Никъде не се споменават доносите срещу България от политически партии, като ДБ и БСП , както и целенасоченото занемаряване на границите по време на управлението на ПП. Тъмнината тръгна от тях.
България ще бъде приета в Шенген, когато ползите от приемането и са по-големи от вредите от приемането и. Шенген не е благотворителна организация а прагматичен клуб по интереси.
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Откъсването ни от Европа и белият свят е стратегическа задача наредена от кремъл....Поставена още през 2008 година.И с "избирането" на Хвърчилков става задача номер едно....Голяма цел е ос (кол) в сърцето на Европа-София,Белград ,Будапеща....Създаване на правен,социален и икономически безпорядък....НЕвлизане в Шенген,отказ от европа и като капак...напускане един ден на ЕС и НАТО.....Решетников в едно свое интервю много ясно каза каква роля е отредена на България.....За съжаление посстановката е в ход и актьорите ВЕЧЕ изиграха първо и второ действие......
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
"знак за досегашния отказ на политиците ни да следват стандартите на демокрацията" - не е отказ, а съзнателно избрано поведение, което ИМ гарантира власт. Но кога парламентарната НИ република се е управлявала според Конституцията и законите на държавата? Коя ли БГ институция не е мухлясала до гнилост? КОЙ е лидер на БГ "партия", но истински водач с идеи, цели и решения? Докато не се решат проблемите в държавата дори не трябва и да си помислим, че може ПАК да се присламчим към това, което в ЕС отстояват, въпреки всичките си недостатъци. 40 годишен преход ли беше?!?
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.
Откъсването ни от Европа и белият свят е стратегическа задача наредена от кремъл....Поставена още през 2008 година.И с "избирането" на Хвърчилков става задача номер едно....Голяма цел е ос (кол) в сърцето на Европа-София,Белград ,Будапеща....Създаване на правен,социален и икономически безпорядък....НЕвлизане в Шенген,отказ от европа и като капак...напускане един ден на ЕС и НАТО.....Решетников в едно свое интервю много ясно каза каква роля е отредена на България.....За съжаление посстановката е в ход и актьорите ВЕЧЕ изиграха първо и второ действие......
Чудя се дали да тъжа, че не влязохме в Шенген или да се радвам, че с луд късмет и на вересия Божия влязхоме по някакво чудо в ЕС и НАТО. След което веднага се поправихме и си се върнахме към естественото си състояние на мутренска кагебистка дупка, управлявана от бивши офицери от държавна сигурност, по светлия руски пример.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
" Откъсването ни от цивилизацията на Европа проектира тъмнина "
Може да ме плюете колкото си искате , но го дължим и на "промяната " - лично на приятеля на Кирил Петков Марк Рюте с когото си "споделяха " разни неща "на 4 очи " и си говореха на малко именце пред публиката .....
Могат да ти го спрат това. Също и голямата привилегия да ходиш да слугуваш в Лондон примерно.
Могат да ни спрат финансово, да не може да пращаш пари у дома или фриленсърите да не могат да получават лесно пари отвън. То и без това сега сме орязани от доста Fintech приложения, дето ги има за по-напредналите.
Иначе това не е цивилизация, това е сделка от типа слушкаш-папкаш. Да, така се живее по-лесно, предсказуемо и с някои луксове. Не, такава хранилка не може да е основа на по-дълбока цивилизация, това се гради по други начини, вкл. генетично.
Холандците са абсолютно прави от тяхна гледна точка. Предвид на това, че ниската земя е един голям хъб за дрогата в Европа и един от пътищата по които се захранва е Балканският маршрут (който минава и през България), приемането на Бг в шенгенският простор ще улесни много този маршрут (за всякаква нелегална дейност). На теория от Егея до Ротердам ще има свободно движение. В момента има няколко филтъра - гърците, българите, румънците и унгарците. колкото и да не се справят гърците и колкото и да се твърди, че са корумпирани българите и румънците, все пак задачата е по нелегалното прекарване на каквото и да е било е много по-тежка, защото трябва да се преминат няколко граници. С влизането на БГ и Ро в шенгенският простор, цялата тежест по контрола на теория остава за гърците, които явно и се га не се справят по-най-добрият начин (и е разбираемо, с тази огромна морска граница). За сега най-изгодният вариант за Нискоземия и Австрия (в Австрия също има сериозна криминална дейност и поради балканският маршрут) е България да не се приеме и фактически филтрите почти да не се променят (отпада само румъно-унгарската граница). За да влезе Бг в шенгенското пространство, трябва да се изработи много добър механизъм за опазване на морските граници на Гърция.
Frieren für die Freiheit.
Tempolimit für die Freiheit.
Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Откакто Радев си назначи един нарушител на Конституцията, именуван ПростоКиро, нещата в България вървят само надолу. Нагоре вървят единствено кражбите и рушенето на крехката ни демокрация...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
Плюс лумпенизирано население без гражданско самосъзнание. Несретниците от малцинствата, закрепостени от ДПС и българското етническо крило, известно като ПП ГЕРБ, което иска да превърне и българския етнос в нещо като тютюнджии от Родопите
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
А децата ти - на квартира и на месторабота
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Никъде не се споменават доносите срещу България от политически партии, като ДБ и БСП , както и целенасоченото занемаряване на границите по време на управлението на ПП. Тъмнината тръгна от тях.
ПиАр Севи ли ви дава опорките, едно към едно с тази на Гешев ="Няма причина да не бъдем приети в Шенген, покрили сме стандартите. Но преекспонирането на проблемите с участието на българи срещу българи ни пречи. Не защитаваме заедно навън националните ни интереси“ – изтъкна той.==
Откога Кънев е в европарламента и откога България е в изчакване на Шенген ?
Не си губя времето да отговарям на тролове .
“Pacta sunt servanda”
" Откъсването ни от цивилизацията на Европа проектира тъмнина "Може да ме плюете колкото си искате , но го дължим и на "промяната " - лично на приятеля на Кирил Петков Марк Рюте с когото си "споделяха " разни неща "на 4 очи " и си говореха на малко именце пред публиката .....
А така серете си опорките от Севда, нищо че има Таки-маки и държаата е прогнила от корупция. Заради тази корупция не ни искат в Шенген, тази корупция процъвтяваща при управлнито на Простия и достигаща невиждани висоти. Другата причина, е че не искат рашизма на родните русороби в ЕС.
"Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат."
"Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!"
"….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
Откакто Радев си назначи един нарушител на Конституцията, именуван ПростоКиро, нещата в България вървят само надолу. Нагоре вървят единствено кражбите и рушенето на крехката ни демокрация...
А като си назначи партньора по белот в Лукойл нещата тръгнаха нагоре нали?!
"Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат."
"Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!"
"….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
До коментар [#22] от "zxp53317185":Колегата е изключително прав, доказва го ърийсет гпдишният нескпнчаем преход! Ако наистина искахме модерна държава отдавна щяхме да я имаме!
Типичен случай , в който следствието става причина.Българският елит непрекъснато и съзнателно дистанцира България от Европа. След което се провиква , не щем Европа , защото тя не ни иска.
++++ Само че това не е българският елит, а руски матрьошки.
"Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат."
"Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!"
"….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
И това едва ли ще се случи, ЕС има достатъчно проблеми за да се занимава и с нас, вероятно е вегетираме както и до сега, ще кретаме на опашката криво ляво и толкоз.
Разбира се, че всички ВСЕ НЯКОГА ще умрем!!! Въпросът е можем ли ПРЕДИ ТОВА да живеем като почтени и достойни хора и да възпитаме по този начин децата и внуците си или ще живеем със смъкнати гащи и в поза "партер" с гръб на североизток????????
70% от нашата икономика е обвързана с икономиката на ЕС. Да не говорим, че 100% от нашия начин на живот е свързан с ЕС. За какви референдуми и излизане бленуват някои, които, освен на издръжка на Русия, не биха издържали и една седмица да живеят там и по техния "лайфстайл".
Простия ще кара ли влака?! "Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат."
"Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!"
"….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
Все едно , че слушам наш Кирчо на 4 очи с Макс / Рюте / ...И после Шенген - през крив макарон ! А може би това са обязаностите на ПП ПП към спонсорите от изток ...........
Никъде не се споменават доносите срещу България от политически партии, като ДБ и БСП , както и целенасоченото занемаряване на границите по време на управлението на ПП. Тъмнината тръгна от тях.
Твоите ли описваш? Моите са в ЕС още от влизането ни там. И отдавна са с дипломи от европейски университети и с гражданство на европейска държава от Шенген. И там си работят и живеят - кеф им в американска фирма, кеф им в германска. Та не ги мисли. Както отдавна не го правя и аз.
По същият начин преди 1989 г икономиката на НРБ е била обвързана с тази на СИВ. Всяка толкова силна зависимост е пагубна - справка, какво се случи след 1989 г.
70% от нашата икономика е обвързана с икономиката на ЕС. Да не говорим, че 100% от нашия начин на живот е свързан с ЕС. За какви референдуми и излизане бленуват някои, които, освен на издръжка на Русия, не биха издържали и една седмица да живеят там и по техния "лайфстайл".
А защо трябва да се присъединяваме към някого? Такива като теб едно време искаха присъединяване към Тристранния пакт, после пък искаха да стават 16 република на СССР.
Аз лично не, но сигурно 95% от българите там. А представата ми идва от разговор с британец, който подчерта, че отворени граници = повече чистачки, вкл. от България.
Иначе и Лондон вече не е това, което е било.
Но да, за моето поколение по-точно, малкото светлина идва именно от възможността да сме част от по-голяма икономика.
Впрочем нищо различно от комунизма, когато един начин за измъкване на по-хубаво ниво е бил или Коми, или Либия. Ако утре парите текнат откъм СССР 2, а Европа остане мизерна, познай накъде ще се насочат работещите.
До коментар [#20] от "cinik":Твоите ли описваш? Моите са в ЕС още от влизането ни там. И отдавна са с дипломи от европейски университети и с гражданство на европейска държава от Шенген. И там си работят и живеят - кеф им в американска фирма, кеф им в германска.Та не ги мисли. Както отдавна не го правя и аз.
България е прекрасна държава. Най-вече с това, че ЕС е на два часа полет, без проблеми с трудови визи
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
Това е чудесно, успех и късмет им пожелавам, знаем за тази пътечка. Изисква огромно усилие, да научиш нрави, език - правили сме го. Но като погледна назад...ами същото е като да научиш руски, да си сложиш книгите на Ленин в библиотеката и да впечатлиш правилните хора...
Това не е култура. Това е сделка. Също е вид слугинаж, ако и да е високо квалифициран.
Ясно е, че политическата класа у нас е пълна катастрофа, но все пак тези политици не са се появили у нас, падайки от Луната, а са част от българското общество. Тоест проблема е у нас самите, като нация, доколкото ние не сме техни заложници, а сме тези, които са ги издигнали и избрали. И упреците към тях са и същевременно към всички нас. По отношение Шенген, обаче, у нас се наблюдава някаква тотална истерия и самобичуване, което без всякакво съмнение няма да донесе никакви резултати. За членство в Шенген се изисква покриване на конкретни критерии, които България покрива според Брюксел и в този смисъл вайкане, навеждане и самобичуване е крайно непродуктивно поведение. Крайно време е да започнем да си подреждаме собствения живот и държава, а какво мисли Марк Рюте е без каквото и да е значение. Сещам се за една фраза на Илон Мъск, който в началото на пътя си със СпейсХ беше буквално осмиван от абсолютно всеки един човек, който имаше някаква връзка с космическата индустрия, но въпреки това днес тази компания е номер едно в сектора: "Ние в СпейсХ сме се специализирали в превръщането на невъзможни неща в изоставане от графика". Крайно време е да започнем да мислим по този начин, а какво мислят за нас в Нидерландия и Австрия да оставим настрана, защото това няма никакво значение.
България на световната сцена е като честна селска девойка, която са я назначили на корпоративен пост за печен гърл бос и се чувства в небрано лозе. Дори "училите" по западни програми не могат да преведат необходимите ценности. Затова от повече от десетилетие се забавлявам с разваления телефон, по който американска и западна култура се опитват да ни обяснят каква ни е ролята, ама акълът ни е още шаячен и полуобразован и се получава главно комедиен ефект.
До 7:"DDR"]България ще бъде приета в Шенген, когато ползите от приемането и са по-големи от вредите от приемането и.Шенген не е благотворителна организация а прагматичен клуб по интереси...."
Засега интересите на папиер коалицията са да спират само мигрантите, неплатили такса от 50€ на човек. И ги гонят до дупка по АМ Тракия.
До 45:"Галя Станчева"....":Много ш..б..ни представи имаш за Лондон - свързани със слугинаж, защото ти само това правиш ли?!..."
Защо, да не би гурбетчиите да са банкови висши служители? Вече и в Румъния ще ги цанят на работа. Да им дойде акъла, като гласуваха за оня павиан от Банкя.
Много лошо! Само едно не ми е ясно - нарочно ли мафията иска да ни отклони от Европа или разчитат, че поради географското ни положение Европа ще продължи да ни приобщава, каквито и золуми да вършим.
Глупости, те си знаеха езика от гимназиите в България. С такава цел влязоха в тях - да продължат образованието си в чужбина. И я постигнаха. Много сбъркани представи имаш за живота.
Да де, всички го знаем езика, затова драпахме за гимназиите. Може би съм от същото поколение. Много добре разбирам икономическите възможности - все пак трябва да бачкаш някъде и да живееш. Но това не е точно "светлината" на цивилизацията, това е потребителски живот. Не е постижение и също така не е най-силната мотивация за човешката природа. Все още не сме произвели чист Homo Economicus, който се мотивира само от благоденствие и няма други стимули, вкл. нелогични и нематериални.
До коментар [#55] от "asroma1927":България на световната сцена е като честна селска девойка, която са я назначили на корпоративен пост за печен гърл бос и се чувства в небрано лозе. Дори "училите" по западни програми не могат да преведат необходимите ценности. Затова от повече от десетилетие се забавлявам с разваления телефон, по който американска и западна култура се опитват да ни обяснят каква ни е ролята, ама акълът ни е още шаячен и полуобразован и се получава главно комедиен ефект.
Че у нас цари тежък провинциализъм е ясно. Конкретно за Шенген, обаче, ситуацията е друга. ЕС функционира по правила и Европейската комисия като изпълнителна власт на съюза изисква да се спазват. В конкретния случай изпълнителната власт на съюза от десет години повтаря, че България изпълнява тези правила относно Шенген, но една или две страни смятат, че спазването на правилата не е достатъчно, а е важно мнението им. После няма защо да се чудим защо ЕС е най-несериозния политически играч на световната сцена, с който никой не се съобразява. Даже на срещата в Бали на Г-20 САЩ и Китай говориха за биполярен свят, т.е. ние и вие. С настоящата политическа класа в ЕС - толкова.
Колко пък да са сбъркани, та не мога да разпозная българска мамичка, дето успешно си е пратила децата в чужбина. Не че нещо, ама и това не е върхът на сладоледа. Пак горе-долу бачкаш месец за месец и трябва да слушкаш, за да папкаш. Да, кофти ще е да ти секнат доходите, но пак казвам - това е потребление, не цивилизация. Цивилизованият човек е много повече от хомо икономикус.
Има и нещо друго - ние не можем, или не желаем да се погледнем малко от друг ъгъл, малко отстрани, с очите на приятелите ни от ЕС. И ще ни стане тъжно колко гротексни сме, и колко странни. Като върха бе оня павиан-пожарникар, който козируваше на началниците си от Брюксел
Еми това е, трябва още 2-3 поколения да минат. Българинът го е страх да не настине и да не се мине, затова трудно си трансформира културата и рядко е в авангарда - за да не се мине. Имаме тук-таме проблясъци, но също така нещо не се справяме генетично, семейното формиране е тотал щета и то не от вчера. Иначе не сме тъпи, ако има изгода - някои хора се вписват, ама поотделно. Другите са си инатливи, някак смътно осъзнават, че нещо не е наред, ама не смеят да погледнат критично. Щото мама ги е учила, че са безгрешни; тати им е преподал урок да го играят тежко и башлийски и няма как да си оставят егото и историческите натрупвания и да се изучат как се играе играта.
Един от основните проводници на руските интереси в Европа след падането на Берлинската стена е Австрия. Виена е център на руското разузнаване в ЕВропа, бившия им външен министър танцуваше на сватбата си с Путин, а след края на политическата й кариера запозна работа в руска енергийна компания. А австрийски вицеканцлер беше сниман в Ибиса как търгува с влияние, давайки обещания на рускиня. Между другото, Русия уби стотици нидерландци в малайзийския боинг, но Амстердам продължи business as usual. Проблемът у нас е, че мнозинството от политиците ни имат тежки комплекси за малоценност и им липсва характер. Ердоган е последния политик, за когото демократ ще да е правилната характеристика, но е единствения политик, от когото Путин определено се страхува, защото винаги прави това, което смята за редно и не се огъва. Спомни си как Путин каза "Излизаме от зърнената сделка", а на следващия ден Ердоган заяви, че Русия не е страна по нея и тя ще продължи. След това последва мълчание от Кремъл. Такъв като Ердоган ще помете пода с Марк Рюте, ако му се наложи.
нация на която русофила александър морфов и венецуелските ксерокси "са й демокрацията" не заслужава нищо друго освен другарите, които я управляват. С пръчка и морков!
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.
Имам една позната, малко кат теб, с университетско образование, домашна помощница в Австрия (гледа една 90 годишна). Преди няколко дена ми прати снимки от концерт на Андре Рийо (мамицата им на хорандците), и танцувала там валс с мъжа си. На другия ден се чух с мъжа й (приятели сме), но той не знаеше, че е валсувал.
У кАмунистическите кратуни, само референдуми виреят. Но тъй като референдумите са демократичен процес, хващайте се и организирайте един. Да ви видим колко можете.
БСП = Българофобски Свинеподобни Путрлеристи; Путлерист = Усукано-изкорубен в петото измерание тессеракт с шизо-ромбоидални наклонности
На мама и тати донякъде е позволено да грешат, те са от поколението израсло в немотията и ограничеността от 50-те и 60-те години. Какво да кажем за журналетата ни, бълнащи ежедневно глупости в медиите ни?
То е ясно, че решенито на Нидерландия е политическо, но на някои хора ще им се спука задника от самобичуване и натягане пред еврочиновниците. На който не му харасва България - свят широк! И без Шенген се живее, стига драми и излияния!
Ами те са горе-долу на нивото на мама и тати, още не са излезли от ефекта "щом е лъскаво, значи е добро" и все пак са млади и гладни, искат си своята част от баницата и забавлението. Плюс това са расли в проспериращите, готини десетилетия и си мислят, че ако подкрепят ценностите от списъка, ще имат още от тоя тип сладък живот. Ще видим, историята още не е приключила, тия неща не са автоматични. Може да трябва малко зор, не може само ценности, стартъпи и ниски лихви...
България се откъсва. ====== За добро или лошо...е без значение... Народо психологията на една нация не е подвеждала никога... Няма да подведе и сега...!
Холандците са абсолютно прави от тяхна гледна точка. ======= Естествено... Клуба е техен... Интересите и изгодата...са също в тяхна полза... Хората си живеят с философията... " Ние ви обичаме ,но най много обичаме себе си"...
Защо това винаги е единственият отговор? Няма ли трето положение, а именно да се откажем от неприятното европейско позьорство, монокултура, задушаване на истински предприемачески дух? Съжалявам, ама не е точно рай на земята да си служител и да си доволен от някакво чистичко градче и толкоз, ама да си мълчиш, че се пълни с африканци.
5 века Европа е убивала, държала в робство и грабела света. ==≠=== Кога ? По времето на ренесанса ли ...? Прав си... А след феномена...1789 започва етапа на една нова заблуда под кодовото наименование..." Свобода равенство братство"... Появяват се революциите ,а накрая...една подир друга...и две световни войни... Днес.... след появата на интернет...сме свидетели на залеза на въпросния двувековен период... Тласкат ни към нова хегемония на "човек над човека"
Една много по безпощадна диктатура... Диктатурата на дигиталния еко тоталитаризъм...
Чудесен материал, браво на госпожата, че се е сетила! Защото никой не задава въпросът откъде идва изобщо идея на премиерът на Нидерландия, Марк Рюте, да декларира, че тази граница би могла да се премине срещу 50 евро? Кога Рюте е казвал подобно нещо за „50 евро“, когато беше ГЕРБ на власт? От близо две години Баце не е в изпълнителната власт, а нищо не само не се е подобрило, ами се е влошило дотам, че Рюте да ни изкарва най-долни и корумпирани типове! Не случайно госпожата пише, че „Вече две години парламентарната ни република се управлява извънпарламентарно“!
Да, и освен това наистина има „отказ на политиците ни да следват стандартите на демокрацията“ и той започва с една лъжлива декларация за гражданство, подадена от неистова алчност за власт на един канадски тарикат и която беше повод президентът да издаде противоконституционен акт – виж Решение №18/2021 г. на Конституционния съд - https://www.constcourt.bg/bg/Blog/Display/1011?type=1 – „Днес, 27 октомври 2021 г., Конституционният съд се произнесе с решение по конституционно дело № 18 от 2021 г., с което обяви за противоконституционен Указ № 129 от 10.05.2021 г. (обн. ДВ, бр. 39 от 12.05.2021 г.) на президента на Република България в частта, с която за служебен министър на икономиката е назначен Кирил Петков Петков“.
Мога да приведа още доста примери! Желаещи? Така че когато се пишат подобни на този тук материали, нека се има предвид кой беше на власт през последните 2 години! Да очакваме ли подобен материал и за външния дълг? Или там ясно кой е виновен дългът да се увеличи с 15 милиарда евро само за тези две години? М? Нещо неясно? Госпожата пише още, че „Вървим към убеждаване за трансформиране на парламентарната ни република в президентска. И никой не казва, че така ще ни се отнеме още от властта и демокрацията“. Чудесно, но защо, след като е казала „А“, не стигне до „Я“ и не ни разясни като как така му коленичехте на този господин, а сега „никой не казва, че така ще ни се отнеме още от властта и демокрацията“? Ами кажете го, бре, какво имате в устата? Какво чакате, да падне таванът ли?
изобщо идея на премиерът на Нидерландия, Марк Рюте, да декларира, че тази граница би могла да се премине срещу 50 евро? Кога Рюте е казвал подобно нещо за „50 евро“, когато беше ГЕРБ на власт? ======== Там си имат пристанища....в които без корупция бизнеса е невъзможен...
Гурелето, н'дей рИва, кощрамбо комунистическа, точно ти и другите отрепки от умнокрасивата кочиня сте тези, които ни отдалечихте от Европа - с гнусните комунистически доноси на всичките ви НПО-та, с непрестанните лъжи и клепането на България от "медиите" на олигархията, и ти в момента си си цвъкнала памфлета в парцала на един от най-големите виновници за това, за което страдаеш! Така че, Гурелето - вместо да се жалваш, да беше си спестила срама, да дращиш в парцалите на олигархията и да беше потърсила по-почтена медия, където да се изплачеш от себе си и себеподобните си боклуци!
Киро не може да кара влак! Той и кола не знам дали може да кара. Обикновено на малоумните не им дават шофьорски книжки, но може да си я е купил, като "дипломата от Харвард"...
не Решетников определя каква ще е съдбата на БългарияНе говорим за президентска република, а парламентарнаВиновни сме ние,че позволихме на ОПГ ГЕРБ/ДПС да управляватИ към днешна дата клякаме на Лукойл ,Неизбралите Радев/ ГЕРБ/ДПС / са в синхрон с него
Така ще е, докато ГЕРБ съществуват и банкянския Пинокио не е на топлоДано хората от Божурище и Пролеша се осъзнаят и грабнат първи сопите и тръгнат към Банкя - един импулс трябва на нацията и да се отървем от тия
Санитарче, докато не станеш от дивана и не престанеш да тровиш атмосферата с метанови изригвания, нищо няма да се случи! Ти какво си мислиш, че хората от Божурище и Пролеша само чакат да им напишеш да „грабнат първи сопите и тръгнат към Банкя“ и те ще се разтичат да ти свършат работата ли? Е, ще има да почакаш! Ама така сте вие, незабележимо умните и съмнително убавите – все чакате някой друг да ви свърши работата! Сами сте способни да отидете само до едно място – за друго не ставате! Нещо да профъфлиш? Кога тръгваш за Божурище и Пролеша да буниш народа, дето слуша само „Аз съм прост и вие сте прости“? М?
За да не става като в Грузия през 2008 или в Украйна сега. Или като в Сърбия през 90те. Или като в Русия - изолация и зад стената. Това поне сме го преживяли и го помним. Не ти ли стигат тия причини?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Ogre
Рейтинг: 737 НеутралноНикъде не се споменават доносите срещу България от политически партии, като ДБ и БСП , както и целенасоченото занемаряване на границите по време на управлението на ПП. Тъмнината тръгна от тях.
Virgin
Рейтинг: 527 НеутралноВреме е за референдум за напускането на ЕС и НАТО.
crq15625101
Рейтинг: 2300 НеутралноДържавата ни е проядена от корупция , руZко прокси маскиращо се като демокрация , фиктивно членуваща в ЕС и Нато !
klimentm
Рейтинг: 4038 НеутралноБългария отдавна е само номинално в ЕС и изглежда така ще си остане още много време
klimentmklimentm
Рейтинг: 4038 Весело……. и пресъединяването ни към РФ! Нали? klimentm
Галя Станчева
Рейтинг: 5244 ЛюбопитноДа цапотиш и драскаш по стени НЕ Е демокрация. Нито да заливаш картини с помия.
"откъсването ни от цивилизацията"
Как точно сме откъснати от цивилизацията. Грабвам си ЛК и отлитам от летището в нашия град към Лондон. На театър, на балет, на изложба.
DDR
Рейтинг: 2381 НеутралноБългария ще бъде приета в Шенген, когато ползите от приемането и са по-големи от вредите от приемането и.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Шенген не е благотворителна организация а прагматичен клуб по интереси.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 2131 РазстроеноОткъсването ни от Европа и белият свят е стратегическа задача наредена от кремъл....Поставена още през 2008 година.И с "избирането" на Хвърчилков става задача номер едно....Голяма цел е ос (кол) в сърцето на Европа-София,Белград ,Будапеща....Създаване на правен,социален и икономически безпорядък....НЕвлизане в Шенген,отказ от европа и като капак...напускане един ден на ЕС и НАТО.....Решетников в едно свое интервю много ясно каза каква роля е отредена на България.....За съжаление посстановката е в ход и актьорите ВЕЧЕ изиграха първо и второ действие......
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...ЗаНиЗа
Рейтинг: 2777 Любопитно"знак за досегашния отказ на политиците ни да следват стандартите на демокрацията" - не е отказ, а съзнателно избрано поведение, което ИМ гарантира власт. Но кога парламентарната НИ република се е управлявала според Конституцията и законите на държавата? Коя ли БГ институция не е мухлясала до гнилост? КОЙ е лидер на БГ "партия", но истински водач с идеи, цели и решения? Докато не се решат проблемите в държавата дори не трябва и да си помислим, че може ПАК да се присламчим към това, което в ЕС отстояват, въпреки всичките си недостатъци. 40 годишен преход ли беше?!?
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Галя Станчева
Рейтинг: 5244 РазстроеноПропуснал си да споменеш кой избра и преизбра Краснъй радев при условие, че се знаеше и за решетников, и за Крим.
cinik
Рейтинг: 2446 НеутралноЧудя се дали да тъжа, че не влязохме в Шенген или да се радвам, че с луд късмет и на вересия Божия влязхоме по някакво чудо в ЕС и НАТО. След което веднага се поправихме и си се върнахме към естественото си състояние на мутренска кагебистка дупка, управлявана от бивши офицери от държавна сигурност, по светлия руски пример.
„Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "doroteus
Рейтинг: 1794 Неутрално" Откъсването ни от цивилизацията на Европа проектира тъмнина "
Може да ме плюете колкото си искате , но го дължим и на "промяната " - лично на приятеля на Кирил Петков Марк Рюте с когото си "споделяха " разни неща "на 4 очи " и си говореха на малко именце пред публиката .....
lil_alex
Рейтинг: 3157 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "Галя Станчева":
Могат да ти го спрат това. Също и голямата привилегия да ходиш да слугуваш в Лондон примерно.
Могат да ни спрат финансово, да не може да пращаш пари у дома или фриленсърите да не могат да получават лесно пари отвън. То и без това сега сме орязани от доста Fintech приложения, дето ги има за по-напредналите.
Иначе това не е цивилизация, това е сделка от типа слушкаш-папкаш. Да, така се живее по-лесно, предсказуемо и с някои луксове. Не, такава хранилка не може да е основа на по-дълбока цивилизация, това се гради по други начини, вкл. генетично.
DDR
Рейтинг: 2381 НеутралноХоландците са абсолютно прави от тяхна гледна точка.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Предвид на това, че ниската земя е един голям хъб за дрогата в Европа и един от пътищата по които се захранва е Балканският маршрут (който минава и през България), приемането на Бг в шенгенският простор ще улесни много този маршрут (за всякаква нелегална дейност). На теория от Егея до Ротердам ще има свободно движение. В момента има няколко филтъра - гърците, българите, румънците и унгарците. колкото и да не се справят гърците и колкото и да се твърди, че са корумпирани българите и румънците, все пак задачата е по нелегалното прекарване на каквото и да е било е много по-тежка, защото трябва да се преминат няколко граници. С влизането на БГ и Ро в шенгенският простор, цялата тежест по контрола на теория остава за гърците, които явно и се га не се справят по-най-добрият начин (и е разбираемо, с тази огромна морска граница).
За сега най-изгодният вариант за Нискоземия и Австрия (в Австрия също има сериозна криминална дейност и поради балканският маршрут) е България да не се приеме и фактически филтрите почти да не се променят (отпада само румъно-унгарската граница).
За да влезе Бг в шенгенското пространство, трябва да се изработи много добър механизъм за опазване на морските граници на Гърция.
doctor.no
Рейтинг: 3514 ВеселоТака ще е, докато ГЕРБ съществуват и банкянския Пинокио не е на топло
Дано хората от Божурище и Пролеша се осъзнаят и грабнат първи сопите и тръгнат към Банкя - един импулс трябва на нацията и да се отървем от тия
Deputat 241
Рейтинг: 2842 НеутралноОткакто Радев си назначи един нарушител на Конституцията, именуван ПростоКиро, нещата в България вървят само надолу. Нагоре вървят единствено кражбите и рушенето на крехката ни демокрация...
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчилnessarox
Рейтинг: 3116 Неутралноне Решетников определя каква ще е съдбата на България
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”Не говорим за президентска република, а парламентарна
Виновни сме ние,че позволихме на ОПГ ГЕРБ/ДПС да управляват
И към днешна дата клякаме на Лукойл ,
Неизбралите Радев/ ГЕРБ/ДПС / са в синхрон с него
zxp53317185
Рейтинг: 1915 НеутралноАх, колко демократично 😉
cinik
Рейтинг: 2446 НеутралноПлюс лумпенизирано население без гражданско самосъзнание. Несретниците от малцинствата, закрепостени от ДПС и българското етническо крило, известно като ПП ГЕРБ, което иска да превърне и българския етнос в нещо като тютюнджии от Родопите „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
cinik
Рейтинг: 2446 НеутралноА децата ти - на квартира и на месторабота „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
nessarox
Рейтинг: 3116 НеутралноПиАр Севи ли ви дава опорките, едно към едно с тази на Гешев
="Няма причина да не бъдем приети в Шенген, покрили сме стандартите. Но преекспонирането на проблемите с участието на българи срещу българи ни пречи. Не защитаваме заедно навън националните ни интереси“ – изтъкна той.==
Откога Кънев е в европарламента и откога България е в изчакване на Шенген ?
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
zxp53317185
Рейтинг: 1915 НеутралноДо коментар [#19] от "cinik":
Все едно слушам проф "Всички ще умрем" - Христов 😉
klimentm
Рейтинг: 4038 ВеселоДо коментар [#6] от "Галя Станчева":
klimentm"Как точно сме откъснати от цивилизацията. Грабвам си ЛК и отлитам от летището в нашия град към Лондон. На театър, на балет, на изложба."
Точно това е и противоречието - отиваш в Лондон а не в Народния!
karatista
Рейтинг: 3893 Неутралноантибългарската и антишенген позицията на дб и пп ще ги довърши. не съм очаквал толкова мизантропски коментари.
mr. Gorbachev, tear down this wall!irl471142598
Рейтинг: 2684 РазстроеноТипичен случай , в който следствието става причина.
Българският елит непрекъснато и съзнателно дистанцира България от Европа. След което се провиква , не щем Европа , защото тя не ни иска.
nessarox
Рейтинг: 3116 НеутралноРазрахме ,че Рюте е виновен
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”Обаче Рюте ни го каза в прав текст още при посещението си в България преди години
Борисов лично му се похвало с оградата, но не можа да го излъже
klimentm
Рейтинг: 4038 НеутралноДо коментар [#22] от "zxp53317185":
klimentmКолегата е изключително прав, доказва го ърийсет гпдишният нескпнчаем преход!
Ако наистина искахме модерна държава отдавна щяхме да я имаме!
nessarox
Рейтинг: 3116 Неутрално2011 г. Борисов каза : остава ни да измажем само една сграда и сме готови за Шенген
Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”https://www.segabg.com/category-observer/pomnete-samo-edno-otkradnaha-ni-12-godini-zhivota
2022 г още се приготвяме
Много Прост Еднокнижник
Рейтинг: 2066 НеутралноА така серете си опорките от Севда, нищо че има Таки-маки и държаата е прогнила от корупция. Заради тази корупция не ни искат в Шенген, тази корупция процъвтяваща при управлнито на Простия и достигаща невиждани висоти.
Другата причина, е че не искат рашизма на родните русороби в ЕС. "Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат." "Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!" "….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
anx55520847
Рейтинг: 109 НеутралноСамо да не се превърнем в първата държава, помолена да напусне ЕС поради "несъвместимост в характера".
crq15625101
Рейтинг: 2300 НеутралноСамо пРезидента като ни видят / стар съветски кадър / и им става ясно на Европейците че за 32 години преход не сме мръднали на никъде !
Много Прост Еднокнижник
Рейтинг: 2066 НеутралноА като си назначи партньора по белот в Лукойл нещата тръгнаха нагоре нали?! "Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат." "Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!" "….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
anx55520847
Рейтинг: 109 НеутралноНе, проблемът е, че ще трябва да го живеем
zxp53317185
Рейтинг: 1915 НеутралноТака де, под глупостите на проф. Иво е пълно подобни коментари 😃
ISTINATAA
ZAKRIVAI!!111
Много Прост Еднокнижник
Рейтинг: 2066 Неутрално++++
Само че това не е българският елит, а руски матрьошки. "Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат." "Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!" "….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
klimentm
Рейтинг: 4038 НеутралноДо коментар [#30] от "anx55520847":
klimentmИ това едва ли ще се случи, ЕС има достатъчно проблеми за да се занимава и с нас, вероятно е вегетираме както и до сега, ще кретаме на опашката криво ляво и толкоз.
selqnin
Рейтинг: 2892 НеутралноДо коментар [#2] от "Virgin":
Време е за всички оркофили :
-чемодан;
-вокзал;
пиздецк!!!!
ПОШЛИ на ...!!!!!!!!
Paco
Рейтинг: 277 НеутралноДневник почнаха да копират ФБ постове като омразната конкуренция.
selqnin
Рейтинг: 2892 НеутралноДо коментар [#22] от "zxp53317185":
Разбира се, че всички ВСЕ НЯКОГА ще умрем!!!
Въпросът е можем ли ПРЕДИ ТОВА да живеем като почтени и достойни хора
и да възпитаме по този начин децата и внуците си
или ще живеем със смъкнати гащи и в поза "партер" с гръб на североизток????????
Ogre
Рейтинг: 737 Неутрално70% от нашата икономика е обвързана с икономиката на ЕС. Да не говорим, че 100% от нашия начин на живот е свързан с ЕС. За какви референдуми и излизане бленуват някои, които, освен на издръжка на Русия, не биха издържали и една седмица да живеят там и по техния "лайфстайл".
Много Прост Еднокнижник
Рейтинг: 2066 ВеселоПростия ще кара ли влака?!
"Maгаре да бях вързал за депутат, щяха да го изберат." "Вие сте прости и аз съм прост и за това се разбираме!" "….Акъл се набива, Томиславе, на умен човек. На прост човек к... се набива!"
Кирило Добросилов
Рейтинг: 314 ЛюбопитноГрета е права!Само гениални експерти като Киро Цанадеца и Ицко Бойкикев мое ни фкарат в Шенген.🐵🤡🐵
Много съм простdoroteus
Рейтинг: 1794 НеутралноВсе едно , че слушам наш Кирчо на 4 очи с Макс / Рюте / ...И после Шенген - през крив макарон ! А може би това са обязаностите на ПП ПП към спонсорите от изток ...........
Norman Granz
Рейтинг: 4655 НеутралноАз бих предложил на всеки, който предпочита Русский Мир, да са изнесе за Русия.
НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.И да не се връща.
Галя Станчева
Рейтинг: 5244 РазстроеноДо коментар [#13] от "lil_alex":
Много ш..б..ни представи имаш за Лондон - свързани със слугинаж, защото ти само това правиш ли?!
lil_alex
Рейтинг: 3157 ВеселоОткъсването на Рохан от Исенгард ще донесе тъмнина, а Гандалф Буревестник носи само лоши новини...не го слушайте, милорд...
Кирило Добросилов
Рейтинг: 314 ЛюбопитноМоже ли в Окраина?Там белото е с 95% чистота.Гарантирано от Брендо.🥳🤡👍 Много съм прост
v.smolianov
Рейтинг: 235 НеутралноЛъжи. Плоски и наивни лъжи.
Галя Станчева
Рейтинг: 5244 ЛюбопитноДо коментар [#20] от "cinik":
Твоите ли описваш? Моите са в ЕС още от влизането ни там. И отдавна са с дипломи от европейски университети и с гражданство на европейска държава от Шенген. И там си работят и живеят - кеф им в американска фирма, кеф им в германска.
Та не ги мисли. Както отдавна не го правя и аз.
DDR
Рейтинг: 2381 НеутралноПо същият начин преди 1989 г икономиката на НРБ е била обвързана с тази на СИВ.
Всяка толкова силна зависимост е пагубна - справка, какво се случи след 1989 г.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
Virgin
Рейтинг: 527 Весело[quote#5:"klimentm"][/quote]
А защо трябва да се присъединяваме към някого?
Такива като теб едно време искаха присъединяване към Тристранния пакт, после пък искаха да стават 16 република на СССР.
lil_alex
Рейтинг: 3157 НеутралноДо коментар [#45] от "Галя Станчева":
Аз лично не, но сигурно 95% от българите там. А представата ми идва от разговор с британец, който подчерта, че отворени граници = повече чистачки, вкл. от България.
Иначе и Лондон вече не е това, което е било.
Но да, за моето поколение по-точно, малкото светлина идва именно от възможността да сме част от по-голяма икономика.
Впрочем нищо различно от комунизма, когато един начин за измъкване на по-хубаво ниво е бил или Коми, или Либия. Ако утре парите текнат откъм СССР 2, а Европа остане мизерна, познай накъде ще се насочат работещите.
А тъмнината сами си я докарахме от много акъл.
cinik
Рейтинг: 2446 НеутралноБългария е прекрасна държава. Най-вече с това, че ЕС е на два часа полет, без проблеми с трудови визи „Слушай ко ша ти кажа, уа! Човека сий направил частна митница на КПП-то, 10 години хероина за Ивропа й минавал приз ньего. И сига ко, ша са остави на някой си Киро да доди от Канада и да му я затвори? Как ша стани тази работа, то са иска мозък да помислиш малко! Нье само Киро ша падни, ами и кака ти Урсула ша падни, хъ-хъ-хъ! "
lil_alex
Рейтинг: 3157 НеутралноДо коментар [#49] от "Галя Станчева":
Това е чудесно, успех и късмет им пожелавам, знаем за тази пътечка. Изисква огромно усилие, да научиш нрави, език - правили сме го. Но като погледна назад...ами същото е като да научиш руски, да си сложиш книгите на Ленин в библиотеката и да впечатлиш правилните хора...
Това не е култура. Това е сделка. Също е вид слугинаж, ако и да е високо квалифициран.
asroma1927
Рейтинг: 1162 НеутралноЯсно е, че политическата класа у нас е пълна катастрофа, но все пак тези политици не са се появили у нас, падайки от Луната, а са част от българското общество. Тоест проблема е у нас самите, като нация, доколкото ние не сме техни заложници, а сме тези, които са ги издигнали и избрали. И упреците към тях са и същевременно към всички нас. По отношение Шенген, обаче, у нас се наблюдава някаква тотална истерия и самобичуване, което без всякакво съмнение няма да донесе никакви резултати. За членство в Шенген се изисква покриване на конкретни критерии, които България покрива според Брюксел и в този смисъл вайкане, навеждане и самобичуване е крайно непродуктивно поведение. Крайно време е да започнем да си подреждаме собствения живот и държава, а какво мисли Марк Рюте е без каквото и да е значение. Сещам се за една фраза на Илон Мъск, който в началото на пътя си със СпейсХ беше буквално осмиван от абсолютно всеки един човек, който имаше някаква връзка с космическата индустрия, но въпреки това днес тази компания е номер едно в сектора: "Ние в СпейсХ сме се специализирали в превръщането на невъзможни неща в изоставане от графика". Крайно време е да започнем да мислим по този начин, а какво мислят за нас в Нидерландия и Австрия да оставим настрана, защото това няма никакво значение.
selqnin
Рейтинг: 2892 ВеселоДо коментар [#41] от "Много Прост Еднокнижник":
Надявам се някой Колосално "умен" като Вас да "кара" космическата ни програма!
От къде ви копае такива фъш-- пасоля?!
mesambria
Рейтинг: 1382 Неутралнодр.Ганева, успокойте се!
georgi_ww
Рейтинг: 814 ВеселоТъмнината е по-бърза от светлината, защото докато стигне светлината, тъмнината е вече там 😎
lil_alex
Рейтинг: 3157 ВеселоДо коментар [#55] от "asroma1927":
България на световната сцена е като честна селска девойка, която са я назначили на корпоративен пост за печен гърл бос и се чувства в небрано лозе. Дори "училите" по западни програми не могат да преведат необходимите ценности. Затова от повече от десетилетие се забавлявам с разваления телефон, по който американска и западна култура се опитват да ни обяснят каква ни е ролята, ама акълът ни е още шаячен и полуобразован и се получава главно комедиен ефект.
pontius_glarus
Рейтинг: 3486 НеутралноДо 7:"DDR"]България ще бъде приета в Шенген, когато ползите от приемането и са по-големи от вредите от приемането и.Шенген не е благотворителна организация а прагматичен клуб по интереси...."
Засега интересите на папиер коалицията са да спират само мигрантите, неплатили такса от 50€ на човек. И ги гонят до дупка по АМ Тракия.
Фюриозо
Рейтинг: 541 НеутралноТроянският кон на Русия се сърди, че не го пускат в Шенген.
Еми, докато е такъв - Шенген през крив макарон. Ясно и просто.
pontius_glarus
Рейтинг: 3486 НеутралноДо 45:"Галя Станчева"....":Много ш..б..ни представи имаш за Лондон - свързани със слугинаж, защото ти само това правиш ли?!..."
Защо, да не би гурбетчиите да са банкови висши служители? Вече и в Румъния ще ги цанят на работа. Да им дойде акъла, като гласуваха за оня павиан от Банкя.
Мондиана
Рейтинг: 1451 НеутралноМного лошо!
Само едно не ми е ясно - нарочно ли мафията иска да ни отклони от Европа или разчитат, че поради географското ни положение Европа ще продължи да ни приобщава, каквито и золуми да вършим.
Галя Станчева
Рейтинг: 5244 НеутралноДо коментар [#54] от "lil_alex":
Глупости, те си знаеха езика от гимназиите в България. С такава цел влязоха в тях - да продължат образованието си в чужбина. И я постигнаха.
Много сбъркани представи имаш за живота.
pontius_glarus
Рейтинг: 3486 НеутралноДо коментар [#63] от "Мондиана":
Последните зулуми с поредната промяна на изборния закон, и далаверата с горивата май бяха капката?
lil_alex
Рейтинг: 3157 ЛюбопитноДо коментар [#64] от "Галя Станчева":
Да де, всички го знаем езика, затова драпахме за гимназиите. Може би съм от същото поколение. Много добре разбирам икономическите възможности - все пак трябва да бачкаш някъде и да живееш. Но това не е точно "светлината" на цивилизацията, това е потребителски живот. Не е постижение и също така не е най-силната мотивация за човешката природа. Все още не сме произвели чист Homo Economicus, който се мотивира само от благоденствие и няма други стимули, вкл. нелогични и нематериални.
Галя Станчева
Рейтинг: 5244 НеутралноДо коментар [#62] от "pontius_glarus":
К'ви гурбетчии, беее. Прочете ли коментар № 6, та да отговориш като нормален човек, а не с тъпите ви опорки.
asroma1927
Рейтинг: 1162 НеутралноЧе у нас цари тежък провинциализъм е ясно. Конкретно за Шенген, обаче, ситуацията е друга. ЕС функционира по правила и Европейската комисия като изпълнителна власт на съюза изисква да се спазват. В конкретния случай изпълнителната власт на съюза от десет години повтаря, че България изпълнява тези правила относно Шенген, но една или две страни смятат, че спазването на правилата не е достатъчно, а е важно мнението им. После няма защо да се чудим защо ЕС е най-несериозния политически играч на световната сцена, с който никой не се съобразява. Даже на срещата в Бали на Г-20 САЩ и Китай говориха за биполярен свят, т.е. ние и вие. С настоящата политическа класа в ЕС - толкова.
lil_alex
Рейтинг: 3157 НеутралноДо коментар [#64] от "Галя Станчева":
Колко пък да са сбъркани, та не мога да разпозная българска мамичка, дето успешно си е пратила децата в чужбина. Не че нещо, ама и това не е върхът на сладоледа. Пак горе-долу бачкаш месец за месец и трябва да слушкаш, за да папкаш. Да, кофти ще е да ти секнат доходите, но пак казвам - това е потребление, не цивилизация. Цивилизованият човек е много повече от хомо икономикус.
pontius_glarus
Рейтинг: 3486 НеутралноДо коментар [#59] от "lil_alex":
Има и нещо друго - ние не можем, или не желаем да се погледнем малко от друг ъгъл, малко отстрани, с очите на приятелите ни от ЕС. И ще ни стане тъжно колко гротексни сме, и колко странни. Като върха бе оня павиан-пожарникар, който козируваше на началниците си от Брюксел
lil_alex
Рейтинг: 3157 ВеселоДо коментар [#68] от "asroma1927":
На всички е ясно, че ни смятат за тотални селяндурчета, защото много им се разминаваме с разбирането за света, и да, всичко е с особено мнение.
lil_alex
Рейтинг: 3157 ЛюбопитноДо коментар [#70] от "pontius_glarus":
Еми това е, трябва още 2-3 поколения да минат. Българинът го е страх да не настине и да не се мине, затова трудно си трансформира културата и рядко е в авангарда - за да не се мине. Имаме тук-таме проблясъци, но също така нещо не се справяме генетично, семейното формиране е тотал щета и то не от вчера. Иначе не сме тъпи, ако има изгода - някои хора се вписват, ама поотделно. Другите са си инатливи, някак смътно осъзнават, че нещо не е наред, ама не смеят да погледнат критично. Щото мама ги е учила, че са безгрешни; тати им е преподал урок да го играят тежко и башлийски и няма как да си оставят егото и историческите натрупвания и да се изучат как се играе играта.
asroma1927
Рейтинг: 1162 НеутралноЕдин от основните проводници на руските интереси в Европа след падането на Берлинската стена е Австрия. Виена е център на руското разузнаване в ЕВропа, бившия им външен министър танцуваше на сватбата си с Путин, а след края на политическата й кариера запозна работа в руска енергийна компания. А австрийски вицеканцлер беше сниман в Ибиса как търгува с влияние, давайки обещания на рускиня. Между другото, Русия уби стотици нидерландци в малайзийския боинг, но Амстердам продължи business as usual. Проблемът у нас е, че мнозинството от политиците ни имат тежки комплекси за малоценност и им липсва характер. Ердоган е последния политик, за когото демократ ще да е правилната характеристика, но е единствения политик, от когото Путин определено се страхува, защото винаги прави това, което смята за редно и не се огъва. Спомни си как Путин каза "Излизаме от зърнената сделка", а на следващия ден Ердоган заяви, че Русия не е страна по нея и тя ще продължи. След това последва мълчание от Кремъл. Такъв като Ердоган ще помете пода с Марк Рюте, ако му се наложи.
joseph.mccarthy
Рейтинг: 155 Неутралнонация на която русофила александър морфов и венецуелските ксерокси "са й демокрацията" не заслужава нищо друго освен другарите, които я управляват. С пръчка и морков!
Октавиан е антикомунист и не желае присъствието на руснаци и русняшки медии като тази или други в България.pontius_glarus
Рейтинг: 3486 НеутралноДо коментар 67 от "Галя Станчева":
Имам една позната, малко кат теб, с университетско образование, домашна помощница в Австрия (гледа една 90 годишна). Преди няколко дена ми прати снимки от концерт на Андре Рийо (мамицата им на хорандците), и танцувала там валс с мъжа си. На другия ден се чух с мъжа й (приятели сме), но той не знаеше, че е валсувал.
tsyrvulan.second
Рейтинг: 1873 ВеселоДо коментар [#2] от "Virgin":
БСП = Българофобски Свинеподобни Путрлеристи; Путлерист = Усукано-изкорубен в петото измерание тессеракт с шизо-ромбоидални наклонностиУ кАмунистическите кратуни, само референдуми виреят. Но тъй като референдумите са демократичен процес, хващайте се и организирайте един. Да ви видим колко можете.
Галя Станчева
Рейтинг: 5244 НеутралноДо коментар [#75] от "pontius_glarus":
Това са твои/техни проблеми.
През зимата избягваме да пътуваме. През останалото време не е никакъв проблем, щом имаме желание...
ruse_island
Рейтинг: 1128 НеутралноДеПеСтан и българите жадуват за Анадола и вечните Сибирски полета! Откъдето дошло-там и отишло...
pontius_glarus
Рейтинг: 3486 НеутралноДо коментар [#72] от "lil_alex":
На мама и тати донякъде е позволено да грешат, те са от поколението израсло в немотията и ограничеността от 50-те и 60-те години. Какво да кажем за журналетата ни, бълнащи ежедневно глупости в медиите ни?
Легионер
Рейтинг: 49 НеутралноТо е ясно, че решенито на Нидерландия е политическо, но на някои хора ще им се спука задника от самобичуване и натягане пред еврочиновниците.
На който не му харасва България - свят широк! И без Шенген се живее, стига драми и излияния!
lil_alex
Рейтинг: 3157 ЛюбопитноДо коментар [#79] от "pontius_glarus":
Ами те са горе-долу на нивото на мама и тати, още не са излезли от ефекта "щом е лъскаво, значи е добро" и все пак са млади и гладни, искат си своята част от баницата и забавлението. Плюс това са расли в проспериращите, готини десетилетия и си мислят, че ако подкрепят ценностите от списъка, ще имат още от тоя тип сладък живот. Ще видим, историята още не е приключила, тия неща не са автоматични. Може да трябва малко зор, не може само ценности, стартъпи и ниски лихви...
pontius_glarus
Рейтинг: 3486 НеутралноДо коментар 77 от "Галя Станчева":
Малко ми напомняш на категорията руски мамашенки, деклариращи: "я весь мир объэхала". Между другото кога за първи път излезе от страната?
eti mehter
Рейтинг: 4359 ЛюбопитноБългария се откъсва.
Bukalemun======
За добро или лошо...е без значение...
Народо психологията на една нация не е подвеждала никога...
Няма да подведе и сега...!
KRAFTWERK
Рейтинг: 1445 НеутралноРуските мекерета , няма да се спрат да изкарват България от Европа ....за тов работят вече повече от 140 години............
eti mehter
Рейтинг: 4359 ЛюбопитноДо коментар [#14] от "DDR":
BukalemunХоландците са абсолютно прави от тяхна гледна точка.
=======
Естествено...
Клуба е техен...
Интересите и изгодата...са също в тяхна полза...
Хората си живеят с философията...
" Ние ви обичаме ,но най много обичаме себе си"...
Мусаши
Рейтинг: 843 Неутрално[quote#29:"Много Прост Еднокнижник"][/quote]
Ами то тогава всички управници на държави в ЕС без Нидерландия били много прости. Щом искат в Шенген такава държава
Dimitar Kunev
Рейтинг: 455 Неутрално5 века Европа е убивала, държала в робство и грабела света. Никаква цивилизация не е тя, а лъжа, мизантропия и мракобесие, особено сега.
tsyrvulan.second
Рейтинг: 1873 ВеселоДо коментар [#87] от "Dimitar Kunev":
БСП = Българофобски Свинеподобни Путрлеристи; Путлерист = Усукано-изкорубен в петото измерание тессеракт с шизо-ромбоидални наклонностиБагооом Марш към изключително светлия руский мир.
Роси
Рейтинг: 7572 НеутралноТе толкова знаци ни дадоха, толкова доклади написаха, но Ганьо не разбира от дума. Е, те пък на сълзи не вярват.
lil_alex
Рейтинг: 3157 НеутралноДо коментар [#88] от "tsyrvulan.second":
Защо това винаги е единственият отговор? Няма ли трето положение, а именно да се откажем от неприятното европейско позьорство, монокултура, задушаване на истински предприемачески дух? Съжалявам, ама не е точно рай на земята да си служител и да си доволен от някакво чистичко градче и толкоз, ама да си мълчиш, че се пълни с африканци.
eti mehter
Рейтинг: 4359 ЛюбопитноДо коментар [#87] от "Dimitar Kunev":
Bukalemun5 века Европа е убивала, държала в робство и грабела света.
==≠===
Кога ?
По времето на ренесанса ли ...?
Прав си...
А след феномена...1789 започва етапа на една нова заблуда под кодовото наименование..." Свобода равенство братство"...
Появяват се революциите ,а накрая...една подир друга...и две световни войни...
Днес.... след появата на интернет...сме свидетели на залеза на въпросния двувековен период...
Тласкат ни към нова хегемония на "човек над човека"
Една много по безпощадна диктатура...
Диктатурата на дигиталния еко тоталитаризъм...
Santos
Рейтинг: 2072 ЛюбопитноЧудесен материал, браво на госпожата, че се е сетила! Защото никой не задава въпросът откъде идва изобщо идея на премиерът на Нидерландия, Марк Рюте, да декларира, че тази граница би могла да се премине срещу 50 евро? Кога Рюте е казвал подобно нещо за „50 евро“, когато беше ГЕРБ на власт? От близо две години Баце не е в изпълнителната власт, а нищо не само не се е подобрило, ами се е влошило дотам, че Рюте да ни изкарва най-долни и корумпирани типове! Не случайно госпожата пише, че „Вече две години парламентарната ни република се управлява извънпарламентарно“!
Да, и освен това наистина има „отказ на политиците ни да следват стандартите на демокрацията“ и той започва с една лъжлива декларация за гражданство, подадена от неистова алчност за власт на един канадски тарикат и която беше повод президентът да издаде противоконституционен акт – виж Решение №18/2021 г. на Конституционния съд - https://www.constcourt.bg/bg/Blog/Display/1011?type=1 – „Днес, 27 октомври 2021 г., Конституционният съд се произнесе с решение по конституционно дело № 18 от 2021 г., с което обяви за противоконституционен Указ № 129 от 10.05.2021 г. (обн. ДВ, бр. 39 от 12.05.2021 г.) на президента на Република България в частта, с която за служебен министър на икономиката е назначен Кирил Петков Петков“.
Мога да приведа още доста примери! Желаещи? Така че когато се пишат подобни на този тук материали, нека се има предвид кой беше на власт през последните 2 години! Да очакваме ли подобен материал и за външния дълг? Или там ясно кой е виновен дългът да се увеличи с 15 милиарда евро само за тези две години? М? Нещо неясно? Госпожата пише още, че „Вървим към убеждаване за трансформиране на парламентарната ни република в президентска. И никой не казва, че така ще ни се отнеме още от властта и демокрацията“. Чудесно, но защо, след като е казала „А“, не стигне до „Я“ и не ни разясни като как така му коленичехте на този господин, а сега „никой не казва, че така ще ни се отнеме още от властта и демокрацията“? Ами кажете го, бре, какво имате в устата? Какво чакате, да падне таванът ли?
eti mehter
Рейтинг: 4359 ВеселоДо коментар [#92] от "Santos":
Bukalemunизобщо идея на премиерът на Нидерландия, Марк Рюте, да декларира, че тази граница би могла да се премине срещу 50 евро? Кога Рюте е казвал подобно нещо за „50 евро“, когато беше ГЕРБ на власт?
========
Там си имат пристанища....в които без корупция бизнеса е невъзможен...
Глистомир Гомнаниев
Рейтинг: 162 ВеселоГурелето, н'дей рИва, кощрамбо комунистическа, точно ти и другите отрепки от умнокрасивата кочиня сте тези, които ни отдалечихте от Европа - с гнусните комунистически доноси на всичките ви НПО-та, с непрестанните лъжи и клепането на България от "медиите" на олигархията, и ти в момента си си цвъкнала памфлета в парцала на един от най-големите виновници за това, за което страдаеш! Така че, Гурелето - вместо да се жалваш, да беше си спестила срама, да дращиш в парцалите на олигархията и да беше потърсила по-почтена медия, където да се изплачеш от себе си и себеподобните си боклуци!
Глистомир Гомнаниев
Рейтинг: 162 ВеселоКиро не може да кара влак! Той и кола не знам дали може да кара. Обикновено на малоумните не им дават шофьорски книжки, но може да си я е купил, като "дипломата от Харвард"...
SN DV
Рейтинг: 391 Неутрално" парМаЛентарната ни република"
-------------------------------
Много хубава нова дума - одобрявам ;)
4ort
Рейтинг: 2896 НеутралноСтрино, да бехте избрали Лозан Панов, за да не е в синхрон с тия! Имам време да питам всеки идиот.
Santos
Рейтинг: 2072 ЛюбопитноСанитарче, докато не станеш от дивана и не престанеш да тровиш атмосферата с метанови изригвания, нищо няма да се случи! Ти какво си мислиш, че хората от Божурище и Пролеша само чакат да им напишеш да „грабнат първи сопите и тръгнат към Банкя“ и те ще се разтичат да ти свършат работата ли? Е, ще има да почакаш! Ама така сте вие, незабележимо умните и съмнително убавите – все чакате някой друг да ви свърши работата! Сами сте способни да отидете само до едно място – за друго не ставате! Нещо да профъфлиш? Кога тръгваш за Божурище и Пролеша да буниш народа, дето слуша само „Аз съм прост и вие сте прости“? М?
futio_tapanchev
Рейтинг: 2026 НеутралноДо коментар [#2] от "Virgin":
Като не щеш в ЕС кой те спира ?
Чемодан, корабль ....
futio_tapanchev
Рейтинг: 2026 НеутралноДо коментар [#51] от "Virgin":
"А защо трябва да се присъединяваме към някого?"
За да не става като в Грузия през 2008 или в Украйна сега. Или като в Сърбия през 90те. Или като в Русия - изолация и зад стената. Това поне сме го преживяли и го помним.
Не ти ли стигат тия причини?