Има ли лекарство срещу "хартиената коалиция"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (61)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 2550 Весело

    Браво, Дневник, бързички сте, тутакси изкарахте поредния ревльо.

  2. 2 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 5311 Неутрално

    Мафията ще трябва да разбере по трудния начин, че няма почва в страна от ЕС в 21 век. С други думи да изпита народната любов на гърба си.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  3. 3 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1945 Неутрално

    До коментар [#2] от "danvan":

    Точно така, след като целия ЕС гласува само с машини, защо ние се отказваме!?

  4. 4 Профил на BezEmotsia
    BezEmotsia
    Рейтинг: 489 Весело

    Ейййй, внукът на Кънчо освен "велик експерт по икономика" започва да "разбира" от политика и избори.

    Евгений е доста е смешен, спец по всичко!

  5. 5 Профил на sandor_clegane
    sandor_clegane
    Рейтинг: 2550 Неутрално

    До коментар [#3] от "svoboden":

    И целият свят също!
    Абе нека плачкат там…

  6. 6 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 1520 Любопитно

    Интересно, ако на вас нео-комунистите се гледаше като на болест, каквато всъщност сте, дал' нямаше света да опищите?

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  7. 7 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 2027 Весело

    Има, но то не е Пълната Посредственост (ПП) на Кирчо и Асенчо...

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  8. 8 Профил на Ала-бала с Президента
    Ала-бала с Президента
    Рейтинг: 2027 Неутрално

    Мафията ще трябва да разбере по трудния начин, че няма почва в страна от ЕС в 21 век. С други думи да изпита народната любов на гърба си.
    —цитат от коментар 2 на danvan


    Хайде на протест довечера ;-)

    Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
  9. 9 Профил на spiegel
    spiegel
    Рейтинг: 2105 Неутрално

    Мафията си връща позициите. Трябва да се гласува, за да се неутрализира вота на гетата, на длъжниците, неграмотните и зависимите.

  10. 10 Профил на Günther
    Günther
    Рейтинг: 2039 Неутрално

    Прав е г-н Евгений Кънев! Крайно време е демократичните сили да спонтанно да организират във Фейсбук граждански протест! От две години не са протестирали!!!!

    "Alle bisherigen Bewegungen waren Bewegungen von Minoritäten oder im Interesse von Minoritäten. Die proletarische Bewegung ist die selbständige Bewegung der ungeheuren Mehrzahl im Interesse der ungeheuren Mehrzahl." - Karl Marx, Friedrich Engels, Manifest der Kommunistischen Partei. MEW 4, S. 472
  11. 11 Профил на Калник
    Калник
    Рейтинг: 632 Неутрално

    До коментар [#1] от "sandor_clegane":

    Авторът поне се е аргументирал. А Вие?

  12. 12 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1206 Неутрално

    *Мобилизацията на наблюдатели, проверители, членове на секционните и районните избирателни комиси - СИК и РИК.* - не, само на наблюдатели, нека комисиите да само от хартиената коалиция и да си понесът ужаса на броенето на малките контролни разписки и изготвянето на окончателния протокол само! по тях. РИК-овете ще са "арестувани" поне 3 дни докато успеят някак да натъманят ръчните протоколи с уж машинните резултати.

  13. 13 Профил на balgariez
    balgariez
    Рейтинг: 508 Неутрално

    Лекарство се търси за болест, а гласуването с бюлетини не е болест а е общоевропейска практика и точно бюлетините са лекарство срещу мадуровките.
    Маямата направи цял Изборен кодекс за една нощ спомоществователствана от ДБ сега ревнали против бързината , а то си върви и на първо и на второ четене и с обсъждане и с подписка с над сто хиляди подписа за хартиена бюлетина.

    Медиите са овладяни от добрия олигарх - публична тайна, не се и прикрива.

    Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!
  14. 14 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3191 Весело

    Хайде стига преиграване!
    Кажете го направо: искате технологичен ценз за да се елиминират избиратели, които биха гласували за други партии, а не за тези които вие искате.
    Интересно ми е как ще обясните в Европа, че хората нямат право на избор и де факто сте сложили технологичен ценз и когато това е премахнато смятате, че изборите са манипулирани?

  15. 15 Профил на AzDebil
    AzDebil
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Каквото и да се говори става дума за ПАРИ!

    Лекарството се нарича евроатлантически ИДЕАЛИ!
    Веднага дерибеите от ГЕРБ, мародерите от Продължаваме подмяната и мангизлиите от Демократична българия съставяте правителство ШОКОВА приватизация на самолетите, ракетите, танковете и останалото оръжие на туземната армия в полза на Украйна!
    Комисионните ви ....
    Веднага наемане на натовско оръжие.
    Комисионните ви....
    Вместо да се гънете пред туземците за един никакъв бюджет направо им НАЛАГАЙТЕ бюджет на ВОЙНАТА!
    Комисионните ви...
    Толкова капитал е вложен във вас! Изпълнявайте си задълженията!
    И най-важното - подкарвайте туземците на война с Русия!
    На Украйна и трябва ЖИВА сила!
    Масова мобилизация!
    Иначе туземците ще се вторачат във вас и ще ви вземат властта! Като диви животни ще ви преследват по улиците. И с право.
    Евроатлантичесикте ИДЕАЛИ на първо място!
    Слава Украiнi!
    Героем слава!
    ! х

  16. 16 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 5184 Разстроено

    Браво, Дневник, бързички сте, тутакси изкарахте поредния ревльо.
    —цитат от коментар 1 на sandor_clegane


    И така ще продължат - с дрънканици на кухо :((((((((((

  17. 17 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 1434 Неутрално

    Г-н Кънев не знам какъв "експепт и консултант" е ама неговата фирма Маконис я няма никъде в нета, уж съществува 25 години.

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  18. 18 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 262 Весело

    Женята Кънев е много тиражиран в последно време.Абе Женя нъл си икономист,ае действай си по тази линия.В тази медия е пълно с АНАЛлизатори пенсионери,разбирали от всичко

  19. 19 Профил на ayp341129080
    ayp341129080
    Рейтинг: 262 Весело

    Пенсионери=пенкилери

  20. 20 Профил на skitnik75
    skitnik75
    Рейтинг: 182 Неутрално

    Мафията ще трябва да разбере по трудния начин, че няма почва в страна от ЕС в 21 век. С други думи да изпита народната любов на гърба си.
    —цитат от коментар 2 на danvan


    Тоест да се стяга за Венецуела, а тук да останат гласуващите както всички бели държави в ЕС, да?

  21. 21 Профил на smartcookie
    smartcookie
    Рейтинг: 917 Неутрално

    "Изборите са последния останал начин нещо да се промени в страната."

    Е точно де, това аха- да им се изплъзне и си гарантираха да си го върнат, за да няма вече нито един начин да се случат каквито и да е промени.
    Навремето така пропуснаха едно периодче на реформи по невнимание, та влязохме в ЕС и НАТО, и до ден днешен "Костов" за всичко е виновен. ;-)
    Това са познати до болка прийоми. ГЕРБ, БСП, ДПС, Възраждане поначало са плод на едно семейно планиране и си вършт работата в синхрон с тук-таме разни театрални изпълнения да заблуждават простите хора.
    За останалите е терминал 2.

  22. 22 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 663 Неутрално

    Разбира се, че има лекарство - изваждане един завършен екип от специалисти в икономика, финанси, международни отношения, образование, земеделие и здраве и хората ще забравят за "статуквото". Докато срещу "хартиените коалиция" стоят Кирчовци, Асенчовци, ХристоИванчовци, Хаджигенчовци и някаква тотално неизвестна шайка некадърност, които вдигнаха инфлацията с 40%, никакво лекарство не ни трябва. Какво сте предложили с вашите промени, че някой да го иска?

  23. 23 Профил на Каскети  Галфоне
    Каскети Галфоне
    Рейтинг: 1679 Неутрално

    Абсолютно прав е Кънев, че наблюдателите от ОССЕ трябва да бъдат специално изпратени в проблемните секции, като тези на Тошко Лихваря от Лом, който сам пуска тестета бюлетини за цялата махала или Стефчо от Симитли, сина на кмета - многократният национален шампион по преференции.

    Крайно време е и въпросът за масовите изборни фалшификации на Гербидж-Дпс Шайката с хартиените бюлетини да бъде поставен пред Европейския парламент.

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  24. 24 Профил на Каскети  Галфоне
    Каскети Галфоне
    Рейтинг: 1679 Весело

    До коментар [#14] от "pamela":

    Другарко,

    В какво се изразява "технологичният" ценз? Като не можете да намерите един човек, който да се оплаче, че елементарната машина с тъчскрийн му пречи да упражни правото си на глас?

    Един, единствен човек не могат да намерят нито ГЕрбиджа, нито Карадайъ, нито Ниновица, който да обясни в какво го затруднява гласуването с машина.

    Аре стига путински опорки.

    ГЕРБ-БКП Няма друга партия в България, която да има повече членове на Бкп в ръководството си. Цялото управление на Простия беше като реминисценция на най-класическите комунистически практики от учебниците по комунизъм: - демагогия и пропаганда на всички нива с използване на държавните структури - култ към личността на Простия - унищожаване и задушаване на свободните медии - срастване на партийните и държавни структури - тотална корупция в затворени партийно-олигархични кръгове - милиционерски тактики на сплашване на несъгласните с режима на Тиквата с прокурорско-полицейски бухалки Няма и никога няма да има нещо ПО-КОМУНИСТИЧЕСКО в България в последните 20 години от Гербидж-милиционерите!
  25. 25 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1163 Весело

    "Има ли лекарство срещу "хартиената коалиция""

    Пропаганда още със заглавието! "Работническо дело" иска да внуши, че гласуването с хартиена бюлетина е болест. Ами не, не е болест лилави другари! В цял свят се гласува предимно с хартия. На много места са пробвали машинно гласуване и после са се отказали, защо ли? Лилавите едноклетъчни да се поинтересуват къде по света има ЗАДЪЛЖИТЕЛНО МАШИННО ГЛАСУВАНЕ и какво е нивото на демокрацията там!

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  26. 26 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 2009 Весело

    Браво, Дневник, бързички сте, тутакси изкарахте поредния ревльо.
    —цитат от коментар 1 на sandor_clegane


    И веднага готов да търчи да се оплаква в Европа....пикльо.

  27. 27 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 2009 Неутрално

    Лекарство се търси за болест, а гласуването с бюлетини не е болест а е общоевропейска практика и точно бюлетините са лекарство срещу мадуровките. Маямата направи цял Изборен кодекс за една нощ спомоществователствана от ДБ сега ревнали против бързината , а то си върви и на първо и на второ четене и с обсъждане и с подписка с над сто хиляди подписа за хартиена бюлетина.Медиите са овладяни от добрия олигарх - публична тайна, не се и прикрива.
    —цитат от коментар 13 на balgariez


    +++++++++++++
    Ама реват, че медиите били овладяни! Срам нямат! Щом и БНТ е грантополучател....смятай!

  28. 28 Профил на Ivan Peev
    Ivan Peev
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Естедтвено, най-силното лекарство срещу "хартиената коариция" е 100 % мажоритеран избор при определяне на цялата страна като един единствен мажоритарен избирателен район!!! Ъндерстанд...

    Два дебила это сила!
  29. 29 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3191 Весело

    До коментар [#24] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":

    Какво общо има Путин с начина на гласуване в България?
    Ако ми покажеш логическата връзка ще съм ти много благодарна.

  30. 30 Профил на Тина
    Тина
    Рейтинг: 79 Неутрално

    До коментар [#20] от "skitnik75":

    Във всички бели държави в ЕС няма гласуване за пари, бира и кебапчета, или пък дърва за огрев. Там това е непознато, затова се гласува с хартия, не се правете, че не знаете, но така ви е изгодно.

  31. 31 Профил на Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС
    Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС
    Рейтинг: 1052 Весело

    Уау, каква статия.
    Отдавна не се е появявала такава, така добре описваща нашето ГЕРБаво "евро развитие" , при което с помощта на съд, прокуратура, пРезидент се осигурява сбиране и споделяне на евро и атлантически (щатски $$$) ценности от нас ГЕРБавите и ДС (с пееффски в средата). Дори за забелязва, че БКП имат поддържаща роля.

    Всичко е точно описано, чак до , цитирам:
    А на база нейния и други доклади за мащабни измами, ЕС започна - само три седмици след изборите - процедура срещу Унгария за ограничаване на нейните права като член на ЕС и замрази нейните фондове. Които - вече знаем и у нас - са единствено важни за хартиената коалиция.

    Наша едничка грижа действително е да се докопаме до милирдите евро ценности на ЕС.
    Само малко съм разочарован, че не е споменат нашият вожд - Мутрата от СИК.
    Но все пак важното за нас ГЕРБавите е уловено.


    От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
  32. 32 Профил на Dexx
    Dexx
    Рейтинг: 591 Неутрално

    Разчитането на външна подкрепа е ОК, но по-важно е разчитането на собствените сили. ББ е доказал, че най-го е страх от хора на улицата. Вероятно и за това се опитва да даде заден ход. Усеща, че "ледът се пука..."

    “Който и да бе сътворил човечеството, не си бе изпипал работата докрай, защото хората твърде лесно се прегъваха в коленете.” Тери Пратчет
  33. 33 Профил на ecf051148115
    ecf051148115
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Аз съм на мнение, че хората които постоянно живеят в чужбина да не гласуват.
    Все пак като гласуваш избираш как да се харчат парите на данъкоплатеца.

    Демек държавата като една фирма и гражданите са акционери и решават как и кой да управлява тази фирма.

    И тук идва въпроса....
    Защо някой който не плаща данъци, не внася в пенсионните фондове на България.
    Е защо този човек да решава МОИТЕ данъци как да се харчат.
    Като аз си давам почти половината заплата на тази държава под формата на различни данъци.

  34. 34 Профил на Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС
    Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС
    Рейтинг: 1052 Весело

    До коментар [#29] от "pamela":

    Другарко ГЕРБава, защо ни излагата така?
    Ма кога се е чуло пеост ГЕРБав да разбира от логика?
    А ти даже искаш някой да ти посочва логически връзки
    Сякаш ще ги разбереп.
    И без това всички знаем, че за нас ГЕРБавите нещата опират само до споделяне на евро и щатски ($$$) ценности.

    Путлер споделя с нас $$$ ценности, а ние правим нужното това споделяне да продължи.
    Последните избори показаха, че над 65% от българите не харесва нашето евро развитие (не харесват че Мутрат аима МИЛИОНИ в чекмеджета значи), та се налага сега да нагласим нещата по старому с "гласуване с чували" и тройни-четворни "корекции" на протоколи и ако трябва на бюлетини.

    Толкк0оз

    От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
  35. 35
    ecf051148115
    Рейтинг: 22 Неутрално

    Коментарът е скрит от модераторите, защото съдържа вулгарни, нецензурни квалификации, лични нападки, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на други коментиращи и лица, цитирани в публикациите. Ако въпреки това желаете да го видите, натиснете тук.

  36. 36 Профил на Московит
    Московит
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Нямам нищо против да изгласуват закон, който да ме задължава гласуването да става с малкия пръст на левия крак или с който и да било друг телесен израстък, на каквато и да било машина! НО!!! Искам честно и почтено, защитниците на едната и другата кауза, да сложат на масата всичките плюсове и минуси на единия и другият вид гласуване. Например, искам честно, с ръка на сърцето, а другата върху Библията, да ми обяснят, ясно и разбираемо, защо машинното гласуване е отхвърлено в най-развитите в технологично отношение страни? Като единствен аргумент се изтъква намаляване броя на недействителните бюлетини, което е комично! Това лесно може да се реши, като се реши, че можеш да отбелязваш предпочитаната партия или мажоритарен кандидат с какъвто и да било знак, правещ тази партия, коалиция или кандидат, отличим от останалите в списъка! Точка, край на проблема с чертичката, показала се от квадратчето или друга няква измишльотинка, като анекси със ситен шрифт в договор с мобилен оператор, фирма за бързи кредити или банка! Броенето? Нищо по-лесно от това да се брои, та било то и бюлетини! Има представители на всички партии. Те, какво, продажници ли са? Защото, съгласете се, уважаеми госпожи и господа, нелепо е да няма още партия, а тя да печели избори. Това, най-малкото ни прави за посмешище в света! И това уникално събитие става благодарение на небезизвестните по цял свят "мЪдуровки"! Намирисва, нали?

    Per aspera ad astra!
  37. 37 Профил на ecf051148115
    ecf051148115
    Рейтинг: 22 Неутрално

    =====================
    Ако прочетеш книгата 1984 - ще ти отвори очите за руския комунизъм

    https://www.novetika.com/kakvo-e-neomarksizym/
    Ако прочетеш внимателно следната тази- ще ти отвори очите за американския комунизъм
    =========================

  38. 38 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Има ли лекарство срещу "хартиената коалиция"

    Има,

    екстрат от парапет

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  39. 39 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    машините требе останат!!
    за да сме държава просперираща
    кат Винецуейла

  40. 40 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1291 Весело

    До коментар [#3] от "svoboden":Точно така, след като целия ЕС гласува само с машини, защо ние се отказваме!?

    щот Киру е канадец
    Лорер изрелец
    а Деничка е ут Враца!

  41. 41 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1651 Неутрално

    Да, съгласен съм. Все още масата от хората си взимат пенсиите в брой от пощата, а не по дебитна карта. В този смисъл може да приемем, че на някой машината ще му е по-неудобна. Обаче на доста хора им е неудобно да ходят до избирателна секция и те биха искали да могат да гласуват от компютъра си в къщи. Ако вземем да ги преброим като нищо ще се окаже, че те са доста повече от желаещите да си драскат Хчета на хартия. Не, не. Има начин да е онлайн и да е анонимно гласуването. Колкото до въпросното удобство и притеснение. Някой някъде да продължава да търси телефонни апарати с шайба, а не с копчета? Нима удобството да може да извикаш лекар по-лесно не е по-важно от гласуването?

  42. 42 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    ами сега??
    Христо Иванов гласува с хартиена бюлетина имали сигнали за нередности с машините
    https://news.bg/politics/hristo-ivanov-glasuva-s-hartiena-byuletina-imali-signali-za-nerednosti-s-mashinite.html

  43. 43 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7941 Неутрално

    Протести и масово гласуване, това е лекарството.

  44. 44 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Да ги почваме с парапетите

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  45. 45 Профил на bruno__dante
    bruno__dante
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#43] от "Роси":

    верно е Роси
    хората от подписката за хартиената булетина
    излизат утре

  46. 46 Профил на Santos
    Santos
    Рейтинг: 1467 Любопитно

    В интерес на истината, аФторът е прав за едно нещо: „…самият президент чрез стария си служебен премиер сам си предложи и одобри свои хора, начело на службите. Които на практика работят за него и могат да ампутират или саботират дейността на всяко правителство“. Възниква следните много резонни въпроси:

    1. Сега ли се стигна до това заключение?

    2. Кое пречеше това да се разбере по-рано, при положение, че Конституцията не е пипана и там ясно са описани прерогативите на президента?

    3. Защо смяната на шефовете на службите беше посрещната с овации от съмишлениците на аФтора и от самия него, а сега това ги дразни?

    4. Да смятаме ли, че подобна смяна е хубава, добра и благодатна, когато пъпъджиите и дебъджиите са на власт и е много лоша, неудобна и противна, когато не са?

    5. Понеже аФторът пише, че „И затова денонощно сега се работи да не се допусне опасно за Статуквото мнозинство.“, да разбираме ли, че и президентът е от това мнозинство? Ще има ли скоро статия и по този въпрос?

    Мога и още няколко съвсем резонни въпроса да напиша, но няма смисъл. Повече от очевидно е, че забързани да задоволят безмерната си алчност за власт, някои участници в политическия процес у нас – а именно дебъджии и пъпъджии – не са в състояние да преценят ефекта от действията си! А, питаш за примери ли, агънце мило, лилаво? Ама ето, разбира се:

    1. Търкалянето по наколенки на плочника пред Дондуков 2.

    2. Нареждането под юмрука в стил „Ернесто Че Гобара“ – последвалите събития ще ви ги спестя.

    3. Крясъците до изнемога и прегракване „Бойко да си отиде, после ще му мислим!“. Всички видяха какво беше измислено!

    4. Лозунгът „Изчегъртване, изчегъртване“, който изчегърта кого? Ами, изчегъртвачите!

    И т. н., и т. н. сега, понеже никой не може да бие българина по гледане на сеир, очаквам – с известни приготовления на пуканки – два-три дена крякане по улиците, щото Али Божков Баба е казал: „Паре нема, действайте!“. Ама това „действайте“, както е известно от историята, ако не става „со паре“, става „со дупе“, а там кандидатите са малко, но самоотвержени! Таман ще ги видим кои са, нали? Нещо неясно?

  47. 47 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 2648 Неутрално

    Очертава се Гешев да ги ипрати и тея

    поживо, поздраво

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  48. 48 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 5311 Разстроено

    Аз съм на мнение, че хората които постоянно живеят в чужбина да не гласуват.Все пак като гласуваш избираш как да се харчат парите на данъкоплатеца.Демек държавата като една фирма и гражданите са акционери и решават как и кой да управлява тази фирма.И тук идва въпроса....Защо някой който не плаща данъци, не внася в пенсионните фондове на България.Е защо този човек да решава МОИТЕ данъци как да се харчат.Като аз си давам почти половината заплата на тази държава под формата на различни данъци.
    —цитат от коментар 33 на ecf051148115


    Ако не са хората в чужбина, по точно инвестициите им, в България ще се живее доста по-мизерно. Хартиението правят всичко възможно тези инвестиции да секнат, само защото от чужбина по-ясно ги виждфат що за стока са.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  49. 49 Профил на upa181009555
    upa181009555
    Рейтинг: 71 Неутрално

    До коментар [#24] от "Главен Мултак Митрофановски Евроатлантик":

    Ти си другар по манталитет! Всички от ПП и ДАЙ БГ сте неокомунисти, защото не търпите чуждото мнение, когато не съвпада с вашето. Сега да ти обясня за машините. Баба ми е на 87 г. и живее в село Пелишат, Плевенско. На тези и предните избори, след като гласувах пътувах 178 км до там, за да и покажа на GSM-a, kak се гласува на машина, защото тя не е докосвала тъчскрийн екран и едва я накарах да отиде и гласува, но двете и комшийки категорично отказаха- ,,да ни се смеят там". Убеден съм, че такива възрастни, които не са гласували са десетки, по-вероятно стотици хиляди. Да те са стари, но имат право на глас и затова сте не нео, а най-обикновени комунисти, защото Гнома и любимия ви таРашков са си точно такива!

  50. 50 Профил на upa181009555
    upa181009555
    Рейтинг: 71 Неутрално

    До коментар [#41] от "Batezuzi":

    Много грешиш! В Интернет няма анонимни! Даден глас по Интернет се подчинява на IP протокол, който носи със себе си редица данни. В случая е важно че е ясен IP адреса на подалия гласа. Интернет доставчика може по него да определи физическия адрес. Нали разбираш, че не е трудно тези данни да стигнат до партиите. Това ще е пагубно за България и българите!

  51. 51 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    Няма заряд за протести, но виж орязването на еврофонсовете бе отрезвило алчните мераци на Статуквото.

  52. 52 Профил на az_medikyt
    az_medikyt
    Рейтинг: 267 Неутрално

    И защо да не можем да гласуваме с хартия? Защо?

  53. 53 Профил на pernikforbg
    pernikforbg
    Рейтинг: 567 Неутрално

    Няма заряд за протести, но виж орязването на еврофонсовете бе отрезвило алчните мераци на Статуквото.
    —цитат от коментар 51 на volarok


    Първо трябва да бъдат орязани средствата за батериите и пренасочени за нещо полезно - Хартиената коалиция се изправя срещу Коалицията на батериите. Става много интересно - хем шоу в Парламента, хем Световно по футбол в Катар!

  54. 54 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    До коментар [#53] от "pernikforbg":
    "Хартиената коалиция се изправя срещу Коалицията на батериите. Става много интересно - хем шоу в Парламента, хем Световно по футбол в Катар!"
    __________________
    Хартиената коалиция е последно издихание на Статуквото да върне България в миналото. Впрочем, дори в служебното правителство вече се чуват гласове, че батериите за съхраняване на ток от ВЕИ са добра идея. Дори Делянчо ще го осъзнае скоро.

  55. 55 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 2829 Неутрално

    "Има ли лекарство срещу "хартиената коалиция".

    Има бе Евгени. Казва се проатлантическо европейско правителство. Къде търсите под вола теле и се правите, че не виждате слона в стаята?

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  56. 56 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 2699 Неутрално

    До коментар [#55] от "emil":
    "Има бе Евгени. Казва се проатлантическо европейско правителство. Къде търсите под вола теле и се правите, че не виждате слона в стаята?:
    ____________
    Проатлантическо мнозинство, доминирано от мутри, не може да има.

  57. 57 Профил на v.smolianov
    v.smolianov
    Рейтинг: 61 Неутрално

    Лекарство се търси за болест, а гласуването с бюлетини не е болест а е общоевропейска практика и точно бюлетините са лекарство срещу мадуровките. Маямата направи цял Изборен кодекс за една нощ спомоществователствана от ДБ сега ревнали против бързината , а то си върви и на първо и на второ четене и с обсъждане и с подписка с над сто хиляди подписа за хартиена бюлетина.Медиите са овладяни от добрия олигарх - публична тайна, не се и прикрива.
    —цитат от коментар 13 на balgariez


    Може ли да изброите медиите на "добрия олигарх"?

  58. 58 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1883 Неутрално

    Кратко, но пределно ясно. Тая статия трябва да се тиражира навсякъде, белким им уврат главите на тези който политиката не ги интересува и в изборния ден се излежават в къщи или ходят по почивки.

  59. 59 Профил на gbn48395586
    gbn48395586
    Рейтинг: 877 Неутрално

    До коментар [#36] от "Нормален":

    ====Като единствен аргумент се изтъква намаляване броя на недействителните бюлетини, което е комично! ...... Броенето? Нищо по-лесно от това да се брои, та било то и бюлетини! Има представители на всички партии. Те, какво, продажници ли са?====

    Защо да е комично?!? Зад всяка недействителна бюлетина седи един жив човек, щойто е бил лишен от гласа си, защото член от СИК тайничко при броенето е драснал с химикал или е срязал, изцапал и т.н. В някои избори недействителните бюлетини бяха над 100 000. А за броенето ще ти кажа, че не е лесно. Няколко пъти съм бил член на СИК и сме стояли до малките часове - броили сме по 20 пъти и все излиза различно - всички безкрайно преуморени от почти 24 часа в задушни ученически стаи (прозорците ги запечатват от предния ден). За прехеренциите да не говоримпреференциите да не говорим. Ще кажа с ръка на сърце - БУКРАЙНО ПО-ЛЕСНО Е ЗА ЧЛЕНОВЕТЕ НА СИК С МАШИНА ! В края на деня излиза готов протокол от машината. В нашата секция преброихме малките разписки

  60. 60 Профил на gbn48395586
    gbn48395586
    Рейтинг: 877 Неутрално

    извинявам се за грешката БЕЗКРАЙНО ПО-ЛЕСНО Е..

  61. 61 Профил на gbn48395586
    gbn48395586
    Рейтинг: 877 Неутрално

    та преброихме малките разписки от машината и съвпадаха с протокола от машината.
    И още. Казваш, че има представители на партиите. Не е точно така. По-малките партии не могат да си позволят да изпратят представител във всяка секция, защото са над 12000. Това са много хора. За командироване в Турция да не говорим





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK