Да, проблемът е същият като при насилието над жени, а именно в 90-95% от случаите се случва в цигански и мюсюлмански семейства. Точно и заради това никога не чуваме дебат по същество, а примерите рядко се показват по телевизията, защото трудно се намират бели тормозители, за да бъдат изтипосани. Освен това ако се реши проблемът наистина, тези фондации които от това живеят ще трябва да спрат да съществуват. Така че, не чакайте нищо съществено. Целта е да се усвояват едни пари.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
Крайно време е да се гледа СТАТИСТИКАТА!!! Това е платена статия от НПО порязано за финансиране държавния бюджет и да влезе в съвет, който да определя политиката на държавата за финансиране, профилактика и и изпълнение на целите ...
Не може да цоцаш пари, а полсле да определяш и политика, еле пък критерии за изпълнение за похарчените пари!
Според ЕВРОСТАТ в България има най-малко регистрирани насилнически престъпления срещу личността, като изнасилване, нанасяне на телесни повреди и убийства. След приемане на Истанбулската конвенция в Швеция, Франция, Германия и Норвегия има ВЗРИВ на насилническата престъпност ???
Тези НПО-та още малко ще искат и да са съдии и прокурори ... Айде беж ...
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
Според клетите идиоти ит Възраждане и БСП не е крайно време! Така де имало си закони, какво има да се занимаваме с домашното насилие? Това е пъклен план на еврогеювете и норвежките торбалани! Ако не вярвате, питайте орките!
Българите са малък, но изключително прост народ.
Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
Няма и да научите, след като за най-големите грешки и издънки на природата подобни човешки проблеми са “джендърски и еврогейски“! А за съжаление числото на тази измет в страната е толкова голямо, че вече човек се чуди дали с тези свои изказвания и мисли не искат да прикрият СОБСТВЕНАТА СИ педерастия и дефекти ...??? Точно ПАК по руски маниер!!!
Според клетите идиоти ит Възраждане и БСП не е крайно време! Така де имало си закони, какво има да се занимаваме с домашното насилие? Това е пъклен план на еврогеювете и норвежките торбалани! Ако не вярвате, питайте орките!
Докато в случая с Истанбулската конвенция са намесени освен страх, така и хомофобия и инат, в случая с насилието над деца, със сигурност страха от последствия са най-силната емоция на съпротивляващите се да има крути мерки. Защото, както знаем, българинът обича да си побийва децата като възпитателна мярка.
Крайно време е да се гледа СТАТИСТИКАТА!!!Това е платена статия от НПО порязано за финансиране държавния бюджет и да влезе в съвет, който да определя политиката на държавата за финансиране, профилактика и и изпълнение на целите ...Не може да цоцаш пари, а полсле да определяш и политика, еле пък критерии за изпълнение за похарчените пари!Според ЕВРОСТАТ в България има най-малко регистрирани насилнически престъпления срещу личността, като изнасилване, нанасяне на телесни повреди и убийства.След приемане на Истанбулската конвенция в Швеция, Франция, Германия и Норвегия има ВЗРИВ на насилническата престъпност ???
Трябва да си доста ограничен интелектуално да си вярваш, че Истанбулската конвенция по някакъв начин може да увеличи насилието над жени. На какво отгоре?
Всичкото много хубаво написано, само една малка подробност все се губи в подобни текстове - каква е дефиницията за "насилие" и "дете в риск". Когато задаваха подобни въпроси на социалните почваха да си гълтат езика
То насилието над жените стана и доходен бизнес за самите жени. Някой я бил погледнал по- така и дамата го съди, щото и гледал в деколтето, което го е разкопчала. По тази логика утре ще приемат, че съм упражнил насилие над детето, че не съм му дал пари да ходи на кино или не съм купил последен модел телефон. И то горкото, толкова се депресирало, че се срамува да ходи на училище без пследен модел телефон. Жив тормоз си е това над децата!
Може ли НМД да назове кои етноси предполага, че са най-дебело отразени в статистиката с насилие над деца и жени? Или партньорската мрежа от НПО-та не позволява. Като споменах НПО-та някой може ли да ми отговори какво правят гей организации в списъците им с "партньори" и защо гей организациите толкова изкъсо се интересуват от децата в детски градини и ясли? Може ли да отворим дума за педофилията в България, или някои от партньорите влизат в конфликт на интереси?
Всъщност голяма квота в домашното насилие имат военни и полицаи. Което е и причината, да няма официална статистика и се налага да гадаем. Единственото инфо идва от кабинети и центрове за помощ на пострадалите и не се огласява публично.
Трябва да си крайно отричащ реалността, за да не гледаш Евростат!!! Бумът на насилие и приемане на ИК имат пряка връзка и това е разбиването на модела на семейството, уважението, почтеността и дълга към родителите.
И ето вижте ... Макрон се е залюбил с учителката си ... в САЩ, Канада, Австралия, Япония, Латинска Америка и Източна Европа, учителката да е в затвора, а ученикът да е превъзпитан, но във Франция ... сега във Франция никой не се чувства в безопасност, защото Макрон е онодил учителката си и това е гордост. Сега в Западна Европа никой не уважава никой, няма съчувствие, като все едно, че може да ти е сестра или майка, или баща, дядо ... особено пък за "инженерите" от Азия и Африка. В Западна Европа до преди 50 години си е имало диктатури или тоталитарни режими: Франко - Испания, Черните полковници - Гърция, Турция (че и сега), и отделно са се избивали до преди 100 - 150 години на верска основа (католици срещу лутерани, баптисти, протестанти и т.н.) Знаете ли, че до 1980 !!! в Шотландия в Закона за училището е било РАЗРЕШЕНО да се налага побой над ученици с пръчка ?! Кога в България е имало такова нещо?! НИКОГА!!!
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
Има дефиниция за дете в риск със сигурност. Например, дете което проси. Следва да се подаде сигнал, пилицията да прибере детето, да повика социалните служби които да го настанят някъде по спешност и да започнат процедура по случая. Кое от това се случва? Обаче не почвайте отзад напред. Почнете от себе си. Колко сигнала подадохте когато видите дете да проси?
Също в България никога не сме водили негри с вериги, но умнокрасивитетът усърдно се опитва да привнесе някаква вина и, че, рииш ли, думата негър била нещо различно от думата чайник.
И ако ми кажеш, че в България статистиката била невярна, то прочети за скандалите от 2020г. в Швеция и Германия за целенасочено от над 20 години укривателство от полицията на сексуални престъпления.
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
И ако ми кажеш, че в България статистиката била невярна, то прочети за скандалите от 2020г. в Швеция и Германия за целенасочено от над 20 години укривателство от полицията на сексуални престъпления.
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
Трябва да си крайно отричащ реалността, за да не гледаш Евростат!!!Бумът на насилие и приемане на ИК имат пряка връзка и това е разбиването на модела на семейството, уважението, почтеността и дълга към родителите.И ето вижте ... Макрон се е залюбил с учителката си ...
Лунатик, ИК не разбива никакви семейства. Макрон се е залюбил с учителката си много преди Франция да ратифицира ИК - само това е достатъчно да се види какви дивотии говориш. Нататък даже ми стана срамно да те чета.
§1, т.11 от ДР на Закона за закрила на детето "Дете в риск" е дете: а) чиито родители са починали, неизвестни, лишени от родителски права или чиито родителски права са ограничени, или детето е останало без тяхната грижа; б) което е жертва на злоупотреба, насилие, експлоатация или всякакво друго нехуманно или унизително отношение или наказание в или извън семейството му; в) за което съществува опасност от увреждане на неговото физическо, психическо, нравствено, интелектуално и социално развитие; г) (отм. - ДВ, бр. 24 от 2019 г., в сила от 01.01.2020 г., влизането в сила изменено на 01.07.2020 г., бр. 101 от 2019 г.); д) за което съществува риск от отпадане от училище или което е отпаднало от училище.
Освен това наскоро КС реши единодушно и обяви текст от НК наказващ просията за противоконституционен. Така че, дете, което проси ... НЕ Е В РИСК. Така излиза ...
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
Айде сега пак да прочетеш точка Б на текста който си цитирал и да ми кажеш колко просещи циганета са ти казвали, дайте ми нещо за ядене защото парите ми ги взимат. Или ти за пръв път чуваш, че детската просия е бизнес?
И друго има. Ако въпросното просещо дете не влиза в контекста на т.Б на въпросния член това автоматично го вкарва в контекста на точка А, а именно,че е останало бе родителски грижи.
"Освен това наскоро КС реши единодушно и обяви текст от НК наказващ просията"
Недей да бъркаш просията с детската просия. Едното е личен избор, другото е наложен избор. Всеки ( дори хора с недъг) могат да си намерят работа. Има достатъчно организации за подпомагане на хора в неравностойно положение. Обикновено до просия стигат жертви на зависимости или безкрайно мързеливи хора. Никога не съм отказвал да дам някой лев на просещ възрастен човек. Но детската просия е въпрос или на експлоатация или на неглижиране. И двете попадат в парадигмата на "дете в риск".
До коментар [#25] от "ironhorse":Айде сега пак да прочетеш точка Б на текста който си цитирал и да ми кажеш колко просещи циганета са ти казвали, дайте ми нещо за ядене защото парите ми ги взимат. Или ти за пръв път чуваш, че детската просия е бизнес?
Чл. 329. (Изм. - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., в сила от 01.01.2005 г., изм. относно влизането в сила - ДВ, бр. 26 от 2004 г., в сила от 01.01.2004 г., изм. - ДВ, бр. 103 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г., обявена за противоконституционна с РКС № 13 от 2022 г. - ДВ, бр. 79 от 2022 г.) Пълнолетно работоспособно лице, което продължително време не се занимава с общественополезен труд, като получава нетрудови доходи по непозволен или неморален начин, се наказва с лишаване от свобода до две години или с пробация. (2) (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., в сила от 01.01.2005 г., изм. относно влизането в сила - ДВ, бр. 26 от 2004 г., в сила от 01.01.2004 г., обявена за противоконституционна с РКС № 13 от 2022 г. - ДВ, бр. 79 от 2022 г.) Който системно се занимава с просия, се наказва с пробация за срок до две години.
Ако прочетеш внимателно чл.329, ал.2, която е обявена за противоконституционна, няма възраст!!! Всяко лице ( включително и дете) по своя воля може да си проси, колкото му душа сАка и те т'ва е.
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
До коментар [#25] от "ironhorse":И друго има. Ако въпросното просещо дете не влиза в контекста на т.Б на въпросния член това автоматично го вкарва в контекста на точка А, а именно, че е останало бе родителски грижи.
Хахахаха, хич не разбирате дефинициите в законите, а ако няма такива те са в съдебната практика ... Дете, оставено без надзор (родителски грижи е съвсем друго), не е оставено да проси!!!, защото така си искало детето. Надзорът не е 24 часов, защото ако е такъв всички родители ще са за отнемане на деца. Всъщност Вие имате ли деца или сте джендър ?
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
Написаното е достатъчно важно, че некви железни коне да разсъждават. Излиза така, споренето с такива факти, определено показва пристрастия, вероятно и нездрави. Няма да се учудя, ако противниците на НМД са педофили. Всъщност точно такива не желаят никой да ги контролира.
И да, повечето педофили се представят за хетеросексуални.
До коментар [#24] от "lyl16673746":Хахаха, ма то безумието ИК не се пръква от нищото бе ...Това безумие идва точно от толерираните дивотии на Макрон ... и подобни, сега геронтофили.
Ти твърдеше, че благодарение на ИК имало скок на насилието над жени, което е безумно твърдение. Единствената възможна връзка може да е, че ИК е по-строга към насилниците и дава повече кураж на жените, така в полицията биват регистрирани повече случаи. Но по никакъв друг начин не може да има връзка между нараснало насилие и ИК, съдейки по текста й.
Написаното е достатъчно важно, че некви железни коне да разсъждават. Излиза така, споренето с такива факти, определено показва пристрастия, вероятно и нездрави. Няма да се учудя, ако противниците на НМД са педофили. Всъщност точно такива не желаят никой да ги контролира.И да, повечето педофили се представят за хетеросексуални.
Хахаха повечето педофили се представят за ЛГБТИ+, с нов придадък зоофили.
Проблемът е за едни огромни пари, които искат да бъдат прилапани от едни НПО-та.
Питам: Колко помогнаха НПО-тата по десетилетието на ромското включване ? В България бяха похарчени 1 милиард лева, нещо включване не виждам ...
Българският народ спаси не само евреите, а и циганите от концлагерите, и не знам защо този факт се неглижира. В Хърватия за пример - с гордост пращат всичките си цигани на Хитлер. Сега един циганин няма в Хърватия. Не може да ми говорят страни и нароси, които са пряко отговорни за робство и геноцид, нас да поучават, дето не сме навредили на никого. Дори богомилите отпращаме, но не ги избиваме, както правят в цяла Западна Европа с друговерците или отричащи църквата. Не могат да ни се качат на малкия пръст тези варвари от Западна Европа и Източна сатрапия - пРосия
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
Абсолютно съм съгласна. Семейните и морални ценности , а и гените по нашите ширини са ни оставили , далеч далеч от западно европейския " морал и характеристики" Слава богу! Всяка година в ЮК има някакво ново ,,откритие" свързано с педофилия и подобни ужасни, които просто не могат да ми се поберат в главата. като :,Открито нелегално гробище в църква на повече от 300 детски трупа убити по насилствен начин" Косата ти настъпва. . . Скоро говорих и с пенсиониран Лондонски съдия който ми каза , че процесите свързани с педофилски мрежи и с продавани деца - секс роби , съвсем не са били изключения..
Бате, ти немаш общо с ония, дето са спасявали евреи и цигани. Инак щеше да си наясно какво означава свобода на сдружаване.
А тоя милиард верно не знам откъде го изрови. Да речем, че е толкова. Тва кви пари са, знаеш ли? Дай го като среден процент от БВП на България. Сега се напъни да си представиш имали държавни пари за това или са некви други. Да те светна, в докладите на НССЕИВ парите на Отворено общество се броят за похарчени средства, а в графата "държавен бюджет" стоят едни нули. Тия доклади бяха налични онлайн, та не е някаква супер тайна.
Ако наистина се интересуваш от тоя въпрос се запитай как Христина Христова децентрализира социалните услуги, та отидоха в НПО. Някъде в разсъжденията си прав, защото действително такива доставчици имат интерес от повече "клиенти". Понеже плащането е на калпак. Такава е логиката. Практиката е, че всъщност финансирането на калпак е крайно недостатъчно, така че не могат да поемат и съществуващите случаи. По тая причина заплатите там са много ниски, а да се намери социален работник или психолог е безкрайно трудно.
кое от ..." което е жертва на злоупотреба"... не си разбрал детето, което проси не подлежи на наказателна отговорност за просия защото: 1. е дете - т.е. малолетен или непълнолетен 2. защото е принудено - т.е. не е в състояние да реши само или да откаже...
а бе къде ви намират такива чугунени грозно тъпи????
Нещо не забелязвам и ред за огромния брой омъжени насила деца на по 12 години, които и раждат освен това. Ама Филантропа не дава пари за борба с истинските проблеми. Въпросът е да се приемат закони като на Запад, където всеки съсед дето те мрази понеже си паркираш колата на място дето си е заплюл за "негово" може да подаде сигнал и да ти вземат детето, след което ако нямаш пари за адвокати от най-висок калибър може и да не го видиш повече. Ей това искат тия, хич не им пука за децата. Както не им пука и за жените.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
Национална мрежа за децата е левичарско неомарксистко НПО, финансирано от външни неомарксистки донори. Целта е ИНДОКТРИНАЦИЯ НА ДЕЦАТА (главното оръжие на Неомарксизма за овладяване институциите на Западния свят) и превръщането им в активисти и бойци на Културната революция за унищожаване на "буржоазното семейство, Морал и Държава). Средствата са: На първо място отделяне на децата от семейството и отдаването им за възпитание на държавата или левичарски НПО, като се използват " случаи на насилие", каквото значи това. За целта децата трябва да се снабдят с "права", за да се изключат правата на родителите (още от 3 год. възраст)... Друга насока е ранното сексуално възпитание (пак от 3 г.). Тук също са необходими"права". И т.н. За посвещаване по въпроса виж сл пост
Е ти сигурно не забелязваш и либерастичните НПО-та да се интересуват от просто обикновени хорица, които поради "wrong place and wrong time" са попаднали на компания пияни уроди, които просто са ги пребили или убили. На дискотека, в парка, пред блока. Но понеже нито цвета на кожата им е интересен, нито пола и безполовостта, а са просто обикновени граждани - явно не са интересни и това, че са пребити - "ем, сигурно са си го търсили".
Нещо не забелязвам и ред за огромния брой омъжени насила деца на по 12 години, които и раждат освен това. Ама Филантропа не дава пари за борба с истинските проблеми. Въпросът е да се приемат закони като на Запад, където всеки съсед дето те мрази понеже си паркираш колата на място дето си е заплюл за "негово" може да подаде сигнал и да ти вземат детето, след което ако нямаш пари за адвокати от най-висок калибър може и да не го видиш повече. Ей това искат тия, хич не им пука за децата. Както не им пука и за жените.
Съдеди не обръщаха месеци наред внимание на габровеца, който трепеше жена си. Тя избяга, той хвърли детето и в реката. Съдеди в Пловдив след близо една година ежедневни викове и стонове в една квартира, повикаха полицията, за да бъде хванат патрок, който насилва заварената си дъщеря. Майка и - в квартирата. 12 годишните булки стават такива със изричното съгласие и по настояване на родителите си. Такива родители пастори от типа на Узунов бяха наплашили, че черни гейове от Норвегия искат децата им.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
И това значи, че не е престъпление ли? Те ходят и да просят със съгласието и настояването на родителите, сигурно и това е ок. Остави тоя довод, много е смешен. Други позамазваха поне малко нещата като изваждаха като причина "културните особености на етноса", не че му се хващахме, но поне се мъчиха.
Човекът очевидно няма проблем, че дърти пиргиши педофили насилват 12 годишни момиченца "със съгласието на родителите". "Културна особеност" било. Е, потвърждават се предположенията ми каква всъщност е целта на любимите му LGTVHD4K+++ НПО-та да доближат "представителите" си до детските градини и да им позволят да "образоват" децата - че "с разрешението на родителите" е добре разни чичаци с полички да ги пощипват, поцункват и почукват...
То в някои други етноси и култури(индийски, африкански) е особеност и female genital mutilations - да зададем въпроса - едни културни хора от тези етноси ако имигрират в българия и ги види господина на улицата да режат гениталиите на невръстните си дъщери, ще се обади в полицията, директно ще тръгне да бие "културните особености" или ще се усмихне и приеме дивърситито на различните култури?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Изобличител
Рейтинг: 730 НеутралноДа, проблемът е същият като при насилието над жени, а именно в 90-95% от случаите се случва в цигански и мюсюлмански семейства. Точно и заради това никога не чуваме дебат по същество, а примерите рядко се показват по телевизията, защото трудно се намират бели тормозители, за да бъдат изтипосани. Освен това ако се реши проблемът наистина, тези фондации които от това живеят ще трябва да спрат да съществуват. Така че, не чакайте нищо съществено. Целта е да се усвояват едни пари.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).ironhorse
Рейтинг: 1071 НеутралноКрайно време е да се гледа СТАТИСТИКАТА!!!
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.Това е платена статия от НПО порязано за финансиране държавния бюджет и да влезе в съвет, който да определя политиката на държавата за финансиране, профилактика и и изпълнение на целите ...
Не може да цоцаш пари, а полсле да определяш и политика, еле пък критерии за изпълнение за похарчените пари!
Според ЕВРОСТАТ в България има най-малко регистрирани насилнически престъпления срещу личността, като изнасилване, нанасяне на телесни повреди и убийства.
След приемане на Истанбулската конвенция в Швеция, Франция, Германия и Норвегия има ВЗРИВ на насилническата престъпност ???
Тези НПО-та още малко ще искат и да са съдии и прокурори ...
Айде беж ...
danvan
Рейтинг: 4467 НеутралноСпоред клетите идиоти ит Възраждане и БСП не е крайно време! Така де имало си закони, какво има да се занимаваме с домашното насилие? Това е пъклен план на еврогеювете и норвежките торбалани! Ако не вярвате, питайте орките!
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti SatМариана Кълвачева
Рейтинг: 1999 НеутралноЕксперт е Владо Кузов, поканете го да ви разясни нещата.
Истината рано или късно излиза наяве.gpj101139736
Рейтинг: 1749 НеутралноНяма и да научите, след като за най-големите грешки и издънки на природата подобни човешки проблеми са “джендърски и еврогейски“! А за съжаление числото на тази измет в страната е толкова голямо, че вече човек се чуди дали с тези свои изказвания и мисли не искат да прикрият СОБСТВЕНАТА СИ педерастия и дефекти ...??? Точно ПАК по руски маниер!!!
Димитър Цветков
Рейтинг: 13 НеутралноКрайно време е да знаем какво се случва с насилието над деца в България ...
И да гушнем поредната порция луди евра ...
4ort
Рейтинг: 2215 НеутралноДанчо, гледам при тебЕ нек'ва еволюция! ПропуснАл си ГЕРБ/ ДПС и Каскета. Имам време да питам всеки идиот.
lyl16673746
Рейтинг: 99 НеутралноДокато в случая с Истанбулската конвенция са намесени освен страх, така и хомофобия и инат, в случая с насилието над деца, със сигурност страха от последствия са най-силната емоция на съпротивляващите се да има крути мерки. Защото, както знаем, българинът обича да си побийва децата като възпитателна мярка.
svoboden
Рейтинг: 2160 НеутралноКой е собствен на Национална мрежа за децата!?
lyl16673746
Рейтинг: 99 НеутралноТрябва да си доста ограничен интелектуално да си вярваш, че Истанбулската конвенция по някакъв начин може да увеличи насилието над жени. На какво отгоре?
barter1
Рейтинг: 2077 НеутралноГеорги Богданов
barter1
Рейтинг: 2077 НеутралноВсичкото много хубаво написано, само една малка подробност все се губи в подобни текстове - каква е дефиницията за "насилие" и "дете в риск". Когато задаваха подобни въпроси на социалните почваха да си гълтат езика
4ort
Рейтинг: 2215 НеутралноДо коментар [#1] от "Изобличител":
Имам време да питам всеки идиот.То насилието над жените стана и доходен бизнес за самите жени. Някой я бил погледнал по- така и дамата го съди, щото и гледал в деколтето, което го е разкопчала.
По тази логика утре ще приемат, че съм упражнил насилие над детето, че не съм му дал пари да ходи на кино или не съм купил последен модел телефон.
И то горкото, толкова се депресирало, че се срамува да ходи на училище без пследен модел телефон.
Жив тормоз си е това над децата!
Роси
Рейтинг: 7847 НеутралноКакво да се случва, като Социалните служби, които за това отговарят, пет пари не дават за децата.
csq501152602
Рейтинг: 332 НеутралноМоже ли НМД да назове кои етноси предполага, че са най-дебело отразени в статистиката с насилие над деца и жени? Или партньорската мрежа от НПО-та не позволява. Като споменах НПО-та някой може ли да ми отговори какво правят гей организации в списъците им с "партньори" и защо гей организациите толкова изкъсо се интересуват от децата в детски градини и ясли? Може ли да отворим дума за педофилията в България, или някои от партньорите влизат в конфликт на интереси?
danvan
Рейтинг: 4467 ВеселоТролчето вече ме цитира. Добре, може и записки да си води, не че ще му помогне да бъде поне малко по тъпо.
Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti SatпРезидента!
Рейтинг: 3510 НеутралноВсъщност голяма квота в домашното насилие имат военни и полицаи. Което е и причината, да няма официална статистика и се налага да гадаем. Единственото инфо идва от кабинети и центрове за помощ на пострадалите и не се огласява публично.
пРезидента!
Рейтинг: 3510 НеутралноЗа България няма реалистична такава!
Каквато и официална статистика за България да има, тя не отговаря на реалността!
ironhorse
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#10] от "lyl16673746":
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.Трябва да си крайно отричащ реалността, за да не гледаш Евростат!!!
Бумът на насилие и приемане на ИК имат пряка връзка и това е разбиването на модела на семейството, уважението, почтеността и дълга към родителите.
И ето вижте ... Макрон се е залюбил с учителката си ... в САЩ, Канада, Австралия, Япония, Латинска Америка и Източна Европа, учителката да е в затвора, а ученикът да е превъзпитан, но във Франция ... сега във Франция никой не се чувства в безопасност, защото Макрон е онодил учителката си и това е гордост.
Сега в Западна Европа никой не уважава никой, няма съчувствие, като все едно, че може да ти е сестра или майка, или баща, дядо ... особено пък за "инженерите" от Азия и Африка.
В Западна Европа до преди 50 години си е имало диктатури или тоталитарни режими: Франко - Испания, Черните полковници - Гърция, Турция (че и сега), и отделно са се избивали до преди 100 - 150 години на верска основа (католици срещу лутерани, баптисти, протестанти и т.н.)
Знаете ли, че до 1980 !!! в Шотландия в Закона за училището е било РАЗРЕШЕНО да се налага побой над ученици с пръчка ?!
Кога в България е имало такова нещо?! НИКОГА!!!
futio_tapanchev
Рейтинг: 2157 НеутралноДо коментар [#12] от "barter1":
Има дефиниция за дете в риск със сигурност. Например, дете което проси. Следва да се подаде сигнал, пилицията да прибере детето, да повика социалните служби които да го настанят някъде по спешност и да започнат процедура по случая. Кое от това се случва? Обаче не почвайте отзад напред. Почнете от себе си. Колко сигнала подадохте когато видите дете да проси?
csq501152602
Рейтинг: 332 НеутралноДо коментар [#19] от "ironhorse":
Също в България никога не сме водили негри с вериги, но умнокрасивитетът усърдно се опитва да привнесе някаква вина и, че, рииш ли, думата негър била нещо различно от думата чайник.
ironhorse
Рейтинг: 1071 Неутралноhttps://www.nsi.bg/bg/content/3818/престъпления-регистрирани-от-полицията
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.https://ec.europa.eu/eurostat/cache/metadata/en/crim_esms.htm
Къде ви намират толкова плоски ... тролове...
И ако ми кажеш, че в България статистиката била невярна, то прочети за скандалите от 2020г. в Швеция и Германия за целенасочено от над 20 години укривателство от полицията на сексуални престъпления.
ironhorse
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#18] от "пРезидента!":
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.https://www.nsi.bg/bg/content/3818/престъпления-регистрирани-от-полицията
https://ec.europa.eu/eurostat/cache/metadata/en/crim_esms.htm
Къде ви намират толкова плоски ... тролове...
И ако ми кажеш, че в България статистиката била невярна, то прочети за скандалите от 2020г. в Швеция и Германия за целенасочено от над 20 години укривателство от полицията на сексуални престъпления.
lyl16673746
Рейтинг: 99 НеутралноЛунатик, ИК не разбива никакви семейства. Макрон се е залюбил с учителката си много преди Франция да ратифицира ИК - само това е достатъчно да се види какви дивотии говориш. Нататък даже ми стана срамно да те чета.
ironhorse
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#20] от "futio_tapanchev":
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.§1, т.11 от ДР на Закона за закрила на детето
"Дете в риск" е дете:
а) чиито родители са починали, неизвестни, лишени от родителски права или чиито родителски права са ограничени, или детето е останало без тяхната грижа;
б) което е жертва на злоупотреба, насилие, експлоатация или всякакво друго нехуманно или унизително отношение или наказание в или извън семейството му;
в) за което съществува опасност от увреждане на неговото физическо, психическо, нравствено, интелектуално и социално развитие;
г) (отм. - ДВ, бр. 24 от 2019 г., в сила от 01.01.2020 г., влизането в сила изменено на 01.07.2020 г., бр. 101 от 2019 г.);
д) за което съществува риск от отпадане от училище или което е отпаднало от училище.
Освен това наскоро КС реши единодушно и обяви текст от НК наказващ просията за противоконституционен.
Така че, дете, което проси ... НЕ Е В РИСК. Така излиза ...
ironhorse
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#24] от "lyl16673746":
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.Хахаха, ма то безумието ИК не се пръква от нищото бе ...
Това безумие идва точно от толерираните дивотии на Макрон ... и подобни, сега геронтофили.
futio_tapanchev
Рейтинг: 2157 НеутралноДо коментар [#25] от "ironhorse":
Айде сега пак да прочетеш точка Б на текста който си цитирал и да ми кажеш колко просещи циганета са ти казвали, дайте ми нещо за ядене защото парите ми ги взимат. Или ти за пръв път чуваш, че детската просия е бизнес?
futio_tapanchev
Рейтинг: 2157 НеутралноДо коментар [#25] от "ironhorse":
И друго има. Ако въпросното просещо дете не влиза в контекста на т.Б на въпросния член това автоматично го вкарва в контекста на точка А, а именно,че е останало бе родителски грижи.
futio_tapanchev
Рейтинг: 2157 НеутралноДо коментар [#25] от "ironhorse":
"Освен това наскоро КС реши единодушно и обяви текст от НК наказващ просията"
Недей да бъркаш просията с детската просия. Едното е личен избор, другото е наложен избор. Всеки ( дори хора с недъг) могат да си намерят работа. Има достатъчно организации за подпомагане на хора в неравностойно положение. Обикновено до просия стигат жертви на зависимости или безкрайно мързеливи хора. Никога не съм отказвал да дам някой лев на просещ възрастен човек. Но детската просия е въпрос или на експлоатация или на неглижиране. И двете попадат в парадигмата на "дете в риск".
ironhorse
Рейтинг: 1071 Неутралноhttps://www.constcourt.bg/bg/Acts/GetHtmlContent/c7646193-6933-47ba-8f0b-93b9deaaff42
Просията и проституцията НЕ СА ПРЕСТЪПЛЕНИЯ!
Чл. 329. (Изм. - ДВ, бр. 95 от 1975 г.) (1) (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., в сила от 01.01.2005 г., изм. относно влизането в сила - ДВ, бр. 26 от 2004 г., в сила от 01.01.2004 г., изм. - ДВ, бр. 103 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г., обявена за противоконституционна с РКС № 13 от 2022 г. - ДВ, бр. 79 от 2022 г.) Пълнолетно работоспособно лице, което продължително време не се занимава с общественополезен труд, като получава нетрудови доходи по непозволен или неморален начин, се наказва с лишаване от свобода до две години или с пробация.
(2) (Изм. - ДВ, бр. 92 от 2002 г., в сила от 01.01.2005 г., изм. относно влизането в сила - ДВ, бр. 26 от 2004 г., в сила от 01.01.2004 г., обявена за противоконституционна с РКС № 13 от 2022 г. - ДВ, бр. 79 от 2022 г.) Който системно се занимава с просия, се наказва с пробация за срок до две години.
Ако прочетеш внимателно чл.329, ал.2, която е обявена за противоконституционна, няма възраст!!!
Всяко лице ( включително и дете) по своя воля може да си проси, колкото му душа сАка и те т'ва е. Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
ironhorse
Рейтинг: 1071 НеутралноДо коментар [#29] от "futio_tapanchev":
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.Чети пост 30.
Бързо чаткаш постове, бавно или въобще не мислиш!
ironhorse
Рейтинг: 1071 НеутралноХахахаха,
хич не разбирате дефинициите в законите, а ако няма такива те са в съдебната практика ...
Дете, оставено без надзор (родителски грижи е съвсем друго), не е оставено да проси!!!, защото така си искало детето.
Надзорът не е 24 часов, защото ако е такъв всички родители ще са за отнемане на деца.
Всъщност Вие имате ли деца или сте джендър ? Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
liberalche
Рейтинг: 672 ГневноНаписаното е достатъчно важно, че некви железни коне да разсъждават. Излиза така, споренето с такива факти, определено показва пристрастия, вероятно и нездрави. Няма да се учудя, ако противниците на НМД са педофили. Всъщност точно такива не желаят никой да ги контролира.
И да, повечето педофили се представят за хетеросексуални.
lyl16673746
Рейтинг: 99 НеутралноТи твърдеше, че благодарение на ИК имало скок на насилието над жени, което е безумно твърдение. Единствената възможна връзка може да е, че ИК е по-строга към насилниците и дава повече кураж на жените, така в полицията биват регистрирани повече случаи. Но по никакъв друг начин не може да има връзка между нараснало насилие и ИК, съдейки по текста й.
ironhorse
Рейтинг: 1071 НеутралноХахаха повечето педофили се представят за ЛГБТИ+, с нов придадък зоофили.
Проблемът е за едни огромни пари, които искат да бъдат прилапани от едни НПО-та.
Питам: Колко помогнаха НПО-тата по десетилетието на ромското включване ?
В България бяха похарчени 1 милиард лева, нещо включване не виждам ...
Българският народ спаси не само евреите, а и циганите от концлагерите, и не знам защо този факт се неглижира.
В Хърватия за пример - с гордост пращат всичките си цигани на Хитлер. Сега един циганин няма в Хърватия.
Не може да ми говорят страни и нароси, които са пряко отговорни за робство и геноцид, нас да поучават, дето не сме навредили на никого.
Дори богомилите отпращаме, но не ги избиваме, както правят в цяла Западна Европа с друговерците или отричащи църквата.
Не могат да ни се качат на малкия пръст тези варвари от Западна Европа и Източна сатрапия - пРосия
Бойко Борисов и ГЕРБ са еманацията на корупцията и мафията в държавата.
valerie pvi
Рейтинг: 207 НеутралноДо коментар [#19] от "ironhorse":
Абсолютно съм съгласна. Семейните и морални ценности , а и гените по нашите ширини са ни оставили , далеч далеч от западно европейския " морал и характеристики" Слава богу! Всяка година в ЮК има някакво ново ,,откритие" свързано с педофилия и подобни ужасни, които просто не могат да ми се поберат в главата. като :,Открито нелегално гробище в църква на повече от 300 детски трупа убити по насилствен начин" Косата ти настъпва. . . Скоро говорих и с пенсиониран Лондонски съдия който ми каза , че процесите свързани с педофилски мрежи и с продавани деца - секс роби , съвсем не са били изключения..
liberalche
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#35] от "ironhorse":
Бате, ти немаш общо с ония, дето са спасявали евреи и цигани. Инак щеше да си наясно какво означава свобода на сдружаване.
А тоя милиард верно не знам откъде го изрови. Да речем, че е толкова. Тва кви пари са, знаеш ли? Дай го като среден процент от БВП на България. Сега се напъни да си представиш имали държавни пари за това или са некви други. Да те светна, в докладите на НССЕИВ парите на Отворено общество се броят за похарчени средства, а в графата "държавен бюджет" стоят едни нули. Тия доклади бяха налични онлайн, та не е някаква супер тайна.
Ако наистина се интересуваш от тоя въпрос се запитай как Христина Христова децентрализира социалните услуги, та отидоха в НПО. Някъде в разсъжденията си прав, защото действително такива доставчици имат интерес от повече "клиенти". Понеже плащането е на калпак. Такава е логиката. Практиката е, че всъщност финансирането на калпак е крайно недостатъчно, така че не могат да поемат и съществуващите случаи. По тая причина заплатите там са много ниски, а да се намери социален работник или психолог е безкрайно трудно.
scott
Рейтинг: 822 Неутралноте и възрастни бият и убиват. който е достъпен - отнася го
raytcho
Рейтинг: 548 НеутралноДо коментар [#25] от "ironhorse":
кое от ..." което е жертва на злоупотреба"... не си разбрал
детето, което проси не подлежи на наказателна отговорност за просия защото:
1. е дете - т.е. малолетен или непълнолетен
2. защото е принудено - т.е. не е в състояние да реши само или да откаже...
а бе къде ви намират такива чугунени грозно тъпи????
Тюфлекчия
Рейтинг: 3325 НеутралноНещо не забелязвам и ред за огромния брой омъжени насила деца на по 12 години, които и раждат освен това. Ама Филантропа не дава пари за борба с истинските проблеми. Въпросът е да се приемат закони като на Запад, където всеки съсед дето те мрази понеже си паркираш колата на място дето си е заплюл за "негово" може да подаде сигнал и да ти вземат детето, след което ако нямаш пари за адвокати от най-висок калибър може и да не го видиш повече. Ей това искат тия, хич не им пука за децата. Както не им пука и за жените.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!ogp03622986
Рейтинг: 442 НеутралноЕДНО ПОЛЕЗНО РАЗЯСНЕНИЕ
Национална мрежа за децата е левичарско неомарксистко НПО, финансирано от външни неомарксистки донори.
Целта е ИНДОКТРИНАЦИЯ НА ДЕЦАТА (главното оръжие на Неомарксизма за овладяване институциите на Западния свят) и превръщането им в активисти и бойци на Културната революция за унищожаване на "буржоазното семейство, Морал и Държава).
Средствата са:
На първо място отделяне на децата от семейството и отдаването им за възпитание на държавата или левичарски НПО, като се използват " случаи на насилие", каквото значи това. За целта децата трябва да се снабдят с "права", за да се изключат правата на родителите (още от 3 год. възраст)...
Друга насока е ранното сексуално възпитание (пак от 3 г.). Тук също са необходими"права".
И т.н.
За посвещаване по въпроса виж сл пост
ogp03622986
Рейтинг: 442 Неутралноhttps://www.novetika.com/neomarxism-voina-bulgaria-deca/
ogp03622986
Рейтинг: 442 НеутралноКакво представлява Неомарксизма
https://www.novetika.com/kakvo-e-neomarksizym/
Виж също горния пост:
Неомарксизмът обяви война на България
csq501152602
Рейтинг: 332 НеутралноДо коментар [#40] от "Тюфлекчия":
Е ти сигурно не забелязваш и либерастичните НПО-та да се интересуват от просто обикновени хорица, които поради "wrong place and wrong time" са попаднали на компания пияни уроди, които просто са ги пребили или убили. На дискотека, в парка, пред блока. Но понеже нито цвета на кожата им е интересен, нито пола и безполовостта, а са просто обикновени граждани - явно не са интересни и това, че са пребити - "ем, сигурно са си го търсили".
БОНГО
Рейтинг: 2496 НеутралноСъдеди не обръщаха месеци наред внимание на габровеца, който трепеше жена си. Тя избяга, той хвърли детето и в реката. Съдеди в Пловдив след близо една година ежедневни викове и стонове в една квартира, повикаха полицията, за да бъде хванат патрок, който насилва заварената си дъщеря. Майка и - в квартирата.
12 годишните булки стават такива със изричното съгласие и по настояване на родителите си. Такива родители пастори от типа на Узунов бяха наплашили, че черни гейове от Норвегия искат децата им. Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
barter1
Рейтинг: 2077 НеутралноИ това значи, че не е престъпление ли? Те ходят и да просят със съгласието и настояването на родителите, сигурно и това е ок. Остави тоя довод, много е смешен. Други позамазваха поне малко нещата като изваждаха като причина "културните особености на етноса", не че му се хващахме, но поне се мъчиха.
csq501152602
Рейтинг: 332 НеутралноДо коментар [#46] от "barter1":
Човекът очевидно няма проблем, че дърти пиргиши педофили насилват 12 годишни момиченца "със съгласието на родителите". "Културна особеност" било. Е, потвърждават се предположенията ми каква всъщност е целта на любимите му LGTVHD4K+++ НПО-та да доближат "представителите" си до детските градини и да им позволят да "образоват" децата - че "с разрешението на родителите" е добре разни чичаци с полички да ги пощипват, поцункват и почукват...
csq501152602
Рейтинг: 332 НеутралноТо в някои други етноси и култури(индийски, африкански) е особеност и female genital mutilations - да зададем въпроса - едни културни хора от тези етноси ако имигрират в българия и ги види господина на улицата да режат гениталиите на невръстните си дъщери, ще се обади в полицията, директно ще тръгне да бие "културните особености" или ще се усмихне и приеме дивърситито на различните култури?