Националистите се опитват да качат България на "руския влак"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (129)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3087 Неутрално

    Време е всяка подкрепа за Путин да бъде криминализирана! Тук не говорим за свобода на словото , а за профашистка пропаганда.

  2. 2 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2481 Неутрално

    ,,На тези избори няма хем така, хем инак.”

    Не само на изборите Лозанов!… ами и в живота е така!
    На два стола не се сяда!

  3. 3 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3681 Неутрално

    "Националистите се опитват да качат България на "руския влак"

    Опитват се да придвижат границата на Евразия по-близо до Гринуич. България може да стане утешителна награда за Путин, след неуспеха му в Украйна.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  4. 4 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2481 Неутрално

    До коментар [#3] от "Николай Колев":

    Точно.
    И не дай Боже това се случи тогава ще гледате сеир ксак наистина българи ще се бият за Русия.

  5. 5 Профил на Анти Шишковци
    Анти Шишковци
    Рейтинг: 713 Неутрално

    И ГЕРБ/ДПС също! ГЕРБ, воден от Борисов, e връх на една пирамида на организираната престъпност, изградена върху основата на корпорацията ДПС, създадена от ДС, преди управлявана от Проклятието на България, сега от майката на Пеевски. В тунела на изборите може да срещнем влак на ГЕРБ, ДПС и “Възраждане” и той да ни блъсне челно. Радев се оказа тайното оръжие на мафията, скрепена от парите на Газпром. Социалдемократите в Германия, крайно леви и крайно десни също бяха позлатявани от Газпром. Десетилетният руско-германски енергиен романс обаче приключи. Москва все още съхранява някакви остатъци от предишното си политическо влияние в Берлин, но без икономическия фундамент руските клиентелистки мрежи в Германия са обречени на разпад. А в България за да има място за газ от „Газпром“, който го няма, отказваме шест танкера втечнен газ заради липса на слотове, които ги има. Този парадокс е саморазбираем и няма нужда от обяснение. Трябва към него да се добави само организирането от служебното правителство на „публични търгове“ за доставка на втечнен газ през същите слотове, които уж ги няма. Както и воят срещу „посредниците“, след който същите посредници са учтиво поканени да участват с оферти на публични търгове. Логиката тук излиза в отпуск по болнични. Какво мисли Полша? "Ерата на руското господство в газовата сфера завършва", обяви Моравецки и добави, че това е била "ера, белязана от шантаж, заплахи и изнудване".

  6. 6 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 3109 Неутрално

    Русофилският вот за партиите, които имат шанс да влязат в парламента, е ок. 20%. По-опасни са крипторусофилите от симбиозата ГЕРБ/ДПС/ИТН.

  7. 7 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2981 Разстроено

    Доколкото съм забелязал, без да претендирам за изчерпателност, преобладащо гласуващите за подобни формации са недообразовани, по-скоро бедни или със средни доходи, с непрестижни професии, търсещи вината за недотам комфортния си живот в другите и в лошата държава. Докато съществува такава маса хора, а в България има поне 1 млн. по консервативната ми оценка, ще има и подобни измамници. За мен поне първопричината е калпавото образование, при това не само по история, както и безхаберието и липсата на възпитание в семействата. Тепърва ще страдаме.

  8. 8 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 943 Неутрално

    https://m.youtube.com/watch?v=IjPVCfKERDs - струва си да се изгледа. Костадинов отговаря и за омразата, която му се вменява. А Лозанов отново нищо не е разбрал, тъй като "Възраждане" не е про-руска партия. Само че не е и анти-руска, или пък русофобска. Да, има и русофилски настроения, но ядрото се състои от българофили, които са неутрални към конфликта в Украйна.

  9. 9 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4566 Неутрално

    Идеологията на национализма по същество е конспиративна теория, според която България е велика европейска държава, но след отминалата слава е несправедливо исторически ощетена.
    =======
    Никаква конспиративна теория не е ...!
    В дъното на всяка национална идея има една своеобразна максима за величието на съответната национална държава...
    Националната държава обича само себе си....и омразата между две национални държави е нормално състояние...

    Bukalemun
  10. 10 Профил на Харвард
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  11. 11 Профил на Харвард
    Харвард
    Рейтинг: 847 Весело

    Според опорките от миналата година по това време, Възраждане се качи на влака на антиваксърите.

    Когато се говори в един глас, но алангро, куролацията не куролира добре в екваторията...
  12. 12 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3087 Неутрално

    До коментар [#10] от "Харвард":

    https://www.segabg.com/category-video/koy-ste-vie-g-n-kostadinov
    - Провокатор, който трупа популярност от протести и безредици

    Възползва се от бунтове със социални искания, а когато сам ги организира, плаща добре. Не понася протестиращи, които не са организирани от него.

    - Псевдогерой с претенции за месия

    Години наред обещаваше да върне партийната субсидия. После се разбра, че я е похарчил за реклама.

    Заигра се с антиваксърските настроения. А се оказа, че 1/3 от депутатите му са ваксинирани

    - Човек от народа. Когато се налага.

    Обича да демонстрира, че живее скромно. Но покрай партийните успехи бързо смени панелката в краен варненски квартал с луксозна къща с морски изглед.

    - Политически номад с мечти за власт

    - Влезе в политиката през вратите на ВМРО, после основа собствена партия и сменя партньорите си според ситуацията

    - Основен играч в операция "Копейкин"

    Кълне се в родината си, но откровено милее за Русия. А руското посолство харесва това!

  13. 13 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 654 Весело

    До коментар [#1] от "Vesselin Velkov":

    Време е всяка подкрепа за Путин да бъде криминализирана
    _______________________________________
    Няма нужда да бъде криминализирана, а напрово до стената и с шмайзера....... Така нашите новоизпечени демократи разбират демокрацията, който не им е на акъла..........

  14. 14 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    Има между8 и 12% лумпени, които си гласуват за тези формации за съжаление. Сега на мода е Израждане и Копейкин, който мина през всички формации Дали Болен, Симеонов, Каракачанов или Копейкин все тая:)

  15. 15 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3465 Гневно

    "По матрицата на национално-освободителните борби в Османската империя се конструира враг, от който националният ни интерес трябва да бъде защитен, като отново можем да разчитаме единствено на Русия. "

    Гога, това което наричаш матрица е историческата ни памет която ни прави народ и нация. Такива като теб искат да ни лишат от историческа памет и да ни направят безпаметна лесноманипулируема маса готова да се прегърне с Турция и да обяви Русия за най-големият ни враг разбира се в името на евроатлантическите ценности които нямат нищо общо с националните ни такива.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  16. 16 Профил на ju.li
    ju.li
    Рейтинг: 1522 Весело

    Обаче, все пак, да погледнем фона от зашеметителни лидери, на който така отчетливо изпъкна точно тази формация! Ако направим сравнение?

  17. 17 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#12] от "Vesselin Velkov":

    Много плосък анализ. Костя не е някакъв русофил, него него интересува Русия, а го интересува как да вземе властта в България. Говори неща които масата от хората искат да чуят, не е клоун като Волен, не прави циркаджилъци. Най-страшното за такива като тебе е, че е целеустремен, няма да се продаде за няколко министерски поста, а иска цялата власт

  18. 18 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    До коментар [#15] от "Julian Mall":

    Стига плещите глупости. Последните две световни войни сме с Турция против Русия. Това е историята ни.

  19. 19 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4809 Любопитно

    До коментар [#7] от "boevbisser":

    Аз пък доколкото съм забелязал, винаги има протестен вот и е от всякакви хора!

    [email protected]
  20. 20 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4809 Любопитно

    До коментар [#7] от "boevbisser":

    В момента много зор се хвърля в официалната пропаганда, че затова и протестният вот ще е по- голям!
    Чиста мнатематика, нищо лично!

    [email protected]
  21. 21 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3465 Любопитно

    "По-опасни са крипторусофилите от симбиозата ГЕРБ/ДПС/ИТН."

    Сериозно ДПС са русофили?! Даже Гого Лозанов е казал че това е партията на турсското малцинство.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  22. 22 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 654 Весело

    До коментар [#12] от "Vesselin Velkov":

    Ето ти наистина не лош анализ за Костя.
    https://mobile.frognews.bg/article/254002/

  23. 23 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3465 Любопитно

    До коментар [#15] от "Julian Mall":Стига плещите глупости. Последните две световни войни сме с Турция против Русия. Това е историята ни.
    —цитат от коментар 18 на Да вярваме на истината


    Ти не беше ли този който беше готов да се бие с камъни и дърве с турците?!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  24. 24 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2981 Весело

    До коментар [#19] от "karabastun":

    Основният протестен вот, според мен де, е на негласуващите - повече от половината ни сънародници, те са си напълно нормални хора, изразяващи по този начин отношението си към политиците. Гласуващите за шарлатани като споменатите в текста са вече съвсем друга работа, доста по-крайна.
    пп. А ти да отидеш да гласуваш, обещал съм бутилка домашна гроздова, прати ми на лични адрес.

  25. 25 Профил на nmq25555650
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3087 Неутрално

    До коментар [#17] от "ayp341129080":

    Копейкин е бизнесмен. Търси пазарни ниши в политиката. Знае, че не може да вземе цялата власт, но иска по-голям пазарен дял.

  27. 27 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    До коментар [#23] от "Julian Mall":

    Ние сме се били с турците. За разлика от тебе дето си бягал и си се оставил да те колят. А заради такива като тебе не се въоръжаваме и пак ще трябва да се бием с камъни и дърве. Дааа. Изключително е вредно да не вярваш в себе си, а да си роб на външна сила.

  28. 28 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 654 Весело

    До коментар [#26] от "Vesselin Velkov":

    Непозна, иска цялата власт, не малко парче от баницата. Видя какво стана с другите които се продадоха за крайчице от баницата. Костя е УМЕН, такива като тебе очакват, че ще полегне на ГЕРБ за 1-2 министерства ама не сте познали.В следващия Парламент ще е опозиция най-вероятно с БСП и новия им лидер. След следващия ПАРЛАМЕНТ ще изгрее звездата на Костя

  29. 29 Профил на crq15625101
    crq15625101
    Рейтинг: 1930 Неутрално

    До коментар [#8] от "4okuto":

    Ха ха хааа не били про руска партия , 😜само дето над 100 тролски профила подържани от амбасадата им работят за тях, и от Газпром им плащат билбордовете ....нас ли се опитваш да излъжеш , или себе си ??

  30. 30 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1540 Неутрално

    гласуването за копейкин, белата златка и подобни (вкл. ОПГ ГЕП заради путинския модел на корупция и управление) е ТЕСТ ЗА ИНТЕЛИГЕНТОСТ!

  31. 31 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2981 Весело

    До коментар [#26] от "Vesselin Velkov":

    Напълно съгласен, точно такива са - бизнесмени. Едно влизане в парламента на подобен измамник създава финансов комфорт и за внуците. За разлика от бедните шарани, които гласуват за тях. Общо взето, докато има шарани, ще има и рибари.

  32. 32 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4566 Неутрално

    До коментар [#27] от "Да вярваме на истината":

    И все пак....той е прав...
    Погледни историята....
    На времето всяка национална държава е черпила енергия от друго географско наименование...

    Bukalemun
  33. 33 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4809 Неутрално

    До коментар [#24] от "boevbisser":


    ++
    Ще отида !
    Благодаря!

    [email protected]
  34. 34 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    Пропусната е системната, класическа националистическа и русофилска партия БСП. Проучванията показват, че нейният електорат подкрепя с по-голям процент путинска Русия от електората на други националистически партии. Не само в коалицията с ПП и ДБ БСП даде ясно да се разбере, че не прави компромис със зловредния шовинизъм и путинизма. За да задържи електората си Корнелия Нинова заяви недвусмислено и на висок глас - нито един патрон за Украйна! Колеше и бесеше в четворната коалиция ПП-ДБ-БСП-ИТН като вицепремиер и набута на всички възлови места запасняци от ДС, МНО, стари партийци, изпечени русофили. А ето как БСП посрещна агресията на путин срещу Украйна с митинг-шествие на трети март /уж за празника/:
    https://www.youtube.com/watch?v=cnqnnegmQA4
    Обърнете внимание в края на репортажчето как сравняват паметника на съветската власт с паметника на връх Шипка. И накрая, защо се правят на ощипани разни наблюдатели, политици, журналисти и т.н. Защото някой е подшушнал на ПП и ДБ - само коалиция с БСП. Те са стратегически партньор. И не от американското, даже не от руското посолство, а от една частна фондация.

  35. 35 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    До коментар [#32] от "eti mehter":

    България е национална държава от 893-а година. Пример за определението нация на французите от 19-и век Не са виновни нациите. В 21-и век те се и размиват. Само, че структурата на Русия не е природна за 21-и век. Там де факто имаме 81 нации. Всяка в такава среда се мъчи да се откъсне от центъра. Русия е като Османската империя след 1682-а година. Тогава икономическата система на Кубрат не може да се конкурира със буржоазната нова система на Запад и започва разпад.

  36. 36 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4566 Неутрално

    До коментар [#27] от "Да вярваме на истината":

    Национализма е възпалението на всяка национална идея....
    И от това мърдане няма...!
    Нещо като апандисит.

    Bukalemun
  37. 37 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 1075 Неутрално

    До коментар [#17] от "ayp341129080":


    Костя... Говори неща които масата от хората искат да чуят
    —цитат от коментар 17 на ayp341129080


    Масата от тъпогрозните хора.
    С напредъка на България този контингент се топи.

  38. 38 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2481 Неутрално

    До коментар [#5] от "Анти Шишковци":

    БЪЛГАРИТЕ ЗАСЛУЖАВАТ СЪДБАТА СИ!

  39. 39 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4809 Неутрално

    До коментар [#34] от "nik_77.":

    По технически причини електоратът на БСП си отива!

    [email protected]
  40. 40 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2965 Неутрално

    Некадърност, умишлено наливане на вода в мелницата на Костадинов, или просто за някой лев са подобни писания?

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  41. 41 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4809 Неутрално

    До коментар [#40] от "дерибеев":

    за някой лев

    [email protected]
  42. 42 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4809 Любопитно

    До коментар [#40] от "дерибеев":

    и за натягане, разбира се -...натегачите се стараят, даже и за стотинки....

    [email protected]
  43. 43 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    До коментар [#32] от "eti mehter":

    Исторически факт е, че от 110 години сме в съюз с Турция във войните. Факт. Ако искат и 100 минуси да ми сложат Абсолютен факт. Сега не го учим например, че в ПСВ имаме 2 турски дивизии в Добруджа.

  44. 44 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4809 Неутрално

    До коментар [#43] от "Да вярваме на истината":

    Исторически факт е, че през СТУДЕНАТА ВОЙНА - бяхме срещу Турция!
    И 90 % от армията ни беше позиционирана срещу турския фронт!

    [email protected]
  45. 45 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    До коментар [#44] от "karabastun":

    Да. Но в горещите войни....
    И все пак Тодор Живков си водеше някаква странна политика с Турция.

  46. 46 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2965 Неутрално

    До коментар [#42] от "karabastun":

    Всички дипломи, курсове и обучения зад ДБ не вдяват, че доносници, комунистически синчета, добри олигарси.... им провалят резултата всеки път

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  47. 47 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 943 Неутрално

    Доста хора не са следили пряко/внимателно процесите и изявите, които са свързани с "Възраждане" и Костадинов. Изградили са мнение на база определена пропаганда и политически "герои" от близкото минало. Затова и ще бъдат много изненадани в бъдеще. Като след челна среща с товарния влак...

  48. 48 Профил на Maznio
    Maznio
    Рейтинг: 103 Разстроено

    До коментар [#9] от "eti mehter":

    Добре, а как тогава да наричаме група хора, които обичат не някакви отминали държавни образувания, а себе си, като едно нерушимо цяло, което съвремието се опитва да раздели?
    Това конспирация ли е? Не, това е геноцид. При това идеологически обусловен такъв, на базата на имагинерния общосоциум, в който трябва да прикриваме различията си, за да бъдем като всички?
    Ало, нацията? Нелепи сте, в оригиналния смисъл на думата.

    La revolution jamais des barbeaux n'a pas n'ete des crits.
  49. 49 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2481 Весело

    До коментар [#12] от "Vesselin Velkov":

    Много точно си обрисувал ,,националният герой”!

  50. 50 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 4107 Весело

    Аха , ясно .
    Не са виновни мигрантите ( и леля им Щази Меркел ) за възхода на десните партии в цяла Европа , ами глупостта на българите и антивакърството ( което автоматично означава и предана любов към Русия ) . Ето - българският избирател ще затрие Европа !!!
    Лозаноооооов , кога Ви пляснаха през ръцете да обърнете палачинката ?

    Assumption is the mother of all failures .
  51. 51 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4809 Неутрално

    До коментар [#45] от "Да вярваме на истината":

    Нищо странно няма в политиката на Живков с Турция!
    Пазеше си търговията -- БмФ знаеш ли колко кораба имаше тогава и откъде минаваха , за да излязат и влязат до българските пристанища1?

    [email protected]
  52. 52 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4809 Любопитно

    До коментар [#50] от "stenlyaka":

    Недей забравя и европейската левундерска Зелена сделка, която вдигна цените на всичко!

    [email protected]
  53. 53 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5519 Гневно

    Кой не даде "един куршум на Украйна", кой "затвори темата"?
    Излишно си заравяте главите в пясъка - това е реална политика, позволила на копойкин да расте, защото го захрани с надеждата, че след като веднъж сме казали "а", може да продължим. С приетото от киро и бекапето решение вчера друг комунист си изми ръцете и отказа оръжие на Украйна. Слепотата убива, още по - лошото е, че няма никаква надежда да прогледнете.
    Всеки глас за пъпъджии, бекапето и копойкин убива Украйна. Затова са опасни за България! Нито глас за путлеристите!!!

  54. 54 Профил на stenlyaka
    stenlyaka
    Рейтинг: 4107 Весело

    До коментар [#50] от "stenlyaka":Недей забравя и европейската левундерска Зелена сделка, която вдигна цените на всичко!
    —цитат от коментар 52 на karabastun


    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    Сигурно забравям и други моменти .
    Забравям и че Папионков ги е ''анализирал'' .
    Но свеж полъх просветление го плясва по врата и ето ни настоящия анализ !
    Ако Костя не беше такъв мизерник от слугинажа на ТИМ , Възраждане щеше да спечели изборите .
    ...според некомпетентният мен .

    Assumption is the mother of all failures .
  55. 55 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 654 Неутрално

    До коментар [#37] от "iazdakaja":

    Масата от тъпогрозните хора.
    С напредъка на България този контингент се топи.
    _________________________________________
    Човек бързо свиква с хубавото и иска още по-хубаво. Когато видят, че управляващите го не могат да осигурят по-хубавото ами ги връщат и назад, избират други.
    Очертава се ЕВРОАТЛАНТСКО мнозинство в следващия Парламент. Многомилярдни кредити за помощи и крадене, още по-високи цени и още обедняване на народа. Тази агония няма да продължи много и Костя ще помете после ВСИЧКИ

  56. 56 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4566 Неутрално

    До коментар [#35] от "Да вярваме на истината":

    Пример за определението нация на французите от 19-и век
    =======
    Това е...
    Изчерпваш темата с едно изречение...
    До феномена ....1789...става дилема.....
    После проблем...

    Bukalemun
  57. 57 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    До коментар [#56] от "eti mehter":

    Ами на такъв етап сме-нации Империите с изключение на една се разпаднаха.

  58. 58 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3087 Неутрално

    До коментар [#49] от "Resurrection":

    Благодаря. Не е само той, за съжаление.

  59. 59 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1238 Неутрално

    До коментар [#53] от "Галя Станчева":

    Патокостроителите дали няма да замълчите накрая? Ако имате поне малко срам.

  60. 60 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4566 Неутрално

    До коментар [#43] от "Да вярваме на истината":

    До 110 години си бил в съюз с Москва...
    Показват го всички исторически събития.....
    Или по точно с Одеса....
    В този град има нещо странно...
    Той е и пра родината на гръцкия национализъм.... много по кървав и жесток.

    Bukalemun
  61. 61 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2365 Неутрално

    До коментар [#60] от "eti mehter":

    Да Общо взето Възраждането на Априлов е родено в Одеса. Даже първата българска гимназия не е габровската, а в Болград. От 1858. Габровската става гимназия в 1872-а. Даже Добри Чинтулов Априлов го намира в Одеса. Но мисленето на нашата идея е Свободата. И в края на краищата тя ражда Левски например по чиито идеи е днешна Турция. Със над 100 етноса равни.

  62. 62 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7177 Неутрално

    Не просто любов към родината, а и омраза към всичко чуждо
    -----------------------------------------------------------------------------------------

    Другарят Лозанов докога ще се прави на ощипан и незабелязващ,
    че споменаването на България от тукашните РУСКИ НАЦИСТИ
    е само КАМУФЛАЖ за прикриване на ЛЮБОВТА ИМ КЪМ ОВПУТЕНА РУСИЯ

    Не към Русия, а към ОВПУТЕНА РУСИЯ - Русия на ПУТИн

  63. 63 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4566 Неутрално

    До коментар [#57] от "Да вярваме на истината":

    Империите се появяват бавно ....и умират още по бавно.
    Не знам на какво се дължи....но при тях националата идея липсва ...
    Има над национална идея понеже са образувани от множество нации...

    Bukalemun
  64. 64 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 2737 Неутрално

    "Другарят" Лозанов лъже още в заглавието. Тези НЕ СА националисти,а комунисти прикрили се с национализма.

  65. 65 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1873 Неутрално

    Ми то в същност ако имаше идея за това какво е националния интерес нямаше партиите да се карат толкова много едни с други. И между другото кое по-точно би ни навело на мисълта, че по-близки отношения с Русия ще са ни по-полезни? Не казвам, че ЕС и НАТО нямат кусури, но правата и задълженията ни като членове на тези съюзи не са променили. Нима чак сега разбрахме, че не ни харесва там?

  66. 66 Профил на George Pantev
    George Pantev
    Рейтинг: 715 Неутрално

    До коментар [#5] от "Анти Шишковци":

    много пошъл опит за реклама на ристьо и танас , Просто К и Кокор + Корнела ... една и съща глупост се тиражира вече месеци ...
    ГЕРБ били престъпна група и заедно с дпс и Копейкин мислят как да ограбят България --- тезата на полезния идиот, заради когото , партията на Копейкин бележи такива успехи ...Не пропутинските полезни идиоти тласкат България към Евразия , а точно такива несретници като теб пич ...Вие сте по гнусната част от цялото това безумие , което ни сполетя последните 2 години, защото сте ренегати, които не знаят какво точно искат ...за разлика от путиняците - тях поне знаем какво точно искат ...

  67. 67 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4593 Неутрално

    Това си струва да се прочете в деня за “размисъл”:

    https://mobile.frognews.bg/article/254263/

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  68. 68 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#7] от "boevbisser":

    Айде пак опорките как необразование гласували за патриотични партии. Ми не е така. Щото пък видяхме от завършилите курсче в Харвард колко си могат, а за кадрите на ДБ да не отварям дума.

  69. 69 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7177 Весело

    Империите се появяват бавно ....и умират още по бавно....
    —цитат от коментар 63 на eti mehter


    Докато не се появи екземпляр като ПУТИн,

    който ДА УСКОРИ УМИРАНЕТО......

  70. 70 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4566 Неутрално

    До коментар [#57] от "Да вярваме на истината":

    на такъв етап сме-нации
    =======
    Етапите са в главите ни заради идеологическите нагласи.....
    Иначе всичко си тече с времето.
    Но при френската.... майката на всички революции ....има плътна и ясна идеологична обосновка със срок на годност повече от един век.... Това е нацията.
    ВФР е майката на всички останали революции....
    После и на двете световни войни...
    Така де появяват така наречените национални държави...
    Под лозунга ...."всичко за доброто на нацията"...са дадени стотици милиони жертви....и продължават да се дават...
    От тази идеологическа максима се възползват всички известни личности по ония времена.... Наполеон, Ленин , Сталин, Чърчил, Ататюрк и т.н...
    При Хитлер тази вълна достига своя пик.....до такава степен че света вече е принуден да го окачестви като персона нонграта на миналия век...
    А той всъщност е имал една единствена цел....да постави арийската нация колкото се може по на високо от останалите...
    Правил го е под влиянието на ония първични идеи от 1789....

    Bukalemun
  71. 71 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4435 Неутрално

    До коментар [#10] от "Харвард":

    "възраждане" са просто партия на олигофрените, малограчмотните, хора, които не задават въпроси и още повече - не търсят отговори. ЕЛементарната пропаганда хваща елементарни индивиди. И на някой направи ли му впечатление, в последният дебат, опорката, която се подхвана а от "възрожденци" и руските тролове у нас, за това кактогава купуваме газ от Азербайджан, след като те са били страна агресор, имало война и т. н. Естествено, никой не се интересува каква е истината, за съжаление и от представители на другите партии, та да им затворят устата, защото така извикани опорки в ефир създават впечатление при простите, че са истина. А истината е:
    "През 1992 г. Азербайджан и Армения станаха субекти на международното право, станаха независими държави и членове на ООН. Азербайджан беше приет в ООН с територия от 86,6 кв. км, включително региона на Нагорни Карабах. През 1993 г., заради окупацията на азербайджанска територия, Съветът за сигурност на ООН прие 4 резолюции и във всяка от тях пише, че регионът на Нагорни Карабах е част от територията на Република Азербайджан. ООН и цялата международна общност признаха, че Нагорнии Карабах е неразделна част от Азербайджан."

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  72. 72 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#46] от "дерибеев":


    Точно! Вярвам повече на обикновен човек, работник, необразован, както се изказа един “умник” по- горе за гласоподавателите на патриотичните партии, отколкото на комунистически отрочета, получаващи грантове да ми натрапват чужди интереси и ходят на закуски и консултации в чужди посолства.

  73. 73 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2743 Неутрално

    "..... в тяхната ниша е твърде населено и падат жертва на естествен "вътрешновидов" подбор."

    Ми то и атлантистите са 5-6 разновиднисти и крещят кой е по-по-католик от папата.
    Дали авторът не разбира, че не всички българи са на грантова ясла като него? И не са, не защото парите не стигат за всички, а защото се отвращават от продажничеството. За некое другаре свободата и суверенитета нищо не значат, но те не са без значение.

    Judjuk
  74. 74 Профил на George Pantev
    George Pantev
    Рейтинг: 715 Неутрално

    До коментар [#17] от "ayp341129080":

    ти май не можеш да четеш , нали точно това пише в предния пост за Копейкин - каквото и ти казваш ... Истината е ,че копейкин е едно човече с болестно его да има много - и пари и слава .Същия типаж като Просто Кирчо, но е по обигран политически. Докато Просто кирчо е цар на елементарните мошеничества ( които обаче в голямата игра не са ефикасни) , копейкин от 20 г. гради тази кариера и я гради по професионален начин... Не е тридно , особено след като се появиха т.н. социални медии, да се види колко е огромен броя полезни идиоти в България и Копейкин стъпа точно на тази писта ... Има дарби момчето да бъде перфектното зло и както се вижда от последните 10 г. изобщо не я пилее ... За съжаление на малката ни и крехка нация ..

  75. 75 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 2864 Любопитно

    Какви националисти, прости и ограничени пробити копейкаджии.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  76. 76 Профил на the_librarian
    the_librarian
    Рейтинг: 1521 Весело

    До коментар [#9] от "eti mehter":

    Ети, от този твой коментар просто струи прогресивен интернационализъм.
    А кво стана със "стратегическата дълбочина"?

  77. 77 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#36] от "eti mehter":

    Стойте си по Азия и Африка, там национализъм няма. Кдкво правите при хората?

  78. 78 Профил на Хюго Босов
    Хюго Босов
    Рейтинг: 2041 Неутрално

    До коментар [#64] от "deaf":


    Май си нямаш и на идва какво е комунизъм …

  79. 79 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 3660 Неутрално

    При положение, че тези проруски партии с мъка ще вземат 50 - 60 депутата дори говоренето по тази тема би трябвало да е излишна загуба на време. Да но ние се намираме в България където десните се оказаха пълни идиоти и сами дадоха властта в ръцете на БСП. Нищо чудно тая орел-рак-и щука менталност да докара на власт и Копейкин.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  80. 80 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 7177 Неутрално

    и Костя ще помете после ВСИЧКИ
    —цитат от коментар 55 на ayp341129080


    КОСТЯ най-много ДА ПОМЕТЕ КЪМ ДЖОБА СИ

    още НЯКОЙ И ДРУГ МИЛИОН СУБСИДИЯ

    с която да си спретне ОЩЕ ПО-ГОЛЯМА КЪЩА

    с ОЩЕ ПО-ГОЛЯМ ДВОР към нея....

  81. 81 Профил на George Pantev
    George Pantev
    Рейтинг: 715 Неутрално

    До коментар [#67] от "Norman Granz":

    на партенките на това човече "посланника на България в русия 2003 г." е съвсем разбираемо че ще скачаш от радост .
    Илиян Василев, полк. Забравих му името, Осман Октай - вечните "анализатори"...Същите като копейкин , но с по скромни желания - правят пари от полезните идиоти като теб Норманчо, защото са осъзнали, че това е най лесния начин. Като папагали от години едни и същи лафове със само една променлива - цената на техния труд , защото инфлацийка баце ...

  82. 82 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4566 Весело

    До коментар [#76] от "the_librarian":

    Нормално е ....
    Днес е петък...свещен ден...

    Bukalemun
  83. 83 Профил на George Pantev
    George Pantev
    Рейтинг: 715 Неутрално

    До коментар [#70] от "eti mehter":

    какъв точно проблем на Франция реши "майката на всички Революции" , освен кървавите мелета и докарването на Наполеон на власт ... Не , за мен "майката на всички революции" е Октомврийския метеж, защото вече повече от 100 години след него, властта е все в ръцете на метежниците и техните деца ( децата на революцията) ... еъто това е нещо , което има повече от век трайност.
    Онова във Франция положи основите на нещо, НО чак на Петия опит успя да се затвърди републиката....

  84. 84 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Националистите се опитват да качат България на "руския влак"

    Прав е доцент Лозанов.

    Само че ДеБе вече я качиха България на "руския влак"

    като влязоха с комунистите в управление

    Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
  85. 85 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4566 Весело

    До коментар [#83] от "George Pantev":

    Питай гилотините......
    Но те пък немогат да говорят...

    Bukalemun
  86. 86 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3681 Весело

    ПатрЕотична коалиция:
    https://scontent.fsof11-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/309425728_648630556885572_318051586335149627_n.jpg?stp=dst-jpg_p526x296&_nc_cat=111&ccb=1-7&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=DwLo4MUk7-IAX_RcPe7&_nc_ht=scontent.fsof11-1.fna&oh=00_AT8GNDjwMDif_QYSYO-NX-1a3PVKORfBvGQBPgmurYHlqQ&oe=633AA3A7

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  87. 87 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4566 Любопитно

    До коментар [#83] от "George Pantev":

    Войни е имало и до френската революция, но те са били само войни и нищо повече....
    Били са от принуда и много често са се отлагали или преустановявали...
    Но след 1789 ... вече имаме напълно обоснована идеологическа формула за войната..."свобода, равенство, братство"....
    Дори и нежелани... войните вече са били дълг на изцяло утвърдена доктрина...

    Хитлер е воювал за да си изравни нацията с останалите.... На Англия, Франция, Италия, Испания...

    Bukalemun
  88. 88 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 2547 Неутрално

    "БСП пък безвъзвратно изпусна руския влак, ""

    Това изобщо не е вярно. Какво се опитва да внуши авторът??

  89. 89 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 3018 Неутрално

    Избирателите на подобни партии са шарени - има всякакви.
    И понеже тази пъстрота се подценява - после има лоши изненади на изборите.
    Грубо казано - националната идея е като футбола - хора от най-различни слоеве и обществено положение подкрепят своят отбор, някои до крайност.

    Доколкото съм забелязал, без да претендирам за изчерпателност, преобладащо гласуващите за подобни формации са недообразовани, по-скоро бедни или със средни доходи, с непрестижни професии, търсещи вината за недотам комфортния си живот в другите и в лошата държава. .....
    —цитат от коментар 7 на boevbisser


    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  90. 90 Профил на ebre
    ebre
    Рейтинг: 96 Неутрално

    Дневник, може ли такава некадърност ! Холандското знаме на статия за "руския влак". При това статията е смислена за разлика от хората които са я публикували. Малко повече интелект по веригата не е излишен.

  91. 91 Профил на makemydayy
    makemydayy
    Рейтинг: 890 Неутрално

    "Как стана така, че национализмът постепенно от автотерапевтична ретроутопия, изпълнена с царе и патриарси, възстановени крепости и военни маршове, вечерни проверки и разправии със съседите за всеки къс история, се превърна в банална политическа подкрепа на най-кървавата инвазия в Европа след Втората световна война"???
    С мангизи става Гого!
    С руски газирани мангизи.
    С тях беше купен за руска употреба българския "национализъм".
    А също и италианския,а също и френският.Просто е.

  92. 92 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3133 Неутрално

    "БСП пък безвъзвратно изпусна руския влак, след като се оказа в правителство, проявило дързостта да изгони 70 шпиони на работа в руското посолство. "
    *
    Невярно. Опити да се оправдае най-русофилската по електорат партия БСП, поне според социолозите. К. Петков не беше уведомил за това Корнелия Нинова и тя като отговор даде да се разбере, че не го иска за премиер в евентуален нов кабинет.
    Ама много бързо забравяте неща, станали преди има-няма три месеца! Да не би авторите да ги гази старческата деменция, след като пропускат неудобни факти?

  93. 93 Профил на umv52590594
    umv52590594
    Рейтинг: 169 Неутрално

    https://m.youtube.com/watch?v=IjPVCfKERDs - струва си да се изгледа. Костадинов отговаря и за омразата, която му се вменява. А Лозанов отново нищо не е разбрал, тъй като "Възраждане" не е про-руска партия. Само че не е и анти-руска, или пък русофобска. Да, има и русофилски настроения, но ядрото се състои от българофили, които са неутрални към конфликта в Украйна.
    —цитат от коментар 8 на 4okuto


    Глупости. Няма как да си неутрален към "конфликта" в Украйна.
    *Конфликт е когато се скараш със съседа си кой ти е източил бурето в мазата

  94. 94 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 986 Неутрално

    Копейкиновците трябва да бъдат разследавани за работа във полза на чужда
    държава !!!

  95. 95 Профил на Velocio
    Velocio
    Рейтинг: 310 Неутрално

    До коментар [#81] от "George Pantev":

    „Партенката“ на Илиян Василев си е съвсем официална новина, дори и за националното обществено радио. Съгласен съм, че тълкуването ѝ може да бъде различно, но най-логично и вероятно ще се случи точно това, което е казал Василев, защото възможностите не са неограничено много. И тогава сметката ще я платим всички - тези, които могат да мислят, четейки, и тези, които вместо това веднага подемат нападки към автора, че и към коментиращия, защото прочетеното някак не им допада, макар да не могат да разберат защо.

  96. 96 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 943 Неутрално

    До коментар [#93] от "umv52590594":

    Ами ето аз съм избирател на Възраждане. Не съм нито русофил, нито русофоб. Честно казано, никога не съм харесвал нито руснаците, нито украинците. Имал съм пряк досег и с едните, и с другите, разлика няма. Войната там ме интересува, доколкото засяга икономиката на България в момента и българското малцинство в Украйна. И утре да гътнат Путин, Зеленски или който да било друг, така че да приключи тази война на секундата, ще се радвам много. Мисля, че това е неутрална позиция.

  97. 97 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1967 Неутрално

    До коментар [#19] от "karabastun":Основният протестен вот, според мен де, е на негласуващите - повече от половината ни сънародници, те са си напълно нормални хора, изразяващи по този начин отношението си към политиците. Гласуващите за шарлатани като споменатите в текста са вече съвсем друга работа, доста по-крайна.пп. А ти да отидеш да гласуваш, обещал съм бутилка домашна гроздова, прати ми на лични адрес.
    —цитат от коментар 24 на boevbisser


    +++++++++
    Съгласен съм и тази 'партия" на негласуващите за тяхно и наше съжаление, реално гласува, включително за всеки влязъл в парламента, като неговия глас се разпределя пропорционално, т.е. с най-голяма част за победителите.
    Е, ако тези негласуващи са така фрустрирани, добре е да се замислят, кой най-много и кой най-малко ги фрустрира и да гласуват за него - просто е.

  98. 98 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 891 Неутрално

    Копейкиновците трябва да бъдат разследавани за работа във полза на чуждадържава !!!
    —цитат от коментар 94 на valtoro


    Грантаджийските бутикови партии ПП и ДБ усещат, че губят катастрофално въпреки толкова много наляти пари, но в нехаризматични и посредствени пропагандатори тип вестник Работническо дело!

  99. 99 Профил на v.smolianov
    v.smolianov
    Рейтинг: 480 Неутрално

    Според опорките от миналата година по това време, Възраждане се качи на влака на антиваксърите.
    —цитат от коментар 11 на Харвард


    Да, този влак пътува към Азия, но ние вече бяхме там и не ни хареса. Антиваксърството беше просто една от гарите.

  100. 100 Профил на v.smolianov
    v.smolianov
    Рейтинг: 480 Неутрално

    "По-опасни са крипторусофилите от симбиозата ГЕРБ/ДПС/ИТН."Сериозно ДПС са русофили?! Даже Гого Лозанов е казал че това е партията на турсското малцинство.
    —цитат от коментар 21 на Julian Mall


    Помниш ли какво се случи с председателя на ДПС Местан, когато се застъпи за турската позиция в спор между Русия и Турция? Доган го изхвърли като мръсно коте и от председателското място и от партията.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK