Агенция за дистанционни продажби стъпва и в Пловдив

Специализираната агенция за дистанционни продажби "Конекта" откри първия си регионален телефонен център в Пловдив, съобщиха от компанията. Това е вторият кол-център на "Конекта", първият се намира в София. Ръководството на агенцията се е спряло на Пловдив като място, тъй като в града има квалифицирана работна ръка, а близостта до София прави управлението финансово и административно ефективно.


Телефонният център ще открие 22 работни места до края на февруари, като плановете на компанията са до декември те да се увеличат с нови 25. Центърът ще допълва услугите на софийския клон на компанията с провеждане на телефонни интервюта и продажби по телефона. "Инвестицията в създаването на кол-центъра възлиза на около 40 хил. лева, като в тях се включват инвестицията в офис сградата и оборудването. Това, което не може да бъде остойностено, е инвестицията в обучението на служителите", казва Йордан Кумчев, управител на "Конекта" и председател на новосъздадената Българска асоциация за директен маркетинг (БАДМ).


"Конекта" e специализирана агенция за дистанционни продажби. Тя работи в София от три години, а услугите, които предлага, са изграждане на цялостни стратегии за дистанционни продажби, организиране на търговски срещи, изграждане и управление на база данни, продажби в интернет, обслужване на информационни телефонни линии.

Коментари (0)
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK