"Дневник.БГ" е увеличил дневната си аудитория с четири хиляди души

"Нилсън онлайн" разширява функциите на палтформата си, за да увеличи прозрачността на изследването

От май до септември дневната аудитория на dnevnik.bg се е увеличила с четири хиляди души, като сайтът е третият най-търсен информационен източник в българското интернет пространство. Това показват данните на "Нилсън онлайн" за миналия месец. В класацията на новинарските сайтове на първо място сред потребителите от България е netinfo.bg, следван от dnes.bg. Средно на ден dnevnik.bg има 29 177 броя уникални посетители, като средният им престой е около 5.1 минути. За сравнение - през май аудиторията на dnevnik.bg е наброявала средно дневно 25 064 посетители. Netinfo.bg се посещава средно от 69 947 уникални браузъра, като всеки от тях се задържа на сайта по 4.6 минути на ден.


Най-търсеният български сайт е abv.bg, който през септември е привлякъл 400 546 посетители. На второ място е сайтът за видеообмен Vbox7 с 285 155 посещения, а на трето място е порталът gbg.bg със 127 763 посещения дневно. В общата класация на най-популярните интернет адреси dnevnik.bg е на 16-о място.


В класацията на създателите на интернет съдържание в българското онлайн пространство първото място е на "Нет инфо.БГ", чийто месечен обхват от аудиторията е общо 74.87%. Създателят на dnevnik.bg "Икономедиа" се нарежда на шесто място в листата с 66 870 уникални посетители дневно и дял от 18.44% от общата интернет аудитория.




Най-голяма част (35%) от потребителите на интернет в България продължават да са жителите на столицата, следвани от гражданите на Варна (8.3%) и Пловдив (7.7%).


За втори път от началото на 2008 г. платформата на "Нилсън онлайн" "Маркет интелиджънс" е претърпяла разширяване на функциите, съобщиха от компанията за измерване на аудиторията. Изследователите вече ще дават възможност на клиентите си да получават обобщени доклади за аудиторията си за тримесечен период. Данните ще са достъпни на всички равнища на анализ - марка, издател, сайт и кагетория. Целта на нововъведението е да се увеличи прозрачността на пазара, като се даде възможност да се проследи тенденцията в развитието на всеки продукт. Платформата въвежда и нови функции, които ще позволяват на потребителите да създават и запомнят най-често ползваните от тях профили и ще показва в графично изображение повече от една метрика върху една графика.

Ключови думи към статията:

Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на :-)
    *****
    Неутрално

    "Дневник.БГ" за мен е N 1

  2. 2 Профил на МАНИПУЛАЦИЯ!!!
    *****
    Неутрално

    Изпуснали сте една дребна подробност- Нилсън онлайн не измерва всички сайтове, а само тези, които са си платили да участват в проучването. Така че е доста подвеждащо дневник.бг да е "третият най търсен информационен източник в българското интернет пространство"

  3. 3 Профил на хм
    *****
    Неутрално

    Числата трябва освен да се цитират, да се анализират. Един ял зеле, друг свинско, средно статистически са яли свинско със зеле.
    АБВ, гювеч, нетинфо са места през които се минава пътьом и няма въобще кво да търсят в една класация.
    Дневник бил четен от 29 хил дневно, но само по 5 мин средно. Това означава да погледнеш заглавията в началната страница и да кликнеш върху едно, две. И понеже аз стоя по един час, а други двайсе по само една, средно прави по пет.
    Тая статия е прочетена до 13 ч от едва 260 калпака. 1/120 от "читателите".

  4. 4 Профил на Master of Webs
    *****
    Весело

    Радвам се, че не платихме на "Нилсен". Нямаше да е хубаво да използват нашите пари да рекламират другия си бизнес ("Нетинфо".

    Има много по-обективни начини за метеринг - Гугъл Аналитикс, Тихо, etc. Защо не ги използват? Те са обективни 3-ти страни, чиито резултати могат да бъдат независимо проверени от рекламодателите.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK