За мен лично е по-удобно. Мога да плащам с банква карта и телефон, т.е. няма как да си забравя средството за плащане и мога да се кача от която спирка искам без да се чудя дали има гише за билети или дали шофьорът продава. Освен това мога да отида на работа срещу 1.60 лв, като сменя три транспортни средсдства или да отида да взема детето от училище и да се върна със същия билет.
Продаваният от водача билет хем е по-скъп, хем не позволява прекачване. А е с кю-ар код и трябва задължително да се валидира в превозното средство, в което е закупен. Пита се: Защо, след като се валидира в първото ПС, да не маже да се валидира и в следващото - т.е. да служи за прекачване? Защо с елекронния билет може, а с хартиения не? Няма никаква пречка това да стане.
Друга нелепост - в една пластика да може да се зарежда само от един вид - примерно само билети 30 +, или само 60 +, или само дневна карта. Защо? Софтуерно не е проблем в една пластика да могат да се заредят например: карта за една линия (ако бъде възстановена отново), билети 30 +, билети 60 + и дневна карта. Ето как ще "се справи" софтуерът: Качваш се например в трамвай № 7, за който имаш платена месечна карта за 1 линия - при "валидирането" софтуерът я разпознава на първо място и не "тегли" от другите билети. Освен нея да допуснем, че имаш и карта за деня от 4 лв. Качваш се на друг транспорт, различен от трамвай 7 - и софтуерът разпознава дневната карта и пак не тегли билети. На другия ден - дневната карта не важи и при този вариант софтуерът тегли "условен билет" - при прекачване до 30 минути, условният билет се превръща в 30 + и се изтегля от заредените такива. При прекачване след 30-тата минута се изтегля от билетите 60+. След един билет 30 + и един 60 + пък получаваш виртуална дневна карта, тъй като общата сума става 4 лв.
Ето как всичко би могло да бъде удобно и с един прост софтуер.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Добре, че си ходя из целия град с колело и пеш, че с тия простотии на ЦГМ ми е писнало да обяснявам на домочадието кое, как, къде и какво се е променило и защо, баси тъпнята. Явно идеята на големите мислители в общината е била да ни накарат да плащаме повече за ГТ и засега успяват. Ми ок, честито на всички общинари, които сега спокойно могат да се пуснат по който искат булевард и да видят как прекрасно се справят със задръстванията...
Защо ли си мисля че след като цените се вдигнаха с 18%, а за храните го докарахме до 50% нищо не стана нито по качествено нито по вкусно. Съмнявам се, че в София градският транспорт е вдигнал цените с 20%, да не говорим за 50%, но нали идват избори трябва да манипулираме избирателите.
Виждам, че двама са ми сложили минуси на коментар № 2, в който ми се струва, че давам рационално предложение. Ами дайте вашите предложения бе, хора, вместо да цъкате минуси. Освен ако не сте Георги Георгиев и Борис Бонев:)
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
Я виж как ясно могат да се изразяват редакторите. По-горе заглавието е “България търси 1,5 млрд. евро”, вместо “Продължаваме да взимаме заеми, този път 1,5 млрд. Ще ги връщат децата ни.”
Събират се, умуват и катастрофират! В БЪЛГАРИЯ НИЩО НЕ НАРЕД!
АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! !
CAPS LOCK – error
Вярно е, че има доста неудобства. Предполагам, че с времето някои неща ще се променят. Едното неудобство е, че няма достатъчно места, откъдето да си купиш билет за 1,60. Но не приемам написаното, цитирам " Възрастните хора дори не разбират как така билетът отива върху карта, както и какво значи да го "валидират", дори не знаят къде. ". Авторът ни счита за пълни простаци, което показва, че той също не ползва градския транспорт. Иначе щеше да види как възрастните хора съвестно си валидират картите.
Малко започва да ми писва от темата. Навсякъде из Европа гледат да одерат туристите и гостите на града и за по-евтиното пътуване никъде няма да видиш реклама или инструкции. Местните си знаят как и за колко от опит. Тук се орева светът за нещо, за което има предостатъчно информация и алтернативи. И пак да повторя - транспорът в София обективно поевтиня, колкото и някой да ми спори субективно, щото ползва 2 спирки, а билетът му позволява да отиде до другия край на града.
За 100 млн. и китайски софтуер връз руска техника - толкоз. А и в служебния мерцедес не се чуват пцувните на "благодарните" столичани. Ма те са си криви, с тоя крив избор и 17 години търпеж.
Служители, работещи по трудово или служебно правоотношение в Столичната и районните общински администрации имат превозни карти за градския транспорт на София за цена 0лв.
Далаверите, кражбите и КОРУПЦИЯТА никога няма да спрат в тази държава, даже няма да започне борба срещу това, ЗАЩОТО ВСЕКИ, КОЙТО ДОЙДЕ ИСКА ДА СЕ РАЗПРАВИ С ПРЕДИШНИТЕ И ЗАПОЧВА ДА КРАДЕ . . .
и сега е важното . . .
ДОКАТО БОРБАТА С КОРУПЦИЯТА НЕ ЗАПОЧНЕ ОТ БКП/БСП – ИСТИНСКИТЕ НОСИТЕЛИ НА ВСЯКА ИЗМАМА, ДАЛАВЕРА И ГРАБЕЖ, – НЯМА ДА ИМА НИТО ЕДИН ПОЛИТИК ИЛИ ОЛИГАРХ В ЗАТВОРА, ЗАЩОТО СПРАВЕДЛИВОСТТА НЯМА ДА ГО ПОНЕСЕ И НЯМА ДА ГО ДОПУСНЕ! ИЛИ ЗАПОЧВАМЕ ОТ ТЕРОРИСТИЧНАТА, КРАДЛИВА И РУСКА БКП/БСП ИЛИ ЩЕ БЪДЕМ ОБРЕЧЕНИ НА КОМУНИЗЪМ, РАШИЗЪМ И КОРУПЦИЯ !!!
АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! !
CAPS LOCK – error
В Германия навсякъде има автомати за издаване на хартиени билети. Картите за трнспорт са само хартиени с номер и в тях се поставя месечен талон, на който задължително се въвежда номерът на картата. Никаква електроника, никакво чекиране. Откъде дойде идеят за 100% електронизация в главите на тези мечтатели. Това хардуерно няма даиздържи изпитанията....
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
hose
Рейтинг: 229 НеутралноЗа мен лично е по-удобно. Мога да плащам с банква карта и телефон, т.е. няма как да си забравя средството за плащане и мога да се кача от която спирка искам без да се чудя дали има гише за билети или дали шофьорът продава. Освен това мога да отида на работа срещу 1.60 лв, като сменя три транспортни средсдства или да отида да взема детето от училище и да се върна със същия билет.
hosegun
Рейтинг: 698 НеутралноПродаваният от водача билет хем е по-скъп, хем не позволява прекачване. А е с кю-ар код и трябва задължително да се валидира в превозното средство, в което е закупен. Пита се: Защо, след като се валидира в първото ПС, да не маже да се валидира и в следващото - т.е. да служи за прекачване? Защо с елекронния билет може, а с хартиения не? Няма никаква пречка това да стане.
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!Друга нелепост - в една пластика да може да се зарежда само от един вид - примерно само билети 30 +, или само 60 +, или само дневна карта. Защо? Софтуерно не е проблем в една пластика да могат да се заредят например: карта за една линия (ако бъде възстановена отново), билети 30 +, билети 60 + и дневна карта. Ето как ще "се справи" софтуерът: Качваш се например в трамвай № 7, за който имаш платена месечна карта за 1 линия - при "валидирането" софтуерът я разпознава на първо място и не "тегли" от другите билети. Освен нея да допуснем, че имаш и карта за деня от 4 лв. Качваш се на друг транспорт, различен от трамвай 7 - и софтуерът разпознава дневната карта и пак не тегли билети. На другия ден - дневната карта не важи и при този вариант софтуерът тегли "условен билет" - при прекачване до 30 минути, условният билет се превръща в 30 + и се изтегля от заредените такива. При прекачване след 30-тата минута се изтегля от билетите 60+. След един билет 30 + и един 60 + пък получаваш виртуална дневна карта, тъй като общата сума става 4 лв.
Ето как всичко би могло да бъде удобно и с един прост софтуер.
пустиняк
Рейтинг: 535 Неутрално"Скъпо и неудобно" е прекрасен слоган за ЦГМ. А и кой му измисли името?! Кво му беше на "Граски транспорт"?! Де##ли...
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!geordgeo
Рейтинг: 1221 ЛюбопитноДобре, че си ходя из целия град с колело и пеш, че с тия простотии на ЦГМ ми е писнало да обяснявам на домочадието кое, как, къде и какво се е променило и защо, баси тъпнята. Явно идеята на големите мислители в общината е била да ни накарат да плащаме повече за ГТ и засега успяват. Ми ок, честито на всички общинари, които сега спокойно могат да се пуснат по който искат булевард и да видят как прекрасно се справят със задръстванията...
Христо Атанасов
Рейтинг: 1201 НеутралноЗащо ли си мисля че след като цените се вдигнаха с 18%, а за храните го докарахме до 50% нищо не стана нито по качествено нито по вкусно. Съмнявам се, че в София градският транспорт е вдигнал цените с 20%, да не говорим за 50%, но нали идват избори трябва да манипулираме избирателите.
gun
Рейтинг: 698 ВеселоВиждам, че двама са ми сложили минуси на коментар № 2, в който ми се струва, че давам рационално предложение. Ами дайте вашите предложения бе, хора, вместо да цъкате минуси. Освен ако не сте Георги Георгиев и Борис Бонев:)
За свободата на словото - форумът да е без регистрация!хм
Рейтинг: 1986 Веселослед 20 г грабителско управление на София, кое точно е наред??
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2458 НеутралноНе мисля, че авторите на новите тарифи пътуват с градски транспорт. Идея си нямат дори за част от проблемите, които създават на софиянци.
hope
Рейтинг: 2536 НеутралноЯ виж как ясно могат да се изразяват редакторите. По-горе заглавието е “България търси 1,5 млрд. евро”, вместо “Продължаваме да взимаме заеми, този път 1,5 млрд. Ще ги връщат децата ни.”
Любовта ще спаси света!!!vassilun
Рейтинг: 5028 ГневноОт крадливата шайка ГЕРБ и една самоковска учительница пА руский - толкова!
Jesus saves
Рейтинг: 1052 НеутралноСъбират се, умуват и катастрофират!
АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! ! CAPS LOCK – errorВ БЪЛГАРИЯ НИЩО НЕ НАРЕД!
vassilun
Рейтинг: 5028 НеутралноДо коментар [#11] от "Jesus saves":
"В БЪЛГАРИЯ НИЩО НЕ НАРЕД!"
Ами как да е наред нещо в България?! Онези 80% по професор Иво Христов си избират един крадлив пожарникар да ги управлява в продължение на 12 години!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4504 ВеселоДо коментар [#12] от "vassilun":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Единствените ти плюсове са от мен но не се възгордявай.
По другите теми си гола вода.
stedim
Рейтинг: 1671 НеутралноВярно е, че има доста неудобства. Предполагам, че с времето някои неща ще се променят. Едното неудобство е, че няма достатъчно места, откъдето да си купиш билет за 1,60. Но не приемам написаното, цитирам " Възрастните хора дори не разбират как така билетът отива върху карта, както и какво значи да го "валидират", дори не знаят къде. ". Авторът ни счита за пълни простаци, което показва, че той също не ползва градския транспорт. Иначе щеше да види как възрастните хора съвестно си валидират картите.
olimpipanov
Рейтинг: 810 НеутралноТипично са Сдружение на Катили Говеда и Тъпаци (СКГТ), хем скъпо хем неудобно.
Вера Су
Рейтинг: 1223 НеутралноМалко започва да ми писва от темата. Навсякъде из Европа гледат да одерат туристите и гостите на града и за по-евтиното пътуване никъде няма да видиш реклама или инструкции. Местните си знаят как и за колко от опит.
Тук се орева светът за нещо, за което има предостатъчно информация и алтернативи.
И пак да повторя - транспорът в София обективно поевтиня, колкото и някой да ми спори субективно, щото ползва 2 спирки, а билетът му позволява да отиде до другия край на града.
pamela
Рейтинг: 3145 НеутралноПътуването по време и с банкова карта или смартфон е много удобно особено за хора, които се прехвърлат на повече превозни средства.
Лелка
Рейтинг: 1092 НеутралноЗа 100 млн. и китайски софтуер връз руска техника - толкоз. А и в служебния мерцедес не се чуват пцувните на "благодарните" столичани. Ма те са си криви, с тоя крив избор и 17 години търпеж.
Биляна Тенева
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#8] от "Vesselin Velkov":
Служители, работещи по трудово или служебно правоотношение в Столичната и районните общински администрации имат превозни карти за градския транспорт на София за цена 0лв.
star bastun
Рейтинг: 1984 НеутралноХубава статия.
Jesus saves
Рейтинг: 1052 НеутралноДалаверите, кражбите и КОРУПЦИЯТА никога няма да спрат в тази държава, даже няма да започне борба срещу това, ЗАЩОТО ВСЕКИ, КОЙТО ДОЙДЕ ИСКА ДА СЕ РАЗПРАВИ С ПРЕДИШНИТЕ И ЗАПОЧВА ДА КРАДЕ . . .
АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! ! CAPS LOCK – errorи сега е важното . . .
ДОКАТО БОРБАТА С КОРУПЦИЯТА НЕ ЗАПОЧНЕ ОТ БКП/БСП – ИСТИНСКИТЕ НОСИТЕЛИ НА ВСЯКА ИЗМАМА, ДАЛАВЕРА И ГРАБЕЖ, – НЯМА ДА ИМА НИТО ЕДИН ПОЛИТИК ИЛИ ОЛИГАРХ В ЗАТВОРА, ЗАЩОТО СПРАВЕДЛИВОСТТА НЯМА ДА ГО ПОНЕСЕ И НЯМА ДА ГО ДОПУСНЕ!
ИЛИ ЗАПОЧВАМЕ ОТ ТЕРОРИСТИЧНАТА, КРАДЛИВА И РУСКА БКП/БСП ИЛИ ЩЕ БЪДЕМ ОБРЕЧЕНИ НА КОМУНИЗЪМ, РАШИЗЪМ И КОРУПЦИЯ !!!
Сатана Ликующий
Рейтинг: 1083 НеутралноЗащо мислите, че заместник-кмета по транспорта напусна стремглаво поста си преди 1 месец? като на пожар ....
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Сатана Ликующий
Рейтинг: 1083 НеутралноВ Германия навсякъде има автомати за издаване на хартиени билети. Картите за трнспорт са само хартиени с номер и в тях се поставя месечен талон, на който задължително се въвежда номерът на картата. Никаква електроника, никакво чекиране. Откъде дойде идеят за 100% електронизация в главите на тези мечтатели. Това хардуерно няма даиздържи изпитанията....
Само простите хора си мислят, че има прости неща!Resurrection
Рейтинг: 2439 НеутралноАми не може само софиянци да се возят ефтино.. Сега извинявайте ама всяко нещо си държи цена
dim56
Рейтинг: 401 НеутралноКолкото повече чета за новите билети, толкова повече се обърквам. Как се купува тоя билет за прекачвания с банкова карта вътре в превозното средство?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4504 НеутралноДо коментар [#24] от "Resurrection":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ела в София на голямата евтиния щом така мислиш.