"Кока-Кола ХБК" търси нови транспортни фирми

Бутилиращата компания "Кока-Кола хеленик ботълинг къмпани" ("Кока-Кола ХБК") има намерение да подобри системата си за транспорт и за целта е обявила конкурс за нови фирми, които да доставят напитките от производствените до складовите центрове. Това съобщиха от производителя на безалкохолните напитки във вторник.

Целта на конкурса е да се намерят нови транспортни фирми, с които да се установят трайни партньорства, е посочено в обявата за конкурса.

"Имаме желание да работим с по-голям брой надеждни доставчици", обясниха още от "Кока-Кола ХБК". Ще бъдат избрани няколко фирми, които ще транспортират напитките на вътрешния пазар, информираха от компанията.


Изискванията към кандидатите е да имат най-малко две години опит на вътрешния и международния пазар. Освен това компаниите трябва да имат поне пет собствени камиона, които са годни за превоз на хранителни продукти, с възможност за двустранно товарене, с повече от 22 тона допустим товар и др. Срокът за кандидатстване е до средата на ноември.

Продължителността, както и всички други параметри по договорите, ще се договарят индивидуално между "Кока-Кола ХБК" и бъдещите й партньори.

"Кока Кола" е един от основните играчи на българския пазар на безалкохолни напитки. Компанията стъпва на пазара първоначално с напитката "Кока-Кола" (Coca-Cola), а постепенно се пускат и други видове и марки безалкохолни продукти. В момента компанията разполага с два производствени центъра в Пловдив и Костинброд. От две-три години "Кока-Кола" се насочи активно към пазара на негазираните безалкохолни напитки и започна производството на соковете "Капи" (Cappy), студения чай "Нести" (Nestea) и др.

През пролетта на тази година компанията навлезе на още един пазар от сегмента на безалкохолните напитки - този на минералната вода. През април "Кока-Кола" обяви придобиването на "Минерални води Банкя", а сделката беше финализирана през юни.

В сегмента на газираните напитки компанията се конкурира предимно с продуктите с марката "Пепси" (Pepsi). В момента и двата играча на пазара провеждат активни кампании за налагането на своите диетични продукти, които са нискокалорични заради редуцираното съдържание на захар.

В сегмента на натуралните сокове и минералните води обаче основните конкуренти са предимно български компании.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK