47 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#25] от "pm":

    "Не, не го разбраха сега. Чалгаджията беше ясен от самото начало. Просто, това беше единственият вариант да се направи що-годе нормално правителство"
    ===============
    Чалгари, бутикова десница, класически комунисти и поредни спасители са що-годе нормално правителство? Добре си живеете във вашата вселена. Тук, на земята е друго.

    Еретик
  48. 48 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3591 Весело

    До коментар [#33] от "stv541104912":

    "А ГЕРБ 12 години бяха на власт и бяха първенци по корупции кражби и антибългарска политика. А ти искаш ПП и ДБ да се съюзят с тях. Ето затова желанията ти са умопомрачени."
    ============
    Повториха го 100 пъти номерът стана. Старите съвети вършат работа.

    Еретик
  49. 49 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 532 Неутрално

    Да вметна, че "професор" Пламен Моллов продължава да е председател на Етичната комисия в Съвет на ректорите. Здравейте студенти и кандидат-студенти.

  50. 50 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1274 Неутрално

    Смолов, като са толкова добри защо паднаха само за 6 месеца.
    Все пак трябва да те разберем, вадиш си хляба с писане на такива глупости.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  51. 51 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7354 Неутрално

    Както каза снощи проф. Калин Янакиев, мафията избърза със свалянето на правителството.

  52. 52 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#34] от "Мърмор":

    . Киро си отиде не заради интриги, а защото се оказа безсрамен, безскруполен и безроден лакей интригант
    .......................
    Точно.
    И бае Смилов това много добре го знае. Ама какво да се прави, грантовете не се дават току тата.
    Трябва да се заработват старателно.
    Макар, че този път Смилов съвсем го е подкарал "през просото".
    Обидно плоско и инфантилно.
    Ама за жълтопаветници, става.

  53. 53 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1346 Любопитно

    Както каза снощи проф. Калин Янакиев, мафията избърза със свалянето на правителството.
    —цитат от коментар 51 на Роси


    @Роси, за коя „мафия“ става въпрос, ненагледна? Да не би да е за мафията, която подписва лъжливи клетвени декларации за гражданство, за да стане министър на всяка цена? И после чак Конституционният съд да се занимава с нея?

    Или е мафията, която взе 300 000 евро от един бизнесмен, за да го назначи министър?

    Или, може би, е мафията, която изгони шефа на „Булгаргаз“, за да може да се разпродаде хранилището в Чирен за секунди и парите да се кешират?

    А, да не би да е мафията, която прибра 9 милиарда лева за 9 дни по Коледа?

    Или тази, която купува втечнен газ с кораби, само че не казва откъде, на каква цена, как ще се транспортира и докара до България този природен газ, че да прибере разликата в цената, щото, нали, този газ е не по-евтин, а по-скъп и то много? И ако е по-евтин, защо не се казва цената? Ние какви сме тук – обезумели, облещени невестулки или народ и електорат?

    Или е мафията, която, когато на някой му се прииска да си направи кефа в Солун, вдига правителствения самолет, който вози 150 души, за да закара 2 души до Солун?

    Та разясни ни, мила ни и ненагледна @Роси, за коя точно мафия става въпрос, че нещо взехме да се объркваме! Ще можеш ли? М?

  54. 54 Профил на guguna2
    guguna2
    Рейтинг: 359 Неутрално

    Партиите на статуквотои техните проксите освен, че спретнаха невероятна свинщина, направиха и страшна глупост Факт. Страш-на!

  55. 55 Профил на guguna2
    guguna2
    Рейтинг: 359 Весело

    До коментар [#50] от "zz_s":


    Трол мазен, постът ти не струва и половин рубла. Понятието “аргумент” говори ли ти нещо?

  56. 56 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1274 Весело

    До коментар [#50] от "zz_s":Трол мазен, постът ти не струва и половин рубла. Понятието “аргумент” говори ли ти нещо?
    —цитат от коментар 55 на guguna2


    Злобата на отичащия се в канала е огромна.
    А и цените ти са в рубли, гледам.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  57. 57 Профил на kahles
    kahles
    Рейтинг: 1531 Неутрално

    От позицията на негласуващ и отвратен от всички партии, като две трети от нацията, намирам за абсолютно отвратително участието на путинската патерица БСП в управлението. Съешаването на несъмнено антипутинските партии ПП и ДБ с комунделите е направо престъпно. Коалиция на ПП и ДБ с ГЕРБ е единствено нормалната и изборът на по-черния дявол БСП пред Герб е безумие.
    —цитат от коментар 2 на Sran Tors


    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Ей това е истината и главната причина, заради която падна правителството на Кирчо, Кокорчо, Корнела и гестаповеца Рашков!

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
  58. 58 Профил на Sran Tors
    Sran Tors
    Рейтинг: 475 Неутрално

    До коментар [#33] от "stv541104912":

    Повтарям, че приемането на комунистите за нормална партия, с която да се прави правителство, е безумие. ДБ и БСП в съюз не е срамно за комунягите, защото те нямат чувство за срам, но партия, която иска депутинизация, а е съдружник с путинското БСП, е гротескова.

  59. 59 Профил на Дедо Лойко
    Дедо Лойко
    Рейтинг: 45 Неутрално

    Анализаторите от "Алфа рисърч"
    ---------

    Хахаха, тук добре им се подиграва. И с основание! Видяхте ли я днес пак онази гнусна свинка Боряна? Само се чудя, като си чупи така езика и ръчичките, дали си мисли, че изглежда по-малко гнусна и по-малко селска свиня?

  60. 60 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 709 Неутрално

    Ако на мястото на ИТН влезе "Български възход" и "Възраждане" има по-голямо представителство от сега, управление без ГЕРБ може да се окаже математически невъзможно - ПП, БСП, ДБ няма как да разчитат на "Възраждане" или "Български възход".*Че защо да не разчитат? Привържениците на БСП са много сходни по манталитет с "Възраждане" и "Български възход", което показаха и социологическите проучвания. ПП след като показаха, че са всеядни в примамването на чужди депутати, защо да не се спазарят с цяла парламентарна група? ДБ са съгласни с всичко, което прави ПП, така че биха се съюзили с всеки стига ПП да са съгласни.Авторът да не бърза да отписва като невъзможна горната коалиция след като може да му се наложи да оправдае бъдещото й съществуване. В българския политически живот всичко е възможно.
    —цитат от коментар 7 на pamela


    Затова трябва много ясно разграничение спрямо иZраждане и въZход - по отношение ПУТЛЕР! Никакви комбинации с кремълските подлоги! Това ВЕЧЕ е национално предателство.

  61. 61 Профил на buljubei
    buljubei
    Рейтинг: 516 Неутрално

    До коментар [#53] от "Santos":


    @Роси, за коя „мафия“ става въпрос, ненагледна?
    ...............
    Абе, не питай.
    Росито ( и повечето лилави клетници ) са на принципа "пиши кур и да бягаме".
    Гледат да изтропат някое клише ей така да се разпишат и те в "А отбора" на градските интелектуалци.

  62. 62 Профил на Ivan Ivanov
    Ivan Ivanov
    Рейтинг: 884 Весело

    тук май пак играят 4000 ама долари:)))и кирчо си отива,барабар с промяната и корни:))

  63. 63 Профил на mekarshalev
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  64. 64 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4049 Весело

    Грешката е само една а именно-
    Българинът неще модерна правова държава, той е свикнал с блатото и там му допада, всичко останало са съчинения по картинка

    klimentm
  65. 65 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4049 Весело

    До коментар [#53] от "Santos":

    Става реч за ОПГ ГЕРБ защо се правиш на улав, сложихте комунягите в малкото си джобче по кражби!

    klimentm
  66. 66 Профил на До руските мекерета
    До руските мекерета
    Рейтинг: 1272 Весело

    До коментар [#5] от "Gretel":

    Изненадваш ни приятно, моме.

  67. 67 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 909 Любопитно

    Да попитаме клетото афторче и вилнеещите сектанти - значи тука се вихрим срещу Възраждане, гаврим се с тях, пробваме със съмнително просташко ,,остроумие,, кой по-голяма кал и цинизми да им хвърли /щото те , а и никой друг няма право да мисли различно от нас, ама -ха!/...Тъй, а защо тогава свети кирчо ленин не се гнуси да звъни на Костадинов и да се мазни - ,,ваш човек ще е заместник в Конпасеконпие,,, абе там, в святая светих дето ще борим ламята корупция...А? Защо бе? Нали тия се мръсни гадни и не знам кво си? После: сред приоритетите не биесиепиету- възстановяване на връзките с руската федерация....Яяяяя? Ма как тъй? А тука планктона изпада в амок само като чуе ,,руски,,....а утре кокорчо представя кабинет в който именно биесиепиету запазва всичките си постове, както се похвали ниновица....
    И това вашто ако не е пълна шизофрения, клетници клети...
    Повръща ни се от вас, от америката ви, от анал лизаторите ви, и от цялата ви смрадлива сган.

  68. 68 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3591 Неутрално

    До коментар [#65] от "klimentm":

    "Става реч за ОПГ ГЕРБ защо се правиш на улав, сложихте комунягите в малкото си джобче по кражби!"
    ===========
    Съгласно старата рецепта го повтаряш 100 пъти и става вярно!
    Ако ти пука изобщо за истината, и при ОФ Орешарски, и при ОФ Петков спря всяко строителство, а пари не се появиха.
    Демек, предните крадяха процент от работата, тези - всичко!

    Еретик
  69. 69 Профил на Стефан
    Стефан
    Рейтинг: 477 Неутрално

    До коментар [#2] от "Sran Tors":

    На негласуващите само ще им кажа, че 4 лв. бензин е прекалено евтино, трябва да стане 8 лв. за ди стоите в къщи и да не ми се пречкате по улиците.

  70. 70 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 8765 Неутрално

    Абе след изборите ще видим кой си прави сметките без кръчмар...сега може само да си мечтаете...

  71. 71 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3591 Любопитно

    До коментар [#2] от "Sran Tors":На негласуващите само ще им кажа, че 4 лв. бензин е прекалено евтино, трябва да стане 8 лв. за ди стоите в къщи и да не ми се пречкате по улиците.
    —цитат от коментар 69 на Стефан


    Хубаво! На нас, дето гласуваме, по колко ще го дават?

    Еретик
  72. 72 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    До коментар [#14] от "xhi13317223":

    “ Ами не е...”
    ——
    Ни са кахъри, както казах — “знаем”. Знаем също така, че ти НЕ от некадърност ни мойш си напрайш ник, ами си драпаш с номерчето дет са ти го дали.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  73. 73 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    До коментар [#66] от "До руските мекерета":

    “ Изненадваш ни приятно, моме.”
    ——
    Радвам се. С кое та изненадвам обаче — че не си меня мнението ако нямам причини да го направя?

    Я кажи ти — кой ти са присънва по нощите — Коко или все още Кики. Не че има кой знае ква разлика между двамата, ама все пак.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  74. 74 Профил на Alex Georgiev
    Alex Georgiev
    Рейтинг: 23 Неутрално

    Изключително слаб аналист на тоя либертард

  75. 75 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    “Правителството "Петков" падна, защото мнозина си бяха направили грешни тясно-партийни сметки“——И не е зарад некадърност и просто неадекватност, знаем.
    —цитат от коментар 5 на Gretel


    Правителството на Петков показа известна нерешителност и дори известна некадърност, но нищо, което да намдинава предишни правителства на Борисов, например и нищо особено фрапантно за едни новаци в политиката и работещи в условията на окопна война с кадрите на ГЕРБ и ДПС.

    И по-важното: да, определено не беше нерешителност или некадърност което ги свали.

    Аз не мога да твърдяд, че зная със сигурност какво е било, но мисля, че граничния пункт и може очевидно топлата връзка със западните сили работещи против Руските интереси в България са истинската причина.

    За добро или за лошо изобщо не става дума - само за реалното основание.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  76. 76 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1559 Неутрално

    До коментар [#75] от "Боби Колев":

    “ нищо, което да намдинава предишни правителства на Борисов, ”
    ——
    Ми ша чакаме правителствата на Петков 2, 3 , 4 … Не знам дали накрая ще имаме 4*4=16 моста над Дунав, 1*4=4 самолетни линии до Скопие и прочие и прочие … или про100 Лена с квадруплетс.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  77. 77 Профил на Сара
    Сара
    Рейтинг: 897 Неутрално

    И понеже от Алфа рисърч така рекли, следователно всички изведнъж са заобичали тъпото Кире, така ли? Хахаха! Агитпропагандата съвсем го удари през просото!

  78. 78 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2991 Неутрално

    Абе Смилов, абе хора, не разбрахте ли че лъжите на този с озъбената крива паст омръзнаха на всички? Спрете се, огледайте се, потърсете някой свестен за лице и водач на шайката.

    Русия- проказата на планетата Земя. Гребете роби, фараона ще кара водни ски!
  79. 79 Профил на stein
    stein
    Рейтинг: 675 Неутрално

    Кривите сметки водят до още по-криви резултати за авторите им. Ще се види по изборите, накъдето май сме се запътили.

    "Свободата започва там, където свършва невежеството." Виктор Юго.
  80. 80 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1798 Неутрално

    С просто око се вижда, кои ще си скъсат ризите, да върнат Газпром/Путин на предишните им позиции и окончателно въпроса не е решен, а предстои ние да го решаване на почти сигурните следващи избори.
    Така че по-добре да мислим преди, а не след.

  81. 81 Профил на Боби Колев
    Боби Колев
    Рейтинг: 1358 Неутрално

    До коментар [#76] от "Gretel":

    Ами наистина ще трябва да чакате защото нищо от това не стана в Борисов-1.

    В Петков-1 - за някакви си 6 месеца и без да има мнозинство - успя да изгони руските шпиони.

    Борисов няма топки за това и се кланя на всички посоки, което в очите на глуповатите българи - т.е. онази група, кото е глуповата - може да мине за мъдро политическо поведение.

    http://www.bbc.com/news/magazine-37612083
  82. 82 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2420 Неутрално

    Смилов е един от виновниците за сегашното ни положение. Хора като Смилов, Дайнов и Дичев упорито съчиняваха памфлети за това как звездочелият юнак ще прободе ламята на ГЕРБ, как тържествуващият народ ще закичи китки и ще излезе да посрещне юнака, и как три дни всички яли пили и се веселили, и приказката свърши тука. Посредствени съчинители станали съучастници на поредното и вероятно окончателно огробване на мястото за живеене наречено България.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  83. 83 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1730 Неутрално

    Как ще се справим без руски газ ще стане ясно на зима, но и тази война трябва да се финансира от някъде та си мисля, че цената на газа щеше да си стане висока дори без санкциите. Би ми било интересно обаче да разбера защо ГЕРБ и ДПС са си мислели, че хората ще ги захаресват повече с оглед факта, че не са успели да покажат, че управляващите правят глупости? Вярно имам познати, които твърдят, че високите цени са дошли заради ПП, но като че ли доста хора по-скоро видяха смисъл в доста от действията. Вярно покрай БДЖ се сменят постоянно хора, но влаковете София - Бургас и София - Варна вече са по-чисти и се намали времето за пътуване. Може да е дребно нещо, но го направиха. Казаха, че решение за Македония ще мине през парламента и се гласува. Електронното управление малко по малко се придвижва. Никой не оспорва лаборатията на Капитан Андреево...

  84. 84 Профил на Ivaylo Nikolchovski
    Ivaylo Nikolchovski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "Sran Tors":

    И на кой му пука за тебе, и за другите негласуващи амеби, та ни занимаваш със себе си? Седи си на дивана и си философствай докато пиев пърцуца. Не е нужно да ни споделяш простотиите си...

  85. 85 Профил на г-н Думанов
    г-н Думанов
    Рейтинг: 914 Неутрално

    До коментар [#20] от "Santos":

    Абе, мангал, на теб не ти ли писна да плющиш тука глупости (сигурно го правиш и в реалния си живот) и все да не си прав? Как го преживяваш?

    CONTADOR GRATUITO!
  86. 86 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 930 Неутрално

    Смилов, сър....

    Юда се продаде за 30 сребърника, а ДБ на БСП за 8 районни кмета.
  87. 87 Профил на motochristo
    motochristo
    Рейтинг: 752 Неутрално

    До коментар [#44] от "Костадин Иванов":

    Да, те са по-виновни от циганите, които си продават гласа.

    Гласуваш за прасе - получаваш кочина.
  88. 88 Профил на xuz061120340
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89 Профил на Liliana Simeonova
    Liliana Simeonova
    Рейтинг: 241 Неутрално

    Това не е анализ, а елементарна пропаганда в подкрепа на ПП! Омръзна ни да ни правиш на глупаци, бе Смилов! То бива-бива ефтина пропаганда, ама чак пък толкова... Скрий се някъде, Смилов, и престани да се излагаш!

  90. 90 Профил на Герберска Мутра
    Герберска Мутра
    Рейтинг: 100 Неутрално

    Криви сметки на крив аналлизатор





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK