Изборите, на които нищо не стана

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (92)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 3286 Неутрално

    Имаме си доста умели кукловоди в сянка!
    Раздробиха Дясното ; създадоха Псевдо-дясно ; направиха така, че след последните избори, създаване на Правителство, което да отнеме действителната власт от т.н. "Президент" да е Кауза Пердута!
    –––––––––––––––––––––––––––
    ПОДГОТВЯЙТЕ СЕ ЗА НОВИ ИЗБОРИ И ПОСЕДНЕТЕ ; ПОМИСЛЕТЕ И ТОГАВА ГЛАСУВАЙТЕ!



    –––––––––––––––
    И ако трябва, скрийте личните карти на бабите и дядовците си за деня на гласуването!

    Fu*k Your Opinion
  2. 2 Профил на ewa29647693
    ewa29647693
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Есенните избори показаха, че Народът иска да има
    правителство на Румен Радев (моят Президент!).
    Есенните избори показаха, че Народът наказа ЖЕСТОКО „ПеПе“-тата
    за обтягане на отношенията с Русия

  3. 3 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4455 Неутрално

    Последните 18 месеца бяха време на политически саботажи от страна на ДПС, обслужващия персонал от ГЕРБ и отровния двойник на протестното движение ИТН (слава Богу, той изчезна занинаги и няма да превключваме канала всеки път, когато Тошко от село се появи, ухилен с развалените си зъби и с някое от карираните си сакенца втора ръка)..

    Крайният резултат е, че огромната протестна енергия, набрала сили преди две лета, се разпиля и спихна и хората отново заживяха със сметките за тока, за парното и други дребни сметчици.

    Друг важен резултат е, че ГЕРБ са станали толкова токсични, че никой не желае да ги докосне със салджийски прът - дори ДПС, което безропотно обслужват от 15 години. По степен на обществено опротивяване гонят БСП от 90-те.

    Политическата система е парализирана - сега на Бойко Борисов не му остава друго, освен да моли Пеевски и Копейката за коалиция.

    В което има поетическа справедливост - те са тези (Слави беше само маша, disposable puppet), които свалиха първото прозападно правителство от 21 години насам.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  4. 4 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2546 Неутрално

    И ся ко?
    Принцът ли не ви харесва или бялото конче?
    Ама какви са опциите?
    Вместо да чакате на принц да се вземете в ръце и работите за бъдещето си?
    И да громите корупцията на всеки принц?
    Мъ тва е много работа бе!!!
    Я по-добре някЪФ принц да въ упраи!
    Да ви вземе, да ви даде.
    Че и в ссср.2 да ви вкара?

  5. 5 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4455 Неутрално

    Този, който взима решението, задължително трябва да понесе отговорността. Сега обаче виждаме съвършено друг подход. ГЕРБ предлагат преговори на всички останали. Защо? Защото казват, че носят отговорност не за решението, когато са сваляли предишното правителство, а носят отговорност към мира и войната, грубо казано. В името на това не поемат онази отговорност, персоналната, партийната и настояват, че трябва на друго ниво да се понесе отговорност, тоест от всички.

    - Иван Костов

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  6. 6 Профил на Мария Янкова
    Мария Янкова
    Рейтинг: 1065 Неутрално

    Хората съвсем се объркаха, кой какъв е.
    Бойко-евроатлантик. Пеевски- уж санкциониран по "Магнитски", а е на първия ред в НС и има право да ходи по1-2 дена годишно, с депутатска заплата.
    Гешев и МВР разпъват чадъри над наркотрафиканти и убийци в скъпи коли.
    Бойко не искал да се сатанизират медии.
    Киро и Асен са най-лошите, защото така пише във фейса и в някой медии.

  7. 7 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4183 Весело

    До коментар [#4] от "Таралеж":

    Че и в ссср.2 да ви вкара?
    =======
    България е отдавна в ЕС (ЕС ЕС Ер)...

    Bukalemun
  8. 8 Профил на ewa29647693
    ewa29647693
    Рейтинг: 621 Неутрално

    ...хората отново заживяха със сметките за тока, за парното и други дребни сметчици...
    —цитат от коментар 3 на Norman Granz


    Българите не трябва да гледат празния хладилник,
    а евроатлантическите ценности.

  9. 9 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4183 Неутрално

    До коментар [#6] от "Мария Янкова":

    Хората съвсем се объркаха, кой какъв е.
    ========
    И решиха да върнат Бойко Борисов отново на власт.....
    Макар и късно... хората се усетиха къде сбъркаха....и го върнаха.....

    Bukalemun
  10. 10 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4183 Любопитно

    Изборите, на които нищо не стана
    =======
    И въпреки това те се проведоха....за да не стане нищо.
    Напълно излишни избори.

    Bukalemun
  11. 11 Профил на Anton Andonov
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  12. 12 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2756 Неутрално

    Изборите след които стана ясно, че повече с лозунги "кой не скача..." няма да мине номера.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  13. 13 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3180 Неутрално

    ... възможностите пред ГЕРБ,, митичната "евроатлантическа коалиция"...

    ГЕРБ+ДПС+Стьопата са екстра коалиция. Пълно съвпадение на вижданията.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  14. 14 Профил на Anton Andonov
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  15. 15 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 2764 Разстроено

    Кой каквото иска да казва, за мен извода е само един. Народ с робска психика, който няма волята и топките сам да си гради бъдещето. Все някой друг трябва да взима решенията. Народ който обича да бъде воден за носа, да бъде малтретиран от собственото си правителство, народ който е доволен само да мърмори, но не прави нищо, за да поеме бъдещето в собствените си ръце.
    Цял народ все тарикати и все прецакани в крайна сметка. Населението в територията намалява с главоломни темпове и хората продължават да напускат държавата под една или друга форма. Дори манипулираното преброяване не можа да скрие факта, че държавата се топи. След 20/30 години ще са останали под 5 милиона...
    Хайде започвайте да плювате и да спорите, то и без това за друго не ставате.😠

  16. 16 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 3884 Неутрално

    Ами като играят играта на Путин, как да стане? Ако наистина ги беше грижа за националния интерес нямаше да има проблеми защото важни са не партиите и изборите, а важен щеше да е националния интерес. Сега единствен изход са мажоритарните избори. Отдавна съм го казал, но не виждам кой ще пусне доброволно кокала.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  17. 17 Профил на sbaleev
    sbaleev
    Рейтинг: 44 Неутрално

    “Този, който взима решението, задължително трябва да понесе отговорността. Сега обаче виждаме съвършено друг подход. ГЕРБ предлагат преговори на всички останали. Защо? Защото казват, че носят отговорност не за решението, когато са сваляли предишното правителство, а носят отговорност към мира и войната, грубо казано. В името на това не поемат онази отговорност, персоналната, партийната и настояват, че трябва на друго ниво да се понесе отговорност, тоест от всички.

    - Иван Костов”

    Кратко и точно .

  18. 18 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4455 Неутрално

    До коментар [#13] от "Николай Колев":

    “ГЕРБ+ДПС+Стьопата са екстра коалиция. Пълно съвпадение на вижданията.”

    Те са като матрьошки - отваряш ДПС, вътре е ГЕРБ. Отваряш ГЕРБ - вътре е Копейкин.

    ГЕРБ бяха създадени от ДС/ДПС като отровен двойник на автентичната десница от първото десетилетие на века - маскирани зад “евроатлантическа” фразеология (която звучеше доста кухо в устата на един гангстер), те на практика изпълняваха програмата на БСП за бетониране на енергийните, оръжейните, агентурните и всякакви други зависимости на България от Русия.

    Бойко Борисов е откровен руски агент - от “док’а съм аз кмет, паметникът нема да се пипа!” (за което бе награден с високо руско държавно отличие), през “сърфове и платноходки, а не Натовски кораби в Черно море”, та до “приоритетния” интерконектор, замразен за 12 години, загубения арбитраж за реакторите и най-голямото му предателство - не само към България, а и към Украйна: построяването на потока.

    За този поток той и Радев скриха доклад на ДАНС от 2017 г., в който пише черно на бяло, че потокът е НЕНУЖЕН, не носи НИКАКВА СТОПАНСКА ПОЛЗА на България, а дава възможност на Путин да ЗАОБИКОЛИ УКРАЙНА в случай на война.

    Както и стана.

    Животът на избитите украински братя, разрушените украински градове, прокудените в изгнание милиони хора тежат в еднаква степен на съвестта на Румен Радев и Бойко Борисов.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  19. 19 Профил на boevbisser
    boevbisser
    Рейтинг: 2830 Любопитно

    Изборите ги предизвикаха Герб, ДПС, Възраждане и ИТН, да се спори по това е безсмислено. Сега топката е в ГЕРБ, които спечелиха, отговорността е тяхна. Хем не е хубаво да нямаме кабинет и Радев да се разпорежда, хем Борисов иска да е ни лук ял, ни лук мирисал, както се казва. Няма как и двете неща да станат. Чака ни интересен, меко казано, месец.

  20. 20 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2618 Неутрално

    Избори. Народът избра парламент и каза на политиците: "Хайде сега съставете правителство!"
    Който политически субект по една или друга причина откаже преговори за намиране на решение много вероятно ще бъде наказан на следващите избори.
    Много инфантилно е да кажеш: "Не, няма да преговаряме, искаме нови избори докато ни получим резултат, който ни харесва, т.е. ние да сме победители и то с голяма преднина за да водим играта!" В резултат можеш да се окажеш в още по-лоша позиция.
    А ако политическият противник направи някаква коалиция да излезеш на улицата и да протестираш, защото правителството не ти харесва.

  21. 21 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3180 Неутрално

    Ако някой очаква ГЕРБ да поеме вината за всички натворени глупости и престъпления, ще го насоча към думите на Филип Боков. "Аз вината ги поемам с мезе".

    Не очаквайте партия, създадена от действащ член на БСП да има различно от комунистическото мислене. НИКОГА виновни, нагли цървули с андрешковски манталитет.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  22. 22 Профил на ewa29647693
    ewa29647693
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#13] от "Николай Колев":ГЕРБ бяха създадени от ДС/ДПС
    —цитат от коментар 18 на Norman Granz


    За правителства на ГЕРБ са гласували депутатите от ДСБ
    – Иван Костов, Радан Кънев, Атанас Атанасов и т.н.
    Няма депутат от БСП, който да е гласувал за правителство на ГЕРБ
    (създадено от ДС/ДПС според Норман-а).
    Атанас Атанасов никога не е подкрепял Вот на Недоверие към създадените от ДС/ДПС гербери, а десебарките след това си го избраха за онбаши!
    Сме-е-ех…

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

  23. 23 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2756 Весело

    До коментар [#20] от "pamela":

    Според ПП/ДБ народът бил казал "няма пък ГЕРБ да правите правителство"

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  24. 24 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 3884 Неутрално

    те (ГЕРБ) на практика изпълняваха програмата на БСП за бетониране на енергийните, оръжейните, агентурните и всякакви други зависимости на България от Русия.
    —цитат от коментар 18 на Norman Granz


    Абе Нормане за сватбата ви с БСП вече пихме блага ракия. Ами че вие се овъргаляте и омазахте в тях като свинки в гьол. По-добре говори за корупция, за северен поток, ама БСП дори и не ги споменавай, че ставате смешни.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  25. 25 Профил на ewa29647693
    ewa29647693
    Рейтинг: 621 Неутрално

    „Изборите, на които нищо не стана“ – Заглавието
    ===============================

    Е, как да не е станало!
    Атанас Атанасов продължава вече седмица да се ослушва и да не подава оставка след жалките изборни резултати на ДСБ

  26. 26 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2618 Неутрално

    До коментар [#23] от "дерибеев":

    На никого не му харесва сегашната ситация, но трябва да се търси разумен изход, а той едва ли може да се намери само с конфронтация и отказ от преговори.

  27. 27 Профил на sce00647696
    sce00647696
    Рейтинг: 467 Неутрално

    „Изборите, на които нищо не стана“ – Заглавието ===============================
    Е, как да не е станало!Атанас Атанасов продължава вече седмица да се ослушва и да не подава оставка след жалките изборни резултати на ДСБ
    —цитат от коментар 25 на ewa29647693


    То, затова сега е и цялата патърдия около „Възраждане“.
    „Умните и Красивите“ да не си зададат въпроса:
    „Трябва ли да има оставки след такива резултати в ДБ?“

  28. 28 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    Толкова много глупости в тая хубава слънчева утрин…

  29. 29 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4455 Неутрално

    До коментар [#24] от "emil":

    "Абе Нормане за сватбата ви с БСП вече пихме блага ракия. "

    Както ние за вашата с Атака и ВМРО.

    А сега - с Възраждане.

    Чувал ли си поговорката "Който живее в стъклен дом, да не хвърля камъни"?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  30. 30 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2103 Неутрално

    Абсолютни глупости слушам покрай тея анализи, нека да си кажа и моите :)

    1. Поредицата избори показаха, че има 3 партии с твърд електорат - ГЕРБ, ДПС и ДБ. Да се надявате да падне резултата на ГЕРБ бързо е наивно. Повече от наивно е да се надявате, че ДБ ще се качи бързо. Да, може да има ерозия в ГЕРБ, но тя ще е много бавна - да кажем следващите 10-20-30 години.

    2. Има една маса избиратели която търси нови лица/партии. Първо издигнаха ИТН и Мая сега са за ПП, Възраждане и Янев.

    ПП ми мязат на новите ИТН. Демек на следващите избори в оптимистичен сценарий ще са 5% пункта надолу. В песимистичен 15% пункта надолу.

    В момента има място за още политическо инженерство. Първото на ПП се оказа успешно за събиране на гласове, но излезе извън контрол. Второто на Янев - не е много успешно. Успя да влезе в парламента, но им липсва младостта, устрема и енергията на ПП.

    И тука стигаме до новия проект. Според мен има място за нов проект. Млад, енергичен подобен на Копейкин и Кирчо и Кокорчо, но разбира се с различна риторика.

    Риториката трябва да е нещо по средата между тези двете. И да не отрича, а да надгражда - нещо като на Тръмп "МБГА".

    Видя се че Янев със супер вяла, но не отричаща кампания (да кажем положителна) събра 5%. Е сега сложете някой млад, енергичен с енергия на мястото на Янев и да отправя правилните послания и ще имате 15% от воле.

  31. 31 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 2103 Неутрално

    Като тея 15% ще дойдат за сметка на ПП, Янев и отчасти Възраждане.

  32. 32 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    До коментар [#17] от "sbaleev":

    Този, който взима решението, задължително трябва да понесе отговорността. Сега обаче виждаме съвършено друг подход. ГЕРБ предлагат преговори на всички останали. Защо?.............Това добре, но да се върнем малко преди две години. Кой ще понесе отговорността за юмручето на резидента и маргиналните партии наредили се зад него с лозунга "Да свалим ГЕРБ пък после ще мислим какво да правим". Е свалихте ГЕРБ за кратичко и от година и половина мислите какво да правите. Вечерта на изборите Кокорчо каза нещо много важно, ГЕРБ били за балансиран бюджет за разлика от ПП. ПП били да се увеличат заплатите, пенсиите, обезщетенията, социалните плащания и бюджета да не е балансиран, теглим заеми и ядем на корем като гърците, то и резултата ще е като гръцкия. ПП не иска да се харчат пари за изтребители. Всичко това да сте го чували от Нинова и БСП? Чували сте го, но ПП застана много по вляво от БСП. Преди дни Станишев каза, че негови познати са гласували вместо за БСП за ПП защото вдигнали пенсиите. Та чудя се аз какво прави "дясната" партия ДСБ при две леви партии и не мога да се на чудя дали и ДСБ е толко лява колкото ПП и БСП или само желанието да са на масата дето се дели баницата и властта ги кара да са с тях. ДСБ и Иван Костов извървяха трънливия път от крайни антикомунисти до коалиционни партньори на две леви партии. Простено да им е, но кога ще си понесат отговорността не за решенията си а за действията си?

  33. 33 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    До коментар [#5] от "Norman Granz":


    Този, който взима решението, задължително трябва да понесе отговорността. Сега обаче виждаме съвършено друг подход. ГЕРБ предлагат преговори на всички останали. Защо? Защото казват, че носят отговорност не за решението, когато са сваляли предишното правителство, а носят отговорност към мира и войната, грубо казано. В името на това не поемат онази отговорност, персоналната, партийната и настояват, че трябва на друго ниво да се понесе отговорност, тоест от всички.- Иван Костов
    —цитат от коментар 5 на Norman Granz


    Интересно интервю на Иван Костов пред Бойко Василев. Стори ми се, че Иван Костов застъпваше месиански тези, че политиците трябвало да устояват на мнозинството и да налагат своите си виждания, които смятат за правилни. Че политиците били нещо като водачи на народа, и понякога трябвало да действат дори въпреки неговата воля. Замислих се, че това кореспондира с приказката на Боко, че народът още имал нужда от овчарски кучета, демек от такива като него.
    Смущаващо единомислие...

    Та за отговорността... Ако политикът действа против волята на народа, "меси се в живота на хората" както се изрази Костов, и не постигне нищо, или дори по лошо, направи поразии, дали този политик ще понесе отговорност, или ще каже "Дайте да гледаме напред, стига сме търсили виновни".

    Което напоследък звучи твърде познато...

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  34. 34 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 1468 Неутрално

    Чуйте все пак подкаста, вътре има смислени неща. Приятно съм изненадан.

    Например според г-н Лазаров забавянето за еврозоната започва при служебния икономически екип Василев / Петков и процесът на влизане на практика спира при тяхното правителство. И съвсем резонно отбелязва, че позицията против влизането в еврозоната може да бъде защитена, но е почтено това да бъде казано открито, а не да заявяваш едно, а да правиш друго.

    Има и смислена критика на опорките на ГЕРБ. Общо-взето журналистите от Капитал могат да си вършат работата почтено, стига да им позволят.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война". Румен Радев, 24.02.2022
  35. 35 Профил на ewa29647693
    ewa29647693
    Рейтинг: 621 Неутрално

    До коментар [#23] от "дерибеев":На никого не му харесва сегашната ситация, но трябва да се търси разумен изход, а той едва ли може да се намери само с конфронтация и отказ от преговори.
    —цитат от коментар 26 на pamela


    По всяка вероятност преговори между ГЕРБ и ДБ ще има.
    „Градската Десница“ е огладняла много. ДСБ не са били на държавната хранилка от времето на Петър Москов.
    От „Възраждане“ плащат на големите телевизии да показват
    „Командира“ Иван Костов, който забранява на ДБ да подкрепят ГЕРБ.
    Но гладът е по-силен от тока!

  36. 36 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    До коментар [#32] от "Христо Атанасов":

    Какви пенсии са вдигнали кики и кокор?
    Тъща ми цял живот е медицинска сестра, пенсията й не е вдигната и със стотинка!
    депм и шмекерите!

  37. 37 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3709 Неутрално

    е как нищо не промениха? слави е аут, защото свали правителството и е абсурд да се възпроизведе предишното управление.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  38. 38 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    До коментар [#16] от "emil":

    Съгласен. Буда какво подари вчера на големия му началник в Кремъл?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  39. 39 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    На тези избори не стана нищо, защото мафията се почувства застрашена при четворната коалиция и действаше прибързано и хаотично в целта си да свали правителството, с цената на лоша организация на изборите.

  40. 40 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    До коментар [#36] от "sandor_clegane":

    На някои са вдигнати. Особено на тези със старите пенсии.Тъща ти коя година се е пенсионирала?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  41. 41 Профил на Боян Таксиров
    Боян Таксиров
    Рейтинг: 1552 Неутрално

    Че кво да стане? В държавата на победилата мафия цари безвремие.

    ФАТАЛНА ГРЕШКА: https://fatalerror.bg
  42. 42 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    До коментар [#37] от "karatista":

    Голяма загуба за шайката ГЕРБДПС.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  43. 43 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 915 Неутрално

    Напротив, случи се. Случиха се някои неща, което предполага да се случат още някои. Има нов победител, по-точно и прецизно формулирано нова коалиция спечели най-много гласове. Но тази победа се случи по такъв начин, че спечелилите много трудно биха могли да създадат парламентарна коалиция, която да бъде подкрепяна от достатъчен брой депутати за да бъде стабилна, устойчива, надеждна. Не по-лесно би се съставило правителство при втори и трети мандат.
    А почти всички желаят силно властта. Само една партия твърдо обявява, че би упрашлявала само ако има мнозинство и не се налага да привлича или да бъде привличана в коалиции. Дали не са възможни промени за позицията на партията или отделни депутати?
    Защо властта привлича толкова силно? България е в няколко кризи. Вероятно ще навлезе и в нови. Какво от това? Кризите не са чак толкова страшни за Елита. За политическия елит ще има достатъчно големи индексации, а за икономическия подходящй компенсации. Все пак те определят, издигат и поддържат заемащи високи държавни постове. И най-важното – очакват се големи финансови потоци към България.
    Който е на власт той ще разпределя парите.

  44. 44 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    До коментар [#40] от "КМЕТ В СЯНКА":

    2018-та.

  45. 45 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3709 Неутрално

    До коментар [#42] от "КМЕТ В СЯНКА":

    глупости, не ти отива на годините да плещиш такива фантасмагории. айде като възрастен най-накрая приеми реалността, щото иначе тя превръща да те пердаши зад врата.

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  46. 46 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2597 Неутрално

    До коментар [#36] от "sandor_clegane":
    "Тъща ми цял живот е медицинска сестра, пенсията й не е вдигната и със стотинка!"
    _______________
    Значи тъщата ти трябва да отиде в пенсионното и да провери дали не е станала грешка.

  47. 47 Профил на ewa29647693
    ewa29647693
    Рейтинг: 621 Неутрално

    Тъща ти коя година се е пенсионирала?
    —цитат от коментар 40 на КМЕТ В СЯНКА


    Преди 5 години

  48. 48 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 1874 Неутрално

    До коментар [#46] от "volarok":

    Няма грешка, и на тъста ми, цял живот фелдшер в Бърза помощ, също не е вдигната.
    Шмекерите отново лъжат, че пенсииТЕ са вдигнати!

  49. 49 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    До коментар [#44] от "sandor_clegane":

    Трябва да е поне от 10 години доколкото чух.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  50. 50 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    До коментар [#45] от "karatista":

    Защо бе герберче, Славчо кого обслужваше.Много отдавна НЕ вярвам на лакардии а съдя по делата.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  51. 51 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3709 Неутрално

    До коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":

    кво лакърдии ве кмете? не видя ли как киро и асен реваха вчера в бетеато? още не знаят на кой свет са и ти още се чудиш кво стана?

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  52. 52 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    До коментар [#51] от "karatista":

    Видях как бойко ти се МОЛИ за прошка и правителство.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  53. 53 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    До коментар [#51] от "karatista":

    Лакърдиите на бойка, кара паша и славчото.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  54. 54 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 3709 Неутрално

    До коментар [#52] от "КМЕТ В СЯНКА":

    кво дажсе моли като вие го върнахте на бял кон, че и червен килим опънахте

    mr. Gorbachev, tear down this wall!
  55. 55 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4401 Неутрално

    До коментар [#54] от "karatista":

    Все още вярвам на очите си а не на лъжливи герберски лакардии.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  56. 56 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    Този, който взима решението, задължително трябва да понесе отговорността. Сега обаче виждаме съвършено друг подход. ГЕРБ предлагат преговори на всички останали. Защо? Защото казват, че носят отговорност не за решението, когато са сваляли предишното правителство, а носят отговорност към мира и войната, грубо казано. В името на това не поемат онази отговорност, персоналната, партийната и настояват, че трябва на друго ниво да се понесе отговорност, тоест от всички.- Иван Костов
    —цитат от коментар 5 на Norman Granz


    https://desebg.com/intervu/3607-2018-06-14-07-11-55

    Прочети , огледай се , ослушай се и премини ако не се задава Иван Костов отново !

  57. 57 Профил на paшucm
    paшucm
    Рейтинг: 443 Неутрално

    В парламента има 4 путински партии, най-много допринеслата за войната с Украйна - ГЕРП, БВ, кремълското прокси-израждане и БСП. Имат си мнозинство и изборите за тях не са били напразно, спокойно могат да управляват, т.к. и президента, агент радев е техен човек.

  58. 58 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1977 Любопитно

    Може ли някой изобщо да обясни защо с такава ирония се говори за „митичната "евроатлантическа коалиция"? Не искате такава коалиция? Не е за учудване, след като ДеБъ и ДеСееБе с такава страст полегнаха в едно и също коалиционно ложе с едрата, сексапилна крушовишка мадона – стрина Курна! Как полегнаха ли? Ами когато тя каза, че или ще назначат нейния човек за министър на отбраната те, барабар с ПъПъ, не само застанаха мирно, но и изпратиха цял самолет за един човек, за да го докара от Брюксел! Ами когато стрина заяви, че няма да се дава оръжие за Украйна, големите „евроатлантици“ пак счупиха кръст, за да ѝ се поклонят и да продават тайно джепане за там? Други примери? Така че хайде да не ни се сервира тук тази абсолютно неуместна ирония, ами да си забършете пълните устенца, че да цункате ръката Курнина и оттам тази на Путина! Баце ви е крив, нали? Този „еднокнижник“, дето беше 12 години на власт, а вие – неземно умните и потресаващо красивите, че и харвардци – само 7 месеца! И си заминахте, изклатени по учиндолски! Честито! Пак заповядайте!

  59. 59 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    Изборите, на които нищо не стана=======И въпреки това те се проведоха....за да не стане нищо.Напълно излишни избори.
    —цитат от коментар 10 на eti mehter


    МОЛЯ????????ПП ПП загубиха над 100 000 привърженици !

  60. 60 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    “Този, който взима решението, задължително трябва да понесе отговорността. Сега обаче виждаме съвършено друг подход. ГЕРБ предлагат преговори на всички останали. Защо? Защото казват, че носят отговорност не за решението, когато са сваляли предишното правителство, а носят отговорност към мира и войната, грубо казано. В името на това не поемат онази отговорност, персоналната, партийната и настояват, че трябва на друго ниво да се понесе отговорност, тоест от всички.- Иван Костов”Кратко и точно .
    —цитат от коментар 17 на sbaleev


    Стига с този Костов ! Той е Мефистофел на прехода ! След него започна дробенето на истинското дясно поради строшеното му ЕГО !

  61. 61 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1977 Любопитно

    До коментар [#3] от "Norman Granz":

    Така ли, Грънчаров? А що не ни обясниш що така се радвахте, „когато Тошко от село се появи, ухилен с развалените си зъби и с някое от карираните си сакенца втора ръка“ - https://www.mediapool.bg/toshko-yordanov-znam-kak-se-rezhat-glavi-na-pilentsa-s-teslichka-news324389.html - „Тошко Йорданов: Знам как се режат глави на "пиленца" с тесличка“? Или когато Тошко показа среден пръст на коалиционен съвет - https://news24sofia.eu/wp-content/uploads/2022/04/pizap-1.jpg - та му се радвахте, както политическият исполин с аграрното излъчване - https://static.dir.bg/uploads/images/2021/12/09/2287209/768x432.jpg?_=1639063462 - се радваше на селфито си с мамин сладък олигрух? М?

  62. 62 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    До коментар [#13] от "Николай Колев":“ГЕРБ+ДПС+Стьопата са екстра коалиция. Пълно съвпадение на вижданията.”Те са като матрьошки - отваряш ДПС, вътре е ГЕРБ. Отваряш ГЕРБ - вътре е Копейкин.ГЕРБ бяха създадени от ДС/ДПС като отровен двойник на автентичната десница от първото десетилетие на века - маскирани зад “евроатлантическа” фразеология (която звучеше доста кухо в устата на един гангстер), те на практика изпълняваха програмата на БСП за бетониране на енергийните, оръжейните, агентурните и всякакви други зависимости на България от Русия.Бойко Борисов е откровен руски агент - от “док’а съм аз кмет, паметникът нема да се пипа!” (за което бе награден с високо руско държавно отличие), през “сърфове и платноходки, а не Натовски кораби в Черно море”, та до “приоритетния” интерконектор, замразен за 12 години, загубения арбитраж за реакторите и най-голямото му предателство - не само към България, а и към Украйна: построяването на потока.За този поток той и Радев скриха доклад на ДАНС от 2017 г., в който пише черно на бяло, че потокът е НЕНУЖЕН, не носи НИКАКВА СТОПАНСКА ПОЛЗА на България, а дава възможност на Путин да ЗАОБИКОЛИ УКРАЙНА в случай на война.Както и стана.Животът на избитите украински братя, разрушените украински градове, прокудените в изгнание милиони хора тежат в еднаква степен на съвестта на Румен Радев и Бойко Борисов.
    —цитат от коментар 18 на Norman Granz


    И това ли са "констатации " на Костов ????

  63. 63 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1977 Любопитно

    До коментар [#5] от "Norman Granz":

    А така, бравос, Грънчаров! Що не ни дадеш още цитати от този „лаборант“, който бъркаше литри с килограми и нефт с вода, а?

  64. 64 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    До коментар [#18] от "Norman Granz":

    На Радев със сигурност , но вместо Борисов бих посочил влачещите се по колене пред Радев "демократи "!

  65. 65 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    Ако някой очаква ГЕРБ да поеме вината за всички натворени глупости и престъпления, ще го насоча към думите на Филип Боков. "Аз вината ги поемам с мезе". Не очаквайте партия, създадена от действащ член на БСП да има различно от комунистическото мислене. НИКОГА виновни, нагли цървули с андрешковски манталитет.
    —цитат от коментар 21 на Николай Колев


    По тази логика Борисов трябва да каже , може би , - Вината си , ака имам такава , ще я поемем всички с "изчетъртан асфалт " , а адашът Рашков ще си го прекарва с поредната шльокавица !

  66. 66 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    До коментар [#20] от "pamela":Според ПП/ДБ народът бил казал "няма пък ГЕРБ да правите правителство"
    —цитат от коментар 23 на дерибеев


    Не "Би " , а "трябва " да каже - не правителство около ГЕРБ , да на Евразия на Радев !

  67. 67 Профил на doroteus
    doroteus
    Рейтинг: 1721 Неутрално

    Че кво да стане? В държавата на победилата мафия цари безвремие.
    —цитат от коментар 41 на Боян Таксиров


    КОЯ е МААФИЯТА ????

  68. 68 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5044 Неутрално

    Дневник, оправете си подкаста - спира на 01:54 и не тръгва.

    Error loading: "https://feeds.soundcloud.com/stream/1358540938-capital-podcasts-izborite-na-koito-nishcho-ne-stana.mp3 "

  69. 69 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5044 Гневно

    До коментар [#36] от "sandor_clegane":"Тъща ми цял живот е медицинска сестра, пенсията й не е вдигната и със стотинка!"_______________Значи тъщата ти трябва да отиде в пенсионното и да провери дали не е станала грешка.
    —цитат от коментар 46 на volarok


    Няма грешка - САМО ЧАСТ от пенсионерите получиха увеличение. Според некадърниците пъпъджии и бекапето някои пенсии трябва да се намалят и понеже това няма как да стане, остават същите. Няколко стотин хиляди са жертвите на преизчислението измислено от киро, асен и ниновна.

  70. 70 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5044 Гневно

    Чуйте все пак подкаста, вътре има смислени неща. Приятно съм изненадан. Например според г-н Лазаров забавянето за еврозоната започва при служебния икономически екип Василев / Петков и процесът на влизане на практика спира при тяхното правителство. И съвсем резонно отбелязва, че позицията против влизането в еврозоната може да бъде защитена, но е почтено това да бъде казано открито, а не да заявяваш едно, а да правиш друго. Има и смислена критика на опорките на ГЕРБ. Общо-взето журналистите от Капитал могат да си вършат работата почтено, стига да им позволят.
    —цитат от коментар 34 на еспресо


    И защо да е "според г-н Лазаров", не е ли ясно и за кьоравите, че пъпъджиите клекнаха на ниновна и итънъто - Каримански и започнаха да "анализират" какви ще са вредите :((((( от еврото. Некадърници путлеристки!!!

  71. 71 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 2693 Неутрално

    До коментар [#11] от "Anton Andonov":



    Пошла, злобна герберска пропаганда. Делянчо Добрев, ти ли си?
    ГЕРБ/Борисов през цялото си управление обслужваха Путин, свалиха прозападното правителство, а сега наметнаха камофлажа и излязоха на сцената в ролята на първи евроатлантици. Ай, сиктир!

    Истината и само истината - за да си свободен!
  72. 72 Профил на Титка Николова Пацирева
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  73. 73 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 2693 Неутрално

    До коментар [#20] от "pamela":

    Инфантилно е обратното, драга госпожо. Сещам се за "Вълкът и седемте козлета". Козлетата вече не се вързват на лъжите на изгладнелите вълци.

    Истината и само истината - за да си свободен!
  74. 74 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 2693 Неутрално

    До коментар [#21] от "Николай Колев":

    Точно! ++++++

    Истината и само истината - за да си свободен!
  75. 75 Профил на Титка Николова Пацирева
    Титка Николова Пацирева
    Рейтинг: 2693 Неутрално

    До коментар [#22] от "ewa29647693":

    НЕ ЛЪЖЕТЕ! Дали можете да дишате, без да лъжете? Костов НИКОГА не е гласувал за ГЕРБ. Останалите споменати също не са глаували за ГЕРБ, а за РБ, който недалновидно влезе в коалиция с ГЕРБ. ДСБ си плати за тази глупост, наложена от тогавашния лидер. NEVER MORE!

    Истината и само истината - за да си свободен!
  76. 76 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1977 Любопитно

    До коментар [#22] от "ewa29647693":НЕ ЛЪЖЕТЕ! Дали можете да дишате, без да лъжете? Костов НИКОГА не е гласувал за ГЕРБ. Останалите споменати също не са глаували за ГЕРБ, а за РБ, който недалновидно влезе в коалиция с ГЕРБ. ДСБ си плати за тази глупост, наложена от тогавашния лидер. NEVER MORE!
    —цитат от коментар 75 на Титка Николова Пацирева


    Тутке, леко да не изпуснеш тенджерата с яхнията, че бай Станой пак ще те измаа по каруцарски между зъркелите! Костов занесе цветя на Борисов в болницата, ако не знаеш - https://dnes.dir.bg/archive/boyko-borisov-ivan-kostov-4607776 - „Костов с букет цветя при Бойко: ”Бъди лидер!”, па виж и тук какво пише - https://19min.bg/news/novini_8/kostov-s-tcvetia-i-bonboni-pri-borisov-16525.html - „Костов с цветя и бонбони при Борисов“ и му се мазнеше по дрЪгалеФГски през цялото време! Какво ни се правиш на много умна, а? Що не ни намериш информация как Баце е ходил с цветя и бонбони при дрЪгалеФския лаборант?

  77. 77 Профил на meforpresident
    meforpresident
    Рейтинг: 427 Неутрално

    първото прозападно правителство от 21 години насам.
    —цитат от коментар 3 на Norman Granz


    Да, разбира се, какво по-прозападно от това да гласуваш против оръжие за Украйна и вицепремиерът ти да тръби, че "Русия ни е приятел." Ако го беше измислил Оруел, щяхме да кажем, че е прекалено.

  78. 78 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3849 Неутрално

    До коментар [#4] от "Таралеж":Че и в ссср.2 да ви вкара?=======България е отдавна в ЕС (ЕС ЕС Ер)...
    —цитат от коментар 7 на eti mehter


    Турция що се натиска тогава за членство в този икономически съюз и взима милиарди евра от него ма Чибурашка???

    shlshlshlshl
  79. 79 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 5171 Неутрално

    До коментар [#69] от "Галя Станчева":

    И аз съм от тези, които за 42 г. тр. стаж имам 3,40 лв. увеличение от 1.10. И сега ги слушам, как ако на следващите избори гласуваме за кокорчовците, ще ни вдигнат пенсиите с 20%. Смях. На милиционерите със 17 г. стаж пенсията им е увеличена с 200 и повече, както и на разни военни освен тези с тавана 3 400 лв.

    Peni Nikol
  80. 80 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7230 Неутрално

    Когато те управлява 12 години един мафиот, когато те оставя последен по всичко в ЕС, въпреки изхарчените милиарди най-бедни, най-болни и най-неграмотни. Трябва да си супер идиот, за да го избираш отново и отново.

  81. 81 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 435 Неутрално

    "Изборите, на които нищо не стана"
    Не сме слепи, нито глухи:
    - от 135депутати за бившата управляваща коалиция останаха 97.
    - ПП губят 167 099гласа, БСП губят 34 870, а ДБ наддават само с 19 543гласа, ИТН изчезна.
    - бившата управляваща коалиция е далеч от властта.
    За такива загуби в цивилизованите страни се подават оставки.

  82. 82 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 2514 Неутрално

    [quote#24:"emil"][/quote]

    Аз не мога да разбера тея вопли по миналото кой с коя партия се коалирал. Коалираха ли се ГЕРБ , а и Реформаторският блок (барабар с ДСБ вътре) в АБВ, коалираха се.
    Обективно АБВ е много по-дълбоко про-Путинска и от БСП.
    ГЕРБ барем два пъти кани БСП за сътрудничество, но БСП е тази, която отказа.
    И не на последно място - аз не мога да разбера - трошите си пръстите тук да плюете по ДБ и ПП, а ги искате за коалиционни партньори. Абе, вие изобщо добре ли сте или от страх да не изпуснете усвоителството вече пишете от друга вселена. Май е второто като чета бодрите постове по въпроса за намаляването на населението, как потокът всъщност източвал средствата на РФ и не бил в неин интерес, и всякакви идиотии.Още от началото на миналото НС вие взехте курс към нови избори. Това война, криза - стоварихте го като вина на управляващите и обещахте светло бъдеще с Газпром, с евтини газ и бензин. НИе, конкретно ДБ , не сме обещавали подобно светло бъдеще.
    Борисов прие цялата социална програма на ПП без уговорки оня ден това значи социалната програма на некадърниците, мафиотите и крадците - все ваши апитети към тях. Какъв сурат имате изобщо ? Не се посвенихте да използвате онази снимка с парапета и да я раздуете до немай-къде, при условие, че вашият лидер мъкнеше какви ли не ... да не ги наричам с имена , които го снимаха в леглото, правиха филми от спалнята му , за шкафчетата да не говорим. Това премиер трети мандат, бивш охранител, бивш главен секретар на МВР, не някакъв неопитен младок още учещ се на занаята.
    Пет години финансовото министерство , държано от ГЕРБ, не видело, че Черепът не плаща данъци. Това ли ви е знанието и моженето?
    Ето колегата по-горе изчислява колко изгубили бившите управляващи. Съгласен съм съм - не са спечелили доверието на гласоподавателите. Има победители - ГЕРБ, ДПС, Възраждане, Янев. На тях избирателите да гласували доверие - оправяйте се. От нас се надявайте само да излязат няколко човека, че да ви гласуват правителството.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  83. 83 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2403 Неутрално

    Не ,,изборите на които нищо не стана”, а изборите на които СЕ ПОТВЪРДИХА РЕЗУЛТАТИТЕ ЧЕ НЯМА ПОБЕДИТЕЛ!

  84. 84 Профил на Преkрояваме Парцалите
    Преkрояваме Парцалите
    Рейтинг: 2026 Неутрално

    Изборите, на които нищо не стана

    Ближем рани а?

    Рано е още

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  85. 85 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1322 Весело

    Политическият проект, пп, който трябваше да спаси задника на един олигарх се провали!
    Това е резултата на тези избори!

    Егати неграмотното племе...

    Слава на Украйна! Слава на украинските герои!
  86. 86 Профил на BiGman
    BiGman
    Рейтинг: 5771 Неутрално

    Как да не е станало...видя се, че колкото и да чегъртат ГЕРБ народа който гласува за тях не могат да го изегъртат...

  87. 87 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 3884 Неутрално

    До коментар [#24] от "emil":"Абе Нормане за сватбата ви с БСП вече пихме блага ракия. "Както ние за вашата с Атака и ВМРО.А сега - с Възраждане.
    —цитат от коментар 29 на Norman Granz


    Това за Възраждане са партенки, но представи си че стане. Вие с отказа си не предоставяте възможности на ГЕРБ защото те предлагат първо на вас, а вие отказвате. Другият вариант ще е Радев пет години да е самостоятелно на избори.

    Случаят с БСП е друг защото вие имахте избор. Вие там трябваше да изберете между ГЕРБ и БСП и вие решихте, че БСП са по благопристойният партньор. Знаеш ли какъв куриоз за книгата на Гинес създадохте? Тъй като БСП са единствената оцеляла комунистическа партия, вие се оказвате в положението да сте първата уж крайно дясна партия влязла в съюз с бивша комунистическа партия. Вие се оказахте колаборатори.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  88. 88 Профил на accidental
    accidental
    Рейтинг: 687 Неутрално

    И на следващите избори нищо няма да стане. Арогантноста на Софийският елит е в основата на всичко. Аз гласувам за ДБ и не харесвам ГЕРБ, но София не е България, ДБ и ПП могат да доминират в София, но не и в България. Просто трябва малко смирение и уважение. ГЕРБ ви подават ръка, поставете си условията и ако те се съгласят съставете правителство. Ако може да докажете че Борисов е виновен, го докажете! Иначе е само мнение, всеки е за виновен до доказване на противното, нали! Причината, че в други страни има по-малко корупция, са неправителствените организации, примерно Better Business Bureau или ProBono или Freedom House или Transparency Foundation. Не е работа на политическите партии да разследват корупцията, те го правят защото са се притиснати от медии, нон профит или опозицията.

  89. 89 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Весело

    До коментар [#13] от "Николай Колев":

    Няма такава коалиция. А Стьопата е ваш служебен премиер.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  90. 90 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Любопитно

    До коментар [#29] от "Norman Granz":
    Това с Възраждане е новина. Я дай подробности.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  91. 91 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6002 Весело

    които свалиха първото прозападно правителство от 21 години насам.
    —цитат от коментар 3 на Norman Granz


    От твоите уста прозападно правителство с вицепремиер Нинова и вътрешен министър Бойко Рашков звучи също както Радев - натовски генерал. Пак от твоите уста.
    Ти си бил голям майтапчия.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  92. 92 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#72] от "Титка Николова Пацирева":

    Дневник, укротете си трола малко.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK