За "либералите" и "народните" елити

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (78)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2656 Неутрално

    Цитат:

    "...32 години след края на комунизма..."?!

    Без коментар!

  2. 2 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2304 Разстроено

    Пореден прекрасен текст на Калин Янакиев!
    Жалко, че няма кой да чете!!!
    Българската партийно - политическа система много отдавна се нуждае от радикални реформи и преструктуриране.
    Понеже партиите не са в състояние да го направят ще стане през цикъл от "къни" парламенти и правителства и поредица от политически кризи...

  3. 3 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6241 Неутрално

    В България “елитът” е сбъркан. С джапанки, с анцуг, а ланец, с чалга, с едно “Винету” и си готов патриарх на клан и родоначалник на българския елит

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  4. 4 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 1546 Любопитно

    Цитат:"...32 години след края на комунизма..."?!Без коментар!
    —цитат от коментар 1 на deaf


    Има още по-трагично от това.....32 години, това е едно цяло поколение което израсна след "освобождението", но по всичко личи, че манталитета се е запазил. Държава пълна с тарикати и хора които са над-закон и всичко останало.
    Докато манталитета на Българина не се промени завинаги ще си останем със статута на последната държава в ЕС.

  5. 5 Профил на pro_bono
    pro_bono
    Рейтинг: 655 Неутрално

    След повече от 2 милиона емиграция и обезкръвяване на нацията за какви елити да говорим.Тук елита е територия на простите и наглите ,примери безчет. И като прибавим и продажната журналистика галимацията е пълна.

  6. 6 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    Пореден прекрасен текст на Калин Янакиев!Жалко, че няма кой да чете!!!Българската партийно - политическа система много отдавна се нуждае от радикални реформи и преструктуриране.Понеже партиите не са в състояние да го направят ще стане през цикъл от "къни" парламенти и правителства и поредица от политически кризи...
    —цитат от коментар 2 на selqnin


    Ние нямаме партийно-политическа система в истинския смисъл на това понятие. Ние имаме партийно- олигархична система. Всеки олигарх си има партия. И в същност борбата е между отделните олигарси. Борбата е коя партия, на кой олигарх да управлява.
    Как ти звучи: Няма ляво, няма дясно?!?!?! С десни мерки леви политики?!?!?! Коалиции на "десни" партии с БКП? Ние сме срещу Русия, но подкрепяме Радев, издигнат от Кремъл!?!?!

  7. 7 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 1318 Неутрално

    Проблема идва от това, че 2/3 от тия "либерални елити" са синчета на висшата комунистическа номенклатура, които след една скоростна НПО школовка почнаха да ни обясняват как то демокрацията означавало да сме вечно в поза партер пред онзи, който им плаща грантовете.

  8. 8 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 2900 Любопитно

    Ами нали благодарение на либерали като Калин все цивилизационни избори правим в НАТО и ЕС пък сме били под влиянието на чалга посредствеността и епигоните на др. Живков. Зад всичко това сигурно стои ръката на Масква която иска да ни отклони от единствено правилният евроатлантически път в тъмната Евразия?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  9. 9 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2788 Любопитно

    Янакиев деца?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  10. 10 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2304 Разстроено

    До коментар [#6] от "4ort":

    Именно!!!
    Докато т. н. "партийно - политическата система" е подменена от клиентелно - североизточни мрежи ще сме все така...

  11. 11 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1827 Неутрално

    + Ще попитам: всичко описано дотук само поради това, че "имахме комунизъм" ли ни се случва? Или защото след като преди 32 години излязохме от него, не си направихме труда да регистрираме новите деструктивни идеологии, с които започнаха да ни облъчват? За тези нови идеологии си заслужава да се пише още. И аз ще го направя по-нататък."

    Калине , учен си , пишеш добре , имаш някои реални попадения по нъпроса ЗАЩО ???
    Струва ми се обаче , че си преосмислил напълно доктрината Иван Костов с нейните позитиви и негативеи ! Този човек и негорото прасителство / за което и аз съм гласувал / таправи многго / . Обвинявам го , а и той си го огчете след представянето на конигата , а именно :
    "

    Голямата грешка, която аз съм допуснал, е, че не извършихме декомунизация по начина, по който Конрад Аденауер извърши денацификация в Германия, каза бившият премиер Иван Костов, който в четвъртък представя книгата си "Свидетелства за прехода 1990-1999".

    Основната пречка за осъществяването на прехода според него е просткомунистическото общество - "тези хора, които не можаха да се разделят с комунистическите си възгледи и да приемат целите на прехода".

    "Урокът, голямата грешка – ние не извършихме декомунизиция по начина, по който Конрад Аденауер извърши денацификация. В самото общество нямаше такава нагласа, нямаше мнозинство за такова нещо. Това означаваше пълна промяна на учебниците по история, промяна на програмата по българска литература – по друг начин да се обучават младите българи – да стават убедени привърженици на демокрацията", коментира Иван Костов пред бТВ.

    По думите му една от амбициите на книгата е да помогне на хората да си обяснят днешната ситуация.

  12. 12 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 776 Неутрално

    Както в България, така и в почти цяла Европа, сблъсъкът е между либерали и комунисти, които всъщност имат все по-малко разлики и все по-трудно се различават. Например у нас, уж либерално управление, води най-лявата политика от поне 25 години, а единственото, което отличава комунистите, е отношението към Русия, не някакви идеологически или икономически разбирания.

    Проблемът е, че дори консерватизмът ни е ляв (по определени исторически причини), а и никой не иска да бъде прекалено десен, всеки се стреми да е център-ляво. Като под "прекалено десен" у нас се разбира всеки, който смята, че благата първо трябва да се произведат, преди да се раздават и който се съмнява дали държавата трябва да харчи все повече и повече, без значение дали има средства дори за настоящите си плащания.

  13. 13 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 2811 Неутрално

    До коментар [#7] от "jazzdevil":

    направо 3/3 а всички русофили - патриоти.

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  14. 14 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 2811 Неутрално

    България беше една страна с тотално рушлямизирано общество. Обезкървено и без имуннитет. За това и приличаме на някакв *стан от бившето СССР.

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  15. 15 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 799 Неутрално

    По правило, "другата гледна точка" винаги е лъжа. Ето една друга гледна точа: Как се създаде паралелната власт след 89-та? Като пеформатиане на ДС по същия начин, както го направили непосредствено след 9-ти!!! Основното ядро при създаването на ДС след 9 септември било съставено от криминални типове, преследвани от закона за престъпления и убийства. В суматохата на 9-ти се представили за шумкари и инстинктите им ги насочили към силовите структури на властта. През периода 44-та 48-а избили или самоубили като врагове на народа всички, които били наясно с истинската им същност и поставили основите на истинската власт в комунистическа България. Полицейският шеф преди 9-ти Иван Гешев, умело внедрил свои хора при шумкарите, които оглавили комунистическото движение и след 9-ти застанали начело на властта, в това число и Т Живков. Взаимно се пазели. ДС била истинската власт. Там са корените на Пеевски и ББ. Общата им връзка е Цоло Радев. При перестройката на Горбачов ДС разбира накъде духа вятъра и употребява по навик най-амбициозните и властлюбиви номенклатури на БКП - издават Указ 56. Разрешава се частен бизнес. Само че частниците се оказали всички до един от ДС. В създадените смесени външнотърговски дружества се прелели пари на държавата. Организирали се по правилата на мафията в строго йерархична структура с ясни роли и отговорности. И специфични задължения. Контролът се осъществявал от "ЦЕНТЪР". Част от подставените лица във външнотърговските дружества, които се взели насериозно, заиграли собствена игра, още тогава получили инфаркти или паднали от високо. За дисциплинирането отговарял Любен Гоцев. Дясната му ръка бил оня генерал от ДС, който се занимавал с физическо премахване на неудобни хора. Ползвал с разрешение на КГБ чадър, изстрелващ топчета, намазани с новичок. Когато момента настъпил, жертвали Т Живков и се направили демократи. Поставили лесно българите на колене, защото методиката, с която властвали, била изградена върху "Бит и душевност на Българина" на Антон Страшимиров. Горбачов дал прекрасна възможност ЦЕНТЪРЪТ да се възползва от бита и душевността на Българина и да му се стъпи на врата демократично и така до ден днешен. Стартирали с милиардите, изнесени от комунистическата върхушка (плавно трансформирала се в мафия) чрез външнотърговските дружества. Изборът им за "Големият шеф на Центъра" се паднал на Проклятието на България. А за "Големият шеф" на "икономиката" - борчето Илия. Надявали се, че като е борче, лесно ще бъде управляемо. Но когато борчето решило, окъпано в богатство, че е богоизбраният да кара влака, му уредили среща с оня на небето. Не бил единствен. След което изгряла звездата на Ирина Кръстева. Заедно с основния идеолог на прехода, Димитър Иванов, избрали синчето и за бъдещият шеф на държавата. Наскоро си отиде Виктор Вълканов. Преди това Любен Гоцев. Остават Ботьо Томов Велинов, Димитър Иванов, бащата на Каракачанов и още цяла плеяда звезди на ЦЕНТЪРА. Тогава може би държавата ще започне да се оправя. Да, ама НЕ! Синчетата им начело с Пеевски заемат местата на старците - разбойници!!! Убедеността им, че моделът, установен от тях, ще е вечен, идвал отново от Антон Страшимиров и ДПС. Залагането върху картата за опазване на "етническият мир" е в основата на създаването на контролираното от тях ДПС и ролята на Доган като разпределител на порциите през обръчите от фирми, знаейки, че Българинът изпитва ужас от етнически проблеми. През Априлското въстание Българинът, (особено по-заможните) масово предавал революционерите и се оправдавал пред султана, че и представа си нямал откъде се взели тези разбойници. Така през кръговата икономика паралелната власт подчинила политиката в България. Създавала си и създава и сега системни политически партии и такива, изпълняващи ролята на патерици. Употребявала ги и ги жертвала, след като си свършели работата. Такава ще е и съдбата на ИТН. Шестица от тотото уцелили, когато ЕНП решила да си направи партия сателит в България. Процесът на създаването и се финансирал през фондацията на ЕНП. Тогава паралелната власт, която преди това вкарала предвидливо ДПС в европейския либерален алианс, лесно вкарала едни големи пари във фондацията и така изгряла звездата на банкянския тулуп, пудела и шута на паралелната власт. Сега отново е време разделно. Москва отново иска да ни освобождава, залагайки на зависимия от нея ЦЕНТЪР!!!! Първият и опит беше 2013 - та при Орешарски, паралелно с Украйна. Тогава не успя. Сега пробва по друг начин.

  16. 16 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4364 Неутрално

    Ето я значи стигматизиращата крива, която се очертава у нас от поне 10 години и чиято водеща към фашизъм посока сякаш проспахме и не забелязахме
    =======
    Това не е обективно заключение.
    Народа си е народ и нищо не проспива....и реагира по своему....дори с риска да бъде наречен рая от страна на някой от представителите на на елита....
    Народа винаги е народ....за разлика от елита....

    Bukalemun
  17. 17 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    "Либералите" сами си го направиха това до голяма степен. Наистина трябва да се пишат с качивки, защото нямат нищо общо с класическите либерали. Винаги има изключения, но трябва да споменем и че голяма част от този "интелектуален елит" сам определя себе си за такъв, което всъщност говори в обратната посока... Трябва ли и да казваме, че хората от тези среди, а и дори обикновеният "жълтопаветен" електорат, наричат сънародниците си с насмешка и презрение: "ганьовци", "чалгари", "балканска сган", "потурджии" и т.н. Тези "българи" постоянно обиждат и плюят по страната си, по народа си... И очакват отсреща да им се радват? В мнозинството си, този градски "либерален" елит просто лъха на елитаризъм, който твърде често е неоправдан. Ефектът Дънинг - Крюгер се среща при голям процент от представителите му. За жалост и при автора...

  18. 18 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1810 Неутрално

    [quote#6:"4ort"][/quote]

    +++
    Ние нямаме елит .
    Елит се създава когато "капиталистите" и народа имат една цел . Да живеят в просперираща държава.
    С обикновени думи когато "капиталистите" инвестират в народа,когато "капиталистите" създадат работни места за ромите .
    Не да ги държат на вода , даже без хляб . Ами това е народа , няма друг . "Капиталистите " го изгониха . .
    Ние си имаме олигарси .

  19. 19 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 799 Неутрално

    До коментар [#3] от "penetrating":

    Какъвто народа, такива и управниците. Оказва се, че представителите на чалга културата, основна избирателна маса на ИТН, намират, че четенето на художествена литература е простотия. Анкета, направена на тазгодишната чалга абитуриентска маса, дали са чели "Великият Гетсби" и какво знаят за Петко Войвода, показала нулеви познания.

  20. 20 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    Друг важен акцент при "либералите" е, че те са много "либерални" към чуждото мнение. Ако могат, веднага биха го забранили. За тях има една истина и това е тяхната. Те винаги са "добрите", които се борят с "лошите". Противоречиш ли им, то ти си "путинист" или най - малкото си "фашист". Това личи и в анализа на автора "либерал". Не могат или не желаят да схванат, че са просто едни крайни леви радикали: глобалисти/интернационалисти и прогресисти.

  21. 21 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1810 Неутрално

    До коментар [#3] от "penetrating":Какъвто народа, такива и управниците. Оказва се, че представителите на чалга културата, основна избирателна маса на ИТН, намират, че четенето на художествена литература е простотия. Анкета, направена на тазгодишната чалга абитуриентска маса, дали са чели "Великият Гетсби" и какво знаят за Петко Войвода, показала нулеви познания.
    —цитат от коментар 19 на Анти Шишковци


    Ами нали до вчера имахме учени и красиви, прочели по един вагон книги ? Те защо не могат да управляват и създадоха хаос.
    Защо не могат да видят какъв е народа днес а живеят с фантазиите си за биткойни и харчене на пари . .
    Те какво могат

  22. 22 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 448 Неутрално

    този път по-добър материал от автора ! Фактите, както ги е описал (добре !) са верни! Е, трактовката малко куца, но не можем да придиряме прекалено. За това тук сме коментаторите на Дневник - интелигентни, културни, начетени, видели свет, натрупали опит. Та, ако позволите, и аз да добавя, скромно, нещичко:
    добре е да обърнем внимание на хронологията, която и г-н Янакиев, съзнателно или не, е хванал. Смисълът е, че именно провалите на либерали, десни, умно красиви, и както и щете да ги наричате, доведоха до / позволиха настъплението на другите / лошите / чалгарите и пр. Природата не търпи празно - като физици и химици (пък и философи) сред нас ще побързат да напомнят. И правилно. Преживяхме няколко ярки десни / либерални провала:
    а/ Костов като че ли се беше справил с мутрите, но даде легален размах на корупцията и провали приватизацията
    б/ царските юпита откраднаха още на 3-тия месец милиони, без да им мигне окото, и продължиха така още години наред. С извинение, но дори и цавя не се посвени да си поиска гори и дворци
    б/ а сега Асен Василев първо побърза да сменя Плана за възстановяване, да си вкарват с Кирчо собствени проекти, дори имаше наглостта да подпише съглашение с бившите проводници на руски капитали от Джемкорп !?
    затова е всичко. Никой не помогна на народа, всеки грабеше с пълни шепи, веднага, дока има

  23. 23 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 2811 Неутрално

    До коментар [#20] от "4okuto":

    рече последната инстанция и лепна етиката на всички :)

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  24. 24 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 2811 Неутрално

    Сутрин кат се гледам в огледалото не се познавам, за това трябва да дойда тук някое чоки да ми обясни какъв съм.

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  25. 25 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 298 Неутрално

    В сбъркана държава живеем. Все пак тук патриот = Русофил, изпитваме гордост когато правим наопаки на Западните държави и си мислим че университетска диплома и успешен бизнес струват по-малко от селския манталитет и разбирания.

  26. 26 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 594 Неутрално

    > Ще попитам: всичко описано дотук само поради това, че "имахме комунизъм" ли ни се случва? Или защото след като преди 32 години излязохме от него, не си направихме труда да регистрираме новите деструктивни идеологии, с които започнаха да ни облъчват?

    Комунизмът е бил само един исторически слой, през който е еволюирала традиционната селска култура в нови "градски" форми. Под шапката на формалния тоталитарен ред в комунистическата държава е възникнала ежедневна битова корупция и скрит тарикатлък в ужасяващи размери.

    Либерален елит в България никога не е имало. През турското робство ние сме родово-патерналистично общество където всички са капсулирани в близкия родов кръг и нямаме институции. След освобождението държавната традиция е на твърд авторитаризъм, обвит в криворазбраните идеи на френския конституционализъм.

    Тепърва в нашето време има предпоставки за зараждане на либерална класа защото информацията тече много по-свободно и бързо и защото членството в ЕС ни гарантира поне един санитарен минимум, под който авторитарната милиционерщина, характерна за тези земи, не може да задълбае.

