Сайт за анкети в реално време стъпи в България

Сайтът за социологически и маркетингови проучвания buzzdash.bg започна работа на 7 април. Платформата е създадена през 2006 г. в САЩ и българската версия е едва втората в света. Всеки регистриран потребител може да зададе своя анкета безплатно, която след одобрение от редакторски екип може да се появи както в рамките на buzzdash.bg, така и в други сайтове и социални мрежи като Facebook. Анкетите могат да бъдат от темите новини и политика, спорт, забавление, бизнес и финанси и други. Около проучванията ще се организират дискусии, а по-нататък българският екип на BuzzDash ще създаде коментарна рубрика с анализи на общественото мнение на база получените резултати. Гласуването на сайта няма да изисква регистрация, но създателите му твърдят, че са взети мерки, за да се избегне многократно гласуване от един и същ потребител.


Бизнесът може да използва BuzzDash, за да проучи какво мислят хората за неговите продукти. От друга страна, политиците и социологическите агенции могат да изследват общественото мнение именно чрез BuzzDash. Ръководител на българския проект е Милко Георгиев, чиято мениджърска кариера минава през "Мобилтел", Mail.bg и др. Той коментира за "Дневник", че BuzzDash ще си партнира с онлайн и офлайн медии, за да може анкетите да достигнат до повече хора. През 2008 г. проучванията на американската версия на BuzzDash са привлекли общо 40 млн. гласа.

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на neutral
    *****
    Неутрално

    кой гарантира данните ?





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK