"Адела Качаунова. Директор на Правната програма на Българския хелзинкски комитет. Адвокат"
Друга диагноза (или обида) не е необходима. Каквито и доводи да има срещу Луков марш, те стават невалидни, когат насреща излезе дискредитирана организация като тази
Гешев е ясен. Луковмарш ще се проведе, защото съдът в крайна сметка ще го разреши. Все още имаме независим съд. И това е единствената институция, която гарантира конституционните права в България. Останалите институции и неправителствени организации ги газят и ръкопляскат на погазването им.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Луковмарш" - въпросът не е трябва ли, а как да бъде отменен ... Аз съм против всякакви фашисти, но съм против забраната на шествия и митинги. Това е част от свободата на словото. Те така или иначе ще си изповядват техните вярвания и убеждения с или без марш. По-добре е да са в легалност за да се следят по-лено отблизо кои са и какво правят.
Хитлер е убит от един нацист всъщност, ако се сещаш. А между другото той ни е върнал Македония, Егейска Тракия и Южна Добруджа, без да се наложи нито един българин да се бие за тях. А после любимата ти русия ги взема.
Национализма (както повечето крайности) вирее там, където има немотия и неравенство. В Норвегия, Словакия, Белгия, Япония и Австралия рядко имат нужда от подобни маршове. Пък не е като да няма история или с какво да се гордеят.
В Словакия националисти никога не са взимали повече от 3% от вота.
До коментар [#16] от "Веселин Дечев":Хитлер е убит от един нацист всъщност, ако се сещаш. А между другото той ни е върнал Македония, Егейска Тракия и Южна Добруджа, без да се наложи нито един българин да се бие за тях. А после любимата ти русия ги взема.
Взеха ги сегашните ни приятели от САЩ и Англия. Все пак сме съюзници ц нацитата. Ама то трябва малко мозък .
Читателю, да си представим, че си идиот. И да си представим, че си член на Конгреса. О, повтарям се!“
Марк Твен
дрОгарьо както обикновено сте в перманентно голямо междучасие, докато тече урока по история!!! Предният бункерен плъх- шикългрубер се САМОУБИВА в бункерната си дупка!!! Впрочем- добър модел за поведение на настоящият бункерник!!!
На ген. Луков поне няма кръстени улици и площади, за разлика от руските окупатори. И щом е забранено да се манифестира в негова чест, трябва да се забрани и на комунистите да празнуват Девети септември, мрачна дата в българската история. Още повече ,че комунизма е обявен за престъпен режим.
Навъртял съм около марша и родните агитки от интерес покрай някои познати. Сред тия люде много рядко ще срещнете: Лекари, инженери, програмисти, академици, че и хора дето взимат нат средна заплата.
Това не ги прави по-малко българи или лоши хора. Нито означава, че да обичаш родината е нещо лошо. Просто има и по-продуктивни начини да се решават обществените проблеми.
Хахахааа... Весо явно в часовете по история си бил слаб ученик. Пиша това, защото всеки който се интересува от история е наясно, че изрода Хитлер се самоуби в своя бункер в Берлин. :-) "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
В София трябва да има паметници на генерал Луков, генерал Вазов, поручик Списаревски, генерал Колев и още десетки други български герои от новата ни история, както и владетели от първата и втората ни държава. Не паметници на окупаторски армии, не паметници на чужди герои. Няма такава нелепа столица по Европа, окичена с чужди герои и паметници. И с липса на всякакви свои. Идете в Будапеща, Прага, Варшава, и къде ли не по Европа. Дори в Тирана имат паметници на своите герои.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
"...столичният кмет щеше да издаде една добре обоснована заповед, в която да се съдържа забрана за провеждане на "Луков марш" на правилното основание - чл. 12, ал. 2, т. 4 - застрашаване на правата и свободите на другите граждани." ----------- Излиза, че може кметът на София да забранява и комустическите сборища пред МОЧА. Нещо да се е чуло, случило?! Дори напротив - полицейска и комунистическа разпасана сган под знамена със забранени символи отне нашето право на протест срещу това събитие - отдаване на почит ред Окупационната червена армия.
Хубаво е такива интелигентни анализатори, като авторката на този текст да се поинтересуват по-издълбоко за историята на ген. Луков и БНЛ, а не да изпадат в трудни ситуации по-късно като Лора Крумова (Царска България е обявила война на Русия) или Ваня Григорова (Това е паметник на 3-ти Украински фронт). Мухи!
Трябва да бъде отменен София прайд, а БХК да бъде забранено. А някаква си кака не може да определя кой има право на шествие. Да си пише за шестия пол, не че някой го вълнува, но от история определено не разбира.
ако забранят комунистическите митинги със ликове на сталин, то тогава, и само тогава съм съгласен. както едното е свобода на изразяване, така и другото. ако видя един сталинистки лик или комунистическа звезда ще подам сигнал. така че журналистката доста се е объркала.
В ония години всеки съратник, поддръжник и съмишленик на хитлерофашизма е бил легитимна цел на Съпротивата в ЦЯЛА Европа и убийството на такъв човек не би могло да се счита за незаконно, още по- малко пък за терористичен акт. Във Франция, Италия, Испания и др. са ги избивали на килограм. В БГ, за съжаление, Съпротивата е ликвидирала пренебрежимо малко фашета.
Ако вдигнем паметник на Луков, марша ще спре ли да се организира? Питам понеже за останлите български легенди с десетки паметници, никой вече не марширува?
Ако проблема не е само паметника, защо не очредят партия и не покажат програма?
Комунисти дойдоха на власт, какво очаквате. Съдът пък услужливо забави решението си, защото иначе нямаше на какво основание да забрани Луков марш. Представете си, ако ПП и ДБ овладеят и прокуратурата, какво ще стане, Конституционният съд ще е следващата им цел, тогава и джендър идеологията ще е приемлива. Интересно как пък не забраниха гей прайдовете, все едно хората ги харесват.
[quote#46:"Много Прост Еднокнижник"][/quote] Спрете да рушите украинските градове и села.
Навремето и ние ви викахме да спрете да рушите Иракските, Югославските, Либийските градове и села, ама на, не спряхте докато не си взехте своето. И ние ще спрем, когато си вземем нашето.
Очакваме всякакви рашистки и комунистически чествания да се осуетяват и провалят активно, а участниците в тях да попадат под ударите на закона по глава Тероризъм.
Твърде разтегливо ми се стори написаното и с твърде много недоказани твърдения, основно по линията колко срамно било събитието.
Да забраняваш на някого да изразява убежденията си не е решаване на проблем, а прикриване на проблем.
Аз вярвам, че леви или десни, стига да спазват реда би следвало да могат да си правят шествие колкото си искат.
И няма да се реши проблема с това, че някой - например авторът на тази статия или пък аз - намира, че убежденията им са погрешни, а с това да има полиция и вътрешен ред, който да следи за спазването на закона и особено за това нарушителите да си получават заслуженото.
Вместо това имаме едно типично прехвърляне на отговорности, сочене с пръст и ползване на медиите за изповядване на това, в което вярваме за правилно.
Струва ми се, че точно това прави и авторката - поне до там. докъдето дочетох статията.
Въпреки, че справедливо беше посочила, че шествието е отменено без фактологически подкрепени аргументи сама тя ползваше на няколко места епитети, които също не подкрепи по никой начин фактологически.
Попрочетох малко за Луков и разбирам, че е спорна личност. Той и Стамболов е спорен. Линкълн е ползвал роби. И Ботев също - това, което е направил с Радецки в днешно време би било наречено "тероризъм". Май само Левски не е. Но пък не знаеме колко от казаното за него е мит и колко - легенда. Нещо като с шопската салата...но да не се отвличам. Проблемът не е в това, че има хора с крайнодесни убеждения. Проблемът е, че онези, дето се имаме за "нормални" не сме достатчно нормални, та да сложим солидна рамка в която всички да са равнопоставени.
Има, а и те са доста повече, с крайнолеви убеждения. Забравихме вече Блек лайфс матър и нападенията и пожарите и бутнатите паметници. Когато се говори само за крайнодесни, значи крайнолевите са на власт.
37 метра физически високи и 1000 метра морално дълбоко долни Клеветнически Лъжи:
1 лъжа: съветска армия 2 лъжа: освободила България, за което Българският народ 3 лъжа, безмерно гнъсна: бил е признателен, е и вечно ще.
Лъжи в хармония с клевети идващи от преизподня 1000 метра и пр. километра морално долна.
Клевети на трижди плюс морално долен.
Бивш (за утешение) Антибългарски, Антивропейски и Антиатлантски азийски субект Бойко Борисов.
Трижди премиер над клета България.
Същата личност тип Наклевети официално Дваж поне малка Европейска България, че:
Обявила война на бившемагучний эвразийски СССР и поробила, едва ли не, плоскоземен живот до и през Волга, Урал, Владивосток и чак далной Океан агресора спрял.
Лъжецът е вече осъждан съдебно за две сравнително дребни лъжи. Не и за колосалните му Антидържавни клевети против България.
В контекста на преждеизложени исторически доказани гнъсни престъпления против човечността и човечество, темата "Луковмарш" във връзка Българския Генерал Луков, убит от подли Коминтерновски терористи с централа Москва, е тема пушилка, угодна за прикриване на Коминтерновски престъпления в миналото и днес с централа Масква.
Акуални остават гнъсните Клевети против Европейска България. Така "косвено" и срещу : Суверенна Украйна, Европейския Съюз, Колективния Запад, Организацията на Обединените нации и Цивилизацията на Човечеството.
Хвала за Смелия Български Гражданин Светозар Раянов, който Първи в света дръзна да счупи чутурата на омразния култ МОЧА. Плочата.
В случай че некой сбъркан все още питае съмнения, доказателства:
В ония години всеки съратник, поддръжник и съмишленик на хитлерофашизма е бил легитимна цел на Съпротивата в ЦЯЛА Европа и убийството на такъв човек не би могло да се счита за незаконно, още по- малко пък за терористичен акт. Във Франция, Италия, Испания и др. са ги избивали на килограм. В БГ, за съжаление, Съпротивата е ликвидирала пренебрежимо малко фашета.
Е, има някои маааалки разлики....Франция е окупирана държава... Освен това Луков е пенсионер и не е на служба. България не е във война със СССР. Ако беше прочел статията от Фактор щеше да видиш това" "...Ето думите му, казани пред българската патриотична младеж малко преди да го убият: "С борба и със сила ще градим държавата си, но не с насилие!..." Та за какво трябваше да бъде убит Луков?
Защото аз имам негативно отношение към този генерал Луков. Ще попиташ защо. Ще ти отговоря веднага. През 1940 г. Луков е става шеф на Съюза на българските национални легиони (СБНЛ), която е била про-фашистка и про-нацистка организация. Всеки истински демократ трябва да се разграничи от подобни организации изповядващи тези две престъпни, антидемократични и кървави идеологии на име фашизъм и нацизъм. Ето повече подробности за тази част от неговата биография:
П.П. Неговите убийци също са представители на една друга (трета) престъпна и кървава идеология на име комунизъм. Това също е вярно и трябва да се отбележи.
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
До коментар [#8] от "spiegel": "Гешев е ясен. Луковмарш ще се проведе, защото съдът в крайна сметка ще го разреши. Все още имаме независим съд. "
Ще го разреши , защото в противен случай нарушава конституцията. А авторката проповядва комунистически практики , за което трябва да се сигнализира в прокуратурата , защото комунизмът е обявен за престъпен.
Добре мотивиран отговор, но можеше и без тази "леко" пристрастна статия.... Погледна ли линка към статията във Фактор? https://faktor.bg/bg/articles/80-godini-ot-teroristichnoto-ubiystvo-na-general-hristo-lukov И нали си спомняш, "по делата им ще ги познаете"... А, пропуснах, О.К. имаш кофти мнение за Луков. А какво мислиш за Ванче Михайлов примерно? Или за другите войводи от ВМРО?
[quote#55:"tacheaux"]До коментар [#8] от "spiegel":"Гешев е ясен. Луковмарш ще се проведе, защото съдът в крайна сметка ще го разреши. Все още имаме независим съд. "Ще го разреши , защото в противен случай нарушава конституцията. .........................
Демек, държавата Израел и Световния еврейски конгрес са ни поздравили, защото сме нарушили Конституцията. Ако е така, ни би ли трябвало да им отправим протестна нота или поне да изразим учудване.
1)СССР - само правилни маршове с червени знаменца може да се провеждат 2)Демокрация - всеки првежда каквито маршове иска 3)СССР 2 - само правилни маршове с лгбт знаменца може да се провеждат
Колко бързо и неусетно се промени дефиницята "да си от добрите".
👇 Въпреки ясната позиция против събития като "Луков марш" радостта от непровеждането му е силно помрачена от липсата на законност при неговото осуетяване. И не бива да забравяме, че ако сега се ограничават правата на тези, които искаме да бъдат ограничени, и макар и правилно, това се случва не по правилата на закона, по същия начин утре могат да бъдат ограничени и правата на тези, които подкрепяме, или на каузи, за които се борим и в правотата на които вярваме. Достатъчно е само паланчинката на властта да се обърне отново.
👌👍👍
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Кое е това същество да каже кое може да бъде забранено и кое не?Либераска измет! Аз искам гейските и комунистическите маршове да бъдат забранени, не шествие в чест на един доказан български патриот какъвто е Христо Луков!!
Този "марш" няма нищо общо с факта, че генералът е бил патриот и затова е станал жертва на комунистите интернационалисти, служещи най-вече на Москва и Сталин.
Това сега е марш предимно на футболните ултраси и на объркани хора, които се прехласват по "Моята борба". Вероятно дори и генералът не би се радвал да види такива участници в марш, носещ неговото име.
Но такива маршове и подобни прояви ще има докато съществува и другата крайност - в миналото сталински комунизъм, а днес крайнолиберално левичарство и мултикултуризъм. Едната крайност води естествено до другата крайност и всякакви опити за забрана ще са неефективни.
През 1940 г. Луков е става шеф на Съюза на българските национални легиони (СБНЛ), която е била про-фашистка и про-нацистка организация. *** Според кого, комсомолец?
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattis
...Попрочетох малко за Луков и разбирам, че е спорна личност.Той и Стамболов е спорен....И Ботев също - това, което е направил с Радецки в днешно време би било наречено "тероризъм". Май само Левски не е. Но пък не знаеме колко от казаното за него е мит и колко - легенда. ....Проблемът не е в това, че има хора с крайнодесни убеждения.Проблемът е, че онези, дето се имаме за "нормални" не сме достатчно нормални, та да сложим солидна рамка в която всички да са равнопоставени.
За времето си ген. Луков изобщо не е бил спорна личност. СБНЛ са организация, чиячто крайна цел не е била налагането на фашистка диктатура от италиански тип или онази на Хитлер. СБНЛ са националистична организация, които се опитват да се противопоставят на растящата проболшевишка и комунистическа пропганда в България. Това е можело и да става по хулиганския начин, но комунягите никога не са познавали друг, така или иначе. Имало е сбивания , подобни на такива в цяла Европа, но не и убийства и терор. Луков никога не е призовавал към насилие, нито към антисимитъзъм, нито е имал претенции за политическа кариера. СБНЛ обаче са най-многобройната организция у нас, която е с антисъветски/антикомунистически убеждения. Това предизвиква и желанието на Кремъл за едно демонстрационно убийство на човек, който не е дори под охрана. Останалите изводи излизат сами. Колкото до Ботев - не е тероризъм, защото има декларации, разписани от него и капитана на "Радецки", че всичко е станало доброволно. След напускането на четата и предаването на документите на австро-унгарската аднистрация тези декларации оказват невероятен положителен ефект там за същността на българската национално-освободителна революция. И все пак, не Ботев, а Чинтулов е считан за първия български революционен поет.
Никога. Няма. Да. Ви. Се. Получи. ******. Комуняги!!!
Номенклатурната манипулация, преоблечена с европейски "демократични" дрешки + цензура трябва да бъде оваляна в катран и перушина. Синове и внуци на комунистическа номенклатура и техните руски господари нямат място в България!
Пак от Луков: “Няма да ни спаси Търновската конституция. Не по пътищата на конституциите Хитлер намери ония шестнадесет хиляди младежи, които се хвърлиха с парашути в Ротердам и го знаеха. И утре, ако потърси сто и шестдесет хиляди души, за да се хвърлят с парашути в Англия, пак ще ги намери, защото създаде новия човек, с нов светоглед, със съзнателната саможертва на личността пред нацията той успя да наложи Германия над цял свят и да я поведе от победи към победи.” Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
До коментар [#54] от "Иво":През 1940 г. Луков е става шеф на Съюза на българските национални легиони (СБНЛ), която е била про-фашистка и про-нацистка организация. ***Според кого, комсомолец?
Легионерски позив разпространяван след убийството на ген. Луков
Българи,
Тия, които бълваха най-гнусните и долни лъжи, които хвърляха кал срещу святото за всеки честен българин име на водача генерал Луков, днес усилено разпространяват позиви с въпроса:
„Кой уби генерал Луков?“
На тоя въпрос целият народ отговори единодушно: „Враговете на България! Тия, които не искаха да имаме народен водач!“ Ние, легионерите, отдавна знаем, че евреите, комунистите и плутократите не желаят такъв, но ние много добре знаем, че масоните от днешното правителство на няколко пъти се опитаха да разцепят нашата легионерска организация чрез раздаване на богати служби на бивши легионери, за да противодействат вътрешно организационно на водача. От какво се бояха управляващите масони? От това, че генералът водач искаше да търси отговорност не само на дребните нарушители и частните търговци, но най-вече на прекомерно забогатели управляващи и некадърни министри. „Кой не може, не трябва да заема министерски пост. Остане ли, трябва да отговаря“ – казваше той.
Българи,
Най-голямата в историята на България полиция, с най-големия бюджет и най-болезнено амбициозния за министърпредседателското място министър, е длъжна да залови убийците и чрез бърз съд да докаже твърденията си, а не чрез всевъзможни хипотези и анонимни позиви бе стойност. Ако не може да направи това, г-н Габровски трябва да си тегли последствията, а не да си умие пилатските ръце с някаква си награда от 300 000 лв., с която обижда националното достойнство и съзнание на нашия народ, защото без нея ние ще хванем убийците и накажем подбудителите.
ЦДА ЧП, 136к, а. е. 6, л. 41. Циклостил, печатно, с винетка – кръст и легионерски лъв.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Ами постни го до края:"...Ето, това е пътят, по който трябва да тръгнем и ние, и само така можем да спасим страната, да спасим народа си. Друг път няма. Всеки от нас има върховен дълг да се пожертвува за народа. Това трябва да бъде идеалът на всеки от нас. Стопанското благосъстояние и удовлетворяване нуждите на стомаха не могат да бъдат идеал, не могат да запалят един народ. По тоя път тръгна Франция и рухна."
Е, има някои маааалки разлики....Франция е окупирана държава...
Е, има, ама не са хич малки. Франция е окупирана, а БГ си е баш член на Тристранния нацистки пакт, ерго убийствата на фашаги в БГ е дори по- оправдано, отколкото във Франция, защото във Франция може да са симпатизирали от страх под дулото на фашиския окупатор, докато в БГ си е било свободен избор. Избор да си на страната на нацистите. Няма как да не си платиш за това Апропо, жертвите на следвоенния терор във Франция са многократно повече от тези в България.
"Луковмарш" - въпросът не е трябва ли, а как да бъде отменен "
ЗАЩО да бъде отменен - защото така иска Леа Коен ?
Ние пък апелирахме да се забрани преминаването на гвардията на Путин " Нощни вълци " през България , да се забрани съществуването на клубове "Нощни вълци " у нас от "русороби "? И какво ?
БХК трябва да бъде забранен, остава само начин да намерим !
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."
"...Всеки истински демократ трябва да се разграничи от подобни организации изповядващи тези две престъпни, антидемократични и кървави идеологии на име фашизъм и нацизъм."
Следва ли по същата логика всеки демократ да се разграничи от Абрахам Линкълн в Америка, тогава, защото последния също е имал роби?
Не, не би.
Защото няма просто отговор, а въпросът е некоректно зададен.
Вие гледате опростено и в огледалото за обратно виждане, в което всичко е ясно, но реалната оценка на събитията - а и хората - е онази, която ги разглежда такива каквито са били във времето, в което са живели.
В противен случай трябва веднага да отбележим, че има огромна вероятност всички сега да сме пълни боклуци от гледна точка на бъдещите поколения - оставяме им една мръсна, задушаваща се планета и тонове и тонове дългове.
Всичко, което разгневява НПО като БХК е добро за българия! Да не забравяме, че това пропаднало НПО искаше да провъзгласи един убиец за човек на годината.
На комунистите, а.к.а. демократи, прогресивни, демократични, им дай да забраняват и преследват всичко патриотично и повод за национална гордост и което им пречи и не споделя възторга по международния пролетариат. Мине се не мине и се появи някой продажен грантаджия да обяснява как трябва да се изкорени патриотизмът.
То ГО ПРОВЪЗГЛАСИ. Номинира си го, но наградата не се състоя, защото всички се оттеглиха. Винаги съм казвал, че най-сигурният начин да отблъснеш хората от една идея е да извикаш бхк-то да я защитава. Просто не обичаме продажници и такива, които мразят родината ни. да, има много трески за дялане, но кой няма.
А как се наричаше преди? А по- преди? Намерило се е мнозинство в СОС- прекръстили го. След 100 год. ако се събере мнозинство, може да го прекръстят на кан Аспарух. Какво да ти кажа, въпрос на конюнктура и поради това ми е все тая как нещо ще се казва. Ако Хитлер беше спечелил още щяха да стоят имената на Гьоринг и др. фашисти, като имена на софийски главни улици. Историята и кое е правилно и кое не, се пише от ПОБЕДИТЕЛИТЕ.
Историята е точна наука, но си прав, че се нагажда от победителите. Та в тази връзка победилите комуняги нарекоха булеварда "Г. Димитров". После победилите....ъъъъ...как да ги наречем, айде "прозападни" сили нарекоха булеварда "Борис III". Ама чакайте бе, та тоя Борис е бил отявлен враг на янките и англичаните и съюзник на Хитлер!!! Или май не е било баш така...
Горчева никога не е трудно да бъде оборена. ДА вземем , напр. цитата и от Мушанов за честния Луков. Но Мушанов в същия дневник има и други размисли за Луков: 11.04.42 (По повод опасенията на Стоян Костурков, че Жеков, Луков и Динев можели да направят прогермански преврат. Мушанов отговаря). "Жеков Луков, те малко мъркат с легионерите, но то е защото са недоволни, че са незачетени. Нали и двамата са големи германофили и в сегашни дни искат големи места..." 16.09.1942 (По повод изказване на Филов срещу легионери и ратници, анализът на Мушанов е:) "Първата манифестация е следователно против легионерите: Луков, Жеков и ратниците (на) Габровски. Те са отявлените германофили, които напоследъм са се много разшавали, искат власт и говорят най-много против Царя. Дали пък с това Царят да не е искал с тази манифестация да каже на германците: ето какви са вашите приятели. 7, 8. 9.12.42: ""Във вътрешния живот се по старому. Навред грозна корупция. За отбелязване са две статии: на ген. Луков и Александър Станчев. Те, биейки под впечатлението , че в обществото има един обрат по случай победите на съюзените народи , стремят се да доказват, че всичко е временно, а трайното е: чв Германия и Италия са силни, имат най-важния потенсиел - духа, и в края на краищата ще победят." 14.12.42: "Вътрешно, у нас, се придава особено значение на следния факт. На Студентския празник студентите легионери се събрали на гуляй вечерта в помещението на "Паризиана". Там били генералите Куков и Жеков и поканили също германския, италиянския, унгарския и испанския министри. Вечерта Луков държал реч с политическо съдържние. ..." По последния повод, Богдан Филов, дневник 9.12.42 след описанието на вечерта и недоволството на царя добавя: "Тази постъпка (присъсъвието на немския посланик) добива още по-голямо значение, като се (в)земе предвид , че Луков, по негово собствено признание, поддържал връзки с д-р Делиус, шефа на германската военна полиция у нас. Тези работи ще съобщим на поверително на Загоров, за да ги доесе до знанието на знанието на външното министерство в Берлин."
И един тест: През 1942 г. Христо Луков приема титлата "велик водач" на лиегионерите по примера на кого: 1/ на "великий вождь и учитель товарищ Сталин" 2/на der große Führer , както шефът на Хитлерюгенд, фон Ширах нарича Хитлер 3/на Винету.
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
Та в тази връзка победилите комуняги нарекоха булеварда "Г. Димитров". После победилите....ъъъъ...как да ги наречем, айде "прозападни" сили нарекоха булеварда "Борис III".
Думанов, недей спа, отивай в Димитровград да им смениш името, пък да видим дали няма да ти счупят главата. И да не забравиш да им кажеш, че са комунисти.
Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети.
Само аргументи и факти.
Щом около Цариброд сърбите не успяха, югоизточните мангали нямат шанс. Тия, които евентуално биха се навили да ми чупят главата - потомците на Каяджик, Кокарджа и Караатли даже вече не знаят, що се казват Димитровград. И понеже си прост - да ти сторя учение - изграждането на този индустриален център преди 09.09.44. е трябвало да носи името Раковски.
"...Тази заповед щеше да е подкрепена от писмо от СДВР, съдържащо обилни доказателства защо прославата на ген. Луков и ръководения от него пронацистки Съюз на българските национални легиони е форма на неонацистко индоктриниране и защо не бива да се заблуждаваме от антикомунизма на Христо Луков..."
тая нормална ли е бе... какво СДВР, какви обилни доказателства - човекът е умрял преди точно 80 години... или точно затова хах... де*ай комунетата долни, вече и умрелите погнаха
Защото комунистите като него мразят Бъглария и българските герои. Те почитат убийците им. Питай го какво мисли за великата българска победа на 03.03.1918г. и ще видиш как веднага ще я омаловажи, ще я изкара, че не е българска, а накрая ще каже, че всъщност е много лошо, че сме победили Ленин и Троцки (които по това време вече са начало в Русия).
Слава на генерал Луков и българските герои паднали за свободата на България !! Към тези над 250 ХИЛЯДИ жертви само през 20 век - пасквилът ви е огромна ОБИДА !!
Хващайте се с продажното недоразумение Гешев и заминавайте ЗАВИНАГИ възможно най далеч от тук!! Може и на майната си!
Факелното шествие си е абсолютно нацистки ритуал, да си му трупат цветя нео-нацитата, да си го татуират където щат, но без фекални шествия моля. А гледали ли сте "Да живее България" между другото, там добре е показано за какво става въпрос...
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
kazushi
Рейтинг: 749 ЛюбопитноСакън, как може българи да показват уважение към български патриоти. И още по-голям грах - да почитат жертви на комунизма?!
georgievb
Рейтинг: 1925 ЛюбопитноАма те са били срещу Русия....демек от здравите сили са?!?
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bdtrolimzarodiny
Рейтинг: 2428 НеутралноПоредната политкоректна бозЪ 🤮
Бирата и благата трева трябва да са безплатни за стадото !Изобщо ако не си с променлива сексуалност, или цветнокож, или да кажем “мигрант” си по дефолт враг на БХК…
Аре пошли на х…ижа на Витоша де
yda191111599
Рейтинг: 138 НеутралноВ заглавието може да заместите първата дума с която и да е от следните и ще има къде къде повече резон: "гейпарад", "Бузлуджа", "Копринка"
selqnin
Рейтинг: 1916 НеутралноГенерал Луков е Български патриот!
Убит от комунистите!
Забранен , но не забравен!!!
barter1
Рейтинг: 1680 Неутрално"Адела Качаунова. Директор на Правната програма на Българския хелзинкски комитет. Адвокат"
"Чалга, гей паради и класова борба"Друга диагноза (или обида) не е необходима. Каквито и доводи да има срещу Луков марш, те стават невалидни, когат насреща излезе дискредитирана организация като тази
aleksandarr
Рейтинг: 684 НеутралноИ като се отмени ще станат по малко нацисти? Със забрани и рушене нищо не се постига а напротив.
spiegel
Рейтинг: 1707 НеутралноГешев е ясен. Луковмарш ще се проведе, защото съдът в крайна сметка ще го разреши. Все още имаме независим съд. И това е единствената институция, която гарантира конституционните права в България. Останалите институции и неправителствени организации ги газят и ръкопляскат на погазването им.
venelingeologia
Рейтинг: 872 НеутралноНа източния фронт нещо ново - нетото бяга на малки групи в западна посока.
Хюго Босов
Рейтинг: 1505 ВеселоНапрежението го правят неокомунистите- ППДБ. По- гнусен е гей прайда, там има много по- голямо напрежение.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
pro_bono
Рейтинг: 399 НеутралноДемокрацията разрешава всякакви прояви ако не са свързани с други нарушения. Тази забрана е противоконституционна.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1395 Любопитно"Луковмарш" - въпросът не е трябва ли, а как да бъде отменен
В Русия съм! В Русия съм!...
Аз съм против всякакви фашисти, но съм против забраната на шествия и митинги. Това е част от свободата на словото. Те така или иначе ще си изповядват техните вярвания и убеждения с или без марш. По-добре е да са в легалност за да се следят по-лено отблизо кои са и какво правят.
Веселин Дечев
Рейтинг: 1395 ЛюбопитноАбе малко е спорен въпроса за тези патриоти, вкарали България на страната на Хитлер. В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 1395 ВеселоЕми то и Хитлер се е бил срещу Русия, значи и на него да му вдигнем паметници и да го почитаме с шествия?? В Русия съм! В Русия съм!
Веселин Дечев
Рейтинг: 1395 ВеселоЕ той и Хитлер беше убит от комунистите, да му вдигнем паметник, зер жертва?? В Русия съм! В Русия съм!
EU Fighter
Рейтинг: 433 НеутралноНаци и фасист е бан в Еуропа и УЕ ! Не да се Луков наци !
United in diversitykazushi
Рейтинг: 749 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "Веселин Дечев":
Хитлер е убит от един нацист всъщност, ако се сещаш. А между другото той ни е върнал Македония, Егейска Тракия и Южна Добруджа, без да се наложи нито един българин да се бие за тях. А после любимата ти русия ги взема.
Сър Джон
Рейтинг: 35 ВеселоСмешният плач и воплите на грантоедите от бхк са винаги много забавни.
"Хубава работа, ама либерална" - организацията на "Да, България" в СтолипиновоДерзайте другари! Пари си трябват.
georgievb
Рейтинг: 1925 НеутралноАми демократичната общност приема някои омпромиси по случая...
https://youtu.be/Cl3fi_iShj4
https://youtu.be/bsVHNZovlJ0
https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
dwr30648311
Рейтинг: 292 ЛюбопитноНационализма (както повечето крайности) вирее там, където има немотия и неравенство.
В Норвегия, Словакия, Белгия, Япония и Австралия рядко имат нужда от подобни маршове. Пък не е като да няма история или с какво да се гордеят.
В Словакия националисти никога не са взимали повече от 3% от вота.
https://balkaninsight.com/2022/08/24/slovakias-far-right-lsns-party-saved-by-its-perceived-irrelevance/
Зеленият кон
Рейтинг: 130 НеутралноВзеха ги сегашните ни приятели от САЩ и Англия. Все пак сме съюзници ц нацитата.
Ама то трябва малко мозък . Читателю, да си представим, че си идиот. И да си представим, че си член на Конгреса. О, повтарям се!“ Марк Твен
selqnin
Рейтинг: 1916 ВеселоДо коментар [#16] от "Веселин Дечев":
дрОгарьо
както обикновено сте в перманентно голямо междучасие,
докато тече урока по история!!!
Предният бункерен плъх- шикългрубер
се САМОУБИВА в бункерната си дупка!!!
Впрочем- добър модел за поведение на настоящият бункерник!!!
lz73
Рейтинг: 1925 НеутралноАман от комунета и други герберунгели.
Прочетете това:
https://faktor.bg/bg/articles/80-godini-ot-teroristichnoto-ubiystvo-na-general-hristo-lukov
И ако смятате, че нещо не е вярно, го оборете.
До тогава отдавайте необходимото уважение и почит на личностите, работили за България. Без значение от партийните им пристрастия...
Иво
Рейтинг: 4082 ВеселоРадвам се, че тази година най-накрая Луковмарш не се проведе в София! Разгле!
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36Роси
Рейтинг: 7596 НеутралноНа ген. Луков поне няма кръстени улици и площади, за разлика от руските окупатори. И щом е забранено да се манифестира в негова чест, трябва да се забрани и на комунистите да празнуват Девети септември, мрачна дата в българската история. Още повече ,че комунизма е обявен за престъпен режим.
dwr30648311
Рейтинг: 292 НеутралноДо коментар [#21] от "dwr30648311":
Навъртял съм около марша и родните агитки от интерес покрай някои познати.
Сред тия люде много рядко ще срещнете:
Лекари, инженери, програмисти, академици, че и хора дето взимат нат средна заплата.
Това не ги прави по-малко българи или лоши хора. Нито означава, че да обичаш родината е нещо лошо. Просто има и по-продуктивни начини да се решават обществените проблеми.
Иво
Рейтинг: 4082 ВеселоХахахааа... Весо явно в часовете по история си бил слаб ученик. Пиша това, защото всеки който се интересува от история е наясно, че изрода Хитлер се самоуби в своя бункер в Берлин. :-)
"Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
aleksandarr
Рейтинг: 684 НеутралноДо коментар [#26] от "Роси":
Е тия руски окупатори на чието име има улици какво общо имат с комунизма? По скоро наследниците им са белоармейци.
danvan
Рейтинг: 1297 НеутралноКъм патриотизма - респект.
Към патрЕтоизма - нулева толерантност и пълно презрение.
Ако има нещо неясно, питайте :) Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
danvan
Рейтинг: 1297 НеутралноПодсказка - в България патриотите, които поставят обществения пред личния си интерес са голям дефицит.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satvenciч
Рейтинг: 1526 НеутралноМаршът се проведе май, какъв е зорът?!
Боян Таксиров еврогея Се разхождаше по една алея. Бавно, плавно и с финес Въртеше гъз намазан с грес😆****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
whitemare
Рейтинг: 873 НеутралноВ София трябва да има паметници на генерал Луков, генерал Вазов, поручик Списаревски, генерал Колев и още десетки други български герои от новата ни история, както и владетели от първата и втората ни държава. Не паметници на окупаторски армии, не паметници на чужди герои. Няма такава нелепа столица по Европа, окичена с чужди герои и паметници. И с липса на всякакви свои. Идете в Будапеща, Прага, Варшава, и къде ли не по Европа. Дори в Тирана имат паметници на своите герои.
Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнациAnton Andonov
Рейтинг: 416 НеутралноДо коментар [#17] от "EU Fighter":
Never Mind The BollocksЗащо повечето комунета не ви е срам, че сте неграмотни и прости като цървуле?
г-н Думанов
Рейтинг: 1048 Неутрално"...столичният кмет щеше да издаде една добре обоснована заповед, в която да се съдържа забрана за провеждане на "Луков марш" на правилното основание - чл. 12, ал. 2, т. 4 - застрашаване на правата и свободите на другите граждани."
CONTADOR GRATUITO!-----------
Излиза, че може кметът на София да забранява и комустическите сборища пред МОЧА. Нещо да се е чуло, случило?! Дори напротив - полицейска и комунистическа разпасана сган под знамена със забранени символи отне нашето право на протест срещу това събитие - отдаване на почит ред Окупационната червена армия.
Хубаво е такива интелигентни анализатори, като авторката на този текст да се поинтересуват по-издълбоко за историята на ген. Луков и БНЛ, а не да изпадат в трудни ситуации по-късно като Лора Крумова (Царска България е обявила война на Русия) или Ваня Григорова (Това е паметник на 3-ти Украински фронт).
Мухи!
НеКой
Рейтинг: 348 НеутралноТрябва да бъде отменен София прайд, а БХК да бъде забранено.
А някаква си кака не може да определя кой има право на шествие.
Да си пише за шестия пол, не че някой го вълнува, но от история определено не разбира.
lz73
Рейтинг: 1925 НеутралноДо коментар [#25] от "Иво":
Извинявай, правиш впечатление на разумен човек, би ли обяснил защо се радваш?
rvr12572942
Рейтинг: 706 Неутрално[quote#15:"Веселин Дечев"][/quote]
Еми то и Хитлер се е бил срещу Русия, значи и на него да му вдигнем паметници и да го почитаме с шествия??
Полека- лека, натам отива работата.
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6950 НеутралноНещо не разбирам тезата на авторката - Луков марш не се проведе, но някак недостатъчно не се проведе, или как?
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James Mattismihail_p
Рейтинг: 1721 Неутралноако забранят комунистическите
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkмитинги със ликове на сталин, то тогава,
и само тогава съм съгласен. както едното
е свобода на изразяване, така и другото.
ако видя един сталинистки лик или комунистическа
звезда ще подам сигнал. така че журналистката
доста се е объркала.
rvr12572942
Рейтинг: 706 НеутралноВ ония години всеки съратник, поддръжник и съмишленик на хитлерофашизма е бил легитимна цел на Съпротивата в ЦЯЛА Европа и убийството на такъв човек не би могло да се счита за незаконно, още по- малко пък за терористичен акт. Във Франция, Италия, Испания и др. са ги избивали на килограм. В БГ, за съжаление, Съпротивата е ликвидирала пренебрежимо малко фашета.
mihail_p
Рейтинг: 1721 НеутралноДо коментар [#24] от "lz73":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkи аз така мисля.
dwr30648311
Рейтинг: 292 ЛюбопитноАко вдигнем паметник на Луков, марша ще спре ли да се организира? Питам понеже за останлите български легенди с десетки паметници, никой вече не марширува?
Ако проблема не е само паметника, защо не очредят партия и не покажат програма?
НеКой
Рейтинг: 348 НеутралноКомунисти дойдоха на власт, какво очаквате. Съдът пък услужливо забави решението си, защото иначе нямаше на какво основание да забрани Луков марш. Представете си, ако ПП и ДБ овладеят и прокуратурата, какво ще стане, Конституционният съд ще е следващата им цел, тогава и джендър идеологията ще е приемлива. Интересно как пък не забраниха гей прайдовете, все едно хората ги харесват.
Много Тънък Асфалт
Рейтинг: 978 НеутралноСпрете да рушите украинските градове и села. "Асфалт не се яде, но без асфалт няма ядене."
mihail_p
Рейтинг: 1721 НеутралноДо коментар [#24] от "lz73":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkсупер статия.
rvr12572942
Рейтинг: 706 Неутрално[quote#46:"Много Прост Еднокнижник"][/quote]
Спрете да рушите украинските градове и села.
Навремето и ние ви викахме да спрете да рушите Иракските, Югославските, Либийските градове и села, ама на, не спряхте докато не си взехте своето. И ние ще спрем, когато си вземем нашето.
Пипера е много лют
Рейтинг: 139 НеутралноОчакваме всякакви рашистки и комунистически чествания да се осуетяват и провалят активно, а участниците в тях да попадат под ударите на закона по глава Тероризъм.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUБоби Колев
Рейтинг: 1393 НеутралноТвърде разтегливо ми се стори написаното и с твърде много недоказани твърдения, основно по линията колко срамно било събитието.
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083Да забраняваш на някого да изразява убежденията си не е решаване на проблем, а прикриване на проблем.
Аз вярвам, че леви или десни, стига да спазват реда би следвало да могат да си правят шествие колкото си искат.
И няма да се реши проблема с това, че някой - например авторът на тази статия или пък аз - намира, че убежденията им са погрешни, а с това да има полиция и вътрешен ред, който да следи за спазването на закона и особено за това нарушителите да си получават заслуженото.
Вместо това имаме едно типично прехвърляне на отговорности, сочене с пръст и ползване на медиите за изповядване на това, в което вярваме за правилно.
Струва ми се, че точно това прави и авторката - поне до там. докъдето дочетох статията.
Въпреки, че справедливо беше посочила, че шествието е отменено без фактологически подкрепени аргументи сама тя ползваше на няколко места епитети, които също не подкрепи по никой начин фактологически.
Попрочетох малко за Луков и разбирам, че е спорна личност.
Той и Стамболов е спорен.
Линкълн е ползвал роби.
И Ботев също - това, което е направил с Радецки в днешно време би било наречено "тероризъм".
Май само Левски не е. Но пък не знаеме колко от казаното за него е мит и колко - легенда.
Нещо като с шопската салата...но да не се отвличам.
Проблемът не е в това, че има хора с крайнодесни убеждения.
Проблемът е, че онези, дето се имаме за "нормални" не сме достатчно нормални, та да сложим солидна рамка в която всички да са равнопоставени.
НеКой
Рейтинг: 348 НеутралноДо коментар [#50] от "Боби Колев":
Има, а и те са доста повече, с крайнолеви убеждения. Забравихме вече Блек лайфс матър и нападенията и пожарите и бутнатите паметници. Когато се говори само за крайнодесни, значи крайнолевите са на власт.
dnevnikar
Рейтинг: 4526 НеутралноUNITED UN UNION
Има силно по-актуални теми.
37 метра физически високи и
1000 метра морално дълбоко долни
Клеветнически Лъжи:
1 лъжа: съветска армия
2 лъжа: освободила България, за което Българският народ
3 лъжа, безмерно гнъсна:
бил е признателен, е и вечно ще.
Лъжи в хармония с клевети идващи от преизподня
1000 метра и пр. километра морално долна.
Клевети на трижди плюс морално долен.
Бивш (за утешение) Антибългарски, Антивропейски и
Антиатлантски азийски субект Бойко Борисов.
Трижди премиер над клета България.
Същата личност тип Наклевети официално Дваж поне
малка Европейска България, че:
Обявила война на бившемагучний эвразийски СССР и
поробила, едва ли не,
плоскоземен живот до и през Волга, Урал, Владивосток и
чак далной Океан агресора спрял.
Лъжецът е вече осъждан съдебно за две сравнително дребни лъжи.
Не и за колосалните му Антидържавни клевети против България.
В контекста на преждеизложени исторически доказани гнъсни
престъпления против човечността и човечество,
темата "Луковмарш" във връзка Българския Генерал Луков,
убит от подли Коминтерновски терористи с централа Москва,
е тема пушилка,
угодна за прикриване на Коминтерновски престъпления в миналото
и днес с централа Масква.
Акуални остават гнъсните Клевети против Европейска България.
Така "косвено" и срещу :
Суверенна Украйна, Европейския Съюз, Колективния Запад,
Организацията на Обединените нации и Цивилизацията на Човечеството.
Хвала за Смелия Български Гражданин Светозар Раянов,
който Първи в света дръзна да счупи чутурата на омразния култ МОЧА.
Плочата.
В случай че некой сбъркан все още питае съмнения,
доказателства:
https://ivo.bg/2023/03/01/пак-ли-щадят-реномето-на-мутрата-бичу/
Мъка, ей.
Question is not Why to be ли or not.
Objective is How to be nut:
""Луковмарш" - въпросът не е трябва ли,
а как да бъде отменен", Адела Качаунова
lz73
Рейтинг: 1925 НеутралноДо коментар [#42] от "rvr12572942":
Е, има някои маааалки разлики....Франция е окупирана държава...
Освен това Луков е пенсионер и не е на служба. България не е във война със СССР.
Ако беше прочел статията от Фактор щеше да видиш това"
"...Ето думите му, казани пред българската патриотична младеж малко преди да го убият:
"С борба и със сила ще градим държавата си, но не с насилие!..."
Та за какво трябваше да бъде убит Луков?
Иво
Рейтинг: 4082 ЛюбопитноЗащото аз имам негативно отношение към този генерал Луков. Ще попиташ защо. Ще ти отговоря веднага. През 1940 г. Луков е става шеф на Съюза на българските национални легиони (СБНЛ), която е била про-фашистка и про-нацистка организация. Всеки истински демократ трябва да се разграничи от подобни организации изповядващи тези две престъпни, антидемократични и кървави идеологии на име фашизъм и нацизъм. Ето повече подробности за тази част от неговата биография:
https://www.dnevnik.bg/analizi/2023/02/25/4453259_otmianata_na_lukovmarsh_koi_e_gen_lukov_i_zashto_e/
П.П. Неговите убийци също са представители на една друга (трета) престъпна и кървава идеология на име комунизъм. Това също е вярно и трябва да се отбележи. "Каква е ползата за човека, ако придобие цял свят, a повреди на душата си? "Евангелие на Марко, Глава 8:36
tacheaux
Рейтинг: 4994 НеутралноДо коментар [#8] от "spiegel":
"Гешев е ясен. Луковмарш ще се проведе, защото съдът в крайна сметка ще го разреши. Все още имаме независим съд. "
Ще го разреши , защото в противен случай нарушава конституцията. А авторката проповядва комунистически практики , за което трябва да се сигнализира в прокуратурата , защото комунизмът е обявен за престъпен.
mkebg
Рейтинг: 568 НеутралноГрантаджиите дори не знаят кой е Христо Луков, даже не ги и интересува.....
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1231 НеутралноАделаида, първо да отменим Трети март казваш, или още не сме стигнали дотам ?
Истината рано или късно излиза наяве.lz73
Рейтинг: 1925 НеутралноДо коментар [#54] от "Иво":
Добре мотивиран отговор, но можеше и без тази "леко" пристрастна статия....
Погледна ли линка към статията във Фактор?
https://faktor.bg/bg/articles/80-godini-ot-teroristichnoto-ubiystvo-na-general-hristo-lukov
И нали си спомняш, "по делата им ще ги познаете"...
А, пропуснах, О.К. имаш кофти мнение за Луков. А какво мислиш за Ванче Михайлов примерно? Или за другите войводи от ВМРО?
rvr12572942
Рейтинг: 706 Неутрално[quote#55:"tacheaux"]До коментар [#8] от "spiegel":"Гешев е ясен. Луковмарш ще се проведе, защото съдът в крайна сметка ще го разреши. Все още имаме независим съд. "Ще го разреши , защото в противен случай нарушава конституцията. .........................
Демек, държавата Израел и Световния еврейски конгрес са ни поздравили, защото сме нарушили Конституцията. Ако е така, ни би ли трябвало да им отправим протестна нота или поне да изразим учудване.
rpi05621103
Рейтинг: 357 Неутрално1)СССР - само правилни маршове с червени знаменца може да се провеждат
психодесен2)Демокрация - всеки првежда каквито маршове иска
3)СССР 2 - само правилни маршове с лгбт знаменца може да се провеждат
Колко бързо и неусетно се промени дефиницята "да си от добрите".
dnevnikar
Рейтинг: 4526 НеутралноВИИ Маркс имени В.В.Вутина
4000 рублички за лекомислен труд не са изпускане.
Завистта погрознява субекта.
Скромността: украсява.
Решете най-сетне в Чий лагер седите.
Отвъд Червената граница, или отсамка
До коментар [#56] от "mkebg":
Грантаджиите дори не знаят кой е Христо Луков, даже не ги и интересува.....
БОНГО
Рейтинг: 2381 Неутрално👇
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutemВъпреки ясната позиция против събития като "Луков марш" радостта от непровеждането му е силно помрачена от липсата на законност при неговото осуетяване. И не бива да забравяме, че ако сега се ограничават правата на тези, които искаме да бъдат ограничени, и макар и правилно, това се случва не по правилата на закона, по същия начин утре могат да бъдат ограничени и правата на тези, които подкрепяме, или на каузи, за които се борим и в правотата на които вярваме. Достатъчно е само паланчинката на властта да се обърне отново.
👌👍👍
nmq25555650
Рейтинг: 281 НеутралноКое е това същество да каже кое може да бъде забранено и кое не?Либераска измет! Аз искам гейските и комунистическите маршове да бъдат забранени, не шествие в чест на един доказан български патриот какъвто е Христо Луков!!
swy46682091
Рейтинг: 57 НеутралноТози "марш" няма нищо общо с факта, че генералът е бил патриот и затова е станал жертва на комунистите интернационалисти, служещи най-вече на Москва и Сталин.
Това сега е марш предимно на футболните ултраси и на объркани хора, които се прехласват по "Моята борба". Вероятно дори и генералът не би се радвал да види такива участници в марш, носещ неговото име.
Но такива маршове и подобни прояви ще има докато съществува и другата крайност - в миналото сталински комунизъм, а днес крайнолиберално левичарство и мултикултуризъм. Едната крайност води естествено до другата крайност и всякакви опити за забрана ще са неефективни.
Свинчуга
Рейтинг: 1688 НеутралноБоклуковмарш няма нищо общо с ген. Луков - това е някакъв туристически евент където онанистите на европа се събират за да си правят селфита с факли.
Обичам да грухтя и плюскам.НеКой
Рейтинг: 348 НеутралноА кажете ми как съдът и тази година няма да потвърди същото, долни болшевики???
https://www.segabg.com/hot/category-bulgaria/sudut-nyama-dokazatelstva-che-gen-hristo-lukov-e-bil-nacist
Alarmstufe Rot
Рейтинг: 6950 НеутралноДо коментар [#54] от "Иво":
I come in peace. I didn't bring artillery. But I'm pleading with you, with tears in my eyes: If you fuck with me, I'll kill you all. Gen. James MattisПрез 1940 г. Луков е става шеф на Съюза на българските национални легиони (СБНЛ), която е била про-фашистка и про-нацистка организация.
***
Според кого, комсомолец?
НеКой
Рейтинг: 348 НеутралноДо коментар [#65] от "Свинчуга":
Съдът не мисли като теб, естествено.
Не може всички да са свинчуговци.
selqnin
Рейтинг: 1916 НеутралноДо коментар [#57] от "Мариана Кълвачева":
трети март е ПОЗОР за Отечеството!
Точно като Вас!!!
г-н Думанов
Рейтинг: 1048 НеутралноЗа времето си ген. Луков изобщо не е бил спорна личност. СБНЛ са организация, чиячто крайна цел не е била налагането на фашистка диктатура от италиански тип или онази на Хитлер. СБНЛ са националистична организация, които се опитват да се противопоставят на растящата проболшевишка и комунистическа пропганда в България. Това е можело и да става по хулиганския начин, но комунягите никога не са познавали друг, така или иначе. Имало е сбивания , подобни на такива в цяла Европа, но не и убийства и терор. Луков никога не е призовавал към насилие, нито към антисимитъзъм, нито е имал претенции за политическа кариера. СБНЛ обаче са най-многобройната организция у нас, която е с антисъветски/антикомунистически убеждения. Това предизвиква и желанието на Кремъл за едно демонстрационно убийство на човек, който не е дори под охрана. Останалите изводи излизат сами.
Колкото до Ботев - не е тероризъм, защото има декларации, разписани от него и капитана на "Радецки", че всичко е станало доброволно. След напускането на четата и предаването на документите на австро-унгарската аднистрация тези декларации оказват невероятен положителен ефект там за същността на българската национално-освободителна революция. И все пак, не Ботев, а Чинтулов е считан за първия български революционен поет.
CONTADOR GRATUITO!
josephmccarthy
Рейтинг: 23 НеутралноНикога. Няма. Да. Ви. Се. Получи. ******. Комуняги!!!
Номенклатурната манипулация, преоблечена с европейски "демократични" дрешки + цензура трябва да бъде оваляна в катран и перушина. Синове и внуци на комунистическа номенклатура и техните руски господари нямат място в България!dnevnikar
Рейтинг: 4526 НеутралноUNITED UN UNION
Опечатна мъка.
Sorry.
How to be nut следва да се чете:
How to be A nut.
Ради задкулисна граматична зависимост
наричана noun and verb
.....................................................................
Мъка, ей.
Question is not Why to be ли or not.
# Obsolete:
Objective is How to be nut
БОНГО
Рейтинг: 2381 НеутралноПак от Луков:
“Няма да ни спаси Търновската конституция. Не по пътищата на конституциите Хитлер намери ония шестнадесет хиляди младежи, които се хвърлиха с парашути в Ротердам и го знаеха. И утре, ако потърси сто и шестдесет хиляди души, за да се хвърлят с парашути в Англия, пак ще ги намери, защото създаде новия човек, с нов светоглед, със съзнателната саможертва на личността пред нацията той успя да наложи Германия над цял свят и да я поведе от победи към победи.”
Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
БОНГО
Рейтинг: 2381 Неутралноhttps://www.lukovmarsh.info/някогашен-позив-срещу-управляващите/
Легионерски позив разпространяван след убийството на ген. Луков
Българи,
Тия, които бълваха най-гнусните и долни лъжи, които хвърляха кал срещу святото за всеки честен българин име на водача генерал Луков, днес усилено разпространяват позиви с въпроса:
„Кой уби генерал Луков?“
На тоя въпрос целият народ отговори единодушно:
„Враговете на България! Тия, които не искаха да имаме народен водач!“
Ние, легионерите, отдавна знаем, че евреите, комунистите и плутократите не желаят такъв, но ние много добре знаем, че масоните от днешното правителство на няколко пъти се опитаха да разцепят нашата легионерска организация чрез раздаване на богати служби на бивши легионери, за да противодействат вътрешно организационно на водача.
От какво се бояха управляващите масони?
От това, че генералът водач искаше да търси отговорност не само на дребните нарушители и частните търговци, но най-вече на прекомерно забогатели управляващи и некадърни министри.
„Кой не може, не трябва да заема министерски пост. Остане ли, трябва да отговаря“ – казваше той.
Българи,
Най-голямата в историята на България полиция, с най-големия бюджет и най-болезнено амбициозния за министърпредседателското място министър, е длъжна да залови убийците и чрез бърз съд да докаже твърденията си, а не чрез всевъзможни хипотези и анонимни позиви бе стойност.
Ако не може да направи това, г-н Габровски трябва да си тегли последствията, а не да си умие пилатските ръце с някаква си награда от 300 000 лв., с която обижда националното достойнство и съзнание на нашия народ, защото без нея ние ще хванем убийците и накажем подбудителите.
ЦДА ЧП, 136к, а. е. 6, л. 41. Циклостил, печатно, с винетка – кръст и легионерски лъв. Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
lz73
Рейтинг: 1925 НеутралноДо коментар [#73] от "БОНГО":
Ами постни го до края:"...Ето, това е пътят, по който трябва да тръгнем и ние, и само така можем да спасим страната, да спасим народа си. Друг път няма. Всеки от нас има върховен дълг да се пожертвува за народа. Това трябва да бъде идеалът на всеки от нас.
Стопанското благосъстояние и удовлетворяване нуждите на стомаха не могат да бъдат идеал, не могат да запалят един народ. По тоя път тръгна Франция и рухна."
rvr12572942
Рейтинг: 706 НеутралноЕ, има някои маааалки разлики....Франция е окупирана държава...
Е, има, ама не са хич малки. Франция е окупирана, а БГ си е баш член на Тристранния нацистки пакт, ерго убийствата на фашаги в БГ е дори по- оправдано, отколкото във Франция, защото във Франция може да са симпатизирали от страх под дулото на фашиския окупатор, докато в БГ си е било свободен избор. Избор да си на страната на нацистите. Няма как да не си платиш за това
Апропо, жертвите на следвоенния терор във Франция са многократно повече от тези в България.
doroteus
Рейтинг: 915 Неутрално"Луковмарш" - въпросът не е трябва ли, а как да бъде отменен "
ЗАЩО да бъде отменен - защото така иска Леа Коен ?
Ние пък апелирахме да се забрани преминаването на гвардията на Путин " Нощни вълци " през България , да се забрани съществуването на клубове "Нощни вълци " у нас от "русороби "? И какво ?
https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2016/06/30/2787688_edin_den_s_noshtni_vulci_ili_kak_glutnicata_na_putin/
Ivan Prodanov
Рейтинг: 597 НеутралноГледам фашистката сган се е активизирала.
Иван Костов е за съд!schwimmwagen
Рейтинг: 2193 НеутралноБХК трябва да бъде забранен, остава само начин да намерим !
"...Thereafter the man-loving God who arranges everything, and who did not abandon man without an intellect, sent unto him Saint Constantine the Philosopher, called Cyril, a righteous and truth-loving man, and he created for them thirty-eight letters..."log_on
Рейтинг: 1133 НеутралноНационализма е смъртен грях в съюзи. Там си бройлер , а не етнос.
Боби Колев
Рейтинг: 1393 Неутрално[quote#54:"Иво"][/quote]
http://www.bbc.com/news/magazine-37612083"...Всеки истински демократ трябва да се разграничи от подобни организации изповядващи тези две престъпни, антидемократични и кървави идеологии на име фашизъм и нацизъм."
Следва ли по същата логика всеки демократ да се разграничи от Абрахам Линкълн в Америка, тогава, защото последния също е имал роби?
Не, не би.
Защото няма просто отговор, а въпросът е некоректно зададен.
Вие гледате опростено и в огледалото за обратно виждане, в което всичко е ясно, но реалната оценка на събитията - а и хората - е онази, която ги разглежда такива каквито са били във времето, в което са живели.
В противен случай трябва веднага да отбележим, че има огромна вероятност всички сега да сме пълни боклуци от гледна точка на бъдещите поколения - оставяме им една мръсна, задушаваща се планета и тонове и тонове дългове.
lz73
Рейтинг: 1925 НеутралноДо коментар [#76] от "rvr12572942":
Би ли обяснил защо един от големите булеварди в София се нарича "Борис III"?
Или и с това не си съгласен?
p_petkov
Рейтинг: 8 ВеселоВсичко, което разгневява НПО като БХК е добро за българия!
Да не забравяме, че това пропаднало НПО искаше да провъзгласи един убиец за човек на годината.
Хюго Босов
Рейтинг: 1505 ВеселоНа комунистите, а.к.а. демократи, прогресивни, демократични, им дай да забраняват и преследват всичко патриотично и повод за национална гордост и което им пречи и не споделя възторга по международния пролетариат. Мине се не мине и се появи някой продажен грантаджия да обяснява как трябва да се изкорени патриотизмът.
Хюго Босов
Рейтинг: 1505 ВеселоДо коментар [#83] от "p_petkov":
То ГО ПРОВЪЗГЛАСИ. Номинира си го, но наградата не се състоя, защото всички се оттеглиха. Винаги съм казвал, че най-сигурният начин да отблъснеш хората от една идея е да извикаш бхк-то да я защитава. Просто не обичаме продажници и такива, които мразят родината ни. да, има много трески за дялане, но кой няма.
Хюго Босов
Рейтинг: 1505 ВеселоДо коментар [#78] от "Ivan Prodanov":
Като ти гледам снимката, по-голяма фашист от теб тук няма. И селяндуринът..
rvr12572942
Рейтинг: 706 НеутралноА как се наричаше преди? А по- преди?
Намерило се е мнозинство в СОС- прекръстили го. След 100 год. ако се събере мнозинство, може да го прекръстят на кан Аспарух.
Какво да ти кажа, въпрос на конюнктура и поради това ми е все тая как нещо ще се казва.
Ако Хитлер беше спечелил още щяха да стоят имената на Гьоринг и др. фашисти, като имена на софийски главни улици.
Историята и кое е правилно и кое не, се пише от ПОБЕДИТЕЛИТЕ.
lz73
Рейтинг: 1925 НеутралноДо коментар [#87] от "rvr12572942":
Историята е точна наука, но си прав, че се нагажда от победителите. Та в тази връзка победилите комуняги нарекоха булеварда "Г. Димитров". После победилите....ъъъъ...как да ги наречем, айде "прозападни" сили нарекоха булеварда "Борис III". Ама чакайте бе, та тоя Борис е бил отявлен враг на янките и англичаните и съюзник на Хитлер!!! Или май не е било баш така...
mesambria
Рейтинг: 1021 НеутралноДа живее генерал Луков!
kvasimodo
Рейтинг: 1793 НеутралноГей парад може, Луков марш не може.
"Което беше порок стана обичай" - СенекаГоспожата написала тази статия не е достойна даже да върже връзките на обувките на патриоти като генерал Луков.
БОНГО
Рейтинг: 2381 НеутралноГорчева никога не е трудно да бъде оборена. ДА вземем , напр. цитата и от Мушанов за честния Луков.
Но Мушанов в същия дневник има и други размисли за Луков:
11.04.42 (По повод опасенията на Стоян Костурков, че Жеков, Луков и Динев можели да направят прогермански преврат. Мушанов отговаря).
"Жеков Луков, те малко мъркат с легионерите, но то е защото са недоволни, че са незачетени. Нали и двамата са големи германофили и в сегашни дни искат големи места..."
16.09.1942 (По повод изказване на Филов срещу легионери и ратници, анализът на Мушанов е:) "Първата манифестация е следователно против легионерите: Луков, Жеков и ратниците (на) Габровски. Те са отявлените германофили, които напоследъм са се много разшавали, искат власт и говорят най-много против Царя. Дали пък с това Царят да не е искал с тази манифестация да каже на германците: ето какви са вашите приятели.
7, 8. 9.12.42:
""Във вътрешния живот се по старому. Навред грозна корупция. За отбелязване са две статии: на ген. Луков и Александър Станчев. Те, биейки под впечатлението , че в обществото има един обрат по случай победите на съюзените народи , стремят се да доказват, че всичко е временно, а трайното е: чв Германия и Италия са силни, имат най-важния потенсиел - духа, и в края на краищата ще победят."
14.12.42:
"Вътрешно, у нас, се придава особено значение на следния факт. На Студентския празник студентите легионери се събрали на гуляй вечерта в помещението на "Паризиана". Там били генералите Куков и Жеков и поканили също германския, италиянския, унгарския и испанския министри. Вечерта Луков държал реч с политическо съдържние. ..."
По последния повод, Богдан Филов, дневник 9.12.42 след описанието на вечерта и недоволството на царя добавя:
"Тази постъпка (присъсъвието на немския посланик) добива още по-голямо значение, като се (в)земе предвид , че Луков, по негово собствено признание, поддържал връзки с д-р Делиус, шефа на германската военна полиция у нас. Тези работи ще съобщим на поверително на Загоров, за да ги доесе до знанието на знанието на външното министерство в Берлин."
И един тест: През 1942 г. Христо Луков приема титлата "велик водач" на лиегионерите по примера на кого:
1/ на "великий вождь и учитель товарищ Сталин"
2/на der große Führer , както шефът на Хитлерюгенд, фон Ширах нарича Хитлер
3/на Винету. Malo periculosam, libertatem quam quietam servitutem
г-н Думанов
Рейтинг: 1048 Неутрално"Мария Луиза" беше "Г. Димитров". Комуняшкото име на "Цар Борис Трети" е "9-ти Септември". CONTADOR GRATUITO!
Quo Vadis?
Рейтинг: 1373 НеутралноДо коментар [#90] от "kvasimodo":
Какво очакваш от една червена пачавра като авторката ???
още се опитват да ни дават тон разни червени социалистически/комунистически отрепки!!!
sega_007
Рейтинг: 549 НеутралноДо коментар [#92] от "г-н Думанов":
Разговарям с всеки, дори и с промити мозъци, стига да са възпитани и да не използват епитети. Само аргументи и факти.Думанов, недей спа, отивай в Димитровград да им смениш името, пък да видим дали няма да ти счупят главата. И да не забравиш да им кажеш, че са комунисти.
г-н Думанов
Рейтинг: 1048 НеутралноДо коментар [#94] от "sega_007":
CONTADOR GRATUITO!Щом около Цариброд сърбите не успяха, югоизточните мангали нямат шанс. Тия, които евентуално биха се навили да ми чупят главата - потомците на Каяджик, Кокарджа и Караатли даже вече не знаят, що се казват Димитровград. И понеже си прост - да ти сторя учение - изграждането на този индустриален център преди 09.09.44. е трябвало да носи името Раковски.
extraCACA
Рейтинг: 1503 Неутрално"...Тази заповед щеше да е подкрепена от писмо от СДВР, съдържащо обилни доказателства защо прославата на ген. Луков и ръководения от него пронацистки Съюз на българските национални легиони е форма на неонацистко индоктриниране и защо не бива да се заблуждаваме от антикомунизма на Христо Луков..."
тая нормална ли е бе... какво СДВР, какви обилни доказателства - човекът е умрял преди точно 80 години... или точно затова хах... де*ай комунетата долни, вече и умрелите погнаха
oppo
Рейтинг: 244 НеутралноДо коментар [#38] от "lz73":
Защото комунистите като него мразят Бъглария и българските герои. Те почитат убийците им. Питай го какво мисли за великата българска победа на 03.03.1918г. и ще видиш как веднага ще я омаловажи, ще я изкара, че не е българска, а накрая ще каже, че всъщност е много лошо, че сме победили Ленин и Троцки (които по това време вече са начало в Русия).
Подкупен Цецко
Рейтинг: 996 НеутралноПий си илачите бе селяндур!
Vassil Stoychev
Рейтинг: 1413 НеутралноСлава на генерал Луков и българските герои паднали за свободата на България !! Към тези над 250 ХИЛЯДИ жертви само през 20 век - пасквилът ви е огромна ОБИДА !!
Хващайте се с продажното недоразумение Гешев и заминавайте ЗАВИНАГИ възможно най далеч от тук!! Може и на майната си!
осмоъ
Рейтинг: 454 НеутралноФакелното шествие си е абсолютно нацистки ритуал, да си му трупат цветя нео-нацитата, да си го татуират където щат, но без фекални шествия моля. А гледали ли сте "Да живее България" между другото, там добре е показано за какво става въпрос...