Изпращане на галерия

Ако се справяте добре зад обектива, покажете какво ви е впечатлило. Изпратете снимки и текст към тях.

Последни галерии

Топ галерии

Коментари (65)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на keipax
    keipax
    Рейтинг: 521 Неутрално

    @Benita727: "Тази сутрин толкова бяха замръзнали стъклата на автобуса, че трябваше да си включа GPS-а, за да не си изпусна спирката."

  2. 2 Профил на Haftor
    Haftor
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Много добри, стил направо за Магнум!!!!!

  3. 3 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    Павловското метро е туй. Хубави снимки, омъчнени хора, пълни трамваи... Ми сега?! Какво липсва? Явно цигански оркестър. Къде гледа общината, че не го е уредила???

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  4. 4 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1511 Разстроено

    Отврат. За това си ходя пеш

    Предразсъдъците са за ограничените.
  5. 5 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Хубави снимки,но тъжни.Имъчени физиономии на българина.

  6. 6 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#4] от "Нефертити":

    Успоредно по линията на "петицата" има велоалея (от около 13 века. Лично Аспарух е рекъл де да я позиционират.). Ползвайте я и така ще сте рахат от сутрин до мрак.

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  7. 7 Профил на sava_chapanov
    sava_chapanov
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Страхотни фотографии ама са ми малкоооо!

  8. 8 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    Бавно и полека се връща времето на соц. трамваите и особено тролеите:) Редовно тролеите с мъка затваряха вратите си- и някои оставаха отвън.
    -"Другари, тези на предната врата - да слизат ,вече" - беше лафът на остатъчното ни чувство за хумор ..А пък в съветските тролеи-60-те и началото на 7о-си беше истинско преживяване - да слезеш..Разстояние -60 см - между седалките , задна врата - 70 см, предна -60 см - широки:)
    Сега- пак стари емоции..ХУбавите мотриси са БЪРЗИ между спирките и ЧАКАТ на светофарите..С други думи - средната скорост си остава СЪЩАТА, почти :)
    С новите цени на бензина и икономията на мотриси по трасето - бавно се връщаме към старите навици-ПЪЛНО..и т.н. :)

    BIG AL
  9. 9 Профил на Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    Чудесни фотографии, моите уважения.
    П.С. А "петицата" е един от най редовните трамваи! С бонус че по тази линия има не малко трамвая...(коли...мотриси?) с ниска рампа в централната си част, което е ОГРОМНО удобство за майки с детски колички и възрастни хора.

    I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
  10. 10 Профил на enni
    enni
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Екстра снимки!
    Иначе трамвая си е добре в събота и неделя.... През седмицата е мнооооого претъпкан... Трябва да е на още по-малък интервал сутрин или да си спазва разсписанието поне. Ех! Да, празни погледи...

  11. 11 Профил на Ангелин
    Ангелин
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Хареса ми галерията... благодаря на Георги Кожухаров! Добре е, че започнаха да обновяват мотрисите, защото според мен 5-цата е една от най-натоварените линии и си е необходимо.
    п.п. Влиза една възрастна жена в трамвая, отива при един мъж и започва:
    – О-о-охх, колко ми е лошо, о-ох как ме болят краката!
    – Госпожо, назад в трамвая има свободни места.
    – Ох, и главата как ме боли...
    – Ама, госпожо, отидете назад... може да седнете където си поискате.
    – Ох, едвам се държа вече!
    – Офф... добре! Седнете, ще карам прав!!!

    "Истината се нуждае от хора, които не се боят да я казват и да се борят за нея." Пенчо П. Славейков
  12. 12 Профил на cockmeat
    cockmeat
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Баааси, хората са толкова измъчени и мрачни.... Ужас, като животни в кланица....

    Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
  13. 13 Профил на BIG AL
    BIG AL
    Рейтинг: 1291 Весело

    И внимавайте с ТАЗИ велоалея..Миналата година едно БМВ- се беше обърнало по таван - точно на тази алея.Добре ,че нямаше хора ..
    И друг път съм го писал , но повтарям - за бавноразвиващите се гербаджии и техния кмет - черно- или църноречков:
    Да влезеш или излезеш от един малък град , като ЖК Лагера - си е ежедневен проблем- в час пик ..Второ- мандатния кмет НЕ може да разбере , че трябва да "отвори" квартала- с поне ДВЕ -"Т"образни кръстовища- към булеварда- до Красно село ..Въртиш се из малките улички , докато стигнеш до ул.Мъглен и започваш да ..чакаш- като по бул Руски :)
    А МОЖЕ - и по други улици, които са ПО- ШИРОКИ - с евтин пробив- да се излиза от квартала- на поне две - от спирките- до Кр.село ..И трафикът НЯМА да се забави по булеварда , защото И СЕГА ТАМ има пешеходни светофари :) Това е , просто е ..)
    Но , толкова акъл- един кмет от ГЕРБ - няма..)Ако му го повтаряме 5 години - МОЖЕ и да се сети,,Все пак на 500-1000 метра от общината е ..проблема :)

    BIG AL
  14. 14 Профил на eva_luna
    eva_luna
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Снимките са страхотни, има уловени такива моменти... Браво!

  15. 15 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1259 Разстроено

    А бе г-н Жоро Кожухаров, много черно-бели тия снимки. Не стига, че хората намръщени...

    Апокалипсисът апокалиптичен
  16. 16 Профил на niki2003
    niki2003
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Тъжна работа и много тъжни физиономии!

  17. 17 Профил на barabana
    barabana
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Страхотни снимки! Черно бяла фотография, набито око и търпение. Снимка номер 13 е за изложба.

  18. 18 Профил на ПАВЛА
    ПАВЛА
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Това е красотата на черно-бялото!

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  19. 19 Профил на studentka
    studentka
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До коментар [#6] от "moriarti":

    в интерес на истината велоалеята е наистина много хубава, но единственият път, в който я използвах от Руски паметник до Княжево, имаш чувството, че ще умра от натравяне накрая - има адски много коли и реално дишаш интензивно техните изпарения. Иначе алеята е ток

  20. 20 Профил на altassar
    altassar
    Рейтинг: 8 Гневно

    Аз съм редовен пътник на точно този трамваен маршрут, който се явява първият в София. Бих използвал момента да се обърна към Столична община и към г-жа кметът на София Йорданка Фандъкова... Сигурен съм, че не съм единствения, на който му е писнало в пиковите часове (8:00 - 9:30 и 17:00 - 19:00) да се блъска като животно в мотрисите. Да сме наясно, този маршрут е редовен... на всеки 3.5 минути идва мотриса, но определено тази редовност не е достатъчна. Живеем в 21 век, и подобна дезорганизация и незаинтересованост дразни хората. Стягайте организацията!!! По две мотриси ли ще пускате в пиковите часове, или ще намалите времето между мотрисите, това си е ваш проблем, но промяна ТРЯБВА да има!

    Иначе се радвам, че има хора, като г-н Кожухаров, които се заемат директно с проблеми касаещи толкова много хора.

  21. 21 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1694 Неутрално

    Мнозина констатират, че лицата на пътниците били измъчени, изтормозени. А нима не са такива те и на болшинството от нашенци, без значение от типа транспорт? В случая на градския транспорт - като се съчетаят делничните проблеми с нередовния график и препълване на колите, плюс някои други социални нюанси, логично е на повечето да не им е до смях.

    Има и един интересен момент - хърватски мотриси! А допреди няколко години Хърватска беше във война... Та и още една причина за горните изражения.

    Иначе, най-емблематичните случки са, когато е пълно - и някои се поскарват кой трябва да направи място - и когато влиза контролата. През другото време е сравнително спокойно.

  22. 22 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#19] от "studentka":

    Е, де!? Като няма велоалеи, се мрънка що няма. Като има, що са до улица... Предполагам, че могат да бъдат направени велоалеи всред поляни и гори, ама тогава пък много крави, змии, цигани, буболечки... ще има, а и алеите няма да стигат дотам, закъдето сме тръгнали . Уви, град си е това и освен нас има и някакви хора, коли, сгради...

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  23. 23 Профил на pentcho
    pentcho
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Дори когато трамваите, автобусите и метрото не са претъпкани хората се бутат като говеда. Качващите се застават пред вратите и, за да слязат, слизащите задължително трябва да се бутат или, най-малкото, отъркат в тях. Аз заставам на 1-1,5 метра от вратата, но веднага някой селянин се намества пред мен.Намирам това за отвратително. Преди години се говореше: един човек да има в трамвая, пак ще се бутам. Това е българската селения, която напълни София.
    Най-лошото е, че селяните не си перат връхните дрехи и след няколко такива отърквания и чистият човек се цапа.
    Хората в Африка са по-културни, бил съм там и знам !

  24. 24 Профил на Nan_Kurunir
    Nan_Kurunir
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Прекрасни снимки...особено силно впечатление ми направи жената от сн.3...толкова тъга,болка и разочарование са изписани по лицето и...Галерията страшно много ми напомня на един френски фотограф-Робер Доано,който снима хората в парижките автобуси,метрото в парковете,на пазарите и по-бедните квартали през 50 те години на миналия век...Браво за галерията!

    "Представи си,че не съществуваш и бъди свободен!"- Омар Хаям
  25. 25 Профил на mmarto
    mmarto
    Рейтинг: 418 Весело

    Нямали контрольори, в тоз трамваи №5 ?

  26. 26 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1694 Неутрално

    До коментар [#19] от "studentka":

    Това касае всички велоалеи - тоест интензивния околен трафик, респ. вредни газове, и запрашеността. Всички тези ентусиасти, които карат велосипеди в столицата, може би не си дават сметка за дългосрочния ефект от действията си. София далеч не е узряла за велотранспорт (въпреки PR-стратегията на Общината по този повод). Тоест изисква се системен подход, вкл. и с проблема с уличните кучета.


    До коментар [#20] от "altassar":

    Подобна неуредица с организацията ми се е случвала и на мен - по линия 204 от спирката на "Плиска" - в пиков част идват през известен интервал няколко единични автобусчета, които естествено бързо се напълват, и трябва доста да се чака, докато дойде по-голям съчленен, който да събере останалите чакащи. А тази линия прекосява половината столица.

  27. 27 Профил на Sabbath
    Sabbath
    Рейтинг: 1280 Разстроено

    Много обичах да се возя на старите петици.Мотрисите и вагоните им се движеха само по тази линия и возеха като влак.Прозорците им се отваряха от долу и можеше седящият пътник да си изкара главата отвън,което от една страна бе приятно,но от друга имаше голяма опасност вятърът да му развали прическата.Жалко,че отдавна ги няма.

  28. 28 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 1284 Весело

    -Фото-извод:"Трамвай 5 и изобщо градският транспорт сближава хората и те стават по-близки помежду си". Може би това е начинът за интеграция на мнозинства и малцинства,на хора с различни политически възгледи и религиозни убеждения.А защо не и на управлявани и управници,ако последните започнат да ползват градския транспорт?

  29. 29 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Петицата обслужва около 240,000 човека по данни от ЕСГРАОН.
    Това са кварталите - Княжево, Овча купел, Бъкстон, Лагера, Красно Село, Хиподрума, Крива река, и останалите по центъра.
    Реално 1/4от София се обслужва от 2 трамвая - 5 и 7, 2 автобуса - 204 и 102 и два тролея - 9 и 2.
    Всяка сутрин е така във всичките от тях.
    Специално 5 е това което по плановете наричат 4-ти метродиаметър - трябва да влезне под земята и отгоре бул. Цар Борис 3 да стане като Цариградско - по 3 ленти в посока плюс локални.
    Това е абсолютно задължително да се направи, защото сега движението по ЦБ-3 е някакъв кошмар и както хората казват нагоре - изходите и входовете в кварталите е кошмар.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  30. 30 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 778 Неутрално

    На кво мирише вътре?

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  31. 31 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#13:"BIG AL"]окато стигнеш до ул.Мъглен и започваш да ..чакаш[/quote]
    Точно така! Ами от другата страна - куките седят на ОББ през кръстовището и чакат на пусия кой ще дойде по локалното от Хиподрума и ще се включи в Цар Борис 3 неправилно през трамвайната линия.
    Ама то това е пълно малоумие - от Княжево до Руски паметник да не можеш да се включиш от локалното в основното. И всичко това именно само и единствено за да се гарантира предимството точно и само и единствено на Трамвай № 5.
    Ето защо и в общинския съвет нашите хора ги заболяха устите да казват че приоритет за София трябва да е именно 4-ти метродиаметър - не може един главен вход в София да минава целия трафик по булевард със стандарти от 1886 г. В крайна сметка булеварда е само един валиран насип от пясък и отгоре павета. Нищо друго.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  32. 32 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#24:"Nan_Kurunir"].особено силно впечатление ми направи жената от сн.3...толкова тъга, болка и разочарование са изписани по лицето и...[/quote]
    Тази я познавам защото живее в съседство на моя блок. Казва се Гозбарска. Мъжа и беше пияница и побойник и почина от сърдечен удар преди доста години. Има два сина от които единия в затвора а другия в емиграция. Живее като кукувица сама.
    Защо да няма тъга болка и разочорование?

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  33. 33 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1468 Неутрално

    Страхотни снимки, успяват да уловят настроението, което за съжаление е тъжно, доста смачкано...

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  34. 34 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    [quote#19:"studentka"] Иначе алеята е ток [/quote]
    Ток е ами. Особено на слизане - от Княжево накъм Руски паметник. И до там само.
    На слизане е ок, пускаш се по инерция и си чак на Руски. Ама на обратно си е бая въртене. Денивелацията между него и Княжево е около 150-200 м.
    За съжаление обаче велоалеята стига само до Руски паметник. Ако искаш по-надолу трябва да караш по Даме Груев която излиза на Позитано и там караш сред колите.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  35. 35 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    И един съвет - в №5 си пазете чантите и документите че бая крадци има.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  36. 36 Профил на W140
    W140
    Рейтинг: 507 Неутрално

    Страхотни снимки!

    На мен особено много ми допаднаха 2.12.13

    А 2 ми напомня на една от серията на Робърт Франк - Американците http://www.transmopolis.com/wp-content/uploads/2009/09/New-Orleans.jpg

    http://www.panoramio.com/user/1141979
  37. 37 Профил на h3llf1r3
    h3llf1r3
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#2] от "Haftor":

    Магнум снимат на филми обаче!

  38. 38 Профил на nightflyer
    nightflyer
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много ме зарадваха снимките, и аз пътувам всеки ден с железния кон и ги гледам тези лица. Нелош трамвай е №5, въпреки че е претъпкан... по-добре с трамвая, отколкото с кола в задръстването. Е, не е приятно че трябва да си дебнеш чантата нон-стоп, освен това има един дядо-трамваен перверзник, който се подвизава сутрин и много обича да се лепи на младите жени. Какво да правиш, емоции. Като е лошо времето се налага да се примиряваме, като е хубаво, аз лично паля кракомобила и за двайсетина минути стигам от Красно Село до Руски паметник...

  39. 39 Профил на Haftor
    Haftor
    Рейтинг: 469 Неутрално

    До коментар [#37] от "h3llf1r3":

    Не само, напоследък все по-често вадят и М9-ки даже им дизелари и сакън автофокуси

  40. 40 Профил на W140
    W140
    Рейтинг: 507 Неутрално

    До коментар [#21] от "Читател":

    Аз като съм в автобуса обичам да наблюдавам шофьорите, има нещо вярно в това, което казваш

    http://www.panoramio.com/user/1141979
  41. 41 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Адмирации за автора на стимките...Трамвай № 5 ми припомни ето това: http://www.youtube.com/watch?v=3nHLJP5hFRA


    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  42. 42 Профил на Øϰϰå Çҩßё
    Øϰϰå Çҩßё
    Рейтинг: 572 Разстроено

    с изключение на последната.. всички останали снимки са потресаващи.. ПО-ТРЕ-СА-ВА-ЩИ!!!

    иронията е моята първа, втора и трета природа, аронията няма нищо общо
  43. 43 Профил на luiza
    luiza
    Рейтинг: 367 Неутрално

    преди години подобни гледки и преживявания по цитираната линия номер пет на трамвая ме амбицира на 18г да изкарам шоф. книжка и да пътувам с кола...

    наистина е кошмар в градския гранспорт.

  44. 44 Профил на Мария
    Мария
    Рейтинг: 1526 Неутрално

    Много тъга в тези снимки. Жалко, че не са цветни - контрастът щеше да разнообрази това, което внушават.

  45. 45 Профил на irons
    irons
    Рейтинг: 578 Неутрално

    Честно казано, не бях чувал в София да се движат хърватски мотриси (Кончар). Преди време беше пусната една пробно. През 2009г се пуснаха няколко обновени стари мотриси по линията на трамвай №5, но не знам скоро изобщо де е купуван нов трамвай в София.

    Иначе за фотогалерията - БРАВО!!!

  46. 46 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1694 Неутрално

    До коментар [#40] от "W140":

    И аз съм ги наблюдавал. И забелязох, че повечето коли на градския транспорт, с изключение на някои доста овехтели такива, са с автоматични скорости. Само педали за газта и спирачката и копчета за вратите. Преди години по "Чавдар"-ите и "Икарус"-ите бая ръчна работа имаше. От днешна гледна точка на шофьорите им е много по-удобно и комфортно.

    По отношение на трамвая по линия No. 5 - мисля, че е единствена или поне от малкото, които, подобно на метрото, казват спирките по звукова уредба. Повечето други линии са с поостарял парк.

    До коментар [#42] от "Mypa":

    Нима досега не ти е правило впечатление?


    До коментар [#43] от "luiza":

    Как съпоставяш разходите - за време и за транспорт?

  47. 47 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Само една фактическа грешка в текста към снимка №12.
    Новоизглеждащите трамваи по №5 не са хърватски, а български след много сериозна модернизация!

  48. 48 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 616 Неутрално

    P.S. Поне да ги бяхте снимали отвън тия "хърватски" трамваи, за да онагледите текста си.

  49. 49 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1694 Неутрално

    До коментар [#47] от "Sir Humphrey":

    Направих справка и според коментарите в тази тема - http://forum.sumc.bg/forum/viewtopic.php?f=7&p=7629 - мотрисите не са нито хърватски, нито български, а чешки "Инекон" - http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A28%D0%9C-700IT_Inekon .

  50. 50 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#49] от "Читател":

    Да съм уточнявал къде е правена модернизацията?

    Произведени от "Трамкар" София, модернизирани от "Инекон", Острава.
    Доволен?

  51. 51 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1694 Неутрално

    До коментар [#50] от "Sir Humphrey":

    Както е посочено, модернизацията е основна, което може да се счете за почти ново производство. И любопитното е защо чак в Чехия ги преправят и защо дори в Хърватска имат чудесен завод за релсови превозни средства, а нашия "Трамкар" предимно с далавери е известен (към днешния момент)...?

  52. 52 Профил на gv
    gv
    Рейтинг: 418 Весело

    Чудесна галерия
    а усмихнатото малцинство в 5-цата се чудим какво ли става с проекта за 'леко' метро по това трасе? и булевардът, и релсовият транспорт имат нужда от осъвременяване...

    Keep it simple and make it special.
  53. 53 Профил на Лилия Костова
    Лилия Костова
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Въпреки конкуренцията на велоалеята?! Не ставайте смешни! Тази алея свършва на руски паметник като отсечена с брадва, оттам нататък карането на колело се превръща в много вълнуващо изживяване...

    А и на самата алея е забавно, поради прословутото българско незачитане и невиждане на когото и да е друг, освен на собствената личност...

    Ама авторът на тези редове едва ли кара колело...

    Бойко Борисов е тъп като г.з. Освен това е малоумен магистраладжия и има титла Негово Тиквочество.
  54. 54 Профил на casie
    casie
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Какво му е прекрасното и страхотното на тези снимки! Защо продължава да ни се втълпява, че сме най-нещастният и измъчен народ?

  55. 55 Профил на dragomawen
    dragomawen
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Снимките са хубави, но нещата са представени едностранно. Авторът е избрал да покаже само час пик в трамвая. А реално по Борис сутрин това е най-бързият начин за придвижване. Също така извън най-натоварените часове си е ок.

  56. 56 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 616 Неутрално

    До коментар [#51] от "Читател":

    Може да се счете, може и да не се счете. Зависи от гледната точка, перспективата, синуса и косинуса на азимута.

  57. 57 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 1826 Неутрално

    Докато не се направи пробивът "Каблешков" със замисления трамвай от Овча купел за Подуене по него, всичко от тези квартали ще се изсипва в центъра. Дори да се пусне 3 диаметър, централните метростанции няма да издържат на стълпотворението от прекачващи се

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  58. 58 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1221 Неутрално

    До коментар [#5] от "nicoleta":

    душо, да те питам как изглеждат пътниците в испанския градски транспорт тия дни? Правиш ли разлики много? Опитай се да видиш и хубавата страна на нещата понякога, помага.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  59. 59 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 1412 Весело

    До коментар [#58] от "Пешката":

    Нали знаеш - "за добро или за лошо - Българи сме ние"!
    Та и Николетка и тя...

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  60. 60 Профил на studentka
    studentka
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До коментар [#22] от "moriarti":

    както мисля стана ясно от поста ми, аз много се радвам на велоалеята и смятам, че е направена учудващо добре, предвид, че и рози са засадени в един дълъг участък. Но като човек, който редовно си кара колелото, това за пръв път ме учуди колко се натравяш, защото там трафикът наистина е голям и това са 25 мин от руски до горнобански път в които пътят е малко под наклон, тоест дишаш по-тежко от нормалното. А обратния път, както отбеляза и друг читател е наистина съвсем ток.

  61. 62 Профил на chris_cornell
    chris_cornell
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Страхотни снимки, а за номер 12 нямам думи... уникална! Галерията ми напомня на филм на Бела Тар

  62. 63 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 778 Весело

    До коментар [#60] от "studentka":

    Уви! Животът е безмилостно жесток и уверено препуска към смъртта ни. Аз лично бих дишал алпийски въздух, смесен с "райски газ", ама... не се получава някак си. Отровите са навсякъде и ги поемаме редовно. Но пък, потейки се обилно над педалите, вие изхвърляте токсините. Танто за кукуригу!

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  63. 64 Профил на nicoleta
    nicoleta
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    [quote#58:"Пешката"]душо, да те питам как изглеждат пътниците в испанския градски транспорт тия дни? Правиш ли разлики много?[/quote]
    Всеки случай не както тези ,а и много добре правя разликите,ако искаш разходисе до тук и тогава ми пиши глупости.

  64. 65 Профил на bobtap
    bobtap
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Добре, че пуснаха мотрисите "Инекон", чиято возия е на световно ниво в сравнение с тази на старите раздрънкани и опасни особено при геленка /колелото-свръзката между вагоните/ "София 70". Добре е, че трамваите по №5 са доста начесто, а от известно време имат и конкуренция по №4. Супер снимки!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.