Как ГЕРБ ще слага "ред в хаоса" с баш хаотиците?!

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (199)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 649 Весело

    Дано се случи Евроатлантската коалиция

  2. 2 Профил на TheRedOne
    TheRedOne
    Рейтинг: 300 Неутрално

    До цента Смилов по-добре да не пише на пияна глава, бърка ги нещата...

  3. 3 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2624 Неутрално

    До коментар [#1] от "ayp341129080":

    Дано. Но, изглежда прекалено хубаво за да е истина.

    Бивш tww09306483.
  4. 4 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#1] от "ayp341129080":

    Обратното по-скоро. Ако не - Гълъб II ...

  5. 5 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 2225 Любопитно

    "Докато чакам днес цената на бензина да падне до нивата от времето на Борисов (както той обещаваше предизборно),"

    Няма как да стане, кирчовщината е такава болест, след която трябва поне 5 години, да се оправят нещата. Тази болест е обхванала не само България, тя си е вносна болест, прихванали сме я от европейските, американски и британски кирчовци. Кирчовщината е разрушителна като Ковид, 10- дена симптоми и след това години страдание за организма.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  6. 6 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1814 Любопитно

    „Как ГЕРБ ще слага "ред в хаоса" с баш хаотиците?“ ли, Даниелчо? Ами ето как: ще направи коалиция с ПП и ДБ, ама в ПП няма да присъстват Кирчо ПараПетков и Асенчо Свинскосъсзелев! Вярно ли е, че има доклад на ЦРУ за това как те са взимали комисионни от посредниците, от които са купували РУСКИ ГАЗ (а не някакъв друг) и са ги скатавали по разни офшорни сметки? М? И ако е вярно, колко време мислиш, че ще останат на местата си въпросните политически аматьори, след като и ЦРУ, и бай президент, че и онзи, който е „радост“, искат да им видят гърба? И колко време ще се чуди гласеният за председател на ПП, след като има подкрепата и на САЩ, и на Израел? Ти кажи, да не ти казвам аз! Можеш ли, дрОгарю Смилов?

  7. 7 Профил на qid44693832
    qid44693832
    Рейтинг: 256 Неутрално

    От прочетеното разбирам, че смилов много се кефи резидента, да управлява безконтролно

  8. 8 Профил на ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
    ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    доста добро съмари на ситуацията - да нека ГЕРБ се съберат с ДПС, Янев и Възраждане официално

    може и още един турски поток да си направят, пък и да започнат да набират доброволци за путин



    ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!? Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка----------- Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ---------------- и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?
  9. 9 Профил на ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
    ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
    Рейтинг: 1339 Неутрално

    От прочетеното разбирам, че смилов много се кефи резидента, да управлява безконтролно
    —цитат от коментар 7 на qid44693832


    дали ще управлява резидента или правителство на тиквата, дпс, янев и копейкин е все тая - не го ли пише из опорките? Скоро ще трябва да почнеш да подкрепяш такъв кабинет

    ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!? Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка----------- Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ---------------- и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?
  10. 10 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Искам да попитам защо автора снощи беше така смирен в студиото. Ами щото му биха шамари още с първите глупости дето взе да ръси. Е тука може да си ги разтакава до безкрай. Едни и същи глупости, чиста пропаганда. Бас ловя, че сам не вярва на измишльотините си.

  11. 11 Профил на рИформата идва
    рИформата идва
    Рейтинг: 745 Неутрално

    "Как ГЕРБ ще слага "ред в хаоса" с баш хаотиците?!"

    Другарят Смилов пак не е разбрал. Баш хаотиците (ПП) сами се изключиха (поне засега).

    И в морето ми е до колене .....................
  12. 12 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 649 Весело

    ГЕРБ,ДПС,ПП,БСП имат много общи черти-обичат далаверата.Да вземат и Христо Бойкики за смокинов лист и активен борец срещу корупцията

  13. 13 Профил на xhi13317223
    xhi13317223
    Рейтинг: 392 Неутрално

    От прочетеното разбирам, че смилов много се кефи резидента, да управлява безконтролно
    —цитат от коментар 7 на qid44693832


    Е, съвсем не - по правилата на демокрацията, когато опозицията спечели избори, би трябвало да направи правителство и да промени нещата, правени от предишното правителство, и които неща тази същата опозивия е критикувала.

    Така че Смилов просто казве че сега е ред на ГЕРБ, ДПС и Възраждане, заедно с Янев - който беше против действията на предишното управление - да поемат нещата в свои ръце и спрат хаоса и разрухата, обхванали България - иначе процъфтяаваща и успеша страна в ЕС по времето на Борисов и ГЕРБ - в сегашната най-бедна и корумпирана държава.

    Не е ли така?

  14. 14 Профил на Яна
    Яна
    Рейтинг: 1352 Неутрално

    "Размишленията" на Смилов - неадекватни, както обикновено.

    "Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
  15. 15 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Имали "задължение"! Имат задължение да опитат, а ако не могат ще дойде ред на ПП и като ги подкрепят каква ще е новата мантра. Пак нещо за Газпром ли? Как ще се оправдаят? Реалността е такава, че който избяга от отговорност пък ако ще и да чертае карамбозави линии ще вземе бичовете. Не вярвам да са толкова прости като ИТН да се самозатрият... Добре, че чугунените опорни вървят само тука ама сектантите не са голямо количество и колкото и напъни да правите демокрацията има механизми да изхвърли плявата...

  16. 16 Профил на tuborg75
    tuborg75
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Отличен коментар на Смилов..все едно аз съм го писал..

  17. 17 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Неутрално

    Завалията Смилов! Още не може да преглътне шамара, който илюзиите му отнесоха от действителното положение на нещата. Когнитивен дисонанс го тресе и почва да говори несвързано.
    Когато ГЕРБ управлява няма да има хаос, другарю доцент. Властта е като мощна кола, зависи кой я управлява, а не кой седи в нея.

  18. 18 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    До коментар [#7] от "qid44693832":

    ++++++++++++++++++++++

  19. 19 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1956 Весело

    смилов,
    каква стана тя?
    каква си я мислехте и сънувахте, а тя каква стана???

  20. 20 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    До коментар [#10] от "nqma zna4ka koi":

    ++++++++++++++++++

  21. 21 Профил на tuborg75
    tuborg75
    Рейтинг: 578 Неутрално

    До коментар [#17] от "oliverstone":

    Няма да има хаос де, прав си. Стройна организация има , обшествени поръчки-обръч от фирми- захранка- чекмеджета и Гешев вика "Шефе,за се прайм на луд...

  22. 22 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 1106 Неутрално

    Няма проблем, че на Смилов не му е ясно.

  23. 23 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    Още нещо! При платени на Газпром милиард и 100 милиона през 2020 как кореспондират тазгодишните над 3 милиарда. Че то Газпром носи на ръце Кирчо и Асенчо. За какво да ги сваля... Като добавим и Лукойл излиза, че горе долу за 3години парите са ги взели за една.

  24. 24 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 1038 Неутрално

    "внимавай за какво мечтаеш и какво си пожелаваш, защото може и да го получиш."

    Парадоксално, но сега ГЕРБ са в същото положение като ПП от миналата есен - 66 депутати и раздробен парламент от враждуващи по между си партии.
    Сега е момента да ни покажат как се прави "принципна" три-четворна коалиция от разнородни субекти с егоцентрични вождове.

  25. 25 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    Никога повече гербидж феодализъм в България
    Рейтинг: 17 Неутрално

    Аз се чудех вчера как изведнъж Гербиджа веднага искат да правят коалиция с най-големите доскоршни "крадци и лъжци" :)

    Това не противоречи ли на "евроатлантическия" им морал и ценности? Ето, чистите и неопететнени "евроатлантици" от Дпс, начело с Шиши и Карадайъ, тва са техните хора за истинска принципна "евроатлантическа коалиция".

    Там ви е играта другаре гербидже. С повече вазелин ще станат нещата. Оспехи!

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  26. 26 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2019 Неутрално

    Оф, горкия, трудно се преживява поредното поражение :)

  27. 27 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#5] от "georgievb":

    да не уважаваш по успелите и образовани от теб, пък е ганювщина!

    Бе уважаеам само успелите в България, защото не е по заслуги и умения, а по връзки с олигархията

    За едни благата, за други ла*ната
  28. 28 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Любопитно

    До коментар [#17] от "oliverstone":Няма да има хаос де, прав си. Стройна организация има , обшествени поръчки-обръч от фирми- захранка- чекмеджета и Гешев вика "Шефе,за се прайм на луд...
    —цитат от коментар 21 на tuborg75


    Е, друго си е да купуваш руски газ от румънски посредници и да клеймиш т.нар. коалиция газпром.
    А, и Рашков имаше година и половина да разкрие далаверите на "обръчите от фирми" - разследващите полицаи са му на пряко подчинение, даже и ГДБОП-джиите, дето даваха указания на прокурорите кого и кога да арестуват. Та, какво установиха за година и половина по отношение на т.нар. стройна организация на ГЕРБ? Установи ли другаря Рашков за година и половина, че прословутите 50 милиона са отишли в касичката на ГЕРБ? Съдът на две инстанции друго каза - че Рашков и про100киро са злоупотребили с власт и са предприели незаконни, принудителни действия срещу лидера на опозицията.

  29. 29 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    Никога повече гербидж феодализъм в България
    Рейтинг: 17 Весело

    До коментар [#19] от "selqnin":

    И каква "стана" гербидж-комунде? Мажи вазелина и не разсейвай с едноредки, че Шиши идва. А след него и Копейкин.

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  30. 30 Профил на negodnik
    negodnik
    Рейтинг: 185 Неутрално

    ГЕРБ ще играят да нагласят нещата така, че да са на власт по време на местните избори есента на 2023.
    Със сигурност ще се опитат да върнат гласуването с бюлетини. Ще се борят за София с всички средства - 2млрд годишен бюджет е голяма баница.

    Като най-голяма община би била идеален POC ( proof of concept ), че нещата могат да се случват много по добре. Това би "заразило" други общини и евентуално да вдигне подкрепата за ДБ и ПП в областните и по-малки градове.

  31. 31 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#19] от "selqnin":

    а вие ще сънувате парите от Европа!

    За едни благата, за други ла*ната
  32. 32 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    ГЕРБ Е хаоса. Но нека управляват и напролет да загубят изборите.
    Време е хората да осъзнаят, че ГЕРБ е партия единствено на герберастите, и то на върхушката от тях. Те действат в ущърб на всички останали.

    Снощи Боко писа следното във Фейсбук: "Благодарим на всички,които ни подкрепихТЕ". Той се обърна единствено към избирателите си. Би трябвало, като партия, спечелила изборите, да се обърне към всички. Но с другите той не говори. Нито те с него, разбира се.

    Това положение бе обобщено от един социолог(според мен герберастки) по телевизията снощи, който каза, забележете, че партиите отразявали интересите на определени социални групи! Според общото разбиране партиите защитават някакви визии за цялото общество и социални идеали, но както се вижда, при ГЕРБ на практика виждането е, че партиите защитават интересите на собственото си племе за сметка на останалите. Томислав Дончев навремето каза "Ако стане гражданска война, ГЕРБ има шанс да я спечели"...

    Но иначе се борели срещу общественото разделение...

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  33. 33 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#6] от "Santos":

    единственият начин за коалиция с ГЕРБ е без Бойко Борисов, раздавача на кучета и виден патокостроител. Десен политик, създал държавна гигакомпания, държавни бензиностанции и държавна банка касичка, разрушил разделението на властите и парламентаризма в България.

    За едни благата, за други ла*ната
  34. 34 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    Пирова, и последна победа за Герб. Независимо от това дали ще състави правителство или не. Времето не работи в полза на БАЦЕ.

  35. 35 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2230 Неутрално

    Как ГЕРБ ще слага "ред в хаоса" с баш хаотиците?!
    ********************************************

    Баш хаотиците са Продължаваме Провалите. Не ми се вярва ГЕРБ да се коалира с тях.

    Мараба, С-ДС доносници!
  36. 36 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    В България няма институции, има бухалки

    За едни благата, за други ла*ната
  37. 37 Профил на Фюриозо
    Фюриозо
    Рейтинг: 1365 Неутрално

    На мен ми е любопитно с каква наглост ГЕРБ ще иска коалиция с тези, на които гласева вот на недоверие?
    Един вид - ние не ви подкрепихме, сега подкрепете нас.

  38. 38 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2230 Неутрално

    Искам да попитам защо автора снощи беше така смирен в студиото. Ами щото му биха шамари още с първите глупости дето взе да ръси. Е тука може да си ги разтакава до безкрай. Едни и същи глупости, чиста пропаганда. Бас ловя, че сам не вярва на измишльотините си.
    —цитат от коментар 10 на nqma zna4ka koi


    Откровено казано, дожаля ми за Смилов.....знам, че не блести с интелект в реално време, но наистина беше смазан като заблудено улично коте от автомобила на квартален пияница....

    Мараба, С-ДС доносници!
  39. 39 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2913 Весело

    Този път нямам забележки към текста на Смилов, топката е изцяло в полето на Герб. Да видим какво ще измисли банкянският хитрец, няма да му е лесно.
    пп. Много би ми се искало да понамалее общото ниво на нападките между лидерите на политическите сили, чудя се дали въобще се поздравяват. И ако може и по-малко да лъжат също няма да е никак зле.

  40. 40 Профил на drtruth
    drtruth
    Рейтинг: 788 Неутрално

    Безупречен Смилов :) Не само, че днес бензинът ще падне, но ще се сринат и цените на тока и топлото, хлябът ще стане 6 стотинки, бозата - 3, халва и локум /за тях ще се погрижи коалиционния партньор на г-жа ГЕРБ - г-н ДПС/ ще се раздават на калпак :) Защо не викате "ура", бе?

  41. 41 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Любопитно

    Пирова, и последна победа за Герб. Независимо от това дали ще състави правителство или не. Времето не работи в полза на БАЦЕ.
    —цитат от коментар 34 на Vesselin Velkov


    И защо реши така, Васко? Нали още след първата загуба на ГЕРБ от ИТН ги бяхте отписали, а след ноемврийските избори им четохте заупокйна молитва.
    Да е пирова, колко да е пирова - вдигат си резултата със 130 000 гласа.
    ПП - свалят с 1/4, значи тяхното направо е пирова загуба хаха

  42. 42 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#14] от "Яна":

    размишленията на Смилов ги четат германците...

    Ти четеш само Труп и 24 часа и Уикенд... А тук заработваш

    За едни благата, за други ла*ната
  43. 43 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1732 Неутрално

    Тъгата на Смилов е обяснима.

  44. 44 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1956 Неутрално

    До коментар [#29] от "Никога повече гербидж феодализъм в България":

    Мъчно ми е за вас и за всички професионални мразячи!!!
    Нищо не може да се направи за вас- всичко е загубено!
    Сори!!!

  45. 45 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1956 Весело

    До коментар [#31] от "Evo K":

    Аз изобщо не сънувам никакви пари!
    Просто работя и си заработвам парите!!!
    Очевидно при Вас не е точно така... хора всякакви...

  46. 46 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1956 Весело

    До коментар [#34] от "Vesselin Velkov":

    Помните ли вече от кога е "последна" тази ПОРЕДНА победа...?

  47. 47 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    Никога повече гербидж феодализъм в България
    Рейтинг: 17 Весело

    До коментар [#6] от "Santos":

    Пациента на карнобатските линейки,

    Много е важно сега в Гербиджа да учите чужди езици за преговорите за "евроатлантическа" коалиция в Сараите на Доган. Че там много българския много не го владеят. Всъщност и на Простия българският не му е силата, така че вярвам ще се договорят на "евроатлантически" - ТЕЦ за теб, два за мен.

    И после се запаси добре с вазлинче. Шиши и Карадайъ идват. След тях и Копейкин, да "уплътни" коалицията с един Златен пръст. Точно там, където Копейкин 1 - Бялата Златка "уплътняваше" Простия преди.

    Оспехи желая!

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  48. 48 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49 Профил на Liliana Simeonova
    Liliana Simeonova
    Рейтинг: 243 Неутрално

    Смилов, още ти е рано да се тръшкаш за проваления Киро. Тепърва ПП ще има да върви надолу!

  50. 50 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#41] от "oliverstone":

    Не гласувам за ПП, но това, че имат около 20% след атаки от всички страни, от президента до ИТН, определено е успех.
    Баце използва страха на хората от високи цени и инфлация, от конфликта в Украйна и прочие... Но едно е да говориш простотии от джипа за цените по негово време, друго е да се справиш с реални проблеми сега. Не мисля, че иска наистина да състави правителство. Ще предпочете тежестта на отговорностите през зимата да падне върху служебното правителство.

  51. 51 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#46] от "selqnin":

    победител ще е който управлява, и няма да е ГЕРБ.

    За едни благата, за други ла*ната
  52. 52 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1697 Весело

    До коментар [#51] от "Evo K":

    Хаха, ти си мислиш, че ПП ли ще управлява ве? Никога повече...

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  53. 53 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#33] от "Evo K":

    не знам защо цъкате минуси. ПП ви го казаха.
    Коалиция без ББ! Само тогава

    За едни благата, за други ла*ната
  54. 54 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    доста добро съмари на ситуацията - да нека ГЕРБ се съберат с ДПС, Янев и Възраждане официалноможе и още един турски поток да си направят, пък и да започнат да набират доброволци за путин
    —цитат от коментар 8 на ГЕРБ е ПУТИН е РАДЕВ мислете като ГЛАСУВАТЕ


    Не, не могат да направят още един Турски поток, защото Нидерландия отне лиценза на този . Той ще функционира до първия технически проблем и няма да може да бъде преодолян заради санкциите .
    Или накратко - турския/путински/банкянски поток Е С ПРЕБРОЕНИ ДНИ .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  55. 55 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Весело

    До коментар [#47] от "Никога повече гербидж феодализъм в България":


    До коментар [#48] от "Никога повече гербидж феодализъм в България":

    Боли, а! Нищо, щи мине

  56. 56 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1697 Неутрално

    До коментар [#32] от "Боян Таксиров":

    Ако управляват, напролет няма да има избори... В главата ти е доста голям хаос.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  57. 57 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#52] от "nv":

    И защо не?

  58. 58 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1697 Неутрално

    Даниел Смилов повтаря 1:1 опорките на ПП.

    А нещо за обещанието на ПП да удвои пенсиите няма ли да каже?

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  59. 59 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1402 Неутрално

    До коментар [#56] от "nv":

    Не, аз съм програмист, в главата ми всичко е подредено.
    Ако управляват, ще оберат негативите през зимата, и напролет ще паднат. Този път завинаги.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  60. 60 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    Никога повече гербидж феодализъм в България
    Рейтинг: 17 Весело

    До коментар [#39] от "boevbisser":

    Нищо не може да измисли. Натъпкан с хапове, не може да върже две последователни смислени изречения.

    А нали видя снощи как всички гербиджи избягаха с накъсани менискуси от мисирките :)

    Аз едно нещо съм съгласен с Асен Василев, вече сме толкова нагазили в калта, че път назад за компромиси с Гербидж-чумавите няма. Гербиджа имаха поне 2 години да разкарат Простия и Шайката му, и с каквото е останало читаво да с опитат да заприличат на нещо като политическа партия. Обаче не могат - няма как от мафиотски клан, да се върнеш към някаква нормалност.

    Битката с гербиджа ще е до местните избори догодина. После ще разпаднат по-бързо и от Ндсв.

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  61. 61 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Неутрално

    До коментар [#50] от "Vesselin Velkov":

    Баце, може да ти простее, но е доказал, че носи отговорност в такива моменти и може да взема трудни решения в моменти на криза. ГЕРБ управлява страната след тройната коалиция и Пеефски, по време на световната икономическа криза.
    Не е дънил финансите на държавата за сметка на заеми - основната хвалба на пепетата беше, че са вдигнали доходите на пенсионерите двойно /все едно слушам комунистите/. Със заеми!

  62. 62 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#61] от "oliverstone":

    О, моля те... И какво постигна Баце за 12 години? България все така си остана най.бедната страна в ЕС , с най-голяма корупция в ЕС. Не ми го хвали, моля те! Колко време още ще ви води за носа?

  63. 63 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1697 Неутрално

    До коментар [#59] от "Боян Таксиров":

    Хаха програмист бил... Че то докато се състави правителство, зимата ще мине.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  64. 64 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 2178 Неутрално

    Другари от бостана, поздравявам за победата и Мутрафанова ви поздравява. Коалиция ГазПром, ще го докарате до квалифицирано мнозинство.....Буци може да го "пришиете" към конституцията... като национално достояние...запретвайте ръкави че СП1 и 2 рашнята ги взривиха!!!

  65. 65 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1697 Неутрално

    До коментар [#39] от "boevbisser":

    (По-скоро) за жалост, най-вероятно няма да има коалиция с ПП, както очакваше.

    Колкото до лъжите, ПП водят с едни гърди с обещанието да удвоят пенсиите за 4 години.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  66. 66 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    Никога повече гербидж феодализъм в България
    Рейтинг: 17 Весело

    Е, друго си е да купуваш руски газ от румънски посредници и да клеймиш т.нар. коалиция газпром.
    —цитат от коментар 28 на oliverstone


    Тая ЛЪЖА до кога ще я дъвчете? Нали вече Гербиджа спечелиха - отивайте и намерете "непосредници" :) Мъка, неграмотна, герберастка...

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  67. 67 Профил на niksan1
    niksan1
    Рейтинг: 2116 Неутрално

    Как ГЕРБ ще слага "ред в хаоса" с баш хаотиците?!********************************************Баш хаотиците са Продължаваме Провалите. Не ми се вярва ГЕРБ да се коалира с тях.
    —цитат от коментар 35 на Манчо



    ГЕРБ няма да се коалира с ПП не, защото не иска, а, защото ПП още със създаването заяви, че с ГЕРБ и ДПС НИКАКВА КОАЛИЦИЯ . Същата позиция снощи прозвуча още няколко пъти, ама ти си фантазирай, не пречиш .

    Без ДС - ченгета! Лустрация!
  68. 68 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Неутрално

    До коментар [#62] от "Vesselin Velkov":

    Мен за носа не ме е водил никой, а съдя по джоба си и по шосетата, по които пътувам и които са задръстени и се рушат от нарочно спрените за повече от година ремонти, за да могат да парите за същите да идат в новите "наши" фирми. И понеже в коалиция "изчегъртване" не се разбраха как да разделят сламата на кучето, се продъниха с гръм и трясък, размахвайки вонящите си кирливи ризи от т.нар. председателски съвети.
    Така, че не се смятай за по-просветен от другите.

  69. 69 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    дб и пепетата как бързо се върнаха в зоната си на комфорт в опозиция - беше им криво в тия роли досега, а и не им се получаваше хич.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  70. 70 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Весело

    До коментар [#66] от "Никога повече гербидж феодализъм в България":

    Успокой се, де! Казах ти, че болката ще премине. Ще свикнеш. Сега си още на фаза отричане, но ще стигнеш и до приемане. На - пийни си малко водичка

  71. 71 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#68] от "oliverstone":

    Айде де, направете и мен шеф на пътна фирма, ще целувам ръка на Боко

    За едни благата, за други ла*ната
  72. 72 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#70] от "oliverstone":

    отричане?
    Чакаме правителство да го отречем, ама няма, няма и да има

    За едни благата, за други ла*ната
  73. 73 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Весело

    До коментар [#71] от "Evo K":

    Абе, знам си аз, че за вас корупцията е далавера, в която не участвате, ама не вярвахте и Гешев, та Гешев

  74. 74 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    Баце е карикатура на Орбан.
    И двамата нямат място в Европа

    За едни благата, за други ла*ната
  75. 75 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 728 Весело

    Кой е казал на Даниелчо идиотщината, че Герб "натискат" промяната и Бойкикев за коалиция? Знаем, че авторът е преживял тежка нощ, но защо прехвърля фрустрацията си на публиката. Изобщо т.нар политолози улево удариха в земята и най-изперкалите мисирки напоследък.

  76. 76 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#73] от "oliverstone":

    Прокуратурата не е химическо чистене, няма и да бъде.

    За едни благата, за други ла*ната
  77. 77 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Весело

    До коментар [#74] от "Evo K":

    Народа ша го питаш ли или напрао ша ги изхвърлиш в морето?!

  78. 78 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    Аз вече пускам сигнали без страх на друга истинска прокуратура.

    За едни благата, за други ла*ната
  79. 79 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2230 Неутрално

    Пирова, и последна победа за Герб.
    —цитат от коментар 34 на Vesselin Velkov


    Това е слоган от юли 2021.
    Извикай нещо по-свежо.

    Мараба, С-ДС доносници!
  80. 80 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#77] от "oliverstone":

    Няма такова животно народ в демокрация.
    Партиите са групите от този народ

    За едни благата, за други ла*ната
  81. 81 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Весело

    Аз вече пускам сигнали без страх на друга истинска прокуратура.
    —цитат от коментар 78 на Evo K


    Дерзай! Успех!
    Междудругото, съдът си е същият. Само да знаеш, де.

  82. 82 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    Никога повече гербидж феодализъм в България
    Рейтинг: 17 Неутрално

    До коментар [#30] от "negodnik":

    Прав си, но няма как да им се получи. Поне аз не виждам как може да стане. С огромната мобилизация на местните дерибейове и мисирките цяло лято, изкараха 20-30 хил. гласа повече от миналия ноември.При нови избори догодина, които според мен са неизбежни, няма как да повторят това и ще паднат много надолу.
    Политическо самоубийство и национално предателство би било и за ДБ и за ПП да легитират Гербиджа и да влизат в коалиция с тях, преди местните избори.

    А след местните избори деградацията на гербиджа ще е много скоростна. Много по-скоростна, отколкото си представят повечето хора.

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  83. 83 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1231 Неутрално

    All they/Gerb&DPS/ needs is kinti and Geshev!

  84. 84 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2913 Весело

    До коментар [#65] от "nv":

    Да не бързаме, може пък все пак да се разберат. Борисов не е глупав, едва ли има желание да управлява с ДПС, Янев и Възраждане. ПП също не са идиоти, сега загубиха 30 % от гласовете си, вероятно все пак им хрумва, че ако се опъват като магаре на мост могат да загубят още толкова напролет.
    Моята реална надежда е да ги понатиснат от САЩ и ЕС, ако разчитаме само на здравия им разум ни е спукана работата.....

  85. 85 Профил на oliverstone
    oliverstone
    Рейтинг: 401 Весело

    До коментар [#82] от "Никога повече гербидж феодализъм в България":

    Добре, Бабо Ванге

  86. 86 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5886 Весело

    Смилов много го е яд.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  87. 87 Профил на Никога повече гербидж феодализъм в България
    Никога повече гербидж феодализъм в България
    Рейтинг: 17 Неутрално

    с каква наглост
    —цитат от коментар 37 на Фюриозо
    С тази на средностатически мутро-милиционер. Тая порода е доминираща в гербидж-стадото.

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  88. 88 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#68] от "oliverstone":

    Ако не си държавен служител, или не работеш във фирма, приближена на Буци, и джобът ти е пълен, благодари на себе си. Боко няма заслуга. Пътищата е дълга тема. Колко км построи Боко? С какво качество? Колко откраднаха от парите за магистралите? Нормално ли е поръчки за милиарди да са по ин хаус процедура? Ако смяташ, че е нормално 50+ милиона да се теглят в брой от определена банка от подставено лице не мога да ти помогна. Зомбиран си. Или просто платен трол.

  89. 89 Профил на mr50
    mr50
    Рейтинг: 445 Неутрално

    Видяхме за пореден път, че гейберите са едни големи путьовци, защото отново избягаха от отговори на журналистическите въпроси. Нямаше го и "великият" Бойко да се похвали, че отново е спечелил изборите. Явно и Бойко си купил диван и се е скрил зад него. Нали беше най-разбиращия от всичко и най-добрият "управленец" в държавата. Сега ще лъсне по-ясно истинската му същност на това посредствено нещо и неговото обкръжение. Сега вече ще се види как Бойко се врътка, в позиция партер, пред Шишо. Предстоят интересни събития.

  90. 90 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1697 Неутрално

    До коментар [#84] от "boevbisser":

    И на мен всичките тези мисли ми минават през главата от снощи, но с такова его до Космоса като на Петков, вероятността никак не е голяма.

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  91. 91 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#89] от "mr50":

    Чакаме сега бензин за левче, ръст на заплатите, никаква инфлация и оръжие за Украйна

    За едни благата, за други ла*ната
  92. 92 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#88] от "Vesselin Velkov":

    подобно на Смирненски

    "... не, гербераст"

    За едни благата, за други ла*ната
  93. 93 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2913 Весело

    До коментар [#90] от "nv":

    То и на Борисов не е по-малко егото, видимо решението е да се махне, ама на - не ще, и той се е запънал като магаре на мост. Няма да стане така, сам човек ходи само в тоалетната, политиката е изкуствотото на възможното, а не на някакви примадони.
    Ще изчакаме.

  94. 94 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 5886 Весело

    Искам да попитам защо автора снощи беше така смирен в студиото. Ами щото му биха шамари още с първите глупости дето взе да ръси. Е тука може да си ги разтакава до безкрай. Едни и същи глупости, чиста пропаганда. Бас ловя, че сам не вярва на измишльотините си.
    —цитат от коментар 10 на nqma zna4ka koi


    Много ми хареса как го сряза Оги Минчев.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  95. 95 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    До коментар [#84] от "boevbisser":

    не съм гласувал за коалиция с мутро милиционери

    За едни благата, за други ла*ната
  96. 96 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 1697 Неутрално

    До коментар [#57] от "Vesselin Velkov":

    Защото никога няма имат достатъчно места в парламента за мнозинство с ДБ, хеле пък с изчезващата БСП. Имаха момент на слава и го профукаха,

    "Радев е три пъти по-добре, отколкото Герджиков": Nessarox
  97. 97 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    До коментар [#84] от "boevbisser":

    и да ги натиснат, киро и асен са с нулева емоционална интелигентност като деца, развалини психически и инфантили, утре ще се фръцнат при първа възможност и ще отсвирят всичко, няма смисъл от тях.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  98. 98 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2913 Весело

    До коментар [#95] от "Evo K":

    И аз не съм фен на Герб, меко казано, но гледам прагматично - служебно правителство на Радев е къде къде по-лошо за България. Разбира се, не обвързвам никого с мнението си, то си е мое.

  99. 99 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#96] от "nv":

    Не. бъдещето е пред тях. За ГЕРБ остава миналото.

  100. 100 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    До коментар [#84] от "boevbisser":

    Коалиция с мутрата Борисов? Не са толкова глупави. По-добре крачка назад сега, но 2 крачки напред скоро.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK