Аз/ние/ като данъкоплатец/и не съм съгласен Народния театър да трупа администрация! Не стига че е назначена без конкурс,тая мангасарка няма ценз-камо ли култура, си назначи още поне 5/петима/ сътрудници... И преди малко оня малоумник Гърдев каза ,че видите ли "Може би" театъра имал нужда от нов подход...може би нов подход в творчеството,но не и в администрацията.
Обвързаността на БСП и ДПС е в Библиотекарския. Денчев, кото присвои ДПС чрез Ахмед Доган. Шаренкова контролира БСП. Гестапото и той уж е от БСП и върло защитава Гешев и Пеевски. Клептократа Борисов обслужва всички контролирани от Библиотекарите бизнесмени чрез държавния и общинските бюджети. Невъзможно е държавни културни институции да не са под контрола на Шестака. В НИМ няма да е по-различна помията. Първият приет закон при Борисов 1 е точно за Културното наследство. От тримата големи колекционери, неподготвен от Гешев, остана един - Гестапото.
ДПС са отровили цяла България като рак - плъзнали са навсякъде - не се виждат на повърхността, но от време на време някоя метастаза напомня за себе си. Политика, министерства, земеделие, евросредства, енергетика, образование, администрация, здравеопазване и т.н. и т.н.
Извинете - преди да обсъждаме кое къде има място един процедурен въпрос:
- Какво значи пиар на Народния театър?
Скромното ми мнение е, че когато се измислят синекурни длъжности за представители на някое от племената чукундури, чантури и клатимадури неминуемо се стига до такива нелицеприятни разправии.
Нямам думи. Води се кървава война в която ние, искаме не искаме сме участници. Светът е изправен пред тежка икономическа криза. Ковид все още върлува и тук там отнема животи. Ние от две години сме в перманента политическа криза и стоим и сега без правителство. В цялата тая какофония Дневник ни натиска да станем страна в една театрална препирня вероятно започната от лични взаимоотношения. Само и само за да поддържат жив "пламъка на революцията". Моля фокусирайте се върху важните неща.
Направихме компромиси с хиляди “малки” неща защото или сега не беше времето или по други причини. Тези малки неща всъщност са тъканта на ежедневието отровено от подобни случки и хора!
Този депесарски навлек няма да си подаде оставката. В ДПС са свикнали да бъдат нагли и арогантни. Раздават порциите. Корупцията седи на първия ред в парламента. Карадайъ говори с препъване някакви откровени глупости, които даже не си струва да бъдат чути. И въпреки това ДПС е навсякъде, щом имаме аполитичен народ като тая актриса Василева дето нито съм я виждала, нито съм я чувала. Тя, виждате ли, правела театър. Повишили ѝ били заплатата и е готова да ближе подметките на новия директор, като че ли той е извадил тези пари от джоба си! Жалка история!
Бай Морков изглежда позакъсал на поприщо жизнено в средата
.. с ученически постановки
и гледа да фане лодката за Росенец
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
До коментар [#15] от "danvan":Освен, че няма достойнстов, Кръстева изглежда страда и от дебилизъм. В истеричното си писани по фейсбук, питала Морфов "Кой си ти?"
Естествено, че ще го пита! От къде на къде някакъв си режисьор ще кадрува в Народния театър, след като получава заплатата си от моите данъци и не е негова работа да определя кой и за какъв ще бъде назначаван там? Като е такъв "велик режисьор", защо не си направи ЧАСТЕН театър, да си режисира представленията, да си събира приходите и да си назначава, когото си иска? Отишъл в държавния - подчертавам - ДЪРЖАВНИЯ театър и хайде сега, да се правим на велики, защото някой си не ни харесвал?! Аман от умнокрасивото схващане, че всички са им длъжни и трябва да се съобразяват с тях! Напъдете го този гамен, да ходи да драска по вратите на кенефите на централна гара! Нахалници комунистически!
Той не е имал никакъв проблем с назначението на Кръстева, докато тя не се е появила публично с Ахмед Доган на изборите на 2 октомври. И е прав- това е недопустимо за ПР на Народния театър. Националните театри на всички западни държави получават държавни субсидии. Изключението е САЩ, но пък там национален театър няма. И липсата на държавни субсидии в САЩ си личи и то не винаги по най-добрият начин. В САЩ, поради липсата на такива субсидии, актьорите репетират средно по три седмици. В Англия, където получават субсидии - поне 10 седмици. За редовно ходещите на театър разликите са очеизбодни. Колкото до Морфов, той е работил много в чужбина и едва ли ще има проблем отново да напусне Народния театър. Загубата ще е за Народния театър и за българската култура.
A man without faith is like a fish without a bicycle.
Според теб този ли е начинът Морфов да изрази позицията си? В България има предостатъчно свобода на словото - медии, има МК, а министърът едва ли е симпатизант на ДПС.
Морфов е написал отворено писмо до медиите. И да - надраскал й е вратата. Второто не е най-умното, което е можел да направи, но е факт, че ПРката на Доган (а тя се саоопредели като такава на 2 октовмри) няма място в театъра.
A man without faith is like a fish without a bicycle.
Явно има място за политика в театъра - Директорът Васил Василев е силно обвързан с БСП. Велислава Кръстева е бивш депутат от ДПС. И двамата бяха зам.-министри на културата в правителството "Орешарски".
Вижте, мотивите и емоционалните му драми изобщо не ме вълнуват! Не виждате ли, че шепа жълтопаветни хунвейбини систематично и упорито рушат не само театъра, а и Парламента, институциите, обществото ни като цяло! Да сте чули Мутафова, Лолова, Парцалев или някой друг от великите артисти на България да се е тръшкал и да се е месил на ръководството на театъра, кого, как и къде да назначава? Някъде да има забрана за артисти, режисьори, ПР-и, директори, секретарки, чистачки, сценографи или каквито щете други - да имат политически пристрастия или да участват в политически мероприятия? На какво основание се иска оставката на тази жена? Ами ако пък някоя актриса от трупата, симпатизант на Възраждане, започне да драска по вратата на Морфов и започне да се тръшка за неговата оставка? Защото не й е харесало, че ходи на църква, а тя е мюсюлманка, примерно? Или че яде пица с шунка, а тя е вегетарианка? Изобщо, до кога ще търпим тези хунвейбински изстъпления и ще ги оправдаваме?
И още нещо: Морфов не е "някакъв си режисьор," а е световно известен български режисьор, канен да режисира дори в Русия. Ако знаехте руснаците колко са убедени, че са царете на театъра, бихте оценили такава покана. В тази връзка: през 2007 г. или там някъде, бях в България с двама приятели американци, които много обичат да ходят на театър и гледахме заедно "Хъшове." Нито знаеха нещо за Вазов, нито знаят български, а бяха схванали същността на историята безпогрешно. И толкова много им хареса постановката, че ходиха да я гледат втори път. Е, ако може режисьор да пресъздаде Вазов така, че да увлече американци, които не познават културата ни и не знаят езика ни - това е много повече от "някакъв си режисьор". А вие сте се загрицили за минималното отчисление от данъците ви, което отива за Народния театър.
A man without faith is like a fish without a bicycle.
До коментар [#26] от "Красимир":Не, няма проблем да имат политически пристрастия. Има проблем като представители на театъра да учасват в политическия процес, което направи Кръстева.
Започвате да си смучете доводи от пръстите! Какъв точно "политически процес" е един български гражданин да отиде да гласува с друг български гражданин? Принципно, самото ГЛАСУВАНЕ е участие в политически процес и именно това е идеята на изборите. Ще обяните ли по-подробно, в какво точно се заключава вината на Кръстева, да оставим настрана, колко е "велик" Морфов?
Мъчно ми е, че заради Кръстева Карабашлиев и Гърдев си подадоха оставките. Това е загуба за Народния театър, Кръстева и назначилия я Василев, макар и непреднамерено, в момента работят срещу интересите на театъра.
A man without faith is like a fish without a bicycle.
А на мен ми е мъчно, че се поддавате на емоциите, а не на разума и заставате на грешната страна! Защото ако се позволи на такива като Морфов да си продължат магариите, не само "интересите на театър" ще пострадат, а съвсем скоро изобщо няма да има театър!
Не съм на грешната страна. Кръстева в най-добрия случай е напълно заменима. В сегашната ситуация е направо вредна. Гърдев, който прави театър, напуска. Кръстева, която прави сеир, се е залепила като репей и смуче от вашите данъци, за които сте толкова загрижен.
A man without faith is like a fish without a bicycle.
Няма такова нещо. За вас или мен може да е какъвто си измислите "символ" (а за мен такъв символ е Атанас Атанасов, например), но както казах - емоциите тук нямат нищо общо! По Конституция и закон, и Доган, и Кръстева са обикновени български граждани! Толкова! И ако искат, могат да гласуват заедно, да ходят на кино заедно, да се оженят, да си направят общ бизнес... Пак питам - кой закон е нарушила Кръстева, за да се издевателства над нея от хунвейбинът Морфов, който нехае за законите и правилата на цивилизацията?
"И двамата бяха зам.-министри на културата в правителството "Орешарски"." ======== И сега се ревнуват кой е по-праведен? Ами и двамата не са. Но Морфов е по-невъзпитан. Не разбрахте ли, че с просташки изцепки измивате ДПС? ДПС става приемлива стара портия на фона на тийнейджърските глупости на някои "културтрегери", довчера обвързани с някого, но вече преживели поредния катарзис.
"И още нещо: Морфов не е "някакъв си режисьор," а е световно известен български режисьор, канен да режисира дори в Русия. " ============ Ей сега вече ме разби! Отивам да се срамувам в ъгъла. Поне в този сайт и точно сега не трябваше да го пишеш.
От тази вечер на сцената в Народния Театър ежедневно в следващите години до припадък ще гледаме моноспектакъла на в. кръстева "Жълто пате в политически кълчища с обръчи"
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Никой не оспорва законовото им право да ходят заедно на избори. Говорим за морал тук. На вас явно Кръстева и Доган са ви много мили. Ами, хубаво. Но емоционалната ви привързаност към тях не дава никаква правота на позицията ви.
A man without faith is like a fish without a bicycle.
"Не, няма проблем да имат политически пристрастия. Има проблем като представители на театъра да учасват в политическия процес, което направи Кръстева." ========== Сякаш за първи път четеш: "Група български интелектуалци...казаха, подкрепиха, поискаха, обвиниха, заклеймиха..."
До коментар [#28] от "7777":"И още нещо: Морфов не е "някакъв си режисьор," а е световно известен български режисьор, канен да режисира дори в Русия. "============ Ей сега вече ме разби! Отивам да се срамувам в ъгъла. Поне в този сайт и точно сега не трябваше да го пишеш.
От тази вечер на сцената в Народния Театър ежедневно в следващите години до припадък ще гледаме моноспектакъла на в. кръстева "Жълто пате в политически кълчища с обръчи"
Лафът с жълтото пате е само едно от многото проявления на простотията на женицата. Нищо чудно, че човек с реални постижения като Морфов не може да я трае.
A man without faith is like a fish without a bicycle.
До коментар [#36] от "Красимир":Никой не оспорва законовото им право да ходят заедно на избори. Говорим за морал тук. На вас явно Кръстева и Доган са ви много мили. Ами, хубаво. Но емоционалната ви привързаност към тях не дава никаква правота на позицията ви.
Очевидно е, че сте от същата категория хунвейбини. Госпожо, нека ви обърна внимание, че по нищо не се различавате от комунистите и само си мислите, че сте загрижена за някакъв си театър. Не, вие сте загрижена за това, да става на вашето, независимо от закони, правила, порядъчност! И вие ми говорите за "морал"? Ами вие дори нямате идея - що е това. В момента сте на възможно най-неморалната позиция - "нашето гардже си е най-хубаво". Че даже решихте, че Доган или Кръстева ми били "мили"?! Пет пари не давам нито за единия, нито за другия. Но пет пари не давам и за този негодник! И това е, което не можете да преглътнете - че не всички са заслепени като вас от омраза и злоба, че някой се е осъмнил в неподправената красота на тяхното гардже! Дано да сте млада, че ако сте на години, ще се окаже, че напразно сте го живяли този живот - нищо не сте научили, ако и да се прехласвате по театъра!
С явяването на Кръстева с Доган на 2 октомври е нарушена всякаква орядъчност. Съжалявам, че мнението ми не ви харесва или че на Кръстева не й харесва мнението на Морфов за постъпката й. По закон тя има право да се явни с Доган публично на избори, а Морфов да я критикува. И нейното явяване, и неговото драскане по стената нарушават порядъчността. Комунистите винаги сте мразели личностите и сте съчувствали на мижитурките. Съжалявам, че свободно изразеото отношение на Морфов към Кръстева така ви разстройва.
A man without faith is like a fish without a bicycle.
Кой казва, че избора на Пеевски за шеф на ДАНС е по-страшно от това ПР-ката на Доган да влезе на длъжност в театъра? И в двата случая ДПС ви показва едно и също: гавра с достойнството ви.
[quote#19:"Красимир"][/quote] да ходи да драска по вратите на кенефите на централна гара! Няма да му се получи, щото сигурно ги затварят преди да се е проявила "бунтарската" му природа, знам ли..., не го познавам лично. Пък там и ще си пази маникюра..., така де -- тигровите нокти, с които сваля тигрици.
До коментар [#10] от "emil":Направихме компромиси с хиляди “малки” неща защото или сега не беше времето или по други причини. Тези малки неща всъщност са тъканта на ежедневието отровено от подобни случки и хора!
ежедневието ни е отровено от некадърници, залепящи си званието „артист“ – в повечето случаи това са мрънкащи, вечно недоволни, самовлюбени, с агресивно поведение, нахално алчни, с бедна култура и слабо светско/научно образование, вечно нещастни, почти винаги пияни или с тежък махмурлук, с огромно самочувствие, което ги вкарва в екзистенциална пропаст, щото обкръжението им отразява тяхната несъстоятелност като хора, все хора на изкуството, дето търсят врачки/светена вода/амулети/косми от мечка, котка, сфинкс и пр. – хора, дето са все себе си, щото нищо друго не могат, а и да се развият/променят не могат Отровихме и последните дни на младите хора с тази гнусна и долна история.
крайно време е да разберем, че в България великите интелектуалски артисти са некадърни за чалгата мрънкачи – чалгарите работят за пари, другите по сто часа, ама никой не им иска нектара и реват, че тряа ги подкрепяме никаква подкрепа – единственото, което могат да видят моите ученици от тия е как да се наковат с всякакъв алкохол, как да се омотат с квото им дадат, как дори и не могат да си поискат вода, пълна гнус в инстаграм ще ги блокират, щото са изкуствен интелект, във фейса ги пускат, щото тамошният интелект ги приема за реклама на природни, простете - естествени ресурси със заредена вода за справяне с доброто настроение, гугъл запазва писанията им като n/a, т.е. за нищо не стават; ако са си пуснали линк в ютуб, ютуб ти дава „Чувствително съдържание, искате ли да го видите? Ама наистина ли искате?“ махленски долни истории, гнус!
с алкохоля>
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
И от пръв поглед си личи, че мрънкачът, който не става за нищо, си ти, Кулев. Ама така добре си се представил и описал, че човек не може да ти оспори нищичко. Манталитетът ти е такъв, че няма как да имаш каквото и да общо с изкуството. Какво ти е състоятелното на теб, бе, нещастнико?! Две изречения не можеш да напишеш.
Тази е такава долна па4а, че даже не може да започне да схваща защо трябва да е по-ниска от тревата. Кефнало й да се облагородява след годините свинщини, но вече е късно. И с всяка своя дума показва, че е твърде късно. Има стотици специалисти, по-добри от нея, но те дори няма да получат възможност, защото не познават никого и никого не са лизали от обувките нагоре. Днес пиар, утре - заместник-директор, някои даже твърдят, че вече е заместник; вдругиден - директор на Народния. Подценяван ченгеджийско-мафиотски сценарий, който трябва да бъде спрян в зародиш.
Морфов може да има всякаква позиция, да смята, че в театъра не трябва да има администрация или че трябва да има много така, че трябва да са безпартийни или членове на ПП, това си е изцяло негова работа. Но трябва да бъде наказан за това, че драска по вратите и обижда колегите си, какво има да се коментира!?
Свободните като свободни въшки винаги поставят неправилните акценти. По това разбираме какви са им стандартите. По това разбираме колко сте злобни и колко сте вредни, колко сте малки и колко излишни.
и местният плебс си мисли, че изразява някаква позиция като се обявява против някаква си секретарка в театъра, която използват двама ТЕЖКИ РУСОФИЛА КОИТО СА ЗА РУСИЯ, И КОИТО ДАВАТ ТОН НА ДРУГАРСКОТО СНИШАВАНЕ (гърдев и другия чалгаджия) за самореклама... милите мижитурки...
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
До коментар [#46] от "Красимир":С явяването на Кръстева с Доган на 2 октомври е нарушена всякаква орядъчност. Съжалявам, че мнението ми не ви харесва или че на Кръстева не й харесва мнението на Морфов за постъпката й. По закон тя има право да се явни с Доган публично на избори, а Морфов да я критикува. И нейното явяване, и неговото драскане по стената нарушават порядъчността. Комунистите винаги сте мразели личностите и сте съчувствали на мижитурките. Съжалявам, че свободно изразеото отношение на Морфов към Кръстева така ви разстройва.
Тук много ясно се вижда, кой е комунистът и за ваше съжаление, това сте именно вие! Първо - лъжете най-безсрамно! Няма нищо НЕПОРЯДЪЧНО в това, Кръстева да се яви с някого на избори, пък бил той Доган, Първан или Гошко хубавеца! Изборите са публично събитие, всеки може да ходи с когото си пожелае и никой не може да му държи сметка за това. Обявяването на този акт за нещо "неморално" или "непорядъчно" показва само непознаване на категориите "порядъчност" и "морал" (нещо традиционно при комунистическите другари и другарки). На следващо място - Морфов не критикува, той ВАНДАЛСТВА! Поведението му е на квартален гамен, който драска по вратата на кварталната бакалия, защото не харесва собственика й. С тази разлика, че Народния театър не му е бакалия, колкото и такива като него да се опитват да го превърнат в такава. Като цяло - не е зле първо да си изясните понятията, преди да се впускате в публични спорове. Това може би ще спомогне да не изпадате в смешни ситуации. Лек ден!
До коментар [#15] от "danvan":Освен, че няма достойнстов, Кръстева изглежда страда и от дебилизъм. В истеричното си писани по фейсбук, питала Морфов "Кой си ти?" —цитат от коментар 16 на 7777
Естествено, че ще го пита! От къде на къде някакъв си режисьор ще кадрува в Народния театър, след като получава заплатата си от моите данъци и не е негова работа да определя кой и за какъв ще бъде назначаван там? Като е такъв "велик режисьор", защо не си направи ЧАСТЕН театър, да си режисира представленията, да си събира приходите и да си назначава, когото си иска? Отишъл в държавния - подчертавам - ДЪРЖАВНИЯ театър и хайде сега, да се правим на велики, защото някой си не ни харесвал?! Аман от умнокрасивото схващане, че всички са им длъжни и трябва да се съобразяват с тях! Напъдете го този гамен, да ходи да драска по вратите на кенефите на централна гара! Нахалници комунистически!
++++++++++++++++++ Благодаря за смисления коментар!
Вижте, мотивите и емоционалните му драми изобщо не ме вълнуват! Не виждате ли, че шепа жълтопаветни хунвейбини систематично и упорито рушат не само театъра, а и Парламента, институциите, обществото ни като цяло! Да сте чули Мутафова, Лолова, Парцалев или някой друг от великите артисти на България да се е тръшкал и да се е месил на ръководството на театъра, кого, как и къде да назначава? Някъде да има забрана за артисти, режисьори, ПР-и, директори, секретарки, чистачки, сценографи или каквито щете други - да имат политически пристрастия или да участват в политически мероприятия? На какво основание се иска оставката на тази жена? Ами ако пък някоя актриса от трупата, симпатизант на Възраждане, започне да драска по вратата на Морфов и започне да се тръшка за неговата оставка? Защото не й е харесало, че ходи на църква, а тя е мюсюлманка, примерно? Или че яде пица с шунка, а тя е вегетарианка? Изобщо, до кога ще търпим тези хунвейбински изстъпления и ще ги оправдаваме?
До коментар [#36] от "Красимир":Никой не оспорва законовото им право да ходят заедно на избори. Говорим за морал тук. На вас явно Кръстева и Доган са ви много мили. Ами, хубаво. Но емоционалната ви привързаност към тях не дава никаква правота на позицията ви.
Опитвате се да внушавате неистини.Манипулациите Ви са смехотворни. На мен ( за коментиращия по-горе не мога да говоря) не ми дреме за нито един от тия, които сте изброила. Не отричам работата на Морфов на сцената и в киното! Нямате никакво право да лъжете по този безпардонен начин.Тук се коментира проявата на Морфов, която ми напомня четеното в книгите за т.нар. комунистически режим . Погледнете коментарите !: тук е пълно със зомбирани , които искат някакъв вид отмъщение! Не истината, не правото, не свободата, а именно мъст. Виждам, че няма смисъл да си губим времето взаимно. Бъдете здрава!
Странна история! Толкова се напъват да възскресят „Хъшове“-те. И наистина, трябва да си садо-мазо за да издържиш да слушаш истеричните крясъци на артистите, обилно гарнирани с вулгарности. Горките артисти, толкова години в НАТФИЗ учат да артикулират, да говорят изразително и убедително и един смахнат и „много прочут“ режисьор ги кара да се дерат като маймуни. Страх ме е да помисля дори какви „оригиналности“ ще измъд(р)и в „Антигона“ за да ахкат снобите. За българския театър по-добре би било Морфов да започне лечение, а за „световния“ ... там луди колкото искаш, особено в Германия, Полша и САЩ!
Странна история! Толкова се напъват да възскресят „Хъшове“-те. И наистина, трябва да си садо-мазо за да издържиш да слушаш истеричните крясъци на артистите, обилно гарнирани с вулгарности. Горките артисти, толкова години в НАТФИЗ учат да артикулират, да говорят изразително и убедително и един смахнат и „много прочут“ режисьор ги кара да се дерат като маймуни. Страх ме е дори да помисля какви „оригиналности“ ще измъд(р)и в „Антигона“ за да ахкат снобите. За българския театър по-добре би било Морфов да започне лечение, а за „световния“ ... там луди колкото искаш, особено в Германия, Полша и САЩ!
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
hodounski
Рейтинг: 2977 НеутралноЯвно ПРката на сопола е по-ценна от режисьорите .
wpo34378687
Рейтинг: 518 НеутралноАз/ние/ като данъкоплатец/и не съм съгласен Народния театър да трупа администрация! Не стига че е назначена без конкурс,тая мангасарка няма ценз-камо ли култура, си назначи още поне 5/петима/ сътрудници... И преди малко оня малоумник Гърдев каза ,че видите ли "Може би" театъра имал нужда от нов подход...може би нов подход в творчеството,но не и в администрацията.
Мария Янкова
Рейтинг: 1065 НеутралноОбвързаността на БСП и ДПС е в Библиотекарския. Денчев, кото присвои ДПС чрез Ахмед Доган. Шаренкова контролира БСП.
Гестапото и той уж е от БСП и върло защитава Гешев и Пеевски. Клептократа Борисов обслужва всички контролирани от Библиотекарите бизнесмени чрез държавния и общинските бюджети.
Невъзможно е държавни културни институции да не са под контрола на Шестака. В НИМ няма да е по-различна помията.
Първият приет закон при Борисов 1 е точно за Културното наследство.
От тримата големи колекционери, неподготвен от Гешев, остана един - Гестапото.
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДостойна позиция на Морфов и подкрепящите го. На Крьстева не й е мястото в театьра.
A man without faith is like a fish without a bicycle.alg57373608
Рейтинг: 1149 НеутралноОтговарям на заглавието. Да, има.
Аз
Рейтинг: 585 НеутралноДПС са отровили цяла България като рак - плъзнали са навсякъде - не се виждат на повърхността, но от време на време някоя метастаза напомня за себе си. Политика, министерства, земеделие, евросредства, енергетика, образование, администрация, здравеопазване и т.н. и т.н.
Един препатил
Рейтинг: 2426 НеутралноИзвинете - преди да обсъждаме кое къде има място един процедурен въпрос:
- Какво значи пиар на Народния театър?
Скромното ми мнение е, че когато се измислят синекурни длъжности за представители на някое от племената чукундури, чантури и клатимадури неминуемо се стига до такива нелицеприятни разправии.
az_medikyt
Рейтинг: 296 НеутралноРадини вълнения.
dfjftriktrcdt
Рейтинг: 3849 НеутралноНяма място,депесарската парашутистка ,няма място в Народния театър!
shlshlshlshlemil
Рейтинг: 3884 НеутралноНямам думи. Води се кървава война в която ние, искаме не искаме сме участници. Светът е изправен пред тежка икономическа криза. Ковид все още върлува и тук там отнема животи. Ние от две години сме в перманента политическа криза и стоим и сега без правителство. В цялата тая какофония Дневник ни натиска да станем страна в една театрална препирня вероятно започната от лични взаимоотношения. Само и само за да поддържат жив "пламъка на революцията". Моля фокусирайте се върху важните неща.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!Галина Окатова
Рейтинг: 2056 РазстроеноНе! А точно това правят носителите на новия( уж!) морал.
klimentm
Рейтинг: 3883 ВеселоСтара практика е културните институции да хрантутят по няколко синекурни партайгеносета, кажете сетне че сме завършили прехода!
klimentmstar bastun
Рейтинг: 1996 НеутралноПолитиката няма място в кулурата.
klimentm
Рейтинг: 3883 ВеселоДо коментар [#10] от "emil":
klimentmНаправихме компромиси с хиляди “малки” неща защото или сега не беше времето или по други причини. Тези малки неща всъщност са тъканта на ежедневието отровено от подобни случки и хора!
danvan
Рейтинг: 4151 НеутралноДогановата подлог трябва да подаде оставка ако има поне капка достойнство. За съжеление кадрите на сопола са ампутирани от това чуство.
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДо коментар [#15] от "danvan":
A man without faith is like a fish without a bicycle.Освен, че няма достойнстов, Кръстева изглежда страда и от дебилизъм. В истеричното си писани по фейсбук, питала Морфов "Кой си ти?"
evpetra
Рейтинг: 1328 РазстроеноТози депесарски навлек няма да си подаде оставката. В ДПС са свикнали да бъдат нагли и арогантни. Раздават порциите. Корупцията седи на първия ред в парламента. Карадайъ говори с препъване някакви откровени глупости, които даже не си струва да бъдат чути. И въпреки това ДПС е навсякъде, щом имаме аполитичен народ като тая актриса Василева дето нито съм я виждала, нито съм я чувала. Тя, виждате ли, правела театър. Повишили ѝ били заплатата и е готова да ближе подметките на новия директор, като че ли той е извадил тези пари от джоба си! Жалка история!
Преkрояваме Парцалите
Рейтинг: 2026 НеутралноБай Морков изглежда позакъсал на поприщо жизнено в средата
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков............................................................. с ученически постановки
и гледа да фане лодката за Росенец
Красимир
Рейтинг: 81 НеутралноЕстествено, че ще го пита! От къде на къде някакъв си режисьор ще кадрува в Народния театър, след като получава заплатата си от моите данъци и не е негова работа да определя кой и за какъв ще бъде назначаван там? Като е такъв "велик режисьор", защо не си направи ЧАСТЕН театър, да си режисира представленията, да си събира приходите и да си назначава, когото си иска?
Отишъл в държавния - подчертавам - ДЪРЖАВНИЯ театър и хайде сега, да се правим на велики, защото някой си не ни харесвал?!
Аман от умнокрасивото схващане, че всички са им длъжни и трябва да се съобразяват с тях! Напъдете го този гамен, да ходи да драска по вратите на кенефите на централна гара!
Нахалници комунистически!
scott
Рейтинг: 967 Неутралнокато лапат субсидии, ше играят правилния партиен театър.
чак коги можеш да правиш паре от театър, може да изгониш партиеца-спонсор.
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДо коментар [#19] от "Красимир":
A man without faith is like a fish without a bicycle.Той не е имал никакъв проблем с назначението на Кръстева, докато тя не се е появила публично с Ахмед Доган на изборите на 2 октомври. И е прав- това е недопустимо за ПР на Народния театър. Националните театри на всички западни държави получават държавни субсидии. Изключението е САЩ, но пък там национален театър няма. И липсата на държавни субсидии в САЩ си личи и то не винаги по най-добрият начин. В САЩ, поради липсата на такива субсидии, актьорите репетират средно по три седмици. В Англия, където получават субсидии - поне 10 седмици. За редовно ходещите на театър разликите са очеизбодни. Колкото до Морфов, той е работил много в чужбина и едва ли ще има проблем отново да напусне Народния театър. Загубата ще е за Народния театър и за българската култура.
Галя Станчева
Рейтинг: 5044 ЛюбопитноДо коментар [#21] от "7777":
Според теб този ли е начинът Морфов да изрази позицията си? В България има предостатъчно свобода на словото - медии, има МК, а министърът едва ли е симпатизант на ДПС.
Един препатил
Рейтинг: 2426 НеутралноДо коментар [#13] от "star bastun":
Ако това е вярно то вярно е и обратното - че културата няма място в политиката.
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДо коментар [#22] от "Галя Станчева":
A man without faith is like a fish without a bicycle.Морфов е написал отворено писмо до медиите. И да - надраскал й е вратата. Второто не е най-умното, което е можел да направи, но е факт, че ПРката на Доган (а тя се саоопредели като такава на 2 октовмри) няма място в театъра.
plynii
Рейтинг: 1073 НеутралноЯвно има място за политика в театъра -
Директорът Васил Василев е силно обвързан с БСП.
Велислава Кръстева е бивш депутат от ДПС.
И двамата бяха зам.-министри на културата в правителството "Орешарски".
Красимир
Рейтинг: 81 НеутралноВижте, мотивите и емоционалните му драми изобщо не ме вълнуват! Не виждате ли, че шепа жълтопаветни хунвейбини систематично и упорито рушат не само театъра, а и Парламента, институциите, обществото ни като цяло!
Да сте чули Мутафова, Лолова, Парцалев или някой друг от великите артисти на България да се е тръшкал и да се е месил на ръководството на театъра, кого, как и къде да назначава? Някъде да има забрана за артисти, режисьори, ПР-и, директори, секретарки, чистачки, сценографи или каквито щете други - да имат политически пристрастия или да участват в политически мероприятия? На какво основание се иска оставката на тази жена? Ами ако пък някоя актриса от трупата, симпатизант на Възраждане, започне да драска по вратата на Морфов и започне да се тръшка за неговата оставка? Защото не й е харесало, че ходи на църква, а тя е мюсюлманка, примерно? Или че яде пица с шунка, а тя е вегетарианка? Изобщо, до кога ще търпим тези хунвейбински изстъпления и ще ги оправдаваме?
Галя Станчева
Рейтинг: 5044 НеутралноДо коментар [#24] от "7777":
Именно надрасканата врата се върна като бумеранг срещу него и разми въпроса за партийните назнанчения.
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДо коментар [#19] от "Красимир":
A man without faith is like a fish without a bicycle.И още нещо: Морфов не е "някакъв си режисьор," а е световно известен български режисьор, канен да режисира дори в Русия. Ако знаехте руснаците колко са убедени, че са царете на театъра, бихте оценили такава покана. В тази връзка: през 2007 г. или там някъде, бях в България с двама приятели американци, които много обичат да ходят на театър и гледахме заедно "Хъшове." Нито знаеха нещо за Вазов, нито знаят български, а бяха схванали същността на историята безпогрешно. И толкова много им хареса постановката, че ходиха да я гледат втори път. Е, ако може режисьор да пресъздаде Вазов така, че да увлече американци, които не познават културата ни и не знаят езика ни - това е много повече от "някакъв си режисьор". А вие сте се загрицили за минималното отчисление от данъците ви, което отива за Народния театър.
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДо коментар [#27] от "Галя Станчева":
A man without faith is like a fish without a bicycle.Не смятам, че го е размила. Не случайно Карабашлиев подаде оставка.
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДо коментар [#26] от "Красимир":
A man without faith is like a fish without a bicycle.Не, няма проблем да имат политически пристрастия. Има проблем като представители на театъра да учасват в политическия процес, което направи Кръстева.
Красимир
Рейтинг: 81 ЛюбопитноЗапочвате да си смучете доводи от пръстите! Какъв точно "политически процес" е един български гражданин да отиде да гласува с друг български гражданин? Принципно, самото ГЛАСУВАНЕ е участие в политически процес и именно това е идеята на изборите. Ще обяните ли по-подробно, в какво точно се заключава вината на Кръстева, да оставим настрана, колко е "велик" Морфов?
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноМъчно ми е, че заради Кръстева Карабашлиев и Гърдев си подадоха оставките. Това е загуба за Народния театър, Кръстева и назначилия я Василев, макар и непреднамерено, в момента работят срещу интересите на театъра.
A man without faith is like a fish without a bicycle.7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДо коментар [#31] от "Красимир":
A man without faith is like a fish without a bicycle.Ахмед Доган не е кой да е "български гражданин," а траен символ на корупция, наглост и недемократичност.
Красимир
Рейтинг: 81 ЛюбопитноДо коментар [#32] от "7777":
А на мен ми е мъчно, че се поддавате на емоциите, а не на разума и заставате на грешната страна! Защото ако се позволи на такива като Морфов да си продължат магариите, не само "интересите на театър" ще пострадат, а съвсем скоро изобщо няма да има театър!
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДо коментар [#34] от "Красимир":
A man without faith is like a fish without a bicycle.Не съм на грешната страна. Кръстева в най-добрия случай е напълно заменима. В сегашната ситуация е направо вредна. Гърдев, който прави театър, напуска. Кръстева, която прави сеир, се е залепила като репей и смуче от вашите данъци, за които сте толкова загрижен.
Красимир
Рейтинг: 81 ЛюбопитноНяма такова нещо. За вас или мен може да е какъвто си измислите "символ" (а за мен такъв символ е Атанас Атанасов, например), но както казах - емоциите тук нямат нищо общо! По Конституция и закон, и Доган, и Кръстева са обикновени български граждани! Толкова! И ако искат, могат да гласуват заедно, да ходят на кино заедно, да се оженят, да си направят общ бизнес... Пак питам - кой закон е нарушила Кръстева, за да се издевателства над нея от хунвейбинът Морфов, който нехае за законите и правилата на цивилизацията?
Костадин Иванов
Рейтинг: 4182 Гневно"И двамата бяха зам.-министри на културата в правителството "Орешарски"."
Еретик========
И сега се ревнуват кой е по-праведен?
Ами и двамата не са.
Но Морфов е по-невъзпитан.
Не разбрахте ли, че с просташки изцепки измивате ДПС?
ДПС става приемлива стара портия на фона на тийнейджърските глупости на някои "културтрегери", довчера обвързани с някого, но вече преживели поредния катарзис.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4182 ВеселоДо коментар [#28] от "7777":
Еретик"И още нещо: Морфов не е "някакъв си режисьор," а е световно известен български режисьор, канен да режисира дори в Русия. "
============
Ей сега вече ме разби! Отивам да се срамувам в ъгъла. Поне в този сайт и точно сега не трябваше да го пишеш.
penetrating
Рейтинг: 7608 НеутралноОт тази вечер на сцената в Народния Театър ежедневно в следващите години до припадък ще гледаме моноспектакъла на в. кръстева "Жълто пате в политически кълчища с обръчи"
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДо коментар [#36] от "Красимир":
A man without faith is like a fish without a bicycle.Никой не оспорва законовото им право да ходят заедно на избори. Говорим за морал тук. На вас явно Кръстева и Доган са ви много мили. Ами, хубаво. Но емоционалната ви привързаност към тях не дава никаква правота на позицията ви.
Костадин Иванов
Рейтинг: 4182 ВеселоДо коментар [#30] от "7777":
Еретик"Не, няма проблем да имат политически пристрастия. Има проблем като представители на театъра да учасват в политическия процес, което направи Кръстева."
==========
Сякаш за първи път четеш: "Група български интелектуалци...казаха, подкрепиха, поискаха, обвиниха, заклеймиха..."
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноСвива ми се сърцето, когато чета такива тъпотии от учител. Жив и здрав. A man without faith is like a fish without a bicycle.
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноЛафът с жълтото пате е само едно от многото проявления на простотията на женицата. Нищо чудно, че човек с реални постижения като Морфов не може да я трае. A man without faith is like a fish without a bicycle.
evpetra
Рейтинг: 1328 НеутралноДо коментар [#19] от "Красимир":
Това е за директора, нали? Бил малко БКП, малко БСП.
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 339 НеутралноДиректорът е паразит, който може да се закрепи само с ДПС или гроб…
Слава на Украйна! Слава на героите! Съд и затвор за крадеца Румен Радев!Красимир
Рейтинг: 81 НеутралноОчевидно е, че сте от същата категория хунвейбини. Госпожо, нека ви обърна внимание, че по нищо не се различавате от комунистите и само си мислите, че сте загрижена за някакъв си театър. Не, вие сте загрижена за това, да става на вашето, независимо от закони, правила, порядъчност! И вие ми говорите за "морал"? Ами вие дори нямате идея - що е това. В момента сте на възможно най-неморалната позиция - "нашето гардже си е най-хубаво". Че даже решихте, че Доган или Кръстева ми били "мили"?! Пет пари не давам нито за единия, нито за другия. Но пет пари не давам и за този негодник! И това е, което не можете да преглътнете - че не всички са заслепени като вас от омраза и злоба, че някой се е осъмнил в неподправената красота на тяхното гардже! Дано да сте млада, че ако сте на години, ще се окаже, че напразно сте го живяли този живот - нищо не сте научили, ако и да се прехласвате по театъра!
selqnin
Рейтинг: 2734 НеутралноПодкрепа за МОРФОВ!!!
ayp341129080
Рейтинг: 506 ВеселоБраво за коментара на Александра Василева по темата. Точен и право в целта. Работата не трябва да се бърка с дребни политически пристрастия.
Красимир
Рейтинг: 81 ЛюбопитноСамо Левски! Кой го е нападал Морфов, че да го подкрепяме?
7777
Рейтинг: 2300 НеутралноДо коментар [#46] от "Красимир":
A man without faith is like a fish without a bicycle.С явяването на Кръстева с Доган на 2 октомври е нарушена всякаква орядъчност. Съжалявам, че мнението ми не ви харесва или че на Кръстева не й харесва мнението на Морфов за постъпката й. По закон тя има право да се явни с Доган публично на избори, а Морфов да я критикува. И нейното явяване, и неговото драскане по стената нарушават порядъчността. Комунистите винаги сте мразели личностите и сте съчувствали на мижитурките. Съжалявам, че свободно изразеото отношение на Морфов към Кръстева така ви разстройва.
inn
Рейтинг: 1518 НеутралноКой казва, че избора на Пеевски за шеф на ДАНС е по-страшно от това ПР-ката на Доган да влезе на длъжност в театъра?
И в двата случая ДПС ви показва едно и също: гавра с достойнството ви.
Кулев
Рейтинг: 269 Весело[quote#19:"Красимир"][/quote]
да ходи да драска по вратите на кенефите на централна гара!
Няма да му се получи, щото сигурно ги затварят преди да се е проявила "бунтарската" му природа, знам ли..., не го познавам лично.
Пък там и ще си пази маникюра..., така де -- тигровите нокти, с които сваля тигрици.
Кулев
Рейтинг: 269 Веселоежедневието ни е отровено от некадърници, залепящи си званието „артист“ – в повечето случаи това са мрънкащи, вечно недоволни, самовлюбени, с агресивно поведение, нахално алчни, с бедна култура и слабо светско/научно образование, вечно нещастни, почти винаги пияни или с тежък махмурлук, с огромно самочувствие, което ги вкарва в екзистенциална пропаст, щото обкръжението им отразява тяхната несъстоятелност като хора, все хора на изкуството, дето търсят врачки/светена вода/амулети/косми от мечка, котка, сфинкс и пр. – хора, дето са все себе си, щото нищо друго не могат, а и да се развият/променят не могат
Отровихме и последните дни на младите хора с тази гнусна и долна история.
Кулев
Рейтинг: 269 Неутралнокрайно време е да разберем, че в България великите интелектуалски артисти са некадърни за чалгата мрънкачи – чалгарите работят за пари, другите по сто часа, ама никой не им иска нектара и реват, че тряа ги подкрепяме
никаква подкрепа – единственото, което могат да видят моите ученици от тия е как да се наковат с всякакъв алкохол, как да се омотат с квото им дадат, как дори и не могат да си поискат вода, пълна гнус
в инстаграм ще ги блокират, щото са изкуствен интелект, във фейса ги пускат, щото тамошният интелект ги приема за реклама на природни, простете - естествени ресурси със заредена вода за справяне с доброто настроение, гугъл запазва писанията им като n/a, т.е. за нищо не стават; ако са си пуснали линк в ютуб, ютуб ти дава „Чувствително съдържание, искате ли да го видите? Ама наистина ли искате?“
махленски долни истории, гнус!
Преkрояваме Парцалите
Рейтинг: 2026 НеутралноОйе!
по-здрава даже, в неговата борба,
с алкохоля> 09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
oiv111150045
Рейтинг: 230 НеутралноДо коментар [#54] от "Кулев":
И от пръв поглед си личи, че мрънкачът, който не става за нищо, си ти, Кулев. Ама така добре си се представил и описал, че човек не може да ти оспори нищичко. Манталитетът ти е такъв, че няма как да имаш каквото и да общо с изкуството. Какво ти е състоятелното на теб, бе, нещастнико?! Две изречения не можеш да напишеш.
oiv111150045
Рейтинг: 230 НеутралноДо коментар [#50] от "7777":
Тази е такава долна па4а, че даже не може да започне да схваща защо трябва да е по-ниска от тревата. Кефнало й да се облагородява след годините свинщини, но вече е късно. И с всяка своя дума показва, че е твърде късно. Има стотици специалисти, по-добри от нея, но те дори няма да получат възможност, защото не познават никого и никого не са лизали от обувките нагоре. Днес пиар, утре - заместник-директор, някои даже твърдят, че вече е заместник; вдругиден - директор на Народния. Подценяван ченгеджийско-мафиотски сценарий, който трябва да бъде спрян в зародиш.
oiv111150045
Рейтинг: 230 ВеселоДо коментар [#35] от "7777":
Точно. Ама тя тази и за пиар не става. След като на пиара му трябва кризисен пиар, голям професионалист трябва да е!
svoboden
Рейтинг: 1894 НеутралноМорфов може да има всякаква позиция, да смята, че в театъра не трябва да има администрация или че трябва да има много така, че трябва да са безпартийни или членове на ПП, това си е изцяло негова работа. Но трябва да бъде наказан за това, че драска по вратите и обижда колегите си, какво има да се коментира!?
oiv111150045
Рейтинг: 230 ВеселоДо коментар [#59] от "svoboden":
Свободните като свободни въшки винаги поставят неправилните акценти. По това разбираме какви са им стандартите. По това разбираме колко сте злобни и колко сте вредни, колко сте малки и колко излишни.
joseph.mccarthy
Рейтинг: 155 Неутралнои местният плебс си мисли, че изразява някаква позиция като се обявява против някаква си секретарка в театъра, която използват двама ТЕЖКИ РУСОФИЛА КОИТО СА ЗА РУСИЯ, И КОИТО ДАВАТ ТОН НА ДРУГАРСКОТО СНИШАВАНЕ (гърдев и другия чалгаджия) за самореклама...
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.милите мижитурки...
Красимир
Рейтинг: 81 НеутралноТук много ясно се вижда, кой е комунистът и за ваше съжаление, това сте именно вие! Първо - лъжете най-безсрамно! Няма нищо НЕПОРЯДЪЧНО в това, Кръстева да се яви с някого на избори, пък бил той Доган, Първан или Гошко хубавеца! Изборите са публично събитие, всеки може да ходи с когото си пожелае и никой не може да му държи сметка за това. Обявяването на този акт за нещо "неморално" или "непорядъчно" показва само непознаване на категориите "порядъчност" и "морал" (нещо традиционно при комунистическите другари и другарки).
На следващо място - Морфов не критикува, той ВАНДАЛСТВА! Поведението му е на квартален гамен, който драска по вратата на кварталната бакалия, защото не харесва собственика й. С тази разлика, че Народния театър не му е бакалия, колкото и такива като него да се опитват да го превърнат в такава.
Като цяло - не е зле първо да си изясните понятията, преди да се впускате в публични спорове. Това може би ще спомогне да не изпадате в смешни ситуации. Лек ден!
Галина Окатова
Рейтинг: 2056 Неутрално[quote#19:"Красимир"][/quote]
До коментар [#15] от "danvan":Освен, че няма достойнстов, Кръстева изглежда страда и от дебилизъм. В истеричното си писани по фейсбук, питала Морфов "Кой си ти?"
—цитат от коментар 16 на 7777
Естествено, че ще го пита! От къде на къде някакъв си режисьор ще кадрува в Народния театър, след като получава заплатата си от моите данъци и не е негова работа да определя кой и за какъв ще бъде назначаван там? Като е такъв "велик режисьор", защо не си направи ЧАСТЕН театър, да си режисира представленията, да си събира приходите и да си назначава, когото си иска?
Отишъл в държавния - подчертавам - ДЪРЖАВНИЯ театър и хайде сега, да се правим на велики, защото някой си не ни харесвал?!
Аман от умнокрасивото схващане, че всички са им длъжни и трябва да се съобразяват с тях! Напъдете го този гамен, да ходи да драска по вратите на кенефите на централна гара!
Нахалници комунистически!
++++++++++++++++++
Благодаря за смисления коментар!
Галина Окатова
Рейтинг: 2056 Неутрално+++++++++++++++++++++++
Галина Окатова
Рейтинг: 2056 НеутралноОпитвате се да внушавате неистини.Манипулациите Ви са смехотворни.
На мен ( за коментиращия по-горе не мога да говоря) не ми дреме за нито един от тия, които сте изброила. Не отричам работата на Морфов на сцената и в киното! Нямате никакво право да лъжете по този безпардонен начин.Тук се коментира проявата на Морфов, която ми напомня четеното в книгите за т.нар. комунистически режим . Погледнете коментарите !: тук е пълно със зомбирани , които искат някакъв вид отмъщение! Не истината, не правото, не свободата, а именно мъст.
Виждам, че няма смисъл да си губим времето взаимно.
Бъдете здрава!
Галина Окатова
Рейтинг: 2056 НеутралноДо коментар [#46] от "Красимир":
++++++++++++++++
Съжалявам, че съм повторила до някаква степен коментара Ви.
penetrating
Рейтинг: 7608 НеутралноДо коментар [#43] от "7777":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert:)
bozkata
Рейтинг: 411 НеутралноСтранна история! Толкова се напъват да възскресят „Хъшове“-те. И наистина, трябва да си садо-мазо за да издържиш да слушаш истеричните крясъци на артистите, обилно гарнирани с вулгарности. Горките артисти, толкова години в НАТФИЗ учат да артикулират, да говорят изразително и убедително и един смахнат и „много прочут“ режисьор ги кара да се дерат като маймуни. Страх ме е да помисля дори какви „оригиналности“ ще измъд(р)и в „Антигона“ за да ахкат снобите. За българския театър по-добре би било Морфов да започне лечение, а за „световния“ ... там луди колкото искаш, особено в Германия, Полша и САЩ!
evpetra
Рейтинг: 1328 НеутралноКоя е пък тази?
etty1
Рейтинг: 1653 РазстроеноПубликата трябва да защити творците. Иначе ще гледаме пиари по всички сцени.
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstinbozkata
Рейтинг: 411 НеутралноСтранна история! Толкова се напъват да възскресят „Хъшове“-те. И наистина, трябва да си садо-мазо за да издържиш да слушаш истеричните крясъци на артистите, обилно гарнирани с вулгарности. Горките артисти, толкова години в НАТФИЗ учат да артикулират, да говорят изразително и убедително и един смахнат и „много прочут“ режисьор ги кара да се дерат като маймуни. Страх ме е дори да помисля какви „оригиналности“ ще измъд(р)и в „Антигона“ за да ахкат снобите. За българския театър по-добре би било Морфов да започне лечение, а за „световния“ ... там луди колкото искаш, особено в Германия, Полша и САЩ!