Радев звъни на Путин: - Ало, господин президент? - Кой си ти да ми звъниш на личния, бе! - Радев съм, другарю командир, задунайският губернатор. - А, добре. Кажи бе, Румба, ама по-бързо, че тука имаме малък проблем. - Аз точно за това се обаждам - да питам... - Питай, де. - Ами... за Херсон разбрахме, ами Крим още държим ли го? - Държим, Румба, няма да се плашиш. - Ох, мерси, началство, че тука почват да питат мойте българчета по фейса кое чие е, шегуват се... - Няма да им се връзваш, льотчик, ей сега пускам бригадата тролчета да надокладват сто-двеста софийски либералчета и никой нищо няма да пита. На вашите дансаджии още не им е изтекъл админският абонамент, нали? - Имат си достъп момчетата, не е изтекъл. - А, браво. И те да приемат доклади. А ние и Херсон ще си върнем, не се тревожи. Аз като анексирам - не приказвам! Айде със здраве, поздрави там на колегите-четирихилядници, копейки, волгодоновци и въобще на колектива. Ще има коледна премия им кажи, ама на седми януари чак, по наш стил! - Ще предам, шефе! (Връзката прекъсва.)
Manol Glishev
Българите са малък, но изключително прост народ.
Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
Долното течение на Днепър спира орките да движат на запад, но не е проблем за ВСУ, които могат да настъпват зад Днепър от север. Все пак, само част от левия бряг на тази река се контролира от орките. Цялото горно течение преминава през свободни украински земи.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
Руснаците са напълно зависими от някаква външна екзистенциална заплаха, за да държат хората под контрол. Сега руската пропагандата е придобила по-религиозен тон и те вече се бият не само срещу нацистите, но и срещу поклонниците на Сатаната и това е някакъв вид свещена война.
Русия защитава света от сатанински гей еврейски нацисти.
"Тя тая специална операция ще му излиза с години през носа.."
През неговия - още няколко месеца или по-малко.
През колективния руски нос - едно три поколения.
През това време Украйна и Полша ще станат двете най-силни във военно отношение държави на източния фланг на НАТО, Украйна ще бъде приета в ЕС Шенген, ще бъде натъпкана с най-модерно Натовско оръжие, на територията й ще се разположат американски военни бази (една в Крим добре ще й дойде); поляците ще пътуват безвизово на почивка в Крим, а монголите ще гледат злобпо през кльона...
Поредния неумен глашатай. Никога не вярвай на подобни маневри. Вероятно Днепър ще е новата граница. Поне до пролетта или до подписването на споразумение.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
А от 2014-та до февруари 2022-ра не е бил изложен на риск, така ли :) Сега руснаците владеят всичко около Крим и Крим е в риск, а преди това, когато границата беше до Армянск, Крим не е бил в риск. Абсолютен, чутовен гении ... :)
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
Според непотвърдени данни за Путин и Русия е настъпил критичен момент от струпването на няколко фактора. 1. Недостиг на ракети и дронове, чакат доставки но в момента не могат да атакуват. В същият момент Украйна получи и инсталира нови противовъздушни системи, което повдига въпросът дори и когато Русия получи атакуващи по-въздух системи те въобще ще могат ли да окажат ефект. 2. Първата вълна мобилиозация се оказа тотален провал. Това е огромен провал, възможното решение е втора вълна мобилизация но разчетите показват необходимост от 600 х. човека. Това вече е колосален вътрнополитически проблем за Путин с много "технически" подпроблеми. Има данни че за да има шанс да се осъществи, Русия трябва да затвори всичките си граници, да въведе полицейски час, извънредно положение или дори военно положение на цялата си територия, което повдига реалният проблем от огромно вътрешно недоволство, даже бунтове и тотален административен и икономически колапс на държавата. 3. Путин е в практическа невъзможност да продължи да балансира своите интереси и интересите на кръговете в Кремъл. 4. Кремъл вече няма ресурс да пподържа в орбитата си истаналите републики на руската федерация, един от големите проблеми е чечня, където опозиционни на Кадиров кланове стават все по-силни. 5. Путин се разкри като слаб, а в неговите среди това е като да сервираш масата за прегладнели хиени...
Та ситуаията в Русия май здраво се е запекла и предстои решение стил разсичане на възела...
Руснаците са напълно зависими от някаква външна екзистенциална заплаха, за да държат хората под контрол. Сега руската пропагандата е придобила по-религиозен тон и те вече се бият не само срещу нацистите, но и срещу поклонниците на Сатаната и това е някакъв вид свещена война.
Русия защитава света от сатанински гей еврейски нацисти.
"3. Поражението в Херсон е лично унизяване на Путин"
Поражение има, когато е имало някаква битка. При Херсон имаше една единствена битка - между 24-ти февруари и 1 март. Руснаците го превзеха безапелационно.
Елементарни военни термини
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"
Според мен ще бъдат унищпжени скоро всички мостове над Днепър и украинските войски в източна Украйна ще бъдат отрязани от всякакво снабдяване. А Русия като вземе източна Украйна, може да се върнр за западната през Беларус. Това обаче гарантира още години война.
Защото го взимат без бой? Защото руската армия заличи Мариупол?
Защото без артилерия руснаците ги няма никакви?
Защото руската армия е сбирщина от пияници, натегачи и зкпч-та?
Защото западната техника е 50 години пред руската?
Защото русия не може да продава нефт и газ?
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Втората армия в света с всякакви оръжия без аналог в света се бие срещу 20-тата, която има стари съветски оръжия. Какви очаквания, освен за 3 дневен блиц крийг може да има. Освен, ако втората армия в света не е втора, а някъде и тя към 20-та може би....
Какви поражения.....руснаците го обясниха....."прегрупиране на по-изгодни позиции"....не разбирате брилятните ходове на стратега! Деймоса, Таню, Сирената ги няма нещо да ви го обяснят....руснаците сега бягат за да изтощят украинците и изведнъж като се обърнат ...Киев за три дни, Лисабон за седмица...мда!
Според мен ще бъдат унищпжени скоро всички мостове над Днепър и украинските войски в източна Украйна ще бъдат отрязани от всякакво снабдяване. А Русия като вземе източна Украйна, може да се върнр за западната през Беларус.Това обаче гарантира още години война.
Титан,гений,новият Фон Клаузевиц.Готин вече събирам подписи да те направим нобелист.Приличаш на Швейк,и там героят при вида на разбитата австрийска техника обясняваше че това е пленена техника от врага!
Хареса им тоя номер още в Изюм: "Не са ни победили, ние избягахме." Ами ето как могат да избегнат поражение в Украйна - просто да я напуснат.
Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства.
Волтер, 1765
//Поредния неумен глашатай. Никога не вярвай на подобни маневри.// ====================== Поредната Ватенка, обосралась как всегда в памперсите, докато ги има!!!
"След като не успя да превземе Киев и да предизвика принудителна смяна на властта там, целите на Москва се изместиха към свързване на Донбас с така наречения "Кримски коридор", като на практика изолира Украйна от Черно море и я превръща в държава без морски излаз. "
На практика това НЕ е истина, Одеса (третия по-големина град в в Украйна) е най-голямото пристанище на Украйна в Черно море. На юг също има украински пристанища като Черноморск например.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
"Но както демонстрираха атаките на раздразнения Путин срещу Киев след частичното унищожаване на Кримския мост, това вероятно само допълнително ще засили решимостта на народа и ръководството на Украйна да прекратят тази война според техните условия. За тези от нас, намиращи се далеч от конфликта - трябва да се чувстваме длъжни да им помогнем да постигнат това."
Тук съм съгласен с автора на статията професор Съсекс.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Гледам руските тролове започнаха с безумните глупости и крайните демагогии...Надяват се милите..очакват Годо!!Със срутването на НЕДОимперията се изпаряват и копейките ,изпаряват се радеФци,ниновци,копейковци и цялата друга смрад...разчитаща на безполезните ид@оти!Нали Кмете?А тайгаров?
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
"Мрачното съобщение, че Русия изоставя град Херсон и част от областта, беше направено от руския министър на отбраната Сергей Шойгу, придружен от ген. Сергей Суровикин, най-новият командир на Русия във войната в Украйна."
Класика, лошите вести ги съобщават слугите, Путлер - владетеля - не може такива работи да свежда до знанието на народонаселението. Той е благ човек и само хубавите новини му се падат
Рашистан има още много ръжда и пушечно месо което е готово да отива в месарницата за фарш...дори и рязко обедняване на бидлото няма да промени манията им за величие.....но дедушка Путаран вече е силно токсичен и не е от полза на олигарсите...скоро ще пие чай!!!!
"Мрачното съобщение, че Русия изоставя град Херсон и част от областта, беше направено от руския министър на отбраната Сергей Шойгу, придружен от ген. Сергей Суровикин, най-новият командир на Русия във войната в Украйна."Класика, лошите вести ги съобщават слугите, Путлер - владетеля - не може такива работи да свежда до знанието на народонаселението. Той е благ човек и само хубавите новини му се падат
"3. Поражението в Херсон е лично унизяване на Путин"Поражение има, когато е имало някаква битка.При Херсон имаше една единствена битка - между 24-ти февруари и 1 март. Руснаците го превзеха безапелационно.Елементарни военни термини
Аха, значи когато отстъпиш даден град или територия без битка това не е поражение. Какво определение би дал ти тогава!?
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Това четох сутринта. За разлика от Херсон (където голяма част от градът е в дясно), ..то в Запорожие , Днепропетровск, Кременчуг (градовете в преобладаваща част са в лявата част) . Преброих мостовете ...(около 20) . Разрушаването на мостовете напълно ще прекъсне връзките/комуникациите между западната и източна част на Украйна. Военното решение за Херсон , означава че Русия е готова за много дълга война.
Гледам руските тролове започнаха с безумните глупости и крайните демагогии...Надяват се милите..очакват Годо!!Със срутването на НЕДОимперията се изпаряват и копейките ,изпаряват се радеФци,ниновци,копейковци и цялата друга смрад...разчитаща на безполезните ид@оти!Нали Кмете?А тайгаров?
Според мен доста хора не са тролове, а просто НЕ МОГАТ да повярват, че нещото втълпявано им 20, 30, 50 години - Расия е необятна, непобедима и вечна - може да не е вярно. Това означава целият ти живот да е лъжа и да трябва да се гръмнеш. Не! Надеждата умира последна - просто мъничко прегрупиране преди тоталната пабеда.
//Военното решение за Херсон , означава че Русия е готова за много дълга война. // ---------------------------- Ушанка, Ушанка.....ква война бе, 15г . в колония не ти мърдат и кво сега, парада в Киев пак ли се отлага!!!
Според мен ще бъдат унищпжени скоро всички мостове над Днепър и украинските войски в източна Украйна ще бъдат отрязани от всякакво снабдяване. А Русия като вземе източна Украйна, може да се върнр за западната през Беларус.Това обаче гарантира още години война.
Истински военен стратег. Гигант в тактиката. Като си такъв специалист, обясни защо украинци с натовско оръжие, постигат успехи срещу "най-добрата армия на света". Толкова ли може?
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
Я кажи за "денацификацията и демилитаризацията" на Украйна? Нали това бе основната цел на "специалната военна операция"? Докъде стигнахте с тази цел? След колко месеца да очакваме да приключи успешно "тридневната специална военна операция"?
До сега само нос без тяло не съм виждал! Обаче колегите след една яка катастрофа бяха останали само чифт уши и задник, събраха ги и го направиха доносник на милицията - да слухти пъ*ди!
По ДЕМИЛИТАРИЗАЦИЯТА : Тази задача е изпълнена още към МАЙ .., Украинската техника бе унищожена. Сега се демилитаризира НАТО... Денацификацията е друго нещо ..., и то се случва. Никакъв НАЦИСТ не оставя без внимание в Руските територии
Изтеглянето от Херсон бе единственото правилно решение. Представете си след един месец в студа двадесет хиляди изпаднали германци без боеприпаси, без храна, без топло. И двеста хиляди цивилни в същото положение. Тогава щеше да е истински кошмар за руския мир. А през това време украинската армия щеше да ги избива с ракети и дронове. Сега на Украйна ще се падне да изхранва един разграбен град.
Нещата за хората с логическо мислене отдавна са ясни на къде вървят- не може една държава без икономика и с разрушителна корупция от десетилетия породена от манталитет и несменяема абсолютна власт да се конкурира ( дали е на бойното поле или в каквато и да е област ) със свободния свят. Няма как. Това е ясно. следя за събитията по медиите и имам и сериозни лични канали и следната мисъл ме занимава- От Русия се изнесоха и се изнасят хора които са над средното ниво по квалификация и интелигентност , главно хора в разцвета на силите си. От друга страна голяма част от мобилизираните или доброволците са лумпени"патриоти", алкохолизирани националисти, всякаква паплач. т.е. тези които са най-силно пострадалите от пропагандната машина на Кремъл-утайката на обществото. Значи горната прослойка която дърпа страната напред заминава и утайката я утилизират украинците , даже Путин се явява съучастник на украинците-сервира им всичкия боклук за изчиствене. Напълно осъзнавам че таккива обощения имат хиляди изключение но все пак ги има тези разделения,. От чисто демографска гледна точка след 1 година, 1 .5 , какво население ще "строи" следвоенна Русия? Избягалите ще се устроени в страните които са отишли, мървтите няма да оживеят , мъжкото население в трудовоспособна възраст ще е силно редуцирано, страната още дълги години ще е под санкции. Коментирам АКО всичко се размине без вътрешни разпадания !!! Мирно.. Та някой може ли да ми каже какво е бъдещето на тази Русия? Без патос, без обиди, разсъждаваме чисто логически. Както и без лъжи
"По ДЕМИЛИТАРИЗАЦИЯТА : Тази задача е изпълнена още към МАЙ"
Викаш сега Украйна има по-малкооръжие отколкото преди началото на войната? И как така тогава украинската армия наритва нааканите задници на северноазиатските хуни от украинска територия?
Путин е заплашил, че ако украинците продължават да отказват преговори ще се изтегли и от Донецк. То уж смях, но не знам дали полезните идиоти натискащи за преговори и отстъпки ще си направят някакъв извод.
“Поражението в Херсон е лично унизяване на Путин“ ------- Путин е агресор ,за три дена щеше да превземе Киев , сега вижда Киев само ТВ, съдбата на всички агресори , накрая го очакват в Хага
Отдавна ти казвам, че Могучая ще има полза от тебе, дай военна стратегия поне на аутсорс - какво се мъчат ония в Кремъл, не ти ли е жал. Но да питам, не виждаш ли недостатъци в "плана" твой - над язовира реката особено зимата е с места под 50 м ширина и нивото пада под 50 см - демек до колене
Доста наблюдатели считат "изтеглянето" за "ловушка". Както Марк Фейгин се изрази. Същото мисли и Олег Жданов. Олег Жданов /който има информация от директни източници/ спомена, че Херсон е претъпкан с нацгвардейци в цивилни одежди, укрити в празни жилища, тавани, мазета и пр. Чакащи украинците на гюме. И на всичко отгоре ще го представят като съпротива на херсонското население!? Иначе на плацдарма западно от Днепър си остават десетки хиляди руснаци. Вярно, украинците ги изтикват постепенно, но до Херсон е твърде далеч още. Уж изоставили Херсон, а териториите около него - не. Доста елементарна постановка, характерна за руснаците. От друга страна - вече е ясно как ще бъде освободен града. Спират му връзките с южния бряг, снабдяване и пр. И руснаците клекват. Най-много да направят някоя елементарна постановка. А някои провиждаха, как украинците щели да го сриват с артилерия и т.н., срвнявайки ги с руснаците. Украинците са част от нашия свят, обаче. Аналогията е далечна, но руският генерал Скобелев с извадена шашка и на буен бял жребец е водил батальон след батальон на заколение под Плевен. Докато не дошъл немецът генерал Тотлебен. Най-напред прекъснал пътя от София към Плевен при Горни Дъбник с финладски батальони, сключил плътен обръч около града и след два три месеца градът паднал. Без жертви.
В Русия има около девет милиона души във възрастта от 20 до 30 години. От началото на войната са напуснали Русия около 1, 5 милиона мъже в призивна възраст. Оценката е че около 30 процента от мъжете във възрастта от 20 до 30 години са напуснали Русия.
Правилно, нема оръжие вече и ВСУ опря до "зоолабораториите" - генномодифицирани миниятюрни комари обученив диверсия са пуснали, че нормалните комари С-400 ги цели в окото. Гледам днес на патрул, ама по-далече от Севастопол са 3 корита, нито едно с ракети, само харчат кюмура
Единствен жизнеспособен вариант: Руската армия дезертира на Запад!?
Не може да е верно за цялата.
Остатъци от цялата се оттеглят към Изток. На СевероИзток, ако предпочитате. Не върви някак, хич, редовна руска армия да бяга на Запад. На Ляв бряг на Днепър по й приляга на "цялата".
"Както признава самият Суровикин, градът става невъзможен за задържане пред безмилостните украински артилерийски и ракетни удари.
Оттеглянето към западния бряг на река Днепър с наближаването на зимата беше по същество единственият жизнеспособен вариант,
превръщайки самия воден път в естествена отбранителна линия, която украинските сили ще трябва да пресекат, за да си върнат още територии."
"3. Поражението в Херсон е лично унизяване на Путин"Поражение има, когато е имало някаква битка.При Херсон имаше една единствена битка - между 24-ти февруари и 1 март. Руснаците го превзеха безапелационно.Елементарни военни термини
Ама разбира се, какво унижение, няма такова! Аааа, докато не съм забравил... не беше ли анексиран официално Херсон наскоро? Не е ли вече завинаги част от мада ти раша? Сега защо се налага безапелационно да се "прегрупирате"? Пак ли е "жест на добра воля" или нещо друго?
Матю ....същият преписвач като Тролман . Бавен та чак забавен . Game over обаче , шах и мат . Нищо не пречи на рушматките да настъпват от северозиток , ама както и да е .
Над кой язовир ( те каскадите са много ) ?? И къде реката пада на 50 см ?? :))
на места казах и то зимата, отделно в горното течение ВСУ може да затапи изпускането и да стане суша, не ми се прави на хидроинженер, само за военен стратег съм те признал
Сега е честно да кажем че руснаците направиха опит да атакуват в други участъци на фронта, като павловка например, но украинците им нанесоха тежко поражение, след което последва писмото на морпехите им, след това последва побой на руски генерал от мобилизирани войници, всеки ден украинците публикуват клипове в които унищожават стотици руснаци. Икономиката на Русия изразходва резрвите които имаше. Китайците се отметнаха и предложиха сделка на САЩ. Останаха само Иран, Унгария, Нинова и копейкин да поддържат Путин, но това явно не стига. Така че е нормално да напуснат безнадеждно Херсон, там не само щяха да ги бият, но и да ги ...т.
"горното течение ВСУ може да затапи изпускането и да стане суша" ! Не съм хидроинженер ( има хора за това) . Чета какво си писал и коментираме. Нали това са коментари !!? Питам къде ще затапят , и къде ще отиде водата ?? Днепър е ...близо два пъти по голяма от р. Дунав ?? Питам добронамерено , без ирония ..
Малкият детайл е, че всички се сборичкаха за властта. А пригожин създава собствена преторианска гвардия.
Най-вероятно ще има патаклама.
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук:
https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2
Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове.
Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
Айде без превземки, втората се бие с първата - Натото. А урките престрашиха ли се накрая да влязоат в Херсон или още се плашат от останалото цивилно население?
Руски пропагандатори: Путин напусна Херсон след лоши новини от Иран
"Русия не е успяла да се договори с Иран за доставката на балистични ракети и дронове в количеството, необходимо й за решаване дори на минималните задачи, поставени от руския президент Владимир Путин на фронта в Украйна. Това е повлияло на решението на президента на Руската федерация да изтегли войските си от окупирания Херсон. Това пише телеграм каналът "Генерал СВР", за който се твърди, че е на бивш генерал от Службата за външно разузнаване (СВР) на Руската федерация. Ето какво се съобщава там: "Състоянието на нещата се развива възможно най-лошо за руския президент Владимир Путин по всички направления без изключение. Вчера сутринта дойде лоша новина от Иран, където преговаря Николай Патрушев, секретар на Съвета за сигурност на Руската федерация. Патрушев каза, че не е възможно да се договори с иранското правителство доставката на балистични ракети и безпилотни летателни апарати в количества, необходими за решаване дори на минималните задачи, поставени от Путин на фронта в Украйна. Патрушев успя да договори евентуално увеличение на доставките през следващата пролет. През тази и началото на следващата година иранското ръководство одобри доставката на общо 287 дронове. С балистичните ракети ситуацията е още по-сложна, Техеран изглежда не е против доставките, но в малки количества затова въпросът за възможността за изстрелване на ракети още е висящ."
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics
До коментар [#75] от "doctor.no": Темата с БИООРЪЖИЕТО е достатъчна сериозна, като комарите са един от инструментите. По скоро отговори ! Защо тези лаборатории се издържат от Пентагона ?? Защо се изграждат извън САЩ , в такова огромно количество ?? Нещо логическо по това ..., иначе по същество мога да кажа това/онова !!
До коментар [#73] от "rexdog2004": Тогава проблемът с демографията е огромен. Дори и да има огромна раждаемост( на теория) тази "дупка" няма как да бъде запълнена . Нито пък ще могат да предложат такива примамливи условия с които да си "купят" отвън ..Така погледнато Путин унищожава Русия за десетилетия , удар от който едва ли ще се съвземат, никой няма да ги чака, в природата вакум няма..И тоята информация е към днешна дата !! А до пролетта ?? Бройката и процентите ще са се удвоили....
Драги, ти прочети за руско-турската война от 1877-78 г, тия поне през 19 век водят незнам колко войни. Мине не мине 10 г и картата в черноморския басейн се попромени. Драмата на Императора в Питер е, че Султана го бъзика с Босфора. В 6-ти клас се учи, че за една война има повод и причина. Никакви идеалистични цели няма в тая война, абсолютно наивна е всяка друга трактовка. Ако ватенките са били загрижени за братята православни християни, да беха дали на революционните комитети пари, оръжие и т.н. през 1875 - нямаха схема в Браила, Букурещ или Белград? В Копривщица, Панагюрище и четата на Ботев - всичко е западно европейско оръжие, а ватата има производство по онова време
До коментар [#17] от "Веселин Дечев":Това четох сутринта. За разлика от Херсон (където голяма част от градът е в дясно), ..то в Запорожие , Днепропетровск, Кременчуг (градовете в преобладаваща част са в лявата част) . Преброих мостовете ...(около 20) . Разрушаването на мостовете напълно ще прекъсне връзките/комуникациите между западната и източна част на Украйна. Военното решение за Херсон , означава че Русия е готова за много дълга война.
Тепърва ли ще унищожават мостовете! Че досега какво правих? Ако бяха унищожили мостовете, когато уж украинска авиация вече нямаше, а ПВО беше унищожено(няколко пъти) нямаше да има как да прекарват подкрепления на изток. Само че, нито украинската авиация беше унищожена и в момента дори атакува руските части, нито ПВО. А въздушно космонавтските сили освен помпозното име, реално нямаха нито подготовката, нито средствата да унищожат трудна цел като мост. С чугунки и НУРС-ове не става. А прицелните системи на самолетите им са на ниво 1990 г. Щеше да има голям птичкопад. Тя не чакай атаки по мостовете. Единственото, което могат е да замерят с ирански дрончета и каквото е останало от съветските ракети.
Не искат ...:)) И, Зеленски , и Арисович , и министъра на отбрана ...казват че там ги очаква един голям ... При толкова много ДЕЗИНФОРМАЦИЯ ,която самите те пускат ..., почват да се объркват :)
Матю ....същият преписвач като Тролман . Бавен та чак забавен . Game over обаче , шах и мат . Нищо не пречи на рушматките да настъпват от северозиток , ама както и да е .
Според Пентагона до момента и двете воюващи страни са загубили не по малко от по сто хиляди души всяка - убити и ранени. Руската армия в началото на инвазията наброяваше около двеста и петдесет хиляди души сухопътни войски заедно с тиловите части или около двеста хиляди души участващи които можеха реално да воюват на терен. Те вкараха около сто и петдесет хиляди от тях в Украйна. Две трети вече ги няма. Под Херсон имаха концентрирани най добрите части и сега се мъчат да ги спасят. Ако ги загубят има опастност изобщо да не могат да воюват, затова се мъчат да ги изтеглят. Истината е че украинците унищожиха руската контрактна армия.
Аха! Всеки момент може да тръгне лавината на саморазпад. След явната етническа мобилизация, в която московчани не взеха участие, разните райони са под пара и могат всеки момент да се самоопределят. А Путя вече няма достатъчно сили за да поддържа вътрешния ред.
Т.е. наближава моментът, в който сатрапа трябва да вземе решение, ще продължи ли да убива в Украйна или ще се изтегли от там и погрижи за вътрешната си сигурност.
В Украйна вече нищо не може да направи. Руската армия беше разбита. Остатъците в Украйна са новобранци, чужди наемници и мобилизирани престъпници. Това не е армия, а мърша. На всичкото отгоре вече нямат муниции, оборудване, дори дрехи и храна. За тежка техника ползват вече музейни експонати, по-стари от Путин. Ядрени бомби няма да има, то няма и смисъл от тях. Украйна се сдоби с оборудвана, професионална армия, а Западът не се дава. Т.е. Путин няма повече опции - шах-мат! Изтеглянето от Украйна е неизбежно. Колкото повече стои там, толкова повече унижения ще претърпи.
До коментар [#84] от "trollhunter": Пригожин не е "самостоятелен играч". Аз написах АКО няма както ти казваш патаклама( а е доста реално).. Ако има изходът е непредвидим . Аз просто демографски , макро, коментирах
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
danvan
Рейтинг: 4065 НеутралноРадев звъни на Путин:
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat- Ало, господин президент?
- Кой си ти да ми звъниш на личния, бе!
- Радев съм, другарю командир, задунайският губернатор.
- А, добре. Кажи бе, Румба, ама по-бързо, че тука имаме малък проблем.
- Аз точно за това се обаждам - да питам...
- Питай, де.
- Ами... за Херсон разбрахме, ами Крим още държим ли го?
- Държим, Румба, няма да се плашиш.
- Ох, мерси, началство, че тука почват да питат мойте българчета по фейса кое чие е, шегуват се...
- Няма да им се връзваш, льотчик, ей сега пускам бригадата тролчета да надокладват сто-двеста софийски либералчета и никой нищо няма да пита. На вашите дансаджии още не им е изтекъл админският абонамент, нали?
- Имат си достъп момчетата, не е изтекъл.
- А, браво. И те да приемат доклади. А ние и Херсон ще си върнем, не се тревожи. Аз като анексирам - не приказвам! Айде със здраве, поздрави там на колегите-четирихилядници, копейки, волгодоновци и въобще на колектива. Ще има коледна премия им кажи, ама на седми януари чак, по наш стил!
- Ще предам, шефе!
(Връзката прекъсва.)
Manol Glishev
Resurrection
Рейтинг: 2347 НеутралноСамият Путин си е едно голямо унижение сам по себе си
Данев
Рейтинг: 69 НеутралноДевети месец от тридневната спецоперация.
Resurrection
Рейтинг: 2347 НеутралноДо коментар [#3] от "Данев":
Тя тая специална операция ще му излиза с години през носа..
14_Bond_Street
Рейтинг: 633 Любопитно8 години Киев не може да превземе тези райони, но сега защо Путин не ги превземел светкавично. Претензии.
Norman Granz
Рейтинг: 4448 НеутралноНищо не разбирате.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.Путин и Байдън са се договорили.
На следващия завой на наратива ще научите за какво и защо.
Пулвинта Украйна минава към Полша, другата (по-убавата) пулвина - към братушките.
Няма да обяснявам.
Къде е сестрата да ми смени ... онуй?
Незнайко в Слънчевия град
Рейтинг: 5220 НеутралноДолното течение на Днепър спира орките да движат на запад, но не е проблем за ВСУ, които могат да настъпват зад Днепър от север. Все пак, само част от левия бряг на тази река се контролира от орките. Цялото горно течение преминава през свободни украински земи.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевWilly Messerschmitt
Рейтинг: 2228 ЛюбопитноНай-унизителното поражение на Мордор тепърва предстои....
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Данев
Рейтинг: 69 НеутралноРуснаците са напълно зависими от някаква външна екзистенциална заплаха, за да държат хората под контрол. Сега руската пропагандата е придобила по-религиозен тон и те вече се бият не само срещу нацистите, но и срещу поклонниците на Сатаната и това е някакъв вид свещена война.
Русия защитава света от сатанински гей еврейски нацисти.
Norman Granz
Рейтинг: 4448 НеутралноДо коментар [#4] от "Resurrection":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Тя тая специална операция ще му излиза с години през носа.."
През неговия - още няколко месеца или по-малко.
През колективния руски нос - едно три поколения.
През това време Украйна и Полша ще станат двете най-силни във военно отношение държави на източния фланг на НАТО, Украйна ще бъде приета в ЕС Шенген, ще бъде натъпкана с най-модерно Натовско оръжие, на територията й ще се разположат американски военни бази (една в Крим добре ще й дойде); поляците ще пътуват безвизово на почивка в Крим, а монголите ще гледат злобпо през кльона...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4407 НеутралноПоредния неумен глашатай.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Никога не вярвай на подобни маневри.
Вероятно Днепър ще е новата граница. Поне до пролетта или до подписването на споразумение.
Taiga
Рейтинг: 1666 Весело"2. Крим вече е изложен на риск"
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"А от 2014-та до февруари 2022-ра не е бил изложен на риск, така ли :)
Сега руснаците владеят всичко около Крим и Крим е в риск, а преди това, когато границата беше до Армянск, Крим не е бил в риск.
Абсолютен, чутовен гении ... :)
ryk511146816
Рейтинг: 1287 НеутралноСпоред непотвърдени данни за Путин и Русия е настъпил критичен момент от струпването на няколко фактора.
1. Недостиг на ракети и дронове, чакат доставки но в момента не могат да атакуват. В същият момент Украйна получи и инсталира нови противовъздушни системи, което повдига въпросът дори и когато Русия получи атакуващи по-въздух системи те въобще ще могат ли да окажат ефект.
2. Първата вълна мобилиозация се оказа тотален провал. Това е огромен провал, възможното решение е втора вълна мобилизация но разчетите показват необходимост от 600 х. човека. Това вече е колосален вътрнополитически проблем за Путин с много "технически" подпроблеми. Има данни че за да има шанс да се осъществи, Русия трябва да затвори всичките си граници, да въведе полицейски час, извънредно положение или дори военно положение на цялата си територия, което повдига реалният проблем от огромно вътрешно недоволство, даже бунтове и тотален административен и икономически колапс на държавата.
3. Путин е в практическа невъзможност да продължи да балансира своите интереси и интересите на кръговете в Кремъл.
4. Кремъл вече няма ресурс да пподържа в орбитата си истаналите републики на руската федерация, един от големите проблеми е чечня, където опозиционни на Кадиров кланове стават все по-силни.
5. Путин се разкри като слаб, а в неговите среди това е като да сервираш масата за прегладнели хиени...
Та ситуаията в Русия май здраво се е запекла и предстои решение стил разсичане на възела...
Jazz
Рейтинг: 36 НеутралноЗабравил си "дрогирани"
Taiga
Рейтинг: 1666 Неутрално"3. Поражението в Херсон е лично унизяване на Путин"
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"Поражение има, когато е имало някаква битка.
При Херсон имаше една единствена битка - между 24-ти февруари и 1 март. Руснаците го превзеха безапелационно.
Елементарни военни термини
paшucm
Рейтинг: 503 НеутралноНай-добрата новина до сега, браво на украинските войни. Следващата добра новина ще е "самоубийството" на джобния фюрер.
Веселин Дечев
Рейтинг: 3221 ЛюбопитноСпоред мен ще бъдат унищпжени скоро всички мостове над Днепър и украинските войски в източна Украйна ще бъдат отрязани от всякакво снабдяване. А Русия като вземе източна Украйна, може да се върнр за западната през Беларус.
В Русия съм! В Русия съм!Това обаче гарантира още години война.
nibelung2
Рейтинг: 385 ГневноНещо много се спотаили рублослугите съветофили.,, ПАЛАЧИ ДЕТЕ(ТРОЛЧЕ)-БАЩА ТИ ВОВА Е НЕВИНЕН! Това е от Тодор Колев
Веселин Дечев
Рейтинг: 3221 ЛюбопитноМного е слабохарактерен и нерешителен В Русия съм! В Русия съм!
trollhunter
Рейтинг: 3607 НеутралноЗащото го взимат без бой?
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Защото руската армия заличи Мариупол?
Защото без артилерия руснаците ги няма никакви?
Защото руската армия е сбирщина от пияници, натегачи и зкпч-та?
Защото западната техника е 50 години пред руската?
Защото русия не може да продава нефт и газ?
Deputat 241
Рейтинг: 2851 НеутралноРуснята уж искаше някаква денацификация... А то сега стана дехерсонизация!
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчилetar
Рейтинг: 937 НеутралноВтората армия в света с всякакви оръжия без аналог в света се бие срещу 20-тата, която има стари съветски оръжия. Какви очаквания, освен за 3 дневен блиц крийг може да има. Освен, ако втората армия в света не е втора, а някъде и тя към 20-та може би....
bobbyperu
Рейтинг: 795 НеутралноКакви поражения.....руснаците го обясниха....."прегрупиране на по-изгодни позиции"....не разбирате брилятните ходове на стратега! Деймоса, Таню, Сирената ги няма нещо да ви го обяснят....руснаците сега бягат за да изтощят украинците и изведнъж като се обърнат ...Киев за три дни, Лисабон за седмица...мда!
nibelung2
Рейтинг: 385 ВеселоТитан,гений,новият Фон Клаузевиц.Готин вече събирам подписи да те направим нобелист.Приличаш на Швейк,и там героят при вида на разбитата австрийска техника обясняваше че това е пленена техника от врага!
Хюго Босов
Рейтинг: 1864 НеутралноНякоя кокошка пак е сънувала просо. Те, руснаците, така лесно се изтеглят.
Petko Boukov
Рейтинг: 791 НеутралноХареса им тоя номер още в Изюм: "Не са ни победили, ние избягахме." Ами ето как могат да избегнат поражение в Украйна - просто да я напуснат. Тези, които те карат да вярваш в абсурди, могат да те накарат и да вършиш зверства. Волтер, 1765
selqnin
Рейтинг: 2611 ВеселоХубавото за бункерният молец тепърва предстои
- капитулация
-Хага
-репарации
-100 години зад санитарния кордон на Цивилизацията!!!
LudLustrator
Рейтинг: 1988 НеутралноДо коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":
//Поредния неумен глашатай.
Никога не вярвай на подобни маневри.//
======================
Поредната Ватенка, обосралась как всегда в памперсите, докато ги има!!!
selqnin
Рейтинг: 2611 РазстроеноДо коментар [#19] от "Веселин Дечев":
Моля Ви
незабавно престанете да пиете пушите или ядете субстанциите
които Ви довеждат до това състояние!!!
Притеснен съм за Вас!!!
selqnin
Рейтинг: 2611 ВеселоДо коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":
Подписване ще има само на
окска КАПИТУЛАЦИЯ
дрОгарьо
мЮлЮционер!!!
Иво
Рейтинг: 3899 Любопитно"След като не успя да превземе Киев и да предизвика принудителна смяна на властта там, целите на Москва се изместиха към свързване на Донбас с така наречения "Кримски коридор", като на практика изолира Украйна от Черно море и я превръща в държава без морски излаз. "
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36На практика това НЕ е истина, Одеса (третия по-големина град в в Украйна) е най-голямото пристанище на Украйна в Черно море. На юг също има украински пристанища като Черноморск например.
nibelung2
Рейтинг: 385 ВеселоДо коментар [#15] от "Taiga":
,,Готин,, тази сутрин смени ли си миризливите руски партенки и също лаптите(цървулите) от лико? ха ха ха!
LudLustrator
Рейтинг: 1988 НеутралноДо коментар [#15] от "Taiga":
//Поражение има, когато е имало някаква битка.//
====================
Щайга, Щайга.....нафталинена Щайга!!
Иво
Рейтинг: 3899 Любопитно"Но както демонстрираха атаките на раздразнения Путин срещу Киев след частичното унищожаване на Кримския мост, това вероятно само допълнително ще засили решимостта на народа и ръководството на Украйна да прекратят тази война според техните условия. За тези от нас, намиращи се далеч от конфликта - трябва да се чувстваме длъжни да им помогнем да постигнат това."
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Тук съм съгласен с автора на статията професор Съсекс.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2228 ЛюбопитноГледам руските тролове започнаха с безумните глупости и крайните демагогии...Надяват се милите..очакват Годо!!Със срутването на НЕДОимперията се изпаряват и копейките ,изпаряват се радеФци,ниновци,копейковци и цялата друга смрад...разчитаща на безполезните ид@оти!Нали Кмете?А тайгаров?
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...silverman
Рейтинг: 699 НеутралноЗащото рускаците не се изтеглят "по бели гащи", а със събути гащи!
doctor.no
Рейтинг: 3339 Весело"Мрачното съобщение, че Русия изоставя град Херсон и част от областта, беше направено от руския министър на отбраната Сергей Шойгу, придружен от ген. Сергей Суровикин, най-новият командир на Русия във войната в Украйна."
Класика, лошите вести ги съобщават слугите, Путлер - владетеля - не може такива работи да свежда до знанието на народонаселението. Той е благ човек и само хубавите новини му се падат
vassilun
Рейтинг: 4945 ВеселоДо коментар [#15] от "Taiga":
"Поражение има, когато е имало някаква битка."
А когато си подвил опашка и си избягал, какво е? пАбеда? :-)
LudLustrator
Рейтинг: 1988 НеутралноРашистан има още много ръжда и пушечно месо което е готово да отива в месарницата за фарш...дори и рязко обедняване на бидлото няма да промени манията им за величие.....но дедушка Путаран вече е силно токсичен и не е от полза на олигарсите...скоро ще пие чай!!!!
vassilun
Рейтинг: 4945 НеутралноДо коментар [#17] от "Веселин Дечев":
"Това обаче гарантира още години война."
За осем месеца война станахте за посмешище на целия свят! Дали имате силици да воювате с години?
doctor.no
Рейтинг: 3339 НеутралноДо коментар [#11] от "КМЕТ В СЯНКА":
Какво казват супермодерните спутници, които шпионира ВСУ на всеки милиметър?
Или да прегледаме какво е казала Ванга или поне Нешка, ка беше
- Могучая ще властва на изток от Днепър, това ще бъде и пребъде!
vassilun
Рейтинг: 4945 НеутралноДо коментар [#21] от "Deputat 241":
"Руснята уж искаше някаква денацификация"
Денацификацията и демилитаризацията на Русия върви по план с помоща на украинската армия и американското оръжие!
Taiga
Рейтинг: 1666 ВеселоДо коментар [#33] от "LudLustrator":
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"НапЛют пЛюватор, днес времето е чудесно за разходка, идете до близкия парк за глътка мръсен въздух и прочистете съзнанието си :)
doctor.no
Рейтинг: 3339 ВеселоДо коментар [#17] от "Веселин Дечев":
Така е, ама погледни картата и на север Днепър не е толкова непрекосим, Вземат ВСУ да тругнат от север на юг по левия бряг, а? Там е ЗАЕЦ и енергодар.
Вашите копат окопи по северната граница на Крим бе - що така?
kapitan_laino
Рейтинг: 868 ВеселоЦарь хороший, бояре плохие
LudLustrator
Рейтинг: 1988 Неутрално"Когато отстъпваме, ние напредваме" - Спермоусов си заслужи ордена и билет за концерта на Кобзон!!!
Norman Granz
Рейтинг: 4448 НеутралноДо коментар [#26] от "Petko Boukov":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Не са ни победили, ние избягахме."
Хахаха, точно!
Иво
Рейтинг: 3899 ЛюбопитноАха, значи когато отстъпиш даден град или територия без битка това не е поражение. Какво определение би дал ти тогава!? "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
witch_doctor
Рейтинг: 1739 НеутралноТака и така се изнизвате унижено и безславно дето се вика по голи з@дници от Херсон, да продължите така и от Цяла Украйна!
dejmos
Рейтинг: 2163 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "Веселин Дечев":
Това четох сутринта. За разлика от Херсон (където голяма част от градът е в дясно), ..то в Запорожие , Днепропетровск, Кременчуг (градовете в преобладаваща част са в лявата част) . Преброих мостовете ...(около 20) . Разрушаването на мостовете напълно ще прекъсне връзките/комуникациите между западната и източна част на Украйна. Военното решение за Херсон , означава че Русия е готова за много дълга война.
kapitan_laino
Рейтинг: 868 НеутралноСпоред мен доста хора не са тролове, а просто НЕ МОГАТ да повярват, че нещото втълпявано им 20, 30, 50 години - Расия е необятна, непобедима и вечна - може да не е вярно. Това означава целият ти живот да е лъжа и да трябва да се гръмнеш. Не! Надеждата умира последна - просто мъничко прегрупиране преди тоталната пабеда.
riemann
Рейтинг: 108 НеутралноА вие мислите ли, че той ще има нос още дълги години? Нали за това трябва да има тяло все пак? noblesse oblige
LudLustrator
Рейтинг: 1988 НеутралноДо коментар [#50] от "dejmos":
//Военното решение за Херсон , означава че Русия е готова за много дълга война. //
----------------------------
Ушанка, Ушанка.....ква война бе, 15г . в колония не ти мърдат и кво сега, парада в Киев пак ли се отлага!!!
popopo
Рейтинг: 85 НеутралноИстински военен стратег.
Гигант в тактиката.
Като си такъв специалист, обясни защо украинци с натовско оръжие, постигат успехи срещу "най-добрата армия на света".
Толкова ли може?
hamiltonf
Рейтинг: 3892 ВеселоДрама, почнали са да копаят окопи в Крим...🤣🇺🇦
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympicsvassilun
Рейтинг: 4945 ЛюбопитноДо коментар [#50] от "dejmos":
Я кажи за "денацификацията и демилитаризацията" на Украйна? Нали това бе основната цел на "специалната военна операция"? Докъде стигнахте с тази цел? След колко месеца да очакваме да приключи успешно "тридневната специална военна операция"?
murry
Рейтинг: 999 ВеселоКогато трябва да се обясняват причините за неуспех, Джуджето от Кремъл – Путин се крие. Също като Боко Тиквата.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4407 НеутралноДо коментар [#30] от "selqnin":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Какво залагаш герберче неумно?
riemann
Рейтинг: 108 Весело[quote#52:"riemann"][/quote]
noblesse obligeДо сега само нос без тяло не съм виждал! Обаче колегите след една яка катастрофа бяха останали само чифт уши и задник, събраха ги и го направиха доносник на милицията - да слухти пъ*ди!
dejmos
Рейтинг: 2163 ЛюбопитноДо коментар [#56] от "vassilun":
По ДЕМИЛИТАРИЗАЦИЯТА :
Тази задача е изпълнена още към МАЙ .., Украинската техника бе унищожена. Сега се демилитаризира НАТО...
Денацификацията е друго нещо ..., и то се случва. Никакъв НАЦИСТ не оставя без внимание в Руските територии
courage.tcd
Рейтинг: 1343 НеутралноДо коментар [#17] от "Веселин Дечев":
Бе не знам ама Лукашенко напоследък се умълча нещо...
rexdog2004
Рейтинг: 1261 НеутралноИзтеглянето от Херсон бе единственото правилно решение. Представете си след един месец в студа двадесет хиляди изпаднали германци без боеприпаси, без храна, без топло. И двеста хиляди цивилни в същото положение. Тогава щеше да е истински кошмар за руския мир. А през това време украинската армия щеше да ги избива с ракети и дронове. Сега на Украйна ще се падне да изхранва един разграбен град.
magelan
Рейтинг: 930 НеутралноНещата за хората с логическо мислене отдавна са ясни на къде вървят- не може една държава без икономика и с разрушителна корупция от десетилетия породена от манталитет и несменяема абсолютна власт да се конкурира ( дали е на бойното поле или в каквато и да е област ) със свободния свят. Няма как. Това е ясно. следя за събитията по медиите и имам и сериозни лични канали и следната мисъл ме занимава- От Русия се изнесоха и се изнасят хора които са над средното ниво по квалификация и интелигентност , главно хора в разцвета на силите си. От друга страна голяма част от мобилизираните или доброволците са лумпени"патриоти", алкохолизирани националисти, всякаква паплач. т.е. тези които са най-силно пострадалите от пропагандната машина на Кремъл-утайката на обществото. Значи горната прослойка която дърпа страната напред заминава и утайката я утилизират украинците , даже Путин се явява съучастник на украинците-сервира им всичкия боклук за изчиствене. Напълно осъзнавам че таккива обощения имат хиляди изключение но все пак ги има тези разделения,. От чисто демографска гледна точка след 1 година, 1 .5 , какво население ще "строи" следвоенна Русия? Избягалите ще се устроени в страните които са отишли, мървтите няма да оживеят , мъжкото население в трудовоспособна възраст ще е силно редуцирано, страната още дълги години ще е под санкции. Коментирам АКО всичко се размине без вътрешни разпадания !!! Мирно.. Та някой може ли да ми каже какво е бъдещето на тази Русия? Без патос, без обиди, разсъждаваме чисто логически. Както и без лъжи
vassilun
Рейтинг: 4945 ЛюбопитноДо коментар [#60] от "dejmos":
"По ДЕМИЛИТАРИЗАЦИЯТА :
Тази задача е изпълнена още към МАЙ"
Викаш сега Украйна има по-малкооръжие отколкото преди началото на войната? И как така тогава украинската армия наритва нааканите задници на северноазиатските хуни от украинска територия?
jlh59313635
Рейтинг: 237 НеутралноПутин е заплашил, че ако украинците продължават да отказват преговори ще се изтегли и от Донецк. То уж смях, но не знам дали полезните идиоти натискащи за преговори и отстъпки ще си направят някакъв извод.
pixel
Рейтинг: 1551 Неутрално“Поражението в Херсон е лично унизяване на Путин“
-------
Путин е агресор ,за три дена щеше да превземе Киев ,
сега вижда Киев само ТВ, съдбата на всички агресори ,
накрая го очакват в Хага
tomyd
Рейтинг: 428 ЛюбопитноНа която "операция", трябваше да вземат цяла Украйна, но вече се "прегрупират", "предислоцират" и правят "жестове на добра воля" все по на изток!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4407 НеутралноДо коментар [#41] от "doctor.no":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Много варкаш.
Gavril
Рейтинг: 559 НеутралноДо коментар [#60] от "dejmos":
България, къде е нашия change we can believe in?Демилитаризира НАТО :)))) Душица мамина :)
Викаш спират им куршумите с главите си? Епа ефективни са!
doctor.no
Рейтинг: 3339 ВеселоДо коментар [#50] от "dejmos":
Отдавна ти казвам, че Могучая ще има полза от тебе, дай военна стратегия поне на аутсорс - какво се мъчат ония в Кремъл, не ти ли е жал.
Но да питам, не виждаш ли недостатъци в "плана" твой - над язовира реката особено зимата е с места под 50 м ширина и нивото пада под 50 см - демек до колене
nik_77.
Рейтинг: 1179 НеутралноДоста наблюдатели считат "изтеглянето" за "ловушка". Както Марк Фейгин се изрази. Същото мисли и Олег Жданов. Олег Жданов /който има информация от директни източници/ спомена, че Херсон е претъпкан с нацгвардейци в цивилни одежди, укрити в празни жилища, тавани, мазета и пр. Чакащи украинците на гюме. И на всичко отгоре ще го представят като съпротива на херсонското население!? Иначе на плацдарма западно от Днепър си остават десетки хиляди руснаци. Вярно, украинците ги изтикват постепенно, но до Херсон е твърде далеч още. Уж изоставили Херсон, а териториите около него - не. Доста елементарна постановка, характерна за руснаците. От друга страна - вече е ясно как ще бъде освободен града. Спират му връзките с южния бряг, снабдяване и пр. И руснаците клекват. Най-много да направят някоя елементарна постановка. А някои провиждаха, как украинците щели да го сриват с артилерия и т.н., срвнявайки ги с руснаците. Украинците са част от нашия свят, обаче. Аналогията е далечна, но руският генерал Скобелев с извадена шашка и на буен бял жребец е водил батальон след батальон на заколение под Плевен. Докато не дошъл немецът генерал Тотлебен. Най-напред прекъснал пътя от София към Плевен при Горни Дъбник с финладски батальони, сключил плътен обръч около града и след два три месеца градът паднал. Без жертви.
trolimzarodiny
Рейтинг: 3124 НеутралноДо коментар [#60] от "dejmos":
Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !Брей! Явно сме пропуснали тез “новини”!
А каПутин вече обяви ли “пАбеда”?
Помним как орките пАбедиХа в Сирия поне 5-6 пъти според каПутин 😂
Настроение: ехидно 🇺🇦
rexdog2004
Рейтинг: 1261 НеутралноДо коментар [#63] от "magelan":
В Русия има около девет милиона души във възрастта от 20 до 30 години. От началото на войната са напуснали Русия около 1, 5 милиона мъже в призивна възраст. Оценката е че около 30 процента от мъжете във възрастта от 20 до 30 години са напуснали Русия.
dejmos
Рейтинг: 2163 ЛюбопитноДо коментар [#70] от "doctor.no":
Над кой язовир ( те каскадите са много ) ?? И къде реката пада на 50 см ?? :))
doctor.no
Рейтинг: 3339 ВеселоДо коментар [#60] от "dejmos":
Правилно, нема оръжие вече и ВСУ опря до "зоолабораториите" - генномодифицирани миниятюрни комари обученив диверсия са пуснали, че нормалните комари С-400 ги цели в окото.
Гледам днес на патрул, ама по-далече от Севастопол са 3 корита, нито едно с ракети, само харчат кюмура
dnevnikar
Рейтинг: 3682 НеутралноUNITED EU UNION
Айде бе.
Единствен жизнеспособен вариант:
Руската армия дезертира на Запад!?
Не може да е верно за цялата.
Остатъци от цялата се оттеглят към Изток.
На СевероИзток, ако предпочитате.
Не върви някак, хич, редовна руска армия да бяга на Запад.
На Ляв бряг на Днепър по й приляга на "цялата".
"Както признава самият Суровикин, градът става невъзможен за задържане пред безмилостните украински артилерийски и ракетни удари.
Оттеглянето към западния бряг на река Днепър
с наближаването на зимата беше по същество единственият жизнеспособен вариант,
превръщайки самия воден път в естествена отбранителна линия, която украинските сили
ще трябва да пресекат, за да си върнат още
територии."
tomyd
Рейтинг: 428 ВеселоАма разбира се, какво унижение, няма такова! Аааа, докато не съм забравил... не беше ли анексиран официално Херсон наскоро? Не е ли вече завинаги част от мада ти раша? Сега защо се налага безапелационно да се "прегрупирате"? Пак ли е "жест на добра воля" или нещо друго?
stenlyaka
Рейтинг: 3075 НеутралноМатю ....същият преписвач като Тролман . Бавен та чак забавен .
Assumption is the mother of all failures .Game over обаче , шах и мат .
Нищо не пречи на рушматките да настъпват от северозиток , ама както и да е .
doctor.no
Рейтинг: 3339 НеутралноДо коментар [#74] от "dejmos":
Над кой язовир ( те каскадите са много ) ?? И къде реката пада на 50 см ?? :))
на места казах и то зимата, отделно в горното течение ВСУ може да затапи изпускането и да стане суша, не ми се прави на хидроинженер, само за военен стратег съм те признал
dejmos
Рейтинг: 2163 ЛюбопитноДо коментар [#71] от "nik_77.":
Прочети нещо за Плевен и руско турската война , .........русофобски ..ДЕби@..:)
rexdog2004
Рейтинг: 1261 НеутралноСега е честно да кажем че руснаците направиха опит да атакуват в други участъци на фронта, като павловка например, но украинците им нанесоха тежко поражение, след което последва писмото на морпехите им, след това последва побой на руски генерал от мобилизирани войници, всеки ден украинците публикуват клипове в които унищожават стотици руснаци. Икономиката на Русия изразходва резрвите които имаше. Китайците се отметнаха и предложиха сделка на САЩ. Останаха само Иран, Унгария, Нинова и копейкин да поддържат Путин, но това явно не стига. Така че е нормално да напуснат безнадеждно Херсон, там не само щяха да ги бият, но и да ги ...т.
Лео
Рейтинг: 1185 НеутралноГрадът е денацифициран, а реката е добра граница, на кого не е ясно?
dejmos
Рейтинг: 2163 НеутралноДо коментар [#79] от "doctor.no":
"горното течение ВСУ може да затапи изпускането и да стане суша" ! Не съм хидроинженер ( има хора за това) . Чета какво си писал и коментираме. Нали това са коментари !!? Питам къде ще затапят , и къде ще отиде водата ?? Днепър е ...близо два пъти по голяма от р. Дунав ?? Питам добронамерено , без ирония ..
trollhunter
Рейтинг: 3607 НеутралноДо коментар [#63] от "magelan":
Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".Малкият детайл е, че всички се сборичкаха за властта. А пригожин създава собствена преторианска гвардия.
Най-вероятно ще има патаклама.
14_Bond_Street
Рейтинг: 633 НеутралноДо коментар [#22] от "etar":
Айде без превземки, втората се бие с първата - Натото.
А урките престрашиха ли се накрая да влязоат в Херсон или още се плашат от останалото цивилно население?
hamiltonf
Рейтинг: 3892 ВеселоРуски пропагандатори: Путин напусна Херсон след лоши новини от Иран
Едно от последните изпълнения, може би и последното, на един човек, един от най-великите в цялата човешка история, въобще: https://www.youtube.com/watch?v=rxxHvW0oNpU&ab_channel=Olympics"Русия не е успяла да се договори с Иран за доставката на балистични ракети и дронове в количеството, необходимо й за решаване дори на минималните задачи, поставени от руския президент Владимир Путин на фронта в Украйна. Това е повлияло на решението на президента на Руската федерация да изтегли войските си от окупирания Херсон. Това пише телеграм каналът "Генерал СВР", за който се твърди, че е на бивш генерал от Службата за външно разузнаване (СВР) на Руската федерация. Ето какво се съобщава там: "Състоянието на нещата се развива възможно най-лошо за руския президент Владимир Путин по всички направления без изключение. Вчера сутринта дойде лоша новина от Иран, където преговаря Николай Патрушев, секретар на Съвета за сигурност на Руската федерация. Патрушев каза, че не е възможно да се договори с иранското правителство доставката на балистични ракети и безпилотни летателни апарати в количества, необходими за решаване дори на минималните задачи, поставени от Путин на фронта в Украйна. Патрушев успя да договори евентуално увеличение на доставките през следващата пролет. През тази и началото на следващата година иранското ръководство одобри доставката на общо 287 дронове. С балистичните ракети ситуацията е още по-сложна, Техеран изглежда не е против доставките, но в малки количества затова въпросът за възможността за изстрелване на ракети още е висящ."
dejmos
Рейтинг: 2163 ЛюбопитноДо коментар [#75] от "doctor.no":
Темата с БИООРЪЖИЕТО е достатъчна сериозна, като комарите са един от инструментите.
По скоро отговори ! Защо тези лаборатории се издържат от Пентагона ?? Защо се изграждат извън САЩ , в такова огромно количество ?? Нещо логическо по това ..., иначе по същество мога да кажа това/онова !!
magelan
Рейтинг: 930 НеутралноДо коментар [#73] от "rexdog2004":
Тогава проблемът с демографията е огромен. Дори и да има огромна раждаемост( на теория) тази "дупка" няма как да бъде запълнена . Нито пък ще могат да предложат такива примамливи условия с които да си "купят" отвън ..Така погледнато Путин унищожава Русия за десетилетия , удар от който едва ли ще се съвземат, никой няма да ги чака, в природата вакум няма..И тоята информация е към днешна дата !! А до пролетта ?? Бройката и процентите ще са се удвоили....
Norman Granz
Рейтинг: 4448 НеутралноДо коментар [#84] от "trollhunter":
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ."Малкият детайл е, че всички се сборичкаха за властта. А пригожин създава собствена преторианска гвардия."
В близките дни и седмици ще се разбере кой кого, ситуацията е "тарантули в буркан".
Пригожин вече се държи, сякаш Путин е свален, и демонстрина, че не му пука от него.
Путин не обича хора, дето не им пука от него.
doctor.no
Рейтинг: 3339 НеутралноДо коментар [#80] от "dejmos":
Драги, ти прочети за руско-турската война от 1877-78 г, тия поне през 19 век водят незнам колко войни. Мине не мине 10 г и картата в черноморския басейн се попромени.
Драмата на Императора в Питер е, че Султана го бъзика с Босфора. В 6-ти клас се учи, че за една война има повод и причина.
Никакви идеалистични цели няма в тая война, абсолютно наивна е всяка друга трактовка.
Ако ватенките са били загрижени за братята православни християни, да беха дали на революционните комитети пари, оръжие и т.н. през 1875 - нямаха схема в Браила, Букурещ или Белград?
В Копривщица, Панагюрище и четата на Ботев - всичко е западно европейско оръжие, а ватата има производство по онова време
filofob
Рейтинг: 1056 НеутралноТепърва ли ще унищожават мостовете! Че досега какво правих? Ако бяха унищожили мостовете, когато уж украинска авиация вече нямаше, а ПВО беше унищожено(няколко пъти) нямаше да има как да прекарват подкрепления на изток. Само че, нито украинската авиация беше унищожена и в момента дори атакува руските части, нито ПВО. А въздушно космонавтските сили освен помпозното име, реално нямаха нито подготовката, нито средствата да унищожат трудна цел като мост. С чугунки и НУРС-ове не става. А прицелните системи на самолетите им са на ниво 1990 г. Щеше да има голям птичкопад.
Тя не чакай атаки по мостовете. Единственото, което могат е да замерят с ирански дрончета и каквото е останало от съветските ракети.
dejmos
Рейтинг: 2163 ВеселоДо коментар [#85] от "14_Bond_Street":
Не искат ...:)) И, Зеленски , и Арисович , и министъра на отбрана ...казват че там ги очаква един голям ... При толкова много ДЕЗИНФОРМАЦИЯ ,която самите те пускат ..., почват да се объркват :)
filofob
Рейтинг: 1056 ВеселоДа настъпват на североизток, че те от там отстъпиха преди няколко месеца.
Та явно нещо им е пречило.
Бичкията
Рейтинг: 110 Неутрално[quote#24:"nibelung2"][/quote]
глупости
dejmos
Рейтинг: 2163 ЛюбопитноДо коментар [#90] от "doctor.no":
Извън огромната емоционалност , която блика от твоите коментари (за Путин и та..та ) , защо се води войната ??
rexdog2004
Рейтинг: 1261 НеутралноСпоред Пентагона до момента и двете воюващи страни са загубили не по малко от по сто хиляди души всяка - убити и ранени. Руската армия в началото на инвазията наброяваше около двеста и петдесет хиляди души сухопътни войски заедно с тиловите части или около двеста хиляди души участващи които можеха реално да воюват на терен. Те вкараха около сто и петдесет хиляди от тях в Украйна. Две трети вече ги няма. Под Херсон имаха концентрирани най добрите части и сега се мъчат да ги спасят. Ако ги загубят има опастност изобщо да не могат да воюват, затова се мъчат да ги изтеглят. Истината е че украинците унищожиха руската контрактна армия.
пРезидента!
Рейтинг: 3130 НеутралноАха! Всеки момент може да тръгне лавината на саморазпад. След явната етническа мобилизация, в която московчани не взеха участие, разните райони са под пара и могат всеки момент да се самоопределят. А Путя вече няма достатъчно сили за да поддържа вътрешния ред.
Т.е. наближава моментът, в който сатрапа трябва да вземе решение, ще продължи ли да убива в Украйна или ще се изтегли от там и погрижи за вътрешната си сигурност.
В Украйна вече нищо не може да направи. Руската армия беше разбита. Остатъците в Украйна са новобранци, чужди наемници и мобилизирани престъпници. Това не е армия, а мърша. На всичкото отгоре вече нямат муниции, оборудване, дори дрехи и храна. За тежка техника ползват вече музейни експонати, по-стари от Путин. Ядрени бомби няма да има, то няма и смисъл от тях. Украйна се сдоби с оборудвана, професионална армия, а Западът не се дава. Т.е. Путин няма повече опции - шах-мат! Изтеглянето от Украйна е неизбежно. Колкото повече стои там, толкова повече унижения ще претърпи.
magelan
Рейтинг: 930 НеутралноДо коментар [#84] от "trollhunter":
Пригожин не е "самостоятелен играч". Аз написах АКО няма както ти казваш патаклама( а е доста реално).. Ако има изходът е непредвидим . Аз просто демографски , макро, коментирах
tomyd
Рейтинг: 428 ЛюбопитноГрадът е измародерстван жестоко. Недоволните са избити или изселени, точно както е обичайно за рашистите.
Преди 7 месеца:
https://youtu.be/qgFepb81m9E
В наши дни:
https://youtu.be/34nheEqZpkI?t=191
dejmos
Рейтинг: 2163 НеутралноДо коментар [#90] от "doctor.no":
Не само за тази руско турска война съм чел . Все пак РОДОВО сме участвали в нея , и медал пазим ..