Едни от най-големите рекламодатели в България се сдружиха в Българска асоциация на рекламодателите (БАР). Членове на новата организация са "Байерсдорф България", "Белла България", "Данон Сердика", "Каменица", "Кока-Кола България", "Глобул", "Крафт фуудс България", "Мобилтел", "Нестле България", Обединена българска банка и "Хайнекен/Загорка".
Сред главните цели на асоциацията са повишаване на ефективността на инвестициите в областта на рекламата и въвеждането и развитието на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите. Обединението се създава и за да подпомогне обмена на добри практики, да допринесе за развитието на рекламния пазар в България и да защити интересите не само на рекламодателите, но и на потребителите, уточниха от БАР.
За председател на УС е избран изпълнителният директор на "Нестле България" Антонис Кандзелис. Асоциацията ще представлява своите членове при регулирането на отношенията им с държавните органи и институции, медиите, рекламните агенции и сдруженията на потребителите. В устава на БАР е заложена програма за създаване на механизми за защита принципите на лоялната конкуренция и отговорната, етична комуникация към потребителите. "Създаването на асоциацията е крачка напред към цели като саморегулация на посланията към потребителите от страна на рекламодателите", коментираха от асоциацията.
От дълго време очакваме появата на тази организация и смятам, че създаването й ще повлияе положително на рекламния бизнес, коментира изпълнителният директор на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) Марияна Брашнарова.
*****
НеутралноКакво става на срешите на (БАР) (Българска асоциация на рекламодателите) с (АРА) Асоциацията на рекламните агенции - БАРА ...
Какво ли ще набарат ???