Жената, която следва Доган, представлява Народния театър! Не съм съгласен

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (136)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Сд
    Сд
    Рейтинг: 796 Неутрално

    И на Бойко пиарката беше такава мутра

  2. 2 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2775 Неутрално

    Като служител в Народния театър Кръстева проявявала ли е политическа пристрастност, агитирала ли е за ДПС по какъвто и да е начин?
    Има ли някакви индикации за злоупотреба със служебното положение и нарушаване на закона?
    Ако не, тя както всеки български гражданин може да бъде наемана на длъжност, за която има квалификация и нкой не може да я тормози за това, че е работила като пиар на ДПС.

  3. 3 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3892 Неутрално

    Много силно!

    Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
  4. 4 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1909 Неутрално

    До коментар [#3] от "hamiltonf":

    Абсолютно! Как си е позволила да следва Доган!? Едва ли не може да следва който си иска ей така несанкционирано!!! Добре, че има хора като този, които бдят!

  5. 5 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    Баш вандал, правосъдие раздал.

    Нищо по-малко от дисциплинарно уволнение за Морфов!

  6. 6 Профил на ayp341129080
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  7. 7 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3821 Гневно

    Поредна гавра на Доган. Народният ни театър вече трябва да се прекръсти на турски театър и в никоя постановка не може да се споменава за турското робство като абсолютно неприемливо определение за един от най-успешните периоди от българската история когато българи и турци за съжителствали заедно под мъдрото управление на султана. Дай боже по-скоро тези времена да се върнат и пак да живеем в една държава.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  8. 8 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2611 Неутрално

    УВАЖЕНИЕ
    за Александър Морфов!!!
    ИМАМЕ НЕОБХОДИМОСТ ОТ ПОВЕЧЕ СМЕЛИ И ДОСТОЙНИ МЪЖЕ
    КОИТО ЗАСТАВАТ ЗАД ДУМИТЕ И ДЕЛАТА СИ!!!

  9. 9 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1664 Неутрално

    Промяната ще започне от творците, така и трябва! Твърдо заставам до Сашо Морфов!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  10. 10 Профил на dfjftriktrcdt
    dfjftriktrcdt
    Рейтинг: 3883 Неутрално

    Пипалата на турско-руската мафия трябва да бъдат отрязани от раз,чак тогава България ще тръгне по правилния път..

    shlshlshlshl
  11. 11 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    Сериозния въпрос е защо и как тази пр-ка е назначена изобщо в Народния театър.

  12. 12 Профил на lordcris
    lordcris
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Каквато държавата, такъв и театърът.

  13. 13 Профил на kosa
    kosa
    Рейтинг: 338 Неутрално

    "АЗ НЯМАМ ЕТНИЧЕСКА НЕТЪРПИМОСТ, АЗ ИМАМ НЕИСТОВА НЕТЪРПИМОСТ КЪМ ХОРА БЕЗ МОРАЛ!!! "
    .............................
    Това прилича на известния лаф
    " Най мразя расизма и негрите !!! "

  14. 14 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1256

    До коментар [#8] от "selqnin":

    Кое му достойното бе селски?

    Този филм, някой да налага терор и да самораздава правосъдие, окрилен от принадлежността си към "правилната" партия, вече сме го гледали. 45 години. А, стига толкова!

  15. 15 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4945 Неутрално

    Сериозния въпрос е защо и как тази пр-ка е назначена изобщо в Народния театър.
    —цитат от коментар 11 на nema_labavo


    Доган раздава порциите!

  16. 16 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 838 Неутрално

    А ДБ пробутаха Захари Карабашлиев в Народния на заплата. Не съм съгласен!

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  17. 17 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1706 Неутрално

    Колкото и да са пекани, родните политици, отритнати от корупционната хранилка, търсят топло местенце с добра заплатка. Иначе пенсийка нанай. Я питайте Кошлука, като го махнат от БНТ къде ще отиде...

  18. 18 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4945 Неутрално

    А ДБ пробутаха Захари Карабашлиев в Народния на заплата. Не съм съгласен!
    —цитат от коментар 16 на balgariez


    Но за протежето на Доган нямаш против, нали? Гербер си ти "balgariez"!

  19. 19 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 86 Неутрално

    Затова Морфов е голям режисьор и истински човек, а директорът е мишка, брояща пачки от демир доган,,, Пфу!!!

    Слава на Украйна! Слава на героите!
  20. 20 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#18] от "vassilun":

    Едно и също е партийно някакво протеже да се придобива на плата в Народния. Карабашлиев участва в предизборната кампания активно и в мероприятията на Кремена Кунева,жагитираше в профила си.
    И веднага след изборите хоп награда. Да мерим с един аршин.

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  21. 21 Профил на drtruth
    drtruth
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Коалиционният партньор на г-н Доган - ГЕРБ, не одобрява този вандалски акт! Утре друг вандал ще реши пък на герберския директор на Сатиричния театър да му надраска вртата. Не може така - мафията трябва да се уважава!

  22. 22 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1727 Неутрално

    герберо-депесарската шайка подменя българските ДЪРЖАВНИ институции с партийни!!!

  23. 23 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    До коментар [#15] от "vassilun":

    Извън заготовките постове, имаш ли някакъв отговор? Ей така, твой си, както ти го мислиш. Защо е назначена, артистите ще копат канала към ТЕЦ-а ли, в театъра ще се печатат хартиените бюлетини ли, ще ремонтират Цанков камъл или какво?

  24. 24 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Сега видях, че Карабашлиев даже съвместява писта главен драматург на Народния с писта главен редактор на издателството Сиела! Значи.....много ползотворен ще е и много време ще отделя и на двете места. Дано ама надали.
    https://m.dnevnik.bg/razvlechenie/2022/07/20/4371758_zahari_karabashliev_e_noviiat_pisatel_dramaturg_na/

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  25. 25 Профил на klecho
    klecho
    Рейтинг: 1256 Неутрално

    Брей, много привърженици на самоуправството.

    Нали се борите за върховенство на закона, бе, червенотиквеничковчета? Имате ли изобщо представа, какво се заключава в това словосъчетание? Може ли да предположите, в колко правни норми подобно поведение се санкционира като неправомерно?

    Дано ви се случи подобен тормоз на работното място, та белким вденете! На вас или на децата ви. Без извинение!

  26. 26 Профил на Johnnie Glupavia
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на paшucm
    paшucm
    Рейтинг: 503 Неутрално

    Не се наяде тои еничар! То не бяха сараи в Девин и Росенец, то не бяха варненски тецове и удълбочаване на езерото заради частния му кей, че и блио два милиона гушна като се прави на проектант за Цанков камък, но така се получава като българската мафия гроб и турската мафия дпс се обединиха.

  28. 28 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7462 Неутрално

    Свикнахме на интелигенция от мекотели и не можем да приемем, че един интелектуалец е изразил възмущението си, макар и не по съвсем коректен начин. И при Тодор Живков имаше мекотели, има ги и сега. Нищо не се променя.

  29. 29 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#26] от "Johnnie Glupavia":

    И как реши че е некадърна бе плювач? Създател на първия вестник за Североизточна България и негов главен редактор? Водещ журналист на Дарик и 24 часа?

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  30. 30 Профил на Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Синовете на лейтенант Шмид и Решетников
    Рейтинг: 1594 Неутрално

    Коалиционният партньор на г-н Доган - ГЕРБ, не одобрява този вандалски акт! Утре друг вандал ще реши пък на герберския директор на Сатиричния театър да му надраска вртата. Не може така - мафията трябва да се уважава!
    —цитат от коментар 21 на gh_7


    Не съм чул, ни видял ДПС някога да е бил коалиционен партньор на ГЕРб.
    Виж ДПС на БКП, БКП на ДБ са си били коалиционни партньори...
    Виж как са си навързани? И сладоледи ближат и се търкалят по задните седалки на БКП-йски олигарси и Маджовци...

    И да знаеш, Минке, че последният комунист на планетата ще умре в България. Даже когато в Съветска Русия няма да има нито един жив комунист. Какъв народ сме, Минке, какъв народ...
  31. 31 Профил на Разумен Октопод
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  32. 32 Профил на bezdom
    bezdom
    Рейтинг: 46 Неутрално

    След като изгледах това видео, незабавно уведомих директора на Народния театър г-н Васил Василев и споделих възмущението си, но той игнорира всички мои опити да обсъдим случилото се. Стана ясно, че той упорито избягва да предприеме каквото и да било срещу бившата си колежка от времето на кабинета "Орешарски".
    -- цитат от статията

    Каквато ПР-ката, такъв и началника и -директора!

    Не плащам данък обществено мнение
  33. 33 Профил на Разумен Октопод
    Разумен Октопод
    Рейтинг: 77 Неутрално

    До коментар [#30] от "Синовете на лейтенант Шмид и Решетников":

    Абе герберопитек мазен и миризлив, сложил кирливия диктатор за аватар, защото главата му е празна като тиквата, която обича да ближе късно вечер. 12 години ДПС гласуват САМО И ЕДИНСТВЕНО С ГЕРБ. Не бегай, че си за бой!

  34. 34 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3821 Гневно

    В скоро време може да очакваме постановка посветена на основателя на Османската империя - Осман гази. Българите трябва да познават историята на империята от която са били част и да се гордеят че са били роби във Велика империя от която светът е треперел.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  35. 35 Профил на Johnnie Glupavia
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#34] от "Julian Mall":14:54, 8 ное, '22 / Гневно
    В скоро време може да очакваме постановка посветена на основателя на Османската империя - Осман гази

    И какво общо ще има с това пиарката на театъра? Главен драматург е бай Карабашлиев...с таз турска фамилия.
    От него по скоро очаквайте някоя калифорнийска либерална постановка, той там живя много години, гражданство има американско, децата му там отрастнаха и работят и живеят с майка им.

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  37. 37 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 1121 Неутрално

    Питайте г-н Минеков, едно от първите лица на промяната.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  38. 38 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 838 Неутрално

    До коментар [#35] от "Johnnie Glupavia":

    Орешарското правителство, предложило Пеевски за ДАНС, беше коалиция БСП-ДПС. Сега ДБ бе в коалиция с БСП.
    И ще ми приказвате лозунги и мотивации, кой какъв бил.

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  39. 39 Профил на Разумен Октопод
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  40. 40 Профил на Капабланка
    Капабланка
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Като служител в Народния театър Кръстева проявявала ли е политическа пристрастност, агитирала ли е за ДПС по какъвто и да е начин? Има ли някакви индикации за злоупотреба със служебното положение и нарушаване на закона?Ако не, тя както всеки български гражданин може да бъде наемана на длъжност, за която има квалификация и нкой не може да я тормози за това, че е работила като пиар на ДПС.
    —цитат от коментар 2 на pamela


    Има нещо, което се нарича морал и съвест, но явно такова нещо ти липсва. Не можеш да уважаваш някого, който е близък с престъпник, с корупция, с връзки с доказани лъжци и мошеници!
    Другото е, че май Морфов е единственият човек на изкуството, който не се страхува да го каже. Всички артисти и прочие /уж/ интелигенция, не искат да вземат отношение, а мрънкат само, когато става въпрос за пари.За техни пари!
    Години вече, съюзът на артистите е реално герберско дружество, което се показва в медиите, за да защитава ББ , как той помагал и правил много за културата. Подиграваха се на последния министър на културата, но не и срещу мултака Рашидов, когато той беше такъв. Имаше месеци протести срещу Борисов и ГЕРБ, но те се оплакваха само , че няма постановки заради ковид.
    Такива, като теб - сте най-долните. Уж неутрални, а всъщност - нагли, прости и глупави. Или в най-добрия случай - слуги на мошеници!

  41. 41 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Сетих се за една друга пиарка, но без опита на Кръстева в журналистиката:
    през 2014 г. Радева - тогава Генчева, е била назначена напълно законно на основание Кодекса на труда по съвместителство и за временно изпълняваща длъжността "Връзки с обществеността" на Военновъздушните сили поради пенсиониране на титуляра.

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  42. 42 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5260 Гневно

    Депесарката да избере - или пиар на депесето/доган, или работата в НТ! НЕ МОЖЕ и двете!!!

    А Морфов не е прав да кърти и драска. Можеше да напише писмото не днес, а още на 3.10. Или по - рано - когато е назначена в НТ.

  43. 43 Профил на vspassov
    vspassov
    Рейтинг: 425 Неутрално

    До коментар [#36] от "balgariez":

    Защо мразиш толкова много Карабашлиев?! Може би защото пише хубави книги?!

  44. 44 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2780 Неутрално

    Ами това е нивото на "демократичните", драскат, рушат, хвърлят карантия, откровено псуват и насаждат омраза тук

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  45. 45 Профил на Тони КОСТОВ
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  46. 46 Профил на Виктор Флоров
    Виктор Флоров
    Рейтинг: 1126 Неутрално

    Като служител в Народния театър Кръстева проявявала ли е политическа пристрастност, агитирала ли е за ДПС по какъвто и да е начин? Има ли някакви индикации за злоупотреба със служебното положение и нарушаване на закона?Ако не, тя както всеки български гражданин може да бъде наемана на длъжност, за която има квалификация и нкой не може да я тормози за това, че е работила като пиар на ДПС.
    —цитат от коментар 2 на pamela


    ДА бяхте гледали видеото ,даже и Вие щяхте да разберете,толкова просто е обяснено и видимо.

  47. 47 Профил на Мария Янкова
    Мария Янкова
    Рейтинг: 1161 Неутрално

    Догановата пиарка е едновременно и преподавател по(!!!!) "Медии и национална сигурност" в Пловдивският университет.
    Събирателен образ на Библиотекарите - Денчев ДПС, Гестапото и Шаренкова

    "За основно направление в работата на Шесто още от създаването му се смяташе агентурно-оперативното обезпечаване на художествено-творческата и хуманитарната научна интелигенция и средствата за масово осведомяване" /Антон Мустаков/

  48. 48 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1537 Неутрално

    Несравнимо по-тежко вандалският жест е този на ДПС. Ако ни бяха показали среден пръст, нямаше да е толкова скандално. Те обаче са майсори на цинизма. Назначението на В. Кръстева е като римейк на знаменината реплика на Доган за разпределението на порциите в държавата, като при избора на Пеевски за шеф на ДАНС. Но сега се гаврят още по-долно - показват, че разпределят не просто порциите за плюскане, заявяват се като изнасилвачи и извън териториите за циганското крадене, на което иначе са царе. Добре, че чувството за достойнство на Морфов не го е напуснало.

  49. 49 Профил на vspassov
    vspassov
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Къде е борбеният проф. Вл.Минеков? Борбеността му изчезна яко дим. Няма мнение нито за веждичката като председател на НС нито за тази гавра с Народния театър, а уж е министър на културата.

  50. 50 Профил на Velocio
    Velocio
    Рейтинг: 390 Неутрално

    Колкото и да са пекани, родните политици, отритнати от корупционната хранилка, търсят топло местенце с добра заплатка. Иначе пенсийка нанай. Я питайте Кошлука, като го махнат от БНТ къде ще отиде...
    —цитат от коментар 17 на Хи-хи


    Как къде? Там, откъдето дойде - Афла ТВ.

    “Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛
  51. 51 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    ЕВАЛА на Морфов!

    Има ГРАЖДАНСКА позиция, която изразява по единствения начин, който разни мутрагени и гьонсурати могат да разберат!

    Брътвежите за насяване на етническа омраза показват едиснтвено безсилието и липсата на агрументи на подставените лица на Задкулисието!

    ВЬН на тази тьотка от Народниа Театър!

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  52. 52 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    Българите трябва да познават историята на империята от която са били част и да се гордеят че са били роби във Велика империя от която светът е треперел.
    —цитат от коментар 34 на Julian Mall


    Колко си елементарен само!

    Българите НИКОГА не са били РОБИ, а са имали права - както на собственост, така и на движение и ... и...

    НИЩО от това не може да се каже за мужиците, клептяли под опекунството на кръволоците от Московия - твоята духовна "родина".
    Там Александър 2-ри е известен като Цар Освободител не поради войните си със Султана, ами именно с премахването на кперостничеството!

    Понял?

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  53. 53 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 2069 Неутрално

    Ако беше следвала ицко и неговото шкембе, никой немаше да й кърти табелата.

  54. 54 Профил на gbn48395586
    gbn48395586
    Рейтинг: 783 Неутрално

    Това не е"вандалство", както пишат тук защитниците на герберо-депесарското статукво.
    Това е акт на гражданско неподчинение по повод абсолютно неприемливо назначение. Щетите са минимални, няма нищо непоправимо, а извършителят поема отговорност и сигурно ще заплати едно пребоядисване на вратата и нова табелка. Наскоро и съдът призна едни надписи по паметник като израз на политически протест и отхвърли обвиненията във вандализъм.

  55. 55 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 2775 Неутрално

    До коментар [#46] от "Виктор Флоров":

    Навремето преди промените направиха открито партийно събрание, на което трудовият колектив да изпрати писмо до ЦК на БКП срещу поета Петър Манолов. За по-младите - откритите партийни събрания бяха задължителни за всички, не само за членовете на БСП и затова и аз бях там.
    Не че някой беше чел нещо от него, но той беше дисидент и трябваше да се насъскат хората срещу него.
    Тогава им казах, че ако е извършил престъпление има съд, който да го съди и аз не мога да осъждам поведението на някого само защото така са ми казали.
    П.П. Нито подкрепям ДПС, нито Ахмед Доган, а тъкмо обратното.
    Но е незаконно да се преследва и уволнява някого заради членство в една или друга партия или за това, че е в ръководството или активист, стига да не агитира на работното си място.
    Това ни връща 35 години назад, в други времена.

  56. 56 Профил на асен георгиев
    асен георгиев
    Рейтинг: 923 Неутрално

    До коментар [#2] от "pamela":

    каква квалификация има музикантката? да духа?

  57. 57 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 1249 Неутрално

    До коментар [#55] от "pamela":

    В тези времена ни върнаха дпс - герб. Всеки свързан с тях трябва да бъде отстранен. Иначе няма да отлепим от дъното.

  58. 58 Профил на Iordanka Strauss
    Iordanka Strauss
    Рейтинг: 256 Неутрално

    До коментар [#53] от "sandor_clegane":

    А Костов що така? си го забравил?

  59. 59 Профил на evpetra
    evpetra
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    quote#16:"balgariez"]А ДБ пробутаха Захари Карабашлиев в Народния на заплата. Не съм съгласен! [/quote]

    Захари Карабашлиев е писател! В ръководството на театъра винаги са влизали творци - писатели (Вазов, Дико Фучеджиев) или театроведи. Каква е тази пиарка, какъв принос има тя към българската култура? Упрекват правителството на Продължаваме промяната, че не е разрушило модела ГЕРБ - ДПС. Е, как може да стане това за 6 месеца, след като мафията се е окопала навсякъде и продължава да завзема нови позиции? Александър Морфов успя да спечели нова публика за мухлясалия ведомствен театър на ЦК на БКП. На негово място бих поставила въпроса: или аз, или тя. И тази нагла жена, представете си, се хвали с рекламната кампания, която била направила за "Хъшове". "Хъшове"! Ма те изобщо не се нуждаят от реклама! Това беше най-гледаната, най-вълнуващата постановка в театъра. Виж, ако Александър Морфов си тръгне, ще трябва доста да се помъчи с рекламата на другите постановки. Впрочем, доколкото знам, някога с представянето пред публиката на представленията, се занимаваха драматурзите. Как така сега една полуграмотна личност, за която не е сигурно даже дали е ходила на театър, ще започне да ни говори за достойнствата на представленията?

  60. 60 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3821 Неутрално

    До коментар [#34] от "Julian Mall":Ей, руско говно миризливо, българите не са били РОБИ. За сметка на това, руснаците никога не сте били свободни! Мълчи сега, гнидо!
    —цитат от коментар 39 на Разумен Октопод


    Смърдящия на развалена риба октопод. Българите не са били роби, били са толерантни и доброволно са приели да се подчинят на по силните и смели мюсильмани също както допуснаха ДПС да им се качи на главата в името на толерантността и разбирателството с братският турски народ пред който имаме голямата вина че турците в България пет години носиха противните за тях български имена въпреки че се кълнат колко много обичали азбуката ни и искат 24 май за национален празник.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  61. 61 Профил на ck
    ck
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    Абсолютна "торба"! Доверен агент на комунистическата ДС, какъвто е и "Сопола", пардон "Сокола".

  62. 62 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#8] от "selqnin":Кое му достойното бе селски?Този филм, някой да налага терор и да самораздава правосъдие, окрилен от принадлежността си към "правилната" партия, вече сме го гледали. 45 години. А, стига толкова!
    —цитат от коментар 14 на klecho


    +++++++++++++++
    Да, ама с ония черни чували, бесилки, павета и ковчези, с опикания център и блокираните булеварди, с крясъците и терора към обикновени хора и несъгласни с младите и (уж)почтени въстаници, ония практики се завърнаха. Пълен амок е обзел т.нар. демократи .

  63. 63 Профил на slx321082603
    slx321082603
    Рейтинг: 106 Неутрално

    До коментар [#52] от "B52":

    А в твоята духовна родина - либерастките щати по времето, когато освободили крепостните, 1/3 от тях опъвали каила като роби! И още май го опъват.

  64. 64 Профил на gpj101139736
    gpj101139736
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    Пратете мазния читак Доган в пандиза или по-добре на бесилката и ще видите колко неща в България ще тръгнат по човешкия път!

  65. 65 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 2085 Разстроено

    Брей, много привърженици на самоуправството. Нали се борите за върховенство на закона, бе, червенотиквеничковчета? Имате ли изобщо представа, какво се заключава в това словосъчетание? Може ли да предположите, в колко правни норми подобно поведение се санкционира като неправомерно?Дано ви се случи подобен тормоз на работното място, та белким вденете! На вас или на децата ви. Без извинение!
    —цитат от коментар 25 на klecho


    +++++++++++++++
    "Свобода на словото"
    "Върховенство на закона"
    "Правосъдна реформа"
    Все удобни бухалки, универсални за всякакви случаи.

  66. 66 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    Ами това е нивото на "демократичните", драскат, рушат, хвърлят карантия, откровено псуват и насаждат омраза тук
    —цитат от коментар 44 на дерибеев


    И заплашват със саморазправа! Като Морфов. Срам и позор!

  67. 67 Профил на alehandro77
    alehandro77
    Рейтинг: 492 Разстроено

    Браво, г-н Морфов, видно е за всички че имате топки!!! Иначе жалко за Майка България!

    Корупцията е новия социализъм! Нямаш връзки, нямаш пари.
  68. 68 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 2085 Весело

    Това не е"вандалство", както пишат тук защитниците на герберо-депесарското статукво.Това е акт на гражданско неподчинение по повод абсолютно неприемливо назначение. Щетите са минимални, няма нищо непоправимо, а извършителят поема отговорност и сигурно ще заплати едно пребоядисване на вратата и нова табелка. Наскоро и съдът призна едни надписи по паметник като израз на политически протест и отхвърли обвиненията във вандализъм.
    —цитат от коментар 54 на gbn48395586


    Но срамът за него си остава- вандализъм и инфантилен дебилизъм на неговите години!

  69. 69 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 2085 Неутрално

    До коментар [#46] от "Виктор Флоров":Навремето преди промените направиха открито партийно събрание, на което трудовият колектив да изпрати писмо до ЦК на БКП срещу поета Петър Манолов. За по-младите - откритите партийни събрания бяха задължителни за всички, не само за членовете на БСП и затова и аз бях там. Не че някой беше чел нещо от него, но той беше дисидент и трябваше да се насъскат хората срещу него. Тогава им казах, че ако е извършил престъпление има съд, който да го съди и аз не мога да осъждам поведението на някого само защото така са ми казали. П.П. Нито подкрепям ДПС, нито Ахмед Доган, а тъкмо обратното. Но е незаконно да се преследва и уволнява някого заради членство в една или друга партия или за това, че е в ръководството или активист, стига да не агитира на работното си място. Това ни връща 35 години назад, в други времена.
    —цитат от коментар 55 на pamela


    ++++++++++++
    Няма смисъл, тия тук са зомбита.

  70. 70 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Защо изтри всички коментари в защита на Морфов и българската култура, а остави тези, прославящи некадърността, корупцията, връзкарството и еничарите, работещи целенасочено против държавата ни?

    Слава Українi! Героям слава!
  71. 71 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2611 Неутрално

    До коментар [#14] от "klecho":

    Не бих се обърнал към Вас с :"градски", защото като се качите на тавана ще намерите цървулите на дядо си!!!
    Иначе, ако не Ви е ясно защо действията и позицията на Морфов са
    ДОСТОЙНИ
    няма никакъв смисъл да Ви обяснявам!!!

  72. 72 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 682 Неутрално

    В скоро време може да очакваме постановка посветена на основателя на Османската империя - Осман гази. Българите трябва да познават историята на империята от която са били част и да се гордеят че са били роби във Велика империя от която светът е треперел.
    —цитат от коментар 34 на Julian Mall


    От КГБ ли са инструкциите да насъсквате българи срещу турци за отклоняване на вниманието от руската агресия?
    Сашо Морфов го мислех за по-интелигентен, но винаги ми е било странно бунтарът от България да прави кариерата в Русия.

  73. 73 Профил на citoyen
    citoyen
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    Недопустимо е да има политическо присъсттвие, още повече на протурска, клиентилистка партия като ДПС, в една от светините на българската култура. Като добавим, че носи името на дядо Вазов какво друго може да се каже още?

  74. 74 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 3821 Любопитно

    До коментар [#72] от "crq18506084":

    Я позадълбай малко в съмненията. А самият Вазов не е ли бил и той руски агент а "Под игото" е написал по руска поръчка докато се е спасявал от големият българин Стамболов в Одеса?

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  75. 75 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 682 Неутрално

    Пратете мазния читак Доган в пандиза или по-добре на бесилката и ще видите колко неща в България ще тръгнат по човешкия път!
    —цитат от коментар 64 на gpj101139736


    Чакай малко, нали майката на Христо Иванов го освобождава на времето от затвора?

  76. 76 Профил на Натанаил Великолепни
    Натанаил Великолепни
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Идиот!

  77. 77 Профил на crq18506084
    crq18506084
    Рейтинг: 682 Неутрално

    До коментар [#72] от "crq18506084":Я позадълбай малко в съмненията. А самият Вазов не е ли бил и той руски агент а "Под игото" е написал по руска поръчка докато се е спасявал от големият българин Стамболов в Одеса?
    —цитат от коментар 74 на Julian Mall


    Не обиждай паметта на Вазов и Стамболов, сръвнявайки ги с Морфов.

  78. 78 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2611 Разстроено

    До коментар [#76] от "Натанаил Великолепни":

    Не бъдете толкова жесток към себе си...

  79. 79 Профил на block
    block
    Рейтинг: 1165 Неутрално

    Наистина, чисто юридически няма пречка въпросната госпожа да бъде назначена от директора.
    Чисто морално обаче тя е тоалетна хартия на доган, при това употребена. Да не се чуди защо възмущението от нея може да има различни проявления. Аз бих постъпил по абсолютно същият начин а може би дори публично освиркване и други подобни действия.
    Браво на Морфов!

    На оплаквачите - това няма нищо общо с така наречения другарски съд от соца където общо взето партийния секретар казва - тоя е лош и другите лаят.

    А въпросната госпожа докато се е хвърляла храбро във фекалните води да вади жълтици, да не се чуди защо хората се гнусят да е около тях

  80. 80 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 614 Неутрално

    Истината е, че бай Ахмед продължава да си трие пишока около врата на българите.
    Да сте чули "големият патриот" Костадинов да вземе отношение към казуса "Росенец"?

  81. 81 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    До коментар [#26] от "Johnnie Glupavia":И как реши че е некадърна бе плювач? Създател на първия вестник за Североизточна България и негов главен редактор? Водещ журналист на Дарик и 24 часа?
    —цитат от коментар 29 на balgariez


    ... Да! И отзад се вее като попски ръкав! Безценна!

    Подпис: (не се чете)
  82. 82 Профил на Quest
    Quest
    Рейтинг: 269 Неутрално

    След като овладяха съд и прокуратура и ключови нива по министерства и банки, сега е и ред на културни институции. И тия имат тоталитарни рефлекси щом са тръгнали да овладяват цялата държава. Турция няма да има нужда от специална операция, аншлузът ще е като по вода, когато му дойде времето.

  83. 83 Профил на wpo34378687
    wpo34378687
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#2] от "pamela":

    А с какъв конкурс е назначена????

  84. 84 Профил на wpo34378687
    wpo34378687
    Рейтинг: 523 Неутрално

    До коментар [#14] от "klecho":

    Я па ти градски,явно си от скоро в града.Дори по комунизъма не се назначàваха неграмотни хора.Това да не е новата длъжност "ДПС партиен секретар"? Какво разбира от култура,какво разбира от театър???

  85. 85 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 311 Неутрално

    Ами това си е вандализъм. Просто момче, щом това са му изразните средства. Къртене, драскане. Глупак.

  86. 86 Профил на wkk57607068
    wkk57607068
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Тука чета постове на доста разбиращи от театър. Театърът, който Доган играе от над 30 години. Хора, които не са гледали и една пиеса, но редовно четат ПИК. И им е хубаво.

  87. 87 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    Ами това е нивото на "демократичните", драскат, рушат, хвърлят карантия, откровено псуват и насаждат омраза тук
    —цитат от коментар 44 на дерибеев


    дериблеев.... ти си знаеш

    Подпис: (не се чете)
  88. 88 Профил на ruse_island
    ruse_island
    Рейтинг: 1124 Неутрално

    ДпС са си ДС в съвременен вариант - няма кой да им се опре, нежели да ги спре. Вероятно единствено някой турски лидер, ако натисне сериозно в посока турското малцинство у нас и неговото политическо представителство.

  89. 89 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    Догановата пиарка е едновременно и преподавател по(!!!!) "Медии и национална сигурност" в Пловдивският университет.Събирателен образ на Библиотекарите - Денчев ДПС, Гестапото и Шаренкова "За основно направление в работата на Шесто още от създаването му се смяташе агентурно-оперативното обезпечаване на художествено-творческата и хуманитарната научна интелигенция и средствата за масово осведомяване" /Антон Мустаков/
    —цитат от коментар 47 на Мария Янкова


    Пресечната точка на "медии и държавна сигурност" е автоцензурата на "медийните рОботници"... това преподава мазната пача!

    Подпис: (не се чете)
  90. 90 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    След като овладяха съд и прокуратура и ключови нива по министерства и банки, сега е и ред на културни институции. И тия имат тоталитарни рефлекси щом са тръгнали да овладяват цялата държава. Турция няма да има нужда от специална операция, аншлузът ще е като по вода, когато му дойде времето.
    —цитат от коментар 82 на Quest


    Не предвижам прогнозата ви да се сбъдне... най-малкото защото сте полу-грамотен, полу-осведомен и ред други "полу-".

    Подпис: (не се чете)
  91. 91 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1254 Неутрално

    До коментар [#2] от "pamela":

    "Има ли някакви индикации за злоупотреба със служебното положение и нарушаване на закона?"

    Да, когато придружава Доган на 2 октомври тя вече е ПР на Народния. Това, че придружава политическо лице на политическо събитие каквото са изборите е неморално и крайно съмнително от ПР гледна точка. Което поставя под дълбоко съмнение дейността й като ПР на Народния.

  92. 92 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 1594 Неутрално


    Браво на Сашо Морфов за действията му и за думите му! Шапка му свалям! И само ще го допълня:
    "АЗ НЯМАМ ЕТНИЧЕСКА НЕТЪРПИМОСТ, АЗ ИМАМ НЕИСТОВА НЕТЪРПИМОСТ КЪМ ХОРА БЕЗ МОРАЛ!!!" И БЕЗ ДОСТОЙНСТВО!!!

    Впрочем длежността "Връзки с общетвеността е синекурна и напълно ненужна за институция, като Народният театър.

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  93. 93 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 417 Весело

    До коментар [#44] от "дерибеев":

    Дерибеев....умен пич си пък в същото време си плазмодий, нагаждач...Що така бе..?
    Просто женичката там какво и беше името малкото Кръстева е правила фелацио на доганя когато е искал....едва ли вече желае това...просто щото няма грез.ей за фелацио....но "дружбата" с кръстева остава...до живот...затова женичката получава разни служби добре подплатени финансово...
    Познато между много други в БГ голямото село....примери колкото искаш....Рум.Овч.-и оная забравих и името вицепризединта на радев зеления чорап....боко крадеца страхлив от банкя - и оная захариева ли беше, бившата външна министърка...между другото боко имаше много капии за фелацио....и т.н....и т.н....
    Примери дал бог...да не продържавам...и да не досаждам на несведущите текстописци тук на сайта....айде със здраве....

  94. 94 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1254 Неутрално

    Постъпката на Сашо Морфов може и да не е законна, но е дълбоко морална!

    Назначението на ПР-та на Доган, може би е напълно законна (в което все пак се съмнявам), но е дълбоко неморална.


  95. 95 Профил на chedeuvre
    chedeuvre
    Рейтинг: 417 Неутрално

    До коментар [#93] от "chedeuvre":

    ...ще продължа съвсем накратко...без фелацио "управлението" на БГ продъненото село е невъзможно....
    Пример - преди 20 години работех в МЗХ..."царското" безвремие....в министерството се говореше основно на турски...влизам при един колега в стаята му....и една новопостъпила на работа кадъна му прави фелацио....
    Знаете ли кого уволниха за фелациото.....ами кадъната....живот...

  96. 96 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2611 Неутрално

    Морфов раздвижи блатото!!!
    Освен уважението на достойните
    ще си навлече и гнева на всички, които удобно подремват в локвата!!!

  97. 97 Профил на zli191090255
    zli191090255
    Рейтинг: 82 Неутрално

    До коментар [#28] от "Роси":

    наистина ли? липсата на възпитание , грубостта и тормоза те правят не-мекотело? откога?
    как може да се защитава подобно поведение. това не е начина да се борим с вредността на дпс.

  98. 98 Профил на zli191090255
    zli191090255
    Рейтинг: 82 Неутрално

    и срещу какво протестита толкова г-н морфов? че дпс прави това което правят всички, повтарям всички политически сили? а срещу останалите позволява ли си да се държи като пристанищен хамалин?

  99. 99 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 2611 Весело

    До коментар [#97] от "zli191090255":

    Очевидно сте напълно убеден,
    че притежавате ексклузивно, Вселенски, нотариално заверен "софтуер"
    за борбата с вредителството на мазната политическа копрарация...?!

  100. 100 Профил на 7777
    7777
    Рейтинг: 2249 Неутрално

    Браво на Морфов! Госпожата, дори по начина, по който избира да се облича (видно от снимките), няма нищо общо с изкуството. Като ПР на Доган си е била ня мястото.

    A man without faith is like a fish without a bicycle.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK