Голямата снимка: Музей на късата памет

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 886 Неутрално

    В рамките на модернизацията на летището ще бъде направен и музей.
    http://www.factor-bs.com/news-8850.html

    Цензуриран от "Икономедиа"
  2. 2 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 949 Гневно

    Абсолютно съм съгласен с омерзението от текста по-горе.
    Колко струва поне да се организира и контролира достъпа до тези прекрасни машини от миналото.
    Ганьовско безхаберие!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  3. 3 Профил на Георги Грънчаров
    Георги Грънчаров
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#1] от "1951":

    Статията, която цитираш, е от май 2009 г. Докато "направят" въпросния музей, какво ли ще е останало от самолетите...

    "Извращавайки миналото, ние извращаваме настоящето"
  4. 4 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Страхотно, че подхващате болната тема за гниещото ни историческо наследство.

    Само да напомня, поради подобно отношение "български" Месершмит Бф-109 са изложени в Югославия/Сърбия, а български музей не притежава този толкова известен изтребител въпреки, че е на въоръжение през втората световна война.

    В Крумово пък има уникален Арадо 196, един от малкото оцелели, който се чудя кога ще изчезне по подобие на танковете Панцер 4.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  5. 5 Профил на Георги Грънчаров
    Георги Грънчаров
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#4] от "NPaine":

    От Крумово имам още по-покъртителни снимки, Арадо-то в момента е почти обезобразено. За българския Месершмит имаше ентусиасти, които предлагаха да се направи макет в мащаб 1:1, но трябват скъпи чертежи и доста пари. Показателното е, че идеите винаги идват от обикновените граждани, а музеите разчитат единствено на доброволци и дарители, което е фарс...

    "Извращавайки миналото, ние извращаваме настоящето"
  6. 6 Профил на moreto
    moreto
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Надявам се мургавите ни събратя да не четат електронния Дневник и да не са видели снимките.

  7. 7 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#3] от "Георги Грънчаров":

    Самолетите не са от хартия.
    На горните машини им няма почти нищо. И това го казвам, като човек с 20 годни стаж в авиацията.

    Цензуриран от "Икономедиа"
  8. 8 Профил на kh
    kh
    Рейтинг: 506 Неутрално

    Помня като дете ходихме няколко пъти с баща ми на едно гробище на самолети край (тогавашния) Толбухин... Сега като си мисля трябва да е било - въпосното гробище де, заради военното летище край града? Ходенето си беше истинско Индиана Джоунс приключение...

  9. 9 Профил на Apolon ot Tiana
    Apolon ot Tiana
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Добре би било да се разгледа Музея на армията в Пиука, Словения! Не знам дали ще бъде от полза на главочите, които получават грешни пари за опазване на историческото ни наследство.
    Що се касае до този музей, интересно къде е социалната отговорност на Фрапорт.
    А пък новоизбрания кмет на Бургас Николов в предизборните си обещания заяви, че ще построи за бургазлии обезшумяващо ограждение с пари от данъците им. Къде е принципът ": Замърсителя плаща"> Плащат баламите с данъците си , а историята се съсипва.Не е добре да се помни. май!

    apoloniy
  10. 10 Профил на demonoid - чао тирани!
    demonoid - чао тирани!
    Рейтинг: 775 Разстроено

    Ами нормално, кой иска българите да имат музеи на бойната слава или да помнят историята си? По-добре е да режем ленти на всеки 10 метра магистрала, да отваряме стадиони, където арогантни галфони да тичат подир топката, и да осигуряваме скрап за брачедите. Щот иначе трябва да ги мислим и тях.

    http://whynot-reflect.blogspot.com/
  11. 11 Профил на NPaine
    NPaine
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#7] от "1951":

    Сигурен съм, че сте прав.

    Обаче основният въпрос поставен от г-н Грънчаров е за безхаберното отношение към историческото наследство, а не толкова състоянието на метала.

    Мога разбира се да почна и темата как в други страни се изкарват милиони от такива музеи, ама честно нямам желание вече за такива работи.

    "People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
  12. 12 Профил на hackum
    hackum
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Името на летището е Летище Бургас, а не Летище Сарафово.

    По същия начин, по който има Летище София, а не Летище Враждебна.

  13. 13 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#11] от "NPaine":

    В случая говорим за частен музей, собственост на летището. Аз съм сигурен, че те там ще направят доста хубав музей, рано или късно.
    Истинското безхаберие е в НВИМ и неговите филиали в Крумово и Варна. Там наистина има гниене на безценни експонати и там точно държавата е за бой. Но темата е друга.

    Цензуриран от "Икономедиа"
  14. 14 Профил на cheta
    cheta
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Браво на г-н Грънчаров за снимките и още повече за този текст, от който ушите пищят! Срам, наистина срам...

  15. 15 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 2742 Неутрално

    Тъжна гледка.
    Българската авиация не заслужава част от историята и да е в такова състояние.
    Дано следващите години се направи един музей за старите самолети по западните стандарти.
    А ако липсват експонати,както спомена по горе "NPaine",
    на световния пазар има много и с малко пари.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  16. 16 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    До коментар [#7] от "1951":

    и на каква позиция ти е стажа в авиацията? щото с тези писания ми се струва, че не си виждал щурвал и РУД отблизо

    low riders team
  17. 17 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#13] от "1951":

    тук съм съгласен - музеите в Крумово, Варна, както и експонатите на НВИМ в София са в същият окаян немузеен вид, което си е просто срам.

    low riders team
  18. 18 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    До коментар [#5] от "Георги Грънчаров":

    имам някои въпроси към Вас - в един от текстовете под снимка сте нарекли Ту-154 "гигант" (какъвто той не е), а в друга сте нарекли едноместен МиГ-21 "спарка". Това от незнание ли е, или има друга причина? Иначе снимките и галерията са блестящи. Просто описанията малко куцат.

    low riders team
  19. 19 Профил на 1951
    1951
    Рейтинг: 886 Весело

    До коментар [#16] от "Comandante Marques":

    И това го казва човекът, който обясняваше, че го боли щурвала за ГВА и ще си вози пияни руснаци в Албена колкото ще.

    Цензуриран от "Икономедиа"
  20. 20 Профил на onufrij
    onufrij
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Не вдявам много, ама ценността на тия, е горе-долу колкото на Москвич 403, Вартбург или Варшава. Демек стари, но не чак антики. Ценни, колкото 3лв отпреди 62.
    Аре сега, да направим музей с 1 млн лв разходи само за заплати годишно и 2 хил приход от билетчета.
    Мярка трябва да има. Да ги поомазнят срещу ръжда и след 50 г, като станат ценни, да ги показват.

  21. 21 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1391 Весело

    До коментар [#19] от "1951":

    мдам, дори и това което съм написал не си разбрал. Садись, дурак
    Позицията ти в авиациацията може би е - канцеларски плъх в ГВА?

    low riders team




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK