Газохранилищата са пълни, а потреблението на газ е ниско

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2821 Неутрално

    Определено можем без Газпром.
    Да му мисли Путин.
    CNN exclusive: Top US official says Russia is burning through its high tech weapons in Ukraine
    From CNN's Kevin Liptak and Allie Malloy

    Russia is desperately searching for ways around Western sanctions in order to resupply its military, a top US official said in an exclusive CNN interview on Friday. Meanwhile, Russia's stockpiles of advanced weapons are rapidly dwindling in Ukraine and it can’t secure the parts to replace them.

    Here's what Wally Adeyemo, the deputy secretary of the US Treasury, told CNN’s Kevin Liptak:

    Russia’s equipment shortfalls are forcing Moscow’s battlefield decisions: “They have to make critical choices about what they can do on the battlefield because they don't have the tanks they need, they don't have the equipment they need to make helicopters, they don't have the semiconductors they need to launch precision missiles into Ukraine.”
    Western sanctions have exacerbated problems for Russia’s troubled military: "Russia is running out of troops, they're running out of ammunition. They're running out of tanks and other materials." The West's sanctions and export controls "make it harder for them to reinforce their troops and to get the things they need," he added.
    Moscow is using proxy companies and Russian elites to try to evade sanctions, but China isn’t much help: “China can't provide Russia with what China doesn't have. And China doesn't produce the most advanced semiconductors. Those are produced by our allies and partners. So Russia is searching for these things. The reason they're using their intelligence services and front companies to try and get them is because the countries they would naturally turn to don't have them.”

  2. 2 Профил на yavooor
    yavooor
    Рейтинг: 1491 Неутрално

    Не трябваше ли да има диверсификация?
    Сменихме Газпром с американци и пак сме зависими.

  3. 3 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 4074 Весело

    Ааааааа, изненада, а формните мурзилки седят без руски газ, навлеки оръфаните шинели, треперят и мръзнат, плачат, и със сълзите препират за кой ли пут използваната тоалетна хартия. Няма и рубли, няма к борш в Берьозка.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  4. 4 Профил на KRAFTWERK
    KRAFTWERK
    Рейтинг: 1395 Неутрално

    А с какво ще се топлят "русофилето",,,,,на гнидите им е топло , ако на някой му е студено , като в половин русиюшка....

  5. 5 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2734 Весело

    Нали за всички нормални Българи вече е ясно,
    че И психологическата война на тема :"газ" приключи трагично за орките?!

  6. 6 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2734 Весело

    До коментар [#2] от "yavooor":

    Ядец
    алкашка
    пробвайте се пак....

  7. 7 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3849 Неутрално

    Ердоганчо И Путин ще си наврат сега фалшивия турски поток ,там дето слънце не ги огрява..Хихи....Капути ислямо-болшевики..Сега падат много тежко на Земята..

    shlshlshlshl
  8. 8 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3908 Весело

    Шамари отвсякъде по съветски кгб задници. А между другото, в рекордни срокове, електропреносните мрежи на Израел, Кипър и Гърция се свързаха с подводни кабели...
    Просто, технологична и задружна Европа в действие!

    Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
  9. 9 Профил на Chironex
    Chironex
    Рейтинг: 844 Неутрално

    Европа ще се оправи. Може да е малко терсене тая зима, но ще се оправи.
    А ако се падне мека зима, хипофизния даже и няма да има с какво да заплашва.

  10. 10 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3908 Весело

    До коментар [#2] от "yavooor":

    Включвай газовото потребление на абсолютния максимум, да стане 35 градуса, отваряй прозорци, барем газта да не ни стигне, и да опрем до най-скъпата газ в света - руската...

    Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
  11. 11 Профил на Боян Баянов
    Боян Баянов
    Рейтинг: 2553 Неутрално

    "Газохранилищата са пълни, а потреблението на газ е ниско"
    ............
    Нещата са още по-зле, защото без руски газ,
    цената на газа в България взе, че падна драстично.
    Мъка, другари путиноиди, мъка!

  12. 12 Профил на chip
    chip
    Рейтинг: 1101 Весело

    Мнооого добра новина, много. А някой късокрак "стратег" от североизточните блата сега гори газта на поразия, без нито едно € постъпления... Ама хак да му е, заслужава си дереджето, че и по-лошо ще става за ватенките, тепърва...

  13. 13 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7230 Неутрално

    Путин вече тръгна да предлага руския газ, щото положението стана трагично за Русия. Китай намалява драстично вноса на газ, Европа не купува, работата е сериозна. Ще трябва да затваря, а после може и да не може да отвори. И всичко от глупост.

  14. 14 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5044 Гневно

    "Разбира се, за максимално добра цена трябва да имаме запазени слотове на терминал за втечнен газ - което ще ни даде достъп до световния пазар и ще можем да се възползваме от конкуренцията между множество доставчици. В тази връзка е важно следващата седмица "Булгаргаз" да участва на годишния търг на Ревитуса и да успее да резервира слотове за цялата следваща година."

    Трябва, яяя. А защо Булгаргаз няма запазени слотове - шефчето прескочило от МЕТ в Булгаргаз ще обясни ли пред ДАНС кой през февруари запази всички слотове до края на годината и Булгаргаз се оцъкли - киро кораби договорил, слотове няма.

  15. 15 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1654 Неутрално

    „... песимистите твърдяха, че без руски газ въобще не могат да се запълнят...”

    Така наречените „песимисти” са 4етворките на Митрофанова.
    Голямата им мъка е, че не могат да напълнят депозитите си в евро, от обеми на Газпром, които са отклонявали безотчетно.

  16. 16 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2821 Неутрално

    До коментар [#14] от "Галя Станчева":

    Твоят идол кога ще каже цялата истина за турския поток?
    Какво реално направи той за диверсификацията? Май нищо...

  17. 17 Профил на pet_fire
    pet_fire
    Рейтинг: 3730 Неутрално

    Булгаргаз да си върши работата

  18. 18 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4865 Неутрално

    До коментар [#1] от "Vesselin Velkov":

    Путин направи така, че делът на руският газ в Европа от 40% се срина на 7.5%!

  19. 19 Профил на victor_victim
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  20. 20 Профил на pernikforbg
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  21. 21 Профил на Фюриозо
    Фюриозо
    Рейтинг: 541 Весело

    Навряха Газпром в кучи газ.

  22. 22 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5044 Гневно

    До коментар [#16] от "Vesselin Velkov":

    Ето ги коалиционните ви партньори. Срам!

    Всичко, което ръсят тук путлеристите е от устата на комуниста Симов.

    https://www.24chasa.bg/bulgaria/article/12803045

  23. 23 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 2059 Неутрално

    Родните русофилистици леко огладняха...няма ги вече копейките от Гъзпром....А както се очертава зависимост от руски газ повече няма да има....Което означава ръфана между комунетата...АБВ вече не се и обаждат...парите секнаха...Атака фалира....БКП е на път!!!Доста чиновници закърмени с газови руски пари са на пазара на труда....Европа всеповече ще се отдалечава от колхоза в енергиен план.....Бункерния отровено призна че си отрязал клона....и нов не се очаква

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  24. 24 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 669 Неутрално

    "Турската компания Karpowership (която има флотилия от такива кораби-електроцентрали) обяви, че е в преговори с четири европейски държави за зимата. Плаващите централи могат да произвеждат до 2 гигавата електричество и цената на тока е доста по-ниска от пазарните цени в момента."


    Ахахаххах, турските гемии-електроцентрали на мазут и нафта ще снабдяват Европа с ток. Цената щяла да е по-ниска от пазарната :) Как няма да е по-ниска, като турските централи няма да плащат зеленяшки емисии и ще работят с евтино руско гориво. А европейските централи ще почиват.


    Иначе корабите на тая фирма снабдяват само бананови републики. Сега вече и Европа :))))) Ето къде са "наряд":

    Karadeniz Powership Doğan Bey (IMO 8117031),[9] 126 MW, 2010, served in Basra, Iraq, now serving in Sierra Leone.
    Karadeniz Powership Rauf Bey (IMO 7925522),[10] 179 MW, 2010, served in Basra, Iraq, now serving in Sudan.
    MV Karadeniz Powership Kaya Bey (IMO 7925546),[11] 216 MW, 2011, served in Pakistan,[12] served in Basra, Iraq.
    Karadeniz Powership Alican Bey, 104 MW, 2011, served in Pakistan.
    Karadeniz Powership İrem Sultan (IMO 8222252), 114 MW, 2012, served in Basra, Iraq, now serving in Nacala, Mozambique.[13]
    Karadeniz Powership Fatmagül Sultan, 202 MW, 2013, serving in Beirut, Lebanon.
    Karadeniz Powership Orhan Bey (IMO 7942582), 202 MW, 2013, serving in Beirut, Lebanon.
    Karadeniz Powership Esra Sultan, 235 MW, 2015, served in Tema, Ghana.[14][15] now serving in Beirut, Lebanon.
    Karadeniz Powership Zeynep Sultan (IMO 8116051), 125 MW, 2015, serving in Amurang, Indonesia
    MV Karadeniz Powership Osman Khan (IMO 9189158), 470 MW, 2016, serving in Tema, Ghana.
    MV Karadeniz Powership Onur Sultan (IMO 9248514), 470 MW, 2016, serving in Belawan, Indonesia.
    MV Karadeniz Powership Gökhan Bey (IMO 9214563), 125 MW, 2016, serving in Kupang, Indonesia.
    MV Karadeniz Powership Yasin Bey (IMO 9214551), 125 MW, 2016, serving in Ambon, Indonesia.
    MV Karadeniz Powership Mehmet Bey (IMO 9232785), 126 MW, 2018, serving in Indonesia.
    MV Karadeniz Powership Nezih Bey (IMO 9034781), 37 MW, 2018, serving in Ambon, Indonesia.
    MV Karadeniz Powership Koray Bey (IMO 9086203), 36 MW, 2018, serving in Gambia.
    Karadeniz Powership Baris Bey (IMO 9166546), 36 MW Seal Class, 2019, to serve in Cuba.[16]

  25. 25 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4865 Неутрално

    До коментар [#19] от "victor_victim":

    Интересното е, че дори и без Газпром Европа успя да запълни хранилищата на почти 90%! Другото интересно е, че Милнер предположи, че в края на отоплителния сезон хранилищата ще са пълни 5% (според европейски анализатори - на 20%), което означава че газът ще е достатъчно за да изкараме зимата! А руснаците горят газ на халост вместо да го продават в Европа! "Хитреци" са руснаците!

  26. 26 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4865 Неутрално

    До коментар [#20] от "pernikforbg":

    Киро е враг номер едно на банкЯнската селищна система, защото прекъсна потоците към онова чекмедже!

  27. 27 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2821 Неутрално

    До коментар [#22] от "Галя Станчева":

    Не бягай от въпросите за другаря Борисов!
    Не съм съгласен с БСП за много от позициите им. Необходим компромис е коалиция с тях.
    Дано на следващи избори не се налага.

  28. 28 Профил на pernikforbg
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на Ebeneezer Goode
    Ebeneezer Goode
    Рейтинг: 1058 Весело

    До коментар [#24] от "z_axis":

    Ватенка, в банановите републики има банани.
    А сле днякоя година грозната русийска педерацийка ще е на нивото на банановите републики, но без банани. Рой обаваи ви го каза - Горна Волта с ракети! Ама и ракетите ше свършат, че няма перални да обирате чиповете.

    Ей ся мернах някво видео, как западните фирми се уж махнали от руЗЗия, но всъщност не съвсем. И я питат една в екс-СтарБъкс - "Кафето същото ли е?" "А не - вика - наше? "

    -Моля? Ваше, руско? Само кафе не знаех че се произвежда в руЗЗия.

    Schrödinger's cat walks into a bar. And doesn't
  30. 30 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2331 Любопитно

    Имам Въпрос нали България е Акционер в Газовият терминал?
    Нямаме ли и ако нямаме Защо право на Слотове?
    Гърците на Тург ли си ги купуват?

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  31. 31 Профил на aussie
    aussie
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Дано войната свърши преди следващия отоплителен сезон 😂

  32. 32 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4865 Неутрално

    До коментар [#28] от "pernikforbg":

    Сезирай Каскет Гешев! Той е герберска радост! :-)

  33. 33 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4865 Неутрално

    До коментар [#30] от "dedoliben":

    България има 20% в терминала в Александруполис, който още не е готов!

  34. 34 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 669 Неутрално

    До коментар [#29] от "Ebeneezer Goode":

    "А сле днякоя година грозната русийска педерацийка ще е на нивото на банановите републики, но без банани."


    Комсомолец, прочете ли добре дописката на Отворено общество? Какво казват грантаджийте? Държави от ЕС ще разчитат на ТУРСКИ ГЕМИИ електроцентрали, защото ЕС не може да си произведе ток. Сега корабите на тази фирма работят в:
    - Сиерна Леоне
    - Ирак
    - Судан
    - Пакистан
    - Ливан
    - Мозамбик
    - Индонезия
    - Гана
    - Гамбия
    - и внимание....Куба

    - скоро и в 4 държави от ЕС :)

  35. 35 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    А помиярите дето ревяха как без руски газ не можем сега какво ще кажат? Хем има газ, хем е по-евтин от руския.
    Кога ще почнат да носят последствия за лъжите си?

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  36. 36 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 687 Неутрално

    "Някои енергийни компании използват и по-екзотични начини да се подготвят за зимата. Например, газови компании наемат танкери, пълнят ги с втечнен газ и ги закотвят в морето в очакване на високото потребление през зимата."


    Що за тъпотии копирате и от къде?!?!
    Втечнения природен газ не се превозва с танкери.
    Всеки ден част от този втечнен газ се изпарява и трябва да се изгаря (между 0.1 и 0.25% на ден).
    Трябва да си голям и много смел спекулант, да държиш кораб с втечнен газ, надявайки се че след месец-два цената му ще скочи до небето. Ако в кораба е останал газ за продаването до тогава, разбира се.
    Този номер става с петрола, но с втечнен газ - не мисля.

    ... с двеста...
  37. 37 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3661 Неутрално

    До коментар [#24] от "z_axis":

    Ти си изключително безсрамен путински гербер, а другите аталантическите гербери още не са ти казали копче.
    1 00000000000 пъти го написах, а вие всичките блеете.
    Защото всичките сте путинисти.
    Време е за рев срещу ВЕИ и Зеланата сделка.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  38. 38 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 3661 Неутрално

    До коментар [#36] от "Суджук Герберите":

    Това просто няма да функционира без охладителна система и е много странна идея.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  39. 39 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 2774 Неутрално

    До коментар [#20] от "pernikforbg":Киро е враг номер едно на банкЯнската селищна система, защото прекъсна потоците към онова чекмедже!
    —цитат от коментар 26 на vassilun


    Отлична забележка, сега остава да обясниш къде са парите от тия спряни потоци към чекмеджето!
    Та?

    Мараба, С-ДС доносници!
  40. 40 Профил на Вашият профил
    Вашият профил
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    До коментар [#19] от "victor_victim":

    атака в *** ражданееее

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  41. 41 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 391 Неутрално

    Четвърта поред статия от същия аФтор, който обяснява , че с газта всичко е наред и е много.

    Явно става въпрос за тясно специализиран ТРОЛ.

  42. 42 Профил на MH
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  43. 43 Профил на z_axis
    z_axis
    Рейтинг: 669 Неутрално

    До коментар [#37] от "trollhunter":

    "1 00000000000 пъти го написах, а вие всичките блеете.
    Защото всичките сте путинисти.
    Време е за рев срещу ВЕИ и Зеланата сделка."


    Охоо, трольо, сега ли идваш?
    Пише ли в дописката, че кораби на фирмата Karpowership ще осигурят 2 ГВт мощност на Европа с плаващи централи? Пише. За квадратните глави звучи като много престижна сделка. Ама не е. И някой трябва да им обясни.

    Турската фирма е изкупила тези кораби и ги е преоборудвала. Те произвждат енергия от мазут и дизел и акостират да спасяват Европа, защото сама не може. Пионерите в зелената енергия викат на помощ турски гемии. Това е. Няма нови технологии, няма нищо. Мазут и дизел, батко...

  44. 44 Профил на Катерина Славова
    Катерина Славова
    Рейтинг: 1237 Весело

    Само дето гълъба и рашетника ореваха орталъка,.

    Мога да стрелям доста точно. Не е хоби за всеки.
  45. 45 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    "Например, газови компании наемат танкери, пълнят ги с втечнен газ и ги закотвят в морето в очакване на високото потребление през зимата. "

    Съответно цената за наемане на такъв танкер би рекорда, а русоробите се кефеха. А се оказва , че всъщност Европа се готви за зима без руски газ. Честито, ушанки. Четете по устните ми : БЕЗ ВАС.

  46. 46 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    До коментар [#2] от "yavooor":

    "Не трябваше ли да има диверсификация?
    Сменихме Газпром с американци и пак сме зависими"

    Глупости. Всеки производител на газ може да втечнява , пълни LNG танкери и да продава в Европа. Например Катар. Или Африка.

  47. 47 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1823 Неутрално

    До коментар [#2] от "yavooor":

    //Сменихме Газпром с американци и пак сме зависими.//
    -----------------------------
    Страдаш ли, прави го тихо!!!

  48. 48 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    До коментар [#7] от "dfjftriktrcdt":

    "Ердоганчо И Путин ще си наврат сега фалшивия турски поток ,там дето слънце не ги огрява.."

    Те хубаво ще си го наврат, ама ние защо го платихме......

  49. 49 Профил на ermack
    ermack
    Рейтинг: 988 Неутрално

    До коментар [#2] от "yavooor":

    Много беше гнусен по време на Ковид, пандемията, безчовечен, особено покрай ваксининационните кампании, оставаш също толкова гнусен и отблъскващ и сега.

    Да връщам ли цитати или да не подценявям аудиторията?

  50. 50 Профил на roknor
    roknor
    Рейтинг: 330 Весело

    До коментар [#19] от "victor_victim":

    Гроздето май е кисело, а? Щом можело и без Путин газ, не било новина, видиш ли! Секнаха копейчиците май 😂

  51. 51 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    До коментар [#30] от "dedoliben":

    "Имам Въпрос нали България е Акционер в Газовият терминал?
    Нямаме ли и ако нямаме Защо право на Слотове?
    Гърците на Тург ли си ги купуват?"

    За различни терминали става дума деди. За Ревитуса няма слотове, а този на който България е акционер в Александруполис още не е готов.

  52. 52 Профил на arrogantbastard
    arrogantbastard
    Рейтинг: 92 Неутрално

    Имам Въпрос нали България е Акционер в Газовият терминал?Нямаме ли и ако нямаме Защо право на Слотове?Гърците на Тург ли си ги купуват?
    —цитат от коментар 30 на dedoliben


    България е акционер в газовия терминал който в момента се строи в Александрополис.
    Ревитуса е друг терминал за ЛНГ в Гърция. Ангелов говори за годишния търг именно на Ревитуса. За съжаление той е единствения (засега) в експлоатация ЛНГ терминал в Гърция. Мисля, че сроковете за пускане в есплоатация на терминала в Александрополис са за края на следващата година. Така, че капацитет ще ние нужен от Ревитуса и/или от турските терминали за ЛНГ.

    Ain't no thing like me, except me!
  53. 53 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 2011 Неутрално

    До коментар [#36] от "Суджук Герберите":

    Що за тъпотии копирате и от къде?!?!
    Втечнения природен газ не се превозва с танкери.
    "Всеки ден част от този втечнен газ се изпарява и трябва да се изгаря (между 0.1 и 0.25% на ден).
    Трябва да си голям и много смел спекулант, да държиш кораб с втечнен газ, надявайки се че след месец-два цената му ще скочи до небето. Ако в кораба е останал газ за продаването до тогава, разбира се.
    Този номер става с петрола, но с втечнен газ - не мисля."

    От цялото ти излияние са верни само последните 2 думи.

  54. 54 Профил на Голяма Балига
    Голяма Балига
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#22] от "Галя Станчева":

    Лельо от лели Гроб, колко пъти съм ти казал да не се изказваш по теми от които не разбираш. Кога Ганьо от Банкя и тьотката му енергиен министър ще изкара скритата и подписана карта с Газпром и какво ще мънкат по доклада на ДАНС. Че заобикалят Украйна и това е предпоставка за война в Украйна.

    Кога руско гербавите тролове тук ще дадете отговор на тези два въпроса? А патокостроителко от лели Гроб. Чакам да ми отговориш.

    Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
  55. 55 Профил на lbp061143134
    lbp061143134
    Рейтинг: 66 Неутрално

    Ние ще сме добре.Зимата ще е мека.Другите да му мислят от ЕС.
    Относно газа не сте прави.На няколко пъти му се повиши цената,а можеше и без това да минем.Добре,че беше служебното правителство да напълни хранилищата.

  56. 56 Профил на Голяма Балига
    Голяма Балига
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#55] от "lbp061143134":

    Трол смотан защо се вдигна цената през последната година и да ще има евтин газ за България но защо. Кой задвижи интерконектора и газа от Азербейджан дойде.

    И не не е Гълаба. На Гълъба му са се обадили от Европа да не стопира интерконектора че ще има тупалки и той се извъртя за 24часа. Тука много зелени чорапи не кльопаме. Само ги изобличаваме в лъжи. Плувай.

    Време е да изметем Доган, Дебелото момче, каскета и Барба Ганьос в ЗАТВОРА.
  57. 57 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3102 Неутрално

    Не трябваше ли да има диверсификация?Сменихме Газпром с американци и пак сме зависими.
    —цитат от коментар 2 на yavooor


    Не, американския газ русофилистиците от гълъбарника го отказаха отдавна.

  58. 58 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 3102 Неутрално

    До коментар [#2] от "yavooor":Ядец алкашка пробвайте се пак....
    —цитат от коментар 6 на selqnin


    Няма как, гръмнаха си тарабите 🤣

    Щяха да носят с чували към Китай, явно са се отказали, щото Путя зе да точи лиги за хъбове в Турция. Не го виждам да стане, поне в близкото десетилетие, но мечтите са безплатни 🤣

  59. 59 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 1770 Неутрално

    И какво се оказа накрая?!
    Много шум - за нищо!

  60. 60 Профил на ermack
    ermack
    Рейтинг: 988 Неутрално

    До коментар [#14] от "Галя Станчева":
    Не те ли е срам - хем патокостроител, хем антифен на рушняшкия газ?
    Аман от вашта мимикрия, заяви се, де

  61. 61 Профил на ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
    ЕвроатлантизЪмЪ на Тиквата е като Мирът на Путлер
    Рейтинг: 819 Неутрално

    стига бе ?!?

    без роССийски безалтернативен газ ?!?!??

    айде бе - Радев и Тиквата знаят ли ?!?!?

    ГЕРБавите защо толкова много искат да има избори ???!? Христо Иванов ви каза какво е логично в такъв случай - прави се план по приоритети, ама смислени неща - бюджет, съдебна реформа, нов ВСС, планът за възстановяване - мнозинството за това избира председател и почват нещата да се правят с ЯСНА времева рамка----------- Какво по-ясно от това бе ГЕРБави - ето ТОВА е ЕВРОАТЛАНТИЧЕСКА позиция и действия - НЕ ГО РАЗБИРАТЕ НАЛИ - не, не го разбирате естествено щото за вас "евроатлантическо" означава кражби на фондове и схемички с Путлер ---------------- и друго - ТИКВО - ЗАЩО БЕНЗИНЪТ НЕ Е ВЕЧЕ ЛЕВЧЕ ?!? .............................Защо ГЕРБ спряха премахването на МОЧА бе "евроатлантик"?!?
  62. 62 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    Навряха Газпром в кучи газ.
    —цитат от коментар 21 на Фюриозо


    Путин го навря. Да си бяха точили и продавали мирно и спокойно газа и петрола, още дълги години щяха да го правят и да си харчат парите. Но руската диващина и простотия са единственото им "величие". Простите хора и простите нации са задължително бедни! Няма богат глупак. Сега руснаците се завръщат в обичайното си състояние - мизерия, простотия и алкохолизъм.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  63. 63 Профил на quatro_4x3
    quatro_4x3
    Рейтинг: 1429 Весело

    До коментар [#19] от "victor_victim":Интересното е, че дори и без Газпром Европа успя да запълни хранилищата на почти 90%! Другото интересно е, че Милнер предположи, че в края на отоплителния сезон хранилищата ще са пълни 5% (според европейски анализатори - на 20%), което означава че газът ще е достатъчно за да изкараме зимата! А руснаците горят газ на халост вместо да го продават в Европа! "Хитреци" са руснаците!
    —цитат от коментар 25 на vassilun


    Винаги са били "хитреци" и винаги са надхитряли...себе си. И не се прецакват на дребно, а яко! Похарчиха десетки милиарди долари за северните потоци и си ги взривиха, за да направят мръсно на Европа. А ето, че Европа няма проблем с газа. Следващата зима ще е забравила за руския газ.

    Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
  64. 64 Профил на rpi05621103
    rpi05621103
    Рейтинг: 362 Неутрално

    Малко добри новини накрая.
    Ще вземе тази война да извади Европа от нейните делириуми и пак да стане адекватна.

    психодесен
  65. 65 Профил на gbn48395586
    gbn48395586
    Рейтинг: 760 Неутрално

    До коментар [#20] от "pernikforbg":

    Поредната митрофановска опорка. Той не предлагаше "да се дупчи" Добруджа, а предлагаше за се използва находището край Етрополе, което не би имало никакви вредни последици за природата.

  66. 66 Профил на mso351112049
    mso351112049
    Рейтинг: 427 Неутрално

    До коментар [#5] от "selqnin":

    мой приятел от Москва онзи ден ми се хвалеше как отоплявал къщата си от 400 кв м с 140 евро разходи ,газта му струвала 100 е на 1000 к и ме попита ,а колко е при вас в Бг ,викам му 180 ,той много се изненада ,а като му казах ,че и при нас парното не е толкова скъпо ,колкото им се иска ,беше потресен !

  67. 67 Профил на pontius_glarus
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3347 Неутрално

    Заради този газ "зелените чорапи" преврат направиха, а ГЕРБ им помогнаха. Между другото подмяната на администрацията със "зелени чорапи" продължава с пълна сила, и даже Мутрата от Банкя леко е обезпокоена.

  68. 68 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 987 Неутрално

    "Разбира се, за максимално добра цена трябва да имаме запазени слотове на терминал за втечнен газ"

    Защо България не си построи един терминал за втечнен газ? Въпреки че имаме дял на строящия се терминал в Александуполис, все пак сме зависими от Гърция. Ще бъдем в по-независими и в по-добра позиция, ако си построим собствен терминал. Доставките по газопроводи са по-евтини, но подобен терминал е едно подсигуряване. Метанът е стратегическа суровина. Трябва да направим сондажи в Добруджа за наличие на метан. За мен приемлив е само конвенционалният добив. Добив на метан чрез фракинг е неприемлив защото силно замърсява околната среда и подпочвените води.

  69. 69 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1570 Неутрално

    По-интересното в ситуацията е в стратегическата перспектива:
    БЕЗ расссия!,
    този суровинен придатък на Запада е заключен и забравен.
    Бизнесът - не толкова правителствата, които се сменят - бизнесът отписа расссия от плановете си задълго, така е ставало с Лаос и Бирма.
    Какъв ли повреден мозък стои зад всичко, което сам причини на расссия?

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  70. 70 Профил на Хитър Петър
    Хитър Петър
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Ама какви сте ми жълтопаветни наивници прости. Инфраструктура - ок, има и ще има. Газохранилищата пълни, но откъде дойде тази газ, никой не споменава. А тя дойде от …. Русия, но през комисионери от Китай, Хонг Конг, Кипър, Малта, Гърция. Някой друг танкер втечнен газ от ФАЩ и ОАЕ.

  71. 71 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 937 Весело

    До коментар [#70] от "Хитър Петър":

    Руско-възрожденски трол, да?

  72. 72 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2207 Неутрално

    Тия смятахме за експерти на "пазарната ръка"??? Ужас ..

  73. 73 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5233 Неутрално

    Пълните хранилища гарантират газ за два студени зимни месеца. А доставките не са прекратени.
    Слуховете за студени душове и замръзнали радиатори се оказаха митове и легенди.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  74. 74 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1098 Неутрално

    До коментар [#48] от "futio_tapanchev":

    Щото ни управляваше един защитник на интересите на Путин.

    Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
  75. 75 Профил на kossev
    kossev
    Рейтинг: 20 Неутрално

    Хак да му е на Путя! Газпром се самоизхвърли от Европейски пазар, а Европа очевидно може да се справи и без руски газ. А Рашистан ще може ли да се справи без европейския пазар???

  76. 76 Профил на mekarshalev
    mekarshalev
    Рейтинг: 405 Весело

    и правилно, още крачни шамари в жалката рушлямска морда!
    10000 лайка и едно студено просеко, за да празнуваме!

  77. 77 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3849 Неутрално

    До коментар [#7] от "dfjftriktrcdt":"Ердоганчо И Путин ще си наврат сега фалшивия турски поток ,там дето слънце не ги огрява.."Те хубаво ще си го наврат, ама ние защо го платихме......
    —цитат от коментар 48 на futio_tapanchev


    саСАЩ,не към мен този въпрос,а към Боко,който плати милиарди левове на българските данъкоплатци,за да изпълни ердоганчо-путиновия фалшив поток..

    shlshlshlshl
  78. 78 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4455 Неутрално

    Иииииихх, тъкмо се бях причирил, че ще си врътна термостата в жилището от 24 на 22 градуса и ще си пълня джакузито до 3/4...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  79. 79 Профил на iiu09354227
    iiu09354227
    Рейтинг: 201 Неутрално

    Не може да бъде! Можело без Газпром?! Нали Радев, ГЕРБ, ДПС, БСП, работодатели, синдикати, обръчи от фирми, месеци наред плачеха как ще измрем през зимата заради спирането на газа от Путин! Всичките тези много точно бяха наречени ЕВРОМУТРАФОНЦИ!

  80. 80 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 987 Неутрално

    България е започнала работа по разширяване на хранилището на газ в Чирен, като ще удвои капацитета му. Парите за това идват от ЕС.

  81. 81 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2623 Неутрално

    Хранилищата са само един резерв. Ще се напълнят и препълнят даже, щото потреблението намаляло и още ще намалее. Щото цената расте и още ще расте.
    Но какво ще правим когато и токът поскъпне. Аз имам един гардероб пълен с дебели вълнени черги. Ще мисля за тези, които нямат. Както казва поетът, ще ги затопля с вяра.

    Judjuk
  82. 82 Профил на Данев
    Данев
    Рейтинг: 70 Неутрално

    Руснак, задържан на норвежката границата с 2 дрона, 3 паспорта и гигабайти видео, заснето над енергийната инфраструктура на Норвегия.

    Норвежки съд в петък разпореди 50-годишен руснак в ареста за две седмици, тъй като той призна, че е летял с два дрона над страната, потенциално над критична енергийна инфраструктура.

    През последните седмици имаше множество наблюдения с дронове в близост до офшорните нефтени и газови платформи на страната.

    https://www.dw.com/en/norway-russian-man-detained-with-2-drones-near-arctic/a-63441134

  83. 83 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 3101 Неутрално

    Гуем е Путен! Гуем!

    Намали пазарния дял на ГнусПром в ЕС от 35% на 7%!

    С един замах, гол до кръста, яхнал Шойгу!

    🤑🤠👻👽

    Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !
  84. 84 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2202 Неутрално

    Родните русофилистици леко огладняха...няма ги вече копейките от Гъзпром....
    —цитат от коментар 23 на Willy Messerschmitt


    Остана им само да вземат копейки за вакстърската пропаганда и за Зелената Сделка..

    Ама от всички нас зависи да ги натискаме и по теа теми, русоробите!

  85. 85 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2202 Неутрално

    България е започнала работа по разширяване на хранилището на газ в Чирен, като ще удвои капацитета му. Парите за това идват от ЕС.
    —цитат от коментар 80 на Рашистката федерация е империя на злото


    Че тя отдавна го разширява, добро утро ..

  86. 86 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 1259 Неутрално

    До коментар [#3] от "Realist":

    “ формните мурзилки седят без руски газ, ”
    ——
    Пращай колети с кюмюр, че измрът ли, животът ти губи смисъл и ще трябва най-после да са обесиш с оная ръждива тел на дръжката на вратата.
    И докато са възбуждаш от розовото бъдеще във фейса на тоя драскач, би ли ми припомнил кво беше туй “мурзилка”?

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  87. 87 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2202 Неутрално

    "Разбира се, за максимално добра цена трябва да имаме запазени слотове на терминал за втечнен газ"

    Защо България не си построи един терминал за втечнен газ?
    —цитат от коментар 68 на Рашистката федерация е империя на злото


    Нямаме излаз в Беломорието .. а през Босфора кораби с газ не могат да минават ..

  88. 88 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2202 Неутрално

    Малко добри новини накрая.Ще вземе тази война да извади Европа от нейните делириуми и пак да стане адекватна.
    —цитат от коментар 64 на rpi05621103


    Зелената Сделка - делириум?

    Ся да не излезне, Грета Тунберг да е аутистка?

  89. 89 Профил на nqn07618061
    nqn07618061
    Рейтинг: 78 Неутрално

    "Разбира се, за максимално добра цена трябва да имаме запазени слотове на терминал за втечнен газ - което ще ни даде достъп до световния пазар и ще можем да се възползваме от конкуренцията между множество доставчици. В тази връзка е важно следващата седмица "Булгаргаз" да участва на годишния търг на Ревитуса и да успее да резервира слотове за цялата следваща година."Трябва, яяя. А защо Булгаргаз няма запазени слотове - шефчето прескочило от МЕТ в Булгаргаз ще обясни ли пред ДАНС кой през февруари запази всички слотове до края на годината и Булгаргаз се оцъкли - киро кораби договорил, слотове няма.
    —цитат от коментар 14 на Галя Станчева


    Тиквун е виновен за липсата на слотове щото не искаше да се изложи пред Путин. А ако пък Булгаргаз беше взел слотове, но Газпром не беше спрял кранчето щеше да ревеш, че държавата е платила от твоите пари нахалост, нали? И между другото, си страшно неграмотна- слотовете се търгуват доста преди началото на астрономическата година, т.е. са били резервирани още през 21-ва когато никой не е и мислил за война в Украйна. А и се оказа, че имаше свободни слотове в Турция, така че опорката ти издиша.

  90. 90 Профил на iiu09354227
    iiu09354227
    Рейтинг: 201 Неутрално

    „... песимистите твърдяха, че без руски газ въобще не могат да се запълнят...”Така наречените „песимисти” са 4етворките на Митрофанова.Голямата им мъка е, че не могат да напълнят депозитите си в евро, от обеми на Газпром, които са отклонявали безотчетно.
    —цитат от коментар 15 на Ще върнем България в Европа


    Така наречените "четворкаджии" са дребна риба. Опасни са рубладжиите с милиони в долари - те са и на високи позиции.

  91. 91 Профил на Ivan Peev
    Ivan Peev
    Рейтинг: 903 Неутрално

    Те този ще построи и кула за приемане на газ от Космоса.
    Така умело манипулира....

    Два дебила это сила!
  92. 92 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2202 Неутрално

    Втечнения природен газ не се превозва с танкери.

    "Всеки ден част от този втечнен газ се изпарява и трябва да се изгаря (между 0.1 и 0.25% на ден).Трябва да си голям и много смел спекулант, да държиш кораб с втечнен газ, надявайки се че след месец-два цената му ще скочи до небето. Ако в кораба е останал газ за продаването до тогава, разбира се.Този номер става с петрола, но с втечнен газ - не мисля."

    От цялото ти излияние са верни само последните 2 думи.
    —цитат от коментар 53 на futio_tapanchev


    1. Напълно вярно!
    Газовози .. така им викат на корабите .. gas carrier !!!

    2.То и в ГПХ да се държи - пак се изпарява ..
    Теа подземни резервоари НЕ СА ОТ БЕТОН И СТОМАНА, а са си геоложки образувания в земята .. и през пластовете - все си има просмукване ..
    Най-яко е в големи стари солни мини, ама такива има 1-2 в света ..

    1%-2% загуба си е ОК ..


  93. 93 Профил на sim4o
    sim4o
    Рейтинг: 2202 Неутрално

    Даже в ГПХ изпарението е повече!

    Всеки ден част от този втечнен газ се изпарява ..

    Ми да!

    В кораб .. се изпарява МНОГО ПО-МАЛКО !!!!!
    Но самият кораб е бая по-скъп ..

    То онова са си земни пластове затиснати с глинен хоризонт .. и нагнетяват в тях газ ..
    Ко толкоз ???





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK