Абсолютно съм съгласен с омерзението от текста по-горе.
Колко струва поне да се организира и контролира достъпа до тези прекрасни машини от миналото.
Ганьовско безхаберие!
Страхотно, че подхващате болната тема за гниещото ни историческо наследство.
Само да напомня, поради подобно отношение "български" Месершмит Бф-109 са изложени в Югославия/Сърбия, а български музей не притежава този толкова известен изтребител въпреки, че е на въоръжение през втората световна война.
В Крумово пък има уникален Арадо 196, един от малкото оцелели, който се чудя кога ще изчезне по подобие на танковете Панцер 4.
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."
От Крумово имам още по-покъртителни снимки, Арадо-то в момента е почти обезобразено. За българския Месершмит имаше ентусиасти, които предлагаха да се направи макет в мащаб 1:1, но трябват скъпи чертежи и доста пари. Показателното е, че идеите винаги идват от обикновените граждани, а музеите разчитат единствено на доброволци и дарители, което е фарс...
Помня като дете ходихме няколко пъти с баща ми на едно гробище на самолети край (тогавашния) Толбухин... Сега като си мисля трябва да е било - въпосното гробище де, заради военното летище край града? Ходенето си беше истинско Индиана Джоунс приключение...
Добре би било да се разгледа Музея на армията в Пиука, Словения! Не знам дали ще бъде от полза на главочите, които получават грешни пари за опазване на историческото ни наследство.
Що се касае до този музей, интересно къде е социалната отговорност на Фрапорт.
А пък новоизбрания кмет на Бургас Николов в предизборните си обещания заяви, че ще построи за бургазлии обезшумяващо ограждение с пари от данъците им. Къде е принципът ": Замърсителя плаща"> Плащат баламите с данъците си , а историята се съсипва.Не е добре да се помни. май!
Ами нормално, кой иска българите да имат музеи на бойната слава или да помнят историята си? По-добре е да режем ленти на всеки 10 метра магистрала, да отваряме стадиони, където арогантни галфони да тичат подир топката, и да осигуряваме скрап за брачедите. Щот иначе трябва да ги мислим и тях.
В случая говорим за частен музей, собственост на летището. Аз съм сигурен, че те там ще направят доста хубав музей, рано или късно.
Истинското безхаберие е в НВИМ и неговите филиали в Крумово и Варна. Там наистина има гниене на безценни експонати и там точно държавата е за бой. Но темата е друга.
Тъжна гледка.
Българската авиация не заслужава част от историята и да е в такова състояние.
Дано следващите години се направи един музей за старите самолети по западните стандарти.
А ако липсват експонати,както спомена по горе "NPaine",
на световния пазар има много и с малко пари.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
имам някои въпроси към Вас - в един от текстовете под снимка сте нарекли Ту-154 "гигант" (какъвто той не е), а в друга сте нарекли едноместен МиГ-21 "спарка". Това от незнание ли е, или има друга причина? Иначе снимките и галерията са блестящи. Просто описанията малко куцат.
Не вдявам много, ама ценността на тия, е горе-долу колкото на Москвич 403, Вартбург или Варшава. Демек стари, но не чак антики. Ценни, колкото 3лв отпреди 62.
Аре сега, да направим музей с 1 млн лв разходи само за заплати годишно и 2 хил приход от билетчета.
Мярка трябва да има. Да ги поомазнят срещу ръжда и след 50 г, като станат ценни, да ги показват.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
1951
Рейтинг: 886 НеутралноВ рамките на модернизацията на летището ще бъде направен и музей.
Цензуриран от "Икономедиа"http://www.factor-bs.com/news-8850.html
pariah
Рейтинг: 949 ГневноАбсолютно съм съгласен с омерзението от текста по-горе.
- A witty saying proves nothing. VoltaireКолко струва поне да се организира и контролира достъпа до тези прекрасни машини от миналото.
Ганьовско безхаберие!
Георги Грънчаров
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#1] от "1951":
"Извращавайки миналото, ние извращаваме настоящето"Статията, която цитираш, е от май 2009 г. Докато "направят" въпросния музей, какво ли ще е останало от самолетите...
NPaine
Рейтинг: 1391 НеутралноСтрахотно, че подхващате болната тема за гниещото ни историческо наследство.
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Само да напомня, поради подобно отношение "български" Месершмит Бф-109 са изложени в Югославия/Сърбия, а български музей не притежава този толкова известен изтребител въпреки, че е на въоръжение през втората световна война.
В Крумово пък има уникален Арадо 196, един от малкото оцелели, който се чудя кога ще изчезне по подобие на танковете Панцер 4.
Георги Грънчаров
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#4] от "NPaine":
"Извращавайки миналото, ние извращаваме настоящето"От Крумово имам още по-покъртителни снимки, Арадо-то в момента е почти обезобразено. За българския Месершмит имаше ентусиасти, които предлагаха да се направи макет в мащаб 1:1, но трябват скъпи чертежи и доста пари. Показателното е, че идеите винаги идват от обикновените граждани, а музеите разчитат единствено на доброволци и дарители, което е фарс...
moreto
Рейтинг: 616 НеутралноНадявам се мургавите ни събратя да не четат електронния Дневник и да не са видели снимките.
1951
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#3] от "Георги Грънчаров":
Цензуриран от "Икономедиа"Самолетите не са от хартия.
На горните машини им няма почти нищо. И това го казвам, като човек с 20 годни стаж в авиацията.
kh
Рейтинг: 506 НеутралноПомня като дете ходихме няколко пъти с баща ми на едно гробище на самолети край (тогавашния) Толбухин... Сега като си мисля трябва да е било - въпосното гробище де, заради военното летище край града? Ходенето си беше истинско Индиана Джоунс приключение...
Apolon ot Tiana
Рейтинг: 785 НеутралноДобре би било да се разгледа Музея на армията в Пиука, Словения! Не знам дали ще бъде от полза на главочите, които получават грешни пари за опазване на историческото ни наследство.
apoloniyЩо се касае до този музей, интересно къде е социалната отговорност на Фрапорт.
А пък новоизбрания кмет на Бургас Николов в предизборните си обещания заяви, че ще построи за бургазлии обезшумяващо ограждение с пари от данъците им. Къде е принципът ": Замърсителя плаща"> Плащат баламите с данъците си , а историята се съсипва.Не е добре да се помни. май!
demonoid - чао тирани!
Рейтинг: 775 РазстроеноАми нормално, кой иска българите да имат музеи на бойната слава или да помнят историята си? По-добре е да режем ленти на всеки 10 метра магистрала, да отваряме стадиони, където арогантни галфони да тичат подир топката, и да осигуряваме скрап за брачедите. Щот иначе трябва да ги мислим и тях.
http://whynot-reflect.blogspot.com/NPaine
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#7] от "1951":
"People should not be afraid of their government. Governments should be afraid of their people."Сигурен съм, че сте прав.
Обаче основният въпрос поставен от г-н Грънчаров е за безхаберното отношение към историческото наследство, а не толкова състоянието на метала.
Мога разбира се да почна и темата как в други страни се изкарват милиони от такива музеи, ама честно нямам желание вече за такива работи.
hackum
Рейтинг: 395 НеутралноИмето на летището е Летище Бургас, а не Летище Сарафово.
По същия начин, по който има Летище София, а не Летище Враждебна.
1951
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#11] от "NPaine":
Цензуриран от "Икономедиа"В случая говорим за частен музей, собственост на летището. Аз съм сигурен, че те там ще направят доста хубав музей, рано или късно.
Истинското безхаберие е в НВИМ и неговите филиали в Крумово и Варна. Там наистина има гниене на безценни експонати и там точно държавата е за бой. Но темата е друга.
cheta
Рейтинг: 395 НеутралноБраво на г-н Грънчаров за снимките и още повече за този текст, от който ушите пищят! Срам, наистина срам...
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 2742 НеутралноТъжна гледка.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Българската авиация не заслужава част от историята и да е в такова състояние.
Дано следващите години се направи един музей за старите самолети по западните стандарти.
А ако липсват експонати,както спомена по горе "NPaine",
на световния пазар има много и с малко пари.
Comandante Marques
Рейтинг: 1391 ЛюбопитноДо коментар [#7] от "1951":
low riders teamи на каква позиция ти е стажа в авиацията? щото с тези писания ми се струва, че не си виждал щурвал и РУД отблизо
Comandante Marques
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#13] от "1951":
low riders teamтук съм съгласен - музеите в Крумово, Варна, както и експонатите на НВИМ в София са в същият окаян немузеен вид, което си е просто срам.
Comandante Marques
Рейтинг: 1391 НеутралноДо коментар [#5] от "Георги Грънчаров":
low riders teamимам някои въпроси към Вас - в един от текстовете под снимка сте нарекли Ту-154 "гигант" (какъвто той не е), а в друга сте нарекли едноместен МиГ-21 "спарка". Това от незнание ли е, или има друга причина? Иначе снимките и галерията са блестящи. Просто описанията малко куцат.
1951
Рейтинг: 886 ВеселоДо коментар [#16] от "Comandante Marques":
Цензуриран от "Икономедиа"И това го казва човекът, който обясняваше, че го боли щурвала за ГВА и ще си вози пияни руснаци в Албена колкото ще.
onufrij
Рейтинг: 672 НеутралноНе вдявам много, ама ценността на тия, е горе-долу колкото на Москвич 403, Вартбург или Варшава. Демек стари, но не чак антики. Ценни, колкото 3лв отпреди 62.
Аре сега, да направим музей с 1 млн лв разходи само за заплати годишно и 2 хил приход от билетчета.
Мярка трябва да има. Да ги поомазнят срещу ръжда и след 50 г, като станат ценни, да ги показват.
Comandante Marques
Рейтинг: 1391 ВеселоДо коментар [#19] от "1951":
low riders teamмдам, дори и това което съм написал не си разбрал. Садись, дурак
Позицията ти в авиациацията може би е - канцеларски плъх в ГВА?