Община Червен бряг прие програма за управление на отпадъците

Общинският съвет в Червен бряг прие програма за организация насметоизвозването в общината и управлението  на градското сметищеза 2007 г. Според решението на съветниците общината трябва да назначи фирми, които да извършват всички дейности, свързани сизвозването и преработката на отпадъците в града и околните селища.Ведомството ще проведе обществена поръчка за избор на доставчикна  близо 476 контейнера за смет. Съдовете трябва да бъдат отт.нар. тип бобър. Тяхната вместимост трябва да е 1.1 хил. л.


Наобщината е възложено и да търси и компания за експлоатация и мониторингна градското депо за твърди битови отпадъци. Мониторингът ще обхващавходящ контрол, мониторинг на топографията и на инфилтрираните води.Компанията, която ще експлоатира депото, трябва да  монтиравходяща врата, да изгради 3 наблюдателни кладенци на подземни води,както и да подравнява терена по периферията на депото и да изградиексплоатационен път навътре в сметището.


Общината ще обяви иобществени поръчки за сметосъбирането, сметопочистването и сметоизвозването в града, както и за хигиенизирането на териториите заобществено ползване. Ще бъде търсена и компания, която да извършвадепонирането на твърди битови отпадъци и да изпълнява функциите наоператор на депото в града.


В дейностите за Червен бряг ще бъдатвключени сметосъбирането и сметоизвозване на съдове за смет тип бобър,сметосъбиране и сметоизвозване на контейнери с с обем 4 куб.м.Изпълнителят на поръчката трябва да поеме и зимното поддържане иснегопочистване на общинска пътна мрежа в община Червен бряг и част отрепубликанските пътища в чертите на гр. Койнаре за сезон 2006/2007 г.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK