ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.3%
  • 20.2%
  • 13.8%
  • 10.2%
  • 9.3%
  • 7.4%
  • 4.6%
  • 3.8%
  • ГЕРБ:67
  • ПП:53
  • ДПС:36
  • ВЪЗР:27
  • БСП:25
  • ДБ:20
  • БВ:12
39.4%активност

Източник: Резултатът, активността и мандатите са от ЦИК при 100% обработени протоколи

"Синдромът Радев": обратната метаморфоза на един президент

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (244)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Бо По
    Бо По
    Рейтинг: 629 Неутрално

    Метаморфоза при Радев няма. От самото начало той следва евразийско-русофилката политика, определяна стриктно от ченгетата, с които се е заобиколил. Неумел опит на Дайнов да оправдае липсата на морал и политически инстикт у лидерите на ДБ и ПП.

  2. 2 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 3130 Разстроено

    Ех, мой Евгени, гледай след малко тука как ще те разпарцалосат невежите. На тях и с фуния акъл да им изливаш няма да постигнеш никакъв напредък, напротив - злобата им ще расте и метаморфозата им ще бъде тъкмо както при Радев - обратна.

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  3. 3 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2471 Неутрално

    “Метаморфозите и аберациите”, които Дайнов описва е явно не разбира, могат да се изяснят с едно изречение, което стана популярно в социалните мрежи:

    “Русофобите да купуват скъпия втечнен газ,
    Русофилите да купуват с 30%, по-евтиния руски газ”

    Нали има демокрация?

    Любовта ще спаси света!!!
  4. 4 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2765 Любопитно

    Радев изигра сериозна роля за свалянето на режима на Борисов и известното озаптяване на Гешев, толкоз, за повече няма и никога не е имал капацитет. Ако някой се е надявал на друго, си е негов проблем. И в същото време не бива да бъде отписван, в следващите години при очертаващи се постоянни коалиции, коя от коя по-нестабилни, важността му в управлението на държавата ще е много, ама много по-значима. Може би това е и целта му, знам ли.

  5. 5 Профил на choguna
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  6. 6 Профил на proventuss
    proventuss
    Рейтинг: 871 Любопитно

    “Метаморфозите и аберациите”, които Дайнов описва е явно не разбира, могат да се изяснят с едно изречение, което стана популярно в социалните мрежи:“Русофобите да купуват скъпия втечнен газ,Русофилите да купуват с 30%, по-евтиния руски газ”Нали има демокрация?
    —цитат от коментар 3 на hope


    Останалите да карат на райски газ?

    Някакви хора не са се примирили с агресор, който да потъпчи възможността на едни хора да правят собствения си избор - Просто Кире за Априлското въстание
  7. 7 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5856 Неутрално

    Дълбоко философски принос на доц. Евгений Дайнов към "Научния ДеБълизъм"!
    Не е за пропускане.Уникално четиво е!
    Всичкото им е такова!!! ;)

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  8. 8 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2471 Неутрално

    И още нещо. Понеже в новините по Нова и Битиви, се натрапва основно мнението на ХИ, който говореше вчера за “геополитически оръжия”, да попитам, до кога???
    До кога ще слушаме политическото говорене на една маломерна партийка? Непрекъснато при това. Плащат ли?То вече бие на очи.
    Не разбраха, че с руснаците няма да ни скарат, ако ще и посолството да закрият.
    Румен Радев отново ще е политикът с най-голям рейтинг, а ДеБъ се надявам да не влязат в парламента.

    Любовта ще спаси света!!!
  9. 9 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    Каква метаморфоза бре дайноФ.
    радеФ си е същият. Използва ви за тезата 'политиците се провалиха, да правим президентска република'.
    Виж при вас коленичилите метаморфоза има.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  10. 10 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 1055 Неутрално

    Добра статия на Дайнов, въпреки, че тук са поспестени някои по-остри изрази. Съветвам дсички да прочетат статията от DW.

  11. 11 Профил на Гугутка Проста
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5856 Неутрално

    Метаморфоза? При Радев има всичко друго, но не и метаморфоза. Той си е завършен търтей от начало до край. Уж сте умнокрасиви, а не провидяхте, че човекът е злобен, отмъстителен, тъмночервен и абсолютно последователен в постигането на целта си - втори мандат и ако стане - пълна власт.
    В този ред на мисли, тази словесна полюция на професора от Миндя ми прилича на индулгенция: не ние сгрешихме, а той се промени.
    Ами не, Дайнов, той си е бил винаги такъв, а вие му подарихте цялата власт!

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  13. 13 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5856 Неутрално

    Чета още и научавам - БСП била нормална българска партия, бореща се срещу режима на Борисов.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  14. 14 Профил на kwy38371721
    kwy38371721
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Радев никога не е бил любимец на всички.Още от първите му действия стана ясно,че кандидатът на Решетников ще брани руските интереси и ще е човекът на Путин в ЕС.
    Няма никаква метаморфоза при него .Той си е чист комунист,при това от военните,за който демокрация е мръсна дума.
    Пет години не ви стигнаха да го проумеете,затова го избрахте за още един мандат и чак тогава ви стана ясно кой е Радев.

  15. 15 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5637 Неутрално

    Чакарака, чакарака кючек, а от понеделник - Радев лооош...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  16. 16 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#2] от "дедо Андро":

    Биология него. Той си пие пърцуцата и си изпя песничката опитвайки се да прикрие срама.
    Над 90 процента от избирателите на ПП гласуват за Радев
    Над 80% от ДБ гласуват за Радев
    Над 70% от ИТН гласуват за Радев
    1.7% от ГЕРБ гласуват за Радев.
    Мдааа и кой го избра и кой рИве сега, ммм мъцни нещо да чуем?

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  17. 17 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2765 Весело

    До коментар [#12] от "Alarmstufe Rot":

    Да бъдем честни, първият подарък за Радев го направи Борисов - издигна срещу него плевенския политически титан Цецка Цачева. След това се сети, че го е подценил, ама беше късно - властта се услади на президента, и то не тази, произтичаща от нормалните му представителни правомощия, а другата, идваща от възможността постоянно да назначава служебни кабинети.
    Та така, виновни за властовия възход на Радев са всички, да не се лъжем.

  18. 18 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1525 Неутрално

    Метаморфоза при Радев няма. От самото начало той следва евразийско-русофилката политика, определяна стриктно от ченгетата, с които се е заобиколил. Неумел опит на Дайнов да оправдае липсата на морал и политически инстикт у лидерите на ДБ и ПП.
    —цитат от коментар 1 на Бо По


    Съгласен съм. Все същият си е. Само че сега има възможност да нанесе реална вреда.
    Дайнов преди пишеше неверни неща за Радев, обяснявайки как той е Човекът. Сега пак пише неверни неща, свързвайки го с неприятни за него (Дайнов), а и за мен партии. И в двата случая помага на Радев да придобие повече власт.
    Явно не се учи от грешките си.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  19. 19 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 1988 Неутрално

    До коментар [#17] от "boevbisser":

    Аре бе всички? И как са виновни избирателите на ГЕРБ като не са гласували за него? Кой гласува за него виж статистиката.

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  20. 20 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3912 Неутрално

    не знам що дайнов чака радев да му върши работата. радев си следва негова си линия, това че временно е съвпадала с неговата си е бонус. секи да си копа нивата и туй то.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  21. 21 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Радев беше, е и ще бъде Руски пРезидент. Само Дневник и Дайнов не го разбраха. Тука въобще няма да напомням тоновете писания на знайни и незнайни Анализатори в Дневник за "натовския генерал" и "бореца срещу мафията"

  22. 22 Профил на dicky_hardbawls
    dicky_hardbawls
    Рейтинг: 281 Неутрално

    Квик, квиииик :^)

    Мунчо, благодарим ти за Кики, Коко, Nasty и Лореал
  23. 23 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1525 Неутрално

    Радев ..., в следващите години при очертаващи се постоянни коалиции, коя от коя по-нестабилни, важността му в управлението на държавата ще е много, ама много по-значима. Може би това е и целта му, знам ли.
    —цитат от коментар 4 на boevbisser


    В момента всички повтарят това, но никой не изглежда готов да направи нещо, защото може да загуби някой и друг глас на изборите.

    Всички виждат голямата опасност, никой не иска да жергтва дори минимален интерес, за да я отстрани.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  24. 24 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    "ПРЕДСТОЯЩИТЕ ИЗБОРИ И ПОБЕСНЕЛИЯТ РЕВАНШИЗЪМ"

    https://kultura.bg/web/предстоящите-избори-и-побеснелият-ре/

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  25. 25 Профил на Born
    Born
    Рейтинг: 519 Неутрално

    Първото нещо с което трябва да се заеме новия парламент това е въпроса за импийчмънт на Радев.

  26. 26 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2765 Весело

    До коментар [#19] от "Синовете на лейтенант Шмид и Решетников":

    Не избирателите на Герб издигнаха Цецка Цачева и проф. Герджиков - и двамата неизбираеми, а лично Борисов. Какво е целял - трябва да го питаш.

  27. 27 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3047 Неутрално

    Хм, от нашата камбанария се вижда друго.
    От нашата камбанария се вижда друго:

    Виждаме един бивш военен, опитващ се да играе ролята на Президент според политиката на група ДС милиционери около него и ПР визията на жена си.

    В обществото виждаме оформяща се поляризация между модерните в момента в Европа и САЩ левичари от ПП и ДБ и всички останали. Последните покриват почти целия спектър ляво-дясно, като сред тях също има поляризация по вектора Русия.

  28. 28 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    "Румен Радев е пример, макар необичаен, за онзи преход от едно състояние в друго, което наричаме метаморфоза."
    ...........
    Как тогава да наричаме синовете и внуците на АБПФК, , които станаха капиталисти?

  29. 29 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    До коментар [#19] от "Синовете на лейтенант Шмид и Решетников":Не избирателите на Герб издигнаха Цецка Цачева и проф. Герджиков - и двамата неизбираеми, а лично Борисов. Какво е целял - трябва да го питаш.
    —цитат от коментар 26 на boevbisser


    Що Ицето Бойкикев не издигна избираеми кандидати?
    Или, каквито и да издигнат ГЕРБ и ДБ вие си гласувате за кандидата а Партията.

  30. 30 Профил на ЗаНиЗа
    ЗаНиЗа
    Рейтинг: 2522 Весело

    "След като беше добре дошъл във всеки политически разговор – ляв, центристки или десен, днес Радев е сам" - така става с лидерите, винаги - боготворят ги и отричат впоследствие защото не могат като тях. А днес в родината са само псевдо - леви, десни, центристи и лидери най-паче.

    Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
  31. 31 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#26] от "boevbisser":

    Защо проф.Герджиков да е бил неизбираем? Учен, ерудит, ректор на най голямото ни ВУЗ,председател на съвета на ректорите...., човек който, нито преди, нито по време на кампанията не е казал и една дума в подкрепа на путлерския режим. И, ако трябва да сме точни, професорът беше издигнат от инициативен комитет, ГЕРБ го подкрепиха.

  32. 32 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Доказано е, че властолюбивите хора, какъвто е Радев, се обкръжават от такива, които правят кариера по един единствен начин - целуват отзад две съседни зони, под кръста. За тези, които не се сещат къде под кръста, ще уточня - между кръста и коленете. Жаргонно или медицински, казват им бузи. Казано простичко - г ъз о л и з ци храбри. Били опитни администратори? Опитни са в уменията си да имитират дейност, гледайки много умно, размивайки отговорността на позицията, на която са ги инсталирали, зад колективната безотговорност и бюрокрация и изпълняващи само поръчки на кукловодите. Всички нови областни управители и повече от 80% от новото служебно правителство са от така наречените библиотекари. Най - некадърните, предимно бивши политически соц-офицери са ги развивали в науките по сигурността в библиотекарските инкубатори. Понеже акъл за друго нямат. Всичките са безгръбначни русофили с промити мозъци. Важното е, че са добре подготвени за употреба, когато му дойде времето. Характерното за библиотекарите е, че във времето се разкри причината за създаването им и вече се наричат библиотекаро - сарайски кръгове, спонсорирани от Газпром. Това налага един сериозен извод. Зад Радев са тези, които създадоха НДСВ, които назначиха библиотекарски кадри на всички постове при Орешарски, в тройната коалиция, които се възползваха от желанието на ЕНП и създадоха за срам и позор ГЕРБ, а в зората на демократичния преход създадоха ДПС и превзеха отвътре СДС? А в НАТО е започнало разследване как е допуснат до натовските тайни агент на Кремъл. Т.е., ясно е, че Радев е агент, но как са сгафили баровците от НАТО?!?! Пътят към властта на Радев го постла сегашната му жена. Произхода и е от кръговете, желаещи излизането на България от ЕС и НАТО и влизането в Евразия на Путин. Там има влияние, с което успя да убеди Решетников . И тя е със самочувствието на богоизбрана да се намесва в световните дела. По едно време получи съвет от руското посолство да не се развява насам натам демонстративно и да се оттегли от заседанията на президента. Там присъстваше с пенюар и пантофки обикновено. След това изведнъж изчезна медийно. Покри се. За назначаването на това служебно правителство и областната власт Митрофанова със сигурност ще получи голяма награда от Кремъл. Явно постановката е замислена по отдавна -Радев да вкара във властта млади и неопитни евроатлантици. Подложени на тотална преса в условията на добре отгледана административна бюрокрация, обучена да служи вярно на мафията и по същество нейни гласоподаватели, която и да е нова партия винаги ще има проблеми в началото. Точно това е предвидено и задачата на превзетите медии и Радевата пасмина, заедно с ГЕРБ и ДПС, да умножават по 100 грешките на нагазилите в блатото на корупцията младежи, решили да поведат България към цивилизацията, така, че повече никога да нямат такава възможност.

  33. 33 Профил на vpu221125983
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  34. 34 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    До коментар [#19] от "Синовете на лейтенант Шмид и Решетников":Не избирателите на Герб издигнаха Цецка Цачева и проф. Герджиков - и двамата неизбираеми, а лично Борисов. Какво е целял - трябва да го питаш.
    —цитат от коментар 26 на boevbisser


    На три от четирите партии от ОФ-то кандидат президент им беше Радев, а четвъртата имаше друг кандидат, но избирателите й не го подкрепихте и също гласувахте за Радев.

  35. 35 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 517 Любопитно

    Когато президента Радев измъти запартъците Кирчо и Кокорчо и ги вкара във властта барабар с Христо,Атанас и Корни всичко беше точно.
    Сега, когато им изкара на показ насраните задници, Радев стана неудобен и дежурните драскачи започнаха да го оплюват. Чудя се защо още Дайнов не е написал хвалебствена статшя за Корни?

  36. 36 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 904 Неутрално

    Метаморфоза при Радев няма. От самото начало той следва евразийско-русофилката политика, определяна стриктно от ченгетата, с които се е заобиколил. Неумел опит на Дайнов да оправдае липсата на морал и политически инстикт у лидерите на ДБ и ПП.
    —цитат от коментар 1 на Бо По


    Да, ама у Дайнов има метеморфоза - като син на комунистическия пропагандатор Александър Дайнов, който ни представяше загниващия капитализъм от Лондон, младият Дайнов от ревностен комунист заради грантове стана ревностен соросоид и пропагандатор на антибългарски НПО!

  37. 37 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2579 Неутрално

    Войната,която Путин започна срещу Украйна провали пошлият театър,който разиграваха комуниста Радев и другарите му от ГЕРБ и ДПС.

  38. 38 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#31] от "uvtest":

    Само формално издигнат от инициативен комитет. На всички беше ясно , че е кандидатът на ГЕРБ. И на ДПС.

  39. 39 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2878 Весело

    По-интересна е родовата обратна метаморфоза, закърмен със съветско мляко, отрасъл и възпитан в комунистически дух в комунистическо семейство, да станеш доносник на британските служби.Помиярът Дойнов винаги ще си остане помиярът Дайнов.
    —цитат от коментар 5 на choguna

    +++
    Метаморфозите от малко просъветско червейче до "умно-красива" либерална пипируда са присъщи на много грантови шамани!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  40. 40 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    Метаморфозите са обичайни у нас. Рядко има политик, който да отстоява система от принципи. Затова "СУВЕРЕНА" е така разстроен. Но пък той гласува за тях.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  41. 41 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#38] от "Vesselin Velkov":

    Веско, спри вече с тия клишета, досадно е. ДПС имаше свой кандидат-Мустафата. И, пробвай със свои думи да кажеш, с какво личността на професора беше по неприемлива от тази на генерала.

  42. 42 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    Няма метаморфоза. Нито права, нито обратна. Човекът е последователен. Гешев призна, че малко грубо провели акцията в президентството, но така или иначе съветникът му по военните въпроси бе изобличен като човек на руснаците. Съветникът му по борбата с корупцията /!?/ също бе изобличен, че търгува с влияние, с посланически места и т.н.. От стратегическия му щаб Еленко Божков - с терористичния акт в метрото. Всички останаха непокътнати. Терористът божков дори оставен да се оправя с енергетиката /!?/ както и да е. Дайнов сливи ли имаше в устата през това време? Атанасов обобщи нещата - ползвали го да свалят Борисов. И после заключи - сега Радев да си гледа президентството. Но не става така, както се иска на Дайнов и Атанасов.Свърши ни работата и сега си налягай парцалите. Точно на Радев не биваше да държат такъв тон. Борисов ги свикна да го овикват и се гаврят с него, а той да им прави ананоси с 5 ли, 6 ли предлжения. Радев е друг типаж. Борисов е каратист и се гъне в посоката на удара, Радев приема директно и удря.

  43. 43 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1778 Весело

    Колко много думи заобикалящи единствения факт - Радев си е същият.

    Изобщо не се е променял.

    Точно този Радев пред който коленичихте.

    Няма друга Радев, не е имало друг Радев и няма да има друг Радев.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  44. 44 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    До коментар [#31] от "uvtest":Само формално издигнат от инициативен комитет. На всички беше ясно , че е кандидатът на ГЕРБ. И на ДПС.
    —цитат от коментар 38 на Vesselin Velkov


    На теб не ти ли беше ясно , че Радев беше издигнат от Кремъл, ДС и БКП?!?!??

  45. 45 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#41] от "uvtest":

    За мен лично- не мога да гласувам за кандидат на ГЕРБ. Няма как да се случи. Бойко е прост, и може да си говори с простите. С мен - не.
    ДПС- беше ясно, че ще се стигне до втори тур.

  46. 46 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#12] от "Alarmstufe Rot":

    Напълно съгласен с тази теза!

  47. 47 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1778 Любопитно

    До коментар [#31] от "uvtest":Само формално издигнат от инициативен комитет. На всички беше ясно , че е кандидатът на ГЕРБ. И на ДПС.
    —цитат от коментар 38 на Vesselin Velkov


    Да не би Борисов да пи кафе с Решетников или беше коалиционния ви партньор - БКП ?

    🇷🇺🚢🚶🤬
  48. 48 Профил на aspet
    aspet
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Всъщност площада подкрепи институцията Президент, но много хора решиха, че подкрепата е за човека пРезидент.
    Сега нещата идват на мястото си.

  49. 49 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    Дали е метаморфоза или някой го е стиснал яко за фабержетата не е ясно. Но е видно , че коалицията газпром набира скорост.

    SHADOWS of SOFIA
  50. 50 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#26] от "boevbisser":Защо проф.Герджиков да е бил неизбираем? Учен, ерудит, ректор на най голямото ни ВУЗ,председател на съвета на ректорите...., човек който, нито преди, нито по време на кампанията не е казал и една дума в подкрепа на путлерския режим. И, ако трябва да сме точни, професорът беше издигнат от инициативен комитет, ГЕРБ го подкрепиха.
    —цитат от коментар 31 на uvtest


    защото беше кандидат на ГЕРБ. Толкова е просто.

    Слава Україні!
  51. 51 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#47] от "The Polite Moose":

    Не. Подари кученце на Путин. И му построи потока.

  52. 52 Профил на Iordan Kolev
    Iordan Kolev
    Рейтинг: 236 Неутрално

    Както вече видяхме, Европа се спасява поединично. Да не говорим какъв к_р ги чака по-бедните държави от южната част на планетата. Та да си дам и моята лепта:
    Не ме интересува какъв етикет ще му лепнат на Нашия Президент мекерета, калинки и мисирки. Стига да направи така, че да преживеем по-леко в кофата с лайна, в която ни вкараха всички до тук. А то иначе излизане няма…
    🤬

  53. 53 Профил на choguna
    choguna
    Рейтинг: 517 Любопитно

    До коментар [#45] от "Vesselin Velkov":

    Лозан Панов беше погребан от всички десни, случаеност?

  54. 54 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    Всъщност площада подкрепи институцията Президент, но много хора решиха, че подкрепата е за човека пРезидент.Сега нещата идват на мястото си.
    —цитат от коментар 48 на aspet


    Така е. Тогава действително хората подкрепиха институцията президент .

    SHADOWS of SOFIA
  55. 55 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#45] от "Vesselin Velkov":

    А да гласуваш за кандидат на Решетников и на БСП, кандидат подкрепящ Кремъл, за такъв можеш да гласуваш??? Сигурно, защото се мислиш за умен.

  56. 56 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    До коментар [#41] от "uvtest":За мен лично- не мога да гласувам за кандидат на ГЕРБ. Няма как да се случи. Бойко е прост, и може да си говори с простите. С мен - не. ДПС- беше ясно, че ще се стигне до втори тур.
    —цитат от коментар 45 на Vesselin Velkov


    Тук Убърка опорките! Значи за кандидат на ГЕРБ не можеш да гласуваш!!! Тогава, какво е значението дали Боко е издигнАл Цецка или друг? Сменяй опорката!

  57. 57 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2765 Весело

    До коментар [#31] от "uvtest":

    Абе, Геджиков беше неизбираем, защото лично Борисов с глупостите си последният мандат / и със специалното участие на Гешев/ направи Радев народен герой.
    Пак повтарям, не че ти ще схванеш , всички са виновни за възхода на Радев, до един. А той си и такъв от мнооого отдавна, ням метаморфози.

  58. 58 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3720 Неутрално

    Може да кажем, че в България Русия се справя добре, улеснена и от Андрешко. Най-добрите им попадения са Гоцэ, Боко и Радев, но също Сокола и Симо. Други изпълниха задачите и бяха "оттеглени", като Луканов и Ил. Павлов, но имаше и провали. Общо взето обаче, провалите бяха бързо овладявани със няколко мюрета като Бялата златка, Бареци, Копейкаджии и Чалгари. След краткия "шум в системата", предизвикан през 2020-2022г., сега вече идва време да се сложи "Ред в хаоса" и нещата да си дойдат на мястото.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  59. 59 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#50] от "Doge":

    "защото беше кандидат на ГЕРБ. Толкова е просто."

    И за това, вие путлерофилите, крумълската пета колона, предпочетохте кандидата на Решетников и БСП.Наистина е толкова просто.

  60. 60 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1778 Весело

    До коментар [#47] от "The Polite Moose":Не. Подари кученце на Путин. И му построи потока.
    —цитат от коментар 51 на Vesselin Velkov


    Разбирам, това е голям проблем ... с кученцето. Трябвало е да подари на Иванов, изглежда.
    Построи български поток с който източва от ГАЗПРОМ по 400 млн годишно. За разлика от вас, които подкрепяте източването на 3.5 млрд български левчета чрез Лукойл.
    Истинските путинист, както и да го погледнеш.
    Освен това, ГЕРБ декларира 100% подкрепа за всички оръжейни искания на Украйна, докато вашето правителство отказа и затвори въпроса.
    Веднага си личи путинизма на ГЕРБ.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  61. 61 Профил на alg57373608
    alg57373608
    Рейтинг: 1940 Неутрално

    Никаква метаморфоза няма, просто войната в Украина изостри нещата. Обвързаностите на Радев станаха по-видими, действията - по-разрушителни.

  62. 62 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1778 Любопитно

    Никаква метаморфоза няма, просто войната в Украина изостри нещата. Обвързаностите на Радев станаха по-видими, действията - по-разрушителни.
    —цитат от коментар 61 на alg57373608


    "Крим е руски, къв да е" беше изказано и потвърдено много преди войната.
    Що си запушихте ушите преди това ?

    🇷🇺🚢🚶🤬
  63. 63 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1444 Неутрално

    Точно така. Подкрепихте институцията президент. Сега институцията президент лоша ли стана?Това е институция. Каквато я посочи конституцията - такава е.

  64. 64 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1525 Неутрално

    Всъщност изводът е очевиден - ако не искаме безброй служебни правителства на Радев, трябва да има редовно правителство. Друг начин няма.

    И за да има редовно правителство, са нужни разговори между партиите, спечелили необходимия брой гласове. Друг начин няма.

    Предполагам, че след 5-6 служебни правителства поне избирателите ще го разберат и ще елиминират партиите, които не са готови на разговори и компромиси в името на редовно правителство.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  65. 65 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#1] от "Бо По":

    ++++++++++++++++++++++++++++

  66. 66 Профил на George Pantev
    George Pantev
    Рейтинг: 1008 Неутрално

    До коментар [#2] от "дедо Андро":

    вежия дядо Андро ,...Но ние невежите , дедо, както правилно е отбелязал в първия пост колегата виждаме в Радев същия Радев , какъвто се показа след 2017 г. , единствената промяна която се е случила при него е , че е станал малко по обран негодник... Та , дедо, изглежда ,че невежите сте вие ( със сигурност) и Дайнов ( по скоро при него е писане на платена рекалама) ....
    Та да обобщя - при радев НЯМА никаква промяна , тя е при вас , десебаро ристьоваката команада и тази промяна , като на хамелеон , вие я практикувате от много години ... Затова и вингаи се движите около прага за влизане в Парламента ...Имахте шанса миналата година БЛАГОДАРЕНИЕ на радев, който днес така отривисто плюете, но този шанс БЪРЗО го проиграхте защото не ставате бе дедо , БЕ СТАВАТЕ ...Вашето ниво на компетентност стига максимум до селски кмет или в най добрия случай ( но само след колаборация с БСП) до районен кмет тук таме в някой голям град ...

  67. 67 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#12] от "Alarmstufe Rot":

    ++++++++++++++++++++++++++

  68. 68 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#59] от "uvtest":

    Предпочитаме мафията да си няма президент. Толкова е просто.

    Слава Україні!
  69. 69 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#16] от "Синовете на лейтенант Шмид и Решетников":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++

  70. 70 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    До коментар [#59] от "uvtest":

    А колкото за 5та колона, би ли ми казал, кой български премкиер построи турски поток за нула време и по този начин стана съучастник на Путин?

    Слава Україні!
  71. 71 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2765 Весело

    До коментар [#64] от "еспресо":

    Напълно съгласен, радев може да бъде върнат към представителните си функции само със силно редовно правителство, иначе.....
    А какво говорят партиите предизборно не обръщам внимание, но ако след 2 октомври не направят солидна коалиция, ще страдат до една.

  72. 72 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1778 Неутрално

    До коментар [#59] от "uvtest":А колкото за 5та колона, би ли ми казал, кой български премкиер построи турски поток за нула време и по този начин стана съучастник на Путин?
    —цитат от коментар 70 на Doge


    Това се изтърка. В момента руски газ продължава да тече през Украйна.
    Да не би да обвинявате Зеленски, че е съучастник на Путин ?

    🇷🇺🚢🚶🤬
  73. 73 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2878 Неутрално

    Радев никога не е бил любимец на всички.Още от първите му действия стана ясно,че кандидатът на Решетников ще брани руските интереси и ще е човекът на Путин в ЕС.Няма никаква метаморфоза при него .Той си е чист комунист,при това от военните,за който демокрация е мръсна дума.Пет години не ви стигнаха да го проумеете,затова го избрахте за още един мандат и чак тогава ви стана ясно кой е Радев.
    —цитат от коментар 14 на kwy38371721


    Никаква метаморфоза няма, дал е шанс на Кирчо и Кокорчо да се изявят, тогава изведнъж стана добър и каза ,че е против войната (военната операция), когато Кирчо и Кокорчо изплискаха легена и провалиха икономическата,енергийна и финансова сигурност,президента посочи аматьорските им несгоди - пак стана руска ватенка шофьор на самальот!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  74. 74 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#57] от "boevbisser":

    Не че ще схванеш, но президентските избори са МАЖОРИТАРНИ, на тях се гласува за личности, не за партии.Та, ако можеш да формулираш, с какво ЛИЧНОСТТА Радев ви хареса повече от тази на професора?

  75. 75 Профил на grem
    grem
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Всъщност Радев винаги е бил на страната на която е сега.
    Аз съм вече убеден, че нахлуването на Гешев в президентството беше добре планирано и целящо да позиционира Радев откъм страната на добрите.
    Това му спечели и 2рия мандат.
    Целта - при падането на Борисов, неизбежно дори още тогава - Радев да може да контролира процеса при избор на служебни правителства, без да буди подозрение. Поне до един момент - като сегашния, когато маските ще се свалят, но и моментът за това ще е дошъл - както сега - за рязък завой наобратно.
    Мафията отново изигра успешно схемите си, а ние отново, за съжаление, сме балъците.

  76. 76 Профил на К2
    К2
    Рейтинг: 3100 Неутрално

    До коментар [#59] от "uvtest":А колкото за 5та колона, би ли ми казал, кой български премкиер построи турски поток за нула време и по този начин стана съучастник на Путин?
    —цитат от коментар 70 на Doge


    Хи хи. Оглушително мълчание по въпроса.

    SHADOWS of SOFIA
  77. 77 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#53] от "choguna":

    Гласувах за него. Според мен беше му рано. На следващите избори може и да спечели.

  78. 78 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 1778 Весело

    Между другото, днес се очакват още мащабни изчегъртвания.
    Ще има ниско прелитащи кадри на ПП+ДБ+БКП, засилени с президентски шут.
    Реки от сълзи и сополи ще оплакват тяхната кратка съдба на калинки

    🇷🇺🚢🚶🤬
  79. 79 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 1597 Неутрално

    До коментар [#43] от "The Polite Moose":

    +++++++++++++++++

  80. 80 Профил на bsa22555059
    bsa22555059
    Рейтинг: 43 Неутрално

    доколкото си спомням какви закани бяха,че ако ветото за см бъде харизано,народЪ щял да подпали НС (става дума за едно завършено колективно съзнание на долнопробни селяни):в този ред на мисли:как го виждате дайнов (да оставим това,че е имал ум само за аонсу,че е еталон на класическа посредственост),след като се знае неговата биография,да си изкарва хляба на запад с новата си "метаморфоза" на политкоректен идиот (бългЪрете сме едно умопобъркано племе отъ кУмунетъ и антикУмунетъ)

  81. 81 Профил на Toshko Afrikanski
    Toshko Afrikanski
    Рейтинг: 1293 Неутрално

    Метаморфоза? При Радев има всичко друго, но не и метаморфоза. Той си е завършен търтей от начало до край. Уж сте умнокрасиви, а не провидяхте, че човекът е злобен, отмъстителен, тъмночервен и абсолютно последователен в постигането на целта си - втори мандат и ако стане - пълна власт.В този ред на мисли, тази словесна полюция на професора от Миндя ми прилича на индулгенция: не ние сгрешихме, а той се промени.Ами не, Дайнов, той си е бил винаги такъв, а вие му подарихте цялата власт!
    —цитат от коментар 12 на Alarmstufe Rot

    +++
    Bullseye!
    Чугуните години наред припознават Радев като техния президент, омаяни от юмручето му, а днес скърцат със зъби.

  82. 82 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1589 Неутрално

    “докато Радев беше любимец на всички“
    ——
    Тия “всички” Ва знаем кои сте … и колко ви е акъла също. Докато переше юмруче ви беше Любимец. Ама то юмрук са прай с пръсти и единият от тях сега ви е някъде доколкото разбирам.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  83. 83 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5856 Неутрално

    До коментар [#17] от "boevbisser":

    Ми не , не са всички виновни. ГЕРБ го подцени, а вие директно и ентусиазирано го подкрепихте.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  84. 84 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2765 Весело

    До коментар [#75] от "grem":

    Не обичам конспиративни теории, ама тази не е за изхвърляне.

  85. 85 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2878 Неутрално

    "Крим е руски, къв да е" беше изказано
    —цитат от коментар 62 на The Polite Moose

    +
    Проблема е ,че нашите либерални и демократични медии цензурират много исторически факти за Крим, така ако млад либерален ентусиаст чете мейнстрийм новини, той остава разстроен как хилядолетната Украйна да страда за "изконтите" си територии които всъщност са дадени за администрация към Киев едва през 1954г. от Никита Хрушчов и териториите щяха да са си още за дълго в Украйна ако американската прокси-хунта не изяви мераци да прави натовски военни бази в Украйна както стана с Косово в Сърбия!


    Libertarianism is just anarchy for rich people
  86. 86 Профил на bsa22555059
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на bsa22555059
    bsa22555059
    Рейтинг: 43 Неутрално

    бг медиите мълчат акто сливи за моста в хърватия:да пояснявам ли на тиквиниците тук,че е построен само 4-и години,да казвам ли,че 30 години не можахме един тунел на витиня да направим като хората :искате ли още факти ве сееееееелЕнЕ със сееелне.освен онанисти,друго не сте:иначе на тапите на витиня яко ги дялкати :путин ни виновен,на путин кифлата ни винована,русия ни заробила:нааааааас ни заробила глупави ни колективен ум ве чикиджии (на изчезване сем и това е добро бъдеще за балканите:ние дето гащите си одрискани не можем да си изперем,щели сем сами да се освободим:шизофриня върлува в колективни живот бългЪрски:ясен ли съм ви катили недоклатени

  88. 88 Профил на bsa22555059
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 584 Неутрално

    Синдрома на радев не е поради самовлюбване, а поради вярност. Той служи на своите господари в Кремъл, очевидно това счита за свой дълг. В това е и голямата разлика между него и останалата измет, с която лочат руската манджа втора употреба. Той служи на идейна основа докато трифоновци, тошковци, копековци го правят (или вече са го направили и сега няма как да се откачат) поради алчност.

  90. 90 Профил на Бичкията
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  91. 91 Профил на Бичкията
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  92. 92 Профил на Бичкията
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  93. 93 Профил на Бичкията
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  94. 94 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1888 Неутрално

    Колко много думи заобикалящи единствения факт - Радев си е същият.Изобщо не се е променял.Точно този Радев пред който коленичихте.Няма друга Радев, не е имало друг Радев и няма да има друг Радев.
    —цитат от коментар 43 на The Polite Moose


    Има слепци които не са виждали какъв е Радев.
    И те още са слепи щом казват че е първи по рейтинг. Забравили са думите , предател , изменник на Родината , ..
    За да избереш такъв , значи и ти си такъв.
    Е?

  95. 95 Профил на lemans
    lemans
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Дайнов , няма никаква метаморфоза и не е имало - Фатмака си е същия от ден първи. Пишеш някакви дълги статии изсмукани от пръстите, вместо да напишеш кратката истина за жълтопаветните полезни идиоти...

  96. 96 Профил на Boriana Gecheva
    Boriana Gecheva
    Рейтинг: 131 Неутрално

    До коментар [#17] от "boevbisser":

    Но някои са по-виновни! 😃

  97. 97 Профил на Бичкията
    Бичкията
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#32] от "Анти Шишковци":

    логорейката пак изсипала тъпотии като ЗИЛ с леген

  98. 98 Профил на oua58686497
    oua58686497
    Рейтинг: 1888 Неутрално

    До коментар [#50] от "Doge":"защото беше кандидат на ГЕРБ. Толкова е просто."И за това, вие путлерофилите, крумълската пета колона, предпочетохте кандидата на Решетников и БСП.Наистина е толкова просто.
    —цитат от коментар 59 на uvtest


    Заровили са главите си в пясъка като щрауси а им лъснало дупето .
    Всички партии от последното правителство са пропутински.
    Раздвоение на личността.
    Ние сме евроатлантици , ама обслужваме путин .
    Има си определение за институцията в която трябва да се намират .

  99. 99 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 722 Неутрално

    Президентът винаги е бил един и същ. Просто не търпи некадърници и затова ПП и ДБ са му толкова ядосани (а от там и всички медии финансирани от Америка за България). Много плюене ще има от тези медии в следващите два месеца.

  100. 100 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 2985 Неутрално

    До коментар [#70] от "Doge":

    Този премиер не направи нищо по различно от западноевропейските премиери, които построиха не един, а два потока на Путлер-СП 1 и 2. Протести пред техните посолства ще правите ли?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK