Ако Путин каже "мобилизация"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (68)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6042 Неутрално

    Както каза един колега - моГилизация.
    След специалната военна осирация...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  2. 2 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    Путин каза частична мобилизация. Той така пробутва на населението непопулярните решения. На части и постепенно.
    Джуджето играе ва банк. Нищо друго не му остана. Опитва се да мобилизира руснаците в "отечествена" война, въпреки, че никой не ги е нападнал.

    Накрая ще го очистят като мръсен пес, какъвто е.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  3. 3 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 1315 Весело

    Ами, общо взето, това, което аз забелязвам, е че на няколко стотин години Запада се полакумява за ресурсите на Русия, тръгва да я закача, бива пребит, но поне виж - джентълменски бива изпратен до вкъщи. 😁

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  4. 4 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#3] от "trial_jezz":

    Май Путин се полакомява за нещо, но ще получи друго.
    Чак до сливиците.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  5. 5 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4788 Весело

    До коментар [#4] от "Боян Таксиров":

    Не се вживявай толкоз.:)

    [email protected]
  6. 6 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 2024 Неутрално

    Опасно е да се остави луд с картечница. Време е за смяна с някой по нормален. Важи за всички войнолюбци о около джуджето не само за него

    Българите са малък, но изключително прост народ. Sapienti Sat
  7. 7 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2504 Гневно

    "Ако Путин каже "мобилизация"

    Путин каза "мобилизация"... Дребно, комплексирано човече, което се е вкопчило във властта на своята организирана престъпна група, която не търпи слабаци!

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  8. 8 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#5] от "karabastun":

    Е, моментно е :) От утре с пуканките пак ще гледам стратегическите маневри и предислоцирания на новите попълнения орки... към Масква :))

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  9. 9 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 2504 Разстроено

    Срам за българските национални предатели- Копейкин, Радев, Янев, Нинова, а и Доган с Борисов, които подкрепят един престъпен режим в Русия!

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  10. 10 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    Хубав анализ , Г-н Кюранов !

  11. 11 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3401 Разстроено

    До коментар [#4] от "Боян Таксиров":

    Само ако може да спреш да защитаваш световния комунизъм, левичарството и руския народ.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  12. 12 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    Жужо ще го отрежат всички. Ердоган започна, ще го довършат китайците, а ще го овесят своите

  13. 13 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#11] от "trollhunter":

    Хм, комунист от съветски тип никога не съм бил, няма и как да бъда. Руският народ в момента явно е покварен от режима на Путин така както германският беше покварен от Хитлер. Но германският народ оцеля и се нормализира, защо да не пожелаем същото и на руския?

    А какво му е лошото на левичарството?

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  14. 14 Профил на qrx071132321
    qrx071132321
    Рейтинг: 207 Неутрално

    ПАТРАРХ НЕОФИТ (Симеон Николов Димитров)
    Професия: Духовник
    Месторабота: Софийска митрополия
    Партийна принадлежност: Безпартиен.
    Възраст към момента на привличане/назначаване: 38 години.
    Категория сътрудник: АГЕНТ.
    Псевдоним: „СИМЕОНОВ”.
    Структура: Шесто управление на ДС за борба с идеологическата диверсия.
    Дата на привличане/назначаване: 20 октомври 1983 г.

    Характеристика:
    „Демонстрира безпределна вярност и любов към Съветския съюз, съветския народ, към работата и линията, която провежда Руската православна църква. Архимандрит Неофит е интелигентен, с много добра обща и богословска подготовка. очертава се като перспективен духовник", Шесто управление на ДС, октомври 1983 г.
    Силно религиозен, привързан към църквата, епископ Неофит се оформя като един от консервативно настроените млади висши духовници, радетели за запазване на старите традиции в православната църква. Особена активност в разширяване на религиозната дейност прояви след започналите в социалистическите страни процеси на преустройство и демократизация и най-вече след проведеното в СССР честване на 1000-годишнината на Руската православна църква. Започна открито да поддържа тезата за пълна самостоятелност и ненамеса на държавата в религиозната дейност и църковното управление", Национална служба за защита на конституцията, март 1990 г.

    Досието на агент „СИМЕОНОВ"
    Делото, което е запазено в архива, съдържа само 16 листа. То е прочистено, а архивните документи в него са част от личното дело на агент „СИМЕОНОВ", псевдонимът, под който Шесто управление на ДС за борба с идеологическата диверсия вербува Неофит през 1983 г. Делото е оформено е според правилата на оперативния отчет (съответен печат на последната страница) едва през 1996 г. Дотогава върху материалите по делото е могло да се извършва интервенция.

    ТОВА МОЖЕ ЛИ ДА Е ДЪРЖАВА И ТОВА МОЖЕ ЛИ ДА Е ЦЪРКВА – ТОЗИ НА КОЙ СЛУЖИ
    СЕГА СИ ПРЕДСТАВЕТЕ КОЙ Е РАДЕВ, КОИ СА ХОРАТА ОТ СЛУЖЕБНИТЕ ПРАВИТЕЛСТВА, КОИ СА БКП, ВЪЗРАЖДАНЕ И ДОКЪДЕ СА СТИГНАЛИ ПИПАЛАТА НА РУСКИЯ ОКТОПОД!

  15. 15 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3899 Неутрално

    Русия губи лошо в Украйна и тежките последици за нея ще бъдат много повече от войната в Афганистан!

    shlshlshlshl
  16. 16 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3899 Неутрално

    Жужо ще го отрежат всички. Ердоган започна, ще го довършат китайците, а ще го овесят своите
    —цитат от коментар 12 на Хи-хи


    Ердоганчо е слаб геополитически играч,от него нищо не зависи,той е зависим от САЩ,ЕС,Китай и Русия...

    shlshlshlshl
  17. 17 Профил на newbiee
    newbiee
    Рейтинг: 233 Неутрално

    В текста е необходима корекция "...от десетки хиляди, ще станат стотици хиляди жерви..."

  18. 18 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3401 Весело

    До коментар [#13] от "Боян Таксиров":

    Комунист от западен тип ли си? Като Бърни Сандърс и Ноам Чомски ли? Откъде мислиш те черпят вдъхновението си?
    Или си постмодернист? Може би социалдемократ? Феминист?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  19. 19 Профил на Simeonka Stankusheva
    Simeonka Stankusheva
    Рейтинг: 18 Неутрално

    До коментар [#3] от "trial_jezz":

    Верваш ли си

  20. 20 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1672 Гневно

    дрОгарьо
    пак сте в перманентно голямо междучасие с АКО!
    Много много много харесвам децата на висшата комуноидна номенклатура да ми обясняват какво се случва през 2022 г
    Може да се запишете доброволец дрОгарьо!!!

  21. 21 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#18] от "trollhunter":

    Благодаря за интереса към мен.
    Етикети не си слагам. Нека кажем, че по убеждения съм ляв либерал, най общо казано. Чел съм много от книгите на Ноам Чомски и съм напълно съгласен с него. Бърни Сандърс също звучеше добре в предизборната си кампания и по принцип. Казваше съвсем нормални и логични неща, реалност в Европа, но които за промитите мозъци от корпоративната пропаганда в САЩ звучаха като "комунизъм" или "престъпмисъл"

    Социалдемократ също съм, да. А идеята на феминизма звучи съвсем нормално, но реализацията и във вид на войнстваща агресивна секта е контрапродуктивна на целите му. С концепциите на постмодернизма не съм добре запознат, да се определям по тях. Предполагам едни биха ми допаднали, други може би не толкова.

    Днес в САЩ има корпоративна диктатура и олигархия, която се опитва да се легитимира чрез "Пазара", но реално пазар там няма - има монополи. Т.е. имаме пазарна идеология. В Русия и Китай пък има идеологическа диктатура, която също използва методите на първобитния капитализъм. Там обаче идеологията е националистическа, патриархална, расова, културна и религиозна(поне в Русия - православний мир). Социалдемокрация и ляво управление няма нито в единия, нито в другия лагер.

    В крайна сметка, наблюдаваме конвергенция на режимите, породена от концентрацията на капитали и власт.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  22. 22 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 906 Неутрално

    Само за минути след речта на Путин бяха изкупени всички самолетни билети до Турция и Армения.

    Толкова за готовността на руснаците да воюват за Путин!

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  23. 23 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3401 Весело

    До коментар [#21] от "Боян Таксиров":

    Нямам никаква идея какво означава "ляв либерал". Нямам си и идея как "либерал" може да ходи да крещи по време на чужди речи или да иска някой да бъде дигитално изтрит.
    Ноам Чомски на въпроси за кланетата в се се серето винаги е казвал, че неправилни хора са взели властта, но така и не даде пример къде и кога правилни хора са взели властта.
    Бих могъл да ти препоръчам книги на Волтер, но няма да ги прочетеш.
    И затова само ще кажа, че докато всичката тая гнусна религия не бъде низвергната, ще имаме огромен проблем.
    Постмодернистите са комунисти, които видяха несъстоятелността и престъпленията в се се сера и китай, затова решиха да се "ребрандират". От тях тръгна дивотията за всеобщата релативност(всичко е относително) и "моята истина".
    Затова сега всичките искате да кажете, че путин бил "фашист" или "нацист", защото на вас също се трупат неговите престъпления. Как точно кгб/нквд/чк/ фсб не са били комунисти?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  24. 24 Профил на Doge
    Doge
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    Всъщност знаещите историята си спомнят, че февруарската революция 1917г я провеждат не кой да е 450 000 мобилизирани , които е трябвало да бъдат пратени вокопоите. Е и те , както и сега не са умирали от кеф, да бъдат убити или осакатени, за това вдигнали революция и изхвърлили царя. Историята се повтаря.

    Слава Україні!
  25. 25 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#23] от "trollhunter":

    Отваряме дълга тема, даже няколко, и може би тук не е мястото им, въпреки, че дискусията си заслужава.

    Понеже спомена за "моята истина", кажи ми, има ли универсална истина и ако да, коя е тя?

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  26. 26 Профил на Born
    Born
    Рейтинг: 617 Неутрално

    Преди да изречеше думичката "мобилизация"/па макар и само да е частична/ Путин трябваше да направи правилен прочит на Историята. По точно на историята за Февруарската и Октомврийската революции и събитията, които ги предшестват тези две наистина епохални събития в историята на Русия и човечеството. Ако го беше направил щеше да разбере, че и двете са продуктувани от една страна от неуспехите на руската армия на фронта, но и преди всичко от непрестанните мобилизации на трудоспособно руско население през 1916г. Мобилизациите на активно и работоспособно мъжко население предизвиква икономическа криза, глад и социални брожения в руските села и градове, което пък е благодатна почва за всяка една революция. Съответно пренася и недоволството на това население в армията, като при това му дава оръжие в ръцете, което да го използва срещу властта. Щеше да знае и че болшевиките идват на власт през 1917г. единствено благодарение на армията/ не на редовната царска армия, а на тази на мобилизирани селяни и работници/, на които Ленин е обещавал незабавен край на войната и демобилизация. Май, както изглежда Историята е отредила на Путин ролята и съдбата на злощастния Николай Втори. Тук големият въпрос обаче е какво ще се случи след необратимото - новата Революция и дали ще има и кой ще бъде новият Ленин ?

  27. 27 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3401 Неутрално

    До коментар [#25] от "Боян Таксиров":

    Има природни закони и няма начин социалният конструтивизъм да ги пренапише. Невъзможно е. Пирамидата на властта е пряко отражение от пирамидата на компетеност. Чувал си за пирамидата на Маслоу, нали?
    Ако ме питаш за "морала", бих те пренасочил към Златното правило. Оттам нататък всеки си преценявам сам за себе си. Според акъла и способностите си. Но от твоя отбор искате да приравните личните вкусове и предпочитания към фактите и няма как да стане.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  28. 28 Профил на paшucm
    paшucm
    Рейтинг: 1796 Неутрално

    Джуджето набира "частично" пушечно месо на хора между 18-70 г. Частично е защото 80 годишните няма да участват.

  29. 29 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#18] от "trollhunter":Благодаря за интереса към мен. Етикети не си слагам. Нека кажем, че по убеждения съм ляв либерал, най общо казано. Чел съм много от книгите на Ноам Чомски и съм напълно съгласен с него. Бърни Сандърс също звучеше добре в предизборната си кампания и по принцип.
    —цитат от коментар 21 на Боян Таксиров


    Чомски е интелектуален мошеник. Сандърс си е социалист. Нищо либерално няма нито у единия, нито у другия.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  30. 30 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2260 Любопитно

    Проблема не са глупостите на вече дъртия соросят , а родовата памет..!! Така да прецакаш баща и майка !!!!? Всъщност нормално действие за един либерал ... Как пък нищо не е прихванал от бащата ...Няма логична мисъл ,няма теоретична подготовка ..има едно голяма близ/близ на господаря !

  31. 31 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1900 Неутрално

    До коментар [#16] от "dfjftriktrcdt":

    Но силно надува свирката. А понякога требе некой директно да каже, че царят е гол

  32. 32 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3390 Разстроено

    Това, за съжаление, може да означава по-нататъшна ескалация на войната, повече жертви и разрушения...

  33. 33 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#27] от "trollhunter":

    Има природни закони, но кой как ги тълкова е явно въпрос на лични предпочитания и интереси. Пирамидата на властта НЕ Е отражение на пирамидата на компетентност, иначе Боко, Тръмп, Путин и цяла плеяда диктатори от третия свят и техния антураж щяха да са елита на обществото. Но не са. Те са диваци.

    Пирамидата на Маслоу е пирамидата на потребностите и тя няма нищо общо с компетентностите. Този модел просто казва, че ако в човека потребностите от по нисше ниво не са задоволени, не могат да се появят потребности от по висше ниво.

    Аз не знам в кой отбор ме причисляваш, защото не искам да променям и приравнявам личните вкусове и предпочитания на никого, но, забележи, НЕ търпя някой да се опитва да моделира и моите.

    Не би трябвало да съм нечии проблем.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  34. 34 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1461 Неутрално

    Началото на края на РФ.

    За едни благата, за други ла*ната
  35. 35 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1325 Неутрално

    Синът на яко червения другар Чавдар Кюранов (този син открай време е на западни хранилки) и агент Богдан (това ченге бе оповестено от комисията по досиетата), т.е. Веселин Дремджиев обсъждат.......Русия:)))).
    Децата на комунистите и червените ченгета срам нямат.

  36. 36 Профил на ironhorse
    ironhorse
    Рейтинг: 906 Неутрално

    Дами и господа ... днес путин официално даде старт на разпада на руската педерация.
    Росгвардия е в Украйна и няма кой да пази джуджето.
    Още днес ще има убити в центровете за мобилизация.
    Руснаците искаха унищожение на Украйна и украинците, а получиха жестока диктатура, затваряне в границите, глад, безработица и гарантирана смърт за мобилизираните.
    Да им е честит Путин

    Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
  37. 37 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 2605 Неутрално

    До коментар [#21] от "Боян Таксиров":Нямам никаква идея какво означава "ляв либерал". Нямам си и идея как "либерал" може да ходи да крещи по време на чужди речи или да иска някой да бъде дигитално изтрит. Ноам Чомски на въпроси за кланетата в се се серето винаги е казвал, че неправилни хора са взели властта, но така и не даде пример къде и кога правилни хора са взели властта. Бих могъл да ти препоръчам книги на Волтер, но няма да ги прочетеш. И затова само ще кажа, че докато всичката тая гнусна религия не бъде низвергната, ще имаме огромен проблем. Постмодернистите са комунисти, които видяха несъстоятелността и престъпленията в се се сера и китай, затова решиха да се "ребрандират". От тях тръгна дивотията за всеобщата релативност(всичко е относително) и "моята истина". Затова сега всичките искате да кажете, че путин бил "фашист" или "нацист", защото на вас също се трупат неговите престъпления. Как точно кгб/нквд/чк/ фсб не са били комунисти?
    —цитат от коментар 23 на trollhunter


    Настрана останалото, но между фашизма и комунизма има едно плавно преливане. И двете доктрини са етатистки, и двете отхвърлят концепцията за индивидуалните права. Това, че кгб били комунисти, има толкова значение , колкото това , че Мусолини е бил социалист и, че фашизмът всъщност възниква в среди на разочаровани марксисти. Китайският модел също придобива все по-отчетлив национал-социалистически вид, защото в края на крайщата единствено въпросът за частната собственост и - евентуално степента на милитаризиране на обществото, както и националистическата пропаганда отделят по-отчетливо двата вида тоталитарна система.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  38. 38 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3401 Весело

    До коментар [#33] от "Боян Таксиров":

    Компетентост, власт, потребности са си в пряка връзка. Оттам ти се губи логическата връзка защо и как.
    Да си чувал лафа " апетитът идва с яденето" ?
    Няма никакво значение как ти тъкуваш гравитацията и еволюцията. Няма и значение как тълкуваш закона на Ом.
    Как в този разговори намеси сбъркания ни преход?
    Всичките апологети на комунизма сте проблем. Но преди това беше споменал Ноам Чомски? Къде и кога "революция" е довела на власт правилните хора? Робеспиер ли или ленин, мао, пол пот?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  39. 39 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3401 Весело

    До коментар [#37] от "БОНГО":

    Само защото разглеждате нещата двуизмерно. А те са поне триизмерни.
    Затова търсите повърхностни прилики между тоталитарни режими, които не си приличат изобщо.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  40. 40 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3873 Неутрално

    Старкрафт:

    Зергите нападат тераните. Високоразвитите протоси помагат на тераните.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  41. 41 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 9296 Неутрално

    До коментар [#3] от "trial_jezz":

    Ами, общо взето, това, което аз забелязвам, е че на няколко стотин години Запада се полакумява за ресурсите на Русия, тръгва да я закача,
    ===================
    Що пишеш глупости...Европа и Запада си плащахме като поп за ресурсите им, докато самите рашисти не започнаха да спират газа докато напълно го спряха, нападнаха Украйна те ако не си забелезал и искат нов световен ред...Запада ли ги накара да прекрояват света?Този път са агресори и никакви глупости за отечествена война няма да минат...

  42. 42 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4788 Любопитно

    За България най-умният ход е да обяви веднага война на Русия!
    После няма да остане нищо за нас!

    [email protected]
  43. 43 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4788 Неутрално

    Вече изглежда съвсем реалистично Киев да надвие руските агресори !
    Володимир Зеленски мисли за победа!

    [email protected]
  44. 44 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4788 Неутрално

    Русия вече загуби около 800 000 души....
    Украйна понесе малки бойни загуби.
    Но за разлика от Русия, нейните сили са силно мотивирани и са въоръжени от Запада с най-съвременна военна техника!

    [email protected]
  45. 45 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5496 Неутрално

    До коментар [#9] от "plamen_b":

    Лъжльо, Борисов НЕ подкрепя агресора путлер. Сам не вярваш в лъжите си, но като едно зомби повтаряш мантрата, та да скриеш срама, че пъпъджиите и бекапето не дадоха оръжие на Украйна. А дейбъристите кротуваха плашливо.

  46. 46 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    Понякога синовете са срам за бащите си.
    Бащата имал едни идеи, следвал ги цял живот, благодарение на привилегиите си изучил добре синът, а когато бащата починал синът се отказал от идеите на бащата и започнал публично да го опровергава.
    Измяната към родината е тежко престъпление и се наказва от закона, а измяната към рода е тежко престъпление, което се наказва с пренебрежение.
    -
    Чавдар Кюранов
    Кюранов е член на БКП от 1948 г. Представител на България в Икономическата комисия на Европа към ООН в Женева (1965 – 1971), старши съветник в Съвета по човешки ресурси към Държавния съвет на НРБ (1971 – 1982). През 1988 г. е изключен от БКП, но на следващата година членството му е възстановено. Член на Висшия съвет на БСП (1990 – 1998) и председател на Обединението за социална демокрация в БСП, заместник-председател на БСП (1990 – 1991).

    Истината рано или късно излиза наяве.
  47. 47 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4788 Любопитно

    До коментар [#46] от "Мариана Кълвачева":

    Сефте !

    [email protected]
  48. 48 Профил на constatator
    constatator
    Рейтинг: 842 Неутрално

    "Не на мо(г)билизацията!" (Игра на думи "могила" на руски означава "гроб").

    Днес в Русия ще бъде направен опит за провеждане на антивоенен протест в цялата страна.

    Организатор е движението "Весна" ("Пролет").

    "Сега войната ще дойде наистина във всеки дом и всяко семейство. Преди властите ни казваха, че воюват само "професионалистите" и те ще победят. Стана ясно, че не побеждават и на фронта почнаха да изпращат затворници. А сега е обявена мобилизация. Това означава, че хиляди руски мъже — наши бащи, братя и мъже ще бъдат хвърлени в месомелачката на войната. За какво ще умират? За какво майките и децата им ще проливат сълзи", се казва в обръщението на "Весна", с което се призовава днес във всички руски градове хората да излязат на антивоенен протест.

    Междувременно над 20 руски правозащитни организации призоваха руските военни да отказват да участват във войната в Украйна или да се предават в плен преди влизането в сила на новия закон, който предвижда наказание затвор.
    https://faktor.bg/bg/articles/novini-svyat-ne-na-mob-g-ilizatsiyata-v-rusiya-shte-napravyat-opit-za-antivoenen-protest-v-tsyalata-strana

  49. 49 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#30] от "dejmos":

    Ама те местните американски тролове са все млади хора, родени в "демокрация" и хал хабер си нямат от история на България.
    Затова и няма да те разберат.
    За тях предателството е нещо като лъжата и измамата, приемливо и добро.
    Техните ценности са за канала на човечеството, но понеже са природно тъпи и училищно необразовани, няма как да стане.
    На тях ще им отмъщават ... децата им.
    Само почакай.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  50. 50 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#38] от "trollhunter":

    Компетентността, властта и потребностите БИ ТРЯБВАЛО да са в пряка връзка, но невинаги са. Има много властимащи, които не са компетентни и чийто потребности също не са най възвишени. Затова дадох примери, и то не само от нашия преход, като Боко, но посочих и Тръмп, и Путин, както и всякакви други диктатори.

    Десните се опитват да представят идеологията си като природни закони. Виждам, че и ти го правиш. Но не можеш да го докажеш. Аз например не смятам, че десните са най еволюирали и че те трябва да ни управляват.

    Ако ти и подобните на теб мислите, че левите сме проблем, то тогава вие наистина имате проблем. Защото се опитвате да наложите вашия ред и идеология със всякакви средства, и не търпите инакомислещи. С опитите си да маргинализирате тези, които не ви харесват, вие доказвате, че се различавате от цитираните от теб Ленин, Пол Пот и т.н. единствено по средствата, и то не винаги.

    Аз специално никъде не съм застъпвал идеята, че трябва да има революция, а постепенна промяна на обществото и държавата към по хуманен и справедлив ред посредством промяна на различни нива и най вече в мисленето и действията на хората. Това, за такива като вас, вероятно е проблем. Е, и вие сте проблем пък за други.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  51. 51 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#34] от "Evo K":

    Да, точно така.
    Вървял ли си в планината след стадото и най-вече след коча ?
    Ти пък от къде ще знаеш, след като главата ти е все в телефона и компютъра.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  52. 52 Профил на pol291090288
    pol291090288
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Вървим към война.Ние и Европа скоро ще изчезнем.

  53. 53 Профил на pol291090288
    pol291090288
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#42] от "karabastun":


    ти пълен идиот ли си или само трол?

  54. 54 Профил на Сара
    Сара
    Рейтинг: 1040 Неутрално

    “ Руската армия тогава ще нарасне с един порядък - досега говорехме за стотици хиляди - отсега ще говорим за милиони.”

    Ще мобилизират 300К. За какви милиони бълнуваш? Да се беше извинил в послеписа си за дезинформацията, дето я ръсиш!

  55. 55 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#52] от "pol291090288":

    Сега голямото шубе е къде ще падне първата ракета, за Албиона погребението на кралицата може да е зловещ знак, краят на епоха и краят на империята въобще.
    Предполагам, че в МИ6 вече има тиха паника.
    За САЩ няма да говорим, те отдавна нямат връзка с главния мозък, а Леонид Байдън не помни дали е напикан или не.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  56. 56 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3899 Неутрално

    До коментар [#16] от "dfjftriktrcdt":Но силно надува свирката. А понякога требе некой директно да каже, че царят е гол
    —цитат от коментар 31 на Хи-хи


    ++++++++++++++++++

    shlshlshlshl
  57. 57 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3401 Неутрално

    До коментар [#50] от "Боян Таксиров":

    Светът не е двуизмерен, щом дори това не разбираш няма смисъл да продължаваме.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  58. 58 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3401 Неутрално

    До коментар [#50] от "Боян Таксиров":

    Какво означава "постепенна промяна" ? Крещене на чужди речи? Дигитално изтриване на "опасните" ? Насилствено налагане на чужди ценности? Какво означава "хуманен и справедлив ред" ?
    Премахване на пирамидите, които наричате "несправедливост" ?
    Определено не разбираш какво значи природен закон. Явно не знаеш и че всички феминистки са си марскистки. И очевидно не разбираш, че ако направиш мъжете жени, а жените мъже разрушаваш социалната тъкан. Което е и целта на занятието.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  59. 59 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#58] от "trollhunter":

    До коментар [#58] от "trollhunter":

    Поспененна промяна означава развитие на демокрацията и социалната справедливост, все по голяма защита на правата на човека и възможност за всеки да се развива и да избира себе си. Това го виждам като естествен и ненасилствен процес, защото кореспондира с естествените човешки стремежи.

    Пирамидите са несправедливост, когато са изкуствени и се поддържат с демагогия, социален инженеринг, пропаганда, политика, закони, икономическа принуда и дори насилие.

    Не ме интересува какви са феминистките - ако са за равенство между половете, аз съм за. НЕ виждам нищо лошо и в това, което пропагандата нарича "неомарксизъм".

    Никой не иска да прави мъжете жени, а жените мъже. Това са пълни глупости.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  60. 60 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3401 Весело

    До коментар [#59] от "Боян Таксиров":

    Както съм казвал много пъти - докато не разберете, че светът не е честен и природните закони означават пирамиди ще има проблем. Всичко, което казваш, води до антиутопии и огромни социални проблеми.
    А най-нелепото е, че се опитвате дори да контролирате каква лексика може и не може да се ползва. Считаш, че не си съветски комунист, но използваш логиката им.
    Не виждаш нищо лошо в цялата работа, докато някои от твоя отбор не реши, че трябва да млъкнеш и не трябва да работиш в конкретната фирма.
    Бас хващам, че според теб Джордан Питърсън и Андрю Тейт са "опасни" и не трябва да имат право на свободно изразяване, нали?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  61. 61 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#60] от "trollhunter":

    Ако приемем, че светът не е честен, тогава какви ценности ще ни ръководят? Няма ли да се избием взаимно, всеки преследвайки своите интереси, стремейки се да прецака другите? Очакваш ли някой да приеме, че е обект на нечестно отношение и да се примири с това, вместо да се бори и да отвърне, когато и както може?

    Никой от "моя отбор" не ми е казвал да млъкна и че не трябва да работя някъде. Ако някой ми го каже, ще му отвърна да го д*ха.

    Само Джордън Петерсън съм слушал и гледал и определено НЕ съм съгласен със тезите му. Но нека си говори, не ми пречи :)

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  62. 62 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    До коментар [#60] от "trollhunter":

    Природните закони означават борба, не означават примирение, щото такъв бил света. Така че тия пирамиди, когато са създадени с насилие, ще бъдат разрушени или преконфигурирани пак с насилие.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  63. 63 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3401 Весело

    До коментар [#62] от "Боян Таксиров":

    Хаха! Няма никаква принципна разлика между теб и "съветските комунисти". Все едно цитираш маркс. Много жалко, но за толкова ти стигат силите.
    Затова толкова усилено твърдиш, че путин не е като теб.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  64. 64 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7304 Неутрално

    Жуков отговорил: "Никакъв проблем! Просто заповядвам настъпление и калкулирам 30% загуби."
    Не знам , защо руските майки още не са излезли и не са измели Путин. Те са най-голямата сила.

  65. 65 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1672 Весело

    До коментар [#34] от "Evo K":

    Когато сте прав - прав сте!!!

  66. 66 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1672 Весело

    До коментар [#42] от "karabastun":

    Можете ли да се напънете ооооще мъничко
    Мисля че не въпреки че Айнщайн твърди че човешката глупост е безкрайна очевидно не бил прав просто защото не ви е познавал!!!

  67. 67 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1672 Гневно

    До коментар [#46] от "Мариана Кълвачева":

    Петоколонните рубладжии
    ВИНАГИ
    са СРАМ за Отечеството!!!

  68. 68 Профил на Ivan Peev
    Ivan Peev
    Рейтинг: 713 Неутрално

    Ако путим обяви пълна мобилизация, не само това професорче, но и всичките му американски надзиратели ще напълнят гащите от страх.

    Два дебила это сила!




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK