"Фикосота синтез" очаква 20% ръст на продажбите си

Дружеството вече достигна печалбата си от миналата година

Компанията за бързооборотни стоки "Фикосота синтез" е реализирала 20% ръст на продажбите си на десетте основни пазара в региона към края на септември. До края на годината се очаква оборотът да достигне 120 млн. лв. спрямо 100 млн. лв. за миналата година, съобщиха от дружеството. Това ще е повишение с 20% за тази година. Компанията е реализирала най-голям ръст на оборота в Украйна - над 25% за първите девет месеца спрямо същия период на 2007 г. В България дружеството отбеляза стабилен ръст на продажбите от 14%, както през миналата година. По данни на компанията, още през септември е достигната печалбата, реализирана през изминалата година, а до края на 2008 г. се очаква увеличението й да е между 35 и 40%. Въпреки добрите прогнози дружеството ще отчете спад в темпа на нарастване на приходите - ако за цялата 2008 г. се очаква те да скочат с 20%, то през 2007 повишението беше с 30%.


"Факт е, че "Фикосота синтез" бележи стабилен ръст на фона на световната икономическа криза. Това до голяма степен се дължи на успешните марки, които създаваме и позиционираме на пазара, коментира Красен Кюркчиев, управител и един от създателите на компанията. Инвестициите на "Фикосота синтез" за последните две години възлизат на над 40 млн. лева, като са насочени за изграждане и подобрение на производствени бази, за създаване на нови работни места, лаборатории, развойна дейност и обучение на кадри. Компанията е специализирана в производството и маркетинга на бързооборотни стоки в България и е един от основните играчи на пазара на почистващи препарати и продукти за грижа за тялото, като се конкурира с компании като "Хенкел" и "Проктър и Гембъл". През последните години "Фикосота синтез" следва стратегията да навлиза и разширява позициите си в страните от балканския регион, където налага собствени марки. "Оптимист съм за бъдещето, защото нашите марки са предимно в нисък и среден ценови сегмент, а като качество те не отстъпват на премиалните. В трудните времена, които ни очакват, все повече клиенти ще избират добри продукти от по-нисък ценови клас", прогнозира Кюркчиев. Дневник

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK