България се рекламира от рекорден брой компании на борсата в Москва

България се представя с национален щанд от 400 кв.м на международното туристическо изложение MITT 2005, което се откри в Москва и продължава до 26 март. Туристическият продукт на страната ни се рекламира от над 60 компании, съобщиха от Агенцията по туризъм, която е организатор на българското участие. Щандът е изработен от българската фирма "Нойзи", която спечели конкурс на агенцията в началото на годината. На него присъстват "Албена" АД, "Алма тур БГ", "Астрал холидейз", "Балкан експрес", "Балкантурист" АД, "Бояна МГ", "Бългериан Вип турс", "Варна турист сервиз", "ДМ травъл", "Златни пясъци" АД, "Нагена", "Виктория груп" и др. За първи път са представени общините София, Несебър и Смолян. На щанда се предвиждат прожекции на рекламни филми, всекидневна дегустация на български вина, а самостоятелни презентации са подготвили община Несебър и Музеят на солта в Поморие.

Руският пазар е един от основните за българския туристически продукт. През 2004 г. страната ни е посетена от над 120 хил. руски туристи, което е на нивото от предходната година и дори малък спад. Очакванията на туроператорите за тази година са за ръст на руснаците, които предпочитат България като място за лятна и зимна ваканция, обясниха от Агенцията по туризъм. Географската и езикова близост на двете страни, конкурентните цени при близко до европейското качество на предлаганите услуги и разнообразните възможности за почивка правят курортите ни особено привлекателни за руснаците с високи и средни доходи. От Агенцията по туризъм твърдят, че на борсата в Москва се популяризират новостите в българското туристическо предлагане, които трябва да допринесат за утвърждаването на позициите на страната ни на руския пазар. България се рекламира като целогодишна туристическа дестинация, която е подходяща за семеен, детски отдих и за самостоятелна почивка. Подготвени са нови рекламни материали, които представят многообразието на предлаганата почивка у нас, като навсякъде присъства и новото ни лого.

---------------------------

Международното туристическо изложение MITT 2005 в Москва е третото по големина в света след тези в Берлин и Лондон. На него всяка година си дават среща над 2700 компании - изложители от над 110 страни, работещи в областта на туризма. Отчитат се повече от 110 хил. посещения на търговска публика и журналисти, които пишат за туризма. Със самостоятелни щандове участват над 60 министерства на туризма и туристически бордове. Много райони от Русия също са представени със свои щандове.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK