"Русенска корабостроителница" пусна работниците си в принудителен отпуск

Причината е забавена доставка на суровини

Всички работници в "Русенска корабостроителница" АД излязоха от в в принудителен платен отпуск, който ще продължи до 27 април. Това съобщиха за "Дневник" от пресслужбата на компанията. Причините за временното спиране на производството е в забавената доставка на материали за дейността на предприятието.


В корабостроителницата работят около 800 души, а общо заетите - заедно с обслужващите фирми към предприятието, са около 1200. Според данни от синдиката на КНСБ в дружеството съществува напрежение сред персонала заради забавени заплати. От ръководството на компанията заявиха, че остатъкът от възнагражденията, който служителите не са получили за предходните месеци, ще бъде преведен до великденските празници.


Корабостроителницата е собственост на германското дружество Rousse Shipyard Beteiligungsgesellschaft GmbH. Заради съществуващото напрежение в четвъртък в Русе е пристигнал един от собствениците на предприятието - Йохан Бреме, научи "Дневник". Според неофициална информация финансовите проблеми възникнали в началото на годината във връзка с банков кредит на компанията.




Дружеството ще изпълни програмата си за тази година, като акцентите в производствената работа са свързани с изграждането на 8-хилядни плавателни съдове и асфалтовози, съобщиха още от фирмата. Търсенето на нови кораби с товароподемност 8000 тона на европейския пазар запазва стабилни тенденции. Това съобщи през февруари изпълнителният директор на "Русенска корабостроителница" АД Игнат Трайков. Този вид плавателни съдове не зависят от световната криза, тъй като за тях не е необходимо да се осигуряват обемни товари в двете посоки, които все повече липсват. Освен това такива кораби имат ниски експлоатационни разходи и


могат да оперират във всички морски басейни. За разлика от осемхилядниците кораби с по-голям тонаж не са актуални в периода на криза. "Русенска корабостроителница" спусна на вода преди два месеца и половина нов сухотоварен кораб с 8 хиляди тона дедуейт и дължина 128 м. Съдът е построен по поръчка на Scheepvaartbedrijf Schot C.V. - група холандски параходства.

Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на kiko
    *****
    Неутрално

    В тази скапана държава ще уморят и малкото живо в икономиката което е останало и произевжда нещо реално за износ. Няма просперираща държава на земята без производство.Алъж вериша те заправи зависим завинаги докато производството на материални блага дърпа човечеството напред. Кога ще го проумеят тъпите политици в Бълхария.

  2. 2 Профил на cv
    *****
    Неутрално

    Дедуейт?!?!?! А защо нямате - и + за всяка статия?

  3. 3 Профил на Капитан 1 ранг
    *****
    Весело

    Кръжочници , кръжочници от вси страни соединяйтес , ама не ставате и чеп за зеле.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK