Персоналната атака на Гешев срещу адвокат Ина Лулчева уврежда адвокатурата

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (86)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    "са писани от една кантора, чиито адвокати виждаме да се появяват и при разследвания за шпионаж Александър Малинов и при разследваните от Nexo".


    Главният прокурор не си спести и подмятанията, че в същата кантора работи и една адвокатка, която била "много активна при закриването специализираните наказателни съдилища и прокуратури", както и че тази адвокатка "присъства днес на изслушването".
    ************

    Кое не е вярно и кое е 'атака' ?!

    Освен това, куцо и сакато се упражнява ежедневно срещу Гешев персонално, но нищо не се коментира по тази тема ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  2. 2 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4512 Неутрално

    Този мазен каскет не е ли чувал, че ВСЕКИ обвиняем има право на защита?

    Особено когато шефът на обвинението е ученик на Юрий Чайка... 🤮

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  3. 3 Профил на Hristov
    Hristov
    Рейтинг: 2649 Неутрално

    Каква персонална атака?! Гешев казва това, което всички знаят..

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  4. 4 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1069 Весело

    Много ще ме изненада да видя "ден без Гешев" в "Работническо дело". Невъзможно! Фамилията Гешев е трън в д...то на комунягите от време оно.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  5. 5 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 1312 Весело

    Каскешев не я е споменал по име, но колегията я брани :)
    Не е ли поредно да го съдят за клевета и уронване на престижа?

  6. 6 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Кое не е вярно и кое е атака ?!Освен това, куцо и сакато се упражнява ежедневно срещу Гешев персонално, но нищо не се коментира по тази тема ?
    —цитат от коментар 1 на The Polite Moose


    Това не е вярно, тъй като гешев персонално не може да се упражнява. Това също не е атака. Атаката би била направена срещу Гешева, а не срещу персоналното му упражнение.

    яж бахур...
  7. 7 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Каква персонална атака?! Гешев казва това, което всички знаят..
    —цитат от коментар 3 на Hristov


    Персонална атака наричаме настъпките, предприети от индивид или група хора, които целят да навредят на някого или да прекратят нечие права и независимост. Това може да отнесе и до лични атаки, като преследване или тлумачени обиди, както и до онлайн Атаки, като хакване или властно разпакване.

    яж бахур...
  8. 8 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    Каквото повикала Ина Лулчева такова се обадило. Свиквайте това ви чака.

  9. 9 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Много ще ме изненада да видя "ден без Гешев" в "Работническо дело". Невъзможно! Фамилията Гешев е трън в д...то на комунягите от време оно.
    —цитат от коментар 4 на todor._89


    Няма никаква група или семейство, което ни може да съпротивлява и да се заползва пред закона, за да закрие и да нашата държава да се превърне в такъв ден. Това ще представлява безпрецедентно град на смелост и правова демокрация, което комунягите още трябва да борят за.

    яж бахур...
  10. 10 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Каскешев не я е споменал по име, но колегията я брани :) Не е ли поредно да го съдят за клевета и уронване на престижа?
    —цитат от коментар 5 на nema_labavo


    Не, не трябва да го съдят за клевета и уронване на престижа. Трябва да се спазят споделените принципи на коректно и справедливо отношение към останалите. Възможно е да се обяснят точките на зрение, решително да се прояви погрижа за уважението и предупреждаване за некоректно нещо. По-важното е да се предпази чувството му за справедливост и да се здрави отношенията с околните.

    яж бахур...
  11. 11 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Каквото повикала Ина Лулчева такова се обадило. Свиквайте това ви чака.
    —цитат от коментар 8 на Христо Атанасов


    Здравейте, тук съм я! С надежда, че сте в добро настроение и готови за някаква позитивна известна активност. Надявам се за бърза отговорност и ентусиазъм! Поздрави с краен ден.

    яж бахур...
  12. 12 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4581 Гневно

    "са писани от една кантора, чиито адвокати виждаме да се появяват и при разследвания за шпионаж Александър Малинов и при разследваните от Nexo".Главният прокурор не си спести и подмятанията, че в същата кантора работи и една адвокатка, която била "много активна при закриването специализираните наказателни съдилища и прокуратури", както и че тази адвокатка "присъства днес на изслушването".************Кое не е вярно и кое е 'атака' ?!Освен това, куцо и сакато се упражнява ежедневно срещу Гешев персонално, но нищо не се коментира по тази тема ?
    —цитат от коментар 1 на The Polite Moose


    По Гешев може да се плюе, да се отправят закани и клевети, но разни лобисти и лобистки са недосегаеми.

  13. 13 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 968 Неутрално

    Има една голяма разлика между Гешеф и Лулчева - Каскета не е завършил право, докато Лулчева е. Не познавам нито един знаещ и успял юрист, който да е казал нещо свястно за мицифая. Гешеф настройва всички умни хора срещу себе си и е слугинаж на една хайка разпасани групировки. Не случайно в редиците на мицифайската партия "блестят" умове като поцинкованата Деси, световноизвестната Цецка Плевнелийска, Дани умното и други знайни и незнайни хумористи.
    Всичко се връща, Гешеф е времнно там, както и Сийка и цялата поливна система.

  14. 14 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2506 Неутрално

    Гешев, време е за оставката ти!

  15. 15 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4700 Неутрално

    До коментар [#1] от "The Polite Moose":

    До коментар [#4] от "todor._89":

    До коментар [#5] от "nema_labavo":

    До коментар [#8] от "Христо Атанасов":

    Герболякът е на барикадата да брани Каскет Гешев, та да заслужи опазването от разследване на банкЯнския толуп!

  16. 16 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4581 Неутрално

    Крайно време е да се знае кой кой е в адвокатурата, и в прокуратурата и в съда. Кой за какво и за кого се бори.

  17. 17 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1756 Неутрално


    paбoтaта на адвоката e дa зaщитaвa и дa взимa пapи oт xopaтa, ĸoитo зaщитaвa, нeзaвиcимo ĸaĸвa e иcтинaтa
    —цитат от коментар 0 на статия
    - Гл. прокурор Иван Гешев, януари 2023 г.

    "Престъпниците се чувстват защитени от адвокатите, които всъщност получават хонорарите си от извършена престъпна дейност" - Цветан Цветанов, министър на вътрешните работи, юли 2011 г.

    Както се казва, всеки сам си преценя - има ли сходства, и колко им е акълът...

    И ако за Цв беше някак си простимо (митистър, няма необходимост да е юрист), то с горното си изказване г-н Гешев е добра конкуренция на милиционера Цветанов.

  18. 18 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    По Гешев може да се плюе, да се отправят закани и клевети, но разни лобисти и лобистки са недосегаеми.
    —цитат от коментар 12 на Галя Станчева


    По гешево са разполагани на разходите свързани с организационното поведение на дейността - разходи за аренда, заради износ на уреди, за поддръжка и покомплектуване на персонала, за правни услуги, маркетинг и др. Това помага на организацията да разпредели средствата си точно и ефективно.

    яж бахур...
  19. 19 Профил на Моа Преател Тайпи
    Моа Преател Тайпи
    Рейтинг: 2833 Неутрално

    Крайно време е да се знае кой кой е в адвокатурата, и в прокуратурата и в съда. Кой за какво и за кого се бори.
    —цитат от коментар 16 на Галя Станчева


    Електронните избирания трябва да бъдат спрени и да се проведат демаркации и демонстрации.

    В адвокатурата се заемат адвокати, които представляват интересите на тяхните клиенти пред съдебните органи и пред различни нормативни институции. Адвокатите възлагат правни и политически акти и работят голяма част за прехвърляне на своите клиентски интереси в правото.

    В прокуратурата работят прокурори, които имат компетенция да следят дневната административна практика и да се заемат за незаконни дейности. Те също така съдят дела, където няма междустранично разбирателство.

    В съда работят съдии, които се заемат за решаването на граждански, криминални, административни и други дела. Също така те могат да издават т.нар. изборни постановления, която изискват да се извършват действия в съответствие с правото.

    За да се предотвратят злоупотреби на властта, трябва да се промени законодателството и да се уголовно гони незаконните дейности. Така, трябва да се проведат демаркации и демонстрации за повишаване на общественото свидетелство и за повдигане на убеждението дали правото има мощ.

    яж бахур...
  20. 20 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 2275 Неутрално

    Съдът е отменил постановлението на Прокуратурата за прекратяване на досъдебното производство срещу Митко Каратиста:
    https://www.facebook.com/birdreporting/posts/10161316455336189

  21. 21 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1069 Весело

    До коментар [#15] от "vassilun":

    Васке, кВо стана МА!? Три години от как "чегъртате" Гешев, само "камбаните" му клатите. Гешев ще си изкара мандата само къде лилавите си останаха с "клатенето". Ама все пак дейност извършвате. Клатите гората и на Гешев камбаните.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  22. 22 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    ВЕРНО – ЩЕ СЕ РАЗПЛАЧА ! СЕГА ВЕЧЕ И АДВОКАТУРАТА Е НЕДОСЕГАЕМА..., а и щях да забравя Ина Лулчева не е комунистка и Гешев не и пречи да си работи със съсдии и да си коли и беси!

    В ДВИЖЕНО ОТ ПАЗАРА СТОПАНСТВО, АДВОКАТИТЕ СА С ТВЪРДИ МИНИМАЛНИ ХОНОРАРИ!?!?! И С "МАТЕРИАЛЕН ИНТЕРЕС" ?!?!?!, А 99 % ОТ ТЯХ СА НЕКАДЪРНИ, МЪРЗЕЛИВИ, не помнят коя е последната им прочетена книга, ОТ ПЪРВАТА ДО ПОСЛЕДНАТА ДУМА СЛУШАШ КЛИШЕТА, ИМАТ РЕФЕЛКС НА АВТОЦЕНЗУРА И СТРАХ ОТ СЪДИИТЕ! Пълни боклуци, които ако могат ще измъкнат и последните пари на клиента си! ТОВА Е НАЙ-КОРУМПИРАНАТА ЧАСТ ОТ СЪДЕБНАТА СИСТЕМА – те се договарят със съдии, прокурори и следователи!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  23. 23 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    – ЗНАЕТЕ ЛИ КОГА ГЕШЕВ НЯМА ДА Е ГЛАВЕН ПРОКУРОР?
    – КОГАТО МУ СВЪРШИ МАНДАТА – ДКЕМВРИ 2026 ГОДИНА! – ЛЯГАЙТЕ ДА СПИТЕ!

    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  24. 24 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    До коментар [#8] от "Христо Атанасов":

    Разликата е, че аз плащам на Гешев и за грешките му...и искам да си ходи.

  25. 25 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8298 Весело

    “… за която главният прокурор предпочете да говори само докато моментно отсъстваше от заседателната зала…”
    Отмъстителен страхливец или да?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  26. 26 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#24] от "lz73":

    Другата разлика, е, че и аз плащам заплатата на Гешев и не искам да си ходи.

    Иначе, ако ми посочите страна в която прокуратурата винаги печели, веднага ще поискам като вас.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  27. 27 Профил на nzm221091929
    nzm221091929
    Рейтинг: 521 Весело

    Айде пак рееев.
    Защо ни обиждате и рушите иституциалността?
    Ама как така?
    Нищо, че ние ви плюем всеки ден 24/24, и приравняваме институциите с кенеффф.
    Ама нящо лай..но е по....

  28. 28 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3128 Любопитно

    Каква персонална атака?! Гешев казва това, което всички знаят..
    —цитат от коментар 3 на Hristov


    И малко отгоре :)

    Защо в обвиненията на прокуратурата към Нексо липсва обвинение за спонсорство към Хизбула / Хамаз ли беше ?

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  29. 29 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7544 Неутрално

    Гешев в парламента: Нагледах се на интересни неща в последните две години .
    То и ние на какви неща се нагледахме в работата на Гешев,на прокуратурата,на специализираната прокуратура и в цялата съдебна система. И не само ние, в цяла Европа и САЩ го видяха.

  30. 30 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    До коментар [#26] от "The Polite Moose":

    Ако ми посочиш страна, в която след издънки като гешевите, не биха уволнили всеки един прокурор, то обещавам каса питие по избор. Русия и подобните не се броят...

  31. 31 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2224 Весело

    “… за която главният прокурор предпочете да говори само докато моментно отсъстваше от заседателната зала…”Отмъстителен страхливец или да?
    —цитат от коментар 25 на penetrating


    Не бре, не си разбрал, адвокат Ина Лулчева се е изпарила от заседанието, както прави изтъкнатия юрист Христо Иванов от ДБ!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  32. 32 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#30] от "lz73":

    Издънки има навсякъде. Оценката за големината на издънката е само ваша персонална и не е задължително да е дори близко до реалната.

    Още 2020 г ГЕРБ ви го каза, Венецианската Комисия много пъти ви го каза, КС ще ви го каже пак скоро - ако искате съдебна реформа, която ако ще да премахне фигурата ГП изобщо, нужно е ВНС. Със закончета на парче няма да стане. Политици като Коалиция Нексо да назначават ГП - няма да стане. Игрички в ВСС с 'правилните' назначения, които да бъдат контролирани от добри олигарси - изненада, няма да стане.

    За да се случи обаче такава съдебна реформа, нужно е преди всичко да имате визията.
    ДБ от коалиция Нексо си е присвоила нахално ролята на единствен определящ кое е съдебна реформа, при това без никаква визия, план, идея ... дори лунен лъч отблясък от нексо коин.


    Изгответе такава визия, изгответе подробен план/проект, пуснете го за обществено обсъждане и ... ще говорим после.

    Дотогава, притеснявайте се за 4% бариера за влизане в НС или за местата в листите ако направите коалиция Нексо предизборно.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  33. 33 Профил на famousandco
    famousandco
    Рейтинг: 882 Неутрално

    На мен по-интересен ми е въпросът защо Гешев непрекъснато изтъква, че са част от съдебната власт, а никой не споменава, че и адвокатурата е. Прокуратурата и адвокатурата са уредени в една и съща глава на Конституцията. Колкото едните са част от съдебната власт, толкова и другите. Единствената разлика идва от това, че едните са на държавна издръжка, а другите не. И че едните са основно призвани да бъдат обвинители и да следят само за интересите на държавата, а другите са и ищци, и ответници, като следят както за интересите на държава, общини и администрации, така и за интересите на физически и юридически лица.

  34. 34 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#30] от "lz73":

    А да, още нещо.. ДПС ви го каза още по-ясно - свиква се ВНС с една единствена точка - премахване на ВНС. След това, може да се твори каквото си искат депутатите.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  35. 35 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2224 Весело

    ... главният прокурор Иван Гешев заяви, че обсъжданите изменения и допълнения на НПК и Закона за съдебната власт (ЗСВ), свързани с повишаване ефективността на разследванията, отчетността на главния прокурор и механизъм за неговото разследване, "са писани от една кантора, чиито адвокати виждаме да се появяват и при разследвания за шпионаж Александър Малинов и при разследваните от Nexo"
    _________________________________________________________________

    Затова се е дигнало цялото адвокатско братство на амбразурите и имат медийната подкрепа на газетата?

    Свалянето на Гешев се оказа мишън импосибъл, забравете я!

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  36. 36 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 3251 Неутрално

    До коментар [#28] от "nessarox":

    Защото:
    1. Визираното плащане е преди санкционирането на лицето-получател.
    2. Визираното плащане е за 45 долара.

    и сигурно би уморило от смях дори и най-тъпата ПКП*.

    🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  37. 37 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#26] от "The Polite Moose":Ако ми посочиш страна, в която след издънки като гешевите, не биха уволнили всеки един прокурор, то обещавам каса питие по избор. Русия и подобните не се броят...
    —цитат от коментар 30 на lz73


    И още една забележка.
    В страната има над 2000 прокурора и всеки един от тях може да разследва Гешев.
    Да не намерите дори 1 такъв, явно коалиция Нексо има проблем.
    Освен ако не твърдите, че всеки един от тях е държан на къса каишка и нито един от тях не е готов да жертва поне малко за Родину, за Нексу.
    Тоест, всичките са нечестни, подли и корумпирани типове, за разлика от честните и достойни шарлатани.
    Само аз ли виждам смехотворното в това ?
    Но, да речем, че всичките са кормпирани гадни типове наистина.
    Уволняваме ги и после какво правим ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  38. 38 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2506 Неутрално

    До коментар [#35] от "Полковник Паликъщов":

    Не се притеснявай! Гешев сам ще се свали. Изпълнението на политически поръчки за защита на едни, и за удари по други, не може да остане незабелязано и ненаказано. Очакваме го в списъка Магнитски скоро!

  39. 39 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 8298 Весело

    До коментар [#31] от "Полковник Паликъщов":

    Ъ-хъ. И като се върнала Гешев се усмихнал и млъкнал. (“Моментно отсъствие”)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  40. 40 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 654 Неутрално

    Масираната атака на Дневник срещу главния прокурор означава само едно: КРАДЕНИТЕ ПАРИТЕ НА ЕДНИ ОПРЕДЕЛЕНИ ХОРИЦА ЗАВИСЯТ ОТ ТОВА, ГЕШЕВ ДА ГО НЯМА. И НЕ Е САМО НЕКСО, НАЛИ!?!? ххахахахахахха

  41. 41 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    Този мазен каскет не е ли чувал, че ВСЕКИ обвиняем има право на защита?Особено когато шефът на обвинението е ученик на Юрий Чайка... 🤮
    —цитат от коментар 2 на Norman Granz


    Гърнец, а когато най-големият враг на ученика на Юрий Чайка е син на рускиня и внук на савецки генерал и коминтерновец, не требе ли да се замислим?

    Имам време да питам всеки идиот.
  42. 42 Профил на nessarox
    nessarox
    Рейтинг: 3128 Весело




    Направихме всичко възможно, вкарахме го, даже го гледахме на първо четене, но не стигна времето.

    Иначе , много искаме да се случи и правим всичко възможно , но отново не стигна времето за гласуване в НС

    Не си губя времето да отговарям на тролове . “Pacta sunt servanda”
  43. 43 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Любопитно

    Адвокатурата защитава престъпници, топ престъпници и олигарси. Най малко тя има право да се меси в правенето на закони. А какво остава да прави закони, за отслабване на прокуратурата и да се меси в закриването на спец.правосъдието. С което постигнаха победа за мафията и престъпността в България.
    В коя държава, адвокатите защитници на престъпниците правят законите за съда и прокуратурата,освен в България?
    А иначе си спомням споменатата адвокатка, как ходи пред съда на протести срещу Гешев. В същото време защитава мутри и олигарси подгоненни от правосъдието. Сега се оказва че била съветничка, за закриването на спец. правосъдието.

  44. 44 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2035 Весело

    [quote#31:"Полковник Паликъщов"][/quote]

    "Не бре, не си разбрал, адвокат Ина Лулчева се е изпарила от заседанието, както прави изтъкнатия юрист Христо Иванов от ДБ!"
    ..................................
    Пенкелера вече е забравИл, че и адвокатина Хаджибабикян тогава се изпари, а секретарката Натка каза, че нема доказателства срещу Гешев.

    Имам време да питам всеки идиот.
  45. 45 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2506 Неутрално

    [quote#41:"4ort"][/quote]

    Много по комунистически мислиш, гербер! Син на враг на народа- това ли казваш?

  46. 46 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Любопитно

    До коментар [#30] от "lz73":

    Нямам спомен Гешев да е нарушил някой закон.
    От ДБ и Радевото правителство, се опитаха да му спретнат другарски съд. Само че Надето така и не можа да извади и едно доказателство за вина на Гешев. А и тя сама си го каза, че няма доказателства за скалъпените обвинения с бели конци!

  47. 47 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 3205 Неутрално

    Излиза, че всеки има право да се гаври както си иска с прокуратурата и да уронва престижа й, и това включва депутати, министри, министър председател и неговата секретарка, а изказване на прокурора относно адвокатка е страшна драма защото "уврежда адвокатурата". И недейте ми казва, че личното мнение относно това кой е добър и кой лош оправдава двойните стандарти.

    ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!
  48. 48 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    До коментар [#32] от "The Polite Moose":

    Е, заслужавате си управлението..., за съжаление и аз трябва да го търпя и да се срамувам...

  49. 49 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2506 Неутрално

    До коментар [#46] от "tarashkov":

    Да, вероятно не е , поне формално. Само съди избирателно. Бухалка за едни, грижовна майка за други.

  50. 50 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#32] от "The Polite Moose":Е, заслужавате си управлението..., за съжаление и аз трябва да го търпя и да се срамувам...
    —цитат от коментар 48 на lz73


    Предложих ви няколко варианта за постигане на целите ви и вие ми отговарят така ?

    Иванов вместо да сваля материали от Дарик и да се упражнява в еквилибристика, досега да беше написал поне 5 драфта на възможни съдебни системи.
    Кого чака ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  51. 51 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Неутрално

    До коментар [#13] от "SSS":

    Искаш тези които защитават мафиоти, олигарси и убийци, да кажат нещо хубаво за Гешев ли???
    Че то това е обида за него и всеки уважаващ се прокурор.
    А иначе ако няма образование и диплома за юрист, как това не го намериха за причина да го махнат от поста,Надка ДБ и едни слуги на олигарси със запорирани милиони от Гешев???

  52. 52 Профил на v.smolianov
    v.smolianov
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#24] от "lz73":Другата разлика, е, че и аз плащам заплатата на Гешев и не искам да си ходи.Иначе, ако ми посочите страна в която прокуратурата винаги печели, веднага ще поискам като вас.
    —цитат от коментар 26 на The Polite Moose


    Е, чак пък винаги. Може ли любезно да изброиш три - четири спечелени от Гешев дела?

  53. 53 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2402 Неутрално

    До коментар [#52] от "v.smolianov":

    Гешев ви обясни, че с НПК/НК от 60те години на миналия век, няма как да се получи.
    Предложи ви належащи промени, вие даже не ги отворихте.
    За вас името Гешев е проблемът, като бик видял червено.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  54. 54 Профил на konservator.bg
    konservator.bg
    Рейтинг: 1034 Неутрално

    Представете си всеки един от тези, които ПЪРДЯТ ежедневно срещу Гешев, всеки един поотделно на мястото на главния прокурор и ще видите, че ще повърнете и че в България ще има гражданска война!

    Кирил Петков с говорител на прокуратурата Лена Бориславова
    Асен Василев
    Надежда Йорданова
    Бойкикев
    Демерджиев
    и топ претендента за главен прокурор БОЙКО РАШКОВ


    Caps Lock Error! Ако има дискусия за нещо, за което не сте достатъчно запознати, устоявайте на желанието да се включите.
  55. 55 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Весело

    Пожелавам на едни медии и собствениците им, както и на слугите тука пишещи постове срещу Гешев. Човека да ги радва още две години. Защото завладяха държавата с пари и слугински партии.
    А и така и не разбрах, Тренчев Нексото защо плати на САЩ 45 милиона долара,а плаши БГ прокуратурата, че не бил съден? В САЩ плащането на милиони със споразумение, си е вид присъда, яко някой не знае.
    Иначе нали сте гледали американски филми за адвокати. Отиват пред голямото жури, и там ги опраскват 100-200 милиона долара.

  56. 56 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 2035 Неутрално

    [quote#41:"4ort"]
    —цитат от коментар 45 на Vesselin Velkov
    Много по комунистически мислиш, гербер! Син на враг на народа- това ли казваш? [/quote]

    Кой мисли по комунистически, жълтопаветнико? Кой е враг на разГрадската десница? Прочети, че и под прогнозата за времето пишете срещу НАРОДНИЯ ВРАГ!

    Имам време да питам всеки идиот.
  57. 57 Профил на witch_doctor
    witch_doctor
    Рейтинг: 1391 Весело

    Много ще ме изненада да видя "ден без Гешев" в "Работническо дело". Невъзможно! Фамилията Гешев е трън в д...то на комунягите от време оно.
    —цитат от коментар 4 на todor._89


    Ма никой и не те кара бе гербераз!

  58. 58 Профил на v.smolianov
    v.smolianov
    Рейтинг: 171 Неутрално

    До коментар [#52] от "v.smolianov":Гешев ви обясни, че с НПК/НК от 60те години на миналия век, няма как да се получи. Предложи ви належащи промени, вие даже не ги отворихте. За вас името Гешев е проблемът, като бик видял червено.
    —цитат от коментар 53 на The Polite Moose


    Да, оплака се, че му искат доказателства, за да признаят някого за виновен и поиска да се промени законово тази несправедливост. Помня.

  59. 59 Профил на Бубенце
    Бубенце
    Рейтинг: 541 Весело

    Показателно е, че адвокатите реват по медията, но не вземат да осъдят Гешев за клевета и престижа на Лукчева. Защо, м? Ха-ха-ха!

  60. 60 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1756 Неутрално

    Все пак не трябва да се отнасяме особено претенциозно към Гешев. Той не беше първият избор за този пост и като всеки сурогат не е качествен като оригинала. Титулярният кандидат за заместник на Цацаров - да не забравяме - беше Пацо Терасата. Изключително подходящо и мазно мекотело, за който енигма си остана дали е повече тъп, или повече алчен: ипотекирал тераса, която поне според имуществената му декларацията му по ЗСВ, не е негова :), та му се наложи да се раздели с гарантирания му пост. Нищо, след като се оказа, че е добър с испанския, замина консул във Валенсия, пракен от футболист на Бистришките тигри (който не се меси в съдебната власт, но намира консули измежду магистратите). И така - бедният Гешев - се оказа на място, което му е повече от акъла. Ся, вярно, че ДПС му дава освен задачи - и методическо ръководство по ПиАр, но милиционерското у Гешев е неудържимо и често избива неподправено на повърхността. И стават белѝ, като набега на преторианците му в Президенството. И се почна една ... загуби цяла Спецпрокуратура. Сега му се налага утешително да ходи по ромските махали с микрофона и да обяснява на братята как ще ги оттърве от ПТП-тата...

    Пази Боже да ви оперира някой хирург, който разбира от занаята си, колкото Гешев от право... По-добре пробвайте с билки, или в краен случай - отидете на врачка.

  61. 61 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2402 Весело

    До коментар [#60] от "inn":

    Това с терасата е много интересно обвинение.

    Какво ще кажете за благоверната на Христо Иванов, придобила апартамент (75кв.м.) и гараж (16 кв.м.) в Белгия за 3000 лв през 2020 г. ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  62. 62 Профил на inn
    inn
    Рейтинг: 1756 Неутрално

    До коментар [#61] от "The Polite Moose":

    Признавам си, че бия негри.

  63. 63 Профил на canuck99
    canuck99
    Рейтинг: 896 Неутрално

    Я колко нови герберастки тролчета се пръкнаха днес в защита на Каскета. Много от коментарите показват че един и същ се у(из)пражнява по няколко пъти. А каскетчето ръси едни бисери дето нямат нищо общо с правото но то си му е простено нали не е юрист.

  64. 64 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    Хахаха,смешници!
    А колко ПЕРСОНАЛНИ атаки има срещу Гешев??? Или те са позволени??? Значи като се каже нещо за някой от "нашите" е персонална атака и е недопустимо,а когато знайни и незнайни "експерти" атакуват ежедневно Гешев,не е персонална атака и е допустимо??? Реформата им се изчерпва до там,да се смени Гешев с наш човек....... затова да не се чудят, когато дори и Конституционния съд им казва, че това което искат,е недопустимо!

  65. 65 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    До коментар [#13] от "SSS":

    "Има една голяма разлика между Гешеф и Лулчева - Каскета не е завършил право, докато Лулчева е. "

    Абе те повечето дето плюят Гешев не са завършили нищо,и нямат понятие от материята, ама това не им пречи!

  66. 66 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    До коментар [#24] от "lz73":

    "Разликата е, че аз плащам на Гешев и за грешките му...и искам да си ходи."

    Ми то и аз плащам за опитите и игричките на Ристою,Танас, Кирил, Асен.......за романтичните разходки и любовните квартири на Кирил и гуГлена,и искам да си ходят,амааааа

  67. 67 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    Обезпокоителна е въпросната защита от кантората на Лулчева спрямо рускя шпионин. Не че не могат да защитават като адвокати който решат, а защото не шпионинът ще плати хонорара. А руснаците, естествено. Колко официално и колко под масата - един бог знае. И с какви намеци и внушения срещу прокуратурата, която им разрови шпионските гнезда в МО и президентството - също бог знае.

  68. 68 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1576 Неутрално

    До коментар [#30] от "lz73":

    "Ако ми посочиш страна, в която след издънки като гешевите, не биха уволнили всеки един прокурор, то обещавам каса питие по избор. Русия и подобните не се броят..."

    Ако ми посочиш една страна,в която премиера (КП) забърква всеки ден международни скандали, води любовницата си навсякъде с държавния самолет за сметка на данъкоплатците,ходи по любовни квартири със тая същата за сметка на данъкоплатците.........., не би си подал оставката.......
    Русия и подобните не се броят!

  69. 69 Профил на Любов Шейсе
    Любов Шейсе
    Рейтинг: 220 Неутрално

    Института на свободните съдии без граници да заеме същата поза по повод
    Тодорова

    Редакция промотирала издигната бесилка на протест ме обвини в писане на коментари "призоваващи към насилие" когато слет това попитах "ще бесим ли?". Лъжите помагат ли?
  70. 70 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 2570 Неутрално

    Адвокатурата защитава престъпници, топ престъпници и олигарси.
    —цитат от коментар 43 на tarashkov

    Грешка. Адвокатурата защитава обвиняемите. Обвиняем не значи виновен.
    ===

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  71. 71 Профил на БОНГО
    БОНГО
    Рейтинг: 2570 Неутрално

    До коментар [#60] от "inn":Това с терасата е много интересно обвинение. Какво ще кажете за благоверната на Христо Иванов, придобила апартамент (75кв.м.) и гараж (16 кв.м.) в Белгия за 3000 лв през 2020 г. ?
    —цитат от коментар 61 на The Polite Moose


    Какво можеш да кажеш ти по въпроса? Сигурен ли си, че знаеш всички обстоятелства по въпроса.
    Защото едно и също издание , "Телеграф" през една година пуска две различни информации за една и съща декларация:
    https://telegraph.bg/bulgaria/kpkonpi-pokaza-imotite-na-vlastta-ninova-s-5-bona-kesh-zhenata-na-hristo-ivanov-pod-naem-v-belgiia-trifonov-ne-podal-deklaraciia-31762
    Съпредседателят Христо Иванов е посочил, че съпругата му е наела апартамент и гараж през 2020 г. в Белгия. Заедно продължават да притежават ателие и апартамент в София, както и два автомобила.
    Една година по-късно, същото издание Телеграф :
    https://telegraph.bg/bulgaria/novini/skandalno-zhenata-na-hristo-ivanov-lapnala-75-kv.-apartament-i-garazh-v-belgiia-za-2737-lv.-iordanka-ivanova-e-syvmesten-doktorant-v-su-i-vuz-v-briuksel-357779
    като се позовава на същата декларация.
    Да бяха отворили указанията на КПКОНПИ за попълване на декларацията и да видят какво се попълва под 1.2.

    Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
  72. 72 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    Излиза, че всеки има право да се гаври както си иска с прокуратурата и да уронва престижа й, и това включва депутати, министри, министър председател и неговата секретарка, а изказване на прокурора относно адвокатка е страшна драма защото "уврежда адвокатурата". И недейте ми казва, че личното мнение относно това кой е добър и кой лош оправдава двойните стандарти.
    —цитат от коментар 47 на emil


    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

  73. 73 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    До коментар [#57] от "witch_doctor":

    Ма вие квичите бе соросоидчета!

  74. 74 Профил на Daniela Kovacheva
    Daniela Kovacheva
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    До коментар [#48] от "lz73":

    Аз пък се срамувам от вашето управление. Киро десетки пъти наруши законите и излага България всеки път като си отвори устата. Ама на вас ви харесва. Не знам защо?

  75. 75 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    До коментар [#66] от "galina georgieva":


    До коментар [#68] от "galina georgieva":

    Добър тренинг от АОНСУ...кажи за Гешев, остави кой къде бие негрите....

  76. 76 Профил на lz73
    lz73
    Рейтинг: 1644 Неутрално

    До коментар [#74] от "Daniela Kovacheva":

    Коментираме Гешев....

  77. 77 Профил на Velocio
    Velocio
    Рейтинг: 455 Неутрално

    ... Не познавам нито един знаещ и успял юрист, който да е казал нещо свястно за мицифая. Гешеф настройва всички умни хора срещу себе си и е слугинаж на една хайка разпасани групировки. ...
    —цитат от коментар 13 на SSS


    Познавам много добре един прокурор, няма да казвам от коя окръжна прокуратура, който вече повече от 10 години категорично отказва да бъде повишен и изпратен на работа в столицата. Та той не смее пред мен да каже нищо лошо за Каскета, ама когато аз изкажа критично мнение, не ми се сърди, не възразява, а само мълчи. Най-много го мъчи, че Каскета е завършил „Магнаурската школа“, а сега му е шеф на него - завършил ЮФ на СУ с отличие.

    “Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛
  78. 78 Профил на dlagnikov
    dlagnikov
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Прокуратурата стана боксов чувал, върху който се упражняват не само г-жа Лулчева, но и мераклиите за промени т.е. за власт.Мощната персоналната атака срещу главния прокурор уврежда имиджа на прокуратурата и инициира съмнения за нейната дейност, които ще останат след завършването на мандата на Гешев.

  79. 79 Профил на Velocio
    Velocio
    Рейтинг: 455 Неутрално

    Излиза, че всеки има право да се гаври както си иска с прокуратурата и да уронва престижа й, и това включва депутати, министри, министър председател и неговата секретарка, а изказване на прокурора относно адвокатка е страшна драма защото "уврежда адвокатурата". И недейте ми казва, че личното мнение относно това кой е добър и кой лош оправдава двойните стандарти.
    —цитат от коментар 47 на emil


    Уважаеми, изброените от вас не уронват престижа на скъпоценната ви прокуратура. Тя сама много добре се справя с това. Та какъв престиж могат да имат хора, за които пръскачките са елемент на националната сигурност? Какъв е престижът на прокурор, нямащ в професионалната си биография нито едно дело, завършило с осъдителна присъда? Какъв може да е престижът на прокурори, чиито най-важни и обществено значими дела се точат с години, за да завършат с осъдителна присъда срещу институцията, в която работят, я от българския съд, я от ЕПСЧ? Пък и да ни беше това проблемът, престижът? Ама в същото време някак си определени дела успешно се замитат под килима, стоят с години по касите на прокурорите, докато дойде един ден редът им и бъдат тихомълком прекратени. Или пък бъдат възобновени - зависи срещу кого се водят.

    Извинявам се, отплеснах се да изреждам неща, които всеки знае. Но не всеки осмисля последствията от тях. Не ви пожелавам да дойде някой ден при вас ваш познат и да ви сподели, че има там едно дело, което се води срещу вас, обаче при определени условия може „нещо да се направи“. Тогава ще разберете какъв е „престижът“ на прокуратурата.

    “Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛
  80. 80 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Неутрално

    До коментар [#70] от "БОНГО":

    Това не значи че като са обвиняеми, не са престъпници, убийци или олигарси.

  81. 81 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Неутрално

    До коментар [#79] от "Velocio":

    МНого харесвам, как някой пише опорки които е прочел в медии като тази, без да е наясно с работата на прокуратурата.
    А иначе, няма как да се води дело срещу тебе, без да си уведомен. Нали все пак трябва да те привлекат като обвиняем, ако е вярно.
    А това че някой ти казал,как може да оправи нещата,винаги си го е имало. Но започва от подкупен разследващ полицай, и стига до съдии на трета инстанция. просто с всяка стъпка парите стават все по големи, просто прокуратурата е само една стъпка в тези инстанции, където ти искат пари. Ако са достатъчно подкупни. Това е условието.

  82. 82 Профил на raytcho
    raytcho
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До коментар [#38] от "Vesselin Velkov":

    По скоро - в "оня списък" -при Луканов, Павлов и т.н. Може да е нагъл, но определено вече пречи / а много знае/ .

  83. 83 Профил на keen
    keen
    Рейтинг: 1724 Неутрално

    Мислех, че за тулупа с каскета вече е казано всичко. Той е доста опростена натура, което го прави изключително лесно предсказуем. И това му изказване се вписва добре във вече установеното за него.
    Така че тая публикация повтаря стари неща. Трябваше да е нещо кратко, напр.: "Каскетът отново се изтропа на метеното", след което, кратко и делово, да бъдат изложени само новите обстоятелства.

    ГЕРБ: "напрайли сме над пулвин милиард километра магистрали БЕЗ АСФАЛТ!"
  84. 84 Профил на Velocio
    Velocio
    Рейтинг: 455 Неутрално

    МНого харесвам, как някой пише опорки които е прочел в медии като тази, без да е наясно с работата на прокуратурата...
    —цитат от коментар 81 на tarashkov


    Може. Аз пък харесвам, когато някой под път и над път използва думата „опорки“, когато няма какво друго да каже. И къде казвате, мога да прочета неопорки за работата на ПРБ? В ПИК? В БЛИЦ? В 24 часа? Там не пропускат да разкажат как Каскета се е срещнал с дечицата от поредното училище. Или как е посетил поредното полупразно село, за да използва старците като безгласна публика за неговите акции. Това ли е истинската работа на прокуратурата? Къде мога да прочета, че Божков е осъден, че Баневи, Арабаджиеви, и кой ли още не, вече лежат в затвора? Не забравяйте - думата беше за престижа на прокуратурата, а той не се формира само у професионалната гилдия, имаща пряк досег с правосъдието, а у цялото ни общество. Затова и казах, че истинският престиж се гради на делата им. Е, къде са те?

    ...А иначе, няма как да се води дело срещу тебе, без да си уведомен. Нали все пак трябва да те привлекат като обвиняем, ако е вярно...
    —цитат от коментар 81 на tarashkov


    Никъде не съм казал, че не съм уведомен. Извинявам се, ако не съм бил достатъчно точен, та у вас е останало такова впечатление.

    ...А това че някой ти казал,как може да оправи нещата,винаги си го е имало. Но започва от подкупен разследващ полицай, и стига до съдии на трета инстанция. просто с всяка стъпка парите стават все по големи, просто прокуратурата е само една стъпка в тези инстанции, където ти искат пари. Ако са достатъчно подкупни. Това е условието.
    —цитат от коментар 81 на tarashkov


    Значи за вас няма никакво значение, че системата е подкупна, независимо на кое ниво? „Винаги“ е било и „винаги“ ще бъде. И вие сте съгласен с това! Е, аз не съм съгласен и за мен има голямо значение. А прокуратурата не е просто една брънка („стъпка“ по вашите думи) от наказателното производство. Не забравяйте, по закон прокурорът ръководи цялото разследване, той пише обвинителния акт, той ви изправя пред съда. Не е следователят, не е полицаят. Не е и съдията. Да не говорим, че естеството на такива „неприлични“ предложения е да не се стига до съд. И там думата на прокурора е решаваща, единствено решаваща. И тъй като ролята на прокуратурата е най-важната и най-отговорната, тя е отговорна и за съществуващата корупция на всяко ниво, и която корупция и вие не отричате с това „винаги“.

    И да се върнем на престижа - как прокуратурата противодейства, ако го прави изобщо, на тази корупция, която съществува и сред нейните служители, и за която всички са съгласни, че съществува? Как намалява възможностите за корупция в редиците си? Как подобрява престижа си, как се грижи за него, как се бори срещу това „винаги“? Никак. А защо? Възможните отговори са много, но някои са по-вероятни: не могат - значи са некомпетентни, или пък са зависими; не искат - значи цялата институция е пробита, начело с ръководството си. Вие коя възможност си избирате? Коя ви харесва най-много? Толкова много, че сте съгласни там да няма никакви, ама никакви, промени, за реформи да не говорим.

    “Руский орденоносец, иди при крайцера “Москва”! Слава Україні! Героям слава! 💙💛
  85. 85 Профил на tarashkov
    tarashkov
    Рейтинг: 1445 Неутрално

    До коментар [#84] от "Velocio":

    Ако мислиш или си решил че само в България има корупция, значи си най наивния човек на света.
    Каквито и промени да се направят ,и да мислиш че корупцията просто ще изчезне, пак си наивен.
    Това че прокурора е господаря на обвинението, не значи че, когато има корумпирани (полицаи, следователи, прокурори и съдии на три инстанции),някой от изброените в стълбицата на едно дело, няма да ти поиска пари под масата, за да ти дадат по ниска присъда. И по принцип става с активното съдействие на адвоката ти.
    И не не говоря че всички са корумпирани. Има си честни и добросъвестни служители.
    А ако попаднеш на такъв, си свърши работата както трябва, ще си получиш реалната присъда.

  86. 86 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1216 Неутрално

    Гешев нямал дело завършено с осъдителна присъда!? А знаковото дело срещу корупция във властта - делото "Иванчева". Някъде излезе, че търкала нара в една килия с оная, дето за малко не уби бебето на хората.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK