Новите билети на София: И по-скъпо, и по-неудобно

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hose
    hose
    Рейтинг: 229 Неутрално

    За мен лично е по-удобно. Мога да плащам с банква карта и телефон, т.е. няма как да си забравя средството за плащане и мога да се кача от която спирка искам без да се чудя дали има гише за билети или дали шофьорът продава. Освен това мога да отида на работа срещу 1.60 лв, като сменя три транспортни средсдства или да отида да взема детето от училище и да се върна със същия билет.

    hose
  2. 2 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 698 Неутрално

    Продаваният от водача билет хем е по-скъп, хем не позволява прекачване. А е с кю-ар код и трябва задължително да се валидира в превозното средство, в което е закупен. Пита се: Защо, след като се валидира в първото ПС, да не маже да се валидира и в следващото - т.е. да служи за прекачване? Защо с елекронния билет може, а с хартиения не? Няма никаква пречка това да стане.

    Друга нелепост - в една пластика да може да се зарежда само от един вид - примерно само билети 30 +, или само 60 +, или само дневна карта. Защо? Софтуерно не е проблем в една пластика да могат да се заредят например: карта за една линия (ако бъде възстановена отново), билети 30 +, билети 60 + и дневна карта. Ето как ще "се справи" софтуерът: Качваш се например в трамвай № 7, за който имаш платена месечна карта за 1 линия - при "валидирането" софтуерът я разпознава на първо място и не "тегли" от другите билети. Освен нея да допуснем, че имаш и карта за деня от 4 лв. Качваш се на друг транспорт, различен от трамвай 7 - и софтуерът разпознава дневната карта и пак не тегли билети. На другия ден - дневната карта не важи и при този вариант софтуерът тегли "условен билет" - при прекачване до 30 минути, условният билет се превръща в 30 + и се изтегля от заредените такива. При прекачване след 30-тата минута се изтегля от билетите 60+. След един билет 30 + и един 60 + пък получаваш виртуална дневна карта, тъй като общата сума става 4 лв.

    Ето как всичко би могло да бъде удобно и с един прост софтуер.

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  3. 3 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 535 Неутрално

    "Скъпо и неудобно" е прекрасен слоган за ЦГМ. А и кой му измисли името?! Кво му беше на "Граски транспорт"?! Де##ли...

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  4. 4 Профил на geordgeo
    geordgeo
    Рейтинг: 1221 Любопитно

    Добре, че си ходя из целия град с колело и пеш, че с тия простотии на ЦГМ ми е писнало да обяснявам на домочадието кое, как, къде и какво се е променило и защо, баси тъпнята. Явно идеята на големите мислители в общината е била да ни накарат да плащаме повече за ГТ и засега успяват. Ми ок, честито на всички общинари, които сега спокойно могат да се пуснат по който искат булевард и да видят как прекрасно се справят със задръстванията...

  5. 5 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 1201 Неутрално

    Защо ли си мисля че след като цените се вдигнаха с 18%, а за храните го докарахме до 50% нищо не стана нито по качествено нито по вкусно. Съмнявам се, че в София градският транспорт е вдигнал цените с 20%, да не говорим за 50%, но нали идват избори трябва да манипулираме избирателите.

  6. 6 Профил на gun
    gun
    Рейтинг: 698 Весело

    Виждам, че двама са ми сложили минуси на коментар № 2, в който ми се струва, че давам рационално предложение. Ами дайте вашите предложения бе, хора, вместо да цъкате минуси. Освен ако не сте Георги Георгиев и Борис Бонев:)

    За свободата на словото - форумът да е без регистрация!
  7. 7 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1986 Весело

    след 20 г грабителско управление на София, кое точно е наред??

  8. 8 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2458 Неутрално

    Не мисля, че авторите на новите тарифи пътуват с градски транспорт. Идея си нямат дори за част от проблемите, които създават на софиянци.

  9. 9 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 2536 Неутрално

    Я виж как ясно могат да се изразяват редакторите. По-горе заглавието е “България търси 1,5 млрд. евро”, вместо “Продължаваме да взимаме заеми, този път 1,5 млрд. Ще ги връщат децата ни.”

    Любовта ще спаси света!!!
  10. 10 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5028 Гневно

    От крадливата шайка ГЕРБ и една самоковска учительница пА руский - толкова!

  11. 11 Профил на Jesus saves
    Jesus saves
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Събират се, умуват и катастрофират!
    В БЪЛГАРИЯ НИЩО НЕ НАРЕД!

    АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! ! CAPS LOCK – error
  12. 12 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 5028 Неутрално

    До коментар [#11] от "Jesus saves":

    "В БЪЛГАРИЯ НИЩО НЕ НАРЕД!"

    Ами как да е наред нещо в България?! Онези 80% по професор Иво Христов си избират един крадлив пожарникар да ги управлява в продължение на 12 години!

  13. 13 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4504 Весело

    До коментар [#12] от "vassilun":

    Единствените ти плюсове са от мен но не се възгордявай.
    По другите теми си гола вода.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  14. 14 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1671 Неутрално

    Вярно е, че има доста неудобства. Предполагам, че с времето някои неща ще се променят. Едното неудобство е, че няма достатъчно места, откъдето да си купиш билет за 1,60. Но не приемам написаното, цитирам " Възрастните хора дори не разбират как така билетът отива върху карта, както и какво значи да го "валидират", дори не знаят къде. ". Авторът ни счита за пълни простаци, което показва, че той също не ползва градския транспорт. Иначе щеше да види как възрастните хора съвестно си валидират картите.

  15. 15 Профил на olimpipanov
    olimpipanov
    Рейтинг: 810 Неутрално

    Типично са Сдружение на Катили Говеда и Тъпаци (СКГТ), хем скъпо хем неудобно.

  16. 16 Профил на Вера Су
    Вера Су
    Рейтинг: 1223 Неутрално

    Малко започва да ми писва от темата. Навсякъде из Европа гледат да одерат туристите и гостите на града и за по-евтиното пътуване никъде няма да видиш реклама или инструкции. Местните си знаят как и за колко от опит.
    Тук се орева светът за нещо, за което има предостатъчно информация и алтернативи.
    И пак да повторя - транспорът в София обективно поевтиня, колкото и някой да ми спори субективно, щото ползва 2 спирки, а билетът му позволява да отиде до другия край на града.

  17. 17 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3145 Неутрално

    Пътуването по време и с банкова карта или смартфон е много удобно особено за хора, които се прехвърлат на повече превозни средства.

  18. 18 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1092 Неутрално

    За 100 млн. и китайски софтуер връз руска техника - толкоз. А и в служебния мерцедес не се чуват пцувните на "благодарните" столичани. Ма те са си криви, с тоя крив избор и 17 години търпеж.

  19. 19 Профил на Биляна Тенева
    Биляна Тенева
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#8] от "Vesselin Velkov":

    Служители, работещи по трудово или служебно правоотношение в Столичната и районните общински администрации имат превозни карти за градския транспорт на София за цена 0лв.

  20. 20 Профил на star bastun
    star bastun
    Рейтинг: 1984 Неутрално

    Хубава статия.

  21. 21 Профил на Jesus saves
    Jesus saves
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Далаверите, кражбите и КОРУПЦИЯТА никога няма да спрат в тази държава, даже няма да започне борба срещу това, ЗАЩОТО ВСЕКИ, КОЙТО ДОЙДЕ ИСКА ДА СЕ РАЗПРАВИ С ПРЕДИШНИТЕ И ЗАПОЧВА ДА КРАДЕ . . .

    и сега е важното . . .

    ДОКАТО БОРБАТА С КОРУПЦИЯТА НЕ ЗАПОЧНЕ ОТ БКП/БСП – ИСТИНСКИТЕ НОСИТЕЛИ НА ВСЯКА ИЗМАМА, ДАЛАВЕРА И ГРАБЕЖ, – НЯМА ДА ИМА НИТО ЕДИН ПОЛИТИК ИЛИ ОЛИГАРХ В ЗАТВОРА, ЗАЩОТО СПРАВЕДЛИВОСТТА НЯМА ДА ГО ПОНЕСЕ И НЯМА ДА ГО ДОПУСНЕ!
    ИЛИ ЗАПОЧВАМЕ ОТ ТЕРОРИСТИЧНАТА, КРАДЛИВА И РУСКА БКП/БСП ИЛИ ЩЕ БЪДЕМ ОБРЕЧЕНИ НА КОМУНИЗЪМ, РАШИЗЪМ И КОРУПЦИЯ !!!

    АЗ НЕ СЪМ КОМУНИСТ, АЗ НЕ СЪМ АТЕИСТ, АЗ НЕ СЪМ АНТИХРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ТЕРОРИСТ, АЗ НЕ СЪМ ЕКСТРЕМИСТ, АЗ НЕ СЪМ ШОВИНИСТ, АЗ НЕ СЪМ БЮРОКРАТ, АЗ НЕ СЪМ ТАРИКАТ, АЗ НЕ СЪМ ПУТИНИСТ И НИКОГА НЯМА ДА БЪДААА . . . АЗ СЪМ ПРОСТО ЧОВЕК ! ! ! CAPS LOCK – error
  22. 22 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    Защо мислите, че заместник-кмета по транспорта напусна стремглаво поста си преди 1 месец? като на пожар ....

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  23. 23 Профил на Сатана Ликующий
    Сатана Ликующий
    Рейтинг: 1083 Неутрално

    В Германия навсякъде има автомати за издаване на хартиени билети. Картите за трнспорт са само хартиени с номер и в тях се поставя месечен талон, на който задължително се въвежда номерът на картата. Никаква електроника, никакво чекиране. Откъде дойде идеят за 100% електронизация в главите на тези мечтатели. Това хардуерно няма даиздържи изпитанията....

    Само простите хора си мислят, че има прости неща!
  24. 24 Профил на Resurrection
    Resurrection
    Рейтинг: 2439 Неутрално

    Ами не може само софиянци да се возят ефтино.. Сега извинявайте ама всяко нещо си държи цена

  25. 25 Профил на dim56
    dim56
    Рейтинг: 401 Неутрално

    Колкото повече чета за новите билети, толкова повече се обърквам. Как се купува тоя билет за прекачвания с банкова карта вътре в превозното средство?

  26. 26 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4504 Неутрално

    До коментар [#24] от "Resurrection":

    Ела в София на голямата евтиния щом така мислиш.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK