Едно наум: Морфов отстранил актьор от "Хъшове" заради обвързването му с ГЕРБ

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (407)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4580 Любопитно

    Морфов, като си толкова отворен, създай си частен театър и си го направи политически коректен, както ти е кеф!

    [email protected]
  2. 2 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    Супер е постъпил Морфов. Не може да си актьор и същевременно пропагандист на мутрата от Банкя. Гербиджа трябва да му е ясно, че обществената нетърпимост към измекярските му кадри достига некви връхни точки.

  3. 3 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2061 Неутрално

    Ама този актьор е такова разредено, че ако не е протекцията от баща му Борисов няма да получи роля и в селска пиеска.
    ГЕРБ трябва да се впише като престъпна организация.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  4. 4 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 4584 Неутрално

    Истината си е истина.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  5. 5 Профил на Парапетизация чрез Презкуролация
    Парапетизация чрез Презкуролация
    Рейтинг: 2538 Неутрално

    Едно наум: Морфов отстранил актьор от "Хъшове" заради обвързването му с ГЕРБ

    Парапетна история. Записите от парапета и употребили интелекуалци - фалшиви.

    Кюлчета - истински.

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  6. 6 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 2307 Неутрално

    До коментар [#2] от "voinotzapad":

    Може ли списък с чий пропагандатор е само позволено да бъдеш ако си актьор? Кои други професии трябва да бъдат отстранявани?

  7. 7 Профил на danvan
    danvan
    Рейтинг: 4709 Весело

    А ГЕРБ са боклуци :)

    Българите са малък, но изключително прост народ. Шолц клекна. Путин - не само. Sapienti Sat
  8. 8 Профил на Vesselin Velkov
    Vesselin Velkov
    Рейтинг: 2631 Неутрално

    Ама този актьор е такова разредено, че ако не е протекцията от баща му Борисов няма да получи роля и в селска пиеска.ГЕРБ трябва да се впише като престъпна организация.
    —цитат от коментар 3 на Мариана Кълвачева


    Съгласен съм. И след време да има и лустрация за кадрите на ГЕРБ. Не бива да заемат държавни постове!

  9. 9 Профил на georgievb
    georgievb
    Рейтинг: 2231 Любопитно

    Съединението прави силата ... ?!?

    https://www.vbox7.com/play:187a8c12bd
  10. 10 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 920 Неутрално

    Морфов може да е велик режисьор, но явно е боклук като човек.
    Да си работи само с политически безпристратни актьори, ако намери такива.
    А това, да отстраниш някого от работа заради политическите му пристрастия, се нарича дискриминация и по принцип е крайно осъдително, дори и да го прави Морфов.

  11. 11 Профил на Галина Окатова
    Галина Окатова
    Рейтинг: 2463 Неутрално

    Будинов за мен е бездарен.Морфов е талантлив.И въпреки всичко- КАКВО ОТ ТОВА?!
    Режисьорът си присвоява правото да раздава собствено правосъдие по негово усмотрение.Липсва му само шмайзерът в ръка.
    Аз отказвам да приема, че това е нормално, не мога да повярвам колко хора му ръкопляскат за постъпките! А нали се беше обявил против сталинисткия репресивен апарат в България, та чак и една роля изигра в "След края на света"????
    Това негово видео мен ме накара да се почувствам засрамена от т.нар. демократ Морфов- там той се показа като най-долен интригант .Млещи си дъвката и подмята ръчички с гривнички, обяснявайки нагло и самодоволно как се е отнесъл с един ЧОВЕК, какъвто и да е той. Отврат! А около него подлизурковците се хилят грозно...

  12. 12 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2061 Неутрално

    До коментар [#1] от "karabastun":

    Защо да си прави той частен театър.
    Защо Доган не си направи частен театър и там да си назначи онова протеже.
    Защо ли, защото Доги Дог винаги харчи само чужди пари, чуждите пари на българите, не на турците в България.
    А Морфов с какво е злоупотребил ?

    Истината рано или късно излиза наяве.
  13. 13 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4580 Весело

    Супер е постъпил Морфов.
    —цитат от коментар 2 на voinotzapad


    Браво Саша!
    Молодец!
    Дай сега и един Народен съд да спретнем в Народния....

    [email protected]
  14. 14 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1495 Весело

    "депутати" бе деб*й театъра... Кръстева, Будинов :ДДД... а сега госин депутата писнал, че Морфов го бил пратил да си играе полит-кариерата... обиден един вид хахаха... дано само и дедо гуци да не го обиди, като се почне реденето на листите за предсрочните хахах

  15. 15 Профил на Smile
    Smile
    Рейтинг: 920 Неутрално

    До коментар [#12] от "Мариана Кълвачева":

    Ти даже не прочете статията, нали?

  16. 16 Профил на dicky_hardbawls
    dicky_hardbawls
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Това видео е много добре описва променкаджийте и комичната им революция - злоба, наглост и простотия гарнирана с чувство за превъзходство.

  17. 17 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    До коментар [#2] от "voinotzapad":

    Но пък може да си режисиран пропагандист на пребоядисани комунистически синчета

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  18. 18 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4580 Любопитно

    До коментар [#12] от "Мариана Кълвачева":

    Тоест всичко е нормално?
    Може ли смислен и нормален човек, голям талант или не, да се държи по този начин?
    И това да се приема за нормално??!?

    [email protected]
  19. 19 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    До коментар [#7] от "danvan":

    Едно ниво с морфов сте тукашните фенове на ДБ/ПП. Обиди, простащина, нарушаване на правилата.

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  20. 20 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    Будинов за мен е бездарен
    —цитат от коментар 11 на Галина Окатова


    демек, герпчето нема да си го включите Будинов в листите за април ли хахах... а за мене вие сте едни черни неблагодарници - четири години да ви депутатства човекът и накрая какво - БЕЗДАРНИК?

  21. 21 Профил на xgw06535068
    xgw06535068
    Рейтинг: 976 Неутрално

    За съжаление, Морфов твърде рано изкука.

  22. 22 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    До коментар [#10] от "Smile":Морфов може да е велик режисьор

    Действително чужди театри се борят да ги режисира

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  23. 23 Профил на Парапетизация чрез Презкуролация
    Парапетизация чрез Презкуролация
    Рейтинг: 2538 Неутрално

    Автор: Виктор Димчев : 06.02.2023
    Учудвам се от почудата от поведението на Александър Морфов.

    Морфов е режисьор на санктпетербургския театър „Вера Комисаржевская“, театър „Et Cetera“ в Москва и театър „Ленком“, също в Москва, където на знаменателната дата 24-ти февруари 2023 – една година от начало на специалната съветска операция в Украйна – артистът ще посвети своя творба на путинската армия, за възхвала на величественото съветско изкуство.

    Освен виден съветски артист, Александър Морфов е известен и с няколко постановки, представени на български театрални сцени. За последните 20 години има точно 5 такива постановки, но какво пък, изкуството не е грозде. Една от постановките му е навлякла световно значение – казва се „Хъшове“ и освен театрален спектакъл, беше и минисериал, пред който продукциите на Максим Генчев изглеждат като снимани от Майкъл Ман.

    Александър Морфов е роден в Ямбол, в семейство на офицер от НРБ и учителка по руски език и преди режисурата е завършил Техническия университет във Варна.

    В България е известен и със своята политическа дейност, която включва драскане на вратите в Народния театър и изхвърляне на политически неудобни артисти поради пиянство или просто така.

    Не мога да разбера защо е тази агресия към личността на именития съветски артист, може би защото съм роден и израснал във време, когато всички врагове на партията на народните артисти като другаря Морфов, се наказваха не с изхвърляне от театрална постановка, а с курорт в Слънчев бряг, Ловешко.

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  24. 24 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1211 Весело

    Хм, някакво мегалицемерно "едно наум" в "Прокопише Бобахтер" за неприкрита репресия по политически причини.
    Дежурните жълтопаветници горещо одобряват.
    Дежурните "правозащитници" мълчат като налапали грант.

    Виж, когато изринат напълно законно някой осрал се жълтопаветник, моментално се надига вой - "недопустимо", "несъвместимо с морала и евроатлантическите скъпоценности", "Конституцията не го допуска", "ЕСПЧ" и пр., и пр.

    Няма как да не си спомним знаменитото Станишево "Здравейте, циркаджии!".
    Макар че циркът е изкуство, а тези палячовци са много надарени, ама алтернативно...

    Culus capitem delit
  25. 25 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 3063 Весело

    До коментар [#2] от "voinotzapad":

    Ламбо какъв беше? А на Морфов трябва да му се намали алкохола. Станал е изкукало пиянде.

    Русия е проказата на планетата Земя.
  26. 26 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 1501 Неутрално

    Др. Морфов - ЗКПЧ в Народния театър!

  27. 27 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2061 Неутрално

    До коментар [#18] от "karabastun":

    Кара, а според теб колко човек може да търпи една нередност ?
    Имаш ли отговор.
    Не, не питам за театъра, питам за живота ни в последните 34 години.
    докога може да се търпи ?
    Ами явно трябва да се натрупа критична маса, а защо не става, ами защото не сме единни, а разделени, на един се дава шанс да се развива повече от останалите.
    И второ - докога нервите на един човек издържат не на обща несправедливост, а на пряка, като този случай.
    дори на най-възпитания в един момент му кипва.

    Истината рано или късно излиза наяве.
  28. 28 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    Видяхте ли какво представлява Морфов, вашият съвеЦки герой.
    Трябва да си подаде оставката заради тази си постъпка, както и заради надрасканата врата и затова, че развали обстановката в Народния театър.
    Отделно го чака глоба от Комисията за защита от дискриминация, Десислава Атанасова каза, че само ще попълни молбата заради Будинов.
    Изобщо Дебъ и ПъПъ си показаха уродливото болшевишко лице този път и пред останалите, ние си ги знаем.
    НКВД се завръща, другарят Волгин ще изпълнява присъдите в Народния... съд.

  29. 29 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Когато Морфов отстранява някого заради политически пристрастия, замисля ли се поне за миг

  30. 30 Профил на Незнайко в Слънчевия град
    Незнайко в Слънчевия град
    Рейтинг: 5535 Неутрално

    Не с е прави така.
    Гербиджа си е гербидж, но Морфов е пресолил манджата.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  31. 31 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 2151 Неутрално

    Хайде сега жената на Морфов да напише поредния сърцераздирателен пост, че "Това се случва в България, Европа, 2023"

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2023/02/03/4446035_aleksandur_morfov_poluchi_prizovka_za_davane_na/

  32. 32 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    До коментар [#30] от "Незнайко в Слънчевия град":

    Верно, а вие тук скачахте заради него, че той бил добрият, а пиарката на театъра злодей?

  33. 33 Профил на хм
    хм
    Рейтинг: 1954 Неутрално

    ха!

    ОПГ ГЕП има доста по-сериозен опит с махане на неудобни!

    завладяха държавата и се нахвърлят като глутница срещу всеки несъгласен с това!

  34. 34 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    До коментар [#1] от "karabastun":
    По тая логика и герб/дпс да си създадат частен партиен театър за трудоустроени кадри, обичащи вождове, търпими към милиционерщина и достатъчно некадърни за да се поставят в зависимост от дадената им под условия заплата.

  35. 35 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#34] от "Лелка":

    Този театър на Морфов ли е?
    Или на Дебъ?
    Защото с наши пари се субсидира.

  36. 36 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1560 Неутрално

    Тука др Морфов се е проявил като твърд евроатлантик. Ше треба делото да продължи със Списъци и Бандата на Десетимата
    https://en.wikipedia.org/wiki/Hollywood_blacklist

  37. 37 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 4580 Неутрално

    До коментар [#18] от "karabastun":Кара, а според теб колко човек може да търпи една нередност ?Имаш ли отговор.Не, не питам за театъра, питам за живота ни в последните 34 години.докога може да се търпи ?.
    —цитат от коментар 27 на Мариана Кълвачева


    Това е дълга тема...
    НО.
    Определено проблемите не се решават с изцепки на пияна глава!

    [email protected]
  38. 38 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4971 Гневно

    За съжаление, Морфов твърде рано изкука.
    —цитат от коментар 21 на xgw06535068


    Алкохолът не прощава, уврежда мозъчните функции, алкохолиците интелектуално деградират до нивото на деца.

  39. 39 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4971 Гневно

    Морфов е путлеристки боклук.

  40. 40 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4971 Любопитно

    Дневник откога се интересува кой направил записа и кой го разпространил?

  41. 41 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Към 28
    ...замисля ли се поне за миг,че той демонстрира своите такива? И още Трябва ли в Народния Театър да се продължава с демонстрациите на сила и да се разиграва гонка по политически причини,пък било то и от Морфов?
    И последно.Извинявайте актьори хилещи се угоднически,но сте връх на подлизурщината и унижението,за да си запазите местенцата.Жалко племе!

  42. 42 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    До коментар [#2] от "voinotzapad":

    "Супер е постъпил Морфов. Не може да си актьор и същевременно пропагандист на мутрата от Банкя. Гербиджа трябва да му е ясно, че обществената нетърпимост към измекярските му кадри достига некви връхни"

    Айде бе, сериозно ли? Вие това ли наричате демокрация???? Незнам колко си голям/а и дали си запознат,но такива неща се случваха по времето на комунизма!!! Народния театър се издържа с парите на данъкоплатците в България,не с парите на Морфов!
    Като е толкова яростен противник на ГЕРБ,ми защо не излиза преди представленията и да казва на публиката,че тези от тях, които са "герберески боклуци" да напуснат салона??? Ми даже може и още на касата, докато продават билети,и да питат хората кой на кого симпатизира, и който е "герберски боклук" да бъде гонен! Защо Морфов прибира парите на "герберските боклуци"???
    Доколкото се вижда и във Фейсбук,Морфови са симпатизанти на ДеБъ......на """демократите"""""ДеБъ!
    Еми,някой да им каже че не това е демокрация!
    В случая въобще не става въпрос за това кой кой е! Става въпрос за това, че един помислил се за Господ, помислил си, че Народния театър му е бащиния, гони друг заради политическата му принадлежност! Това е чист комунизъм, и се нарича репресия!

    А това е към симпатизантите на ДеБъ,да си знаете, защото после да не ревете пак, че са ви "заблудили":

    "Руска връзка: Кремъл представя постановка на Морфов за годишнината от нахлуването в Украйна"

    https://tribune.bg/bg/obshtestvo/ruska-vrazka-kremal-predstavya-postanovka-na-morfov-za-godishninata-ot-nahluvaneto-v-ukrayna/

  43. 43 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    ОТВОРЕНО ДО САШО МОРФОВ

    Сашо, познаваме се вече четиридесет години. Гледал съм ти едни от първите постановки в Родопския драматичен театър. Бяха славни времена. От мълчаливото съгласие с режима преди 10 ноември, когато мене ме дърпаха в ДС. До лековатата ти постановка "Политическо кабаре"... Нямах намерение да споменавам пренията си с властта тогава. Все пак, ти си интелигентен човек, въпреки че превърна Народния театър отскоро в градски клозет, изписвайки врати и стени с епистоларните си вдъхновения. Такива послания имаше навремето в градските тоалетни. Но те бяха по времето на сексуалната революция и юношеските послания от младежи с акне по лицето. Простащината не може колективно да ни напусне, нали? Но да дискриминираш актьори с различни от твоите политически възгледи напомня времето на "удобния Сашо Морфов" преди. Всъщност за тридесет и три години ти не си излязъл от "Политическото си кабаре". Спомням си, носех "Тъй рече Заратустра" в Смолян. Беше пред театъра и една невеста ме попита какво чета. Казах й и тя избяга като от чумав с думите: "Ти четеш този фашист" и отиде да ме издаде в милицията. Апропо, тогава с шефа на ДС говорихме за Ницше и той не смяташе, че е фашист. По онова време не превеждаха Езра Паунд. Въпреки това Гошо Мицков го преведе. Казвам тези неща с носталгия по младостта. След едно стихотворение за Тодор Живков ми забраниха да водя кръжока, от който излязоха автори като Азиз Таш, Крум Филипов, Милена Минева, Емил Хаджидиев... Защото бях "неблагонадежден"... Толкова "неблагонадежден, колкото актьора, който си изгонил само защото бил "мръсен гербаджия". Та, Сашо, да ти кажа, дори в тоалетната на Родопския драматичен театър ти не написа: "Долу Тодор Живков и БКП"... Сашо, нямаше такива писания. И ти имаше работа и правеше спектакли. Сашо, ако не знаеш, вече сме тридесет години след 1989 година. Но ти изпълзя сега като сянка на комунизма. Или още не си изпълзял. Върви в тоалетната на театъра и напиши: "Тука се изака Сашо Морфов". Но ни остави вярата, че "1984 година" на Оруел е само книга... И не се бърши с нея - тоалетната хартия вече е открита...

    Христо Стоянов, писател

  44. 44 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    Че кое не е вярно в словосъчетанието герберски боклук? Двете думи си подхождат като две капки вода и едната просто си плаче за другата. Практически не могат да се използват по отделно.

  45. 45 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    До коментар [#35] от "НеКой":
    След като цял министър сториха курбан заради ханъмата-ПР, отговорът е тъжно ясен - завладяна институция, поредната.

  46. 46 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    До коментар [#6] от "aleksandarr":

    "Може ли списък с чий пропагандатор е само позволено да бъдеш ако си актьор? Кои други професии трябва да бъдат отстранявани?"

    Аз ще ти кажа,галеници на съдбата са тези, които симпатизират на Кирил и Христо! Всички други са някакви си боклуци!

  47. 47 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    За съжаление, Морфов твърде рано изкука.
    —цитат от коментар 21 на xgw06535068


    Алкохолът не прощава, уврежда мозъчните функции, алкохолиците интелектуално деградират до нивото на деца.
    —цитат от коментар 38 на Галя Станчева


    За разлика от герберугите, които никога не надминават нивото на интелектуално затруднени деца.

  48. 48 Профил на qqv391093118
    qqv391093118
    Рейтинг: 2223 Неутрално

    До коментар [#6] от "aleksandarr":"Може ли списък с чий пропагандатор е само позволено да бъдеш ако си актьор? Кои други професии трябва да бъдат отстранявани?"Аз ще ти кажа,галеници на съдбата са тези, които симпатизират на Кирил и Христо! Всички други са някакви си боклуци!
    —цитат от коментар 46 на galina georgieva


    Не се напъвайте, страната на морала е винаги само една.

  49. 49 Профил на Активист
    Активист
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Народния е резил! Народния е позорище, ама не сръбското. Политическо овладяване, влияние, агенти, следене, подслушване, конформисти, мишки и продажници!

  50. 50 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1234 Неутрално

    До коментар [#45] от "Лелка":

    Всички партии имат квоти, това е цената на държавното финансиране.
    ДеБъ с предимство ли сте, че надавате вой?
    Защо пък Морфов да не напусне театъра, след като отявлено демонстрира политическите си пристрастия???

  51. 51 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4971 Гневно

    Само путлеристки боклук може навръх годишнината от мръсната война в Украйна да режисира постановка в московски театър :((((((((((((

    "Представление, поставено от българския режисьор Александър Морфов, ще се играе в руската столица на 24 февруари тази година, става ясно от програмата на Московския драматичен театър “Гогол”.

    Датата е важна, защото тогава се навършва точно една година от нахлуването на руските войски на територията на независима Украйна, което беше наречено от президента Владимир Путин “специална военна операция”.

    https://www.24chasa.bg/ozhivlenie/article/13551581

  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  53. 53 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 4971 Гневно

    До коментар [#47] от "qqv391093118":

    За'тва сте 6-та партия - защото преливате от морал.
    Боклуци нещастни!

  54. 54 Профил на НеКой
    НеКой
    Рейтинг: 1234 Любопитно

    До коментар [#51] от "Галя Станчева":

    Дневник дали ще се сети да ни ощастливи с тази чудесна новина.
    Техният идол открито пропагандира в полза на Путин, пък техните коментари - Путлер капут...

  55. 55 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    Аз никога не съм си и мислил и нямам право да забранявам, на който и да било човек да участва в законова партия, но тук става въпрос за морални императиви. Човек, който няма моралните качества, за да участва в това представление, аз имам пълното право да го отстраня от представлението.
    ********************
    Напротив, видеото е красноречиво. Наслажданието на ксенофоба от това, че еди-кой-си е 'гербаджийски боклук' е изгонен от него лично е видимо.
    Колкото за 'морални' качества, това е дори по тъпо. Морфов да не би да е някакъв морален съдник на хората ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  56. 56 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    Нещата са много прости - морфов гони актьор заради политическите му пристрастия. Няма едно, две, три или 20к наум.
    Такъв кадър няма място в Народния Театър и е редно да бъде изгонен на секундата.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  57. 57 Профил на Парапетизация чрез Презкуролация
    Парапетизация чрез Презкуролация
    Рейтинг: 2538 Неутрално

    Кой назначи Морфов в Народния театър? Вежди Рашидов

    „Назначих Александър Морфов, защото е голям български режисьор и творец“. Това са думи на Вежди Рашидов през 2015 година пред журналисти.

    Рашидов по онова време е министър на културата от ГЕРБ, а Морфов преди само 8 години очевидно е нямал против да бъде назначаван от правителство на ГЕРБ и от министър Рашидов.

    С днешна дата обаче, Морфов е противник на ГЕРБ и дори отстранява актьори заради техните политически възгледи. След дълги години като част от „Хъшове“, актьорът Евгени Будинов беше отстранен от Морфов защото е „един гербаджийски боклук“.


    10 януари 2023
    Морфов драскал в Народния театър след запой с Тончо Токмакчиев

    09-06-20 - Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители . . . . . . . . .... 01-09-21 - Кирил Петков: С две ръце гласувам за президента Радев. ......................................................................... 20-03-22 - Бойко Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван.............................. 21-03-23 - Кирил Петков: За мен е просто умопомрачаващо как може прокуратурата дори да не направи досъдебно производство заради изнесеното от Васил Божков...........................................................
  58. 58 Профил на Julian Dob
    Julian Dob
    Рейтинг: 48 Неутрално

    До коментар [#11] от "Галина Окатова":

    Какъв демократ е този Морфов? Сега ще прави пиеса за путин в Москва на годишнината от руската агресия. 1 към 1 е като криптокомунистическата пасмина ПП-ДБ

  59. 59 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1495 Весело

    "...Будинов твърди, че по-късно Морфов отново му се обадил и му казал, че има възможност да го върне в състава. Актьорът предупредил, че ще се кандидатира на парламентарните избори на 2 октомври. Морфов му казал да избира между него и Бойко Борисов и Будинов заявил, че избира Борисов..."

    и кое не ви е ясно бе гробарските тролове тука - човекът сам си казва, че иска да го играе дипутат на Бойко?

  60. 60 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6694 Неутрално

    ха!ОПГ ГЕП има доста по-сериозен опит с махане на неудобни!завладяха държавата и се нахвърлят като глутница срещу всеки несъгласен с това!
    —цитат от коментар 33 на хм


    Заклинанията са ясни, дай конкретен пример.

    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  61. 61 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2754 Любопитно

    Нещата стават дори по-абсурдни при липсата на каквато и да е реакция от ПП и/или ДБ.
    Нима тези демократи и радетели за съдебна реформа (разбирай, справедливост, закон над всичко) подкрепят репресии, дискриминация и ксенофобия на база политически пристрастия в най-добрите традиции на престъпния комунистически режим ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  62. 62 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    Моето скромно мнение е, че режисьорът на един театрален спектакъл има абсолютното право да решава кой ще играе и кой не. Решението му и мотивите за него не подлежат на никакви коментари.

    Същото се отнася и за треньора на футболния отбор.

    Както каза навремето Чичовото по повод едни такива коментари "Като знаеш толкова слез долу на терена. Ако не - духаш супата!"

  63. 63 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    Моето скромно мнение е, че режисьорът на един театрален спектакъл има абсолютното право да решава кой ще играе и кой не. Решението му и мотивите за него не подлежат на никакви коментари. Същото се отнася и за треньора на футболния отбор.Както каза навремето Чичовото по повод едни такива коментари "Като знаеш толкова слез долу на терена. Ако не - духаш супата!"
    —цитат от коментар 62 на Един препатил


    Вашето скромно мнение няма никакво значение за закона.
    Ако подобен скандал се беше случил в коя да е нормална държава, Морфов щеше да бъде тотално изолиран от всичко свързано с театъра, актьорство, филми ... на секундата.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  64. 64 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 382 Неутрално

    ГЕРБ са престъпна организация, граничеща с терористична организация. Щом си обвързан с тях, не очаквай добро отношение към теб.

  65. 65 Профил на todor._89
    todor._89
    Рейтинг: 1139 Весело

    Морфов е голям режисьор, но малък злобен човек.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  66. 66 Профил на agi49370681
    agi49370681
    Рейтинг: 436 Неутрално

    Ако това е в Европа за подобна постъпка Морфов ще бъде изгонен и забравен. Забележете, самият той казва Будинов е добър актьор и ако не беше от Герб нямаше да има проблем. Каква е разликата с комунистите, които казваха ти си добър ...., но не си комунист или си потомък на враг на народа и затова марш.
    В една нормална страна подобни изпълнения трябва да бъдат наказвани независи от кого и защо са направени.

  67. 67 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    Ако беше преди 40 години сигурно Морфов щеше да ходи в театъра с пистолет на кръста. За да трепе гадовете.

  68. 68 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    До коментар [#56] от "The Polite Moose":

    И ще ревнат не само той,а и политическите му симпатизанти.И започва една спирала на омразата...

  69. 69 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    До коментар [#2] от "voinotzapad":"Супер е постъпил Морфов. Не може да си актьор и същевременно пропагандист на мутрата от Банкя. Гербиджа трябва да му е ясно, че обществената нетърпимост към измекярските му кадри достига некви връхни"Айде бе, сериозно ли? Вие това ли наричате демокрация???? Незнам колко си голям/а и дали си запознат,но такива неща се случваха по времето на комунизма!!! Народния театър се издържа с парите на данъкоплатците в България,не с парите на Морфов! Като е толкова яростен противник на ГЕРБ,ми защо не излиза преди представленията и да казва на публиката,че тези от тях, които са "герберески боклуци" да напуснат салона??? Ми даже може и още на касата, докато продават билети,и да питат хората кой на кого симпатизира, и който е "герберски боклук" да бъде гонен! Защо Морфов прибира парите на "герберските боклуци"??? Доколкото се вижда и във Фейсбук,Морфови са симпатизанти на ДеБъ......на """демократите"""""ДеБъ!Еми,някой да им каже че не това е демокрация! В случая въобще не става въпрос за това кой кой е! Става въпрос за това, че един помислил се за Господ, помислил си, че Народния театър му е бащиния, гони друг заради политическата му принадлежност! Това е чист комунизъм, и се нарича репресия! А това е към симпатизантите на ДеБъ,да си знаете, защото после да не ревете пак, че са ви "заблудили":"Руска връзка: Кремъл представя постановка на Морфов за годишнината от нахлуването в Украйна"https://tribune.bg/bg/obshtestvo/ruska-vrazka-kremal-predstavya-postanovka-na-morfov-za-godishninata-ot-nahluvaneto-v-ukrayna/
    —цитат от коментар 42 на galina georgieva


    Успокой се малко, калинке, и ако може без цитати от парцала на Свино Кралев, става ли? Тъпата опорка, която цитирате като луди от вчера за комунизма е нерелевантна, но мозъците ви са толкова закърнели, че дори не може да направите разлика между злоупотреба с власт и дисидентство. В случая гербопитеците управлявате навсякъде, а Морфов изрита просто един бездарен гербопитек. Това е дисиденство. Ако бездарния гербопитек Будинов беше изритал Морфов, понеже нещо му пречи, това вече е злоупотреба с власт. Просто е, но не и за кухи герберасти на държавна заплата :)

  70. 70 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    До коментар [#56] от "The Polite Moose":И ще ревнат не само той,а и политическите му симпатизанти.И започва една спирала на омразата...
    —цитат от коментар 68 на gobay


    Да реват.
    Законите са еднакви за всички, независимо дали е гениален режисьор или обикновен българин на село.
    Не случайно на запад законите се прилагат в дори в по-силна степен като наказание за известни личности - урокът е важен.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  71. 71 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 382 Неутрално

    Един въпрос. Ако беше изгонил нацист или симпатизант на Сталин, щеше ли да има такъв вой? А защо тогава трябва да толерираме авторитарните симпатизанти на ГЕРБ, които искаха да унищожат републиката и демокрацията в България, под ревовете на тяхната бащица?

  72. 72 Профил на Изгубеният
    Изгубеният
    Рейтинг: 1516 Весело

    Абе, Минеков дали не е имал предвид Морфов, като е говорил за политическо кадруване в НТ?

  73. 73 Профил на westfalen
    westfalen
    Рейтинг: 223 Неутрално

    Морфов си е Морфов и като не му изнася на директорското тяло,нека да го уволни!Какво ми пускат на пик "боНбите"...
    Но Будинов поне може да пее, признавам му го!

  74. 74 Профил на Alarmstufe Rot
    Alarmstufe Rot
    Рейтинг: 6694 Неутрално

    Този добър човек вероятно е от симпатизантите на коалицията на добрите сили (КДС). Познава се по речника му:

    Супер е постъпил Морфов. Не може да си актьор и същевременно пропагандист на мутрата от Банкя. Гербиджа трябва да му е ясно, че обществената нетърпимост към измекярските му кадри достига некви връхни точки.
    —цитат от коментар 2 на voinotzapad


    Мьi не простим. Мьi не забудем. Мьi накажем каждого, кто совершил зверства на Этой войне, на нашей зeмле. Найдем каждую сволочь, которая стреляла по нашим городам, по нашим людях, кoторая бомбила нашу землю, которая запускала ракетьi, которая давала приказ и нажимала на пуск. Вам не будет ни одного тихого места на Этой земле, кроме могильi. В. Зеленский.
  75. 75 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2471 Неутрално

    Морфов трябва да бъде уволенен, да си ходи в Москва и там да работи като режисьор!

    Минеков е аут, няма кой да му слага министерска защитна козирка.

    Ако мъжът ви преспи с украинка, да знаете че това не е изневяра, а хуманитарна помощ. (laugh)
  76. 76 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    Медията удобно публикува 36 секундно видео, с което видимо намеква за липса на конктекст

    Его го в 2:16 мин и в пълен конктекст.

    Видима е радостта на ксенофоба, разправил се с омразния политически враг и подиграващ се с него. Жалко и срамно действие на един нищожен човечец.

    https://youtu.be/XVjkSYnVS7E

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  77. 77 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#66] от "agi49370681":

    Хайде да видим дали в Германия член или симпатизант на нацистка партия ще бъде толериран? ГЕРБ са като нацистите в това, че искат да направят България тоталитарна бащиния и да тероризират всички противници на властта.

  78. 78 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 2307 Неутрално

    До коментар [#71] от "ivan92":

    Мързеливи сте. Първо се обявява ГЕРБ за престъпна организация, вкарват се в Наказателния кодекс текстове срещу пропагандата за ГЕРБ и после се почват репресиите. Най големият проблем на ДБ и ПП е мързела.

  79. 79 Профил на truthhurts
    truthhurts
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Типичен фашизъм, не знам дали само алкохолът го е съсипал така, но това е дъно. А тук някои лумпени ликуват, а ако чуят какво мисли Сашко за любимата им Украйна ще го гонят с вили и факли като вещица през средновековието.

  80. 80 Профил на ivan92
    ivan92
    Рейтинг: 382 Неутрално

    До коментар [#78] от "aleksandarr":

    И как ще я обявим като почти всички институции са техни и получават още масова подкрепа от голяма част от избирателите? Нацистите са били обявени за престъпници и забранени в Германия чак след окончателното падане на Хитлер и навлизането на съюзниците в Германия.

  81. 81 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    До коментар [#56] от "The Polite Moose":

    Нещата са много прости - морфов гони актьор заради политическите му пристрастия. Няма едно, две, три или 20к наум......
    —цитат от коментар 56 на The Polite Moose


    Не, вас въобще не ви вълнува актьора. Цялата болка е затова, че Морфов дава един добър пример как трябва да се постъпва с герберските бокруци навсякъде и всякога.

    ПП. Нека бъдем точни - Морфов никого не гони. Не дава роля на един актьор, когото смята за неподходящ за нея. Ако се замисли човек ояден герберски депутат в ролята на беден хъш крие риск пиесата да се превърне в пародия.

  82. 82 Профил на voinotzapad
    voinotzapad
    Рейтинг: 1436 Неутрално

    Медията удобно публикува 36 секундно видео, с което видимо намеква за липса на конктекстЕго го в 2:16 мин и в пълен конктекст. Видима е радостта на ксенофоба, разправил се с омразния политически враг и подиграващ се с него. Жалко и срамно действие на един нищожен човечец.https://youtu.be/XVjkSYnVS7E
    —цитат от коментар 76 на The Polite Moose


    Припознахте ли се в жалкия Будинов, мили герберунгелчета? Даже ви е дал пример - ще поплачкате, ще поревете, ще се отказвате публично, ще се молите, като черва да ви вземат, ще викате - "ама бях принуден, ама те ме накараха". Близо е тоя момент. :) Подготвяйте сълзливите реплики и оправданията. :)

  83. 83 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2754 Весело

    Не, вас въобще не ви вълнува актьора. Цялата болка е затова, че Морфов дава един добър пример как трябва да се постъпва с герберските бокруци навсякъде и всякога.
    —цитат от коментар 81 на Един препатил


    Дали разбирате значението на думичките 'дискриминация' и 'ксенофобия' ?
    Едва ли...
    Поне можете ли да четете

    Чл. 4. (1) (Доп. - ДВ, бр. 70 от 2004 г., в сила от 01.01.2005 г.) Забранена е всяка пряка или непряка дискриминация, основана на пол, раса, народност, етническа принадлежност, човешки геном, гражданство, произход, религия или вяра, образование, убеждения, политическа принадлежност, лично или обществено положение, увреждане, възраст, сексуална ориентация, семейно положение, имуществено състояние или на всякакви други признаци, установени в закон или в международен договор, по който Република България е страна.
    Този текст е от Закона за защита от дискриминация.


    или законите ги четете само когато ви е удобно ?


    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  84. 84 Профил на aleksandarr
    aleksandarr
    Рейтинг: 2307 Неутрално

    До коментар [#80] от "ivan92":

    Е нали това ви казвам. Искате резултат като след като чужди танкове се разхождат през столицата, ама ако може без танковете и само като си пиеме соевото кафе в офиса и се мачваме в Тиндера.

  85. 85 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    До коментар [#61] от "The Polite Moose":

    Нещата стават дори по-абсурдни при липсата на каквато и да е реакция от ПП и/или ДБ.....
    —цитат от коментар 61 на The Polite Moose


    Абсурдно е това, което правят ГЕРБ - политически партии да се произнасят кой каква роля да играе в театъра и да коментират защо не я е играл. А техните клакьора да ни обясняват, че политиката нямала място в театъра.

  86. 86 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 709 Неутрално

    Морфов работи в Народния театър! Народният театър се издържа данъкоплатците. Заплатата на морфов - тоже. Това кремълско мекере се кани да празнува началото на "специалната военна операция" в Москва. ТОВА ПРОТИВОРЕЧИ НА ДЪРЖАВНАТА ПОЛИТИКА НА БЪЛГАРИЯ, НА ЕС И НАТО! ХУ ДЪ ФАК ИЗ МОРФОВ???

  87. 87 Профил на abc
    abc
    Рейтинг: 1772 Неутрално

    Морфов е великан пред тези нищожества,..Борисов ще остави след себе си напълно унищожено здравеопазване, фалирала пенсионна система, държавна администрация напълнена с некадърници, чието единство качество е, че са партийни членове на ГЕРБ, разсипано земеделие и всемогъщи монополи. С него ще си отиде илюзията, че един човек с твърда ръка е способен да „оправи“ държавата, казва през 2013 г. Тома Биков, който тогава не е в ГЕРБ. ”

  88. 88 Профил на gobay
    gobay
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    Хайдеееее! Бой машинен с минуси.Давай!!! Бият Паниковски ( Морфов)-човек на ДБ и медия.

  89. 89 Профил на victor_victim
    victor_victim
    Рейтинг: 709 Неутрално

    До коментар [#81] от "Един препатил":

    Ей, смешник, баща ти и дядо ти са колели и бесели след 9-ти, затова са ти сбъркани гените , а мисленето ти е на партиен секретар- мародер! демокрацията ти е чужда думичка! ДОПУСНЕШ ЕДИН ДА БЪДЕ ГОНЕН ПО ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИЧИНИ, ДОПУСКАШ ТАКАВА ПРАКТИКА! Трудно е за умнокросив да го разбере! ПСЕВДОДЕМОКРАТИ!

  90. 90 Профил на dolna4erti4ka
    dolna4erti4ka
    Рейтинг: 1781 Неутрално

    Морфов много си повярва нещо,ама те подмяната вече потънаха.Май че и той си купи фабрика на 08. септември 1944г.Нищо,никога не е късно да станеш за резил.

  91. 91 Профил на truthhurts
    truthhurts
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#81] от "Един препатил":
    ,, ПП. Нека бъдем точни - Морфов никого не гони. Не дава роля на един актьор, когото смята за неподходящ за нея. Ако се замисли човек ояден герберски депутат в ролята на беден хъш крие риск пиесата да се превърне в пародия.''

    Не се обаждай неподготвен бе дебил, Будинов е играл успешно ролята. ИЗГОНЕН е точната дума. Престанете с
    лъжите. Те не ви помагат. Не бил изгонен, а просто не бил получил ролята.... на баба ти хвърчилото. Знаеш ли изобщо от кога се играе,, Хъшове''??? В театър стъпвал ли си изобщо? Глупак....

  92. 92 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    Абсурдно е това, което правят ГЕРБ - политически партии да се произнасят кой каква роля да играе в театъра и да коментират защо не я е играл. А техните клакьора да ни обясняват, че политиката нямала място в театъра.
    —цитат от коментар 85 на Един препатил


    Във вашият ксенофобски свят може би е така, но в една нормална демократична държава, в която ксенофобията и дискриминацията е забранена и чрез закон, нещата стоят по-различно. Няма никакво значение от коя точно партия е Будинов. Дори да беше от ДПС, БКП, ИТН, Възраждане или друга загиващата левица/квартална десница.

    Никой не може да си позволява подобно поведение и всеки опитал се, трябва да си понесе наказанието - съдебна присъда и моралното от обществото - забрана да работи като режисьор в коя да е държавна структура/театър/министерство/....

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  93. 93 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    До коментар [#69] от "voinotzapad":

    "Успокой се малко, калинке, и ако може без цитати от парцала на Свино Кралев, става ли? Тъпата опорка, която цитирате като луди от вчера за комунизма е нерелевантна, но мозъците ви са толкова закърнели, че дори не може да направите разлика между злоупотреба с власт и дисидентство. В случая гербопитеците управлявате навсякъде, а Морфов изрита просто един бездарен гербопитек. Това е дисиденство. Ако бездарния гербопитек Будинов беше изритал Морфов, понеже нещо му пречи, това вече е злоупотреба с власт. Просто е, но не и за кухи герберасти на държавна заплата :)"

    Ще цитирам когото, където и както си искам, защото това е демокрация, колкото и да не ви харесва! Това го пише в много медии, явно те всички са "парцали и боклуци"......Ти явно си огледалния образ на Морфов! Поведение едно към едно - обиди, обиди и пак обиди! Жажда за власт, недосегаемост,дикрат, унижаване..........на инакомислещите! Ако ти си на някаква "заплата/надница" към някой за пропагандата ти против "гербереските боклуци" си е твоя работа,но не съди за другите по себе си! Живея от мнооого години в чужбина,и не съм на никаква заплата в България! Приемете нск - накрая, че ти,и такива които мислят като теб сте малцинство (изборните резултати го показват),и не определяте дневния ред в България! Приемете, че по - голямата част от българите не мислят като вас, факт!
    Ако обидите и ругатните ще ви помогнат да си избиете комплексите,ми продължавайте така, и вижте до къде ще стигнете!

  94. 94 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    Морфов е великан пред тези нищожества,.
    —цитат от коментар 87 на abc


    Великан с морален компас на комунистически следовател. Не, благодаря.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  95. 95 Профил на Сгугню
    Сгугню
    Рейтинг: 494 Неутрално

    Сложен казус.
    От една страна, ГЕРБ с всичко, което причиниха на България, не трябва да бъдат толерирани и трябва да бъдат ограничавани и притискани по всякакъв начин за да започнат да прекратяват съществуването си и зловредното си влияние върху страната.
    Същото важи с още по-голяма сила за ДПС.
    В този смисъл постъпката на Морфов е в правилна посока.
    Дела трябват, а не думи, както е казал поетът.

    От друга страна, действително е налице дискриминация по политическа принадлежност по смисъла на Конституцията. Изхвърлят Будинов не защото е кьопав актоьр (той може и да е кьопав, а може и да не е, но не за това го изхвърлят) а защото е лице на ГЕРБ. Тук КЗД ще има какво да каже.

    От трета страна, действително насекъде по белия свят режисьорът решава с кой актьор ще работи и с кой - не. И във филми, и в театри. И когато това правило се нарушава, независимо по какви причини, обикновено страда филмът, съответно постановката.

    Като следствие, КЗД най-вероятно ще санкционира Морфов и ще изиска той да върне Будинов. Той ще си плати санкцията и ще върне Будинов само за да го изхвърли отново незабавно, но изтъквайки вече творчески различия и мотиви, по които КЗД няма компетентност да се произнася.

    И накрая, като лична позиция - поздравления за Морфов!

  96. 96 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 2633 Неутрално

    До коментар [#63] от "The Polite Moose":

    Ако подобен скандал се беше случил в коя да е нормална държава...
    —цитат от коментар 63 на The Polite Moose


    В нормална държава няма как да се случи. Защото не може да има такава престъпна група като ГЕРБ, нито може актьори да стават нейни депутати, нито може нелегално да се заснемат служебни събирания на актьори, нито може някоя политическа партия да се произнася кой каква роля да играе в театъра, нито може да има толкова малоумна партия, която да размахва пред всички, които не са разбрали как трябва да се постъпва с нейните хора още преди изборите, да не говорим пък за след тях.

  97. 97 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 2754 Неутрално

    Сложен казус.От една страна, ГЕРБ с всичко, което причиниха на България, не трябва да бъдат толерирани и трябва да бъдат ограничавани и притискани по всякакъв начин за да започнат да прекратяват съществуването си и зловредното си влияние върху страната.Същото важи с още по-голяма сила за ДПС.В този смисъл постъпката на Морфов е в правилна посока. Дела трябват, а не думи, както е казал поетът.От друга страна, действително е налице дискриминация по политическа принадлежност по смисъла на Конституцията. Изхвърлят Будинов не защото е кьопав актоьр (той може и да е кьопав, а може и да не е, но не за това го изхвърлят) а защото е лице на ГЕРБ. Тук КЗД ще има какво да каже.От трета страна, действително насекъде по белия свят режисьорът решава с кой актьор ще работи и с кой - не. И във филми, и в театри. И когато това правило се нарушава, независимо по какви причини, обикновено страда филмът, съответно постановката.Като следствие, КЗД най-вероятно ще санкционира Морфов и ще изиска той да върне Будинов. Той ще си плати санкцията и ще върне Будинов само за да го изхвърли отново незабавно, но изтъквайки вече творчески различия и мотиви, по които КЗД няма компетентност да се произнася.И накрая, като лична позиция - поздравления за Морфов!
    —цитат от коментар 95 на Сгугню


    Пълни глупости. Нека режисьор на запад да се опита да обясни публично, че няма да работи с актьор защото е демократ/републиканец или не дай си боже - черен.
    Ще го съсипят от дела и ще бъде токсичен дори за управител на селски кенеф.

    не се учудвам, че подкрепяте подобно поведение и нарушаване на Конституцията и законите в България.
    ДБ сте такива красавци, да.

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  98. 98 Профил на Мариана Кълвачева
    Мариана Кълвачева
    Рейтинг: 2061 Неутрално

    До коментар [#37] от "karabastun":

    Като написа това и веднага се сетих за едни хора в Браила, посред зимата.
    Сещаш ли се за кои става дума ?

    Истината рано или късно излиза наяве.
  99. 99 Профил на galina georgieva
    galina georgieva
    Рейтинг: 1701 Неутрално

    До коментар [#62] от "Един препатил":

    "Моето скромно мнение е, че режисьорът на един театрален спектакъл има абсолютното право да решава кой ще играе и кой не. Решението му и мотивите за него не подлежат на никакви коментари."

    Ако този актьор беше симпатизант на ДеБъ или ПП, пак ли щеше да си на същото мнение?

  100. 100
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK