Какви са задачите пред "Продължаваме промяната" и "Демократична България"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (160)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 1220 Неутрално

    Тезисите на Другаря Тодор Живков пред Априлския Пленум на БКП.

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  2. 2 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1258 Неутрално

    Очаквам сериозен гербаджийски вой.

  3. 3 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2695 Весело

    смилов, смилооов, нали дори Вие усетихте как от етапа на партийната ви ангажираност "анализите" Ви са необективни и често звучат нелепо и смешно!
    Няма как да яздите два коня....а Вашите май са цял табун...

  4. 4 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2997 Неутрално

    ПП се позиционираха вече като центристка формация, което позволява на ДБ да развива център-дясната си идентичност.
    ************
    ДБ разви лявата си идентичност изцяло и със сигурност.

    ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  5. 5 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 4026 Неутрално

    Задачите пред ПП и ДБ са да продължат да служат за дъвка за да могат драскачи като Смилов и Дайнов да си изкарват прехраната с безсмислени коментари.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  6. 6 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3414 Весело

    "Въпреки заявките на ГЕРБ за съдебна реформа, с тях по-скоро е безсмислено да се говори по тази тема "

    Никакви преговори с мафията

  7. 7 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Хаха, ще се провалят и двете. Това което те искат, заедно със целия умнокрасив кръг, не е това което мнозинството от българите искат.

  8. 8 Профил на BG FWD 669
    BG FWD 669
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Карайно време е да се даде път на хората, които искат да се случи нещо смислено в тази държава. След над 30 години преход и безброй кърлежи, продажници и простаци по върховете на държавата, нека на 2-ри октомври да разкараме Бай Ганьовците веднъж завинаги!

    Спазването на правилата е по-важно от самите правила
  9. 9 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2997 Неутрално

    Това не е анализ на реалността. Това е розова романтична приказка за желаното оцветяване в светли краски на картината на провала на ДБ като десница изобщо.

    Бяха изтрити червени линии и държавата беше докарана до хаос и колапс.

    ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  10. 10 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 562 Весело

    Единствената задача която Демократична България има е да се докопа до заветните 4%

  11. 11 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 783 Неутрално

    ДБ изобщо няма да влязат в следващия парламент, къде ги броите изобщо. ПП ще се борят за второто място с ДПС в най-добрия случай.

  12. 12 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    След като съгрешиха с Нинова и ѝ позволиха комунистическа чистка на 500 държавни служители им остава или да се обезличат в ново ОФ или да застанат на антикомунистически позиции.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  13. 13 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2997 Неутрално

    ДБ има силни икономисти, които биха могли да очертаят още по-ясно профила на формацията в посока на по-сериозна макроикономическа дисциплина, с разбирането обаче, че по време на криза по-усилено харчене за определени цели неизбежно се налага.
    *****
    Даже знаем къде са обучавани тези икономисти. В Юбер.

    ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  14. 14 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#10] от "theduloclan":

    Каква е логиката да си градски прозападен либерал, и да гласуваш в момента за ДБ, а не за ПП? В България няма електорат за две партии с такъв профил. Голяма част от избирателите на ДБ ще гласуват за ПП, в ДБ ще останат само от Костовата секта и най-върлите активисти на ДБ които имат някакъв материален интерес от тази партия.

  15. 15 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Поредният неадекватен псевдоанализ на др. Смилов, извинете, Матросов на амбразурата за спасяване на неспасяемото. Не "герберите квичат", а всеки българин с малко здрав разум би трябвало да "квичи". Наследството на най-неадекватното и некадърно управление от много години дълго време ще ни виси на врата като котва. Какви борби със схемите, какви 5 лева бе Смилов, тези бяха най-големите схемаджии. Къде отидоха обещанията за прозрачност, екипност, принципност. Безконтролна шуробаджанащина, любовници от всякакъв пол на отговорни постове, министър-председател щуращ се като муха без глава и брътвещ невнятни словосъчетания. И за черешката на лай..ното съюз, със БКП-Нинова, върхът на недоразумението, в името на властта на всяка цена. Какво СДС ти се привидяло, каква съдебна реформа, която така и не видяхме как сте я намислили. Колко трябва да си малоу*мен, за да съяиниш подобна лакърдия, Смилов. Повръща ми се от такива псевдоборци като тебе.

  16. 16 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2800 Неутрално

    При толкова поскъпнали храни, да храниш и илюзии си е сериозна инвестиция

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  17. 17 Профил на рИформата идва
    рИформата идва
    Рейтинг: 796 Неутрално

    “ Какви са задачите пред "Продължаваме промяната" и "Демократична България"”

    За едните задачата е изобщо да влезнат в парламента, а за другите да не ги разследват за държавна измяна като ОПГ

    И в морето ми е до колене .....................
  18. 18 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 562 Весело

    ДБ изобщо няма да влязат в следващия парламент, къде ги броите изобщо. ПП ще се борят за второто място с ДПС в най-добрия случай.
    —цитат от коментар 11 на ygo11542256


    И аз казах същото ама по по-елегантен начин, с панделки и финтифлюшки за да не нараня чувствата на умнокрасивитета :))))))

  19. 19 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 324 Неутрално

    По делата ще ги познаете. Задачите ги видяхме при досегашното им управление - крадене (най-виска инфлация в ЕС в пъти) и подкрепа за Русия (единствени от нормалния свят отказали да пратят оръжие на Украйна). Иначе на думи са силни, защото знаят, че има достатъчно глупаци да им вярват.

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  20. 20 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 562 Весело

    До коментар [#10] от "theduloclan":Каква е логиката да си градски прозападен либерал, и да гласуваш в момента за ДБ, а не за ПП? В България няма електорат за две партии с такъв профил. Голяма част от избирателите на ДБ ще гласуват за ПП, в ДБ ще останат само от Костовата секта и най-върлите активисти на ДБ които имат някакъв материален интерес от тази партия.
    —цитат от коментар 14 на ygo11542256


    Прав сте. Само ултра-левите сектанти ще гласуват за Демократична България - това е най-левичарската партия в България, която упорито ни се пласира за дясна.

  21. 21 Профил на ygo11542256
    ygo11542256
    Рейтинг: 783 Неутрално

    До коментар [#9] от "The Polite Moose":

    Десницата в България беше унищожена от умнокрасивитета... вместо да имаме една истинска автентична дясна, консервативна партия, ние имаме марионетки на американската радикална глобалистка левица, грантаджии, либерасти.

  22. 22 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  23. 23 Профил на anty
    anty
    Рейтинг: 827 Неутрално

    Само при споменаването на ДБ И ПП цялата гербароидно-депесарска тролска сволач се хвърля с неистови усилия да храчи и плюе.
    Явно мафията ГЕРБ и ДПС плащат повече на малоумните си тролове когато целта на оплюването са ДБ и ПП.
    Видно е, че ГЕРБ и ДПС са точно толкова проруски формации колкото и БСП в комплект с льотчика Румен.
    Оглушителното мълчание на мафиотите от ГЕРБ и ДПС по въпроса за доставките на газ и тихо подкрепят русофилите национални предатели за обвързването на България отново с изнудвачите Газпром.
    Материала, материала.

  24. 24 Профил на scott
    scott
    Рейтинг: 1026 Неутрално

    Задачите им са да са над 4%. БЪЛГАРИНЪТ НЕ ПРОЩАВА ЗАГУБА НА ВЛАСТ ЗАРАДИ СЛАБОСТ И ГЛУПОСТ.
    Добро начало беше да вкарат тиквата в затворът! ТЕЗ НЕ? ИЗПРАХА ГО КАТ АРИЕЛ? Е, СЕГА ШЕ ОТЕКЪТ С МРЪСНАТА ВОДА! ВАЖНО-НЕВАЖНО: аут от влиянието и властта са. Освен ако Вашингтон не се намеси. Тогава да. АМА НЕ И ЧРЕЗ ИЗБОРИ.

  25. 25 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1727 Неутрално

    Няма как да не прави впечатление, че почти всичките коментарии до момента са от "доброжелателите" на ПП и ДБ. Дали и какво ще направят, ще спечелят или загубят изборите, ще видим в доста скоро време.
    Но не е ли истина това, че се тупа топката, да да стигне ( газовия) нож до кокала и да прилегнем на Газпром. Така че, кой какъв е, какви са му ценностите, които заявява и какви са реалните му интереси, по това ще го познаете.
    В случая ДПС ( иначе велики евроатлантици) вият като настъпени за договор с Газпром, Делянчо от ГЕРБ е другия основен викач в тази посока. За Корни няма нужда да коментираме, открай време търси тази (вечна) "дружба".
    Но каквито и да са партиите, как ще ги подредим зависи от НАС и съответно след това ще си сърбаме попарата, ако пак ( за кой ли път) настъпим мотиката.

  26. 26 Профил на nzm57670761
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2391 Неутрално

    ,,Също така ДБ могат да поставят по-остро важни символни въпроси като този за премахването на все по-нелепия и направо зловещ в настоящия контекст паметник на съветската армия "освободителка" в София. И еквивалентите му из страната.”

    Не смесвайте истирията с политиката!
    Неже нужно да се рушат каквито и да е исторически паметници, за а се отстоява българската независимост и евроатлснтичедйа ориентация!
    За това трябва не да рушим а да имаме топки да градим!
    Мхм Смилов.

  28. 28 Профил на blondofil
    blondofil
    Рейтинг: 2219 Неутрално

    Не разбирам защо БСП не е начело на ЛГБТ. Че те са си царе на лгбтишките номера Без да говорим за другарите Сергей и Кистиян.

  29. 29 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2997 Весело

    Няма как да не прави впечатление, че почти всичките коментарии до момента са от "доброжелателите" на ПП и ДБ. Дали и какво ще направят, ще спечелят или загубят изборите, ще видим в доста скоро време. Но не е ли истина това, че се тупа топката, да да стигне ( газовия) нож до кокала и да прилегнем на Газпром. Така че, кой какъв е, какви са му ценностите, които заявява и какви са реалните му интереси, по това ще го познаете. В случая ДПС ( иначе велики евроатлантици) вият като настъпени за договор с Газпром, Делянчо от ГЕРБ е другия основен викач в тази посока. За Корни няма нужда да коментираме, открай време търси тази (вечна) "дружба".Но каквито и да са партиите, как ще ги подредим зависи от НАС и съответно след това ще си сърбаме попарата, ако пак ( за кой ли път) настъпим мотиката.
    —цитат от коментар 25 на tsvetko_51


    14 август 2022
    Асен Василев: Ако Газпром подадат евтин газ за Чирен – защо не?

    Ако „Газпром“ могат да подадат евтин газ, който да сложим в Чирен, и след това да знаем, че ни е гарантирано да си го ползваме – защо не. Това каза съпредседателят на „Продължаваме промяната“ и бивш финансов министър Асен Василев пред bTV.

    „Не мисля, че решението трябва да е базирано на идеология. Трябва да е базирано на това доколко сигурни са доставките и коя е най-ниската цена.

    ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  30. 30 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 4026 Неутрално

    Карайно време е да се даде път на хората, които искат да се случи нещо смислено в тази държава. След над 30 години преход и безброй кърлежи, продажници и простаци по върховете на държавата, нека на 2-ри октомври да разкараме Бай Ганьовците веднъж завинаги!
    —цитат от коментар 8 на BG FWD 669


    Няма да стане тая работа защото с мечтателство и добри намерения не става. Тези които дават път на тоя и на оня са избирателите които би трябвало да спират и отхвърклят некадърниците и ментетата. Само че при тази избирателна система избирателят изцяло е делегирал това на партийните лидери и гласува доверие на един или друг лидер. Дълбоко из партийните листи се диплят партийни кариеристи и тунеядци. Дори и да има доброто желание партийният лидер пак не може да се освободи от тях защото зависи партийно. Единствената истинска система естествен подбор е мажоритарната система. Там избирателят поправя грешките на лидерите. За съжаление ние сме презвзети от малцинството на радетелите за пропорционална система. Въпреки резултатите от референдума те продължават да огробват държата като дават път на партийните си любимци.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  31. 31 Профил на samarianin
    samarianin
    Рейтинг: 594 Весело

    виктор франкъл има една терапия, която се състои в следното, ако искаш да се отървеш от някой кофти симптом, пишеш грозно, заекваш и прочие, просто го усили...
    например пишеш нечетливо грозно, опитай се да пишеш произволни драсканици, драскай, ще видиш че ти е много трудно, и покрай туй ще "усетииш" ръката си и ще почнеш да пишеш по-контролирано...

    в "анализи" се пишат толкова безсмислени глупости и тези, че бих препоръчал на многоуважаемите автори от дойчевеле, свободнаевропа и прочие маяци на свободата, да се опитат да пишат просто-глупости, да се отпуснат и свободно да напишат най-голямата глупост която може да роди главата им; ще забележат че това им се отдава много трудно, щото колкото и голяма глупост да напишат, тя няма да се различава от "умните" неща които публикуват като "анализи"; като /ако изобщо/ осъзнаят това, ще имат шанс да почнат да борят "симптома" - писане на глупости, и след определена терапия да успяват поне... да го прикриват

    инак симптома си има причина, а тая причина трудно се явява ачик пред съзнанието за разглеждане, трябва рефлексия над себе си и Мисленето /за тези на които това изобщо е възможно/, а туй води често до нерадия извод, че от всяка дърво свирка не става, и че анализа като дейност и упражнения на мисълта не е даден на всеки като способност;

    това не трябва да води до отчаяние нашите "аналитици", има свободни места в народното стопанство за бармани, овчари, таксиметрови шофьори, които упражняват един "житейски" конкретен "анализ" по глобални, универсални, всякакви теми със случайни алкохолици, овце и клиенти и получават удовлетворение не по-малко от публикуване на грант-анализи в пресата; като често по-правило са и много по-съдържатели и задълбочени от анализите на експертно-аналитично родна мисъл която ни залива от медиите, може би защото получават бърза и адекватна оценка от същите алкохолици, овце и клиенти; те никога няма да паднат на ниво на анализ, характерен за дойче веле, заключаващ се в общи линии в ... "другарки и другари, дайте да дадем..."

    Je suis дани кирилов
  32. 32 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 767 Весело

    Даниелчето Смилов спуска ЗАДАЧИ на пъпъджиите и бойкиците. Жива да не бех!

  33. 33 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 4178 Весело

    ГРЕБ троловете вият на умрело … няма лошо

    Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
  34. 34 Профил на nzm57670761
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  35. 35 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 655 Неутрално

    При едно масово гласуване на 2 октомври грантаджийската секта за влияние на АзБ Демократична България няма да влезе в НС, а шарлатаните от ПП ще бъдат с катастрофално лоши резултати. Нека повече хора да гласуват, защото и ДПС ще бъде от губещите при масов вот!

  36. 36 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4319 Весело

    До коментар [#14] от "ygo11542256":

    "Каква е логиката да си градски прозападен либерал, и да гласуваш в момента за ДБ, а не за ПП? "
    ============
    Не изглеждат чак толкова нагли.

    Еретик
  37. 37 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 854 Неутрално

    До коментар [#6] от "doctor.no":

    Един от най-значимите успехи на Кремъл в последно време с огромното си влияне в България е създаване на система на защита на паралелната власт, използвайки правосъдието като мощен инструмент. Кремъл направи така, че Председателят на Върховния административен съд за няколко години създаде система на взаимни зависимости, която на практика той дирижира чрез влиянието си върху кадруването на съдилищата в страната, както и чрез сложна мрежа на лични взаимоотношения и услуги. Така той се превръща в реалния диригент на събитията в съдебната система и засега по всичко личи, че следващият ВСС ще е под негов контрол - независимо какво ще реши Конституционният съд по делото за мандатите в Инспектората/ВСС. Този механизъм на влияние, на практика прокарва интересите на Русия в България, като прави недосегаема паралелната власт, която от своя страна е изцяло зависима от Кремъл. На този етап ПП и ДБ имат непосилна задача. Срещу тях е и огромната маса циментоглави стъклооки.

  38. 38 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Даже и ПП вече не вярват за 121 депутати.

  39. 39 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 943 Неутрално

    Две са основните за дачи пред ПП и ДБ. Това са задачите пред всички „спонтанно“ появяващи се и възникващи, всъщност организирани и активирани личности, проекти, партии, коалиции, обеднения и други организации.
    Първата е да не се допуска създаването на силни истински десни партии и да се елиминират от политиката хората с истинско дясно мислене. Тази задача съществува все още макар че практически е изпълнена преди 2010 година.
    Втората задача е да се вкара и поддържа БСП във властта. Въпреки слабото ѝ представяне на изборите. Асоциациите и аналогиите с правителствата на професор Беров, другаря Цар, тройната коалиция и Пламен Орешарски са случайни. Закономерни случайности.
    Някои от тези организации изчезват бързо. Други, например ДБ се задържат за по-дълго време. Зависи какво е заложено в проекта за управление на прехода.

  40. 40 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4319 Весело

    До коментар [#27] от "Resurrection":

    "Не смесвайте истирията с политиката!
    Неже нужно да се рушат каквито и да е исторически паметници, за а се отстоява българската независимост и евроатлснтичедйа ориентация!
    За това трябва не да рушим а да имаме топки да градим!
    Мхм Смилов."
    ==============
    Появи се още един специалист по топките...

    Еретик
  42. 42 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 997 Неутрално

    Подзаглавието - "Демократичните сили трябва да убедят хората в истината на очевидното."
    Очевидното - ПП пълен провал, шуробаджанащина екстраклас,инфлация суперекстраклас, измамници които не могат да си покажат дипломите за завършено образование, измамници които нямат българско гражданство ,но газят конституция и закони безпардонно!
    ДБ - телефонистите на ПРЕХОДА, лицето на задкулисието, проводника на интересите на олигархията, гладни за власт, ясно на всички - пребоядисани комунисти с дълбоки корени в миналото!

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА! 21.11.21 - черна дата за БЪЛГАРИЯ"Върви лъжец от село на село, та лъже, върви брат му ден по-късно след него, та маже" - Елин Пелин - Големи лъжи.
  43. 43 Профил на Ray
    Ray
    Рейтинг: 317 Весело

    Ха-ха, мутри, чалгари и шопари, в единен вой, браво на Смислов

  44. 44 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1114 Весело

    Мъкаа, дедо Сорос не случи на партийни назначения...

  46. 46 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2532 Неутрално

    Демократична България" подаде жалба във Върховния административен съд срещу решение на ЦИК за организацията на машинното гласуване. "С нея искаме да гарантираме, че партиите, неправителствените организации и учените ще имат пълен достъп до изходния код от софтуера на машините за гласуване, както повелява Изборният кодекс. Необходими са поне два работни дни, за да бъдат партиите и коалициите уверени, че техните експерти са имали възможност да открият потенциално некоректно поведение на системата", казват ДБ.
    ===================================
    А защо сега ДБ има съмнения?

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  47. 47 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 2230 Любопитно

    Двете партии трябва да се напънат, за да минат 4 процентната бариера, това трябва да правят...

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  48. 48 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1816 Весело

    Смилов очевидно е писал материала преди заявената от ПП позиция, че няма нищо лошо да взимаме газ от Газпром, стига да е на добра цена.

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  49. 49 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 1327 Неутрално

    Др. Смилов, за ДБ и ПП скоро ще се говори само в минало време!

  50. 50 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3414 Весело

    До коментар [#48] от "Hristov":

    не знаехме, че от ПП зависи с какъв газ ще се топлят в Лондон

  51. 51 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1816 Весело

    Задачите, Смилов, ще ги спуснат от Козяк, когато му дойде времето... Дотогава борбата на едните е да влезат в парламента, а на другите, да не им разкрият далаверите и да ги погне прокуратурата..

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  52. 52 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 655 Неутрално

    Мъкаа, дедо Сорос не случи на партийни назначения...
    —цитат от коментар 45 на НеКой


    Не е виновен господин Сорос, виновен е неговия главен касиер за България - Антоанета Цонева, която раздава грантовете на пропагандатори тип вестник Работническо дело и се получава обратния ефект!

  53. 53 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 1816 Любопитно

    До коментар [#50] от "doctor.no":

    Опита се да кажеш нещо?

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  54. 54 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 2011 Любопитно

    Какви са задачите пред "Продължаваме промяната" и "Демократична България"?

    Какви - да отекат по най-мазния начин в канализацията на историята и да ни бъдат обеца на ухото за в бъдеще.

  55. 55 Профил на komitski
    komitski
    Рейтинг: 24 Весело

    "Демократичният вектор"?!?
    Маани-бегай - високата журналистика подрънква...

  56. 56 Профил на samarianin
    samarianin
    Рейтинг: 594 Неутрално

    До коментар [#40] от "Никога повече гербидж феодализъм в България":

    ХАХАХАХАХАХАХА

    мило либерално дете на Прогреса,
    цвете на Свободата,
    невинност къпеща се в компетнтност,
    пратенико на Богинята на Истината

    трябва да призная, че всяко нещо трябва да се възприема според Определението му

    ако ДБ и ПП са "поне политически партии"/както казваш/, бих определил твоите "поне политически партии" като файтони, в които няколко магарета са във файтона, а един табун жълтопаветен башибозук го влачи около фонтана на президентството; едната година в подкрепа на президента в една посока, после наобратно, срещу президента в другата; и в двата случай магаретата на файтона си реват същото, ентусиазма на протестариата е константен/съзнание там липсва/, и двата случая ... как беше "помийната яма на историата" не ги засяга и все гледат "нормалната държава"...

    камю в "разбунтуваният човек" казваше, "аз протестирам, следователно ние съществуваме"; протестарията е потопен в невероятна екзистенциална катастрофа - махни банкянският тулуп, махни враг №1 на кубратската селищна система путин, и цялата тази маса се превръща в туй което е - Нищо, което няма същност, не знае за какво е, и дори го мързи да се търси; то не знае какво иска, иска само да пратестира, щото не може да измисли нищо за което Е, нещо което Е...

    не можете да акумилирате и един мили процент активност с това което СТЕ, затуй се занимавате с идиоти като бойко и путин, щото само те ви дват основание да си мислите че имате смисъл...

    Нямате...

    защото сте като комунистите - от... до...
    едни са ви създали, и едни ви хранят, едни ви пишат лозунгите
    но това ти е трудно да разбереш, не се отчайвай

    живота е голямо приключение сред илюзии глупости и простотии
    смисълът е функция на перспективата, разбираш го едва когато остане малко

    Je suis дани кирилов
  57. 57 Профил на komitski
    komitski
    Рейтинг: 24 Весело

    По делата ще ги познаете. Задачите ги видяхме при досегашното им управление - крадене (най-виска инфлация в ЕС в пъти) и подкрепа за Русия (единствени от нормалния свят отказали да пратят оръжие на Украйна). Иначе на думи са силни, защото знаят, че има достатъчно глупаци да им вярват.
    —цитат от коментар 19 на Мощ

    И не само че не пратиха, ами сутринта украинският посланик каза, че до този момент не знае дори една единица отремонтирана украинска техника.

  58. 58 Профил на lemans
    lemans
    Рейтинг: 415 Неутрално

    Айде пак старата песен на нов глас ! Смислов пак започва да ни "подготвя" как с ГЕРБ не може щото са много лоши а с БКП може щото са много убави ... Само глупаците не се учат от грешките си и продължават да ги повтарят ...

  59. 59 Профил на komitski
    komitski
    Рейтинг: 24 Весело

    Задачите им са да са над 4%. БЪЛГАРИНЪТ НЕ ПРОЩАВА ЗАГУБА НА ВЛАСТ ЗАРАДИ СЛАБОСТ И ГЛУПОСТ.Добро начало беше да вкарат тиквата в затворът! ТЕЗ НЕ? ИЗПРАХА ГО КАТ АРИЕЛ? Е, СЕГА ШЕ ОТЕКЪТ С МРЪСНАТА ВОДА! ВАЖНО-НЕВАЖНО: аут от влиянието и властта са. Освен ако Вашингтон не се намеси. Тогава да. АМА НЕ И ЧРЕЗ ИЗБОРИ.
    —цитат от коментар 24 на scott

    Моля, пратете грамотни тролове!

  60. 60 Профил на Sran Tors
    Sran Tors
    Рейтинг: 145 Неутрално

    Смилов, веднъж завинаги проумей, че дори само мисълта за коалиция на ПП и ДБ с комунягите е отвратителна. "Бягай като от чумав от БСП" е единственият слоган на нормалните партии.

  61. 61 Профил на Мърмор
    Мърмор
    Рейтинг: 821 Неутрално

    Толкова много думи, за да може авторът да реализира днешната си задача в само две думи от многословието си - "газпромаджиите" и "схемаджиите". И е много "срамежлив" - постоянно пропуска да спомене "грантаджиите".

  62. 62 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 1199 Любопитно

    "Срещу тях се борят всички "газпромчици" и "схемаджии"

    Гледам вече са се подредили - схемаджия - милиционер - газпромец - милиционер. И тук-там някой чалгар за цвят.

    Между дпугото ГЕРБ-тролетариата беше изчезнал през уикенда. Да не са ви водили на тиймбилдинг ?

  63. 63 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 4026 Неутрално

    ПП и ДБ имат заедно с ГЕРБ много повече от 121 депутата. Да не се оправдават с Кремъл и Москва за глупостите които творят.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  64. 64 Профил на Sran Tors
    Sran Tors
    Рейтинг: 145 Неутрално

    До коментар [#40] от "Никога повече гербидж феодализъм в България":

    Политически партии са, естествено, но комунягите не са партия, а престъпна шайка, при това путинская. Какво правят тогава с БСП?

  65. 65 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1520 Неутрално

    До коментар [#22] от "Никога повече гербидж феодализъм в България":

    Прекрасен синтез на умнокрасиви опорки. И тъй като е съставен от категорични твърдения - не е верен.

  66. 66 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1938 Неутрално

    Според автора наследник на СДС, не е СДС, а Средна европейска класа и ВОЛТ!? Да се смееш ли да плачеш ли :)

  67. 67 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1520 Неутрално

    До коментар [#37] от "Анти Шишковци":

    Един от най-значимите успехи на Кремъл в последно време е вкарването на ПП във властта.

  68. 68 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3414 Весело

    До коментар [#53] от "Hristov":

    Пишеш "взимаме" - ти си в Лондон, какво взимаш ти не зависи от ПП.

    Още разяснения?

  69. 69 Профил на doctor.no
    doctor.no
    Рейтинг: 3414 Весело

    До коментар [#60] от "Sran Tors":

    А с ГЕРБ още повече

  70. 70 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1575 Неутрално

    Намаляване на зависимостите означава обаче да не минаваме 100% само на американски втечнен газ, а да взимаме и от други места. Определено ПП и ДБ сглупиха да напъдят Газпром преди да сме осигурили нужните договори и транспорт, но и хората на Радев можеха да поръчат каквото е договорено, за да имаме налични количества, които винаги можеше да продадем ако се окажат излишни. Колкото до пенсионна реформа не виждам как може да се случи, защото ако минем на индивидуални партиди би следвало да намерим по едни 3000 лева допълнителни приходи от данъци годишно от всеки работещ и то само за да знаем, че 18 годишните сега няма да разчитат на бюджета след 40 години освен ако някой политик не се изкуши да им открадне спестяванията или пък да обещае по-високи пенсии.

  71. 71 Профил на Емил Добрев
    Емил Добрев
    Рейтинг: 941 Неутрално

    Очаквам сериозен гербаджийски вой.
    —цитат от коментар 2 на gogo2011


    Очаквай не вой, а да ви направят на дробсърма.

  72. 72 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 970 Неутрално

    Основната им задача е да деават на автори като Смиков и Дайнов да пишат колкото се може повече - интелектуалният инфантилизъм и морален дебилизъм на идеолозите им е огледало на този на избирателите им. Така всички ще сме наясно кого и защо представляват тези партии. И после, когато се коалират с бсп, правят митинги с Възраждане, не дават оръжие на Украйна, не могат да свършат работа за 5 пари и крадат като цигани в царевична нива, няма никой да вика "Ма що така бе, Миме!?".

    Never Mind The Bollocks
  73. 73 Профил на lemans
    lemans
    Рейтинг: 415 Неутрално

    Смилов, веднъж завинаги проумей, че дори само мисълта за коалиция на ПП и ДБ с комунягите е отвратителна. "Бягай като от чумав от БСП" е единственият слоган на нормалните партии.
    —цитат от коментар 60 на Sran Tors


    Само по минусите под този пост можеш да си направиш изводите за дълбоката топла връзка между БКП и радикалното им крило от "градската левица" която продължават да ни пробутват за дясна въпреки че се сношаваха с БКП и в последната управляваща коалиция ... Все пак се надявам че повечето им избиратели на които е останала капка здрав разум са отвратени и няма да допуснат грешката да гласуват за тях отново . Тук е 100% валиден извода - гласуваш за ДБ и ПП - получаваш БКП ! Хубавото е че тоя път това се знае ПРЕДИ изборите !

  74. 74 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2997 Неутрално

    Виталий Москаленко: Украйна иска отново от България старото й съветско оръжие, за да спре инвазията на фашистка Русия

    *****
    Отново искат, защо ПП+БКП+ДБ не им дадоха.

    Това е 'демократичния' вектор на ДБ. Започва от ляво и сочи още по-наляво.

    ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  75. 75 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Убеждаването на хората в истината на очевидното е ключово, но е компрометирано заради превзетата медийна среда по същия начин, по който е превзета и прокуратурата и не позволява нормален, справедлив процес на работа в полза на гражданите, а са използвани като оръжия в полза на Омертата.

    Така наречената Машина, включваща организирано насаждане на пропагандни внушения, лъжи и инсинуации, и очернянето и смазването на политическите противници и борещите се за Промяна, чрез:

    телевизията и радиото и обвързаните по различни начини с дадени интереси определени дежурни "специалисти", които финаносово зависимите и лоялни към Омертата телевизии канят да ръсят опорки, да насаждат страх и да очертават "правилния" път;

    социалните мрежи и финансово подпомогнатите пропагандни кампании за лъжи и внушения чрез упражняващи влияние над възможно най-широка, често неподозираща аудитория - хора, сдружения, партии, подпомагани и от платена тролска армия;

    вестниците и класическите кафяви бомби и атаки по противопоставящите се на Омертата гласове, политици, партии;

    синдикати, работодателски, пътни и всякакви други превзети организации на довереници и послушковци на Омертата, които с всички сили акомпанират на Статуквото.

    Но все пак аз съм оптимист, че след 2-ри октомври ще можем да направим следващите стъпки.

  76. 76 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2798 Весело

    Някои неща са очевидни, но има един малък проблем: субективният фактор, т.е. партиите, канещи се да управляват държавата нямат достатъчен управленски потенциал и опит. Залагат не на специалисти, а на хора от техния кръг.
    Държава се управлява с потенциала на целия народ, а не само с партийни фигури и случайни хора, прилепили се към новосъздадената партия с кариеристични намерения.
    Освен това май ще трябва да се коалират не само с БСП, но и с някоя от другите партии. И коя ще да е тя?
    Такива безкритични статии в социалистически стил са убедителни само за симпатизантите на тези две партии, но не и за останалите. За 33 години всеки път едно и също: "Гласувайте за бъдещето на децата си! Изборът е съдбоносен!" Е, гласувахме и какво? Нищо кой знае какво не се случи. Който, успя успя, останалите чакат поредният "оправяч".
    Следващите статии очаквам да ме убеждават колко добра би била една коалиция ПП+БСП+ДБ, защото покривала цялото политическо пространство.
    Агитаторите полека лека изчерпаха доводите си и предполагам вече се чудят какво да пишат.

  77. 77 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 943 Неутрално

    Авторът формулира една важна задача - демократичният вектор да надделее. Някога всяка права линия, която не е била успоредна на Априлската линия е била обявявана за крива линия. В съвременните условия се преминава към векторно смятане,
    Какъв е този демократичен вектор? Може би сума от векторите ДБ и ПП. Или има и други демократични компоненти? Според последните постановки вероятно БСП също е демократичен вектор. Какви ще бъдат дължината и посоката на резултатния парламентарен вектор?
    С каква лекота се лепят епитети на политици, партии, коалиции и т.н.? По какви ли принципи се обявяват за демократични, леви, десни, националистически, фашистки...? Примери много. Колко убедително звучи "първият демократично избран президент"! Или смешно. Кое ли е демократичното в избора на президента Жельо Желев? И двата избора са плод на договореност между ръководството на БСП и внедрените ръководители на СДС. Който желае може да се информира.

  78. 78 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1992 Любопитно

    Задачите пред дебъджиите, Даниелчо, са да си намерят по-хубави места на първа линия под опашката на коня, че да могат по-бързо да се сдавят с уличните кучета, когато добри хора им дават по парче кроасан или кренвирш! Нещо неясно?

  79. 79 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 986 Любопитно

    До коментар [#58] от "lemans":
    ++++++

    Да разбирам ли ,че това за глупаците се отнася за авторът Смилов,или за ДБ ,или и за двете?

  80. 80 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2682 Весело

    "Какви са задачите пред "Продължаваме промяната" и "Демократична България""

    Как какви? Първата е да докарат отново БСП и Нинова на власт. Втората е да приберат поне по 1 млрд на година от оскъпяването на газа. Това достатъчно ли е?

    Русия е проказата на планетата Земя.
  81. 81 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6158 Любопитно

    Как Смилов определя кой е демократичен и проевропейски вектор? На базата на заклинания? На базата на коалиционен съюз с БСП? Как?

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  82. 82 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 2682 Весело

    До коментар [#76] от "pamela":

    ++ Напълно съгласен с написаното. Доказателствата са управленската мощ на Руди Гела и Аз съм Наско...

    Русия е проказата на планетата Земя.
  83. 83 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6158 Любопитно

    До коментар [#23] от "anty":

    Както вие мълчахте за Ф16 и дефакто подкрепяхте закупуването на най-безобидните за Кремъл Грипени.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  84. 84 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 660 Неутрално

    Както винаги ДБ не са наясно кой/кои са, след като говорят само за отношението към тях. Както винаги им липсва вътршен пълнеж, есенция и смисъл. Равнявайки се по другите ще са само куха лилава форма, подходяща за бъзици и никой сериозен човек няма да ги вземе, ами, на сериозно.

  85. 85 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 2532 Неутрално

    Втората е да приберат поне по 1 млрд на година от оскъпяването на газа. Това достатъчно ли е?
    До коментар [#80] от "chichka":

    Май Кокорчо вече са започнали да го разследват за парични преводи в швейцарски офшорки от руския посредник "Мет". САЩ също правят разследване и да не се окаже, че Кокорчо ще смени Пеевски в списъците им.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите Forza Giorgia, in bocca al Lupo !
  86. 86 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#81] от "Alarmstufe Rot":

    На базата на задача срещу хонорар от 400 лв.

  87. 87 Профил на Златната акула
    Златната акула
    Рейтинг: 1784 Весело

    Бръщолевенията на Смилов ми напомниха хорър филмите за извънземни. Стреляш го, гориш го, то само леко се разклаща и продължава да протяга ръце към гърлото ти. Вадиш базуката, идват и други, въоръжени с най-силните си оръжия, стреляте, бълвате огньове и гаднярът се разтича по пода в бълбукаща зелена маса. Тъкмо решите, че сте приключили с него и от балончетата на масата се образува ... същото, абсолютно същото по форма, но червено чудовище.
    Осраха се в управлението, унизиха се да искат неколкократно и публично предизборна коалиция и неколкократно и публично да бъдат изритани отзад от бившите им съпартийцци.
    Почнаха открита антируска кампания под прозорците на президента, където само преди година-две вдигаха юмруци и разиграваха скечове с ковчези и бесилки за ГЕРБ и Борисов, но и където коленичиха и където се нареждаха на опашка, за да стигнат до височайшия Бащица, който щедро раздаваше постове на куцо и сакато. После му поискаха третия мандат, уж само и само да не го даде на БКП, защото са по-склонни БКП да дойде при тях, отколкото те да се афишират като примъкващи се във властта за малки или по-големи постове, министерства и облаги. Допускаха грешка след грешка, накрая си признаха, че се измъкват по допирателната и си създават опорните точки и оправдателните за простите избиратели слова.
    Викаха "Осанна", сега реват "Разпни го" и само за няколко кратки години първи беше Борисов, сега е Радев, а вдругиден виковете може да си разменят местата за Орбан или за Путин. Каквато е вълнАта - такава. Зелена, жълта, кафява, червена - няма значение.
    Те искат да я яхнат. И не само това - искат да ни отварят очите, хахаха...
    Та за извънземните... Мислим, че сме приключили по въпроса какво представляват ДБ и ПП в политически, икономически и идеологически смисъл, видяхме ги, че са се унижили взаимно и са си забили ножовете в гърбовете, за радост на съдружничката им в червените дела - др. Корнелия. На троловете гребените им увяхват.
    Изведнъж балончетата се размърдват, хахаха.... Ето ти го Смилов със същата боза.

    “You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.”― Abraham Lincoln
  88. 88 Профил на voodoo_child
    voodoo_child
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    Една от задачите на ПП ще бъде да замита пораженията от стартиралото разследване срещу Асен Василев за преводи в швейцарска офшорка от руския газов посредник МЕТ.

  89. 89 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3341 Неутрално

    До коментар [#4] от "The Polite Moose":

    ДеБъ са десни,колкото Елтън Джон.

  90. 90 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2798 Весело

    "Срещу този демократичен и проевропейски вектор стоят комбинираните сили на почти всички останали партии в страната. "
    *
    Ако говорим за сума от вектори, като сумираме горните два вектора с този на БСП не само дължината ще се намали, но може и посоката да се промени...
    😂😂😂

  91. 91 Профил на m.konstantinov
    m.konstantinov
    Рейтинг: 346 Неутрално

    Прилагателното "оптимален" няма сравнителни степени (не ми се обяснява защо). Следователно "най-оптимален" е обикновена умно-красива неграмотност. Която обаче нито е умна, нито е красива. Ех, мъко неграмотна!

    Бъдете здрави!

  92. 92 Профил на venelingeologia
    venelingeologia
    Рейтинг: 1602 Неутрално

    Смилов, смили се най-после над четящите твоите опуси търпеливи обекти на либералистичната пропаганда. Съвсем ще ги месмеризираш и докараш до психическо и физическо одървеняване.

  93. 93 Профил на Anton Andonov
    Anton Andonov
    Рейтинг: 970 Неутрално

    До коментар [#4] от "The Polite Moose":ДеБъ са десни,колкото Елтън Джон.
    —цитат от коментар 89 на wre501051215


    разликата е, че Елтън Джон е пич

    Never Mind The Bollocks
  94. 94 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5365 Любопитно

    Карайно време е да се даде път на хората, които искат да се случи нещо смислено в тази държава. След над 30 години преход и безброй кърлежи, продажници и простаци по върховете на държавата, нека на 2-ри октомври да разкараме Бай Ганьовците веднъж завинаги!
    —цитат от коментар 8 на BG FWD 669


    И къде ги видя тези хора? Кажи, че и ние да ги видим?

  95. 95 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Какви са задачите пред "Продължаваме промяната" и "Демократична България"

    Несериозното отношение на ПеПе-тата и ДеБе-тата към предишните задачи за обединение

    спуснати от г-н Смилов, явно не разколебават автора.

    Те го отбиват 'у лево' той влиза през прозореца с нови тезиси.
    Ако те не му вярват, защо ние трябва за му вярваме??

    Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
  96. 96 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3341 Неутрално

    До коментар [#13] от "The Polite Moose":

    Има и един.Економист от Харвар.

  97. 97 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3341 Неутрално

    До коментар [#14] от "ygo11542256":

    Целта на Прокопи с ПП е да измуче бившия електорат на Слафчо .Но това става само един път.Без машинките няма ка да имат над 300 000 гласа-вечно чакащи ппредния спасител.

  98. 98 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5365 Гневно

    Авторът дали е наясно, че задачите си пъпъджиите и дейбъристите без ГЕРБ не могат да ги изпълнят.
    Така както не изпълниха задачата за декларация срещу войната, задачата за ветото на РСМ; актуализацията на бюджета - абсолютно невъзможна без ГЕРБ.
    НЕ УСПЯХА да сменят шефа на КЕВР, защото НЕ послушаха ГЕРБ. Ей такива реални нещица.

    Ааа, да, и съдебна реформа състояща се от смяната на Гешев с пъпъджийски прокурор НЯМА да има! Олигарсите също да не се облизват, а да прежалят парите за поръчката. Пъпъджии и дейбъристи да сядат да пишат закони, но първо да си намерят читави юристи, че с Лена са с двата крака у батака.

  99. 99 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3341 Неутрално

    До коментар [#21] от "ygo11542256":

    Единствената дясна партия е КОД.ГЕРБ са центристка"народняшка партия" всико друго е ляво.

  100. 100 Профил на wre501051215
    wre501051215
    Рейтинг: 3341 Весело

    До коментар [#23] от "anty":

    Оатав,не Ви заслужава тоя народ,и туй то!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK