Супергерои и магьосници - това иска българският избирател

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (238)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Златната свинка
    Златната свинка
    Рейтинг: 2315 Неутрално

    286 Профил на Моа Преател Тайпи ✙ росія має бути знищена
    Моа Преател Тайпи ✙ росія має бути знищена
    Рейтинг: 2122
    06:23, 25 сеп 22
    Тъжно

    До коментар [#274] от "Моа Преател Тайпи ✙ росія має бути знищена":

    идеа си неам що и у номяр шес продължава да настоява ден Владимир било с бълхарски произход?


    До коментар [#200] от "Gretel":

    mangalica boar
  2. 2 Профил на Златната свинка
    Златната свинка
    Рейтинг: 2315 Неутрално

    така, шибнах номяр ено. идеше реч са тоа

    Timothy Snyder: The Making of Modern Ukraine. Class 6: The Grand Duchy of Lithuania
    https://www.youtube.com/watch?v=IlvE6tgPEf8

    ше ма прощава ДАНС-а на Барисич и сичките им мутри, дилъре де ГЕРБ-ДПС

    кат Бойко Лизачев Василев и Боряна от Алфа у Симитли

    mangalica boar
  3. 3 Профил на Златната свинка
    Златната свинка
    Рейтинг: 2315 Неутрално

    за бълхарския избурател, припомнте ми, у Панурама, ко викаха за Симитли? ...еле па за бруталните изболни фалшификации на Емил Радев?

    такаа, я да видим кво се случва в култовата ГЕРБ-идж община Симитли...

    Народно Събрание

    гласували 342
    ГЕРБ 285

    https://results.cik.bg/pvrns2021/tur1/protokoli/64/01/014400004.0.html

    Президент

    Радев 164
    Гербиджиков 61

    https://results.cik.bg/pvrns2021/tur2/protokoli/256/01/014400004.0.html

    още по-красотна картинка, в цялата община е така

    гласували 456
    ГЕРБ 313

    https://results.cik.bg/pvrns2021/tur1/protokoli/64/01/014400005.0.html

    Радев 261
    Гербиджиков 83

    https://results.cik.bg/pvrns2021/tur2/protokoli/256/01/014400005.0.html

    mangalica boar
  4. 4 Профил на ptn39696176
    ptn39696176
    Рейтинг: 181 Неутрално

    Българският избирател иска да види политици в затвора!!! Не иска някви неграмотни канадски парашутисти да го разиграват...

  5. 5 Профил на Vlado Nikolov
    Vlado Nikolov
    Рейтинг: 3760 Неутрално

    Българският избирател не ще да си вдигне задните части и да гласува, а после се чуди, кой е избрал политиците на владетеля. Както казваше покойния Жорж Ганчев "не ме гледай умно българино, а гласувай".

  6. 6 Профил на
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    Ако вземем Баце и учителя му Бай Тошо за пример, изводът може да е само един. Българинът си търси бащица да го управлява като едноличен диктатор. И да е по-народен човек като него. Вече се видя, че парламентарната демокрация е твърде сложна за простия и първосигнален Ганя.

  7. 7 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    Дичев ни убеди, че не са политиците некадърници, а хората са лоши. Браво Дичев! С това писание той се поставя даже по-долу от всички, за които е писал.
    И защо? От какво е недоволен?
    Аааа, сетих се! От това че умнокрасивите жълтопаветници не успяват да прескочат 5 процента. Основателна е причината, да знаете.

    Judjuk
  8. 8 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1887 Неутрално

    Не съм съгласен. Последното правителство дойде в извънредна обстановка и като изключим прибързаната позиция за газа, смея да твърдя, че тръгнахме в правилната посока. Проблемът бяха ИТН, а не самото правителство по принцип.

  9. 9 Профил на tos_buratino
    tos_buratino
    Рейтинг: 414 Неутрално

    Ако може да резюмирам, българския политик обещава звезди на избирателя си, глупав и неграмотен е (ДПС са някакво изключение) и е свързан с някакви договорки със задкулисието.
    Вече, като дойде на власт, политика забравя народа, започва да работи за господарите си в сянката, но също трябва да се съобразява и с външните господари - ЕС, САЩ и Русия.
    Т.е. нашите политици народен и национален интерес не гонят. Затова и българите мадово не виждат смисъл да губят време да гласуват, понеже реално тяхно представителство във властта няма.

  10. 10 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1988 Любопитно

    Супергерои и магьосници - това иска

    а

    получава все шарлатани.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  11. 11 Профил на Златната свинка
    Златната свинка
    Рейтинг: 2315 Неутрално
  12. 12 Профил на Златната свинка
    Златната свинка
    Рейтинг: 2315 Неутрално

    обаче има и ена гаризма де ни я раздуваха дваесе годин

    mangalica boar
  13. 13 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1536 Любопитно

    Не прочетох нищо за водачи с идеи, които биха сплотили обществото?! Това ли може да роди цял един професор?

  14. 14 Профил на cxn421127689
    cxn421127689
    Рейтинг: 216 Неутрално

    Веднага давам конкретен пример заради, който се разочаровах от управлението. Аз се отоплявям на пелети и на отоплителен сезон използвам по 6 тона.Миналата година пелетите бяха по 330 лв на тон,сега са по 1000 лв.При положение,че се добиват от дървесина международните цени на нефта и газа нямат никакво влияние. Това означава, че тая година ще платя 3 пъти повече или 4000 лв в повече за отопление.
    Тия хора директно ми бъркат в джоба и исках да гласувам за тях.Е няма да стане.

  15. 15 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Разстроено

    И какво точно казва този текст? Поредната реитерация на "Сблъсъкът на цивилизациите"? Всички извън Рим и западната цивилизация са варвари? Авторът да не би да намеква, че на запад няма популизъм и демагогия?
    Че поне от 50 години в САЩ всички знаят, че жените гласуват за високи, стройни и красиви мъже, че даже се съобразяват с което. Това ако не е популизъм и демагогия, здраве му кажете. Очарование от най-примитивен биологически вид.
    Водачите трябва да са смели и решителни, всичко останало е след това. После идва честността и кадърността. Чар/очарование/харизма идва извън десетката. Но не и за жените.
    Естествено, че България е най-древната държава в Европа. Трябва да спрете да насаждате нихилизъм и отрицание.
    Аз ли трябва да съм виновен, че не сте чували нищо за дунавската писменост? Че не знаете нищо за генетичните изследвания на БАН? Че пак трябва да си говорим защо ви е срам да се наричате българи?
    Преди седмица имаше един юнак в Стани богат, който се опитваше да бъде японец ( японизиран ли се казва?), та този юнак непрекъснато повтаряше някакви японски думички.
    Толкова много ви е срам, че сте българи, че дори и японци се пишете.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  16. 16 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3025 Неутрално

    Всъщност такива като Дичев ни обясняват, че поредния проект на тези зад "невинния" са супер герои и магЕсници, и как с десни мерки леви политики правили

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  17. 17 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    Веднага давам конкретен пример заради, който се разочаровах от управлението. Аз се отоплявям на пелети и на отоплителен сезон използвам по 6 тона.Миналата година пелетите бяха по 330 лв на тон,сега са по 1000 лв.При положение,че се добиват от дървесина международните цени на нефта и газа нямат никакво влияние. Това означава, че тая година ще платя 3 пъти повече или 4000 лв в повече за отопление. Тия хора директно ми бъркат в джоба и исках да гласувам за тях.Е няма да стане.
    —цитат от коментар 14 на cxn421127689


    1000 лв за тон е добре. В моя район е към 1300 лв за тон.
    Вече се чудя, дали да не мина на климатици. Ще се избият за един сезон.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  18. 18 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Разстроено

    До коментар [#14] от "cxn421127689":

    Мусаши, някога да си влизал във фабрика, завод или дори малък цех?
    Това производство на пелети е свързано основно с три фактора - цените на суровините ( дървета, ток, вода), технологията за производство и управлението на работници.
    Ако цените на суровините скочат в пъти, няма как това не се отрази на крайния продукт. Как па не ти хрумна да се оплачеш първо от дървената мафия?
    Ние нямаме дървения ресурс за такова производство, но не искаме да работим и с чужди дървета.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  19. 19 Профил на Емил Добрев
    Емил Добрев
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Не съм съгласен. Последното правителство дойде в извънредна обстановка и като изключим прибързаната позиция за газа, смея да твърдя, че тръгнахме в правилната посока. Проблемът бяха ИТН, а не самото правителство по принцип.
    —цитат от коментар 8 на Batezuzi


    Сега вече и с ИТН няма да можете да си оправдавате некадърността.

  20. 20 Профил на samoedin
    samoedin
    Рейтинг: 4145 Весело

    Каквото иска, това и си получава българския избирател, само дето после пак някой друг му е виновен !

  21. 21 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3025 Неутрално

    До коментар [#14] от "cxn421127689":

    Дори пелетите да растат готови в гората някой трябва да ги обере, транспортира, пакетира..... Та пряко свързани са с цената на нефт и газ

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  22. 22 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    Хубаво, де, не сте ли чувало, че има такива неща като пасивни къщи? Че има геотермални системи? Че имало било термопомпи и топлообменници? Колектори за топла вода? Фотоволтаици?
    Котлетата на газ/пелети/ток имат високо КПД, но са стара технология. Дори климатиците са по-адекватно решение от тях.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  23. 23 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    До коментар [#18] от "trollhunter":

    Преди ПП - 5-6 лв за торба пелети (1 тон е 66 торби)
    При ПП - 11-15 лв за торба
    След ПП - 20 лв за торба

    Виждате ли 5 пъти разликата, постигната благодарение на ПП ?
    Дървената мафия няма нищо общо, но цената на тока има много общо.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  24. 24 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Гневно

    До коментар [#23] от "The Polite Moose":

    Дървената мафия на коалиционния ви партньор от дпс има огромна връзка с въпроса. Но явно не можеш дори да признаеш очеизвадното.
    Незаконната сеч има връзка и с наводненията, и със свлачища. Но не може само с опорки, трябва и да се чете, че и да се мисли.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  25. 25 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    До коментар [#21] от "дерибеев":

    Нито пелетите растат готови в гората, нито нефтът си е готов да изпомпване от бензиностанциите.
    Същото важи и за месото в кауфланд. Но за хуманитарните "учени" въпросът е относителен и имало било много гледни точки.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  26. 26 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    До коментар [#23] от "The Polite Moose":Дървената мафия на коалиционния ви партньор от дпс има огромна връзка с въпроса. Но явно не можеш дори да признаеш очеизвадното. Незаконната сеч има връзка и с наводненията, и със свлачища. Но не може само с опорки, трябва и да се чете, че и да се мисли.
    —цитат от коментар 24 на trollhunter


    7+7 месеца управлявахте вие. Да се оправдавате с мафия, ДПС, извънземни и т.н. е тотална липса на връзка с реалността.
    За ваше сведение, избирателите са на съвсем различно мнение от вас по темата.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  27. 27 Профил на BLACK HOLE Зеленски
    BLACK HOLE Зеленски
    Рейтинг: 288 Неутрално

    бюлетинка 16 👌🏻💯👌🏻💯👌🏻💯👌🏻💯или в краен случай номер 14 🤪😜🤪😜🤪😜🤪😜🤪

    Не съм крал и Зеленски е black hole https://m.youtube.com/watch?v=RaFd8N0IRJI
  28. 28 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Разстроено

    До коментар [#26] от "The Polite Moose":

    Как само знаех какво ще кажеш. Вече започнахте от ГЕРБ да отричате дървената и земеделската мафия на дпс?
    Може ли още да паднете? Вчера една твоя колежка цитира колумнистка от труд, ти ни препредаваше опорки от руската пропаганда, бъзикаше се с Глиги.
    Може ли една ода доган и карадъя колко са чаровни?
    Тъжно е, брутално е тъжно.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  29. 29 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    До коментар [#26] от "The Polite Moose":Как само знаех какво ще кажеш. Вече започнахте от ГЕРБ да отричате дървената и земеделската мафия на дпс?Може ли още да паднете? Вчера една твоя колежка цитира колумнистка от труд, ти ни препредаваше опорки от руската пропаганда, бъзикаше се с Глиги. Може ли една ода доган и карадъя колко са чаровни? Тъжно е, брутално е тъжно.
    —цитат от коментар 28 на trollhunter


    Тъжно е за портфейла ни, че се налага да плащаме брутални суми за отопление на пелети, което между другото е доста еко отопление.
    Изобщо не ме интересуват мантрите ви за някакви виртуални мафии и глупости.
    Фактите сочат огромно бръкване в джобовете ни благодарение на ПП.
    Точно по същият начин смятат и всички които се топлят на пелети.
    Ако Петков отиде при такива хора и започне да им обяснява каква е цената на тока за гражданите, за мафията или други подобни простотии, ще го бият с пелети от тук до Канада и обратно.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  30. 30 Профил на Николай Бучков
    Николай Бучков
    Рейтинг: 1455 Гневно

    Изобщо погрешна констатация , народецът не иска да му посочват , кой да го управлява.....

  31. 31 Профил на cxn421127689
    cxn421127689
    Рейтинг: 216 Неутрално

    До коментар [#22] от "trollhunter":

    Чували сме.Вложил съм 10 хиляди лева за парно на пелети,което е екологично гориво и не замърсява.И което отопление се пропагандираше от управляващите точна, защото е екологично.
    И викаш да заеба тия 10 бона и сега да набутам още 20 хиляди за термопомпи.
    Ти подиграват ли се с мен и с десетките хиляди хора, които се отопляват на пелети?

  32. 32 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    Хубаво, де, не сте ли чувало, че има такива неща като пасивни къщи? Че има геотермални системи? Че имало било термопомпи и топлообменници? Колектори за топла вода? Фотоволтаици? Котлетата на газ/пелети/ток имат високо КПД, но са стара технология. Дори климатиците са по-адекватно решение от тях.
    —цитат от коментар 22 на trollhunter


    Вие знаете ли колко струва една геотермална система ? Слънчева инсталация с батериите също струва майка си и баща си.
    Да дойде Петков и да ми плати 90% от цената им и ще ги ползвам.
    Климатици при преминаване от фиксирана цена на тока към пазарна (ще се случи 2023 г) ще е убийствено за всеки, дори да има 11 тоалетни в къщата си.
    Изобщо, когато пишете мислите ли или опорките не предполагат мислене ?

    🇷🇺🚢🚶🤬
  33. 33 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    Супергерои и магьосници - това иска българският избирател
    —цитат от коментар 0 на заглавие


    Глупости! Избирателят иска поне един некорумпиран.
    А всички които са "на сергията" са доказани корумпета.
    Избирай народе, от един чувал с гнили ябълки!

  34. 34 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 653 Неутрално

    Проблемът е дълбоко наслоената циничност и фатализъм във фауната по тези земи. Недообразовани емоционални хора с мисловните концепции на десетокласник се управляват само с емоции и страхове. Искат политик, който уверено и твърдо да им говори само “истината”, неосъзнавайки колко контекстно-зависима и многослойна може да бъде тя. Няма усещане за минало, настояще и бъдеще, а всичко е омешено в едно спорадично настояще, в което ориентирът са емоциите. Тъпи и устати с дефанзивно клиширано мислене, не могат да разберат и оценят интелектуално-честно говорене с нюанси, несигурност, вероятности. Искат сигурност, твърда ръка и авторитет от подобни на тях. Автентично мислещият им изглежда смотаняк и неудачник.

  35. 35 Профил на Златната свинка
    Златната свинка
    Рейтинг: 2315 Неутрално

    До коментар [#16] от "дерибеев":

    виде ли ко ти виках отатакя за бачо Звики?

    mangalica boar
  36. 36 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 588 Неутрално

    1. всъщност нещата са доста по-лесни - политиците просто трябва да помогнат на бедната ни държава и на бедния ни народ - на последно място в Европа - да оправят благосъстоянието си, първо !
    И затова трябва да знаят как се оправя икономиката, и как да се помогне на хората - и да го заявят предварително - за да гласуваме за тяхната програма.
    2. И главно, да вярваме че те наистина могат да я изпълнят.
    3. А ако не, да имаме възможност бързо и лесно да се отървем от тях и да сложим други.
    4. а ако отгоре на това са били нагли и корумпирани, правната ни система да работи и да ги накаже според законите
    туй то

  37. 37 Профил на hocker
    hocker
    Рейтинг: 122 Неутрално

    "Проблемът с нашето отношение към политиците не е в това, че крадат и се обогатяват, както обикновено говорим. Това е повърхностно обяснение, което крие нещо по-дълбоко. Ние очакваме очарование. Харизма. Неземност."

    Притеснен от социологията, Дичев опитва с плам да громи простоватия български избирател като му приписва характерните черти на обичната му "Промяна".

    Удобно пропуска това, че "идеологията" на ПП не включва абсолютно нищо извън празните приказки как щели да спрат кражбите.

    Удобно пропуска това, че избирателят беше много мъдър демократ когато гласува за сбирщината ПП, оглавявана от анонимник със суперсила магистратура в Харвард преди няма и година.

    Удобно пропуска и постоянните резултати на ГЕРБ в продължение на 12+ години, защото Борисов може и да си върши работата, но не притежава "харизма", която да удовлетвори високите изисквания на Дичев и дичевците.

  38. 38 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    Проблемът е дълбоко наслоената циничност и фатализъм във фауната по тези земи. Недообразовани емоционални хора с мисловните концепции на десетокласник се управляват само с емоции и страхове. Искат политик, който уверено и твърдо да им говори само “истината”, неосъзнавайки колко контекстно-зависима и многослойна може да бъде тя. Няма усещане за минало, настояще и бъдеще, а всичко е омешено в едно спорадично настояще, в което ориентирът са емоциите. Тъпи и устати с дефанзивно клиширано мислене, не могат да разберат и оценят интелектуално-честно говорене с нюанси, несигурност, вероятности. Искат сигурност, твърда ръка и авторитет от подобни на тях. Автентично мислещият им изглежда смотаняк и неудачник.
    —цитат от коментар 34 на irobot


    Когато автентично мислещият ми докара 5 пъти по високи сметки за зимата, веднага почвам офанзивно и много клиширано да псувам, с много нюанси и несигурност, най-вече за времето на следващата ни среща с него и и авторитетът на една лопата.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  39. 39 Профил на Герберска Мутра
    Герберска Мутра
    Рейтинг: 46 Неутрално

    Лошото е когато супер силите на геройте се окажат Лъжа и Кражба

  40. 40 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Неутрално

    До коментар [#31] от "cxn421127689":

    Сам си виновен, че акълът ти е толкова да се вържеш на сенилна пропаганда. Тогава що ревеш, че е скъпо сега?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  41. 41 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    До коментар [#32] от "The Polite Moose":

    Знам, моето момче, знам по-добре отколкото ти някога ще знаеш. Но знаеш ли кое е по-скъпо?
    Да се построи първо самата къща. Да се купи земята.
    А че едни колектори за топла вода ( барабар с цялата системата) са 3-4 бона ти не знаеш. Една малка система фотоволтаици е 15 бона.
    Аз ли да съм виновен, че не сте виждали 15 бона накуп?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  42. 42 Профил на Златната свинка
    Златната свинка
    Рейтинг: 2315 Неутрално

    Супергерои и магьосници - това искааполучава все шарлатани.
    —цитат от коментар 10 на etty1


    мене ми мезат на стандартните простотии де кълвете

    mangalica boar
  43. 43 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Гневно

    До коментар [#29] от "The Polite Moose":

    Пелетите НИКОГА не са били еко и НИКОГА НЯМА ДА БЪДАТ. Нито има котли с КПД над 100%. Не те ли е срам да преразказват лъжите на дървената мафия на дпс?
    Поне мъничко?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  44. 44 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Гневно

    До коментар [#38] от "The Polite Moose":

    Герберски, имахте 12 години да РЕФОРМИРАТЕ ВСИЧКО! Включително енергетиката, но вие не си мръднахте пръста, но пък как само направихте големия шлем на гоце.
    А сега лицемерно ревете как всичко било поскъпнало?!?
    Дали пък ако вожда ви не правеше всичките поръчка на путин нещата нямаше да бъдат различни?
    Я му удари един рев и за интерконектора.
    Гида каква наглост и дебелоочие!

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  45. 45 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    До коментар [#32] от "The Polite Moose":Знам, моето момче, знам по-добре отколкото ти някога ще знаеш. Но знаеш ли кое е по-скъпо?Да се построи първо самата къща. Да се купи земята. А че едни колектори за топла вода ( барабар с цялата системата) са 3-4 бона ти не знаеш. Една малка система фотоволтаици е 15 бона. Аз ли да съм виновен, че не сте виждали 15 бона накуп?
    —цитат от коментар 41 на trollhunter


    Младеж, както обичайно грешиш или просто нагло лъжеш.
    15 бона е само слънчевите панели. Апаратурата и батериите, защото поне в нашия край, слънцето не свети през нощта, струват поне още 12к. 27к за вас и парапетчиците може да са дребни суми, но за нас са си цифра.
    27к ще се изплаща поне 15 години, което няма как да се получи, защото ефективността на панелите пада всяка година, да не говорим за батериите.
    На този етап, да купиш слънчеви панели е изключително глупава, нерационална идея.
    Практически, това е разсипия.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  46. 46 Профил на The Polite Moose
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    До коментар [#46] от "The Polite Moose":

    сметките ми за ток
    да се чете
    сметките ми за топло

    🇷🇺🚢🚶🤬
  48. 48 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1901 Неутрално

    Ако някой си въобразява, че в този куп словесна плява може да се открие рационално зърно, което да въздейства някому и да насочи в „правилната“ посока електоралната активност, значи дълбоко, научно и безответно се лъже!

  49. 49 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    До коментар [#45] от "The Polite Moose":

    Лъжеш изключително нагло за пореден път. Но както и подозирах герберите също сте против Зелената сделка и ВЕИ. Какъв шок, че сте на един акъл с путин и всичките путинисти?

    https://pvsolars.net/product/фотоволтаична-система-10kw-цена/

    10 kW Трифазна фотоволтаична система PVSOLARS

    13,608.00 лв.
    Категории: Соларни Системи, Соларни системи без монтаж. Етикет: Фотоволтаична система.

    Отне ми 20 секунди да опровергая лъжата ти. НО пак сам се издаде.
    Немските ви партньори дали са "нерационални разсипници"?




    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  50. 50 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Гневно

    До коментар [#46] от "The Polite Moose":

    12 години крадохте до посиняване и правихте големия шлем на гоце. Нито една реформа. Разсипахте София, но за сметка на това дървената, зърнената и строителната мафия процъфтяваха.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  51. 51 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#29] от "The Polite Moose":Пелетите НИКОГА не са били еко и НИКОГА НЯМА ДА БЪДАТ. Нито има котли с КПД над 100%. Не те ли е срам да преразказват лъжите на дървената мафия на дпс? Поне мъничко?
    —цитат от коментар 43 на trollhunter


    Дървесните пелети осигуряват около 90% КПД.
    На ток имаме 99% КПД, на газ/пропан бутан - 92%

    На първо място, пелетите се произвеждат от дървесни стърготини. Те са отпадъчен материал в дървообработващата промишленост. Така се оползотворяват отпадъците, които се превръщат в много необходим продукт – гориво за отопление. Използват се и най-малките количества дървесина след обработването на големи греди или дъски.

    Освен това при изгарянето на дървесни пелети не се отделя голямо количество дим.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  52. 52 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#49] от "trollhunter":

    Трябва да четете повече. В тази система не са включени батериите.
    Освен това, заради деградацията на панелите във времето и по-ниската реална мощност, нужно е да се предвиди поне 14Кв система.

    Хайде сега, отидете в секцията батерии и си сметнете колко ще струват допълнително 14к батерии.
    Имайте в предвид, че каквито и батерии да вземете, след 8-9 години капацитетът им ще падне с поне 40%.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  53. 53 Профил на Радю и ГЕРБ във ВНЛ
    Радю и ГЕРБ във ВНЛ
    Рейтинг: 60 Неутрално

    Дичев ни убеди, че не са политиците некадърници, а хората са лоши. .
    —цитат от коментар 7 на Judjuk


    Е то не би трябвало да е необходим Дичев, за да те убеди в нещо толкова естествено. Откъде се пръкват политиците, ако не измежду "хората"? Само че, аз бих казал не само лоши, а и много страхливи.

  54. 54 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1531 Неутрално

    Аман от грантаджии. Тоя е от първото поколение. Тия дето са от видни червени семейства. Продадеш ли веднъж (на БКП), ще се продадеш и на американците и въобще западняците. Знаят това и неслучайно залагат все на такива. Но тия вече поостаряха. И американците и сие вече отглеждат свои кадри - в НБУ, Американския университет, западни университети и Кирко и Кокорчо са техни типични представители. Старото комунистическо поколение на грантаджии още по-яко поляга на американците и сие, за да не ги отрежат от грантовете.
    Така че Дичев продължавай да се стараеш. Защото идва нова смяна и да ти спрат кинтите. И ти Прокопиев (син на виден другар).

  55. 55 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    До коментар [#52] от "The Polite Moose":

    Никога не съм казвал, че можете да си позволите каквото и да било от всичките тези неща, дори и само колекторите за топла вода.
    Но пак ще питам - немците са или не са "ирационални разсипници"?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  56. 56 Профил на Радю и ГЕРБ във ВНЛ
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  57. 57 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    До коментар [#52] от "The Polite Moose":

    И за батериите лъжеш. Все едно чета путинската пропаганда.
    НЕ те ли е срам поне малко?
    Между другото, в България тази година се строят над 20 гигавата фотоволтаици. Явно е пълно с "разсипници".
    А че герберски нетрол като теб не знае нищо за нищо вече всички го разбрахме.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  58. 58 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2152 Весело

    Още от първото изречение на антрополога "Нали сме наясно, че когото и да изберем, незабавно ще бъдем разочаровани?" разбираме колко безсмислено е да се ходи на избори.

    Последващите словесни финтифлюшки в насипно състояние не могат да скрият РАЗОЧАРОВАНИЕТО на Дичев от тъпия български народ и задаващото иззад ъгъла плашещо бъдеще.

    Затова е хубаво да четем матрялчето като първи опит (таман 7 дни преди изборите) за заупокойна литургия на несбъднатите политически мераци улево.

  59. 59 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 247 Неутрално

    В голяма степен съм съгласен с автора. Само да добавя, българина тайно си мечтае да няма сътресения и реформи а ако може някак с магическа пръчка някой да дойде и да му оправи положението, без той самия да положи някакви усилия.Справка Лъжлив Дедо.
    След това гласува за Сполуката и Промяната /каквото и да значат/ След това за Мачото дето щеше да вкарва комунистите с камионетки в затвора. Веднъж се излъга и гласува за Костов и до сега го псува щот му се наруши рахата, но някак удобно забравя, че Костов тласна необратимо БГ към ЕС и НАТО. С две думи не виждам светлина в тунела. Манталитет не се променя за 20-30г ,трябва поне 50-60 да минат, и пак не е сигурно.

  60. 60 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    До коментар [#14] от "cxn421127689":

    Колко простичко, а? Киро вдигнал цената на пелетите и ти си разочарован. Ще ти подскажа, отивай при дпс и герб, те ще ти ппдхвърлят коричка хляб за да гласуваш за тях, ще ти дадат кубик дърва или няколко тона пелети. Или се ориентирай към русоробските бсп и възраждане, те ще ти обещаят газ и горива от лук, евтино ги дават. Но ще си останеш роб. Устройва ли те?

  61. 61 Профил на Радю и ГЕРБ във ВНЛ
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  62. 62 Профил на Nedyalko Lazarov
    Nedyalko Lazarov
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    Обърнете внимание на етимологията. В латинските езици думата идва от decipio, т.е. отнасям главата на някого, омайвам го, отвличам го.
    ====
    Бай Ивайло, разочаровам не е превод на decepio или английският му вариант deception.
    “Измамвам” и “разочаровам” имат напълно различен семантичен товар.
    Не можеш да лъжеш образованата аудитория на Дневник. Не всички като мен са тираджии. Има и много учени глави.

  63. 63 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    До коментар [#14] от "cxn421127689":

    Пич, тая дървесина за да се отсече се ползват моторни резачки с бензин. За да се нареже и станеэна пелети се ползва ток. За да се транспортира се използват камиони на дизел. Наистина ли си толкова наивен, да не кажа тъп?

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  64. 64 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    До коментар [#46] от "The Polite Moose":

    Махнаха бойчето и вдигнаха цените, а? И война започна, а кралицата се спомина. Да се връща веднага, да се свети името му! Той е спасението, той е животът! Чудя се дали герберите са наистина прости или само ръсят глупости без да мислят.

  65. 65 Профил на Радю и ГЕРБ във ВНЛ
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  66. 66 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#52] от "The Polite Moose":И за батериите лъжеш. Все едно чета путинската пропаганда. НЕ те ли е срам поне малко? Между другото, в България тази година се строят над 20 гигавата фотоволтаици. Явно е пълно с "разсипници". А че герберски нетрол като теб не знае нищо за нищо вече всички го разбрахме.
    —цитат от коментар 57 на trollhunter


    В този файт, към който сте пуснали линк, 1 батерия от 10 квч струва 18к.
    Тоест, цялата простотия ще струва 32к лева и нагоре.
    Номиналната изходна мощност на 1 такава батерия е 5 квч.
    5 квч са 2 климатика + хладилник, телевизор, осветление, компютър (моят комп е с 800 вата номинална мощност).
    Готвенето и бойлера го забравяме докато се топлим на климатиците.

    Нормално, през деня хората са на работа и консумацията се повишава късния следобяд и вечер/сутрин.

    Слънчева инсталация на този етап и при тия цени има единствено и само смисъл, ако енергото изкупува произведената енергия и така сметката на тока може да падне значително.
    Та, младеж ... ако си мислите, че вие сте открили лесно и отлично решение за всеки проблем, лъжете се. Нещата са прости и ясни само в тясно стълбище без парапет, докато се отваря вратата за любовното гнездо.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  67. 67 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3025 Неутрално

    До коментар [#52] от "The Polite Moose":

    Доставка и монтаж също е пропуснал в прочита

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  68. 68 Профил на Радю и ГЕРБ във ВНЛ
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 247 Неутрално

    До коментар [#56] от "Радю и ГЕРБ във ВНЛ":

    Абсолютно сте прав, но кой му е виновен на Ганьо че не седне да прочете малко и да има поне базови понятия по политика икономика и социално устройство. Както казвате не се ориентира в чернобял конфликт Украйна /РФ а какво остава за осъзнае причинноследствените връзки и последствия от различни политики или икономически и финансови решения и политики. Не му пука, че демографски икономически , финансови и всякакви реформи и действия са силно инерционни с хоризонт 5-15г че и повече.

  70. 70 Профил на Радю и ГЕРБ във ВНЛ
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    До коментар [#66] от "The Polite Moose":

    Тролски, този сайт предлага цялостна система, но в офертата няма БАТЕРИЯ. Ти си като Мусаши - тотална нула по техническите въпроси.
    ЦЯЛАТА СИСТЕМА СТРУВА 13,608.00 лева

    10 kW Трифазна фотоволтаична система PVSOLARS

    Фотоволтаичен панел монокристален JA Solar 545W – HALF-CUT

    Трифазен Инвертор Huawei с 2 MPPT входa с по 2 стринга, 98% ефективност и максималнo напрежение 1000V

    WiFi или LAN модул за отдалечено следене и управление на системата

    Смарт-метър (ограничител)

    Конектори МС4

    Соларен кабел 6мм

    Или да кажа, че просто си функционално неграмотен?

    Можеш ли изобщо да четеш или си като бот?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  72. 72 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    Немците, тези същите диването, които още ви защитават, ирационални разсипници ли са?
    За таковането с 200 може и да ви простят, ама да ги наричате нерационални РАЗСИПНИЦИ?!? Няма да ви простят.
    Та, кое е по-вероятно? Ти да говориш нелепици, защото случайно преповтаряш путинската пропаганда, или немците да са разсипници?

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  73. 73 Профил на Радю и ГЕРБ във ВНЛ
    Радю и ГЕРБ във ВНЛ
    Рейтинг: 60 Неутрално

    До коментар [#56] от "Радю и ГЕРБ във ВНЛ":Абсолютно сте прав, но кой му е виновен на Ганьо че не седне да прочете малко и да има поне базови понятия по политика икономика и социално устройство. Както казвате не се ориентира в чернобял конфликт Украйна /РФ а какво остава за осъзнае причинноследствените връзки и последствия от различни политики или икономически и финансови решения и политики. Не му пука, че демографски икономически , финансови и всякакви реформи и действия са силно инерционни с хоризонт 5-15г че и повече.
    —цитат от коментар 69 на стефан иванов


    Именно, че проблемът не е в четенето. Българинът има афинитет към четенето. При някои индивиди, даже четенето вреди. Примерно, като четат книги за войната или исторически книги (много хора имат такъв афинитет, щото е лесносмилаемо), единственото, което му влиза в главата е колко непобедима е Русия.

    Имам чувството, че нещата се случват по-скоро на емоционално, а не на рационално ниво. Случват се на ниво цинизъм, безверие, инат ако щеш. Среда, изтъкана от подобни негативни тенденции, е лесна за пробиване от страна на безскрупулни лъжци.

    Затова, аз не виждам никакво друго спасение в България, освен това големите медии да бъдат узурпирани от про-западната гледна точка и мизерабли като русофилските или гербаджийските измислени експерти изобщо да нямат думата там. Медиите ще променят съзнанието на българите много по-бързо, отколкото евентуална реформа в образованието, при положение, че в образованието няма и изпълнители (демек, учители), които да са способни да предадат цивилизованата, глобалната гледна точка.

  74. 74 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 6224 Неутрално

    Този, който заявява какъв е "матряла", сега лош ли е, или не? Че у нас една и съща теза, се приема коренно различно, в зависимост от това, кой я казва.
    Както и със западното говорене на "-ме" (ше направиме, тя ми вика) - ако един пълен плешив застаряващ мачо говори така - той е прост, но ако един с 25 години по-млад, елегантен, с коса и секси усмивка говори по същия начин, то той е сладур...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  75. 75 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    Немците, тези същите диването, които още ви защитават, ирационални разсипници ли са?За таковането с 200 може и да ви простят, ама да ги наричате нерационални РАЗСИПНИЦИ?!? Няма да ви простят. Та, кое е по-вероятно? Ти да говориш нелепици, защото случайно преповтаряш путинската пропаганда, или немците да са разсипници?
    —цитат от коментар 72 на trollhunter


    Германците са в ситуация, в която енергото изкупува произведената енергия и приспада сумата от месечните им сметки.
    В България не е така и щяхте да го знаете, ако можехте да се фокусирате да четете повече от 20 секунди.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  76. 76 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    До коментар [#74] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Герберски, така и не ми каза накрая колко е сметката за тръбата. Само каза, че моят цитат не бил точен.
    Та, пак да те питам - каква е крайната сметка за тръбата?
    И защо вожда ви не иска дебат с харвардския?
    Мислите си, че сте много хитри като игнорирате въпросите. Не, не сте.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  77. 77 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#71] от "trollhunter":

    Драги ми смехурко, подобна система без батерии няма как да съхранява енергия и тя трябва да се ползва, иначе няма смисъл :))
    Освен това, през 80% от слънчевата част на деня, народа е на работа и консумацията на ток е доста ниска.

    Някак си, причинно-следствените връзки ви се губят още на 2рото изречение.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  78. 78 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    До коментар [#75] от "The Polite Moose":

    Да, не е така и за това също имате вина герберите.
    Ако помниш какво казах преди малко????
    ЗА 12 години не направихте НИЩО!
    Ти сега ли се сети, че в Германия не им трябват батерии, защото им изкупуват тока? А защо не го изкопирахте тогава?>
    Колкото повече тролиш толкова повече се оплиташ.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  79. 79 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#75] от "The Polite Moose":Да, не е така и за това също имате вина герберите. Ако помниш какво казах преди малко????ЗА 12 години не направихте НИЩО! Ти сега ли се сети, че в Германия не им трябват батерии, защото им изкупуват тока? А защо не го изкопирахте тогава?> Колкото повече тролиш толкова повече се оплиташ.
    —цитат от коментар 78 на trollhunter


    Ах, да .. как не се сетих. Всички са знаели, че ще дойде ПП и цената на тока ще скочи 5 пъти, затова ГЕРБ са виновни, че не се предвидили такова бедствие.
    Сещам се и как целокупното българско население, щеше да каже преди 12 години .. що пък да не си купя слънчеви панели за 20к (преди 12 години струваха повече от сега като абсолютна сума и при двойно по-ниска покупателна способност), които след 12 години няма да стават за нищо, защото 2021 г ОПГ ПП+ДБ+БКП ще съсипе държавата.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  80. 80 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Любопитно

    До коментар [#77] от "The Polite Moose":

    Цената на батериите е намаляла с 97% за последните 30 години и тенденцията е да продължава да намалява с oще поне 50% до 2030 година.

    https://www.esource.com/report/130221hvfd/battery-market-forecast-2030-pricing-capacity-and-supply-and-demand

    За такива като теб има цветна графика с линиики. И това е изключително консервативна оценка.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  81. 81 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#77] от "The Polite Moose":Цената на батериите е намаляла с 97% за последните 30 години и тенденцията е да продължава да намалява с oще поне 50% до 2030 година. https://www.esource.com/report/130221hvfd/battery-market-forecast-2030-pricing-capacity-and-supply-and-demand За такива като теб има цветна графика с линиики. И това е изключително консервативна оценка.
    —цитат от коментар 80 на trollhunter


    Е, значи всичко е ясно. Ще си купя батерии през 2030 г.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  82. 82 Профил на trollhunter
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  83. 83 Профил на trollhunter
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  84. 84 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#79] от "The Polite Moose":Тролски, с тези опорки какво мислиш, че правиш?Защо направихте големия шлем на гоце, което е в услуга на путин? ГЕРМАНЦИТЕ ИРАЦИОНАЛНИ РАЗСИПНИЦИ ЛИ СА? Нагло момченце, кьорав ли си?>
    —цитат от коментар 82 на trollhunter


    Драги ми смехурко, цената на тока е сравнително малък компонент в уравнението на енергийната ефективност. Германците си имат от край време санирани сгради. Ние нямаме. ГЕРБ започнаха със санирането и ефектите бяха моментални за всеки успял - сметки за ток/топло с 30 до 50% по-ниски след санирането.
    Вие го спряхте.
    Сега пак искахте да го пускате, като срамежливо замълчахте за спирането.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  85. 85 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#81] от "The Polite Moose":Като те гледам колко ти е акъла и тогава няма да имаш пари дори за колекторите за топла вода, които тогава ще бъдат около 2 бона. Все пак тролиш за копейки.
    —цитат от коментар 83 на trollhunter


    Колко имам или нямам, не е ваша работа. Естествено, това че трябва да харча много повече за комунални разходи заради некадърното управление на ОПГ ПП+ДБ+БКП е друга тема. На това мнение са и останалите ползващи пелети.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  86. 86 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3629 Весело

    До коментар [#84] от "The Polite Moose":

    От опорка на опорка. Хоп, хоп, подскок, подскок!
    Това не е саниране, а преопаковане. И там крадохте до посиняване, а крайният резултат е нулев. Не, крайният резултат е отрицателен.
    Но е хубаво как самички си признавате, че претопляте путински опорки. В този спор все едно говоря с копейкин. Сакън ако не ползваме руски газ и нефт. Зелената следка е лоша. А фотоволтаиците са опасни. Електрически коли? Сакън! Лукоил какъв хубаво руски нефт внася, но само руски нефт, защото и там лъжете яко!
    Колко сте нелепи! Но трябва някой да виси и да ви надцаква лъжите непрекъснато!

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  87. 87 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 247 Неутрално

    До коментар [#73] от "Радю и ГЕРБ във ВНЛ":

    Не съм съвсем съгласен, че българина чете нещо смислено, но сте прав, че исторически и други източници са силно идеологизирани и често невярни.Аз съм силно скептичен относно осъзнаването на матряла. От 2-3 г съм преминал на режим "на мен да ми е добре"
    След рекет от ГЕРБ си разпродадох бизнеса и капитала отиде на европейските и американски фондови борси. Да дразни ме ситуацията тука, но вече не се опитвам да променя ничие мнение. Да правят каквото знаят . Важното е капитала ми да е максимално защитен от идиоти и да е извън БГ и да ми носи добри дивиденти.
    Хич не жаля ,че някой били бедни и аз бях преди 30г беден . Да се оправят. Яд ме е само ,че не емигрирах когато трябваше /млад и глупав с надежди/ сега ми е късно вече.

  88. 88 Профил на b_52_strato
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  89. 89 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#86] от "trollhunter":

    За ваше успокоение, ПП ще управлява през 22 век, което според Василев е съвсем скоро.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  90. 90 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 247 Неутрално

    До коментар [#77] от "The Polite Moose":

    Бе стига с тая система 30хил лв са 15 хил Е тоест 3-4 месечни заплати в Германия. Никой не е виновен, че Ганьо съдран гашник. Света не го интересува, че излязохме загубена нация както и не го интересуват племената в Африка. Гласувайте си за спасители и после си сърбайте попарата.

  91. 91 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 653 Неутрално

    До коментар [#74] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Има значение кой го казва. Ако го казва политик, то би следвало при тази констатация да говори и за съответните образователни и медийни реформи за излизане от това състояние. Другото е циничен псевдо-интелектуален алабализъм тип Иво Христов, който се превръща в самоизпълняващо се пророчество.

  92. 92 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#77] от "The Polite Moose":Бе стига с тая система 30хил лв са 15 хил Е тоест 3-4 месечни заплати в Германия. Никой не е виновен, че Ганьо съдран гашник. Света не го интересува, че излязохме загубена нация както и не го интересуват племената в Африка. Гласувайте си за спасители и после си сърбайте попарата.
    —цитат от коментар 90 на стефан иванов


    Такива сте вие от антиГЕРБ. На чужд гръб и 15к евро са нищо.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  93. 93 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3144 Весело

    Спомнете си думит на българи достигнали до нас през литературата от времето на Османската империя
    "добруваме под санката на султана"

    Уж всеки от нас може, ама козата си иска пръч.

    подпис
  94. 94 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 247 Неутрално

    До коментар [#92] от "The Polite Moose":

    Що на чужд гръб да е . Парите съм си изкарал сам с труд и непрекъснато учене, въпреки спасители като Дедо станишката и Баце. Е на Баце признавам отказа ме от бизнес в БГ инвестирах всичко на вън и сега глупостите по тази територия ме засягат много по-малко. Пък вие се чудете що така никой сериозен инвеститор не идва на територията.
    Добре ,че сме в ЕС та парите ми могат да работят за мен по цял свят. Да не са милиони но носят приличен доход оправяйте се не ме интересувате.

  95. 95 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 247 Неутрално

    До коментар [#92] от "The Polite Moose":

    И да 15К Е не е космическа сума. В нормална държава са 4 месечни заплати. Ти кажи що ГЕРБ за 12 г не ни доближи до стандарта на ЕС ми продължаваме да изоставаме Стабилно /според вашите думи/.

  96. 96 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Неутрално

    До коментар [#92] от "The Polite Moose":Що на чужд гръб да е . Парите съм си изкарал сам с труд и непрекъснато учене, въпреки спасители като Дедо станишката и Баце. Е на Баце признавам отказа ме от бизнес в БГ инвестирах всичко на вън и сега глупостите по тази територия ме засягат много по-малко. Пък вие се чудете що така никой сериозен инвеститор не идва на територията.Добре ,че сме в ЕС та парите ми могат да работят за мен по цял свят. Да не са милиони но носят приличен доход оправяйте се не ме интересувате.
    —цитат от коментар 94 на стефан иванов


    Е, като 'сериозен бизнесмен' и непрекъснато учещ, би трябвало да ви е станало ясно, защо инвестиция е от 30к+ лева за слънчеви панели е нерационална, без никаква възвръщаемост в разумен срок и практически, това е разсипия.
    Защо тогава обяснявате, че бедняка българин не можел да си го позволи, защото бил 'гащник' според вашите квалификации ? Нима вие сте правили бизнес без възвръщаемост, защото не сте 'гащник' ? ГЕРБ ли са ви виновни, че не можете да си правите сметките ?
    Докато сте учили всичките тези години, някак си .. някакво възпитание,да не говорим за уважение, да сте постигнали извън това на обикновена люлинска мутричка ?

    🇷🇺🚢🚶🤬
  97. 97 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1787 Неутрално

    Не искаме некадърници като Киро и Асен да ни управляват, нито "умници" като Дичев да ни казват какво искаме ние.

  98. 98 Профил на стефан иванов
    стефан иванов
    Рейтинг: 247 Неутрално

    До коментар [#92] от "The Polite Moose":

    Ти сериозно ли мислиш , че за Боку и приближените му 15К Е са пари та мен ме обвиняваш?

  99. 99 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 3034 Весело

    До коментар [#92] от "The Polite Moose":И да 15К Е не е космическа сума. В нормална държава са 4 месечни заплати. Ти кажи що ГЕРБ за 12 г не ни доближи до стандарта на ЕС ми продължаваме да изоставаме Стабилно /според вашите думи/.
    —цитат от коментар 95 на стефан иванов


    Защото коалиционните партньори на ДБ и ПП, съсипаха държавата през Лукановата зима веднъж и през Виденовата зима, втори път.
    Съсипаха я така, както ВСВ съсипа Германия, но без последващ план Маршал.
    За 12 години управление на ГЕРБ, всички се подобряваше, буквално.
    Все пак, като тръгнеш от дъното, няма как да настигнеш тези, дето са били на дъното преди 70 години.
    Очевидно е дори за парапет в тясно стълбище.

    🇷🇺🚢🚶🤬
  100. 100 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1531 Неутрално

    До коментар [#56] от "Радю и ГЕРБ във ВНЛ":Абсолютно сте прав, но кой му е виновен на Ганьо че не седне да прочете малко и да има поне базови понятия по политика икономика и социално устройство. Както казвате не се ориентира в чернобял конфликт Украйна /РФ а какво остава за осъзнае причинноследствените връзки и последствия от различни политики или икономически и финансови решения и политики. Не му пука, че демографски икономически , финансови и всякакви реформи и действия са силно инерционни с хоризонт 5-15г че и повече.
    —цитат от коментар 69 на стефан иванов


    Чернобял конфликт между Русия и Украйна е твое мнение. Имаш право на него. Но според други не е чернобял. Чернобяло ли е да бомбардиаш страна в Европа в продължение на 78 дни, след което да й откраднеш част от територия и да говорищ за европейски и евроатлантически ценности ? Говоря за Сърбия и Косово. Ами какво да кажем за нахлуването на американски войски в Ирак ? Ами американското нахлуване в Гренада - държава в Централна Америка през 1983 г. ?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK