България: винаги опасно близо до хватката на Русия

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (185)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    Да ви покажа ли, какво мислат руснаците за нас, сега?

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  2. 2 Профил на Infinitum
    Infinitum
    Рейтинг: 1305 Любопитно

    Текста под заглавната снимка:
    "Протест на партия "Възраждане" срещу правителството на Петков, на което се развяват руски знамена"

    Сега искам да уточня, че за мен Възраждане не са нормални, но е ФАКТ, че и Дневник не са журналисти.
    Може би някой трябва да им проведе един бърз курс по история и да им обясни, че знамето на снимката НЕ Е Руското знаме а САМАРСКОТО ЗНАМЕ което е ползвано от БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ в първата Руско/Турска война 1877-1878 година. Тогава стотици БЪЛГАРСКИ войни са загинали, за да опазят това знаме от ръцете на Отоманските войски.

  3. 3 Профил на novo-star dnevnik-ar
    novo-star dnevnik-ar
    Рейтинг: 1068 Неутрално

    До коментар [#1] от "ZZ Top":

    "Да ви покажа ли, какво мислат руснаците за нас, сега"

    Същото което го мислеха през 1913, 1915, и 1941, и не само руснаците ни презираха. Цял свет е бил в шок че се съюзихме с Турция против Русия само 35 години след Баташкото и Старозагорското клане. Всепък имаме едно малко извинение - продажните ни и долни политици никога не са носили решения съобразени с волята на народа.

  4. 4 Профил на sin mi
    sin mi
    Рейтинг: 3365 Неутрално

    До коментар [#1] от "ZZ Top":

    Аз не държа да знам какво мислят рушматките.
    Важно ми е какво мислим ние за себе си.
    И дали изобщо мислим .

  5. 5 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2050 Неутрално

    Да ви покажа ли, какво мислат руснаците за нас, сега?
    —цитат от коментар 1 на ZZ Top


    Каквото и да мислят няма ни Най Малко значение. Те не са фактор, с който някой трябва да се съобразява!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  6. 6 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#1] от "ZZ Top":Аз не държа да знам какво мислят рушматките.Важно ми е какво мислим ние за себе си.И дали изобщо мислим .
    —цитат от коментар 4 на stenlyaka


    Това е вярно, но не можем да ПЛЮЕМ върху ИСТОРИЯТА си, заради некви джендъри!

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  7. 7 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#4] от "stenlyaka":

    П.П. ПСв, ВСВ... сега. ДОКОГА ще плюем?! Винаги сме ГУБЕЛИ, против Раша/ СССР! Факт.

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  8. 8 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3731 Гневно

    ""Руският шпионаж се чувства у дома си в България"

    Дрън.дрън! Как ще се чувства у дома си след като турската служба ДАНС лови само руски шпиони и нито един турски? Ето вчера беше извършен трети пореден турски атентат с подпалване на влак с пътници и пак дежурните идиотщини за старите вагони които горели като напалм.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  9. 9 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2030 Неутрално

    До коментар [#6] от "ZZ Top":

    Чия история?
    Стамболов, 1886 г.
    В следващите редове ще ви представим статия на Стамболов, публикувана във вестник „Свобода“ на 19 ноември 1886 година, в която той разглежда въпроса за отношението на Русия към българските интереси.

    Мнозина у нас живяха дoскоро време с твърдо убеждение, че наший народ трябваше да очаква доб­ро от Русия; но от 6 септемврий миналата година всеки разбра, доколко тя е била искрено (разположена) в благопожеланията си спрямо нашата страна.

    От този знаменит ден 6 септемврий се забелязва постоянно, че политиката на руското правителс­тво е устремена против нашата независимост и самостоятелност.


    КЪМ КАМПАНИЯТА

    Всеки здравомислещ человек разсъждава, че ако Русия е желаела една силна, съединена и независи­ма България, тя трябваше освен да се възползва от извършеното на 6 септемврий и да поддържа Съединението. Нейните доброжелателства за наший на­род щяха да се покажат пред целий свят, че са искрени, несвързани с никаква задня мисъл. Обаче Русия какво направи? Тя употреби всички средства само и само да попречи на народний идеал – Съедине­нието. Не искаме да упоменаваме тука за всички интриги и подлости, които се вършеха против интересите на нашето Отечество.

    Делото на Съединението беше общонародно, а не частно на княз Александра, както претендираше руското правителство и поради което най-много го обвиняваше, като тръбеше чрез своите органи, че княз Александър щял бил да продаде България ту на англичаните, ту на турците и пр.

    Интригите на руското правителство имаха своето зловредно влияние над наша­та интелигенция, която, заслепена от страстта на властолюбието, мереше народните интереси и нужди според своите лични. По този начин кликата на цанковистите проповядваше чрез печата, че зло­то на България бе княз Александър, а министрите Каравелов, Цанов и Никифоров приготовляваха поч­ва измежду войската за свалянието на Негово Ви­сочество, чрез което тези господа искаха да се нап­равят приятни и услужливи на руското правителс­тво, което в замяна на това да ги закрепи на власт­та, тъй като почвата им в народа беше почнала да се изплъзва изпод краката им.

    Гнусните замисли на властолюбците се осъ­ществиха посредством легкомислието и клетвопрестъпничеството на някои военни. После сваля­нието на княз Александра от българский престол руската политика захвана все повече и повече да си разкрива картата.

    Всеки, който по-напред предполагаше, че мо­же би с отиванието на княз Александра из България ще се премахнат причините за едно сдобрявание с руското правителство, остана смаян, като видя как царский пратеник г. Каулбарса работеше не за едно сближаванье и споразумение, а приготовлява­ше бунтове и смущения в страната с цел да предиз­вика една окупация на България с руски войски и за окончателно завоевание (на) Отечеството ни. За всекиго вече стана ясна тая цел на руските дипло­мати и на царя.

    Грубите отношения на руския пратеник спря­мо нашето правителство, неговото незачитанье на законите в страната, приготовлението на бунто­ве посредством подкупничества и още други гнусни работи на този господин, накара всеки един чес­тен и съвестен человек да изгуби всяка симпатия към „покровителката“ и да са позамисли върху ней­ните благопожелания за наший народ. Настана ве­че решителний час за нашите ръководящи елемен­ти, нашата интелигенция да покаже пред света до­колко наший народ е достоен за свободен индивиду­ален живот.

    И действително, трудно беше да се произнесе човек отстрана като как ще се покаже наший на­род. Борбата беше неравна: от една страна, една велика империя, която разполага с грамадни мате­риални средства, а от друга, млад един беден, малочислен и неопитен народ, току-що излязъл из пелените на политический живот и който нямаше на своята страна друго, освен правдата.

    При такава една неравна борба, при такива критически времена, каквито преживя и преживя­ва нашето Отечество, когато нашата независи­мост и самостоятелност са изложени на опаснос­ти да бъдат закопани завинаги, поражда се неволно въпроса: как е възможно да се намерват българи, които под булото на патриотизма да стават още оръдия на чуждите замисли против самостоятелността на своето Отечество, които с четири очи гледaт да дойдат неприятелите по-скоро у нас!

    На този въпрос може лесно да се отговори, щом направим една повърхностна анализа върху нравствената самостоятелност на нашата интелигенция. При тази борба за съхранението (на) самостоятелността на Отечеството нашата интелигенция се е поделила тъй: първий ред се състои от хора, снабдени с инициатива и твърда решимост, които се въодушевляват и ръководят от идеята за съхранението на истинската народна независи­мост и самостоятелност, като са в същото време твърдо убедени във високонравствеността и ползотворността на тази идея. Към тази интелиген­ция принадлежи болшинството от нашата инте­лигенция начело с днешното правителство.

    Подир това следват личности, които не при­тежават твърди политически убеждения и на кои­то е се едно каквото и да бъде управлението в Отечеството им, стига само техните лични интереси да не бъдат докачени. Тези хора, без всякакво по-­нататъшно разсъждение, са обаяни от блясъка на грубата сила на руското правителство и очакват от него всичко добро за България. Към този ред не принадлежат мнозина.

    Последний ред обхваща ония хора, които се явя­ват много пo-активно в полето на политический жи­вот, отколкото тези във вторий ред, които не се ръководят от никакви високонравствени принципи, а мерят народните интереси според своите лични. Те не се спират пред никакви средства, за да мо­гат да си постигнат целта, държението (на) власт­та. Те се обявяват и коленичат пред величието на грубата сила и се стремят да й се представляват угодни и приятни, за да може тази груба сила да ги умилостивява, те са готови да вършат всякакви бе­зобразия, да направят престъпления, да предадат Отечеството си, само да имат милостта на по-силний. От този род са напр. Каравелов, водителите на бившата Источна Румелия — лъжесъединистите.

    От характеристиката, която дадохме за на­шите хора, се вижда кой какво върши и кой какво е. Работата е много ясна. Но какъв е в действителност успеха на тази наша борба, ще възразят може би някои. „Ето и досега не се е решило още кой и какъв ще бъде бъдъщий български княз?“

    В отговор на това ний ще кажем, че един успе­шен резултат от нашата национална досегашна борба съществува. Той се състои в разкриванието на истинский исторический ход по нашите работи от страна на общественото мнение в образований мир. Да се обясним: в началото на преврата от 9-й август хората в Европа мислеха, че ний българите сми един нищожен народ, който не се ръководи в своя обществен живот от никакви високонравствени по­литически принципи, а инстинктивно и без всякак­ви по-нататъшни разсъждения се покланя пред бля­съка на грубата сила и е в състояние да се откаже от всичко свято и мило като самостоятелна на­ция. Днес общественото мнение за нашите работи не е вече така. То високо признава, че българский народ крие в себе си такива жизнени сили, които му гарантират пълно самостоятелно развитие в политический му живот. Това обществено мнение, в убеждението на тази истина, заставя своите пра­вителства през печата и своите народни предста­вители да помогнат на нашия народ в борбата му за неговата независимост поне чрез морална под­дръжка.

    Като видя, че нашия народ не желае да бъде сляпо оръдие на завоевателните стремления на рус­кото правителство, издигна знамето на възражданието и уягчаванието на българите, като прогла­си, че на мястото на болна Турция трябва да се ос­нове силна самостоятелна държава. То казва, (че) европейските интереси не могат да не бъдат ед­накви с тези на нашия народ.

    Мислим, прочее, че днешният резултат от на­шата национална борба не е маловажен, и твърдо сме убедени, че българският народ е повикан да играе немаловажна роля в политическия живот на Балкан­ския полуостров.

    В. „Свобода“, бр. 7, 19.XI.1886 г.

  10. 10 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2050 Неутрално

    [quote#6:"ZZ Top"][/quote]

    Историята казва, че сме си платили ”освобождението” с равностойността на 32.5 тона злато!,
    Значи, според русофилите, трябва да сме вечно роби на магазинера, че ни е продал сирене?!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  11. 11 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#5] от "lz2":

    Умнико, ся щяхме да СМЕ турска провинция, ако не беше Раша!

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  12. 12 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    До коментар [#11] от "ZZ Top":

    Верно ли?! Също като Сърбия, Гърция, Македония, Албания...

  13. 13 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#1] от "ZZ Top":

    Инак, пак ни имат за братя, но предатели! Както и други...

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  14. 14 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    [quote#6:"ZZ Top"]
    —цитат от коментар 10 на lz2
    Историята казва, че сме си платили ”освобождението” с равностойността на 32.5 тона злато!, Значи, според русофилите, трябва да сме вечно роби на магазинера, че ни е продал сирене?![/quote]

    Умнико, за КРЪВ няма отплата!

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  15. 15
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  16. 16 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    До коментар [#14] от "ZZ Top":

    Аха, значи дължим и на румънците нещо. Щото доста румънска кръв е пролята около Плевен...

  17. 17 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#11] от "ZZ Top":Верно ли?! Също като Сърбия, Гърция, Македония, Албания...
    —цитат от коментар 12 на lz73


    Да, готови да влязат у заветния Клуб(ЕС, Европа), който НИКОГА не ние спасил, от ЗАГУБИТЕ ни! Камо ли сега...

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  18. 18 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2050 Неутрално

    До коментар [#5] от "lz2":Умнико, ся щяхме да СМЕ турска провинция, ако не беше Раша!
    —цитат от коментар 11 на ZZ Top


    Нямаше. Ама вие пак щяхте да сте руски крепостни.

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  19. 19 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#14] от "ZZ Top":Аха, значи дължим и на румънците нещо. Щото доста румънска кръв е пролята около Плевен...
    —цитат от коментар 16 на lz73


    Да, включително. Но не ОСНОВНАТА. Били са под руско командване.

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  20. 20 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4819 Неутрално

    До коментар [#1] от "ZZ Top":

    Никак не ме интересува какво мислят рушляците за нас! Въобще не ме интересува мнението на някакви изостанали от цивилизацията варвари!

  21. 21 Профил на kahless
    kahless
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    До коментар [#1] от "ZZ Top":
    "Да ви покажа ли, какво мислат руснаците за нас, сега?"

    Знаеш ли през къде точно ми е какво мислят руснаците за нас?

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
  22. 22 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4819 Неутрално

    До коментар [#11] от "ZZ Top":

    Мужик, винаги, дори и когато сме били под турско робство, сме били по-развити от крепостните рушляци!

  23. 23 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Весело

    До коментар [#1] от "ZZ Top":"Да ви покажа ли, какво мислат руснаците за нас, сега?"Знаеш ли през къде точно ми е какво мислят руснаците за нас?
    —цитат от коментар 21 на kahles


    А ти найш ли, на КОГО му е през... кривия за тебе?

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  24. 24 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4819 Неутрално

    До коментар [#13] от "ZZ Top":

    Много добре! Ако след тази война разберат, че не сме им никакви братя, ще има някаква полза и от войната!

  25. 25 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#11] от "ZZ Top":Мужик, винаги, дори и когато сме били под турско робство, сме били по-развити от крепостните рушляци!
    —цитат от коментар 22 на vassilun


    Ако бЕхте по- развити, ЗАЩО не се освободихме САМИ?
    Въпрос, с повишена трудност. Римембър 1876!

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  26. 26 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#1] от "ZZ Top":Никак не ме интересува какво мислят рушляците за нас! Въобще не ме интересува мнението на някакви изостанали от цивилизацията варвари!
    —цитат от коментар 20 на vassilun


    Така е, ся щеше да си в "развитата" турска цивилизация.
    И може би щеше да са казваш Момед...

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  27. 27 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2050 Неутрално

    До коментар [#14] от "ZZ Top":

    Кръв нямало отплата, според тебе, ама според руснаците има, щом са поискали да им платим, това между другото е единствен случай в света,освободени да плащат за освобождението си! Пък и руските жертви не са толкова много не са ”стотици хиляди”, както се пери тьотка Миронова. Според рускатастатистика в цялата война са ”загинали в бой ,11905 офицери и солдати”, а войната не се е водила само в наша територия!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на kahless
    kahless
    Рейтинг: 1334 Неутрално

    До коментар [#23] от "ZZ Top":
    "До коментар [#1] от "ZZ Top":"Да ви покажа ли, какво мислат руснаците за нас, сега?"Знаеш ли през къде точно ми е какво мислят руснаците за нас?
    —цитат от коментар 21 на kahles

    А ти найш ли, на КОГО му е през... кривия за тебе?"

    Не. Щото и това ми е през... вече знаеш къде.

    Freedom is a fragile thing and it's never more than one generation away from extinction.
  30. 30 Профил на Да вярваме на истината
    Да вярваме на истината
    Рейтинг: 2321 Неутрално

    И къде да е България далече след като ние чрез свети Киприян сме измислили Русия. В 1400-а година. Къде да сме.

  31. 31 Профил на Вашият профил
    Вашият профил
    Рейтинг: 2861 Неутрално

    До коментар [#2] от "Infinitum":

    абе те бяха развяли едно голямо руско знаме ама някой се усети и го скриха
    https://m.netinfo.bg/media/images/50267/50267342/991-ratio-protest-vyzrazhdane-car-osvoboditel-zname.jpg

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  32. 32 Профил на Вашият профил
    Вашият профил
    Рейтинг: 2861 Неутрално

    голяма шизофрения с тези хора.... хем претендират, че не са руски, хем веят знамената, дори партийната централа да се опитва да ги скрие, щото искат по-широка подкрепа на изборите...

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  33. 33 Профил на Roumen Stoilov
    Roumen Stoilov
    Рейтинг: 386 Неутрално

    Българските глупаци са благодат за руските глупаци.

  34. 34 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Може би някой трябва да им проведе един бърз курс по история и да им обясни, че знамето на снимката НЕ Е Руското знаме а САМАРСКОТО ЗНАМЕ което е ползвано от БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ в първата Руско/Турска война 1877-1878 година.
    —цитат от коментар 2 на Infinitum


    Бе баш си е руско, ма айде...Не случайно се казва Самарско.

  35. 35 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1658 Неутрално

    До коментар [#28] от "Georgi":

    Я се ограмоти малко!

  36. 36 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2018 Любопитно

    До коментар [#13] от "ZZ Top":

    Той и Хитлер е предател за руснаците...Предал е общото дело със Сталин и го е изпреварил с 2 седмици с нападението през 1941 г. А така добре са се разбирали - официалната делегация от Германия за парада за 1 май 1941 г. е била най-голямата...

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Неутрално

    До коментар [#14] от "ZZ Top":Кръв нямало отплата, според тебе, ама според руснаците има, щом са поискали да им платим, това между другото е единствен случай в света,освободени да плащат за освобождението си! Пък и руските жертви не са толкова много не са ”стотици хиляди”, както се пери тьотка Миронова. Според рускатастатистика в цялата война са ”загинали в бой ,11905 офицери и солдати”, а войната не се е водила само в наша територия!
    —цитат от коментар 27 на lz2


    От КОГО са земали злато тогава, бре, след като сме НЯМАЛИ държава? Явно от кого- Османската Империя!

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  39. 39
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2417 Неутрално

    Вечна памет на хилядите загинали руски войници за Освобождението на България!

    Любовта ще спаси света!!!
  42. 42 Профил на akv39673723
    akv39673723
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Абе, някой виждал ли е нормален русофил? В смисъл, да е хем успешен човек с висок или поне приличен стандарт на живот, хем да има здраво семейство, среда от приятели и да не е душевен изрод.

    Аз поне не се сещам за такъв човек.

  43. 43 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#13] от "ZZ Top":Той и Хитлер е предател за руснаците...Предал е общото дело със Сталин и го е изпреварил с 2 седмици с нападението през 1941 г. А така добре са се разбирали - официалната делегация от Германия за парада за 1 май 1941 г. е била най-голямата...
    —цитат от коментар 36 на mitko11


    До известна степен е така. СССР не е искал война.

    Знаеш ли, какви са били първите ЛИСТОВКИ разпръсвани всред Вермахта, по време на нападението?

    "Братя работници и селяни вие не сте във война с нас"(нещо подобно). Не са вярвали, че могат да бъдат зомбирани!

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  45. 45 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Весело

    До коментар [#37] от "akv39673723":

    "Ето една от мизерстващите бабишкери, които руската пропагандна машина е впрегнала да пише глупотевини."

    Приведи нещо смислено(ФАКТИ), а не ЗАКЛИНАНИЯ, ступи! 😉

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  46. 46 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1541 Неутрално

    Внимателно поименно проучване успя да установи, че “руссските” полкове, сражавали се през 1877г на Балканския фронт, са съставени от 95-97% етнически УКРАИНСКИ ВОЙНИЦИ от Киевска, Полтавска, Херсонска губернии. Командвани са от етнически русссснаци, 50% с немски имена.
    Останалите - Поляци 2500, финландци 1500, румънци 7500.
    Сумарно етническите русссснаци, участвали във войната, наброяват около 350 имена. Вечна им памет!

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  47. 47 Профил на pilgrim.epsylon
    pilgrim.epsylon
    Рейтинг: 1115 Весело

    "Протест на партия "Възраждане" срещу правителството на Петков, на което се развяват руски знамена"

    Буквално нито едно руско знаме няма на снимката. Не знам вече какво да си мисля за качеството на агитпроп отдела.

    [quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]
  48. 48
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  49. 49
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 50 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 687 Неутрално

    "2022 се оказа една от най-бурните години в българо-руската дипломация. С началото на войната в Украйна, започнаха и разнопосочните реакции на управляващата тогава коалиция - събитията подчертаха идеологическите разлики между "Продължаваме промяната" и "Демократична България" от една страна, и БСП и внезапно дистанциралият се от кабинета на Петков президент Румен Радев от друга."

    Имах големи надежди за ПП, но силно се разочаровах. Коалирането с БZП, униженията от Нинова, раздаването на пари на калпак и за бедните и за богатите ме отблъсна. К. Петков и А. Василев се оказаха хора с лява ориентация. Те са слаби политици и дипломати. За времето през което управляваха чрез служеното правителство на Янев и в правителството на Петков реално какво свършиха за страната. Какво построиха, с какво подобриха живота ни? Имаше само красиви приказки и обещания, и показни акции. Последната абсурдна издънка е гласуването на А. Василев Против за разходите за новите Ф16. Гласувал е заедно с БZП и Възраждане! ПП са лява партия и ДБ все повече ще осъзнават, че нямат работа с тях.

    "Руският шпионаж се чувства у дома си в България"

    Това е останало от соц. времето и си продължава. Схемата е една и съща - енергийна зависимост и мощна агентура. Русия контролира едни от най-големите фирми и банки в България и чрез тях генерира власт и корупция. Партии като БZП и Възраждане получават директивите си директно от Москва.

    "Милчева добави, че много от историите как българите и руснаците са "братушки" и част от обединеното славянско наследство се насаждат в публичното пространство поколение след поколение."

    Захари Стоянов: "Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя". Русия не ни е освободила, а ни е окупирала. Заменили сме османското робство с руска окупация. Какви братушки са тия варвари и изнасилвачи. Трябва да пренапишем историята си, за да не бъдат промивани новите поколения със съветската пропаганда. Снимката с коня, на "царя освободител" е особено оскърбителна пред НС. Този паметник трябва да се премахне заедно с другите руски и съветски паметници.

    "Опитът на "Газпром" да придобие газопреносната мрежа на България по време на социалистическия кабинет на Жан Виденов чрез "Топенерджи" и "Мултигруп" не успява да навреди на образа на "братушките". Руското влияние се запазва не толкова чрез пропагандни модели, колкото чрез икономически зависимости - главно през енергетиката и задкулисни влияния на база свързаности с бившите тайни служби. Но системното въздействие с цел дестабилизация на България и превръщането й в "троянски кон" на Русия в ЕС и НАТО започва с идването на власт на президента Путин."

    Добре е че на руснаците не им беше позволено да придобият българската газопреносна мрежа. Това е едно от малкото смислени неща които са направили българските управници. Мултигруп беше държава в държавата. Правителството на Л. Беров беше наричано правителство на Мултигруп. Ако не се лъжа беше с мандата на ДПС и "неформално" подкрепяно от БZП. И през 2022 БZП продължава да е русоробска партия. И днес имаме мултак за шеф на НС.


    "България: винаги опасно близо до хватката на Русия"

    България все още е в хватката на Русия. Войната в Украйна постави началото на разрушаването на нашата зависимост от руската империя. Бих казал, че едва през 2022г България, макар и неуверено тръгна по своят европейски път. Нашето място е в ЕС и НАТО и няма алтернатива на това.

  51. 51 Профил на Вашият профил
    Вашият профил
    Рейтинг: 2861 Неутрално

    До коментар [#47] от "pilgrim.epsylon":

    https://m.netinfo.bg/media/images/50267/50267342/991-ratio-protest-vyzrazhdane-car-osvoboditel-zname.jpg

    така е, получиха инструкция и ги скирха :) за снимка..

    ☠ ☠ ☠ Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. ☠ ☠ ☠
  52. 52 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 1396 Неутрално

    Кирил Петков изгони 70 руски дипломати!
    Митрофанова директно заяви, че прозападното отношение на Петков е причината той вече да не е на власт. "Ако беше променил реториката си, можеше да има по-дълго политическо бъдеще"

  53. 53 Профил на pilgrim.epsylon
    pilgrim.epsylon
    Рейтинг: 1115 Весело

    Ама аз се чудя как още го търпите тва българско знаме. Ми че то е толкова подобно на руското... направо си е опасно близо. Я дайте да го направим на райета и звездички. Хем ще повичм и регионалното самочувствие така. Звездичка за Пазарджик, звездичка за Габрово, звездичка за Силистра...

    [quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]
  54. 54 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3306 Неутрално

    Как действат руските окупатори:
    https://meduza.io/feature/2022/11/04/u-menya-uzhe-krysha-poehala-ya-stolko-zdes-grazhdanskih-perevalil

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  55. 55 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4181 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Винаги дурава проруска пропаганда.

    Е, не от винаги тук, не и завинаги.

    България е Хилядолетна Европейска държава.
    Учредител и цивилизатор на ЕВропа.

    Закърмител с Права вяра и писменост Кирилица
    в Новата ера: Киевска Рус и на Север народи,
    включително, от Полша до Монголия.

    Три царства Български Големи във времето,
    само в Европа. По-големи, отделно, в Евразия.

    Нещо повече:
    Откак ООН съществува, България завинаги е
    членка на Световната Организация на обединени
    нации.
    От петнадесет години Хилядолетна България
    завинаги е членка и на вечните семейства от
    държави НАТО и ЕС.

    Не ползваме драстичната дума синоним
    на прекомерно акакване.

    Налице е яко предозиране.

    "България:
    винаги опасно близо до хватката на Русия",
    Veridica.ro

  56. 56 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 497 Неутрално

    " плащат им на парче на коментар и ги окуражават да промотират схемата на свой познати срещу процент."
    -----------------------------
    Може ли някой да обясни как работи схемата с плащането, че на мен никой не ми е предлагал нищо.

    Не е справедливо да полагам толкова усилия да показвам руската гледна точка, а никой не ми плаща.

    Въобще плаща ли Русия на някого за коментари ?

    Моля знаещите да публикуват някой случай - конкретно как е станало плащането - в брой, по банков път ?

  57. 57 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 687 Неутрално

    До коментар [#2] от "Infinitum":

    "Може би някой трябва да им проведе един бърз курс по история и да им обясни, че знамето на снимката НЕ Е Руското знаме а САМАРСКОТО ЗНАМЕ което е ползвано от БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ в първата Руско/Турска война 1877-1878 година."

    Прав си, но все пак, цветовете са като на руското знаме. И днешните цветове на флага ни са като руските, като синия цвят е заменен със зелен. Българското знаме е подобно на руското и това не ми харесва. Бългаската валута лев е руско име и значи лъв. За съжаление нямаме политици които да изхвърлят всичко това.

  58. 58 Профил на Soldier of Fortune
    Soldier of Fortune
    Рейтинг: 375 Неутрално

    До коментар [#25] от "ZZ Top":

    Ооо ти си оня мияч на чинии в Ирландия , който не е пожелал да отиде в Свердловс да мие стакани , но мрази Запада!? Ето ти едно кратко изречение на английски:Fuck You you kremlin's bastard !

  59. 59 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Весело

    До коментар [#11] от "ZZ Top":Мужик, винаги, дори и когато сме били под турско робство, сме били по-развити от крепостните рушляци!
    —цитат от коментар 22 на vassilun


    Демек, ти си съгласен ся да са зовем (провинция на) Туркия? 🤨

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  60. 60 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Весело

    До коментар [#25] от "ZZ Top":Ооо ти си оня мияч на чинии в Ирландия , който не е пожелал да отиде в Свердловс да мие стакани , но мрази Запада!? Ето ти едно кратко изречение на английски:Fuck You you kremlin's bastard !
    —цитат от коментар 58 на Soldier of Fortune


    Тъпако, аз сум на ШЕСТ часа ЗАПАД от Ирландия!...

    Между другото, СИ ще бъде СВОБОДНА! Както и Шотландия.

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  61. 61 Профил на courage.tcd
    courage.tcd
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Бългаската валута лев е руско име и значи лъв. .
    —цитат от коментар 57 на Рашистката федерация е империя на злото


    мхм и Васил ЛЕВски и той е руснак. Бе няма няма и некой са изцепи яко...

  62. 62 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 687 Неутрално

    До коментар [#14] от "ZZ Top":

    "Умнико, за КРЪВ няма отплата!"

    Много си наивен. Защо руския император ще си изпраща армията да освобождава някого? Никоя държава не си изпраща армията от топли чувства. Винаги се преследват някакви интереси. Русия винаги е мечтала за контрол над проливите. Кръвта на мъртвите руснаци в Украйна за какво е? За освобождение ли е? Колко рубли струва на руската хазна един войник? Войника е умрял за да осъществи болните фантазии на един диктатор. Семейството на починалия ще получи сума бързо обезценяващи се рубли. Така диктаторът се отплаща на своите, в напечатани хартийки.

  63. 63 Профил на Илиян Колев
    Илиян Колев
    Рейтинг: 1062 Неутрално

    Да ви покажа ли, какво мислат руснаците за нас, сега?
    —цитат от коментар 1 на ZZ Top


    Ако се съди по поведението им последните 10 години изобщо не могат да мисят

  64. 64 Профил на smartcookie
    smartcookie
    Рейтинг: 842 Неутрално

    Много хубав анализ на неща, които си ги знаем.
    Аз обаче се питам как ще се пребори това руско влияние, ако насреща има откъслечни или никакви усилия да се случи това от медии, политици, организации. Нещо имат някакви демократични задръжки да контраатакуват ли?

  65. 65 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3048 Неутрално

    В този парламент русофилите нямат мнозинство. Може да се състави правителство на евроатлантическа основа.
    Е, че някои все още не могат да вденат кои са приоритетите, да осмислят реалностите и вероятно ще провалят шансовете за редовно правителство това е отделен въпрос. В крайна сметка следващите избори ще ги отрезвят.

  66. 66 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 497 Неутрално

    А възможно ли до сега НИКОЙ да не е хванат да плаща или получава пари за писането на коментари ?

    Някой знае ли каква е конкретно схемата ?

    Ако е по банков път , защо банките и службите си траят?

    Ако е в брой , как става всичко и къде се получават парите ? Някъде се срещата или ги носят на място ?

    Моля КОНКРЕТНО някой да посочи ПОНЕ ЕДИН случай.

  67. 67 Профил на smartcookie
    smartcookie
    Рейтинг: 842 Неутрално

    [quote#26:"ZZ Top"][/quote]

    Това например е най-големият мит, националното ни освобождение щеше да настъпи, заедно с това на другите балкански народи. Нямаше да се казваш Мохамед, както Левски не се е казвал Мохамед, ами Васил.

    И моля ти се, кръвта има отплата и тя е платена стократно не само в злато, а и в един загубен век развитие и прогрес за българския народ.



  68. 68 Профил на Мария Янкова
    Мария Янкова
    Рейтинг: 718 Неутрално

    Хем сме в хватката на Русия, хем Петоколонниците здраво ни закотвеха на дъното по всички показатели, хем сме в ЕС и НАТО.
    Къде е заровен ключа към тази загадка?

  69. 69 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 4181 Неутрално

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    Вашата нужда #1 е лична.

    Хората знаем какво мисли Моделът за мисъл
    Мими Медведя... в Тюрма пак... россия.
    Обречена на Z.

    Русофобски фрустрирана, Мими не смее
    да си изплаче горчивината против Тюрмата.

    Плюнчи плач против "световен сатанизъм".
    Разбиран: в зарубежом.
    Поголовно разбиран от Мими в тюрмата,
    че е вън, при свободата.
    С носители на сатанизъм без дискриминация.
    Поголвно, в частност: Русофили.

    До такива эклектични недиалектични противоречия
    ви доведе любовта към Тюрмата.

    С помощ от Мими в Тюрма.
    Страхът на Медведя от свобода.
    Пристрастната вэра на Мими в 10 бутилки
    концентриран концентрат дневно

    До коментар [#1] от "ZZ Top":

    Да ви покажа ли, какво мислат руснаците за нас,
    сега?

  70. 70 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2522 Неутрално

    Нокога не сме били Опасно близо до Русия.
    С вродената си Андрешковщина сме симупирали Покорство и сме намирали Начин да се запазим Независими.
    Тоя Номер е минавал и при турците.
    Не напразно тука нямаше Воиници на СССР.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  71. 71 Профил на viktori
    viktori
    Рейтинг: 702 Неутрално

    Колкото повече антемосват руския народ ,толкова повече ще стават привържениците му .
    Колкото повече ни заливат атлантици с пяна на уста ,толкова повече ще бъде присмеха към тях ..
    Колкото повече дискриминират всичко руско ,толкова пове ще расте интереса към руската култура спорт литература .
    Е така да си го знаят че са обречени тези бълващи русофобия .
    Въпрос на ценности и морал да застанеш срещу смазващата машина и хегемона ..
    Имаше такъв филм Джак Никълсън ..Колкото повече ,толкова повече ..Продължавайте в същия дух и ще получите само присмех и подигравки ..Аз вече съм богата ..получавам пари и от Белград и от Москва 😀

  72. 72 Профил на akv39673723
    akv39673723
    Рейтинг: 14 Неутрално

    Веднага се накачиха русофилските нечестивци под статията... Какво ли е чувството да си подобна гад, стискаща палци да умират деца ...

  73. 73 Профил на akv39673723
    akv39673723
    Рейтинг: 14 Неутрално

    А възможно ли до сега НИКОЙ да не е хванат да плаща или получава пари за писането на коментари ?.
    —цитат от коментар 66 на SN DV


    Как точно да е "хванат", като не е престъпление, кретен?

  74. 74 Профил на trolimzarodiny
    trolimzarodiny
    Рейтинг: 2115 Неутрално

    До коментар [#71] от "В":

    КъФ спорт? Ако има Олипийски игри за дрогирани орки може и да участват …

    Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !
  75. 75 Профил на akv39673723
    akv39673723
    Рейтинг: 14 Неутрално

    В този парламент русофилите нямат мнозинство. Може да се състави правителство на евроатлантическа основа..
    —цитат от коментар 65 на pamela


    Не може, защото единствените евроатлантически партии ДБ и ПП нямат мнозинство.

  76. 76 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#73] от "akv39673723":

    " Как точно да е "хванат", като не е престъпление?"
    ------------------------
    Добре, дори да не е престъпление , някой все пак трябва да знае каква е конкретно схемата.

    Тези , които получават парите не си ли говорят ? Някой да е виждал подобни коментари? И до сега не са се скарали за нещо или никой не ги е издал?

    Стигам до извода , че такова нещо НЕ СЪЩЕСТВУВА или е толкова законспирирано, че НИКОЙ до сега не е посочил НИТО ЕДИН подобен случай.

  77. 77 Профил на Рашистката федерация е империя на злото
    Рашистката федерация е империя на злото
    Рейтинг: 687 Неутрално

    До коментар [#61] от "courage.tcd":

    "мхм и Васил ЛЕВски и той е руснак. "

    Левъ е старобългарска дума. БНБ е основана 1879г от Временното Руско Управление и това хвърля сянка върху решението. Защо не са нарекли валутата пара, дан, дани или друго? ОК лъва е историччески символ, но името на повечето валути е свързано със златото и данъка - толат, долар, злоти, гулден. Може и да не съм прав, но имам съмнения. Добре ще е да си изясним този въпрос.

  78. 78 Профил на kaiser
    kaiser
    Рейтинг: 2108 Неутрално

    Във Фейсбук има една страница ''Площад Славейков" много сериозно налазена от бабички. Като отровна напаст са, пандемия.

  79. 79 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    Много гнусни русоробски предатели в България!

  80. 80 Профил на f5
    f5
    Рейтинг: 111 Неутрално

    До коментар [#6] от "ZZ Top":

    Ако малко беше чел Историята щеше да знаеш,че за всичките беди на България през 20 век е отговорна Русия.

  81. 81 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Весело

    До коментар [#49] от "akv39673723":

    "Ти почни първа, русофилска мастийо.

    Можеш да почнеш с това що си си сложил за аватар американска група.


    Дай ЕДИН ЕДНИЧЪК факт, урунгел."

    Ступи, аватарът и името е МНОГОЗНАЧИТЕЛНО! Това, че ти не го разбираш, си е твоя(джендърска) работа... 🤷‍♂️

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  82. 82 Профил на пРезидента!
    пРезидента!
    Рейтинг: 2982 Неутрално

    Не е справедливо да полагам толкова усилия да показвам руската гледна точка, а никой не ми плаща.
    —цитат от коментар 56 на SN DV


    То затова на ленинските идиоти им викат ленински ИДИОТИ - хем тролят против Родина и Народ, хем никой не им плаща!

  83. 83 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Весело

    До коментар [#49] от "akv39673723":

    П.П. ступи, джаст фор ю: https://youtu.be/Ae829mFAGGE

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  84. 84 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#6] от "ZZ Top":Ако малко беше чел Историята щеше да знаеш,че за всичките беди на България през 20 век е отговорна Русия.
    —цитат от коментар 80 на f5


    Например?

    Защо отиваме на война с тях и през ДВЕТЕ Световни?

    Защо трябваше да изпитаме две национални КАТАСТРОФИ?

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  85. 85 Профил на SN DV
    SN DV
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#82] от "пРезидента!":

    " То затова на ленинските идиоти им викат ленински ИДИОТИ - хем тролят против Родина и Народ, хем никой не им плаща! "
    -----------------------------
    Против съм джендъро-сатанинската мафия налагаща на България своите ценности.

    Например възможността ДЕЦАТА да могат да си сменят пола, и да бъдат отнемани от родителите им ако те им пречат да си сменят пола.

    Това е вече факт в много държави от "цивилизования свят".

    Ето това е ГЛАВНАТА причина за моята позиция и няма НИКАКЪВ начин тя да бъде променена.

  86. 86 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#6] от "ZZ Top":Ако малко беше чел Историята щеше да знаеш,че за всичките беди на България през 20 век е отговорна Русия.
    —цитат от коментар 80 на f5


    А защо ЦАРСТВО България е било ВИНАГИ против Русия?!

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  87. 87 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#80] от "f5":

    П.П. А кои са ни били Царете? Фанати от Австрия?

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  88. 88 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    [quote#26:"ZZ Top"]
    —цитат от коментар 67 на smartcookie
    Това например е най-големият мит, националното ни освобождение щеше да настъпи, заедно с това на другите балкански народи. Нямаше да се казваш Мохамед, както Левски не се е казвал Мохамед, ами Васил. И моля ти се, кръвта има отплата и тя е платена стократно не само в злато, а и в един загубен век развитие и прогрес за българския народ. [/quote]

    Ако е "мит", какво станА с 1876г., цървул?

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  89. 89 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3048 Весело

    До коментар [#75] от "akv39673723":

    Проучвания на "Отворено общество" (публикувани и в "Дневник") за нагласите на привържениците на отделните партии показват следното:

    Цитат:

    "Партиите с доминиращи нагласи сред избирателите за съюз с НАТО и ЕС са:
    Демократична България (96% от симпатизантите са за съюз с НАТО и ЕС, 0% са за съюз с Русия)
    Продължаваме промяната (68% от симпатизантите са за съюз с НАТО и ЕС, 14% са за съюз с Русия)
    Има такъв народ (65% от симпатизантите са за съюз с НАТО и ЕС, 13% са за съюз с Русия)
    ГЕРБ (58% от симпатизантите са за съюз с НАТО и ЕС, 12% са за съюз с Русия)

    Партии с доминиращи нагласи сред избирателите за съюз с Русия са:
    БСП (21% от симпатизантите са за съюз с НАТО и ЕС, 56% са за съюз с Русия)
    Възраждане (17% от симпатизантите са за съюз с НАТО и ЕС, 49% са за съюз с Русия)
    Български възход (25% от симпатизантите са за съюз с НАТО и ЕС, 38% са за съюз с Русия)"
    https://osis.bg/?p=4151

  90. 90 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4350 Неутрално

    Да ви покажа ли, какво мислат руснаците за нас, сега?
    —цитат от коментар 1 на ZZ Top


    Мразят ни, но не от сега , а винаги са ни мразили, още от деня , в който са стъпили на българска територия през 1877 г да воюват срещу Османската империя уж да ни "освобождават". Тази руска омраза към българите е описана в книгите на руските военни кореспонденти на тази война Утин в неговата книга "Писма от България" и Данченко в книгата си "Година на война".

  91. 91 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    Хахха - румънците май нещо поучават ?! Колко е близко България си е наша работа. Ние не ви поучаваме, така че не бъдете нахални. Ние имаме една история в отношенията с Русия, а вие друга. Толкова е просто.

  92. 92 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4350 Неутрално

    До коментар [#7] от "ZZ Top":
    "Винаги сме ГУБЕЛИ, против Раша"

    Винаги сме печелили против Раша, защото , ако бяхме изгубили , щяхме да сме руска провинция.

  93. 93 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 4350 Неутрално

    До коментар [#11] от "ZZ Top":
    "щяхме да СМЕ турска провинция, ако не беше Раша!"

    Щяхме да сме държава с население и територия като днешна Полша , ако не беше Раша , която искаше да станем руска провинция.

  94. 94 Профил на fcv251055839
    fcv251055839
    Рейтинг: 1044 Неутрално

    До коментар [#89] от "pamela":

    Доста е манипулативно това проучване. Първо - привържениците на Бойкикевата партия за съюз с Русия били 0%. Хахахаха. Как ли пък не ? Бойкикев е от кървавочервен род, бащата на Атанасов е офицер от ДС, а пък привържениците....
    Второ - прави се проучване сред привържениците на партиите в парламента. Ама на последните избори 61% от имащите право на глас не гласуваха. Трето - проучаването е грантаджийско, а как се казваше - който плаща той и поръчва музиката. Как пък не са изкарали, че привържениците на всички партии, които за съюз с Русия са 0% ?:)))))). За да разбере истината е нужно представително за цялата страна проучване, което да се направи по някакъв начин от държавата, а не по грантаджийска линия.

  95. 95 Профил на akv39673723
    akv39673723
    Рейтинг: 14 Неутрално

    ?Стигам до извода , че такова нещо НЕ СЪЩЕСТВУВА или е толкова законспирирано, че НИКОЙ до сега не е посочил НИТО ЕДИН подобен случай.
    —цитат от коментар 76 на SN DV


    Ок, полезни идиоти сте и го правите за без пари😁😁😁

  96. 96 Профил на akv39673723
    akv39673723
    Рейтинг: 14 Неутрално


    бащата на Атанасов е офицер от ДС
    .
    —цитат от коментар 94 на fcv251055839


    От много лъжене съвсем фрий стайл я подкара...

  97. 97 Профил на akv39673723
    akv39673723
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#89] от "pamela":

    А кой е казал, че тази статистика е именно критерия?

    Кел файда като си уж за ЕС и НАТО, като си против върховенството на закона (като теб - примирената, че правосъдие няма как да се въздаде).

    Евроатлантическата ориентация е свързана много силно с върховенството на закона.

  98. 98 Профил на akv39673723
    akv39673723
    Рейтинг: 14 Неутрално

    До коментар [#83] от "ZZ Top":

    Не се хаби, няма да отворя и един линк, който споделяш. Опитът ми с кретени като теб отдавна ми е показал, че е в най-добрия случай загуба на време.

  99. 99 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    [quote#26:"ZZ Top"]
    —цитат от коментар 67 на smartcookie
    Това например е най-големият мит, националното ни освобождение щеше да настъпи, заедно с това на другите балкански народи. Нямаше да се казваш Мохамед, както Левски не се е казвал Мохамед, ами Васил. И моля ти се, кръвта има отплата и тя е платена стократно не само в злато, а и в един загубен век развитие и прогрес за българския народ. [/quote]

    Как е "платена", като и през ДВЕТЕ Световни Войни сме на ГУБЕЩОТО място? Да не споменаваме Балканската война- Първата Национална КАТАСТРОФА!

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE
  100. 100 Профил на ZZ Top
    ZZ Top
    Рейтинг: 1072 Любопитно

    До коментар [#83] от "ZZ Top":Не се хаби, няма да отворя и един линк, който споделяш. Опитът ми с кретени като теб отдавна ми е показал, че е в най-добрия случай загуба на време.
    —цитат от коментар 98 на akv39673723


    Знам ре, ступи, ако беше с 🌈 щеше да го отвориш... 😉

    Gimme All Your Lovin' https://youtu.be/Ae829mFAGGE




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK