Рекламата на България струва 850 хил. лв.

Двата договора за изграждане на националните щандове на България на най-големите международни туристически изложения са на обща стойност 850 хил. лв. Информацията съобщи мениджърът на "Нойзи дизайн и реклама" Росен Кръстев - компанията, която ще изгражда щандовете.
"Нойзи дизайн и реклама" беше избрана след конкурс на Държавната агенция по туризъм. Компанията беше класирана на трето място по дизайн и на първо по финансово предложение. "Нойзи дизайн и реклама" ще направи щандовете на общо 6 изложения - в Лондон (през ноември), в Щутгарт (през януари), Мадрид (в началото на февруари), Берлин (през март) и в Москва и Киев (също през март). На част от тези изложения страната ще се представя в едноетажни щандове, за които договорът е 289 хил. лв. Двуетажните щандове струват 558 хил. лв.
Договорът с "Нойзи" беше подписан през миналата седмица. Същата компания имаше ангажимента да изгражда щандовете през миналата и в началото на тази година. Предишният договор с нея беше прекратен заради някои неизпълнения по него. Имаме гаранцията, че този път всички условия ще бъдат спазени, обяви наскоро председателят на агенцията Марио ал Джибури и добави, че това е осигурено с клаузи за сериозни неустойки при неизпълнение на договора. Въпреки това представители на туристическия бранш изразяват притеснението си, че първото изложение е едва след около две седмици и няма достатъчно време за изграждането на щанда.
В конкурса участваха още три компании, които са дали по-висока финансова оферта. По думите на Джибури разликата между офертата на първата и последната компания е близо четири пъти. "Нойзи" ще изгражда още националните щандове на Русия и Украйна.

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на бивш служител
    *****

    Вече трета година Нойзи печели конкурсите за изграждането на българските щандове на туристическите борси в чужбина с далавери от страна на ръководството но агенциято по туризъм.
    2004г. ,тогавашния шеф на агенцията Бисер Ялъмов в хода на конкурса подмени ценовите оферти за да спечели НОЙЗИ, по късно той бе уволнен скандално заради взимане на рушвети при категоризирането на туристически обекти по морето.

    В началото на тази година, два дни след назначаването на Ал Джабури за председател на агенцията по туризъм, след три месечно противозаконно отлагане на конкурса същия бе проведен и отново спечели НОЙЗИ - РЕКЛАМА И ДИЗАЙН с цена ТРИДЕСЕТ ПРОЦЕНТА ПО ВИСОКА от цената на следващата оферта. При изграждането на щанда в Берлин , тази пролет, НОЙЗИ-реклама и дизайн, не спази изискванията според сключения с агенцията договор, като изгради стария си проект от предишната година, без ЛСД екрани, както бе поела ангажимент, според договора.
    Въпреки недоволството на участниците от щандовете в Москва и Киев и развалянето на договора между Нойзи и Агенцията, с плащане на неустойки от страна на Нойзи, на проведения конкурс за реализирането на българските щандове за Лондон 2006 и за борсите през 2007, отново бяха дадени от Ал Джабури на Нойзи, въпреки че конкурса за проект бе спечелен от фирма КРЕА. Според запознати професионалисти проекта на фирма КРЕА е бил класи над този на НОЙЗИ - ДИЗАЙН И РЕКЛАМА.

    Това, обаче не попречи на Ал Джабури и неговите подчинени далавераджии отново да направят така, че да спечели НОЙЗИ, а те да си вземат процентите от това. Ал Джабури въобще не го интересува, как изглежда българския щанд. За него е важно да прави своите перманентни екскурзии в чужбина, да взима процентите от обществените поръчки, да ги дели с вишестоящите свои наставници.

    КРАЙНО ВРЕМЕ Е ПРОКУРАТУРАТА ДА СЕ НАМЕСИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK