Да много ми харесаха сннимките, както и идеята за ретро пътувания.
Макар, че и сега съставите с електрическа тяга понякога са бързи колкото парните ...
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян Петров
А дали трябва точно когато постигнаха този успех да унищожат линията Горна Оряховица - Елена, която беше закрита през 2002 г. А тази линия е изключително живописна и с малко желание можеше да се възстанови за туристическа железница и по нея да се организират атракционни влакове с различните парни локомотиви, които БДЖ има и с ретро вагони? Като това щеше да бъде реклама за района и да подпомогне развитието на туризма в района, като покрай него и дргугите отрасли ще намажат.
А защо да не се помисли и за възстановяването на линията до Рилски манастир .Тя наред с линията Септември-Добринище са най-живописните и атрактивни ж.п. трасета,идеални за туризъм.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Gopeто
Рейтинг: 1689 НеутралноДа много ми харесаха сннимките, както и идеята за ретро пътувания.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровМакар, че и сега съставите с електрическа тяга понякога са бързи колкото парните ...
Павел
Рейтинг: 1114 НеутралноМного добре!
http://pavel-yanchev.blogspot.com/Запознат с материята
Рейтинг: 437 НеутралноБДЖ най-сетне започна да се ориентира маркетингово към клиентите си. Очакваме скоро редовни парни атракциони и към Копривщица и Земен.
Повече информация за атракционните пътувания с парна тяга, не само до Банкя може да намерите тук:
http://rail.bulboard.com/5-vt390.html?start=40
А тук за още други подобни атракционни пътувания:
http://rail.bulboard.com/vf17.html
Jovan
Рейтинг: 8 НеутралноА дали трябва точно когато постигнаха този успех да унищожат линията Горна Оряховица - Елена, която беше закрита през 2002 г. А тази линия е изключително живописна и с малко желание можеше да се възстанови за туристическа железница и по нея да се организират атракционни влакове с различните парни локомотиви, които БДЖ има и с ретро вагони? Като това щеше да бъде реклама за района и да подпомогне развитието на туризма в района, като покрай него и дргугите отрасли ще намажат.
От свиня, славей не става.zeromancer
Рейтинг: 1192 ВеселоЩе го пробвам!
гт
Рейтинг: 1391 Весело"подвижният състав "
Вие пък... Такъв израз и то за БДЖ!
the Onion
Рейтинг: 844 ВеселоЯки снимки и яки машини. Браво.
Tu Stultus Esmashke
Рейтинг: 443 Веселомного хубави снимки!
AquilaX
Рейтинг: 1004 НеутралноКрасива машина, строена с усет към детайла. Дано се запази по-дълго.
miho45
Рейтинг: 630 НеутралноА защо да не се помисли и за възстановяването на линията до Рилски манастир .Тя наред с линията Септември-Добринище са най-живописните и атрактивни ж.п. трасета,идеални за туризъм.
rotos
Рейтинг: 561 НеутралноПлаща ли БДЖ наем на Царя за оборудването (поне за сервизите с монограм на баща му)? Или пак нема документи за собственост?
Алиса: Кажи ми по кой път да тръгна? Котаракът: Зависи, къде искаш да отидеш.Nickname
Рейтинг: 893 НеутралноСтрашни снимки! Поредната много интересна галерия в Голямата снимка!!
А някога градът, в който е произведен вагонът от фото 7, се е казвал Бреслау, Германия. Сега е просто Вроцлав, Полша...
Nickname
Рейтинг: 893 НеутралноДо коментар [#11] от ".dru":
не си оригинален ама хич...
malart
Рейтинг: 667 Неутралнострахотно!
malart.blog.bgmalart
Рейтинг: 667 Неутралноаха, Вроцлав, по някаква случайност живея в тоя град. а и вагончето в централна гара пак е продукция на завода в Бреслау
malart.blog.bgbobet
Рейтинг: 8 НеутралноБраво на Анелия Николова. Уникални снимки и разказ под тях!
Пешката
Рейтинг: 1225 Неутралновагоните са по чисти и спретнати от сегашните да не говорим за тоалетните! Срам БДЖ!
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.Yaan
Рейтинг: 8 НеутралноЧудесни снимки- няма как да не те пленят! Искам да благодаря и изкажа искрена благодарност на Анелия Николова.
nemchev.com