  27. 27 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 3193 Неутрално

    Калин Янакиев е велик!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  28. 28 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 3405 Неутрално

    Прав е Янакиев!
    Но, народ в голямата си част от него, КириакСтефчовци, дребни тарикати и откровени помияри, от една страна и от друга “непукисти” и наивни безхаберници, не разбиращи раликите между поданици и грждзни, са причината за сегашното състояние на държавата ни!
    Наивните очаквания на същия този “електорат”, че разни героизирани мутри и “хъшове”, ведно с други дребни тарикати и откровени антибългари, ще ни “оправят” естествено не се оправдават! Не помага и прочутия “втори акъл” на българина! Той само влошава нещата и спомага за несбъдването на гражданското общество.
    А това е една от целите на Мафията!
    И нейното лице не е”партийно”, то е лицето на “антикомунистите” на “патриотите” на русофилите и антибългарите, независимо как са се назовали!

  29. 29 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1820 Неутрално

    В България “елитът” е сбъркан. С джапанки, с анцуг, а ланец, с чалга, с едно “Винету” и си готов патриарх на клан и родоначалник на българския елит
    —цитат от коментар 3 на penetrating


    Не "елитът" (този с джапанките и анцуга) е сбъркан, а "народа" (оня мъдрия), каквото и да съдържа тази дума, наистина се обърка по въпроса "Що е то елит и има ли той място у нас"..
    Кое е яйцето и кое е кокошката за съществуването на това объркване - дали е основната част от медийното пространство или партийното говорене на цяла плеяда от ГМО партии ( да припомня - Атака, ВМРО, Бареков, Яне Янев, не малко, макар и маргинални образувания, та до днес с копейкин и новия Янев) не е ясно. Освен това, парламентарните и уж системни партии, непрекъснато заиграват с темата интелектуалец-либерал-соросоид, следователно хпредставителя на елита е враг или поне тунеядец в очите на "народа, Да си припомним крилатия израз: "Аз съм прост и вие сте прости и затова се разбираме".
    Но не трябва да пропускаме и поведението на съществуващия елит - в желанието всеки един от тях да бъде по-добре индивидуално представен, не успява и до ден днешен, по ключовите за страната въпроси да се излезе с консенсусно мнение.
    В крайна сметка, това са реалностите и е крайно време, вместо да търсим причините за това отвън ( все едно дали ще ги търсим на Изток или Запад) и да разберем, че ние избираме и решаваме на коя партия или коалиция ще отдаваме своето предпочитание и съответно след това да сърбаме попарата, такава, каквато сме я забъркали.

  30. 30 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3201 Неутрално

    "Либералите" пък от своя страна бяха превърнати в нещо като особен антропологичен вид, в нещо като социален "вирус", който у нас се занимава не с нещо друго, а с разрушаване на базисни човешки "традиции", и ако би бил оставен без противодействие, буквално ще разчовечи българските "човеци".
    *
    Либералите в България копират едно към едно идеите на демократите в САЩ, без да държат сметка, че не всички на Запад ги подкрепят и там има разумни хора, които не искат да бутат паметници и пренаписват история (БЛМ), да позволяват на 10-12 годишни деца да си променят пола, както и това, че полът е биологично предопределен както расата и не може да се променя от нечие пожелателно мислене.
    Да припомним на либералите, че в Европа не се гласува с машинки и от това не става по-недемократична. В България машинният вот се въведе за да се изключат негласно една група избиратели (възрастни и малограмотни), което по същество представлява лишаване от вот.
    Така, че по-добре залагайте на здравия разум, а не на волната интерпретация на всякакви имагинерни права, които на всичкото отгоре влизат в противоречие с правата на другите.

  31. 31 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1738 Неутрално

    500 год. османлък, след туй дивашки капитализъм, след туй дивашки комунизъм, сега дивашка демокрация. И елитите са ни такива. Бат Боко е по телевизиите от около 20 год. и сигурно требе да спада към елита. Но такъв ли е? Та той си е човешки орангутан, к'вото и да означава това. Сигурно разликата от 2-3 % в гените при некои е по-малко...

  32. 32 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1123 Неутрално

    Нашата партийно-политическа система е много млада и демокрацията ни е много млада. В цяла източна Европа преминаването от еднопартийна диктатура в многопартийна демокрация е трудно и бавно.

  33. 33 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    "За "либералите" и "народните" елити"
    .............
    Кои са либералите и кои са народните елити от 1944 г. до днес.. Само два примера.
    Пеко Таков- ЯнчоТаков- Кристиян Такови.
    Борис Велчев- Иля Велчев- Борис Велчев.
    Три поколения все "ЕЛИТИ"
    Примери бол! Оказа се,"елитите" с ни стари комунистически фамилии и свързани с ДС фамилии.

  34. 34 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1990 Неутрално

    500 год. османлък, след туй дивашки капитализъм, след туй дивашки комунизъм, сега дивашка демокрация. И елитите са ни такива. Бат Боко е по телевизиите от около 20 год. и сигурно требе да спада към елита. Но такъв ли е? Та той си е човешки орангутан, к'вото и да означава това. Сигурно разликата от 2-3 % в гените при некои е по-малко...
    —цитат от коментар 31 на Хи-хи


    Прав си! Но, защо не казваш нищо за хора, като Андрей Райчев, Цървен Кольо, Ген. Тънас, Агент Майстора, Агент Димитър , които са повче от 30 г. по телевизиите. Те от елита ли са?

  35. 35 Профил на dilemma
    dilemma
    Рейтинг: 50 Неутрално

    Аййй, професорът дали е наясно, че любимият му "Дневник" му е цензурирал статията? В оригиналната версия е посочено името на "медийния мъдрец", на когото е обиден професорът, а тук е клъцнато. Що тъй? А иначе професорът продължава да не вдява разликата между либерали и левичари (в случая- неомарксисти). Съременният либерализъм олевява все повече и повече, съответно става все по-малко либерализъм и все повече левичарство, а оттам все повече хора, които като Янакиев не различават добре либералното от лявото, набеждават либерализма за крайнолевите дивотии, които върлуват в съвременните (все по-малко) либерални общества - култ към лъгъбътизма, наводняване с имигранти от третия свят, национален нихилизъм, зануляване на свободата на словото, зелени ексцесии, някакъв странен женомразки феминизъм и други подобни латринени лакомства. Накрая либерализмът излиза очернен, а неомарксистите се оказват с все повече възможности за влияние в обществото. Единствено в САЩ някои либерали почнаха да се усещат и да надигат глас срещу крайнолявата напаст, но засега са малцинство. Ако проф.Янакиев недоволства, че "отиваме към фашизъм", то нека да насочи огъня към тези, които захранват съвременния фашизъм с безумията си. Нещо обаче ми подсказва, че в следващите статии професорът ще пренебрегне напълно истинските дестуктивни идеологии и ще продължи да удря по реакциите срещу тях.

  36. 36 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    Социалистическите "елити" бяха назначени и верни на руските социалисти/комунисти, днешният "либерален елит" е назначен и верен на американските "демократи". В основата си това все са просто казано - майцепродавци.

  37. 37 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 799 Неутрално

    До коментар [#21] от "oua58686497":

    Чърчил: „Демокрацията е най-лошата политическа система, с изключение на всички останали“. Останалите са още по-зле! Демократично избраният лидер е изцяло зависим от избирателите, трябва да бъдат уважавани и умиротворявани. Всеки демократичен лидер прави стъпките си много внимателно. А как е в Кремъл?

  38. 38 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 1649 Любопитно

    Не случихте на народ и това е...

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  39. 39 Профил на peaspiring
    peaspiring
    Рейтинг: 537 Неутрално

    До коментар [#7] от "jazzdevil":

    Ироничното е, че си мислиш, че си в поза партер пред Запада. А реално си в поза партер пред Русия, която те дои с най-скъпия газ в Европа, най-скъпия нефт и плаща по 4000 лв. на разните "социални антрополози" да ти обясняват, че си в поза партер пред Запада, докато те лашка... даже не дотам любезно...

  40. 40 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3673 Неутрално

    Всички тези "етикети" са създадени от проводниците на руската пропаганда. Тя имаше за задача да дискредитира демокрацията и промяната във "конотацията" на демократическите понятия беше една от целите. Когато определиш някой за "глупав", "неук", "елементарен" и т.н., и го разкриеш като проводник на комунистическо-руската пропаганда, това е класическото значение на тези думи. Отговорът е обяснен в статията. "Демократ, либерал" и т.н. не са натоварени с отрицателно значение. Ерго, ще го направим. Резултатът? КафЕвите медии започват да облъчват "суверена", появяват се "авторитетите", разни харалани, шкварки и всякакви "политолози и социални антрополози", които наторяват обилно с кафяво.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  41. 41 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Партии като Атака, НФСБ, ВМРО, Възраждане намират почва в избирателите, точно заради съществуването на грантоедите. Това са скачени съдове. И двете течения се хранят едно от друго. Но и на двете не им пука за народа.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  42. 42 Профил на Erzgebirge
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на Erzgebirge
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  44. 44 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 1459 Неутрално

    Нещо съм объркан, преди седмица в София се проведе конгрес на Либералния интернационал. Открит беше от депутат на ДПС, малко преди това либералите от ЕС си избраха за съпредседател пак член на ДПС, младежката им организация, доколкото си спомням, избра за председател пак член на ДПС. В конгреса на Либералния интернационал не видях да участват ПП, ДБ, Да, България или БСП. Знам, че БСП е член на ПЕС и някакъв социалистически интернационал, ДСБ е член на десните партии в ЕС. Не съм чул ДПС да има купища организации усвояващи грантове и затова се чудя за какви либерали говори Янакиев? Тези деца и внуци на ръководителите на БКП, които направиха купища организации усвояващи грантове и които скромно се зоват "градска десница" или "умни и красиви" нямат нищо общо с Либералния интернационал, те както винаги не казват истината, като се присламчват към либералните партии, но това е основен способ за предизборна агитация на ПП, ДБ и БСП. Лъжи смело и неумело, обвинявай всички други, че са мафиоти, че крадът, че са олигархични структури, че са путинисти, когато лъсне лъжата ти ще пуснеш лъжа, че си си върнал митницата на Капитан Андреево, ако това е малко ще кажеш, че те заплашват за това, ще залееш ГДБОП и прокуратурата със "страшни" ррестъпления, като това че за 35 дни работа на частната фирма имало 0,35% от зеленчуците с нитрати, а за 35 дни работа та държавната фирма ти били 0,62 и какво престъпление доказва това? Никакво, но нали сме се изпъчили, че има.

  45. 45 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5675 Любопитно

    Комунистическото наследство се вижда навсякъде.
    Да се правим, че го няма вече, за да могат децата на партийци, израсли в привилегии, сега да го раздават първи борци за власт, е елегантен ход и вероятно ще "хване дикиш" (турски израз, наследство от едно друго минало отпреди век и половина).

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  46. 46 Профил на Erzgebirge
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 938 Разстроено

    Ние нямаме партийно-политическа система в истинския смисъл на това понятие. Ние имаме партийно- олигархична система. Всеки олигарх си има партия. И в същност борбата е между отделните олигарси. Борбата е коя партия, на кой олигарх да управлява.
    Как ти звучи: Няма ляво, няма дясно?!?!?! С десни мерки леви политики?!?!?! Коалиции на "десни" партии с БКП? Ние сме срещу Русия, но подкрепяме Радев, издигнат от Кремъл!?!?!
    —цитат от коментар 6 на 4ort


    Много точно казано.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  48. 48 Профил на Erzgebirge
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на Родолюбец
    Родолюбец
    Рейтинг: 938 Весело

    Сутрин кат се гледам в огледалото не се познавам, за това трябва да дойда тук някое чоки да ми обясни какъв съм.
    —цитат от коментар 24 на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)


    Ами намали алкохола! В големи количества вреди не само на "огледалото", но и на здравето.

    61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.
  50. 50 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1160 Неутрално

    Всички тези "етикети" са създадени от проводниците на руската пропаганда. Тя имаше за задача да дискредитира демокрацията и промяната във "конотацията" на демократическите понятия беше една от целите. Когато определиш някой за "глупав", "неук", "елементарен" и т.н., и го разкриеш като проводник на комунистическо-руската пропаганда, това е класическото значение на тези думи. Отговорът е обяснен в статията. "Демократ, либерал" и т.н. не са натоварени с отрицателно значение. Ерго, ще го направим. Резултатът? КафЕвите медии започват да облъчват "суверена", появяват се "авторитетите", разни харалани, шкварки и всякакви "политолози и социални антрополози", които наторяват обилно с кафяво.
    —цитат от коментар 40 на Николай Колев


    Глупости. Редовен читател съм на Дневник и Капитал, откакто съществуват. В началото си бяха медии с определено дясна насоченост.Без никаква левичарска идеология. В последните години постоянно се пропагандира затоплизъм,расово и етническо разнообразие,гей пропаганда. Плюе се по държави като Полша и Унгария, а срещу Тръмп имаше по 10 статии на ден.

  51. 51 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 650 Неутрално

    "Тук ще се опитам да се вгледам в някои от тях."
    Но преди това добре е авторът да си очила, за да бъде по-точен , по-обективен.

  52. 52 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    До коментар [#2] от "selqnin":

    бати якия график, понеделник сабалян у осям и туй няжту е цъфнало у портиерната без климатик

    яж бахур... Очаквам ви в Дискорда на Фирумето: https://discord.gg/DYw5UNqksB
  53. 53 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5326 Разстроено

    "В България все още има доста хора, които са склонни да обясняват всичките ни обществени девиации с "комунистическото наследство". Освен че цели 32 години след края на комунизма това звучи неубедително, то, мисля, започва да ни пречи да виждаме (съответно - да реагираме на) новите идеологически "трендове" и манипулации, с които подмолни кръгове разболяват обществото ни. Тук ще се опитам да се вгледам в някои от тях."

    Сигурно ще разочаровам автора, но комунизмът не си е отишъл, той е настанен трайно в главите, вкл. и на така наречената Промяна, на огромната част от анализаторите за които "демокрация" е само дума.

  54. 54 Профил на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
    Рейтинг: 2811 Неутрално

    До коментар [#50] от "Мусаши":

    а ти си фен на Тръмп... sad.

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  55. 55 Профил на rvr12572942
    rvr12572942
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Каквото и да си говорим, има държави които се развиват успешно в условия на демокрация, а други в условия на в някаква форма авторитарно управление. България е от вторите. Най- голям възход държавата ни е отбелязвала, когато е управлявана авторитарно. При Стамболов, при Стамболийски, при деветнайсетомайците и в периода 1950- 1089 г.

  56. 56 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1160 Неутрално

    До коментар [#50] от "Мусаши":а ти си фен на Тръмп... sad.
    —цитат от коментар 54 на ( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)


    Точно така.Като гледам сегашната карикатура в Белият дом, все повече оценявам какво предимство беше за САЩ Тръмп като президент.

  57. 57 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 2246 Неутрално

    До коментар [#56] от "Мусаши":

    https://pubpeer.com/publications/3418816F1BA55AFB7A2E6A44847C24

    яж бахур... Очаквам ви в Дискорда на Фирумето: https://discord.gg/DYw5UNqksB
  58. 58 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    Борисов бил "крадял", ама построи две Българии за десет години! Отрепките са на власт от година и половина, потънаха десетки милиарди, а няма построен и един курник или хайде - че курника сложен - полози, стълбички, поилки - ама един НУЖНИК няма построен бе, един НУЖНИК! Пътищата станаха по-зле и от тези в Украйна след бомбардировките - откак оная оскубана кранта Комитова влезе в МРРБ, та до ден днешен - ни ремонти, ни кърпене, ни ново строителство! Къде са парите бе, отрепки комунистически? Опукахте всичко, а насреща - едно голямо НИЩО! НИЩО и ПОЛОВИНА даже! Уроди комунистически!
    —цитат от коментар 48 на Erzgebirge


    Глупости. Тук може да се види БВП на България:
    https://www.investor.bg/images/articles_uploaded_photos/0000020209.jpg

    БВП на България през годините на Борисов (лято 2009 - май 2021) е нараснал с около 64%. Инфлацията за периода е около 22% (вкл. периода на дефлация). Т.е. реално БВП на страната за 12 години Борисов е нарастнал с 42%, т.е. реален среден годишен растеж около 3.5.%. При това ясен е спадът по време на първото управление на Борисов в условията на световната икономическа криза. БВП на България достига нивата от 2009 г едва през 2015 г.

    Междувременно брутният държавен дълг е нарастнал като процент от БВП от 13.7% за 2009 г. до 25.0 % за 2020 според НСИ, т.е. с 54,8 %:
    https://www.nsi.bg/bg/content/11476/брутен-държавен-дълг

    Обективно показателите на "ерата Борисов" са много по-зле от омразната "тройна коалиция" на Станишев 2005-2009.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  59. 59 Профил на linard
    linard
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Пропуска се нещо много важно. В началото на 90-те бруталните групировки не бяха приети от народа, имаше силна ненавист към тях. Едва когато комунистическата аристокрация се замени от мутроаристокрация, която прилапа комунистическия или създаде в обкражението си интелектуален антураж- Вежди, Слави, Божидар и започна да парадира с богатството си- да налага "новото нормално" - тогава се случи първия ценностен преход. На този етап нямаше предвидимост накъде ще ни поведът промените. Най-лесно беше да преживееш като си кажеш, "ами така ще е". И понеже не последва никаква "справедливост", а средната класа и интелектуалците, които живееха в хармония с моралния си кодекс( доколкото можеха да си го позволят) продължиха да съществуват натикани в ъгъла на обществото, подвластно на парите на богоизбрани парвенюта. Така народа изостави интелектуалците. (Неслучилата се лустрация, Костов) Изостави ги като видима надежда, като алтернатива, като модел за подражание. Пропуска се и част от причината- интелектуални, хуманитарни дисциплини- навсякъде другаде в ЕС пропорционално развивани, да са маргинализирани у нас, за сметка на счетоводство, право, икономика, комуникации- все дейности приложими в услуга на "силните на деня". Дори лекарската и учителската, като традиционно уважавани професии бяха трайно деградирани. По тази причина единствено неправителствени организации и държавната администрация са видими работодатели във вакуума на пазара за "академични професии". Функцията да развиват мисленето и осъзнаването на процесите на съвременното общество остава трайно осакатена- евентуално в университета и в някаква форма по линията на НПО. От тук нататък може много да се говори за целенасоченото опростачване, за механизмите как се налагат културно-естетически и езикови модели на подражание, как се промиват мозъци и подменят ценности, когато е тотално обезсилен естествения коректив - академичното образование. "Проблемът" е, че след толкова години все пак някаква част от училите и работилите в чужбина се завръщат, а те не са толкова подвластни на митологията за вътрешна употреба. За това сега атаката е жестока. Войната е втория вододел. Заради нея интензивноста на атаките минава в кресчендо. И въпреки това, или точно заради, някои хора започнаха бавно да изтрезняват.

  60. 60 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 1755 Неутрално

    Междувременно Евростат публикува доклада си за за условията на живот, разпределението на доходите и неравенството през 2020 г., последната година на прехваленото управление на Борисов:
    https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Living_conditions_in_Europe_-_income_distribution_and_income_inequality&stable=1
    Само в три държави - Румъния, България и Унгария средният разполагаем годишен доход е под 10 000 евро.
    България с най-голямо неравенство между богатите и най-бедните групи от населението. Общо за ЕС 20-те % от населението с най-високи доходи получават 38% от общия доход на домакинствата, а 20-те процента с най-бедни – 8%. В България 20-те % най-богати получават 46.2% от общия доход, докато за 20-те процента най-бедни разполагат само 5.8%.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  61. 61 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 961 Неутрално

    До коментар [#35] от "dilemma":

    Чудесно казано, това е и моето мнение. А този и другите интелектЮелци, заслепени от левундерско-западняшките си мантри и преживяващи се като некви неразбрани ,,циливилизатори,, заслужават да се шамаросат с ей този текст на великия Захари. Щото нема го маистора да ми блъскате Захари само когато е изгоден за антуруската ви пропаганда. Ей в този текст заменете ,,ръкавиците, бастуните, цилиндрите, фраковете, казмирените дрехи, белилото, червилото, корсетите, помадите, парфюмите, шуповете, капелите , наполеоновските бради, белилото, червилото и други лудости...,, с лгбтизма, уокизма, лудия феминизъм, и всички останали фанатични обществени патологии, и нещата си идват на мястото. Писал го е в 1880...де да знае че днес биха го нарочили за фашист, дивак, див българин, и пр.
    Нищожества клети.
    А това е ТОЧНО ЗА клетото афторче и другите като него, дойчезелевци и вся остальная....: ,,Ние знаем, че величието на един истинно образован человек се състои в това не да накара противника си с юмрук да млъкне, но с думи, основани на логическа истина, и с делата си; но ние сме преучени богослови, философи и затова искаме да запушим устата на противника си с куршум.,, Заковал ги е! Велик си, Захари!
    https://e-vestnik.bg/2765/от-учени-светът-ще-пропадне/

  62. 62 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 961 Неутрално

    До коментар [#55] от "rvr12572942":

    Има нещо вярно в това. Затова всеки народ да си се развива съгласно историческата си традиция, съгласно своята си идиосинкразия, като същественото е болшинството да живее нормално и добре - а навсякъде ще има маргинали и неудачници. Не може да насилваш нещата, внасяйки , да речем, западни маниери в едно традиционно ислямско общество - справка - шахът в Иран и провала му. Когато обществото еволюира по един или друг нбачин, то само би се променило. А да провъзгласяваш било фашистките, или комунистическите, или евроатлантическите /о, Боже!/ ,,ценности,, за единствено правилни и възможни - еми, пренеси се с машината на времето и се запиши в Инквизицията. Ъндърстенд, афторче?

  63. 63 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 961 Весело

    До коментар [#38] от "georgievb":

    Абсолютно...„Щом правителството е недоволно от своя народ, да го разпусне, да назначи избори и да си избере друг народ”, хе хе хе....

  64. 64 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 1160 Неутрално

    До коментар [#55] от "rvr12572942":Има нещо вярно в това. Затова всеки народ да си се развива съгласно историческата си традиция, съгласно своята си идиосинкразия, като същественото е болшинството да живее нормално и добре - а навсякъде ще има маргинали и неудачници. Не може да насилваш нещата, внасяйки , да речем, западни маниери в едно традиционно ислямско общество - справка - шахът в Иран и провала му. Когато обществото еволюира по един или друг нбачин, то само би се променило. А да провъзгласяваш било фашистките, или комунистическите, или евроатлантическите /о, Боже!/ ,,ценности,, за единствено правилни и възможни - еми, пренеси се с машината на времето и се запиши в Инквизицията. Ъндърстенд, афторче?
    —цитат от коментар 62 на poitoucharante


    Голямата разлика е,че шахът искрено е вярвал,че навлизането на западни порядки ще донесе добро на обществото. Докато нашите"интелектуалци"много добре знаят,че "смяната на пола",гей пропагандата сред децата,етническото многообразие и затоплизма ще донесат само негативи.Ама пусти грандове и кариера ги карат да защитават неща,които не харесват

  65. 65 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4364 Неутрално

    До коментар [#37] от "Анти Шишковци":

    Демократично избраният лидер е изцяло зависим от избирателите, трябва да бъдат уважавани и умиротворявани.
    ======
    Това трябва да се редактира.....
    В него има повече от една мисъл.

    Bukalemun
  66. 66 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    Проблема идва от това, че 2/3 от тия "либерални елити" са синчета на висшата комунистическа номенклатура, които след една скоростна НПО школовка почнаха да ни обясняват как то демокрацията означавало да сме вечно в поза партер пред онзи, който им плаща грантовете.
    —цитат от коментар 7 на jazzdevil


    ++++++++++++++++++++++++++++++++++

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  67. 67 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1062 Весело

    Абе не е прав г-н Янакиев, определено не е прав. Кой не е чувал за известният писател Георги Господинов? Всеки е чувал! Единици са тези, които са го прочели, но популярността му е за завиждане!

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  68. 68 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 1062 Весело

    Янакиев деца?
    —цитат от коментар 9 на дерибеев


    В смисъл?
    Има две дъщери. Познавам едната, умно момиче. И талантливо

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  69. 69 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2788 Неутрално

    До коментар [#68] от "Günther":

    Опазил ги е от публичност, нещо рядко срещано днес

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  70. 70 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6241 Неутрално

    До коментар [#19] от "Анти Шишковци":

    Затова ежедневно настъпваме една и съща мотика

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  71. 71 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6241 Весело

    До коментар [#21] от "oua58686497":

    Има една приказка. Един “учен” скъсал крилата на мухата и и казал “Лети”. След това записал в дневника с наблюденията “След премахване на крилата, мухата губи слуха си”

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  72. 72 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 6241 Весело

    До коментар [#29] от "tsvetko_51":

    Съгласен изцяло

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  73. 73 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#5] от "pro_bono":

    Много точно....почти нямам какво да добавя....!
    А иначе....скоро ще ги изненадаме токива като този "либералния професор" от школото в софия дето го знаят неколко десетки душички като него....и дневникъ си пълни съдържанието с такива като него....смях, да не кажем друго....
    Много скоро започваме...от провинията...щото в софия се оказват само запъпъртъци....та така....

  74. 74 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 439 Неутрално

    До коментар [#29] от "tsvetko_51":

    Ти кого наричаш "елит" - боко от банкя, карадайа, станишев, корнелия, чорапа радев, меди доганов, симо ментата (царчето), киро от канада....кого наричаш елит....не разбрах....????
    Това е измета на БГ....затова имаме емиграция повече от след Първата световна война, затова сме най-бедната, корумпирана територия в ЕС...заради тея нехранимакайковци...!

  75. 75 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 748 Неутрално

    Агент Янакиев и агент Дайнов се задействаха в синхрон съзирайки надвисналата опасност у лицето на -иначе маргиналните- Възраждане. Липсват Ивайло Дичев, Смилов и Стефан Дечев.

    Сега ще ни развиват теми обяснявайки защо очевидно-либералното не е такова каквото изглежда, и защо черното всъщност е бяло!

  76. 76 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 2229 Любопитно

    До коментар [#8] о

    Има ли някой от днешния елит, който да не е произлязъл от московската ви шайка? Който денем театрално хвали Европа , а нощем си подарява гащите с московските началници?

  77. 77 Профил на fkm26555709
    fkm26555709
    Рейтинг: 2229 Весело

    До коментар [#75] от "basilicum":

    Агент Янакиев? Бре! Досието му да не останало в самолета, дето дядо Наско, на прочутият днес Семерджиев изпрати в 1990 , в Москва?

  78. 78 Профил на Velocio
    Velocio
    Рейтинг: 245 Неутрално

    Каквото и да си говорим, има държави които се развиват успешно в условия на демокрация, а други в условия на в някаква форма авторитарно управление. България е от вторите. Най- голям възход държавата ни е отбелязвала, когато е управлявана авторитарно. При Стамболов, при Стамболийски, при деветнайсетомайците и в периода 1950- 1089 г.
    —цитат от коментар 55 на rvr12572942


    Колега,
    Не е добре, когато между някои истини включвате и определени лъжи. Също не е добре, когато не казвате всички истини, а само някои от тях, които са удобни за потвърждение на гледната ви точка. В случая, не само при „авторитарни“ управления държавата ни е имала възход, още по-малко пък той е бил „най-голям“. Но лъжата, че по комунистическо време е имало възход, при това голям, е наистина дебела. Толкова дебела, че си мисля, че другите полуистини в написаното от вас са само за да мине тя. Съветвам ви, ако сте пропуснали, да потърсите наскоро излязлата книга на Вили Лилков „Стопанските абсурди на българския комунизъм“. Там ще разберете от документи, а не от автора, що за възход сме преживели.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK