Гласувалите за Мая Пеевска на изборите за кмет на София, са същите гласували за Зеления чорап, а 80-90% и за Чалгаря (когато събра 658 хил. гласа). Сега реват на умряло, но е вече късно. Така ще е и със сегашния им лилаво-неокомунистически избор, но реването ще е след няколко години. Това е жалката съдба бавноразвиващите се и на глупаците... цял живот.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).
Доколкото си спомням, парламентът беше взел друго решение за доставката на оръжия за Украйна. А България все пак е парламентарна, не президентска република. Освен това от времето на Джон Лок и Жан Жак Русо се смята, че суверен в държавата е народът, а не кралят (или президентът). Дали нашият президент не се връща към едно предпросвещенско разбиране за това кой е суверен?
Да, парламента е взел това решение, но според всички социологически проучвания, дори на близките до умнокрасивитета агенции, огромното мнозинство от българите са категорично против доставките на оръжия за Украйна. Дори Кирчо каза, че 84% от българите са против оръжията за Украйна. За какъв суверен и за каква демокрация и представителност говорим, когато парламента взима решения против волята на огромното мнозинство от народа, и то с ясното съзнание че го прави против волята на народа, който би трябвало да представлява?
(Впрочем въпросът с двойното освобождение опира и до насаждането на робско самочувствие у нас - българите са били роби, които веднъж са били освобождавани от Цар Освободител (освободил и крепостните селяни в Русия и затова всъщност наречен Освободител), а втори път от Сталин, който ни е "освободил" от "фашистко робство".)
Ако не е имало фашистко робство в България, защо САЩ и Великобритания са ни бомбардирали през 1944?
Един проблем е построението на управлението на държавата чрез разделение на властите и президентът не е сред тях Друг проблем е начинът, по който се избират представителите, годни да управляват държавата. Трети проблем е необходимостта контролът между тях да работи безотказно Всеки аспект е важен и те трябва да работят безупречно и едновременно иначе виждаме отвратителния резултат тук в последните 20 години
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
Щом и Левчев заговори за алтернатива, значи няма алтернатива. Лошото е, че му е много дълга алтернативата, та не можах да я прочета. Ма знам какво пише, той е толкова прозрачен. Като баща му.
Стиховете на Любомир Левчев бяха хубави, макар и в дебелата сянка на Политбюро на ЦК на БКП. Но писанията на синът му, незнайно защо не са в унисон с правата партийна линия на баща му. то това стана често срещано явление напоследък, синовете да преобръщат бащите си в гроба.
Алтернативите са АДЕКВАТНИ И СИЛНИ ПОЛИТИЧЕСКИ ПАРТИИ, каквито за съжаление в Отечеството няма! Има клиентелни стреуктури, схеми и мрежи, които очакват общественият ресурс без идея за Общественият договор и Общественият интерес,, а така ОПРЕДЕЛЕНО НЯМА ДА СТАНЕ!!!
До коментар [#6] от "ygo11542256": " огромното мнозинство от българите са категорично против доставките на оръжия за Украйна. "
Русоробите обичате да говорите от името на българския народ, а в същност сте една шепа хора безродници. На миналите избори за израждане гласуваха едва 5% от всички български гласоподаватели, въпреки масираната медийна пропаганда за вас.
Тези, които искат президентска република, всъщност не искат такава, а диктатура на Радев. Именно ДИКТАТУРА на Радев. Задайте им само един въпрос - ще искат ли президентска република, ако президент е прозападен човек. Отговорът е ясен. Значи искат не президентска република по принцип, а именно диктатура на определена личност.
За да я има тази страна, комунистическите виновници , които са не повече от един селски стадион хора , просто трябва да се изолират и не да ги вкарват в затвора , а да ги накарат да си вадят хляба с физически труд , както си вадят хляба обикновените хора в България. Това трябва да им е наказанието.
"Освен това от времето на Джон Лок и Жан Жак Русо се смята, че суверен в държавата е народът, а не кралят (или президентът). "
Въпросът е, че ако се направи допитване до народа относно оръжие и военна помощ за Украйна, около 80% ще са против. Президентът това го интересува. Друг въпрос е защо огромна част от тези хора не гласуват или го правят под строй за ГЕРБ, или ДПС...
Колкото намериха алтернатива на управлението на Борисов. Радев беше тотем на тези, които сега търсят алтернатива на алтернативата. Създават кризи и после се вайкат.
"Но писанията на синът му, незнайно защо не са в унисон с правата партийна линия на баща му." До коментар [#12] от "Мариана Кълвачева":
Ми неееее! Съвсем наред си е момчето, достоен син на татко си. Просто правата партийна линия направи обратен завой. Иначе всичко си е същото. ......... аз знам че си права, когато съгрешиш дори. ......... не човек а желязо, просъскал агентът фашист, тихо мъртвият казал "Не комунист"!
"Освен това от времето на Джон Лок и Жан Жак Русо се смята, че суверен в държавата е народът, а не кралят (или президентът). "Въпросът е, че ако се направи допитване до народа относно оръжие и военна помощ за Украйна, около 80% ще са против. Президентът това го интересува. Друг въпрос е защо огромна част от тези хора не гласуват или го правят под строй за ГЕРБ, или ДПС...
Въпросът вече е решен от парламент, избран на редовни избори. Като не ви харесва, у лево, към Рашата. Измислят си някакви проценти и айде по всеки въпрос - референдум.
Служебното правителство беше назначено на 2.08.2022, в средата на лятото, а не през пролетта.
Няма нормален човек, който да вижда в киро инфантило и в асен-ча крадльото компетентност да управляват страната. Точно обратното - успешно я съсипаха. Слугите на къро - авторът удобно (и очаквано) е пропуснал позора как тези са станали маши на мафията и олигархията. И да, Борисов няма да премиер, спете спокойно.
Колхозник, това са най-простите слоеве на бг общество, тройкаджии, невъзпитани простаци с русофилски уклон, отделно, че тези слоеве се доказаха и като най-простите в света. Така че, ще родължим да изнасяме оръжия и боеприпаси за Украйна, а украинците с наши, български оръжия, ще трепят десетки хиляди руснаци. Гот ли ви е, а?!
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи."
1932 година.
Така е. Но, докато за редовите българи това обръщане на палачинката е почти невидимо, то за обществените личности това много дразни. Ние помним какво писаха и говориха бащите, но синовете не бива да разчитат, че аудиторията съдържа вече само хора, родени "в демокрация" и че няма такива, които да помнят миналото. Ние знаем какъв бе статуса на бащите, знаем и къде учиха синчетата, родени със сребърна партийна лъжичка в уста. Редно е ако не пишат противно на това, което са писали бащите, то ... поне да замълчат, а не да ни натрапват писанията си.
Ако не е имало фашистко робство в България, защо САЩ и Великобритания са ни бомбардирали през 1944?
Ти си ипичен представител на "Умните и срасивите". Всичко данъчна от твоето раждане и всичко преди да се родиш е лошо фашисткото, комунистическо, амаже и варсианско, но е лошо. Затова нищо от това което се е случило преди да се родиш те трябва да знаеш и разбираш. Причините да зомбардшрат София и Враца са две и нямат нищо общо с фашизма: 1. България преди да изсипат бомбите над София обяви на 13.12.1941 г. война на САЩ и Великобритания; 2. Паднала мъгла над Румъния. Няма защо да се чудиш защо след като сме обявили война на САЩ и Великобритания те са хвърлили неизразходваниге бомби в Румъния и тези които са предназначени за отговор на обявената война над България. Редно е да се чудиш защо СССР ни нападна септември 1944 г. без да сме им обявили война. Но такъв като теб няма да се запита това защото ще му изгори щампования мозък ако дори за момент помисли СССР за агресия нападнал България.
Доколкото си спомням, парламентът беше взел друго решение за доставката на оръжия за Украйна. А България все пак е парламентарна, не президентска република. "
Комунистическо красивите винаги си спомнят, но никога не цитират.
"След месеци на обсъждания и политически спорове парламентът окончателно взе решение да изпрати на Украйна военна помощ в размер на 20 млн. лева."
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . ....
01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. .........................................................................
20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван..............................
21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
"Кирил Петков: За 164 дни България изнесе индиректно за Украйна оръжие за около 5 млрд. лева" Износът е станал с подкрепата на американското и английското правителство. Това каза пред Би Ти Ви съпредседателят на "Продължаваме промяната" Кирил Петков.
"Освен това въпросът е морален. Ако видим един много по-силен човек да влиза в къщата на друг, да малтретира жена му и децата му, можем ли да кажем - този конфликт не е наш, ние трябва да пазим неутралитет, а конфликтът да се разреши с мирни преговори - преди агресорът да е напуснал дома на жертвата?" .............. На всяка цена веднага трябва да се спре малтретирането !!! И конфликтът да се разреши с мирни преговори - независимо дали агресорът е или не е напуснал дома на жертвата?
Служебното правителство беше назначено на 2.08.2022, в средата на лятото, а не през пролетта.Няма нормален човек, който да вижда в киро инфантило и в асен-ча крадльото компетентност да управляват страната. Точно обратното - успешно я съсипаха. Слугите на къро - авторът удобно (и очаквано) е пропуснал позора как тези са станали маши на мафията и олигархията.И да, Борисов няма да премиер, спете спокойно.
Лелче, омръзна ни със защитата си на Буци. Браниш го с голи гърди. Мястото му е в затвора. То е ясно, че премиер няма да бъде никога. Може да бъде капитан на затворническия футболен отбор само.
Няма как да не отбележим досадния патърналистичния тон на статията където някакъв който се представя като поет ни обяснява управление което не влиза по никакъв начин в разрез със законно установените норми в страната е грешно!
Но докато изборите минал и най после имаме правителство колко повече квичене слушаме от такива като тоя толкова по голяма е надеждата ми че сме правилния път.
Четох, четох и няколко пъти се връщах да видя името на автора. Имам чувството, че Владимир Левчф е попаднал на чернова на Смилов и я е публикувал без редакция.
Четох, четох и няколко пъти се връщах да видя името на автора.Имам чувството, че Владимир Левчф е попаднал на чернова на Смилов и я е публикувал без редакция.
Къде е асфалта питаш. Асфалта е спестен от Бойковите фирми, след това част от парите са отишли в чекмеджето на Бойко, друга също голяма част са се озовали в швейцарски банки, но не и в Креди Суиз, е дан съвсем малка част са отишли в строежа. Затова асфалта го няма или е тънък. Но ... кой ти проверява. къде са АПИ МАПИ и всички там контролни органи ? Отговор - на хранилката са. Не, не са на Бойковата хранилка, а на европейската. Имаш ли други малоумни въпроси ?
Казваш да имаме едно нормално правителство, та да обяви една нормална война ли ? Да, но го няма Цар Борис да каже:"Поне да не бяхте ръкопляскали". А после ... после бомбите над София ? Или този път няма да има ? А историята кой ще прочете, явно тия в парламента нищо не четат.
Абе и аз имам едни подозрения кой по нощите ги пише, но всеки път като му напиша тук името и не петата вминута са ме изтрили. Явно дежурният иначе спи на пост за псувните, но за защита на вожда винаги е на пост. Зере и той семейство храни и той заплата чака и той премия търси от Америка за България.
"Най-голяма готовност за такава тройна коалиция имат от ДПС. За ГЕРБ и БСП тя ще е идеологически трудно обяснима пред избирателите им. Така че тази коалиция е малко възможна." * Тогава защо авторът я коментира? Цитат: "Ако ГЕРБ така категорично и агресивно воюва с партиите на промяната, гласуващите за ГЕРБ всъщност ще гласуват за ново президентско служебно правителство." * А не защото лидерите на ПП+ДБ изключват коалиционно правителство с ГЕРБ? Или не водят същата агресивна предизборна кампания спрямо ГЕРБ? Залага се на бясното противопоставяне и от двтете страни, което впоследствие прави преговорите за общо правителство невъзможни. И после защо народът не иска да гласува. Причината е ясна: разумните хора знаят, че правителство трябва да има, но и също така, че партиите, от които зависи да се състави няма да положат усилия да го съставят. Поне от това, което досега са заявили, трудно може да се предположи, че ще работат сериозно в тази насока.
Очаквах повече от автора....доколкото разбрах,президентът няма право да взема решения вместо народа и сигурно е трябвало да направим референдум за това дали да учасваме в общата поръчка за снаряди или не...а каквито и решения да е вземало НС за оръжието за Украйна, те са вече са изпълнени. И не мога да разбера тази мания да се прехвърля отговорността за изборите върху избирателите. Политиците са тези, които трябва да накарат хората да глусуват и да гласуват за тях. Ако хората не отидат да гласуват, значи политиците не са си свършили работата.
Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"
Жълтопаветни брътвежи за обяснение как друг е виновен за избирането на руски агент за президент. Клекнаха му, застанаха под юмрука и сега реват. При ГЕРБ се губят 30% от асфалта, при шарлатаните и гълабарниците 100%. Санитарче къде е асфалта?
Левчев за поред път се изплю на фасона на баща си. Но парите правят какво ли не... Все пак ако имаше талант щеше да си изкарва хляба, а не да подлага дънце за парички... Да му е простено, ще сме живи да видим как ще обърне палачинката.
Не знам, в коя болна глава се е родило това животно "служебно правителство", което го няма никъде по света, но то трябва да бъде премахнато от българската конституция. Не може един самозванец, пък бил той и президент, да си присвоява власт, която не му е дадена по закон.
АНКЕТА на Факти към 27.3.23 Трябва ли Румен Радев да бъде съден за държавна измяна? Да, отказа да изпълни решение на НС за Украйна 32% (1599) Не, защитава България 61% (3071) Колебая се 3% (139) Нямам мнение 4% (219)
"Редно е ако не пишат противно на това, което са писали бащите, то ... поне да замълчат, а не да ни натрапват писанията си." До коментар [#31] от "Мариана Кълвачева":
Тези субекти не са надарени с мъдрост, те действат първосигнално. На 09.09.1944 им проблесна червения цвят, боядисаха се и се наредиха под знамето червеното. Чак след това им показаха посоката. Сега първо хванаха посоката и предстои да се боядисат. Избират между екологично гущерово-зелено, синьо-демократска и фашистко-кафяво.
Според мен на всички членове на БКП, особено тези членове на ЦК на БКП, както и на децата и внуците им, трябва да бъде забранено да участват под каквато и да било форма в обществено-политическия живот на страната. Пълна и радикална декомунизация, това е което искаме ние свободните демократични хора.
За съжаление е твърде късно. Лустрацията е ефективна когато е навременна, както направиха в Германия. Минат ли години, змията народи ли змийчета, тези змийчета натрупат ли телесна маса, натрупат ли отрова, късно е за лустрация. Змия се трепе докато е малка. Защото днес вече така са се размножили, че не можеш да отличиш змийче от друг добитък. И няма как змийче, с бащи дебели змии да лустрира друго змийче, с още по-тлъсти родители змии.
Но ... имайте търпение, господа и дами, времето тече, дотук 33 години, а времето нали стана наше след 45 години комунизъм. Така че обръщането предстои. Тогава ще видите как отявлените демократи изведнъж за една нощ стават ... други. Така както на Десети за една нощ станаха демократи. Така както на Десети за една нощ станаха комунисти. Бояджийството и фурнаджийската лопата тепърва ще ги гледаме. Пазете архивите !!!
Доколкото си спомням, парламентът беше взел друго решение за доставката на оръжия за Украйна. А България все пак е парламентарна, не президентска република. "Комунистическо красивите винаги си спомнят, но никога не цитират."След месеци на обсъждания и политически спорове парламентът окончателно взе решение да изпрати на Украйна военна помощ в размер на 20 млн. лева."Ето го решението и то вече е изпълнено
Оказва се, че лъженето не е дадено само Меси/Буци:), а широко се прилага и тук. Днес, по БНТ Костов чете на тези, дето са неграмотни и не могат/или не искат/ да четат, какво пише в решението, взето с гласовете на 175 човека. Решение, което зеления чорап и сътвоереното от него оравителство суспендира. Ще дойде време и ще си платят и те затова. Що се отнася до снарядите, това е европейска обща поръчка, дори не е безвъзмездна помощ. Ние имаме заводи, които могат хем да искарат една добре пара, хем да помогнат на напднатата страна. Да, ама не. Имаме си един зелен чорап, дето го държим само да ни срами.
До коментар [#62] от "tsvetko_51":Днес, по БНТ Костов чете на тези, дето са неграмотни и не могат/или не искат/ да четат, какво пише в решението, взето с гласовете на 175 човека
Трогателно, ама в "статията" на комунистическото синче плахо са сложили линк с решението. Та лъгането заедно с ИК ви държи на 3%
Да, ето го точния текст на решението на Парлаента да се подпомага военно Украйна: 1. Министерският съвет в срок до един месец да внесе в Народното събрание проект на решение за предоставяне на военна и военнотехническа подкрепа за Украйна като принос към общите усилия на международната общност за подпомагане на жертвата на агресията, съобразно българските възможности и гарантирайки сигурността и защитата на населението. 2.Министерският съвет в кратък срок да организира подписването на споразумения за предоставяне на необходимото военно оборудване, отчитайки българските възможности. 3.В срока по т. 1 Министерският съвет да проведе преговори с правителствата на съюзниците в НАТО и партньорите в Европейския съюз за придобиване, предоставяне или разполагане на заместващи способности или усилващ отбранителните ни способности капацитет, което да позволи ускореното освобождаване от остарялото съветско въоръжение и техника. 5.В рамките на оказваната военна и военнотехническа подкрепа за Украйна възлага на Министерския съвет в срок до 10 ноември 2022 г. да предприеме всички необходими действия за деклариране готовността на България за принос към мисията на Европейския съюз за подпомагане на Украйна (EUMAM). Къде е лъжата?
Паметник на Съветската армия, окупирала България на 9 септември 1944 г., на който пише: "На съветската армия освободителка от признателния български народ." Тази свобода ли да изберем? ****************************************************
Служебното правителство беше назначено на 2.08.2022, в средата на лятото, а не през пролетта.Няма нормален човек, който да вижда в киро инфантило и в асен-ча крадльото компетентност да управляват страната. Точно обратното - успешно я съсипаха. Слугите на къро - авторът удобно (и очаквано) е пропуснал позора как тези са станали маши на мафията и олигархията.И да, Борисов няма да премиер, спете спокойно.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
karabastun
Рейтинг: 3240 НеутралноПрезидентска република е единственият изход от кризата на българския конституционен модел!
[email protected]karabastun
Рейтинг: 3240 НеутралноЕдинствения изход е да се каже истината с имена , от прехода до залеза на държавата.
[email protected]За да я има тази страна,и виновните да са в затвора.
Изобличител
Рейтинг: 1286 НеутралноГласувалите за Мая Пеевска на изборите за кмет на София, са същите гласували за Зеления чорап, а 80-90% и за Чалгаря (когато събра 658 хил. гласа). Сега реват на умряло, но е вече късно. Така ще е и със сегашния им лилаво-неокомунистически избор, но реването ще е след няколко години. Това е жалката съдба бавноразвиващите се и на глупаците... цял живот.
Не участвувайте в безплодните дела на тъмнината; напротив, изобличавайте ги (Еф. 5:11).Нелсън Мандела
Рейтинг: 2209 Весело"Цялата бласт на съветите" както е казал Ленин, но вече ще ги наричаме НПО-та :-)
Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 3050 НеутралноМечтата му не беше ли ферари с цвят червен?
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)ygo11542256
Рейтинг: 1183 НеутралноДоколкото си спомням, парламентът беше взел друго решение за доставката на оръжия за Украйна. А България все пак е парламентарна, не президентска република. Освен това от времето на Джон Лок и Жан Жак Русо се смята, че суверен в държавата е народът, а не кралят (или президентът). Дали нашият президент не се връща към едно предпросвещенско разбиране за това кой е суверен?
Да, парламента е взел това решение, но според всички социологически проучвания, дори на близките до умнокрасивитета агенции, огромното мнозинство от българите са категорично против доставките на оръжия за Украйна. Дори Кирчо каза, че 84% от българите са против оръжията за Украйна. За какъв суверен и за каква демокрация и представителност говорим, когато парламента взима решения против волята на огромното мнозинство от народа, и то с ясното съзнание че го прави против волята на народа, който би трябвало да представлява?
ygo11542256
Рейтинг: 1183 Неутрално(Впрочем въпросът с двойното освобождение опира и до насаждането на робско самочувствие у нас - българите са били роби, които веднъж са били освобождавани от Цар Освободител (освободил и крепостните селяни в Русия и затова всъщност наречен Освободител), а втори път от Сталин, който ни е "освободил" от "фашистко робство".)
Ако не е имало фашистко робство в България, защо САЩ и Великобритания са ни бомбардирали през 1944?
Един вампир броди из Европа
Рейтинг: 3050 НеутралноНашият модел е генерал-губернаторска республика , а президентът е реално в бункера.
Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)penetrating
Рейтинг: 9292 НеутралноЕдин проблем е построението на управлението на държавата чрез разделение на властите и президентът не е сред тях
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДруг проблем е начинът, по който се избират представителите, годни да управляват държавата.
Трети проблем е необходимостта контролът между тях да работи безотказно
Всеки аспект е важен и те трябва да работят безупречно и едновременно иначе виждаме отвратителния резултат тук в последните 20 години
ygo11542256
Рейтинг: 1183 НеутралноДа мислим какво искаме: ново служебно правителство или проевропейско редовно правителство.
Искаме пробългарско правителство. Не проевропейско. Пробългарско.
Judjuk
Рейтинг: 2373 НеутралноЩом и Левчев заговори за алтернатива, значи няма алтернатива.
JudjukЛошото е, че му е много дълга алтернативата, та не можах да я прочета. Ма знам какво пише, той е толкова прозрачен. Като баща му.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1236 НеутралноСтиховете на Любомир Левчев бяха хубави, макар и в дебелата сянка на Политбюро на ЦК на БКП.
Истината рано или късно излиза наяве.Но писанията на синът му, незнайно защо не са в унисон с правата партийна линия на баща му.
то това стана често срещано явление напоследък, синовете да преобръщат бащите си в гроба.
kesh
Рейтинг: 1645 Весело+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
selqnin
Рейтинг: 3149 НеутралноАлтернативите са
АДЕКВАТНИ И СИЛНИ ПОЛИТИЧЕСКИ ПАРТИИ,
каквито за съжаление в Отечеството няма!
Има клиентелни стреуктури, схеми и мрежи, които очакват общественият ресурс без идея за Общественият договор и Общественият интерес,, а така
ОПРЕДЕЛЕНО НЯМА ДА СТАНЕ!!!
dolna4erti4ka
Рейтинг: 1740 НеутралноСлавито иска президентска република ,ама той да е президентин.Балет Магаданс ще са харема,а сценаристите ще са министрите.
tacheaux
Рейтинг: 4766 НеутралноДо коментар [#10] от "ygo11542256":
Русофилистиците много обичате да се представяте да патриоти , но не сте патриоти. Впрочем , патриоти сте , но руски патриоти , а не български.
tacheaux
Рейтинг: 4766 НеутралноДо коментар [#6] от "ygo11542256":
" огромното мнозинство от българите са категорично против доставките на оръжия за Украйна. "
Русоробите обичате да говорите от името на българския народ, а в същност сте една шепа хора безродници. На миналите избори за израждане гласуваха едва 5% от всички български гласоподаватели, въпреки масираната медийна пропаганда за вас.
Гопник
Рейтинг: 820 НеутралноТези, които искат президентска република, всъщност не искат такава, а диктатура на Радев. Именно ДИКТАТУРА на Радев.
Задайте им само един въпрос - ще искат ли президентска република, ако президент е прозападен човек. Отговорът е ясен. Значи искат не президентска република по принцип, а именно диктатура на определена личност.
tacheaux
Рейтинг: 4766 НеутралноЗа да я има тази страна, комунистическите виновници , които са не повече от един селски стадион хора , просто трябва да се изолират и не да ги вкарват в затвора , а да ги накарат да си вадят хляба с физически труд , както си вадят хляба обикновените хора в България. Това трябва да им е наказанието.
4okuto
Рейтинг: 759 Неутрално"Освен това от времето на Джон Лок и Жан Жак Русо се смята, че суверен в държавата е народът, а не кралят (или президентът). "
Въпросът е, че ако се направи допитване до народа относно оръжие и военна помощ за Украйна, около 80% ще са против. Президентът това го интересува. Друг въпрос е защо огромна част от тези хора не гласуват или го правят под строй за ГЕРБ, или ДПС...
danvan
Рейтинг: 5463 НеутралноФатмакът е толкова вреден за България, колкото и мутрите пт ГЕРБ. Неслучайно се подкрепят. Така удължават още малко агонията си.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sathocker
Рейтинг: 101 НеутралноКолкото намериха алтернатива на управлението на Борисов. Радев беше тотем на тези, които сега търсят алтернатива на алтернативата. Създават кризи и после се вайкат.
danvan
Рейтинг: 5463 НеутралноДо коментар [#15] от "dolna4erti4ka":
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatЧалгарят е с манталитет на слуга. Първите 7 години когато са измекярски остава за цял живот.
Нелсън Мандела
Рейтинг: 2209 ВеселоДа, и мутрата Кирчо го подкрепи ;)
Кирил Петков с видеообръщение в подкрепа на Радев
https://www.mediapool.bg/kiril-petkov-s-videoobrashtenie-v-podkrepa-na-radev-news329071.html Чехов е Толстой, а Братя Карамазови са Три Сестри!
Judjuk
Рейтинг: 2373 Неутрално"Но писанията на синът му, незнайно защо не са в унисон с правата партийна линия на баща му."
JudjukДо коментар [#12] от "Мариана Кълвачева":
Ми неееее!
Съвсем наред си е момчето, достоен син на татко си.
Просто правата партийна линия направи обратен завой.
Иначе всичко си е същото.
......... аз знам че си права, когато съгрешиш дори.
......... не човек а желязо, просъскал агентът фашист,
тихо мъртвият казал "Не комунист"!
danvan
Рейтинг: 5463 НеутралноКойто се опитва да внуши, че изборите са без други опции от рашисти и мафия, тиражира неистини
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti SatГопник
Рейтинг: 820 НеутралноВъпросът вече е решен от парламент, избран на редовни избори.
Като не ви харесва, у лево, към Рашата.
Измислят си някакви проценти и айде по всеки въпрос - референдум.
Галя Станчева
Рейтинг: 5341 НеутралноСлужебното правителство беше назначено на 2.08.2022, в средата на лятото, а не през пролетта.
Няма нормален човек, който да вижда в киро инфантило и в асен-ча крадльото компетентност да управляват страната. Точно обратното - успешно я съсипаха. Слугите на къро - авторът удобно (и очаквано) е пропуснал позора как тези са станали маши на мафията и олигархията.
И да, Борисов няма да премиер, спете спокойно.
doctor.no
Рейтинг: 3762 НеутралноАко дълго стоиш на брега на политиката и ще видиш как труповете на ГЕРБ минават по нея!
Никаква аванта за герболяка!
hamiltonf
Рейтинг: 4768 ВеселоДо коментар [#6] от "ygo11542256":
Академик Павлов: "Трябва да изразя тъжното си виждане за руския човек - той има толкова слаба мозъчна система, че не може да възприема реалността като такава. Условните му рефлекси се координират не с действия, а с думи." 1932 година.Колхозник, това са най-простите слоеве на бг общество, тройкаджии, невъзпитани простаци с русофилски уклон, отделно, че тези слоеве се доказаха и като най-простите в света. Така че, ще родължим да изнасяме оръжия и боеприпаси за Украйна, а украинците с наши, български оръжия, ще трепят десетки хиляди руснаци.
Гот ли ви е, а?!
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1236 НеутралноДо коментар [#25] от "Judjuk":
Истината рано или късно излиза наяве.Така е.
Но, докато за редовите българи това обръщане на палачинката е почти невидимо, то за обществените личности това много дразни.
Ние помним какво писаха и говориха бащите, но синовете не бива да разчитат, че аудиторията съдържа вече само хора, родени "в демокрация" и че няма такива, които да помнят миналото.
Ние знаем какъв бе статуса на бащите, знаем и къде учиха синчетата, родени със сребърна партийна лъжичка в уста.
Редно е ако не пишат противно на това, което са писали бащите, то ... поне да замълчат, а не да ни натрапват писанията си.
Христо Атанасов
Рейтинг: 1621 НеутралноДо коментар [#7] от "ygo11542256":
Ако не е имало фашистко робство в България, защо САЩ и Великобритания са ни бомбардирали през 1944?
Ти си ипичен представител на "Умните и срасивите". Всичко данъчна от твоето раждане и всичко преди да се родиш е лошо фашисткото, комунистическо, амаже и варсианско, но е лошо. Затова нищо от това което се е случило преди да се родиш те трябва да знаеш и разбираш. Причините да зомбардшрат София и Враца са две и нямат нищо общо с фашизма:
1. България преди да изсипат бомбите над София обяви на 13.12.1941 г. война на САЩ и Великобритания;
2. Паднала мъгла над Румъния.
Няма защо да се чудиш защо след като сме обявили война на САЩ и Великобритания те са хвърлили неизразходваниге бомби в Румъния и тези които са предназначени за отговор на обявената война над България.
Редно е да се чудиш защо СССР ни нападна септември 1944 г. без да сме им обявили война. Но такъв като теб няма да се запита това защото ще му изгори щампования мозък ако дори за момент помисли СССР за агресия нападнал България.
дерибеев
Рейтинг: 3154 НеутралноДоколкото си спомням, парламентът беше взел друго решение за доставката на оръжия за Украйна. А България все пак е парламентарна, не президентска република. "
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васКомунистическо красивите винаги си спомнят, но никога не цитират.
"След месеци на обсъждания и политически спорове парламентът окончателно взе решение да изпрати на Украйна военна помощ в размер на 20 млн. лева."
Ето го решението и то вече е изпълнено
Прокопсало Парвеню
Рейтинг: 2681 НеутралноАлтернативите на президентското управление
09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................Ми то си е ясно
Алтернативата на президентското управление е
г-н Бойкикиев - главен прокурор
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1236 НеутралноДо коментар [#33] от "дерибеев":
Истината рано или късно излиза наяве."Кирил Петков: За 164 дни България изнесе индиректно за Украйна оръжие за около 5 млрд. лева"
Износът е станал с подкрепата на американското и английското правителство. Това каза пред Би Ти Ви съпредседателят на "Продължаваме промяната" Кирил Петков.
kosa
Рейтинг: 783 Неутрално"Освен това въпросът е морален. Ако видим един много по-силен човек да влиза в къщата на друг, да малтретира жена му и децата му, можем ли да кажем - този конфликт не е наш, ние трябва да пазим неутралитет, а конфликтът да се разреши с мирни преговори - преди агресорът да е напуснал дома на жертвата?"
..............
На всяка цена веднага трябва да се спре малтретирането !!!
И конфликтът да се разреши с мирни преговори - независимо дали агресорът е или не е напуснал дома на жертвата?
doctor.no
Рейтинг: 3762 НеутралноДо коментар [#28] от "Галя Станчева":
МАРШ МА?
КЪДЕЕАСФАЛТА?
doctor.no
Рейтинг: 3762 НеутралноДо коментар [#35] от "Мариана Кълвачева":
МАРШ МА?
КЪДЕЕАСФАЛТА?
doctor.no
Рейтинг: 3762 НеутралноДо коментар [#34] от "Погребваме Промяната":
МАРШ МА?
КЪДЕЕАСФАЛТА?
doctor.no
Рейтинг: 3762 НеутралноДо коментар [#32] от "Христо Атанасов":
МАРШ МА?
КЪДЕЕАСФАЛТА?
doctor.no
Рейтинг: 3762 НеутралноДо коментар [#31] от "Мариана Кълвачева":
МАРШ МА?
КЪДЕЕАСФАЛТА?
Vesselin Velkov
Рейтинг: 2326 НеутралноЛелче, омръзна ни със защитата си на Буци. Браниш го с голи гърди. Мястото му е в затвора. То е ясно, че премиер няма да бъде никога. Може да бъде капитан на затворническия футболен отбор само.
Prado
Рейтинг: 968 НеутралноДано да имаме нормално правителство час по-скоро!
Гневник ме направи циник и сега троляНяма как да не отбележим досадния патърналистичния тон на статията където някакъв който се представя като поет ни обяснява управление което не влиза по никакъв начин в разрез със законно установените норми в страната е грешно!
Но докато изборите минал и най после имаме правителство колко повече квичене слушаме от такива като тоя толкова по голяма е надеждата ми че сме правилния път.
danvan
Рейтинг: 5463 РазстроеноВ Шкафчето ... Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
Родолюбец
Рейтинг: 864 ВеселоЧетох, четох и няколко пъти се връщах да видя името на автора.
61. Ниkoй въ Бългapckoтo Княжecтвo нe мoжe ни дa kупувa, нитo дa пpoдaвa чeлoвeчeckи cъщecтвa. Вcekoй poбъ oт kakъвтo пoлъ, вepa и нapoднocтъ дa бъдe, cвoбoдeнъ cтaвa, щoм cтъпи нa бългapcka тepитopия.Имам чувството, че Владимир Левчф е попаднал на чернова на Смилов и я е публикувал без редакция.
han_kurbat
Рейтинг: 1472 ВеселоСпоред мен Чат ДжиТи Пи им ги пише, само сменят подписите.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1236 НеутралноДо коментар [#41] от "doctor.no":
Истината рано или късно излиза наяве.Къде е асфалта питаш.
Асфалта е спестен от Бойковите фирми, след това част от парите са отишли в чекмеджето на Бойко, друга също голяма част са се озовали в швейцарски банки, но не и в Креди Суиз, е дан съвсем малка част са отишли в строежа.
Затова асфалта го няма или е тънък.
Но ... кой ти проверява.
къде са АПИ МАПИ и всички там контролни органи ?
Отговор - на хранилката са.
Не, не са на Бойковата хранилка, а на европейската.
Имаш ли други малоумни въпроси ?
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1236 НеутралноДо коментар [#43] от "Prado":
Истината рано или късно излиза наяве.Казваш да имаме едно нормално правителство, та да обяви една нормална война ли ?
Да, но го няма Цар Борис да каже:"Поне да не бяхте ръкопляскали".
А после ... после бомбите над София ?
Или този път няма да има ?
А историята кой ще прочете, явно тия в парламента нищо не четат.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1236 НеутралноДо коментар [#46] от "han_kurbat":
Истината рано или късно излиза наяве.Абе и аз имам едни подозрения кой по нощите ги пише, но всеки път като му напиша тук името и не петата вминута са ме изтрили.
Явно дежурният иначе спи на пост за псувните, но за защита на вожда винаги е на пост.
Зере и той семейство храни и той заплата чака и той премия търси от Америка за България.
pamela
Рейтинг: 3158 Неутрално"Най-голяма готовност за такава тройна коалиция имат от ДПС. За ГЕРБ и БСП тя ще е идеологически трудно обяснима пред избирателите им. Така че тази коалиция е малко възможна."
*
Тогава защо авторът я коментира?
Цитат:
"Ако ГЕРБ така категорично и агресивно воюва с партиите на промяната, гласуващите за ГЕРБ всъщност ще гласуват за ново президентско служебно правителство."
*
А не защото лидерите на ПП+ДБ изключват коалиционно правителство с ГЕРБ? Или не водят същата агресивна предизборна кампания спрямо ГЕРБ?
Залага се на бясното противопоставяне и от двтете страни, което впоследствие прави преговорите за общо правителство невъзможни.
И после защо народът не иска да гласува. Причината е ясна: разумните хора знаят, че правителство трябва да има, но и също така, че партиите, от които зависи да се състави няма да положат усилия да го съставят. Поне от това, което досега са заявили, трудно може да се предположи, че ще работат сериозно в тази насока.
стига толкова
Рейтинг: 694 НеутралноОчаквах повече от автора....доколкото разбрах,президентът няма право да взема решения вместо народа и сигурно е трябвало да направим референдум за това дали да учасваме в общата поръчка за снаряди или не...а каквито и решения да е вземало НС за оръжието за Украйна, те са вече са изпълнени. И не мога да разбера тази мания да се прехвърля отговорността за изборите върху избирателите. Политиците са тези, които трябва да накарат хората да глусуват и да гласуват за тях. Ако хората не отидат да гласуват, значи политиците не са си свършили работата.
Фондация "Америка за България" финансира проект на "Икономедиа"Корки
Рейтинг: 3393 НеутралноЖълтопаветни брътвежи за обяснение как друг е виновен за избирането на руски агент за президент. Клекнаха му, застанаха под юмрука и сега реват. При ГЕРБ се губят 30% от асфалта, при шарлатаните и гълабарниците 100%. Санитарче къде е асфалта?
Червена линия, червен картонКомпетентен
Рейтинг: 1249 НеутралноДо коментар [#10] от "ygo11542256":
Това какво точно значи? Ти в миналия век ли живееш?
Dimitar Kunev
Рейтинг: 696 НеутралноЛевчев да си гледа литературата, макар че и там не е светило.
Ivan Peev
Рейтинг: 850 НеутралноЛевчев за поред път се изплю на фасона на баща си.
Два дебила это сила!Но парите правят какво ли не... Все пак ако имаше талант щеше да си изкарва хляба, а не да подлага дънце за парички...
Да му е простено, ще сме живи да видим как ще обърне палачинката.
Роси
Рейтинг: 8144 НеутралноНе знам, в коя болна глава се е родило това животно "служебно правителство", което го няма никъде по света, но то трябва да бъде премахнато от българската конституция. Не може един самозванец, пък бил той и президент, да си присвоява власт, която не му е дадена по закон.
keko2
Рейтинг: 655 НеутралноДо коментар [#17] от "tacheaux":
Мдааа Дааа....
АНКЕТА на Факти към 27.3.23
Трябва ли Румен Радев да бъде съден за държавна измяна?
Да, отказа да изпълни решение на НС за Украйна
32% (1599)
Не, защитава България
61% (3071)
Колебая се
3% (139)
Нямам мнение
4% (219)
П.с.
А реално за Радев са над 75%
Judjuk
Рейтинг: 2373 Неутрално"Редно е ако не пишат противно на това, което са писали бащите, то ... поне да замълчат, а не да ни натрапват писанията си."
JudjukДо коментар [#31] от "Мариана Кълвачева":
Тези субекти не са надарени с мъдрост, те действат първосигнално. На 09.09.1944 им проблесна червения цвят, боядисаха се и се наредиха под знамето червеното. Чак след това им показаха посоката.
Сега първо хванаха посоката и предстои да се боядисат. Избират между екологично гущерово-зелено, синьо-демократска и фашистко-кафяво.
Nedyalko Lazarov
Рейтинг: 1682 НеутралноСпоред мен на всички членове на БКП, особено тези членове на ЦК на БКП, както и на децата и внуците им, трябва да бъде забранено да участват под каквато и да било форма в обществено-политическия живот на страната.
Пълна и радикална декомунизация, това е което искаме ние свободните демократични хора.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1236 НеутралноДо коментар [#59] от "Nedyalko Lazarov":
Истината рано или късно излиза наяве.За съжаление е твърде късно.
Лустрацията е ефективна когато е навременна, както направиха в Германия.
Минат ли години, змията народи ли змийчета, тези змийчета натрупат ли телесна маса, натрупат ли отрова, късно е за лустрация.
Змия се трепе докато е малка.
Защото днес вече така са се размножили, че не можеш да отличиш змийче от друг добитък.
И няма как змийче, с бащи дебели змии да лустрира друго змийче, с още по-тлъсти родители змии.
Мариана Кълвачева
Рейтинг: 1236 НеутралноНо ... имайте търпение, господа и дами, времето тече, дотук 33 години, а времето нали стана наше след 45 години комунизъм.
Истината рано или късно излиза наяве.Така че обръщането предстои.
Тогава ще видите как отявлените демократи изведнъж за една нощ стават ... други.
Така както на Десети за една нощ станаха демократи.
Така както на Десети за една нощ станаха комунисти.
Бояджийството и фурнаджийската лопата тепърва ще ги гледаме.
Пазете архивите !!!
tsvetko_51
Рейтинг: 1550 НеутралноОказва се, че лъженето не е дадено само Меси/Буци:), а широко се прилага и тук.
Днес, по БНТ Костов чете на тези, дето са неграмотни и не могат/или не искат/ да четат, какво пише в решението, взето с гласовете на 175 човека. Решение, което зеления чорап и сътвоереното от него оравителство суспендира. Ще дойде време и ще си платят и те затова.
Що се отнася до снарядите, това е европейска обща поръчка, дори не е безвъзмездна помощ. Ние имаме заводи, които могат хем да искарат една добре пара, хем да помогнат на напднатата страна.
Да, ама не. Имаме си един зелен чорап, дето го държим само да ни срами.
дерибеев
Рейтинг: 3154 НеутралноДо коментар [#62] от "tsvetko_51":Днес, по БНТ Костов чете на тези, дето са неграмотни и не могат/или не искат/ да четат, какво пише в решението, взето с гласовете на 175 човека
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васТрогателно, ама в "статията" на комунистическото синче плахо са сложили линк с решението. Та лъгането заедно с ИК ви държи на 3%
https://www.dnevnik.bg/politika/2022/12/16/4429086_bulgariia_shte_izprati_voenna_pomosht_za_ukraina_za_20/
Петър Георгиев
Рейтинг: 959 ВеселоПо- добре да е обратното! Заради интелекта на сценаристите, пък и морала...
dedalus
Рейтинг: 495 НеутралноДо коментар [#63] от "дерибеев":
Да, ето го точния текст на решението на Парлаента да се подпомага военно Украйна:
1. Министерският съвет в срок до един месец да внесе в Народното събрание проект на решение за предоставяне на военна и военнотехническа подкрепа за Украйна като принос към общите усилия на международната общност за подпомагане на жертвата на агресията, съобразно българските възможности и гарантирайки сигурността и защитата на населението.
2.Министерският съвет в кратък срок да организира подписването на споразумения за предоставяне на необходимото военно оборудване, отчитайки българските възможности.
3.В срока по т. 1 Министерският съвет да проведе преговори с правителствата на съюзниците в НАТО и партньорите в Европейския съюз за придобиване, предоставяне или разполагане на заместващи способности или усилващ отбранителните ни способности капацитет, което да позволи ускореното освобождаване от остарялото съветско въоръжение и техника.
5.В рамките на оказваната военна и военнотехническа подкрепа за Украйна възлага на Министерския съвет в срок до 10 ноември 2022 г. да предприеме всички необходими действия за деклариране готовността на България за принос към мисията на Европейския съюз за подпомагане на Украйна (EUMAM).
Къде е лъжата?
Манчо
Рейтинг: 3008 ЛюбопитноПаметник на Съветската армия, окупирала България на 9 септември 1944 г., на който пише: "На съветската армия освободителка от признателния български народ." Тази свобода ли да изберем?
Мараба, С-ДС доносници!****************************************************
Тоя ще пита нас, а не баща си?
etty1
Рейтинг: 1764 НеутралноБраво, браво, браво, Владо Левчев! И благодаря! Един да събуди, има смисъл!
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinОт години чакам този текст.
etty1
Рейтинг: 1764 ВеселоДо коментар [#43] от "Prado":
“The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. BoorstinТой е и поет, затова стилът му е височък за някои читатели.
Който може да вникне, ще аплодира или ще се скъса да отрича.
Заставам зад всяка дума.
bistr
Рейтинг: 1603 Неутрално