"Глобул" запазва старото си име

Операторът промени само корпоративното лого

Изпълнителният директор на "Космоте груп" Евангелос Мартигопулос (вляво) и изпълнителният директор на "Глобул" Танасис Кацирубас на фона на новото лого на мобилния оператор. Според тях то е знак не само за принадлежност към групата, но и за нов етап от развитието на компанията.

© АСЕН ТОНЕВ

Изпълнителният директор на "Космоте груп" Евангелос Мартигопулос (вляво) и изпълнителният директор на "Глобул" Танасис Кацирубас на фона на новото лого на мобилния оператор. Според тях то е знак не само за принадлежност към групата, но и за нов етап от развитието на компанията.



Марката "Глобул" е пуснала дълбоки корени на българския пазар и не се наложи да променяме името й. Това обясни изпълнителният директор Танасис Кацирубас по време на представянето на новото лого на компанията. "Космоте" е силна запазена марка, но и "Глобул" е силна", потвърди изпълнителният директор на "Космоте груп" Евангелос Мартигопулос, част от която е "Космо България мобайл".


Така четири месеца след като обяви, че още преди да е завършила 2006 г., "Космо България мобайл" ЕАД ще смени търговската марка "Глобул" с "Космоте", висшият мениджмънт на групата се отказа от риска на промяната и представи само нов елемент от корпоративната идентичност на компанията - новото й лого, издържано в зеления цвят на групата, в което присъства и името на компанията майка. Логото е разработено от рекламната агенция "Ашли&Холмс" (Ashley&Holmes), чиито услуги операторът ползва повече от една година.


"Промяната на логото не е достатъчна, ако не е подкрепена с нови продукти и услуги", каза Кацирубас и обяви, че още тази седмица мобилният оператор ще представи първите услуги на вече работещата си мрежа от трето поколение (UMTS). До края на годината "Глобул" ще предложи и фиксирана телефония за бизнес абонатите си, мобилната интернет услуга i-mode и по-добри тарифи за роуминг в рамките на групата "Космоте".




"Глобул" не е просто актив за нас, а най-значителната част от активите ни зад граница", каза още Мартигопулос. В момента компанията има 2.6 млн. абонати и държи близо 40% от пазара. Мобилната й мрежа покрива 99.6% от населението на страната и 97% от територията й. Кацирубас припомни, че компанията притежава най-голямата магазинна мрежа в страната, изградена от 670 търговски обекта. За последната една година операторът е отчел 37% ръст на оперативните приходи и над 237% ръст на нетната си печалба.


Дъщерните компании на "Космоте" работят в пет балкански държави - Гърция, България, Румъния, Албания и Македония, и имат над 8.5 млн. абонати.каре:


„Космо България мобайл" ЕАД и "Мобилтел" АД са оператори със значително въздействие (SMP) на пазара на мобилни мрежи и услуги за 2005 г., определи Комисията за регулиране на съобщенията, след като анализира пазарите на мобилни и фиксирани телефонни услуги и на „линии по наем". По последни данни на "Мобилком Австрия груп", част от която е "Мобилтел", операторът продължава да бъде пазарен лидер с 57.7%. "Глобул" обяви, че вече е постигнала близо 40% от пазара на мобилни услуги в България. Според Закона за далекосъобщенията КРС може да определи, че един оператор има значително пазарно въздействие, ако пазарният му дял е равен или по-голям от 25%.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK