Защо тези хора се чувстват лично обидени от западния свят

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (126)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2083 Неутрално

    Защото са роби по душа, които си търсят господар.

  2. 2 Профил на Шарл   Атани
    Шарл Атани
    Рейтинг: 3013 Любопитно

    Санде,мани ги!Всички които не са на тлъсти грантове се чустват обидени.😎🔯🥳🤡👍

    Много съм прост
  3. 3 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2702 Неутрално

    Те искат Копанка която диктаторите винаги осигуряват.
    Заради Копанката идват на Власт.
    Така Живота става Беден но предвидим а това устройва болшинството овце.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  4. 4 Профил на kustodin
    kustodin
    Рейтинг: 225 Любопитно

    Един умен човек спомена някъде , че такива хора са неудачници моите не могат да се адаптират към новите реалности и започват да търсят някой който да им е виновен.

  5. 5 Профил на 4okuto
    4okuto
    Рейтинг: 754 Неутрално

    "Крадецът вика: дръжте крадеца."

    Накратко това представлява този материал.

  6. 6 Профил на Шарл   Атани
    Шарл Атани
    Рейтинг: 3013 Любопитно

    Един умен човек спомена някъде , че такива хора са неудачници моите не могат да се адаптират към новите реалности и започват да търсят някой който да им е виновен.
    —цитат от коментар 4 на kustodin


    ++++++
    Не само ,че търсят виновен/виновни ,ами ги и намират.Почти винаги са Путин,Радев и Гешев.😎🙉🥳🤡👍

    Много съм прост
  7. 7 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2185 Неутрално

    Болшенството са хейтъри, които прикриват своята некадърност с обвинения към другите. У нас се нароиха доста такива. некадърни до припадък, ама кресливи и нагли! И крадът с убеждението, че им се полага! Докато накрая ядосат "суверена" и оня не извади гьостерицата и пата-кюта...всички марабута!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  8. 8 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 5470 Неутрално

    Клетата идиотия има много лица, но първопричината е дълбоко вътрешно неудовлетворение на личностно ниво, до степен на комплекс за малоценност.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  9. 9 Профил на SSS
    SSS
    Рейтинг: 1081 Неутрално

    Андреев, това добре, ама напишете един смислен анализ - как така 2/3 от времето ни в ЕС българята прекараха гушнати с един доказан илитерат, очевидно страдащ от синдрома на счупената Х хромозома, наследник на всичко най пошло от комунизма…Трябва изследване за трагичната съдба на съвременния българин, притиснат от интелектуална и мисловна нищета, домашната парцуца и новините по БТВ . България е изпаднала в цайтнот, забатачена е още в миналия век, а сапиенса още си мисли, че на границите ни висят кохорти дето да наклецат бедния електорат.
    Ние сме далеч от проблемите на Запада, имаме по голям проблем със Североизтока и най вече със синдрома на бай тошовизма.

  10. 10 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4449 Любопитно

    До коментар [#6] от "Шарл Атани":

    Не само ,че търсят виновен/
    ======
    От калабалъка е....!
    Когато бяхме 3 милиарда.... подобни статии нямаше...
    Сега сме над 8.....
    Утре като станем 10 милиарда....гледай какви статии ще се появят....
    " Вие не сте хора...вие сте чипове. Духа е в чипа"....и т.н...

    Bukalemun
  11. 11 Профил на Араламбене му е майката
    Араламбене му е майката
    Рейтинг: 741 Весело

    Айде-е-е, гледам - вече хвърчат плюнки. А всъщност авторът просто искаше да се похвали, че си е купил една книжка от Панаира на книгата в Лайпциг.

  12. 12 Профил на log_on
    log_on
    Рейтинг: 2777 Неутрално

    До коментар [#6] от "Шарл Атани":Не само ,че търсят виновен/======От калабалъка е....!Когато бяхме 3 милиарда.... подобни статии нямаше...Сега сме над 8.....Утре като станем 10 милиарда....гледай какви статии ще се появят...." Вие не сте хора...вие сте чипове. Духа е в чипа"....и т.н...
    —цитат от коментар 10 на eti mehter


    https://www.investor.bg/a/566-novini-i-analizi/371905-neuralink-tarsi-partnyor-s-koyto-da-zapochne-da-testva-postavyaneto-na-mozachni-implanti-na-hora

  13. 13 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    "Няма да приемаме мигранти. Климатичните промени са лъжа. Няма пандемия, а ваксините са вредни."

    Колко лъжи в няколко думи!!!
    1. Няма да приемаме мигранти. Еми да, няма. Ще приемаме само бежанци. Мигрантите са нарушили държавната граница което е описано в НК и е престъпление. Не искаме престъпници. Да заповядат на КПП и да искат бежански статут. Ако отговарят ( А те няма как да отговарят защото България не граничи с държава от която да се бяга) ще са добре дошли. Даже нещо повече. България прие хиляди украинци само защото дойдоха легално и наистина имат нужда от помощ.
    2. Климатичните промени са лъжа. Глупости. Спорът винаги е бил доколко значима е ролята на човешката дейност в климатичните промени. Никой даже не оспорва че човешката дейност влияе. Въпросът е до каква степен.
    3.Няма пандемия, ваксините са вредни. Нормалните хора набеждавани за антиваксъри никога не са отричали пандемията. Препаратите с които обаче властите борят пандемията не отговарят на определението за ваксина. И предупреждавахме, че не са доизследвани за дългосрочни вредни ефекти просто защото не може да се изследва дългосрочен ефект в кратък времеви диапазон. 9 жени не могат да родят едно бебе за един месец. И какво се оказа? Наскоро доказаха, че наистина са вредни:
    https://m.offnews.bg/news/Zdrave_18753/10-mita-za-koronavirusa-koito-eksperti-poddarzhaha-no-biaha-razvench_797095.html

    Тук общо взето спрях да чета.

  14. 14 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#3] от "dedoliben":

    "Те искат Копанка която диктаторите винаги осигуряват.
    Заради Копанката идват на Власт.
    Така Живота става Беден но предвидим а това устройва болшинството овце."

    Не съм съгласен. Познавам доста успеши хора които не приемат обратната дискриминация. Тя официално е отречена де. ЛГБТ политиката например дискриминира хетеро хората. Повечето хора нямат нищо против всеки да си го слага където иска, но парадирането и налагането на нов морал в името на съмнителни ценности ни идва в повече. Същото важи за истанбулската конвенция. В целите и задачите формулирани в първа глава е включен следния бисер : чрез овластяване на жените. Това се нарича обратна полова дискриминация и аз например не съм съгласен с това без изобщо да споделям глупостите за третия пол. Предполагам, че така погледнато и ти не би се съгласил с ИК.

  15. 15 Профил на Казаков Гълта
    Казаков Гълта
    Рейтинг: 54 Неутрално

    Защото "пропагандаторите" му (на западния свят) напоследък са зловонни отпадъци като тебе, андреев - потомствени червени боклуци. И всеки с поне малко морална и духовна "хигиена" ще си има едно на ум, дори и формално да няма никакво основание, след като ти види името и мутрата под статията/поучението.
    Капиш?

  16. 16 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9320 Весело

    Голяма каша са сътворили авторите, а опитът за паралел на г-н Андреев е нескопосан. Разбира се, че има крайни гледни точки, но агресивните либертарианците нямат нищо общо с профилът им в България. Те са отговор на “кансъл културата” на левите западни движения. В България представители и на двете се броят на пръстите на едната ръка. Нашите Тръмписти не са либертарианците, а 4000-ни и под една или друга форма :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  17. 17 Профил на zz_s
    zz_s
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    Проблемът е че в България истинско очистване от миналото нямаше.
    То и как да стане след като елитът на обществото е бил унищожен след 44'та.
    Та сега света ни го анализират безуспешно отрочетата на унищожителите, като автора.
    Резултата, маса народ търси спасение при тирана.

    "Терминът "русофоб" е измислен от руснаците и техните мекерета, за да дамгосат българските патриоти, поставящи интересите на България над интересите на Русия." #GRETA, GO TO SCHOOL !
  18. 18 Профил на Казаков Гълта
    Казаков Гълта
    Рейтинг: 54 Неутрално

    До коментар [#16] от "penetrating":

    "г-н" андреев ?!? Момче, ама ти сериозно ли?

  19. 19 Профил на еспресо
    еспресо
    Рейтинг: 2237 Неутрално

    Интересен текст, хванал е важни неща, но липсва най-важното.

    В съвременните държави има все повече чиновници, които измислят все повече правила, норми, регулации и все повече задължителни дейности, дори за да правят нещо. И е абсолютно нормално хората да се изрепчат. Това е въпрос на биология, освен ако не си роб по душа. Как го правят хората, дали са прави в този или онзи конкретен случай - това е второстепенно. Важното е нарастващия брой правила и хора, занимаващи се с тяхното прилагане. Дори да са добронамерени, стават задушаващи. Човешките инстинкти се борят с това и правилно правят.

    В една идеална държава би трябвало първият закон да бъде като за търсачката на Гугъл - ако искаш да въведеш нови думички на първата страница, трябва да махнеш някоя от старите. Ако искаш да въведеш нови закони/норми/регулации/чиновници - първо кажи кои стари да махнеш.

    "Видно е, че Русия ще спечели тази война." Румен Радев, 24.02.2022
  20. 20 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    "Умните и красивите" това го знаем, а грозните и глупавите имат друга гледна точка!!!

  21. 21 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    Сърдит либертарианец? Когато постоянно се говори за безгранична свобода, накрая всичко става "хаотично". Абе с "техните камъни по техните глави"

  22. 22 Профил на eti mehter
    eti mehter
    Рейтинг: 4449 Любопитно

    До коментар [#12] от "log_on":

    Няма накъде...това е бъдещето.

    По важно е по коя пътека ще тръгнем натам...
    Да не стане като автомобилната индустрия...
    След 150 години закъснение...днес искат да купуваме електромобили...

    Bukalemun
  23. 23 Профил на Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС
    Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС
    Рейтинг: 987 Весело

    Защото са роби по душа, които си търсят господар.
    —цитат от коментар 1 на qqv391093118


    Ний простите Гербави следваме нашия вожд Мутрата от СИК щото сме прости, нищо не можеме, нищо не разбираме и всичко е мъчно за нас, но като целуваме г@з@ на Мутрата той ни пълни чекмеджетата с евро и атлантически (щатски) ценно$$ти.

    Ето, ние години наред имахме преди за зам. вожд едно умствено препятствано "лице" ( знаете го бе, Цецко, дето тъща му му купу 6-7-8 апартамента с "пенцията), Та "лицето" Цецко в развитите държави би било шофьор или най-много физкултурник в начално селско училище. При нас обаче бе зам-вожд и се сдоби в "пнция" за 6-7-8 апартамента.

    И сега, понеже мразим всички, дето пречат на нашто сбиране и споделване на евро и други демократични ценно$$ти ще започнем да плюем по афтора, по Дневник, по издателите на Дневник и по всички, дето на са съгласни да целуват г@з@ на нас простите Гербави и на вожда ни.

    От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
  24. 24 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    До коментар [#10] от "eti mehter":

    //От калабалъка е....!
    Когато бяхме 3 милиарда.... подобни статии нямаше...//
    ========================
    Ми народихте се къдани с шалвари, а за всички ви няма хурка под бурката и сте фрустрирани!!!

  25. 25 Профил на Христо Атанасов
    Христо Атанасов
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Боже какво !кощунство! Как си позволяват някой хора да не вярват на левите либерали? Та те са толкова умни и красиви и всичко започва от тях. Ето малко техни представители, запознайте се с тях и преценете сами.

    Какво свързва тези мъже? Кюранов, Таков, Бойкакиев, Дайнов, Владислав Панев, Иван Йотов Кръстев, Иво Мирчев, Владимир Левчев. Естествено, че ги свързват родители в Политбюро на БКП, ЦК на БКП или поне ОК на БКП.

    Какво свързва тези мъже и жени? Радан Кънев,  Бойкакиев, Владислав Панев, Илиян Василев, Иво ГРУ Христов, Елена Йончева, Крум Зарков. Естествено ДС, в която са били бащи, братя, сестри, зетьове и др. Е има и такива като Асен Василев чиито баща е бил дълги години зам. началник на КАТ Хасково и малкия лъжлив Кики, чиито баща "емигрирал" преди 1989 г. в Канада със самолет на БГА Балкан.

    Какво свързва тези мъже? Иво Инджев - агент Ивайло,  Илиян Василев - агент Сашо, Ваеселин Дремджиев - агент Богдан,  Огнян Стефанов - агент Академик. ДС или може би ДБ и ПП, или то е едно и също.

    Какво свързва тези мъже и жени?
    Христо Иванов, Иван Йотов Кръстев, Даниел Смилов и съпругата му Ружа Смилова. Естествено грантове от Америка за България

  26. 26 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#21] от "Хи-хи":

    "Когато постоянно се говори за безгранична свобода"

    Никой никога не е говорил за безгранична свобода:

    „Моята свобода завършва там, където започва свободата на другия”
    Рене Декарт

  27. 27 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    До коментар [#22] от "eti mehter":

    //Да не стане като автомобилната индустрия...
    След 150 години закъснение...днес искат да купуваме електромобили...//
    ======================
    Кадъно, кой те кара да купуваш електромобили, нали си имаш магарешка каручка!!

  28. 28 Профил на Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС
    Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС
    Рейтинг: 987 Весело

    . Нашите Тръмписти не са либертарианците, а 4000-ни и под една или друга форма :)
    —цитат от коментар 16 на penetrating


    Ний простите Гербави много харесваме Тръмп, щото той беше путлерист, ан ний пък 14 години развиваме путлеро-рашизма в България.
    Щото путлер споделваше общите евро и атлантически ценности с нас.

    Значи ний му дадохме МИЛИАРДИ за тъпи проекти като гьола в Белене, пАток му посторихме БЕЗ ПАРИ!!, а путлер споделваше с нас ощите ни ценности!

    И чекмеджетата ни бяха пърни!.

    Сега путлер е капут, щото започна война с такава смотана и скапана "армия" и ние Гербавите вече сме притиснати от Магнитските сигнали да са преструваме на много, на най, направо на "супер" "про_ЕС" и "пео-НАТО", ма в мутренските си душички сме си тръмписти, гербаво-рашисти.


    От проста СИКаджийска МУТРА , през "Вие сте прости и аз съм прост " до Има Такива Наглеци - открийте разликите?
  29. 29 Профил на dyj311154472
    dyj311154472
    Рейтинг: 500 Неутрално

    българският мъж е агресивен и комплексиран и има голям проблем като не е отгоре на пирамидата. българската жена се явява най-често функция на мъжа и по-скоро ще защити правото му да е отгоре на тая пирамида и да се чувства в правото си например да бие жените, нея вкл., отколкото да си мръдне двете сиви клетки.

  30. 30 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 2184 Неутрално

    До коментар [#26] от "futio_tapanchev":

    Ами гледай по-често нац. ТВ-та. И тая мисъл на Декарт не е много точна, щото не казва какво правят двамата, ако искат да са свободни едновременно..

  31. 31 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Защото този либерализъм не е оня либерализъм, стъпващ върху естественото право на собственост, свободата на словото и минималната държава, гарантираща сигурност на собствеността и предоставяща правова рамка за свобода на индивида. Повтарят се едни групово-колективни наративи как трябва да бъдем отговорни за някакви каузи и виновни за нещо, трябва да внимаваме с местоименията да не обидим някой snowflake, промотира се една определена “шарена” култура през мас медии и консуматорски продукти.

  32. 32 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    До коментар [#25] от "Христо Атанасов":

    //Какво свързва тези мъже? Кюранов, Таков, Бойкакиев, Дайнов, Владислав Панев, Иван Йотов Кръстев, Иво Мирчев, Владимир Левчев. Естествено, че ги свързват родители в Политбюро на БКП, ЦК на БКП или поне ОК на БКП.//
    ==========================================
    А какво ви свързва бостана с Буци го Меси, че сте били пазачи на ЦК на БКП, и докато първите са млатели мръвки, ви е сте се облизвали да падне някое кокълче от трапезата им!!!

  33. 33 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    ТеА 'ора се надяваха, че като извикат три пъти, "Бря-Бря-Ура-Ура-ЕС!", и автоматично получават поне нов VW-Golf, a при късмет, направо Мерцедес!

    Fu*k Your Opinion
  34. 34 Профил на dyj311154472
    dyj311154472
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#31] от "irobot":

    и заши тая шарения ви е такъв пък проблем?
    тоталитарното изисква всичко да е еднакво, да има едни правила, според които (белия) хетеросексуален мъж е отгоре на пирамидата, жената и децата са в йерархично положение, това е отразено в обществените отношения, а гей и цигани и всичко встрани от тая карикатура се възприемат като девианти. в огромното си мнозинство българите се страхуват от всичко различно от тая картинка вследствие на наследството на тоталитарното мислене и нямат интелектуални сили да се отърсят от него.

  35. 35 Профил на evok
    evok
    Рейтинг: 74 Разстроено

    "Няма по голям привърженик на робството от робът с привилегии"

    АЗ не съм тъп герберски трол, да ме блокирате
  36. 36 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Весело

    Ау, какъв микс от straw man и poisoning the well...

    И сега какво, ако не се кефиш в какво се е превърнал светът, значи си някаква ходеща патология, дето не е в крак с времето.

    Нормално е да не ти харесва светът, вече дори е трудно да си личност. Да, може много пискливо да се заявяваш, но само в определени граници - всичко друго ще се използва срещу теб. И да, това с местоименията е тъпо и трябва да му се смеем, не е прогрес, просто е дразнеща поза.

  37. 37 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 856 Весело

    До коментар [#5] от "4okuto":

    На комуниста все американците са му виновни!

  38. 38 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 3219 Неутрално

    оркофилите са
    -лузъри
    -хейтъри
    -първични агресори
    -насилници
    -безпросветници
    -немислещи амеби!

  39. 39 Профил на puck_futin
    puck_futin
    Рейтинг: 3797 Неутрално

    До коментар [#38] от "selqnin":


    оркофилите са -лузъри-хейтъри-първични агресори-насилници-безпросветници-немислещи амеби!
    —цитат от коментар 38 на selqnin


    Е... Можел си да използваш само една дума! Градешки "старобългари"!

    Fu*k Your Opinion
  40. 40 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 1346 Неутрално

    До коментар [#30] от "Хи-хи":

    "Ами гледай по-често нац. ТВ-та."

    Няма да помогне. Нула по какъвто и коефициент да го умножиш за да се получи по-често, все си е нула.

  41. 41 Профил на psz58488391
    psz58488391
    Рейтинг: 856 Весело

    До коментар [#10] от "eti mehter":

    Що се множите, като хлебарки ве, или оня дето всеки ден ви миксира мозъците, така казва!

  42. 42 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Весело

    До коментар [#1] от "qqv391093118":

    Не, защото не искат да живеят в свят тип детска градина, в който малко излизане от рамките се равнява на социална смърт и канселиране.

    Най-големият майтап е, че прогресивните няма как да си построят смелия нов свят, щото общо взето не им се бачка, психично болни са, кекави и могат само да приказват. И винаги викат силоваци да им вършат работата. И пак подтискат работещите, щото работещите не са прогресивни по техния начин.

    Не, няма да заживеем като в Стивън Вселенски. Хората искат поезия и проблеми, не смел нов свят със задушаващи правила, или пък специфичния феминизиран Longhouse.

  43. 43 Профил на evok
    evok
    Рейтинг: 74 Неутрално

    До коментар [#1] от "qqv391093118":Не, защото не искат да живеят в свят тип детска градина, в който малко излизане от рамките се равнява на социална смърт и канселиране. Най-големият майтап е, че прогресивните няма как да си построят смелия нов свят, щото общо взето не им се бачка, психично болни са, кекави и могат само да приказват. И винаги викат силоваци да им вършат работата. И пак подтискат работещите, щото работещите не са прогресивни по техния начин. Не, няма да заживеем като в Стивън Вселенски. Хората искат поезия и проблеми, не смел нов свят със задушаващи правила, или пък специфичния феминизиран Longhouse.
    —цитат от коментар 42 на lil_alex


    бачкай за жълти стотинки... и завиждай

    АЗ не съм тъп герберски трол, да ме блокирате
  44. 44 Профил на LudLustrator
    LudLustrator
    Рейтинг: 1569 Неутрално

    До коментар [#38] от "selqnin":

    //оркофилите са
    -лузъри
    -хейтъри
    -първични агресори
    -насилници
    -безпросветници
    -немислещи амеби!//
    ===============================
    Орките и Бостанджиите сте братя по оръжие!!!

  45. 45 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 4257 Весело

    "Според тях тази система е създадена от мейнстрийма, от един истаблишмънт, състоящ се от либерали и западни левичари, от наука и глобално предприемачество, които заедно подготвят нов тоталитаризъм в небивали мащаби. "
    ================
    Андреев относително вярно е описал причините, но се опитва до ни убеди, че нищо такова няма.

    Еретик
  46. 46 Профил на dejmos
    dejmos
    Рейтинг: 2723 Весело

    Андреев, Андреев ! Дори смислен текст от прочетена книга не можеш да направиш. Да са ти казвали че набора от "клиширани" либерални изречения трябва да имат логическа връзка ? :)

  47. 47 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    До коментар [#43] от "evok":

    Парадоксално, но всъщност съм възпитаник на този свят и сме изкарали нелоши пари от него. И все пак са само пари и това не прави светът от последните 5-10 години по-малко фейк и неприятен.

  48. 48 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    До коментар [#5] от "4okuto":На комуниста все американците са му виновни!
    —цитат от коментар 37 на psz58488391


    Бъркаш!
    На комуниста все авторитарните персоналности са му виновните.
    Справка - текста горе.

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  49. 49 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Любопитно

    До коментар [#47] от "lil_alex":

    Очакване: вадиш хубави пари в хубав свят, детето ти учи в хубаво училище.

    Реалност: инфлацията ти хапе парите; пращаш си детето в частно хубаво училище въпреки всичко. Идва жена, която се идентифицира като мъж, и го отстрелва, защото се бори за транс правата и написала манифест дори. Медиите покриват случая внимателно, да не я мисджендърнат, макар вече да е мъртва и да си я съди Господ кой джендър е и защо...

  50. 50 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1695 Гневно

    Техните проблеми са ясни, моят е, че същата западна демокрация, срещу която вият, им дава свободата да го правят, да облъчват наивните, да влизат в парламенти и да правят нелепи изявления и от мое име!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  51. 51 Профил на trial_jezz
    trial_jezz
    Рейтинг: 1519 Неутрално

    бачкай за...
    —цитат от коментар 43 на evok


    Което, какво общо има с темата, ве спамър?!?
    Или изкаш да кажеш, че за НЕжълти стотинки ти по трупове си готов да се разхождаш?!

    “Those who love peace must learn to organize as effectively as those who love war.” ― Martin Luther King Jr.
  52. 52 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    До коментар [#51] от "trial_jezz":

    Той и за без пари ще го направи. Нали знаеш, че усещането за просперитет е относително, не абсолютно. Тоест ти може да си ОК, но ако и Вуте е прокопсал, все ще те гложди. Затова искаш Вуте да е зле. Съответно по-ценното е враговете да са намачкани, да са зле и да не вдигат глава. Ама пусто това, че враговете на прогресивните са по-кадърни и все излизат напред. Щото бачкат, вместо да пискат за местоимения.

  53. 53 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 3699 Весело

    Така е, появили са се едни мискини, дето не слушат Парт... пЪрдон - "експертите" (кой е "експерт" и кой не е решават DW и Андреев в частност) и искат те да решават какво да учат децата им, а не един ден да им ги върнат кастрирани от училище. Също не приемат, че са "виновни" за дереджето на някакви хора, които не познават и които нито са били роби, нито са свършили за пет пари работа в живота си, че да имат претенции. И на назначената за главен експерт по климата св. Грета от Тунберг не се връзват и не започват да ядат трева и да живеят в пещери, докато тя лети по света и спи в 5-звездни хотели. Абе напълни се с фашисти и това си е...

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  54. 54 Профил на Васил Пенчев
    Васил Пенчев
    Рейтинг: 2071 Неутрално

    За съжаление не съм чел цитираната книга, но самата статия е манипулативна. С две думи, няма "авторитарни либертианци", както няма "десни комунисти": това е "грешка по определение" като "дървено желязо".
    Тези, които са описани, са по-скоро авторитаристи и тоталитаристи в дясната и ултрадясната част на политическия спектър, които са се радикализирали спрямо своите предишни либерални или либертиансли възгледи, като заедно с това са миграрили от политическите "ляво". "център", "умерено дясно" - "решително надясно". Те са вече либертианци толкова, колкото нацистката партия е работническа, въпреко името си.
    Подобен тип ренегати е имало винаги, но наистина сега са повече. Те не са нито либерали, нито либертианци. Обаче тези, които подкрепят Тръмп, съвсем не са "високообразовани мъже", нито някога са били с либерални възгледи. Средният тръмпист е по-скоро фермер или съпругата му от Средния Запад, бели и вярващи християни. и най вероятно не различват "либерал" от "либертианец", но отричат яростно и двете.
    Статията, а може би книгата, по-скоро очерня манипулативно либертианството, приписвайки му дрейф към авторитаризъм, заради това че има хора, които на младини са били либерали или либертианци, но сега се отрекли от предишните си възгледи. Това е техен личен избор, но съвсем не на либертианството. (Най-близко до него в българската политика е "Продължаваме промяната", което впрочем дори само като израз е типичен либертиански лозунг.)

    Васил Пенчев
  55. 55 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 3699 Весело

    До коментар [#54] от "Васил Пенчев":

    Ако следиш тенденциите в съвременното либертарианство в САЩ и въобще англо-саксонския свят, ще останеш много изненадан. Няма много общо с това, което си мислиш като четеш стари текстове по темата. Както сполучливо ги обобщи един консервативен мислител в САЩ, "Модерните "либертарианци" всъщност са комунисти, които не искат да плащат данъци.".

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  56. 56 Профил на gbn48395586
    gbn48395586
    Рейтинг: 866 Неутрално

    Защо в България има толкова много от тези хора - фрустрирани, гневни, настояващи, че собственото им мнение замества истинското задълбочено разбиране на процесите около тях, избиратели преди на Атака, след това на Слави, сега на Възраждане?! Защото българското образование е дълбоко заседнало в социализма, инертно, неспособно да произведе нов човек, приспособен към новия свят, мислещ, търсещ, способен да се справи с предизвикателствата. По инерция продължава да произвежда покорен, раболепен, зубрещ наизуст неща, които може да намери в справочниците, но неспособен да си зададе важните въпроси и да им отговори.

  57. 57 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    До коментар [#56] от "gbn48395586":

    Образована съм по западен модел, говоря езика, следя културата. Може би преди 10г. щях да съм на това мнение - да, има стагнирани и неадаптивни хора. Само че последните години показаха, че на практика е невъзможно да има адаптация, всичко вече е неопределено и флуидно, дори не се мери с човешко време и житейски постижения. Това е някакъв неспирен бяг, ама накъде отиваме - никой не знае...вадим едни пари, въртим ги все по-бързо и какво - все по-грозен и опасен свят...

  58. 58 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    [quote#51:"trial_jezz"][/quote]

    не, че всичките такива описани сте лузъри, това е факт!

    И експортирате вината за това, че сте лузъри навън, извън себе си, за да не се побъркате колко сте жалки.

    За едни благата, за други ла*ната
  59. 59 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    Защо в България има толкова много от тези хора - фрустрирани, гневни, настояващи, че собственото им мнение замества истинското задълбочено разбиране на процесите около тях, избиратели преди на Атака, след това на Слави, сега на Възраждане?! Защото българското образование е дълбоко заседнало в социализма, инертно, неспособно да произведе нов човек, приспособен към новия свят, мислещ, търсещ, способен да се справи с предизвикателствата. По инерция продължава да произвежда покорен, раболепен, зубрещ наизуст неща, които може да намери в справочниците, но неспособен да си зададе важните въпроси и да им отговори.
    —цитат от коментар 56 на gbn48395586


    Еволюция за жалост...
    Да оцелее един ген, в един режим на 3 поколения естествен подбор, при който оцеляват блюдолизците, конформистите и материалистите, се придобива необходимите наследствени черти за оцеляване.
    Когато обаче се озове в нова свободна, но и конкурентна среда и не се адаптира към нея, започва да вини по адаптиралите се за влошените си условия на живот и да руши средата и на двата типа.

    За едни благата, за други ла*ната
  60. 60 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 2061 Весело

    Хм...интелегент...
    Вместо да излезе и да каже направо на опонентите си..."Абе, аз що не ви е.а май..та",
    То кърши ръце и
    "Вижте сега, според професор еди кой си, трябва да си Е...те май...та.
    Това виждане се споделя и от най-добрия съвременен филосов, който в своята статия прави еднозначния извод, че трябва да си еб...те мам..та.
    А ако се съмнявате в тези изводи, то погледнете книгата на еди кой си, която вече категорично потвържзава и моето мнение, че трябва да си е..те мама...та.
    Интелигент, само хаби време и думи...

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  61. 61 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    До коментар [#59] от "Evo K":

    Ще се изненадаш, но именно комунистическо притворство и способност да лъжеш и другите, и себе си, е най-ценната способност в новия свят. Щото вече не е някакъв свободен капитализъм, ами си е наистина нов тоталитаризъм, в който има пътечки за успех, дето са точно правени за тоя вид психопати.

  62. 62 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2245 Неутрално

    Един умен човек спомена някъде , че такива хора са неудачници моите не могат да се адаптират към новите реалности и започват да търсят някой който да им е виновен.
    —цитат от коментар 4 на kustodin


    🎉🎉🎉🎉
    Ако бяха тук-таме, ако бяха само бройка лузъри които да пренебрегнем или нахраним?
    Но са сила!
    Понякога мнозинство!
    Мнозинство което издига конспирациите в религия, което избива комплекси с подкрепа за расизъм, тирания.
    🙈🙈🙈🙈
    И единственото спасение е някакъв опит за окултуряване, за очовечване, за морков.

  63. 63 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 1649 Неутрално

    Проблемът поне за мен идва от представителността на демокрацията. Политиците не питат или поне не чуват какво иска обществото. Бих се съгласил, че ако не ходя да гласувам или не се кандидатирам да се дразня на обществените норми е малко странно, защото ние сами се избрали да не се включим. Все пак политиците също имат сериозен дял от проблема. Как например може да твърдим, че властта е представителна па макар и демократично избрана, след като по време на предизборната кампания не сме обсъждали някои сериозни проблеми които някой не е мислил да вкарва в дневния ред. Освен това колко политика и в колко държави има редовна отчетност на свършеното, за да повярваме, че поне 8 от 10 решения на управляващите са добри за народа? Уж казват демокрация, но на практика плурализма се губи . Ето това е причината някои да смятат, че уж има обществен интерес, но той е фалшиво обществен

  64. 64 Профил на S
    S
    Рейтинг: 2111 Неутрално
  65. 65 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 3243 Неутрално

    "Той смята, че е жертва на мейнстрийма, който налага "диктатура на правилната гледна точка" и се бори за някаква ретротопия, в която светът отново ще бъде такъв, какъвто е бил."
    *
    Политическата коректност всъщност е налагане на правилната гледна точка. Я някой на Запад да се опита да изкаже собствено мнение за табутата като ЛГБТИ, етноси и раси, веднага ще го принудят да подаде оставка, няма да си намери работа и животът му ще бъде разрушен. В Интернет обидените ще предприемат кръстоносен поход със заплахи за саморазправа. Изкуственото налагане на "многообразие" във университетите и фирмите не способства за изявата на най-способните, интелигентни и талантливи индивиди, а точно обратното: налага посредствеността и изкуствени контрапродуктивни критерии.
    Напредничавите либерали, вярващи в науката някак си пренебрегват науката биология и наличието на два биологични пола. Има и отклонения в хромозомния набор, но това са много редки състояния, нямащи нищо общо с половото "самоопределение". Великата глупост пълноценни мъже да ги вписват в документите като жени и като става дума за правата на жените да се включват и трансджендърите, на много хора им идва в повече. В главите на децата и подрастващите се набиват глупости като тази, че полът е въпрос на избор и могат да започнат "терапия" за смяна на пола на 10-12 години., нещо което в някои държави е напълно законно.
    Стигна се дотам, че да се пренаписват книгите на известни автори, например Астрид Линдгрен и Агата Кристи запади някоя фраза, обиждаща тази или онази етническа група. Въвеждат се герои във филми, които не са типични за епохата си само и само да има разнообразие без да има историческа достоверност. Филми и литературни произведения се оценяват от гледна точка на многообразието на героите им, а не на художествените им качества.
    Не е необходимо да си "обиден на живота" и "изпаднал зад борда" за да не приемаш подобен екстремизъм, налаган като възгледи на мейнстрийма. Достатъчно е да имаш някакви остатъци от здрав разум и житейски опит за да отхвърлиш подобни дивотии, маскирани като модерни и напредничави.

  66. 66 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 1418 Неутрално

    Ама вие и статии от национални предатели ли четете ?
    Андреев отдавна не живее в България, той я мрази до дъното на душата си, а вие искате да има обективен поглед.
    Не го четете.
    Такива като него има доста на запад, има и доста руснаци, които от чужбина плюят по Русия, има и украинци, всички те са грижливо прибрани в Дойче веле и Свободна Европа.
    А вие, ам4ерикански промити мозъци, притежатели на български паспорти, но не и българи, вие харесвате по принцип предателите.
    Да ви е сладко.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  67. 67 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    Които са срещу незаконната миграция са путинисти? Ами ако се окаже, че незаконната миграция налива вода точно в мелницата на Путин? Мигрантската криза в Европа през 2015-2016 г. за малко не прати на вятъра постижения и практики за свободното движение на хора, например. Вдигнаха се огради, граничният контрол бе върнат и т.н. В някакъв смисъл и степен ЕС престана да функционира във важни сегменти на интеграцията. Това бе посрещнато с нескрито злорадство и ентусиазъм от путинския режим, а пропагандистите му се задавяха от прокоби как най-сетне омразният ЕС започва да се срива. Путинисти са адептите на въпросната незаконна миграция. Публично се обсъждаше и как Ердоган ползва тази миграция като средство за натиск и извличане на дивиденти от Европа. Толкова за миграцията. Климатичните промени? Които смятат, че се раздува прекомерно проблема защо да са путинисти? Маргарет Тачър путинстка ли е? Пишейки в "Изкуството на държавника", че глобалното затопляне преди около 10 000 години е е стартирало човешката цивилизация. Хората започнали да водят уседнал живот, появило се земеделието, излезли от хралупите, пещерите и землянките, а на юг в поречието на Нил, Тигър и Ефрат разцъфтяли хилядолетни цивилизации. Путинисти ли са учените, които считат, че човешката дейност има минимално, ако не никакво влияние върху световните климатични процеси? Че те се обуславят от други фактори, като промени в наклона на оста на земята спрямо слънцето, слънчевата активност, вулканичната дейност и пр. Един вулкан изхвърля 85 000 тона серен диоксид за един ден! Че той замърсява атмосферата повече от всички автомобили, взети заедно. Имало е периоди, когато Земята е била покрита с няколкокилометров леден слой. Цялата. Като огромна ледена топка. Имало е и когато е била парник - от екватор до екватор. Сега се намираме в ледников период, започнал преди 2,5 милиона години. Накъсан от отделни затопляния и ледникови епохи от по 100 000 години. Сега сме между две ледникови епохи - холоцен, започнал именно преди онези десетина хиляди години, за които говори Маргарет Тачър. Затоплянето, дало началото на човешката цивилизация. Ако така простичко се кажат нещата тупурдията с климатичните промени увисва. Другите неща - авторитаризъм, тоталитаризъм, свобода и т.н. - по тях спор няма.

  68. 68 Профил на nik_77.
    nik_77.
    Рейтинг: 1300 Неутрално

    Става дума за периоди, в които земята е била като парник - от ПОЛЮС ДО ПОЛЮС. Не от екватор до екватор, естествено.

  69. 69 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 2061 Любопитно

    Мнозинство което издига конспирациите в религия, което избива комплекси с подкрепа за расизъм, тирания.
    —цитат от коментар 62 на Таралеж


    Така е, пълно е с конспиролози...откачалки...
    https://youtu.be/bC4zkg1gkRY
    https://youtu.be/sP49LwQTmWE
    и т.н.

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  70. 70 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 2061 Весело

    Лузъри...
    https://youtu.be/1efOs0BsE0g

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  71. 71 Профил на olexander
    olexander
    Рейтинг: 724 Неутрално

    Глупости.
    Никой от "тези хора" не се чувства обиден от Запада. "Тези хора" са евтино закупени от "братушките" говорещи глави.

    Когато осъзнаем този факт и спрем да търсим логика в поведението на изрожденци, сидеряци и прочие "анти-западни" плямпала ще ги обезсилим.
    Всички "обидени" имат спестявания във валута и искат децата им да учат и живеят "на запад".

    Победителите първо печелят, а след това отиват на война; победените първо отиват на война, а след това търсят начин да я спечелят.
  72. 72 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    До коментар [#59] от "Evo K":Ще се изненадаш, но именно комунистическо притворство и способност да лъжеш и другите, и себе си, е най-ценната способност в новия свят. Щото вече не е някакъв свободен капитализъм, ами си е наистина нов тоталитаризъм, в който има пътечки за успех, дето са точно правени за тоя вид психопати.
    —цитат от коментар 61 на lil_alex


    ако всичко беше нормално тук, а не фасада, тези пътечки щяха да са - учение и яко бачкане

    За едни благата, за други ла*ната
  73. 73 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6218 Неутрално

    Борислав Цеков:

    Помните ли как тракаха по клавиатурите като зомбирани, че "всичко е по план"? Нашествениците до Киев - "всичко е по план". Не могат да си зареждат танковете с нафта - "всичко е по план". Принудиха ги да отстъпят от Киев, после от Харков и от Херсон - "всичко е по план". Одеса щяха да превземат - подвиха опашки, ама пак било "по план". Флагманът на черноморския им флот беше вкаран в "специална подводна операция" - пак било "по план". Някакъв Кадиров имаше, дето с ислямистките си главорези щеше да превзема Украйна "по план" - украинските храбреци така го прогониха, че сега не смее да шукне ни с план, ни без план. Но от лятото насам на клавиатурите им дръпнаха шалтера и изтриха израза "по план". Защото план няма и никога не е имало. Има башибозук на нивото на Третия свят, на когото героичният народ на Украйна показа как се защитава Дом и Отечество. И така ще бъде до окончателното освобождение на окупираните от руските агресори територии на суверенна Украйна. Ето това е единственият план.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  74. 74 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 1848 Неутрално

    Ех др. Андреев, няма нищо по-хубаво от безкритичния неолиберализъм, свободата на ЛГБТ, космополитизма, неомарксизма, троцкизма, неомаоизма!

  75. 75 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 4277 Любопитно

    "Няма да приемаме мигранти. Климатичните промени са лъжа. Няма пандемия, а ваксините са вредни."

    Колко лъжи в няколко думи!!!
    —цитат от коментар 13 на futio_tapanchev


    Ти си се оставил направо да ти промият мозъка с пропаганда?

    Бивше комуне ли си?

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  76. 76 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 3320 Неутрално

    "Собственото мнение се издига на същото равнище като научното познание"

    Всичко което светът притежава след просвещението е научното познание.
    Никакъв опит, никакви чувства, никакви желания.... не могат да бъдат ориентир на хората ако не са преценени в светлината на научното познание.

    подпис
  77. 77 Профил на Митко Палаузофф
    Митко Палаузофф
    Рейтинг: 621 Неутрално

    "защото в момента имат друга болка: чувстват се оковани от многобройните правила, предписания и забрани в света около тях."

    Ей, това изреченийце обаче тотално увисва, недоанализирано. Нали светът става все по-свободен? Защо тогава усещането е за все по-малко свобода? Дали всъщност няма нещо гнило и дали всъщност анализът не се оказва твърде повърхностен. Повърхностен в смисъл, че анализира последствията от усещането е за все по-малко свобода, а не техните причини. Защото да се опитваме да прарираме последствията, породени от някаква по-дълбока причина е обречено на неуспех. В медицината се нарича симптоматично лечение. А, симптоматичното лечение върви ръка в ръка с хроничната болест. Ако имаш възпаление, пиеш лекарство за смъкване на температурата, но така не се лекуваш, а за кратко ти става по-добре, защото проблемът не е температурата, а възпалението, а то се лекува с антибиотик. И така, заклеймявайки хората, които са започнали да симпатизират на авторитаризма, смъкваме за кратко температурата. Истината боли, а?

    В Гейропа съм! В Гейропа съм!
  78. 78 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 9320 Весело

    До коментар [#28] от "Прост ГЕРБав в коалиция с израждане и ДПеефскиС":

    Готино :)
    Може два реда и за Радев :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  79. 79 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    До коментар [#77] от "Митко Палаузофф":

    Това си е типичен прогресивен гамбит - слагат една черта и коментират само след нея. Пример - Русия е агресор. Това е чертата. Защо агресира, защо сега, това не се коментира в учтиво общество. Затова пък дискусията отвъд чертата е много жива и шумна, за да не се забележат другите причини.

    А всъщност кенсъл култура, бясна политкоректност - всичко това го има и е координирано с наказателна цел срещу нежеланите мнения и хора.

  80. 80 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Весело

    До коментар [#76] от "Иван K":

    Освен ако не е lived experience на цветнокожи и самоопределяне на пол и местоимения, тогава субективното е истина и няма друга истина, науката изведнъж става бяла и опресивна патриархална структура за подтисничество.

  81. 81 Профил на Гопник
    Гопник
    Рейтинг: 636 Весело

    Санде,мани ги!Всички които не са на тлъсти грантове се чустват обидени.😎🔯🥳🤡👍
    —цитат от коментар 2 на Шарл Атани


    Ти лично се чувстваш обиден, защото Западът не уважава товарищ Путин. Толкова пъти ги пита - сега, вий мен уважавате ли ма?! А те - йок! Праят са, че не чуват...

  82. 82 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 2590 Неутрално

    Собственото мнение се издига на същото равнище като научното познание

    топло, Авдеев. топло

    Аз ако бях , бих си задал въпросите :

    'Аз с какво съм по различен от тях?' , 'Дали пък не ги гледам отвътре, или от друга подобна група?'

    'Прави ли ме узурпирането на име на известна медия медия за пряка политическа намеса в името на популяризиране на интересите на олигархични кръгове, журналист?'

    или клоня към мисирка?

    Въпроси, въпроси. Ти като не си ги задаваш, мислиш ли че ние не виждаме отговорите?

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  83. 83 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    До коментар [#77] от "Митко Палаузофф":

    какво знаеш ти за Митко Палаузов...


    До коментар [#79] от "lil_alex":

    няма въпрос защо, а агресор ли е или не е? убива ли цивилни, краде ли деца, плаши ли света с ядрено оръжие?
    дете в детската градина ще ти отговори

    и следва, щом се кефиш на такива, какъв си???

    За едни благата, за други ла*ната
  84. 84 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8142 Неутрално

    "Те са либертарианци дотолкова, доколкото издигат собствената си свобода на пиедестал. Но в същото време проявяват авторитарна нагласа, защото презират всички, които имат друга представа за свободата".

  85. 85 Профил на jack90
    jack90
    Рейтинг: 412 Неутрално

    Тая глупава статия има за цел да сложи в един кюп десните, трудолюбиви и мислещи хора заедно с лумпените дето викат з Възраждане. Ето и разликите:

    Десния човек:
    Протестира против глобализацията редуцираща средната класа и деиндустриализипаща Европа и Северна.Америка.
    Е за ваксини, но след достатъчни изпитания
    По-ниски данъци и прекратяване политиката на обратна селекция позволяваща лумпените да получават помощи за да мързелуват и плодят, а средната класа да е смазани от данъци и работа и да не може едно дете да отгледа.
    Спиране със затоплизма. Въвеждат се всякакви ограничения в развитите държави, а най-големите замърсители Индия, Китай нямат. В резултат продукцията им излиза по-евтина

    За другата част се знае.
    Лумпени вярващи в плоска земя, кемтрейлс, рептири,антиваксъри и путинисти.

  86. 86 Профил на Един вампир броди из Европа
    Един вампир броди из Европа
    Рейтинг: 3091 Неутрално

    И посредниците имат заслуга, Саше. Включително Дневник и Дойче веле.

    Демокрацията е най-големият враг на планетата (https://foreignpolicy.com/2019/07/20/democracy-is-the-planets-biggest-enemy-climate-change/)
  87. 87 Профил на Гопник
    Гопник
    Рейтинг: 636 Весело

    "Собственото мнение се издига на същото равнище като научното познание"Всичко което светът притежава след просвещението е научното познание.Никакъв опит, никакви чувства, никакви желания.... не могат да бъдат ориентир на хората ако не са преценени в светлината на научното познание.
    —цитат от коментар 76 на Иван K

    Да, ама масата хора не иска знание. Масата иска да разбира, а за това не са нужни особени знания. Дай им едно просто обяснение, което да разбират, тури щипка здрав разум, напсувай гейовете и другите извратеняци, натърти, че не това иска Бог (като че ли някой знае какво иска и има ли го изобщо), каква е таз слободия, само Путин ше ги опраи тия и готово! А ако им позволиш и да бият ентелегентите, дет са праят на мноо умни и до един са соросоиди, направо ставаш пророк! 😅😅😅

  88. 88 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    До коментар [#83] от "Evo K":

    Да де, точно това говоря - слагаш чертата и край. А дискусията е по-голяма, с предистория и вторични ефекти. Обаче е по-лесно да мислим в една ключова думичка.

  89. 89 Профил на valerie pvi
    valerie pvi
    Рейтинг: 147 Неутрално

    До коментар [#37] от "psz58488391":

    А пък на американците Путин и комунистите. Стара истина - винаги е по- лесно да намериш някой друг да ти е виновен.

  90. 90 Профил на Jay Gatsby
    Jay Gatsby
    Рейтинг: 1476 Неутрално

    Андреев, това добре, ама напишете един смислен анализ - как така 2/3 от времето ни в ЕС българята прекараха гушнати с един доказан илитерат, очевидно страдащ от синдрома на счупената Х хромозома, наследник на всичко най пошло от комунизма…Трябва изследване за трагичната съдба на съвременния българин, притиснат от интелектуална и мисловна нищета, домашната парцуца и новините по БТВ . България е изпаднала в цайтнот, забатачена е още в миналия век, а сапиенса още си мисли, че на границите ни висят кохорти дето да наклецат бедния електорат. Ние сме далеч от проблемите на Запада, имаме по голям проблем със Североизтока и най вече със синдрома на бай тошовизма.
    —цитат от коментар 9 на SSS


    +++++++++++++............. МНОГО ПЛЮСОВЕ. Материала на г-н Андреев не е лош. Има и научни изводи. Той е за научна конференция , за спеиалисти социолози и психолози, в някои случаи като ОНОВА ГОВЕДО КОПЕЙКИН от ВАРНА и са писхиатри и съдии! Но само да добавя. Една препоръка. Да ползва по обран и не толкова академичен език ако иска да бъде разбран от една голяма маса хора! Поне да го разберат. Това дали ще се промунят поне малко е божа работа. Но във дългите ми спортни карания из Бълграия, примерно едно каране до Равногор със едно от спортните ми колела, мога само да добавя, че там този начин на представяне няма да бъде разбран правилно. Особенно и от една рускиня която обитава това забравено от бога село, крайна спирка от 30 години. Едвам говори бълграрски. ИЗВОДИТЕ са ПРАВИЛНИ на г-н Андреев. НО обяснете ми как да се приобщят тези хора към една КАУЗА за промяна на ориентацията на страна и нашата българска душевност, когато въпреки, че това село е пострадало от криминалните убийци на БКП и партизанските шайки, продължава да си мечтае за ТКЗС-то, което е отглеждало картофи.
    Практически до миналата година при последното ми каране до горе, там нещата са докарани до атомизиране на отношенията. Заварих една рускиня която ми бръщолевеше на полубългарски и чист руски, която едвам ме разбра какво искам да си поръчам в местния малък ресторант в градинката до църквичката.
    ТРАГЕДИЯ!!! Така ЗООЛГИЧЕСКИЯ ЕКЗЕМПЛЯР от варна е заразил подобни места! 12 години пълна деградация доведена до ДЪРЖАВНА ПОЛИТИКА от глутниците на бившия сика-джия БОРИСОВ. Ами този индивид от нищо друго не разбира!
    Гласувайте за ПП и Демократична България. Да се започне наистина нещо което да доведе до истинско възраждане на БЪЛГАРСКИЯ ДУХ, не да се до успи и ликвидира всичко което може да поне малко да мисли.

    Който владее манипулацията, владее ситуацията. другаря главорез Берзин
  91. 91 Профил на valerie pvi
    valerie pvi
    Рейтинг: 147 Неутрално

    Ха, и точно четях че Агата Кристи отново са са я ,, редактирали порядъчно" а в САЩ са уволнили учител на училище защото е показал статуята на Давид в арт урок.

  92. 92 Профил на Jay Gatsby
    Jay Gatsby
    Рейтинг: 1476 Неутрално

    И ако перефразираме Насим Талеб............. , като допълнение към статията на г-н Андреев, бих довали следната сентенция.

    Трите най-опасни зависимости в БАНТУСТАН : ВСЕЗНАЕЩАТА ПРОСТОТИЯ НА ЗАБРАВЕНИЯ ОТ СЕБЕ СИ И БОГА ЛАЙНАР БЪЛГАРАК ,
    въглехидранНАТА МУ ДОЗА ПАРЦУЦА от по 500гр. на ВЕЧЕР ,
    месечна заплатка и дебелия задник на мързеливата му ЖЕНИЧКА до фурната с баницата!

    Който владее манипулацията, владее ситуацията. другаря главорез Берзин
  93. 93 Профил на 14_Bond_Street
    14_Bond_Street
    Рейтинг: 169 Неутрално

    Защо хората, живеещи в западния свят се чувствали обидени ли? Ми защото виждат какво не е наред и искат да го подобрят.
    Защо други се чувстват обидени на Русия, в която не живеят и не познават, е загадка. Като махнем тези, на които им плащат да се обиждат. 😄

  94. 94 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 4036 Неутрално

    Слаба статия! Толкова ли можете да кажете за постмодернизма и комунизма? !

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  95. 95 Профил на trollhunter
    trollhunter
    Рейтинг: 4036 Неутрално

    До коментар [#57] от "lil_alex":

    Комунистическа плоскоземка, технологиите напредват, ще завладеем част от космоса, но човешкото състояние и природна простотия си остават същите.

    Мнението ви няма никаква тежест, само малоумния.

    Комунизмът е кървава религия, която е избила поне 200 милиона от 1917 година.Повече по въпроса четете тук: https://knizhen-pazar.net/offsale_products/books/1764162-chernata-kniga-na-komunizma-chast-1-2 Не ми вярвате? Тогава погледнете знамената и флаговете? Не стига ли? Тогава от мен да знаете, че мавзолея на ленин е копие на древноегипетски погребения. А ако не знаете фараоните са полубогове, които са били наследници на древноегипетските богове. Според западните комунисти и отричащите очевидното всички от Маркс през Ленин, Сталин, та чак до Путин били "нацисти" и "фашисти".
  96. 96 Профил на lil_alex
    lil_alex
    Рейтинг: 2653 Неутрално

    До коментар [#95] от "trollhunter":

    Ти нищо няма да завладееш, остава ти само едно житейско събитие. А аз още съм млада и ще трябва да я живея тая каша, дето е забъркало човечеството. Никакъв космос няма да има...само напразни мъки, както винаги.

  97. 97 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 1483 Неутрално

    Умберто Еко
    "Винаги съм бил запленен от фалшификациите и от лъжата. Лъжата е фундаментален аспект на комуникацията. Тя е разговор за възможни светове. За реалността би могло да комуникира дори едно куче. То обаче не може да лъже."

    Затова имаме глави, в които може би има и малко мозък. Така че гледаме, слушаме, четем и преценяваме.

  98. 98 Профил на Ogre
    Ogre
    Рейтинг: 598 Неутрално

    А ЗАЩО има хора лично обидени от трите мандата управление на Борисов? Защо същите не можаха да приемат, че хората в България гласуваха за него, та трябваше да се стигне до платените безредици и масовите лилави тролове във фейсбук, които настройваха срещу него? Не че успяха да го заличат, а само вдигнаха временно процента на ДБ за около година, а сега пак започна да пада? Причината е една - варварско и изостанало отношение към демокрацията и неспособност да приемат волята на мнозинството в България. Не подкрепям Възраждане и другите им руски сателити, но така именно ДБ им даде увереност, че с манипулации на общественото мнение могат да получат каквото искат.

  99. 99 Профил на David Moyseev
    David Moyseev
    Рейтинг: 759 Неутрално

    Безмисленият, объркан и пълен с "еманципазионни" глупотевини на бившия комунистически цензор в НРБ-радиото Хоризонт др.Ал.Андреев, по ирония на съдбата сега ментор и учител по демокрация като шеф на българското Веле в Бон, остава горчивата утайка за липсата на лустрация не само в България, но и в Германия по отношение на бившите кадри на БКП от "идеологическия фронт". Андреев дори беше написал дадзибао срещу Иван Славков навремето, обявявайки го за червен цензор на Тошовата телевизия. Да, наглият комунистически цензор написа "Дръжте цензора!". Всъщност пропадането на българската редакция на Дойче веле започна с пришествието на Андреев в Бон. Кой го е назначил, с какви мотиви и как се е интерпретирал факта, че същият Андреев е бил на червения фронт точно срещу Дойче веле, Свободна Европа и останалите "вражески" радиостанции, остава пълна загадка. Абсолютно импотентен като автор, което личи и от каламбура по-горе, Андреев направи и немислимото да урони престижа на някога уважаваната в България германска медия! Под натиска на криминалите от КТБ Андрюшата уволни двамата си софийски кореспонденти Бедров и Барух, а после с крокодилски сълзи ги молеше да останат, за да не му изстине топлото местенце. Позволи си да манипулира по безобразен начин на сайта на Велето статия на уважавания журналист Михаел Мартенс, което накара последния да си наеме преводач от български за да съди мърляча от НРБ Андреев. Понастоящем изцяло е впрегнал българската редакция на Велето да публикува пропагандни балони за Бойкикев и партията му независимо дали е на власт или не. Малоумните пасквили на Дайнов, Дичев, СмиСлов и прочие поръчкови ботове заеха мястото на истинската журналистика, които българите познаваха от времето, когато българското Веле беше ръководено от ярки публицисти и антикомунисти като Михаил Антонов и Румяна Таслакова! Жалко за тези времена, заменени от просташки писания и пълна излагация за някога слушаното и влиятелно Дойче веле в България...

  100. 100 Профил на Evo K
    Evo K
    Рейтинг: 1506 Неутрално

    Ха, и точно четях че Агата Кристи отново са са я ,, редактирали порядъчно" а в САЩ са уволнили учител на училище защото е показал статуята на Давид в арт урок.
    —цитат от коментар 91 на valerie pvi


    Върви с празен плакат на Червения площад... или викни мир...

    За едни благата, за други ла*ната




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK