Кой всъщност спечели изборите

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (82)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2300 Неутрално

    Мунчо.

  2. 2 Профил на Изобличител
    Изобличител
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Изборите ги спечелиха левите партии в лицето на старите и новите комунисти. Те могат да съставят правителство без усилие. Съберете гласовете на старите комунисти от БСП, ДПС, БВ и Възраждане и към тях прибавете неомарксистите от ПП и ДБ (подкрепили Путин при войната му в Украйна с отказа да помогнат на борещата се за живота си държава) и ще се получи стабилно разрушително за България мнозинство.

    Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
  3. 3 Профил на Мощ
    Мощ
    Рейтинг: 271 Неутрално

    Другарите, които боготворяха Мунчо и тръгнаха след него в безумната му лява лъжа. После гласуваха за него. Що така? Да отговорят грозните глупаци и подменителите...

    И тъй, враг ваш ли станах, като ви говоря истината? (Гал. 4:16)
  4. 4 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 381 Весело

    Кой всъщност спечели изборите
    ****
    Бива ли такива странни въпроси ?!
    Много ясно КОЙ.
    Самият той Иванов !!!

  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1756 Разстроено

    Всъщност всички Българи
    ИЗГУБИХМЕ
    още време за да направим нещо смислено за Отечеството,
    а политическата криза едва е започнала...

  6. 6 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3957 Неутрално

    че след 20 милиарда, раздадени от киро и корнелия оставаше и да не стигнат тия проценти, щеше да е катастрофа.

    сега, въпросът е за мартенските избори дали има още за раздаване?

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  7. 7 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    Избори, в които не са участвали 50%+ един гласоподавател, трябва да се анулират, като недействителни !

    Истината рано или късно излиза наяве.
  8. 8 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 381 Весело

    Всъщност ДБ така и не може да определи кой е нейният електорат, освен тесен слой високообразовани хора в големите градове, преобладаващо в София
    ****
    Тези хора нямат нищо против прегръдка с БСП/БКП.

  9. 9 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 3035 Неутрално

    Путин. Той полага системни усилия за разграждане на демокрацията и очевидно е на ръба да успее.

  10. 10 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 3035 Неутрално

    Избори, в които не са участвали 50%+ един гласоподавател, трябва да се анулират, като недействителни !
    —цитат от коментар 7 на Мариана Кълвачева


    Мечтата на фашиста - всички да участват в изборите и всички да гласуват за него.

  11. 11 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 3035 Неутрално

    Мунчо.
    —цитат от коментар 1 на zxp53317185


    Ама още не го знае.

  12. 12 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 2300 Неутрално

    Избори, в които не са участвали 50%+ един гласоподавател, трябва да се анулират, като недействителни !
    —цитат от коментар 7 на Мариана Кълвачева


    При положение че в България според преброяването живеят 6,5 млн барабар с пеленачетата и чужденците, избирателната активност си е абсолютно в нормата.

  13. 13 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2063 Неутрално

    До коментар [#10] от "qqv391093118":

    Кръгъл си по рождение или по-късно придоби такава форма ?

    Истината рано или късно излиза наяве.
  14. 14 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Побеждава българското провинциално еснафство, с неговото неразбиране за света и големите процеси. Ако може да сме в ЕС и да черпим някакви материални блага, но духом да сме в Евразия... Отвратителна работа.

  15. 15 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    Тиквата каза, че ги спечелил, ма нямал желание. 😁

  16. 16 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 3035 Неутрално

    Избори, в които не са участвали 50%+ един гласоподавател, трябва да се анулират, като недействителни !
    —цитат от коментар 7 на Мариана Кълвачева



    При положение че в България според преброяването живеят 6,5 млн барабар с пеленачетата и чужденците, избирателната активност си е абсолютно в нормата.
    —цитат от коментар 12 на zxp53317185


    Според предварителните данни на НСИ, които разпространиха пред 2-3 месеца, в България би трябвало да има приблизително 4.5 млн избиратели, което ще рече, че избирателната активност на територията на страната е била близо 50%, ако не и повече.

  17. 17 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 3035 Неутрално

    До коментар [#13] от "Мариана Кълвачева":

    Разпознавам истинската същност на хората от далече и обичам да я излагам на показ. Това явно не се харесва на тези, които искат да я скрият.

  18. 18 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 4469 Неутрално

    "Сиела".

    http://archives.bg/wars/SEARCH-f-2 Тук може да намерите данни за загинали във войните ваши близки
  19. 19 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1539 Неутрално

    До коментар [#8] от "The Crusader":

    Викаш, само прегръдка - не е, като да се сношавате с депИсету по тъмните кьошета 😁

  20. 20 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 1756 Весело

    До коментар [#7] от "Мариана Кълвачева":

    Такива
    "титанично" "умни" и "дълбокомислени" "съвети"
    можете да давате само на пасоля, на сАвеЦки!!!

  21. 21 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 3375 Неутрално

    Политическата нестабилност е създадена и се практикува в момента единствено от назначените от Радев Кирчо и Кокорчо. Останалото е дилетанти и клакьори! 🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏🐏

    “Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
  22. 22 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5591 Гневно

    Ах :))) Ах :))) Били ги очерняли :)) А те целите в бяло :((((((((( Провалени некадърнци са пъпъджиите и затова си заминаха. И няма да се върнат отново във властта, колкото и да ги славословите и кривите фактите. Най - лошото е, че са и путлеристи - НЕ дадоха оръжие на Украйна, месец и половина в Парламента криха предложенията на ГЕРБ и ДБ за даване на оръжие. Срам!!!!!!!!

  23. 23 Профил на Байкой Лизачев
    Байкой Лизачев
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#2] от "Изобличител":

    Толкова е прозрачен Борисов, че чак е скучен. Как така ДПС и Възраждане бяха приемливи аркадаши за да свалят евроатлантиците от ПП и ДБ, пък сега е някак неудобно да управлявате с ДПС, Възраждане и Янев? Пък тези, които свалихме, сега са първи ”съюзници”? Значи имаме едни съюзници за вътрешни цели, и други за международни!?

    Как така Слави Трифонов е лошия, пък свалихте Петков именно с него и ИТН друго не правеха освен да громят ПП?


    Точно отговорникът за войната в Украйна Борисов ще гради правителство на евроатлантическа основа за да помага на Украйна? Все пак и демагогията трябва да има някакъв предел, нали? Къде беше евроатлантика Пленвелиев да вкара малко разум у Борисов когато се договориха с Решетников и Бабаков да предадат интересите на България?


    Къде бяха всичките тези ГЕРБ юнаци, когато България загуби близо милион души по време на тяхното управление?


    И как точно ще пребори инфлацията, като приеме финансовата част от ПП? След като родната ни инфлация, която е двойна на европейската има съществен компонент пленените институции и корупцията, чийто жив паметник е именно Борисов?
    И как точно ще прави съдебна реформа, без да махне Гешев?


    Сега да се подготви за следното - ПП и ДБ да ги забрави. Мисля също, че и БСП ще трябва да забрави след днешните интервенции.


    И няма как да избяга от отговорност след като има гласовете за да направи правителство. И да не се прави на "дръж ми шапката", по отношение на гласовете на Възраждане, след те са изцяло негов проект, който Борисов през Кралев контролира отвсякъде. Нали с тях координираха атаката срещу правителството на Петков.
    Чакам да падне цената на бензина и дизела на 2 лева. Това като начало. След това чакам да не се бави, ами да формира правителство.


    Да е ясно - успяха с ИТН да разпилеят и да уморят протестната енергия. Малко трудно ще се получи този път. Да, отрезвяването на българските избиратели ще премине през още едно правителство на ГЕРБ, което да демонстрира цялата "прелест" на тяхното управление - и умението да борят инфлацията, и да договарят газ /още чакаме и този газ от Черно море, с който щяхме да залеем региона/. И несъстоятелност на Вярата, че Борисом може и иска не личния си келепир, а народното добро.


    Къмон, не губете време. Спечелихте изборите, с ортаците имате мнозинство. Успех. Избирателите ви чакат да ги залеете с рог от изобилие и сигурност.



    Илиян Василев, Фейсбук

    [email protected]
  24. 24 Профил на pafaka22
    pafaka22
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    Добър анализ на резултатите от изборите, но не разбирам какво все пак предлага г-жа Енчева. И да повторим изборите, резултата ще е същия. Да чакаме да се появи нов "спасител" ? За сега такъв няма на хоризонта, пък и този номер вече взе да се изтърква.

  25. 25 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3949 Неутрално

    Изборите ги спечелиха левите партии в лицето на старите и новите комунисти. Те могат да съставят правителство без усилие. Съберете гласовете на старите комунисти от БСП, ДПС, БВ и Възраждане и към тях прибавете неомарксистите от ПП и ДБ (подкрепили Путин при войната му в Украйна с отказа да помогнат на борещата се за живота си държава) и ще се получи стабилно разрушително за България мнозинство.
    —цитат от коментар 2 на Изобличител


    Не ставай Атишишковци, не пльосвай еднакви парцали навсякъде!

    Еретик
  26. 26 Профил на Байкой Лизачев
    Байкой Лизачев
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#22] от "Галя Станчева":

    Пеевски и Борисов да се стягат, да правят правителство, нафтата за лев, олиото два и оръжието в Украйна! И кранчето, кранчето на патока!!!

    [email protected]
  27. 27 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 590 Любопитно

    Сикаджията Боко от Банкя спечели изборите....с 25% и нещо....Не ли...?
    ...не грешим нали...?

  28. 28 Профил на sce00647696
    sce00647696
    Рейтинг: 462 Неутрално

    „Същият Борисов, който:

    - е взел активно участие в т.нар. Възродителен процес;
    - е бил бодигард на социалистическия диктатор Тодор Живков;
    - през 1991 г. предпочел да напусне работата си, за да остане в БКП“ - както пише в Статията

    …Беше избран за Премиер от депутатите на ДСБ –
    Иван Костов, Радан Кънев, Атанас Атанасов и т.н.

    Никой от БСП не гласува за този Борисов!

  29. 29 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1546 Весело

    ДБ имали с 20 000 гласа повеке от миналите избори
    те миналите беха през ноември.
    ама в сравнение с април 2021 година
    ДБ има 122 хиляди гласа по малко!

    офицялно според ЦИК
    Демократична България влизат в изборната спирала през април миналата годиа с 302 280 гласа, падат до 166 968 през ноември миналата година, но на изборите вчера успяват да привлекат още близо 20 000 гласа.

    голем напредак големо нещо - за една година 122 000 отлив къмто киркокорци

  30. 30 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 6026 Неутрално

    Загуби ГЕРБ, защото, ……

    Да ама Баце се бие героично в гърдите по телевизиите и ни убеждава че е готов на всички отстъпки, ПЪЛНА ЛЪЖА
    Иска другите да накисне а той отново да е героя с главно Г

  31. 31 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 590 Неутрално

    До коментар [#27] от "chedeuvre":

    Странно...и кой паток (или мисирка) ми е сложил(а) минус....??? Наистина ли НЕ герб и боко спечелиха изборите...???
    Боко да се взема в ръце и да прави правителство с дъпъсъ-то...и с ония гении на възхода и възраждането...
    Нема време....по-чевръсто да действат....че зелените чорапи са готови да продължат като нов служебен кабинет...

  32. 32 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1992 Неутрално

    Съгласна съм с повечето изводи, особено с този:
    "Вариантът "експертно правителство" също е спорен. Строго погледнато, експертни правителства няма - зад всяко правителство стоят определени политики, за които следва да се поеме политическа отговорност. А зад българските експертни правителства стои все ДПС."
    Не съм съгласна, че ДБ е загубила. Нито, че посланието "Довери се на разума" е неподходящо (не го измислих аз!). Те останаха разумни, без празни обещания и без език на омраза.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  33. 33 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1546 Любопитно

    До коментар [#28] от "sce00647696":

    ве ти да не го бъркаш с прокурора от байтошово време Атанас къде има
    докимент за изпълнение на задачи по Възродителния процес
    с неговио подпис
    депортация изпълнена
    м?
    виждал ли си факсимилето? публикувано

  34. 34 Профил на sablezub
    sablezub
    Рейтинг: 951 Неутрално

    Кой всъщност спечели изборите
    ---

    Еж па ти, що за вапрос ваопще? Амчи кой мож' да спичели изборити? Разбира са, ората с тежес, влияний и пари, демек бизнеса, али ако предпочитати мож' да им викати "капиталисти". Чи няма голтацити пролетарий и дребна буржоазия да ги спичелат? Те, тия, последнити, тежес, влияний и пари имат ли? Немат! Е, начи и избори ни могат да пичелат по определений!

    Разказах на децата за демокрацията като направих гласуване за това кой филм да гледаме и каква пица да поръчаме. После избрах филма и пицата, 'щот аз съм тоя с парите дето плаща.
  35. 35 Профил на sce00647696
    sce00647696
    Рейтинг: 462 Неутрално

    До коментар [#28] от "sce00647696":ве ти да не го бъркаш с прокурора от байтошово време Атанас къде има докимент за изпълнение на задачи по Възродителния процес с неговио подписдепортация изпълненам?виждал ли си факсимилето? публикувано
    —цитат от коментар 33 на bruno__dante


    „(Към) Същият Борисов, който:

    - е взел активно участие в т.нар. Възродителен процес;
    - е бил бодигард на социалистическия диктатор Тодор Живков;
    - през 1991 г. предпочел да напусне работата си, за да остане в БКП“ - както пише в Статията

    Атанас Атанасов никога не е гласувал Вот на Недоверие. Даже след оставката на Христо Иванов този Танас пак подкрепи „Същият Борисов“ както показват в „Дневник“:
    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/02/19/2707956_ochakvano_votut_na_nedoverie_ne_uspia_135_deputati/

  36. 36 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 3035 Неутрално

    До коментар [#22] от "Галя Станчева":

    ПАк ли скъса синджира?

  37. 37 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 759 Весело

    Много време вече българските партии и лидерите им разглеждат политиктата като някаква кална борба, чиято цел е да си "качат" процентите. А "електората" все по-откровено си иска калните борби... без тях им е скучно.
    От тук идват бедите ни. Не изискваме от партиите работа и резултати, а само да са "готини" и "забавни". Така се родиха "изненадите" ИБНИ, ИНТ, ПППП и ппппрочие "антисистемни" екскре... пардон... елементи.

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  38. 38 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    Добър анализ на резултатите от изборите, но не разбирам какво все пак предлага г-жа Енчева. И да повторим изборите, резултата ще е същия. Да чакаме да се появи нов "спасител" ? За сега такъв няма на хоризонта, пък и този номер вече взе да се изтърква.
    —цитат от коментар 24 на pafaka22


    Анализа наистина е много добър, аргументиран, стегнат и обхваща всичките що годе значими политически фигури, при това с индивидуален подход и посочване на причините за постигнатите резултати.
    Но не е редно да очакваме г-жа Енчева или който и да било друг анализатор, да посочва на нас и да ни предлага възможен изход от ситуация, в която НИЕ, а не разни лоши марсианци ( според някои американци или руснаци) се докарахме - съвсем сами и доброволно.
    Това е социологическия профил на хората които живеем на тази територия и съответно такива са и резултатите. Кой чел, кой не, някои образовани, други завършили "факултета на Фейсбук и други т.н. социални мрежи, в съчетание с откровени простаци или хора, които си продават гласа - подобна маса излъчва това, което имаме днес и честно казано даже е учудващо приличен този резултат.
    Що се отнася до това, оттук натам накъде - или ГЕРБ и ДПС ще се венчаят ( най-после) открито, като тайминга е много добър (няма кой знае какво за крадене, а вероятно и времето ще им е доста кратко) или нови избори.

  39. 39 Профил на sce00647696
    sce00647696
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Понеже ДСБ "не ядат доматите с колците" - Светла Енчева
    -----------------------------------------------

    Щом Иван Костов, Р.Кънев и Атанас Атанасов избраха на 2 пъти
    Тиквата за Премиер – значи тия от ДСБ верно ядат доматите с колците!

    Да е един път - ще кажеш "грешка", ама 2 пъти...

  40. 40 Профил на робин от Крузо
    робин от Крузо
    Рейтинг: 717 Весело

    Хммм ... добър анализ, но не съвсем точен. Загуби най-вече електората на ГЕРБ, ДПС и Възраждане. На Учиндолския чалгаджия избирателите ясно му (по)казаха, че от всяка свирка политик не става.
    Защо загуби българският народ и най-вече избиратилите на горните партии? Защото гласуваха за партии, които не могат да съставят правителсто, независило, че с общи усилия свалиха предишното. Нещо от рода ИТН на умника слави трифонов (с малки букви от възхищение към чалгата) т.е.... аз не съм кадърен да управлявам ама и вие няма да управлявате. Един път стомна за водичка, втори и трети път стомна за водичка, на четвъртия път... избирателите счупиха стомничката.
    Уважаеми избиратели, да са ви честити поредните предсрочни избори.
    Поздрави от Isla Robinson Crusoe.

    Има хора, които пишат това което знаят, аз съм от другите, тези които знаят това което пишат.
  41. 41 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1800 Неутрално

    Анализът е интересен, но такива вече четохме в изобилие. Очаквам някой са предложи нещо смислено и изпълнимо.Ще цитирам:
    " - направи всичко по силите си да бетонира енергийната зависимост на България от Русия;
    - вложи милиарди държавни пари за тръба, която заобикаля Украйна, знаейки, че от нея България няма полза "
    Строежът на конектора и връзката беше завършен в основни линии по времето на ГЕРБ. Сега всички се изтъкват като диверсефикатори, но това трябва да се признае на Борисов.
    "Балкански поток" заобикаля Украйна, но той щеше да бъде построен или от нас , или от Гърция.Той е продължението на "Турски поток", който замени "Южен поток" , който България отказа да построи, защото не отговаряше на изискванията на ЕС.

  42. 42 Профил на Байкой Лизачев
    Байкой Лизачев
    Рейтинг: 544 Неутрално

    ама в сравнение с април 2021 година
    —цитат от коментар 29 на bruno__dante


    ГЕРБ имат 200 000 по-малко

    [email protected]
  43. 43 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Въпреки изброените грехове на Борисов, въпреки токсичността на неговата партия , той печели многократно избори от 2005г. до днес.На практика това е българският политик спечелил най-много избори след 1989г.Защо това е така?Добре е да се анализира този въпрос и да се даде точен и обективен отговор.Тогава може би феноменът ББ ще залезе.

  44. 44 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 3253 Неутрално

    "последователното очерняне на ПП от страна на медии, ГЕРБ "

    Ауууу, какви лоши хора, ПП очерняли.Светле, ами като години наред очерняхте ГЕРБ и Боко, какво си мислихте, че само на вас ви е позволено очернянето, а? Еми, не сте познали.

  45. 45 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1534 Неутрално

    “ ДБ … електорат, …тесен слой високообразовани хора в големите градове, преобладаващо в София”
    ——
    Аз се гордея, че познавам трима видни техни представители — Стюпидъ, Грънчо и Васко Каската. … макар по едно време Стюпидъ май беше почнал да бленува парапети.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  46. 46 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5322 Неутрално

    До коментар [#2] от "Изобличител":

    Съберете гласовете на старите комунисти от БСП, ДПС и ГЕРБ и добавете към тях новите комунисти от БВ и Възраждане и се получава едва ли не конституционно мнозинство!

  47. 47 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6163 Неутрално

    Авторката се оплаква, че ПП били очерняни, а самата тя очерня ГЕРБ, повтаряйки най-нелепите, отдавна опровергани опорки.
    Борисов не е участник във Възродителния процес, защото е "прост пожарникар". Пожарникарите гасят пожари, а не преименуват хора. По същото време Атанас Атаасов от ДСБ е реален участник във Възродителния процес, като окръжен прокурор. Кои ставаха прокурори по тошово време и с какво се занимаваха? С репресии срещу враговете на Партията.
    Борисов не е бил бодигард на Тодор Живков, а негов охранител, с частната си охранителна фирма, когато последният беше под домашен арест. Има лека разлика, нали?

    I настане час, коли один скаже: "Слава Украiнi!". I мiльйони вiдповiдатимуть: "Героям слава!". Степан Бандера
  48. 48 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1744 Неутрално

    Голяма бяла птица с нелепи "анализи".

  49. 49 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1744 Неутрално

    До коментар [#46] от "vassilun":

    А путинските проксита от ПП къде да ги сложим?

  50. 50 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5322 Неутрално

    До коментар [#21] от "Deputat 241":

    "Политическата нестабилност е създадена и се практикува в момента единствено от назначените от Радев Кирчо и Кокорчо. "

    Липсва ти стабиУността на пълнене на чекмеджето, нали?

  51. 51 Профил на aiv441115305
    aiv441115305
    Рейтинг: 186 Неутрално


    "Съгласна съм с повечето изводи, особено с този:
    "Вариантът "експертно правителство" също е спорен. Строго погледнато, експертни правителства няма - зад всяко правителство стоят определени политики, за които следва да се поеме политическа отговорност. А зад българските експертни правителства стои все ДПС."
    Не съм съгласна, че ДБ е загубила. Нито, че посланието "Довери се на разума" е неподходящо (не го измислих аз!). Те останаха разумни, без празни обещания и без език на омраза."

    До коментар [#32] от "etty1":

    Подкрепям мнението: Довери се на разума означава да не действаш първосигнално и да не гласуваш емоционално.

  52. 52 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1744 Неутрално

    До коментар [#42] от "Байкой Лизачев":

    На 02. 10.22 са гласували 732,587 по-малко хора от 04.04.21. 1/4 от тях са 183,146 т.е. пропорцията се запазва при всички партии.

  53. 53 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7470 Неутрално

    " дори доскорошни верни съюзници на Путин вече се дистанцират от него."

    Не и българските путинофили. Те ще останат последни.

  54. 54 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1328 Неутрално

    Никой не е спечелил изборите, защото никоя партия или предварително обявена бъдеща коалиция, няма мнозинство. Явно ще има нови избори.

  55. 55 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 3427 Неутрално

    Айде и на Киро и Асен и на тях медиите и Цънцарова им биле виновни за провала!
    Кво им става на тия хора?
    Единия ще забрани едните медии, тия другите.
    Ами ние откъде ще четем и си формираме мнение?

  56. 56 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 936 Неутрално

    Питайте гласувалите за ГЕРБ, БСП, ДПС и Възраждане защо са гласували за тях, изумително е как получавате един и същи отговор: " Не искаме повече промени, искаме си България от 2020г от преди ковида". Като бизнесмен, аз също не искам промени, гласувам за ДБ, но съм доволен от данъците, е липсват квалифицирани хора, имам понякога проблем с митниците от не нужни забавяния, но ако средата за бизнес е постоянна, аз ще се адаптирам, но към недописани и неясни разпоредби, с които Корнелия Нинова си играеше няма оправия. НЕ ИСКАМ ПРОМЯНА!

  57. 57 Профил на Гопник
    Гопник
    Рейтинг: 362 Весело

    Всъщност ДБ така и не може да определи кой е нейният електорат, освен тесен слой високообразовани хора в големите градове, преобладаващо в София****Тези хора нямат нищо против прегръдка с БСП/БКП.
    —цитат от коментар 8 на The Crusader

    Някои от тях не бих нарекъв „високообразовани“, а просто водени от омраза. Да, ГЕРБ не са за хвалене... Но това имаме. Няма как да бъдат пренебрегнати.

  58. 58 Профил на Гопник
    Гопник
    Рейтинг: 362 Весело

    Хайде нещо бразилско от мен
    https://www.youtube.com/watch?v=mBtCJn6Wf9Q

  59. 59 Профил на Гопник
    Гопник
    Рейтинг: 362 Весело

    До коментар [#58] от "Гопник":
    Свърках статията... за което се извинявам.

  60. 60 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2769 Неутрално

    Изборите ги спечели Боко Банкянски, но неще да си признае.

    Judjuk
  61. 61 Профил на Гопник
    Гопник
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Изборите ги спечели Боко Банкянски, но неще да си признае.
    —цитат от коментар 60 на Judjuk

    Всъщност да, но ПП взеха доста повече от очакваното. Така че.... Нещата са трудни.

  62. 62 Профил на palav_nik
    palav_nik
    Рейтинг: 1055 Весело

    Разбира се, че Христо Иванов ги спечели изборите.
    От Оборище до Орлов мост...

  63. 63 Профил на nqma zna4ka koi
    nqma zna4ka koi
    Рейтинг: 1165 Неутрално

    Аре бе хора трети ден я чакам тази статия!!! Защо толкова се забавихте! Наистина исках да прочета как първите са загубили, а последните спечелили за пореден път! Това наистина е проникновено, трябваше по-рано да го обявите! Такава стройна мисъл и философски размишления, безценно! Ако поседи няколко дена още може даже да я прочета и да сравня с тези от предходни избори и така да проследя еволюцията на анализаторската мисъл. Дали е копи пейст или има добавени нови проникновения, наистина интересно за да видя новите дъна, които постига журналистиката.

  64. 64 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 9505 Неутрално

    Предложението на Борисов всички партийни лидери "да се дръпнат назад" би го поставило в ролята на сив кардинал от типа на Ахмед Доган. Ясно е, че дори партиите да приемат призива му, нищо в ГЕРБ не би се променило.
    ================
    Е, какво да направи, да се самоубие за да може най накрая да биете ГЕРБ ли?
    И никакво проатлантическо правителство не иска да прави...просто ви матира с един ход...и на следващите избори някои ще стоят пак под опашката на коня а ГЕРБ-СДС ще имат пълно мнозинство...

  65. 65 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 590 Неутрално

    До коментар [#44] от "uvtest":

    Що си такъв елементарен "боравещ с гениталиите си" (личи ти..между другото)....
    Та....кажи бе....недоразвити дядо...КОЙ спечели изборите а

  66. 66 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1323 Неутрално

    Статията е пълна п...
    Жал за нещо!

    Слава на Украйна! Слава на украинските герои!
  67. 67 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2243 Неутрално

    Мунчо.
    —цитат от коментар 1 на zxp53317185


    Глупости, нищо не съм печелил, спечелиха педалите.
    Мир да има - педалите!

    Мараба, С-ДС доносници!
  68. 68 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 585 Неутрално

    "война на няколкостотин метра от границите"

    Журналята са изперкали.

  69. 69 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Точно отговорникът за войната в Украйна Борисов ...? Все пак и демагогията трябва да има някакъв предел, нали? Илиян Василев, Фейсбук
    —цитат от коментар 23 на Байкой Лизачев


    Второто изречение дали не се отнася за първото?

    Между другото това същият Илиян Василев ли е, който беше осветен като доносник на ДС?

  70. 70 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2769 Неутрално

    "Е, какво да направи, да се самоубие за да може най накрая да биете ГЕРБ ли? ...и на следващите избори някои ще стоят пак под опашката на коня а ГЕРБ-СДС ще имат пълно мнозинство."
    До коментар [#64] от "BiGman":
    Какви следващи избори? Нали е победител, да почва да управлява. Що се опъва? Единствените които искат да го бият са аверите му.

    Judjuk
  71. 71 Профил на Мавродинов
    Мавродинов
    Рейтинг: 946 Неутрално

    Биляна Господарска, заслужава си да се прочете!
    Не като гражданин, а като човек, който с пръкването си на този свят боледува на тема справедливост ви казвам – не знам обществото колективна вина може ли да понесе, но грях ще носи и то тежък. Не ми е ясно и докога, но ще е дълго. Че не беше честно, е слабо казано. Чудовищно беше от страна на обществото да представи точно Борисов като най-голямото чудовище сполетяло България. Никой не коментираше управленските му грешки, каквито има - на възбог викаха какъв престъпник и сатрап бил. И какво доказаха, докато крещяха? Нищо. Нищичко. Нали пуснаха свирепия Рашков като една хрътка-ветеран не, като също Баскервилско куче, да ходи да рови и да извади кръвосмразяващи доказателства за злоупотребите му. Какво изрови Рашков? Нищо. Ама ни-щи-чко. Арестува ли го Рашков? Арестува го. И какво реши европарламентът? Че да се арестува безпричинно и без доказателства за престъпление лидерът на най-голямата опозиционна партия в България, сочи тежък проблем с демокрацията в страната. Да го бяха критикували Борисов заради мечешките му маниери, той си е тромавичък. Аз не видях един европейски лидер, който да е сконфузен от мечешката прегръдка на Борисов. Защо да е? Ми едричък, пухкав човек, който здраво ръкостиска и не върти интриги. Да. Аз не видях веднъж Борисов да намотава сплетни и да настройва хората едни срещу други. Напротив. Видях го да търчи като изтърван да ги сдобрява. Далеч преди Радев да стане президент и беше още шеф на Военновъздушния щаб (нали така се казва, мъже, които разбирате от военни работи?) Борисов в качеството си на премиер го сдобряваше с всички, с които Радев се беше скарал. Добре, че има хора, които помнят. И вземете ги оправете малко тези потоци, строени от Борисов, защото има и хора, които помнят какво се случи с Борисов, когато спря строежа на Южен поток. Истината е, че най-хубавите качества му изядоха главата и това са диалогичността, компромисността и мъжкарството, в най-универсален смисъл. Всеки път, при всяко решение на МС, той излизаше и казваше "Аз реших така. Отговорността е моя." Нищо не беше решил сам, но отговорността я носеше и за хубаво и за лошо. Нямаше начин да не се използва и това срещу него. "Вижте го какъв е самовлюбен диктатор" един вид. Глупости, ама глупости.
    За мен лично, протестите преобърнаха всичко. Ако не бяха те, аз най-вероятно щях да си гласувам за ДБ, както правех дотогава и да мигам добродушно, докато партията става все по-безцветна и по-амбивалентна, и даже да не си задам въпроса аджеба кои точно мои интереси защитава. За мое щастие тя стана ожесточена. Успя да насъска една относително значима маса хора срещу не толкова Герб, а срещу Борисов. Защо? Ами очевидно е. Защото Борисов е фактор. Такава отрова се просмука в обществото, че днес и стари и млади скандират "Борисов е престъпник" и като ги питаш имат ли доказателства, ти заявяват "Толкоз ли си проста, че имаш нужда от доказателства?" Да, точно толкоз проста съм , че да знам как човек не се черни просто ей така без доказателства, и държа в това отношение толкоз проста да си и остана. Миналата година "нарцистичният себелюбец" Борисов, си свали депутатския имунитет и излезе от НС. И тогава не го осъдиха. Днес ви казва "Хора, като съм ви аз проблемът, не ща да съм премиер,не ща да управлявам - айде да се разберете помежду си." Пак го подиграват. Лъжец бил. Житейският ми опит ме е научил, че обществото е толкова неспособно да отличи истината от лъжата, толкова е нечувствително към истинските лъжци и така им се радва, че всеки, който каже някаква истина, е осъден да бъде заклеймен като неискрен. Но мен ми е за младите. Те нямат опит. Нямат биография. Не познават достатъчно на брой хора. Нямат инстинкт за самосъхранение. Не им се сърдя, че повтарят по инерция изтъркани мантри - така се чувстват по-защитени. Затова поздравявам всеки навършил току-що пълнолетие, който гласува за първи път, независимо за кого. Момчета и момичета, първите няколко пъти ще гласувате глупости, но не се бойте. Като свикнете, после ще стане хем точно, хем много готино.

  72. 72 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 381 Весело

    Предложението на Борисов всички партийни лидери "да се дръпнат назад" би го поставило в ролята на сив кардинал от типа на Ахмед Доган. Ясно е, че дори партиите да приемат призива му, нищо в ГЕРБ не би се променило.================Е, какво да направи, да се самоубие за да може най накрая да биете ГЕРБ ли?И никакво проатлантическо правителство не иска да прави...просто ви матира с един ход...и на следващите избори някои ще стоят пак под опашката на коня а ГЕРБ-СДС ще имат пълно мнозинство...
    —цитат от коментар 64 на BiGman


    Борисов по вода да тръгне да ходи, ще го обвинят, че не може да плува.

  73. 73 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#63] от "nqma zna4ka koi":

    Шрифта е различен...само.

  74. 74 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 381 Неутрално

    Запознах се внимателно с позицията на ГЕРБ, изразена днес на пресконференция от г-н Борисов и други ръководни представители на партията. Ето моето становище:
    Първо, не споделям упреците, че два дни били мълчали. Онова, което аз наричам "фейсбук-политика" - сега, тутакси, веднага да реагираме, щото Фейсът е пламнал - е част от профанизацията и инфантилизацията на политиката. Време е политиката да се върне към сериозност, отговорност и задълбоченост. Това не е фейсбук-дискусия, а изключително отговорен процес. В такива важни моменти, в трудни ситуации, политиците, от които зависи нещо, следва да говорят, само когато имат какво да предложат като конкретни подходи и конкретни решения. Иначе се затъва в: този е такъв, онзи - онакъв. А конкретни подходи и решения се формират не с моментни хрумвания и емоционални изблици - този каза, онзи рече - а след търпеливо консолидиране на позиция - събиране на широк обем от информация (за реакции и отношение у нас и в чужбина, състояние на другите субекти и пр.), след вътрешна дискусия и общо решение. Та, приветствам, че ГЕРБ демонстрира поне в този случай, че спира с фейсбук-политиката, която иначе е харатерна и за тях.
    Второ, воденето на сериозни преговори е цяла наука. Имал съм възможност да се докосна до нея при една отдавнашна специализация в Харвард (заради тези некадърници Киро и Асен вече да ти е неудобно у нас да кажеш, че имаш нещо общо с този университет!). От тази гледна точка, бих казал, че г-н Борисов подхожда много умело в конкретния политически контекст, като:
    а) Заявява пълна отвореност и липса на конкретни персонални претенции - победител съм, но имам само 67 депутати, следователно не мога да тропам по масата и ще търся широко съгласие. Златното правило в такива случаи е: никаква персонализация на проблемите в началото. Това не означава, че в процеса на преговори няма да се конкретизират по подходящ начин персонални и други условия, но по правилата за водене на преговори, на този предварителен етап те се държат "в джоба", за да не се превърнат в изначална пречка и аргумент за другите въобще да не седнат около масата за преговори.
    б) Очертава ясна идеологическа рамка за преговори, като поставя на преден план фундаменталния разлом - отношението към руската агресия и Путин. По този начин той стеснява полето за маневри на останалите. Ако откажат да започнат преговори, това ще ги постави в неловка позиция пред нашите съюзници в ЕС и НАТО. Самият Борисов ще има аргумент срещу тях, който той без съмнение ще използва всячески - щом поставих въпроса за ясно отношение към Путин, те се скриха.
    в) Изглеждащото на пръв поглед като екстравагантно предложение модератори на евентуални преговори да са господата Паси и Плевнелиев, е всъщност доста стандартен и уместен ход в ситуацията, в която се намираме. При крайно разделение и междуличностни конфликти, които пречат на намирането на политическо съгласие, се възлага посредническа роля на неутрални или пък общоприемливи за различните потенциални преговарящи страни личности и контактни групи. Тяхна е ролята да разчупят ледовете, да сведат разговорите до по-техническо ниво, да генерират повече взаимно доверие и да отсеят спорното от безспорното. Когато такъв процес набере достатъчно инерция, се включва вече и политическото ниво, а най-накрая - завършения продукт на преговорите - проект за решение, казано най-общо - се предоставя за финална политическа санкция и одобрение от политическите ръководства. Практически примери за този подход има достатъчно и в националната, и в международната практика.
    г) При заявените позиции на ДБ и ПП, че няма да преговарят с ГЕРБ, днешната отворена оферта на г-н Борисов ги поставя в трудната позиция да обясняват защо не са в състояние да преглътнат поне малко своето партийно его и поне да се опитат да намерят съгласие в името на България. Да опитат. С други думи, със заявяване на днешната си позиция ГЕРБ се стреми да отнеме всички рационални аргументи, които другите биха използвали, за да не водят преговори. Така се прави, ако разбираш от преговори. Силовият подход има място, когато държиш контрола изцяло или почти напълно. Примерно, ако ГЕРБ беше получил доверие за повече от 100 депутати. Когато нямаш контрол върху ситуацията, използваш описания подход.
    Въобще, ГЕРБ подходиха рационално и отвориха вратата да преговори с необходимата тактическа зрялост. Оттам насетне - дали ще има преговори, кои ще участват в тях, по какво ще се споразумеят и по какво не, са въпроси, чиито отговори ще очакваме от парламентарните партии. Тяхната работа е да търсят решение за създаване на правителство, а не да обясняват, като че са в махалата, че това е невъзможно.

    Борислав Цеков

  75. 75 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 538 Неутрално

    Изборите ги спечелихме ГЕРБ. Следващия избор пак гласувам за ПП Герб!
    Стига с ПОДМЯНАТА и теглене на заеми.

  76. 76 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2125 Весело

    Бахти глупавия анализ!

    ""Експертни" бяха правителствата на Любен Беров и Пламен Орешарски. "
    Елементарни неща не са й ясни на "аналката" - правителството на проф. доктор на икономическите науки е с мандата на ДПС, а правителството на доктора по икономика доц. Пламен Орешарски е с мандата на БСП.
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Правителство_на_Любен_Беров

    https://bg.wikipedia.org/wiki/Правителство_на_Пламен_Орешарски

    Единственото правителство, което може да мине за "експертно", е програмното правителство на Димитър Попов ("За Бога, братя не купувайте") с финансов министър доктора на политикономията Иван Костов
    https://bg.wikipedia.org/wiki/Правителство_на_Димитър_Попов

  77. 77 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2125 Любопитно

    До коментар [#5] от "selqnin":

    "Всъщност всички Българи
    ИЗГУБИХМЕ"

    Какво сте изгубили!? 61.6% не са гласували и нищо нито са загубили, нито са спечелили. Както и гласувалите с "Не подкрепям никого" - 87 635 гласа. Реално загубили са 326 415, които са гласували и нямат парламентарно представителство. Но пък Мая Манолова е спечелила ... партийна субсидия.

  78. 78 Профил на wanderer
    wanderer
    Рейтинг: 2125 Любопитно

    До коментар [#45] от "Gretel":

    "“ ДБ … електорат, …тесен слой високообразовани хора в големите градове, преобладаващо в София”
    ——
    Аз се гордея, че познавам трима видни техни представители"

    Да не бъркате "високообразовани" с "високообразУвани" (за гола пропаганда)?

  79. 79 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 3674 Неутрално

    Поради олигофрениите вдясно и поради това, че има професионлни подстрекатели като Дайнов, Смилов, Дичев и куп други като тази "социоложки" най-вероятно изборите ги печели Радев в полза на Путин. Когато в политиката навлязат инфантилни фантазьори дори БСП и Възраждане да имат под 25% пак дясното и атлантическото не е победило. Защото живеем в страната на превзетата от дебили демокрация.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  80. 80 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 3127 Весело

    Уффф - аман от импотентните "анализи" на едни и същи хора. Какво е искал да каже авторът? Че трябвало да спечелят "добрите", че да имаме правителство обслужващо "програмистите" (силно се съмнявам, че дамата има представа какво стои зад това определение, извън ползваното по дискотеките в "Студентски град" по време на свалки), ама не станало, понеже медиите оплюли ПП, които пък взели електората на ДеБъ и на БСП (което до преди две години щеше да е повод за празненства). Пълна глупост.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  81. 81 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 2132 Весело

    Какви токсични партии след коалицията ДБ с БСП под егидата на ПП и съучастието на ИТН? Партиите си имат вече противоотрова -жажда за власт на всяка цена!

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  82. 82 Профил на poitoucharante
    poitoucharante
    Рейтинг: 785 Весело

    Егати глупостите е натракала таз лейди.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK