Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (18)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Gopeто
    Gopeто
    Рейтинг: 2790 Неутрално

    Да много ми харесаха сннимките, както и идеята за ретро пътувания.
    Макар, че и сега съставите с електрическа тяга понякога са бързи колкото парните ...

    "За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
  2. 2 Профил на Павел
    Павел
    Рейтинг: 1247 Неутрално

    Много добре!

    http://pavel-yanchev.blogspot.com/
  3. 3 Профил на Запознат с материята
    Запознат с материята
    Рейтинг: 402 Неутрално

    БДЖ най-сетне започна да се ориентира маркетингово към клиентите си. Очакваме скоро редовни парни атракциони и към Копривщица и Земен.

    Повече информация за атракционните пътувания с парна тяга, не само до Банкя може да намерите тук:

    http://rail.bulboard.com/5-vt390.html?start=40

    А тук за още други подобни атракционни пътувания:

    http://rail.bulboard.com/vf17.html

  4. 4 Профил на Jovan
    Jovan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А дали трябва точно когато постигнаха този успех да унищожат линията Горна Оряховица - Елена, която беше закрита през 2002 г. А тази линия е изключително живописна и с малко желание можеше да се възстанови за туристическа железница и по нея да се организират атракционни влакове с различните парни локомотиви, които БДЖ има и с ретро вагони? Като това щеше да бъде реклама за района и да подпомогне развитието на туризма в района, като покрай него и дргугите отрасли ще намажат.

    От свиня, славей не става.
  5. 5 Профил на zeromancer
    zeromancer
    Рейтинг: 1191 Весело
  6. 6 Профил на гт
    гт
    Рейтинг: 1416 Весело

    "подвижният състав "



    Вие пък... Такъв израз и то за БДЖ!

  7. 7 Профил на the Onion
    the Onion
    Рейтинг: 853 Весело

    Яки снимки и яки машини. Браво.

    Tu Stultus Es
  8. 8 Профил на mashke
    mashke
    Рейтинг: 409 Весело
  9. 9 Профил на AquilaX
    AquilaX
    Рейтинг: 1022 Неутрално

    Красива машина, строена с усет към детайла. Дано се запази по-дълго.

  10. 10 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 731 Неутрално

    А защо да не се помисли и за възстановяването на линията до Рилски манастир .Тя наред с линията Септември-Добринище са най-живописните и атрактивни ж.п. трасета,идеални за туризъм.

  11. 11 Профил на rotos
    rotos
    Рейтинг: 571 Неутрално

    Плаща ли БДЖ наем на Царя за оборудването (поне за сервизите с монограм на баща му)? Или пак нема документи за собственост?

    Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.
  12. 12 Профил на Nickname
    Nickname
    Рейтинг: 907 Неутрално

    Страшни снимки! Поредната много интересна галерия в Голямата снимка!!

    А някога градът, в който е произведен вагонът от фото 7, се е казвал Бреслау, Германия. Сега е просто Вроцлав, Полша...

  13. 13 Профил на Nickname
    Nickname
    Рейтинг: 907 Неутрално

    До коментар [#11] от ".dru":

    не си оригинален ама хич...

  14. 14 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 768 Неутрално
  15. 15 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 768 Неутрално

    аха, Вроцлав, по някаква случайност живея в тоя град. а и вагончето в централна гара пак е продукция на завода в Бреслау

    malart.blog.bg
  16. 16 Профил на bobet
    bobet
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Браво на Анелия Николова. Уникални снимки и разказ под тях!

  17. 17 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1464 Неутрално

    вагоните са по чисти и спретнати от сегашните да не говорим за тоалетните! Срам БДЖ!

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  18. 18 Профил на Yaan
    Yaan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Чудесни снимки- няма как да не те пленят! Искам да благодаря и изкажа искрена благодарност на Анелия Николова.

    nemchev.com




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.