Първата нискобюджетна хотелска верига стъпва в България

Обектът е част от британската "Изи груп"

Първата нискобюджетна хотелска верига стъпва в България

© Дневник



Британската нискобюджетна хотелска верига "Изи хотел" (Easy Hotel), която е част от "Изи груп" (Easy Group), стъпва на българския пазар с франчайзинговия си хотел "Изи хотел София" (Easy Hotel Sofia). Информацията потвърди Румен Първанов от "Е.хотел" АД - компанията, която е инвеститор в хотела и държи ексклузивните права на марката за България.


Веригата хотели е част от "Изи груп", която обединява повече от 15 търговски марки Easy.com, сред които и познатата вече в България нискобюджетна авиокомпания "Изи джет" (Easy Jet). Портфолиото на групата включва още компании за круизи, финансови услуги по интернет, заведения, коли под наем, всички от които осъществяват бизнеса си онлайн.


Хотелът в София ще работи под марката"EasyHotel.com и ще бъде изграден по стандартите на международната компания. Той ще бъде съобразен с основното предимство на марката - да предлага удобно настаняване за минимално ниска цена. Сградата ще се намира на столичния булевард "Тодор Александров", където вече са започнали изкопните работи. Пусковият срок е през следващата година. Във функционално отношение сградата е проектирана изключително икономично, съобщи Първанов. Хотелът ще включва 48 стаи от типа "мини", осем средни стаи и пет служебни помещения. Всички стаи ще са обзаведени с компактни мебели и оборудване. Принципът на проекта е да се спестят разходите от пространство и от общи части. Затова в хотела няма да има заведения за хранене например.




Като част от веригата "Изи хотел" обектът ще бъде изграден в синхрон с всички стандарти на марката Easy и ще ползва резервационната система на веригата. Всички резервации ще се правят онлайн. Договорът на хотела е за 20 години. Инвестицията в него се оценява на около 1.5 млн. евро. Ангажиментът на българската компания е да развива марката, като през следващите пет години може да се очаква да има още два хотела в София, каза Румен Първанов.


Марката Easy съществува от 1995 г. и в момента вече развива бизнеса си в десетки страни по света. Стратегията на компанията е съобразена с няколко основни принципа, сред които да предлага ниски цени с добро качество и да се бори и дори за "най-малкия" клиент. Това обяснява и агресивната ценова политика на групата, обясняват специалисти.


Конкретно веригата за хотели се развива на принципа на франчайзинга и на партньорство с други компании. Веригата Easy Hotel има седем хотела и партньорство с над 20 хил. други обекта по света. Всички те се резервират онлайн, като колкото по-рано е направена резервацията, толкова по-ниска е цената.

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK