Продажбите на "Пежо" паднаха с 8.7% за година

Продажбите на Peugeot Citroen паднаха с 8.7 на сто през 2008 г. заради световната криза, съобщи Ройтерс. Групата продаде 2.952 млн. коли през миналата година при 3.234 млн. за 2007 г.


Въпреки трудния икономически климат водещата френска група запази пазарен дял от 5.0 на сто.


Автомобилите с марката Peugeot отчитат спад на продажбите с 9.7 на сто, а тези на Citroen- със 7.5 процента.


В Западна Европа продажбите падат средно с 10.5 на сто за катастрофалната година. Единствено в Русия има ръст от 59.3 процента до 59 хил. превозни средства. В Китай продажбите на групата паднаха с 14.2 на сто до 179 хил. превозни средства.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK