ПАРЛАМЕНТАРНИ ИЗБОРИ 2022

  • 25.5%
  • 19.9%
  • 14.4%
  • 10.2%
  • 10.0%
  • 7.9%
  • 4.2%
  • 2.9%
  • ГЕРБ:66
  • ПП:52
  • ДПС:37
  • БСП:27
  • Възраждане:26
  • ДБ:21
  • ИТН:11
37.1%активност

Източник: "Алфа Рисърч"

Три начина България да защити своята независимост

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (119)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2748 Неутрално

    Без съюзници империите загиват.

  2. 2 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 1046 Неутрално

    Има само един начин - пълно и безусловно скъсване на всички дипломатически и търговски отношения с терористите от Русия, обявяване за персона нон грата всички руски граждани на територията на България, пълно затваряне на границата за всички руски граждани и разполагане на НАТО бази на българска територия.

  3. 3 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 673 Неутрално

    Има две основни опасности, свързани с империализма. Едната е да станеш жертва на някоя самозабравила се империя и .......САЩ многократно и грубо са са го доказвали и нарушавали Хартата на ООН, която забранява използването на война за постигане на политически цели. Най-фрапиращият от многото примери беше нахлуването в Ирак през 2003 г., което тогавашният генерален секретар на ООН Кофи Анан каза, че „не е в съответствие с Хартата на ООН“ и е „незаконно“. Но това беше само една от многото държави, унищожени от американските военни, включително Югославия, Афганистан, Либия и Сирия, към които трябва да се добави и подкрепяната от САЩ война на Саудитска Арабия срещу Йемен и Израел срещу Палестина. Другата опасност за една суверенна страна е сама да се самозабрави и да изпадне в имперските амбиции на САЩ..........

  4. 4 Профил на Йоаникий
    Йоаникий
    Рейтинг: 968 Неутрално

    Добре казано, страната ни е добре ситуирана и всякакви залитания са меко казано неадекватни. 🤔 Имперците ще продължат да ежат и бъхтят, но малките страни, гравитиращи (по различни причини) около тях, са винаги в поза "партер" и във всеки момент са пряко и безусловно зависими от кефа и мераците на вожда, докато в ЕС далеч не е същото.

    Най-високите препятствия са тези, които сами си поставяме.
  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Любопитно

    дрОгарьо смилов,
    Според Вас коалицийка с комунета, измимници, шмекери и чичко без коса от плевенските села Е ли е???
    част от защитата на Националната ни Незевисимост???

  6. 6 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 673 Весело

    Цялата статия на Даниел Смилов може да се пренапише и то много по аргументирано и фактологически правилно но в противоположна посока...... Матрицата ще е същата но не точно......

  7. 7 Профил на dejmos
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    Те в момента в Пловдив , пред паметника на съединението стоят с нелепо полирани , архаични фрезовани АК47.
    Българската армия никога не е воювала с това оръжие бе , олигофрени изпаднали.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  9. 9 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 833 Неутрално

    Тоя грантов играч говори за независимост. Да, България сега е независима - нищо не зависи от нея. За каква независимост става въпрос след като страната е в НАТО и ЕС, и изпълнява решения взети от чужденци ? За каква независимост става дума след като страната е оплетена от грантови образи като теб, които от сутрин до вечер са на тв екрана и по медиите ? Как да се опазим от американската империя ? Нейният антураж е тук - Атлантически съвет, Антлантически клуб, "Америка за България", "Отворено общество", твоя център за някави пишман стратегии, другите центрове, институти и какво ли не друго. Американски войници редовно тъпчат по нашата земя, даже преди време нахлуха въоръжени в някакво помещение с обикновени българи.

  10. 10 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    Позволявам си да постна един разговор, който ми направи впечатление :

    Шимон Перес / Путин

    Аз му казах: вие сте на 63 години, аз съм на 93 години. Кажете, какво искате да постигнете в близките 30 години? За какво се борите? Опитвате се да дразните Америка?
    Той каза: Не.
    Иска ли Америка част от Русия? Не.
    Имате ли недоразумения с Обама?
    Той каза: А вие защо питате?
    Казах му: Вижте, аз не съм шпионин, може да говорите с мен за всичко.
    Той попита: Какво мислите?
    И аз казах: Америка ще спечели, без значение какво правите.
    Защо? – попита той.
    Защото те са щастливи, а вие не сте.

    По-нататък му казах:

    Когато американците се събуждат сутрин, какво виждат? Мексико е на юг, те приемат мексиканци в своята страна. Канада е на север, те са много добри приятели с канадците. А вдясно и вляво има риба във водата. За какво трябва да се безпокои Обама?
    А вие? Вие се събуждате сутрин до своите съседи. Кои са те? Япония, Китай, Афганистан! Боже мой! Те знаят, че имате огромни земи, но на никого нищо не давате. Притежавате 20 процента от прясната вода в света, но нищо не давате. Така че когато снегът в Сибир се стопи, какво ще видите отдолу? Китайци! Защото на изток китайците са много, а руснаците – малко.

    Второто, което му казах:

    В Америка съотношението между размера на земята и числеността на населението е по-добро. При вас е лошо. Двайсет милиона квадратни километра! Боже мой! Но вие нямате толкова хора. Вашите хора умират. Не се заблуждавайте от аплодисментите и от това какво говорят за вас. Те няма да ви простят. Защо руснаците живеят само 62 години, докато американците доживяват до 82 години?

    И тогава му казах: вие се държите като цар.

    Казах му още: Какво са направили царете ви? Построили са два града, Санкт-Петербург и Москва, те са като витрини. Всичко, за което се сетите, ще го намерите там. Останалата част на Русия е като Нигерия, но покрита със сняг. Вашите хора умират. Вие не им давате живот. Мислите, че ще ви простят?

    Защо Америка е прекрасна? – го попитах.

    Защото са дарители. Защо Европа има проблеми? Защото чака дарения. Америка дава. Хората си мислят, че това е така, защото американците са щедри. Аз мисля, че е, защото са мъдри. Ако давате, вие създавате приятели. Най-полезната инвестиция е да създаваш приятелства.

    Америка имаше мъжеството да приеме плана Маршал, да отдели огромен залък от нейния БВП, за да го даде на онази умираща Европа. И в този смисъл показаха, че това е най-добрата инвестиция в света.

    В онази Европа нямаше нито една страна, която да не е била империя. Французи и англичани, португалци, всички. И какво се случи? Бяха изритани отвсякъде и останаха без нищо. Англия, най-голямата империя – от изток до запад, в която слънцето никога не залязваше, на всички океани – но дори неагресивните индийци ги изгониха и ги оставиха само с три малки острова, с които не знаят какво да правят.

    Повярвайте ми, казах на Путин, враговете и враждата водят до най-големите загуби в живота.
    Вие инвестирате в глупост.

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  11. 11 Профил на selqnin
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    Бих добавил и четвърта точка:
    Увеличаване на отбранителния капацитет. И понеже това не може да стане от днес за утре, незабавно разполагане на части на НАТО у нас, с цялото съпътстващо ПВО и т.н.

  13. 13 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Весело

    До коментар [#9] от "fcv251055839":

    Разбирам, че мечтаете алкашки войници да тъпчат нашата земя,
    но за Ваше съжаление и за моя радост
    това НИКОГА НЯМА ДА СЕ СЛУЧИ!!!
    Нали сте чувал за ЧЛЕН 5 от Вашингтонският договор!!!

  14. 14 Профил на half truth
    half truth
    Рейтинг: 2001 Неутрално

    Третата световна иде.

  15. 15 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#10] от "nessarox":

    Путин не си е взел никаква поука от този разговор. А е трябвало.

  16. 16 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#9] от "fcv251055839":

    Искаш СИВ и Варшавски договор? Бягай в Ресия, че нещо имат проблеми с моГилизацията рашистите. Никаква полза от теб, интернет войн!

  17. 17 Профил на MPetr
    MPetr
    Рейтинг: 673 Неутрално

    Смилов...... ""''На погребението на Едуард VII през 1910 г. цар Фердинанд е запечатан като равноправен член на семейството на европейските суверени и бля-бля.....и бля """""......... Чети повече младеж ейййй...... През май 1910 г. европейски кралски особи се събират в Лондон за погребението на крал Едуард VII.
    Сред скърбящите са деветима управляващи крале.
    ......
    Четирима от тях по-късно са детронирани, а един е убит. Само до пет години Великобритания и Белгия са във Война с България и Германия.
    И само пет от деветте монархии, представени на снимката, оцелеяват до ХХI в....... банда боклуци запиват и играят комар до сутринта а после вкарват Европа във война с милиони жертви....... Смилов, Смилов........

  18. 18 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5326 Неутрално

    До коментар [#10] от "nessarox":

    +++!

  19. 19 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#9] от "fcv251055839":Искаш СИВ и Варшавски договор? Бягай в Ресия, че нещо имат проблеми с моГилизацията рашистите. Никаква полза от теб, интернет войн!
    —цитат от коментар 16 на Vesselin Velkov


    Русия

  20. 20 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#12] от "pafaka22":

    Подкрепям напълно!

  21. 21 Профил на Josif Stanislavski
    Josif Stanislavski
    Рейтинг: 892 Неутрално

    До коментар [#3] от "MPetr":

    класическа руско съветска матрьошка ... я посочи държава , където "империалистите САЩ" са довели до упадък и обедняване ? Една поне държавичка ...
    Чувал ли си например за Пуерто Рико , просто един малък пример да ти дам ...1948 г. там се провежда референдум, дали острова да стане част от САЩ със статута на щат ... Референдумът е положителен , но има срок - 50 години ... 1998 г. се провежда отнво референдумм , дали Пуерто Рико да се отдели като самостоятелна държава или да продължи да е част от САЩ ... Ами познай , товарищ матрьошка , какъв е резултата ...
    Не казвам ,че САЩ не са допускали грешки , НО да твърдиш ,че са империалисти е Опорка от ссср времената ... Те свършиха пич, нищо ,че кремълския дребосък се опитва да ги възроди ...Нали знаеш,че няма да му се получи . Крайно реме е матрьошките да се събудите, не ли ?

    обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
  22. 22 Профил на putinxujlo
    putinxujlo
    Рейтинг: 3431 Весело

    👍🏻
    В Холандия през септември се провежда референдум за присъединяването на Русия към Холандия.
    https://twitter.com/obk/status/1572851375817506816?t=EnP0ATiyRnCs-8kEad0KWw&s=19

    Възможно в България да се проведе референдум за присъединяването на Русия към България. Защо не? Ние сме по-зле от Холандия? И кралят български е още жив

    "Чуждестранен агент"
  23. 23 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#17] от "MPetr":

    По времето на Фердинанд и синът му Борис, след всички катастрофи , България остава регионален хегемон, с който всяка велика сила се съобразява . Комунистическата гняс ни прави последни отрепки , с които някви планински селяни ит Македония и Албания се гаврят. Друго няма значение.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  24. 24 Профил на aiv441115305
    aiv441115305
    Рейтинг: 351 Неутрално

    До коментар [#10] от "nessarox":

    Чудесен пост! Много показателно... За който може да чете и разсъждава със собствената си глава. Като чета част от коментиращите с такова настървение подкрепят агресията на Русия срещу невинни хора и ми става мъчно. Толкова къса памет.

  25. 25 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    За да сме независими, първо трябва да излезем от НАТО и ЕС.
    В момента страната ни има условен суверенитет.

  26. 26 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 5857 Неутрално

    До коментар [#10] от "nessarox":

    +++++++++++++++++

  27. 27 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2020 Неутрално

    Три начина България да защити своята независимост
    *********
    Само един е и е много простичък.
    Не гласувайте за ПП, защото
    - купуваха газ от ГАЗПРОМ с 30% по-скъпо и така финансираха допълнително войната на Путин в Украйна.
    - не дадоха оръжия на Украйна

    Не гласувайте за БКП/БСП, защото
    - са кремълско прокси
    - не дадоха оръжия на Украйна

    Не гласувайте за ДБ, защото
    - не дадоха оръжия на Украйна
    - управляваха и искат да управляват с кремълското прокси БКП/БСП

    Откъсването от кремълската орбита е свързано с ограничаване на възможността да управляват всякакви кремълски креатури.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  28. 28 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    Без съюзници империите загиват.
    —цитат от коментар 1 на deaf



    Няма империя която да търси съюзници - всичките те търсят васали . Лошото е, че империите си купуват васали, а васалите се налагат на обществото . Последния най-ярък пример е банкянския поток на васала - простак .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  29. 29 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#25] от "Virgin":

    Предпочитаме НАТО и ЕС пред СИВ и Варшавски договор.

  30. 30 Профил на Josif Stanislavski
    Josif Stanislavski
    Рейтинг: 892 Неутрално

    До коментар [#9] от "fcv251055839":

    това че те дразнят "краварите" е разбираемо - зяпаш по цял ден в Ютуб киро брейка, киро скалата, онова ветеринарно изпражнение пасков, оня "атакиста" цанов и подобни извратеняци ...Но я кажи , с ръка на сърцето - някой американец нещо лично на теб , тук в България да ти е сторил...Та ти освен посланника отвреме на време по телевизора , дълбоко се съмнявам да си видял някой на живо ...нали?
    За това един съвет - спри да слушаш изпражнения като горепосочените и ще видиш ,че света е красив и американците не са някакво "световно зло" ...Напротив . Историята има десетки примери за американските помощи. само за любимата ти путландия са го направили 3 или 4 пъти ...И можем да кажем, че благодарение на тях , днес имаме едно полудяло джудже в Москва, готово да изпепели цялата планета...и ти обичаш подобен социопат.не е ли малко детинско , а ?

    обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
  31. 30 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6083 Неутрално

    За да сме независими, първо трябва да излезем от НАТО и ЕС.В момента страната ни има условен суверенитет.
    —цитат от коментар 25 на Virgin


    Когато бяхме във варшавския договор не напирахте толкова да излизаме.

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  32. 32 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    Добре казано, страната ни е добре ситуирана и всякакви залитания са меко казано неадекватни. 🤔 Имперците ще продължат да ежат и бъхтят, но малките страни, гравитиращи (по различни причини) около тях, са винаги в поза "партер" и във всеки момент са пряко и безусловно зависими от кефа и мераците на вожда, докато в ЕС далеч не е същото.
    —цитат от коментар 4 на Йоаникий



    Не хората са в поза « партер «, а купените по върховете .
    По-горе съм дал пример .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  33. 33 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2748 Неутрално

    До коментар [#28] от "niksan1":

    Някои империи търсят васали,но други - съюзници.

  34. 34 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#27] от "The Polite Moose":

    Казваш да гласуваме за мафията ГЕРБ и ДПС?

  35. 35 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#30] от "Alarmstufe Rot":

    Ти може и да не си напирал. Имахме ли избор, мурзилке?

  36. 36 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    До коментар [#5] от "selqnin":


    « дрОгарю Смилов … «


    Така ще се обръщаш към простака от Банкя !
    Ясно ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  37. 37 Профил на aiv441115305
    aiv441115305
    Рейтинг: 351 Неутрално

    До коментар [#28] от "niksan1":

    Да не забравяме и израждане

  38. 38 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    За да сме независими, първо трябва да излезем от НАТО и ЕС.В момента страната ни има условен суверенитет.
    —цитат от коментар 25 на Virgin


    Както и авторът е забелязал, това са съюзи, в които можеш да влезеш и излезеш по желание. Какво би ни донесло обаче излизането от тези съюзи ? Най вероятно попадане в друг съюз, от който трудно се излиза.
    Въобще, за да е независима или неутрална една държава трябва или да е въоръжена до зъби, или да много богата. Или да е достатъчно значима за света, така че света да не иска да я загуби.
    Уви, ние не сме нито едно от трите.

  39. 39 Профил на Josif Stanislavski
    Josif Stanislavski
    Рейтинг: 892 Неутрално

    До коментар [#25] от "Virgin":

    поредната съветска девственица ... няма такава независимуст , мило ...Като излезем от НАТО и ЕС , познай какво ни чака ... една такава "независимост" ще ни се случи ,че такива малоумни твари като теб, първи ще изквичите на умряло... Така че недей да балтавиш щуротии...За последните 80 г. , членството ни в НАТО и ЕС е НАЙ -ХУБАВОТО нещо , което се е случило на България ...това че ти си нещастна ( нещастен) е твой личен проблем...

    обичам Ви .... разбирам Ви ... искам да Ви помогна
  40. 40 Профил на aiv441115305
    aiv441115305
    Рейтинг: 351 Неутрално

    До коментар [#30] от "Alarmstufe Rot":

    И да искахме, не можехме да излезем

  41. 41 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    Континентална Европа е незначителна след Всв , нещо уникално в историята за последните 2500г. и за това са тия мъки . В частност и за България.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  42. 42 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    Позволявам си да постна един разговор, който ми направи впечатление :Шимон Перес / ПутинАз му казах: вие сте на 63 години, аз съм на 93 години. Кажете, какво искате да постигнете в близките 30 години? За какво се борите? Опитвате се да дразните Америка?Той каза: Не.Иска ли Америка част от Русия? Не.Имате ли недоразумения с Обама?Той каза: А вие защо питате?Казах му: Вижте, аз не съм шпионин, може да говорите с мен за всичко.Той попита: Какво мислите?И аз казах: Америка ще спечели, без значение какво правите.Защо? – попита той.Защото те са щастливи, а вие не сте.По-нататък му казах:Когато американците се събуждат сутрин, какво виждат? Мексико е на юг, те приемат мексиканци в своята страна. Канада е на север, те са много добри приятели с канадците. А вдясно и вляво има риба във водата. За какво трябва да се безпокои Обама?А вие? Вие се събуждате сутрин до своите съседи. Кои са те? Япония, Китай, Афганистан! Боже мой! Те знаят, че имате огромни земи, но на никого нищо не давате. Притежавате 20 процента от прясната вода в света, но нищо не давате. Така че когато снегът в Сибир се стопи, какво ще видите отдолу? Китайци! Защото на изток китайците са много, а руснаците – малко.Второто, което му казах:В Америка съотношението между размера на земята и числеността на населението е по-добро. При вас е лошо. Двайсет милиона квадратни километра! Боже мой! Но вие нямате толкова хора. Вашите хора умират. Не се заблуждавайте от аплодисментите и от това какво говорят за вас. Те няма да ви простят. Защо руснаците живеят само 62 години, докато американците доживяват до 82 години?И тогава му казах: вие се държите като цар.Казах му още: Какво са направили царете ви? Построили са два града, Санкт-Петербург и Москва, те са като витрини. Всичко, за което се сетите, ще го намерите там. Останалата част на Русия е като Нигерия, но покрита със сняг. Вашите хора умират. Вие не им давате живот. Мислите, че ще ви простят?Защо Америка е прекрасна? – го попитах.Защото са дарители. Защо Европа има проблеми? Защото чака дарения. Америка дава. Хората си мислят, че това е така, защото американците са щедри. Аз мисля, че е, защото са мъдри. Ако давате, вие създавате приятели. Най-полезната инвестиция е да създаваш приятелства.Америка имаше мъжеството да приеме плана Маршал, да отдели огромен залък от нейния БВП, за да го даде на онази умираща Европа. И в този смисъл показаха, че това е най-добрата инвестиция в света.В онази Европа нямаше нито една страна, която да не е била империя. Французи и англичани, португалци, всички. И какво се случи? Бяха изритани отвсякъде и останаха без нищо. Англия, най-голямата империя – от изток до запад, в която слънцето никога не залязваше, на всички океани – но дори неагресивните индийци ги изгониха и ги оставиха само с три малки острова, с които не знаят какво да правят.Повярвайте ми, казах на Путин, враговете и враждата водят до най-големите загуби в живота.Вие инвестирате в глупост.
    —цитат от коментар 10 на nessarox



    ++++++
    Благодаря за линка .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  43. 43 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Весело

    До коментар [#25] от "Virgin":

    Д Г Д
    алкашка!!!

  44. 44 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1279 Весело

    До коментар [#25] от "Virgin":Предпочитаме НАТО и ЕС пред СИВ и Варшавски договор.
    —цитат от коментар 29 на Vesselin Velkov


    Говорехме за независимост и дали днес я имаме.
    Кое не разбра?

  45. 45 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Неутрално

    До коментар [#29] от "Vesselin Velkov":

    Пред 16-та република на ссср
    тотален ДЕФИЦИТ
    пълна липса на СВОБОДА
    концлагер за един ВИЦ
    национализация
    НЕ, БЛАГОДАРЯ!!!

  46. 46 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 1878 Неутрално

    ,,Русия води имперска война в Украйна и с частичната мобилизация от вчера Владимир Путин заяви, че не иска да пусне това, което вече е отхапал от съседната държава. За всички е ясно, че има само един начин апетитното парче да се измъкне от устата на империя, настървила се за кръв.”

    Начинът е само един. Да! Смърт за агресора!

  47. 47 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Весело

    До коментар [#36] от "niksan1":

    Надявам се дори на Вас да Ви е ясно,
    че не сме 153-та/слава Богу/ и никой не може да ми държи тон на дс - ченге!!!
    Никой не е в състояние да ми казва на кого, как да казвам!!!
    Д Г Д !!!

  48. 48 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Весело

    До коментар [#37] от "aiv441115305":

    Тези копейкаджии дори не полагат усилия да се маскират!!!

  49. 49 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Неутрално

    До коментар [#39] от "Josif Stanislavski":

    "говорите" на сАвеЦка радиоточка - тя излъчва без да приема....
    Тези си ги знаем тук - не се опитвайте да му обяснявате каквото и да било - губите си времето и нервите!

  50. 50 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2852 Неутрално

    До коментар [#28] от "niksan1":Някои империи търсят васали,но други - съюзници.
    —цитат от коментар 33 на deaf



    Няма такъв случай !
    Бил ли ми дал пример ?

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  51. 51 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3815 Неутрално

    До коментар [#23] от "schwimmwagen":

    "По времето на Фердинанд и синът му Борис, след всички катастрофи , България остава регионален хегемон, с който всяка велика сила се съобразява"
    ============

    Защото..... народът има усещането за кауза или още не е бил развален по съвременния начин. От 6 милиона население, България вади почти 600 хиляди войска в Балканската война и още почти 200 хиляди в ПСВ.
    При такава национална мобилизация Украйна трябваше да извади пет милиона мъже срещу агресора.

    Еретик
  52. 52 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Весело

    До коментар [#41] от "schwimmwagen":

    "незначителна"???
    вЕрно ли???
    наистЕна ли???
    500 000 000 души население
    водещи икономики в света
    водещи технологични компании
    водещи университети и изследователски центрове....
    Много ме развеселихте, дрОгарьо!!!

  53. 53 Профил на uyg11605723
    uyg11605723
    Рейтинг: 67 Гневно

    Какво празнувате лицемери! Няма празник....никога България не е била по-зависима! Дотикаха ли ни нашите АМЕРИКАНСКИ ГОСПОДАРИ до ръба на войната! Е, радвайте се! Нищо по-лицемерно и цинично не съм чела от последните три точки на тъпата ви статия! ЧЕСТИТА ВОЙНА!

  54. 54 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    Проблемът за предлагането на България на руската империя са два.
    Руската империя е готова да подкупва политици, а както добре знаем българските политици заради това са политици.
    Вторият проблем е носталгията на много българи по комунизма който естествено се свързва с пребивавамето ни в Съветския блок.

  55. 55 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Весело

    До коментар [#53] от "uyg11605723":

    Не се напъвайте толкова :
    първо колкото и да се пънете пасоля няма да Ви плати повече и
    второ- с този напън има голяма вероятност да ударите кафявата черта....

  56. 56 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#52] от "selqnin":

    Водещи , ама някви блатни селяни като им спрат газа и петрола, се насират и преминават в режим на пестене. Ти си умилително наивен бе мой :)))

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  57. 57 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3815 Весело

    За да сме независими, първо трябва да излезем от НАТО и ЕС.В момента страната ни има условен суверенитет.
    —цитат от коментар 25 на Virgin


    Кажи ми коя страна не е с условен суверенитет? Дори САЩ, които ни се месят излишно, са обвързани с договори. Така, като го пишеш, всички държави от НАТО и ЕС са с условен суверенитет. Ами то пълно щастие няма. Ако работиш, си зависим от шефа или от Кодекса на труда. Ако не работиш, трябва да те издържа мама. Или жената, ама тогава пак си обвързан.....
    Няма как да си засадиш бостан на толкова далечна планета, че да си абсолютно независим.

    Еретик
  58. 58 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3072 Неутрално

    Не мога да повярвам но съм съгласен с поне 2/3 от написаното от Смилов. Все пак тук са важни акцентите които трябва дебело да подчертаят разликата в имперските войни на Русия и Турция. Имперската война на Русия е да защити руското население в Украйна и себе си от настъплението на враждебният съюз НАТО а имперските войни на Турция която абсолютно никой от съседите и не заплашва, са реваншистки за възраждане на мракобесната Османска империя. Така че е добре България да направи своят избор коя имперска амбиция е заплаха за България руската или турската.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  59. 59 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#53] от "uyg11605723":

    Съвсем независима беше до 1989г., така ли? И искаш това врема да се върне?

  60. 60 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    Защото..... народът има усещането за кауза или още не е бил развален по съвременния начин. От 6 милиона население, България вади почти 600 хиляди войска в Балканската война и още почти 200 хиляди в ПСВ..
    —цитат от коментар 51 на Костадин Иванов


    Което завършва с 2 национални катастрофи и изпращане на България в 9-та глуха.
    При социализма нещата започнаха да се получават, но сега отново сме една маргинализирана държавица набутана в ЕС.

  61. 61 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#51] от "Костадин Иванов":

    +1
    Мда няма какво да се добави. Към 500 хиляди минават през армията балканските войни. Въпреки краха , ПСВ за 3 години - 700 хиляди. Огромна част доброволци. Сега ми звучи като гейм ъф троунс, не мога си представя тази енергия.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  62. 62 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3072 Разстроено

    Цялата статия на Даниел Смилов може да се пренапише и то много по аргументирано и фактологически правилно но в противоположна посока...... Матрицата ще е същата но не точно......
    —цитат от коментар 6 на MPetr


    Статията е интересна и вярна по принцип. Но както вече отбелязах са важни акцентите и правилното анализиране на имперските политики на двете държави. Ако трябва да съм честен руската имперска политика е по скоро пожелание отколкото реалност и това че освободиха азовците е още едно потвърждение че Путя не никакъв руски националист и възродител на Руската империя, а някакъв ерзац.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  63. 63 Профил на uyg11605723
    uyg11605723
    Рейтинг: 67 Гневно

    До коментар [#30] от "Josif Stanislavski":

    Я кажи има ли един американец дал живота си за за освобождението ни от турско робство? Викаш "Но я кажи , с ръка на сърцето - някой американец нещо лично на теб , тук в България да ти е сторил..." - София е била срината от американските бомбардировки, и макар да не съм била родена, загинаха мои роднини! Що търсят днес мръсните кравари в Украйна? Под носа на Русия?

  64. 64 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#58] от "Julian Mall":

    Не изопачавай. Никой не е искал да напада РФ. Никой няма интерес от това. Напротив, Русия трябваше да се превърне в икономически развита страна, а се превърна в олиргахична фашистка диктатура. И не говори за руснаците в Украйна от тяхно име. Работех с доста украински фирми, и с руснаци, и с украинци. Никой не е искал Путин "да го освобождава". Напротив.
    Бягай на фронта, мурзилке, че Путин трудно ще събере 300 000. А с какво ще ги въоръжава? Не е ясно.
    https://www.bbc.com/news/world-europe-62996212

  65. 65 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3815 Весело

    До коментар [#25] от "Virgin":Предпочитаме НАТО и ЕС пред СИВ и Варшавски договор.
    —цитат от коментар 29 на Vesselin Velkov


    Да, при всички недостатъци на НАТО и ЕС, българинът живее по-добре сега, отколкото преди, и е по-свободен.

    Соцносталгиците се опират на спомените за безгрижната младост, а не на икономически съпоставки. И аз бях млад тогава, но много добре помня какво можеше да се купи с една заплата.

    Еретик
  66. 66 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#60] от "Virgin":

    На колко години си? Половината ми живот мина при социализЪма. Изобщо не се получаваха нещата и нормално беще онзи измислен строй да се разпадне. Сега е ред за разпада на РФ.

  67. 67 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#60] от "Virgin":

    При социализма бяхме негласна съветска република и по тоя случай сега го ядеме и ще го ядеме ,бахура.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  68. 68 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Весело

    До коментар [#56] от "schwimmwagen":

    Моя е на една педя под пъпа ми!!!
    Иначе не се кахърете за моята "наивност"...
    алкашка!!!

  69. 69 Профил на ramses_3
    ramses_3
    Рейтинг: 174 Неутрално

    Не се кахърете, дами и господа !
    Като ни измръзнат задниците тази зима и минем на сол и хляб,
    ще видите как всичко ще си дойде на мястото до пролетта !
    Жалко ще е че много от нас няма да преживеят зимата !
    След като Русия приключи с Украйна /наложените ни от САЩ и ЕС/
    колониални режими в Източна Европа, ще се срутят
    като . . .тютюневите складове в Пловдив !
    Що се отнася до останалите фашистки хунти в Западна Европа,
    то те ще бъдат изритани от собствените си народи !
    Животът ни ще се възстанови, отново !

  70. 70 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3072 Любопитно

    До коментар [#58] от "Julian Mall":Не изопачавай. Никой не е искал да напада РФ. Никой няма интерес от това. Напротив, Русия трябваше да се превърне в икономически развита страна, а се превърна в олиргахична фашистка диктатура. И не говори за руснаците в Украйна от тяхно име. Работех с доста украински фирми, и с руснаци, и с украинци. Никой не е искал Путин "да го освобождава". Напротив. Бягай на фронта, мурзилке, че Путин трудно ще събере 300 000. А с какво ще ги въоръжава? Не е ясно. https://www.bbc.com/news/world-europe-62996212
    —цитат от коментар 64 на Vesselin Velkov


    Много ми е интересно ние които бяхме верен американски васал 30 години дали американците направиха нещо за нас да станем развита страна обаче искали Русия да стане такава????!!!!!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  71. 71 Профил на rch191132909
    rch191132909
    Рейтинг: 223 Неутрално

    До коментар [#23] от "schwimmwagen":

    +++++

    Само съветската кочина успя да съсипе България за десетилетия напред.

    Свалиха убийци от горите и техните деца до ден днешен са малки фашисти, които ги е страх да не се наложи един ден да връщат заграбеното, за което не са работили и един час.

  72. 72 Профил на Мария Янкова
    Мария Янкова
    Рейтинг: 1975 Неутрално

    Какво се случва в България?
    Независима от империя ли е зависима?
    Кой налага пропутинския режим от 2007 с влизането на България в ЕС?
    Някой завладя медиите. Изнасяха се милиарди евро към Русия. Българите се оказахме по близо до Северна Корея, а се водим Европейци.
    Прокуратурата се оказа в тесни връзки с руската и с власт над всички институции. Крадяха се частни бизнеси с помощта на прокуратурата в полза на голям политик и могъщ бизнесмен Пеевски.
    Каква е истината за България? Кой управлява в България?

  73. 73 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3815 Весело

    До коментар [#38] от "pafaka22":

    "Въобще, за да е независима или неутрална една държава трябва или да е въоръжена до зъби, или да много богата. Или да е достатъчно значима за света, така че света да не иска да я загуби.
    Уви, ние не сме нито едно от трите."
    ============
    Почти ме разсмя.
    Такава държава няма. За да е въоръжена, трябва да е богата. Северна Корея не става и е постоянно изтръпнала. Други са богати, но търсят колективна закрила.
    За последното изискване имаше претенции Гърция, макар че и те са забавни.
    Гърците дали на света демокрацията. Хм... по-скоро думата.
    Иначе при тяхната демокрация жените не участват и има роби.

    Еретик
  74. 74 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3072 Любопитно

    Проблемът за предлагането на България на руската империя са два.Руската империя е готова да подкупва политици, а както добре знаем българските политици заради това са политици.Вторият проблем е носталгията на много българи по комунизма който естествено се свързва с пребивавамето ни в Съветския блок.
    —цитат от коментар 54 на Таралеж


    Не знам само какъв съветски блок ти се привижда и как при такова масово купуване на политици от Русия дори червената Йотова днес призовала че трябвало да спрем Путин?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  75. 75 Профил на rch191132909
    rch191132909
    Рейтинг: 223 Неутрално

    До коментар [#70] от "Julian Mall":

    Стига си лъгал. Тъпи марионетки си останахме на Расия последните 30 години — справка Патокостроителя, Доган, Копейки, Царя, Станишев и т.н.

    Костов направи промяна и се посрахте, докарахте крадлив Дедо от майната си, за да ни върнете пак в монголска посока.

    Само да крадете и лъжете знаете, от крадливите си родители възпитани.

  76. 76 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 952 Неутрално

    До коментар [#9] от "fcv251055839":

    Българската Независимост е функция на членството ни в НАТО и ЕС! Понял?!?

  77. 77 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Неутрално

    До коментар [#58] от "Julian Mall":

    Няма изненада, че сте в любовен период с дрОгаря смилов,
    който беше във възторг от коалицийката с комунетата!!!

  78. 78 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 1150 Неутрално

    Не се кахърете, дами и господа !Като ни измръзнат задниците тази зима и минем на сол и хляб,ще видите как всичко ще си дойде на мястото до пролетта
    —цитат от коментар 69 на ramses_3

    И защо да минем на хляб и сол?! Пък и България не е сибир,а сравнително южна страна.Тъй че няма да измръзнем,не се тревожи

  79. 79 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3072 Любопитно

    До коментар [#10] от "nessarox":Путин не си е взел никаква поука от този разговор. А е трябвало.
    —цитат от коментар 15 на Vesselin Velkov


    Каква поука да вземе от този изкуфял старец Перес който дрънка глупости.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  80. 80 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#68] от "selqnin":

    Дори не ми се занимава с твоята емоционалност. Вярвай си там, в каквото те влече и се придържай към добрия тон.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  81. 81 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 952 Весело

    До коментар [#30] от "Josif Stanislavski":

    ++++++!!!!😊

  82. 82 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2405 Разстроено

    Грантаджии дават съвети в ДВ как да сме защитили независимостта си...Перверзия някаква.

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  83. 83 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3072 Неутрално

    До коментар [#58] от "Julian Mall":Няма изненада, че сте в любовен период с дрОгаря смилов, който беше във възторг от коалицийката с комунетата!!!
    —цитат от коментар 77 на selqnin


    Селски, явно следиш изявите на Смилов. Честно си признавам че това съм го пропуснал и винаги съм го смятал за не особено умен но сега е поставил много важна тема която заслужава да бъде анализирана в контекста на националната сигурност на България и без всякакви емоции и внушения отвън да определим кой е заплаха за нас Русия или Турция.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  84. 84 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7832 Неутрално

    До коментар [#10] от "nessarox":

    Благодаря, много поучителен разговор, за тези, които го четат внимателно.

  85. 85 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#70] от "Julian Mall":

    Ти като си васал, дали суверенът прави или не прави, няма голямо значение . България е независима до 1944 г. С Германия , после Третия райх, с Русия и СССР, останалите велики сили сме правили финтове, каквито са фантастика след 1944 до ден днешен.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  86. 86 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 952 Весело

    До коментар [#27] от "The Polite Moose":

    Викаш, най-добре да гласуваме за банкянския, защото най-много от всички, улесни руснаците да нападнат Украйна, чрез построяването на заобикалящият я Руски паток?!? Да?

  87. 87 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 1279 Неутрално

    До коментар [#60] от "Virgin":При социализма бяхме негласна съветска република и по тоя случай сега го ядеме и ще го ядеме ,бахура.
    —цитат от коментар 67 на schwimmwagen


    Бахура го ядеш сега.
    Здравеопазване - няма. Има бизнес със здравни услуги със съмнително качество.
    Образование - няма. Твърдо сме на последните места при всякакви тестове и класации.
    Външна политика - отлично козируваме. Международен авторитет - нула.
    Отбрана - попиляната от НАТО Сърбия е смятана за държава с по-силна армия от България.
    Спорт - от една от водещите държави в световния спорт, днес е останал само един футбол, който се бори с по-добрите Грузия и Северна Македония.
    И с Гибралтар.
    Бахур.

  88. 88 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3072 Любопитно

    До коментар [#70] от "Julian Mall":Стига си лъгал. Тъпи марионетки си останахме на Расия последните 30 години — справка Патокостроителя, Доган, Копейки, Царя, Станишев и т.н.Костов направи промяна и се посрахте, докарахте крадлив Дедо от майната си, за да ни върнете пак в монголска посока.Само да крадете и лъжете знаете, от крадливите си родители възпитани.
    —цитат от коментар 75 на rch191132909


    Каква руска марионетка си след като един руски проект не мина??? Остава да кажеш че Русия е пречела на големите американски инвестиции които щяха да ни направят високо развита технологична държава???!!!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  89. 89 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    До коментар [#73] от "Костадин Иванов":

    Демек и ти си съгласен, че няма такова животно - неутрална държава. Въпреки, че има някои сравнително независими (нечленуващи във военни съюзи) държави, които са успешни - Израел, Швейцария, Япония, Корея и др. Щвеция и Финландия до скоро. Всички изброени държави обаче отговарят и на трите критерия, които съм изброил.

  90. 90 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3166 Неутрално

    До коментар [#70] от "Julian Mall":

    Всяка страна си избира управниците. Русия е направила лош избор.

  91. 91 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#87] от "Virgin":

    Е хубаво де, прав си . Това е следствие на пълното ни подчинение на СССР. Унищожиха, прогониха елита. Останаха цървули и роми. Резултатът е налице, съвсем логичен и предвидим. Не знам въобще за какво спорим.

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  92. 92 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#89] от "pafaka22":

    Неутралността не е 0 или 1 , а скала между двете крайности. Държава , фирма или човек .

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  93. 93 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Гневно

    До коментар [#80] от "schwimmwagen":

    Моята "емоционалност" слава Богу изобщо не е Ваше "занимание"!!!
    До това в какво Вярвам също слава Богу няма как да се докосне калното Ви мозъче!
    Добър тон към Вас няма как да има - НЕ СТЕ ДОСТОЕН за него!!!

  94. 94 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2322 Весело

    [quote#83:"Julian Mall"][/quote]

    Това е доста плитко, елементарно и невзрачно като пропаганда дори за Вас!!!

  95. 95 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3815 Неутрално

    До коментар [#70] от "Julian Mall":Стига си лъгал. Тъпи марионетки си останахме на Расия последните 30 години — справка Патокостроителя, Доган, Копейки, Царя, Станишев и т.н.Костов направи промяна и се посрахте, докарахте крадлив Дедо от майната си, за да ни върнете пак в монголска посока.Само да крадете и лъжете знаете, от крадливите си родители възпитани.
    —цитат от коментар 75 на rch191132909


    И ти си подпукал свободните съчинения! Сваленият от комунистите монарх - съветски агент.
    Че беше калпав, калпав си беше, ама да беше московец.... НЕ.

    Еретик
  96. 96 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2898 Неутрално

    "Когато империите около нас започнат да надуват мускули, у българите сработват определени рефлекси. Единият е да се закачим към някоя империя."

    Дали авторът не си мисли, че вече не сме закачени към империя?

    Judjuk
  97. 97 Профил на schwimmwagen
    schwimmwagen
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#93] от "selqnin":

    Да, ясно от отбелязах, бесовете ви не са ми работа. Но същевременно ви приканих към учтивост. Премете съвета .. но пък ако си ербап , може и на къс пас да се пробваме, ама няма ти хареса :))

    "...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
  98. 98 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1183 Неутрално

    Още не сме се откъснали от прегръдката на Русия - вижте "самостоятелната политика" на руските агенти Гълъб и Радев и как беше свалено редовното правителство.

  99. 99 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3815 Неутрално

    До коментар [#53] от "uyg11605723":

    "Какво празнувате лицемери! Няма празник....никога България не е била по-зависима! Дотикаха ли ни нашите АМЕРИКАНСКИ ГОСПОДАРИ до ръба на войната! Е, радвайте се! Нищо по-лицемерно и цинично не съм чела от последните три точки на тъпата ви статия! ЧЕСТИТА ВОЙНА!"
    ======
    Че има лицемерие в днешните ни позиции - има.
    Но твоето крайно мнение излиза извън обективността.
    Яхнала си метлата и кълнеш наред.

    Еретик
  100. 100 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3382 Неутрално

    Много добре написано. Разбираемо и за всеки уродлив ленински идиот. Дано повече го прочетат и поне се опитат да се замислят.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK