Дневник.БГ е увеличил дневната си аудитория с четири хиляди души

 

© Дневник

 



От май до септември дневната аудитория на dnevnik.bg в България се е увеличила с четири хиляди души, като сайтът е третият най-търсен информационен източник в българското интернет пространство. Това показват данните на "Нилсън Онлайн" за миналия месец.


В класацията на новинарските сайтове на първо място сред потребителите от България е netinfo.bg, следван от dnes.bg.


Средно на ден dnevnik.bg има 29 177 броя уникални посетители от страната, като средният им престой е около 5.1 минути. За сравнение през май аудиторията на dnevnik.bg е наброявала средно дневно 25 064 посетители. Netinfo.bg се посещава средно от 69 947 уникални браузера, като всеки от тях се задържа на сайта по 4.6 минути на ден.




Най-търсеният български сайт е abv.bg, който през септември е привлякъл 400 546 посетители. На второ място е сайтът за видеообмен Vbox7 с 285 155 посещения, а на трето място е порталът gbg.bg със 127 763 посещения дневно. В общата класация на най-популярните интернет адреси dnevnik.bg е на 16-о място.


В класацията на създателите на интернет съдържание в българското онлайн пространство първото място е на "Нет Инфо.БГ", чийто месечен обхват от аудиторията е общо 74.87%. Създателят на dnevnik.bg "Икономедиа" се нарежда на шесто място в листата с 66 870 уникални посетители дневно и дял от 18.44% от общата интернет аудитория.


Най-голяма част (35%) от потребителите на интернет в България продължават да са жителите на столицата, следвани от гражданите на Варна (8.3%) и Пловдив (7.7%).


За втори път от началото на 2008 г. платформата на "Нилсън Онлайн" "Маркет Интелиджънс" е претърпяла разширяване на функциите, съобщиха от компанията за измерване на аудиторията. Изследователите вече ще дават възможност на клиентите си да получават обобщени доклади за аудиторията си за тримесечен период. Данните ще са достъпни на всички равнища на анализ - марка, издател, сайт и категория.


Целта на нововъведението е да се увеличи прозрачността на пазара, като се даде възможност да се проследи тенденцията в развитието на всеки продукт. Платформата въвежда и нови функции, които ще позволяват на потребителите да създават и запомнят най-често ползваните от тях профили и ще показва в графично изображение повече от една метрика върху една графика.

Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Петров
    *****
    Неутрално

    Добре е, че има два-три сайта, в които човек може да прочете и не просташки и провластови материали.
    Не знам как скърцат със зъби другарите. Пращат някакви ченгета във форумите, но те не са убедителни, защото лъжат, а истината е най-убедителна, все пак.

  2. 2 Профил на Браво
    *****
    Неутрално

    Успехът на сайта напълно компенсира по-ниския тираж на печатното издание. Така че, развивайте електронното издание. Най-малкото защото за него не се секат дървета.

  3. 3 Профил на Gambo
    *****
    Неутрално

    Сигурно с 4000 ника а не души?

  4. 4 Профил на Gambo ??
    *****
    Неутрално

    Ченге ли си или с истинско ИП

  5. 5 Профил на Николай Цаневски
    *****
    Неутрално

    ЦИТАТ : гражданите на Варна (8.3%) и Пловдив (7.7%)

    Опа, още едно доказателство че Варна е станал по-голям град от Пловдив.

  6. 6 Профил на редовен
    *****
    Неутрално

    Ако махнете и жълтите новини, можете да качите още читатели. За жълтенията има толкова сайтове, няма смисъл да слагате жълтения и пикантерия.

    И си наемете съветник, когато пишете за наука и техника. Ще помогне да се избегнат доста конфузни ситуации.

    Иначе, добре, браво! Все така!

  7. 7 Профил на HeyK
    *****
    Неутрално

    Ченгета. Ако и те са ни виновни за нещо, е нямам думи. Това са хора, които изпълняват заповеди на Хора които са в същото положение. И като се замислиш кой е най-отгоре, партията. А партията е -омунисти(загрижени за България, колкото и преди са били загрижени, ХаХа), -урци(пишещите се, загрижени Българи) и -аре(пишещи се и те, като загрижени за България, а всички знаем за какво са загрижени за парцели от всякакъв вид и род)





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK