През есента тръгват търговете за магистрала "Тракия"

1.2 млрд. евро ще отидат за пътища до 2013 г.

През есента тръгват търговете за магистрала "Тракия"

© Дневник



През есента тръгват търговете за магистрала "Тракия", обяви строителният министър Росен Плевнелиев. Той обеща липсващите 115 км между Стара Загора и Карнобат да са готови през есента на 2012 г. Магистрала "Марица" също ще се изгражда с европари. Досега тя се строеше с пари от бюджета. Непостроените 67 км от Оризово до Харманли са разделени на четири отсечки. Търговете за тях ще бъдат обявени през есента на 2010 г., а строителството им трябва да приключи през пролетта на 2013 г.


От магистрала "Струма" остават да се построят 132 км, които са разделени на четири участъка. Търгът за Долна Диканя - Дупница ще бъде обявен през есента на 2010 г., а отсечката ще бъде построена до пролетта на 2013 г. За участъка от Дупница до Благоевград в началото на следващата година ще се избира проектант за трасето. Търгът за избор на изпълнител е през пролетта на 2011 г. Тогава ще се проведе и търгът за отсечката Сандански - Марикостиново, а до есента на 2013 г. трябва да приключи строителството на двата участъка. Най-дългата отсечка - от Благоевград до Сандански, ще се строи след 2014 г. Магистрала "Черно море" от Варна до Бургас става продължение на магистрала "Тракия". За нея ще се търси гъвкав подход, каза премиерът Бойко Борисов. Може да се строи и с европари след 2014 г., но ако икономиката дръпне, може и със средства от бюджета или пък да се даде на концесия, посочи той. Ще се проектира и изграждането на магистрални участъци София - ГКПП Калотина с дължина около 70 км, както и София - ГКПП Кулата с дължина около 85 км, както и тунел под прохода Шипка за 3.2 км. Те ще останат за финансиране за следващия програмен период 2014 - 2020 г., каза министър Плевнелиев. Така общо за пътища ще бъдат усвоени 1.2 млрд. евро до 2013 г. и ще бъдат подготвени пътни проекти за 1.3 млрд. евро, обобщи цифрите строителният министър.


Ще строим по 65 км магистрали годишно, а не както досега - по 11 км, обеща премиерът Бойко Борисов. Той даде за пример, че в Холандия изграждат по 55 км. "Сиреч ще бъдем по-добри", посочи той. Премиерът уточни, че като се казва, че някои участъци ще са готови лятото, това означава 1 юни, а не 30 август. Борисов определи строителството на пътищата като една от важните антикризисни мерки на правителството, защото по този начин се създават работни места. "Колкото повече евро идват у нас, толкова по-реално всеки един гражданин ще усети, че сме държава - член на ЕС. Пари и работа - това е реалната антикризисна програма. Другото е показване на листчета", каза Борисов. Еврокомисарят по транспорта Антонио Таняни определи тези инфраструктурни проекти като необходими за Европа и обеща да бъдат подкрепяни.

Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Генетик
    *****
    Неутрално

    Вярно ли е това, което четох днеска: от Нова Загора до Бургас без бензиностанции и места за спиране!? Ако да, умолявам за имената на тези, които са се подписали под това малоумие. Държа да им направя лично биопсия на мозъка, с цел извършване на най-различни експерименти, които ще спомогнат за откриване на гена на идотията, простотията и примитивизма у човека. Биопсията е абсолютно безопасна - отнемат се не повече от 2 грама от мозъчната тъкан!

    http://www.dnevnik.bg/ekobiznes/2009/09/14/784210_bez_benzinostancii_na_magistralata_mejdu_nova_zagora_i/

  2. 2 Профил на ИЖЖ
    *****
    Неутрално

    Скокът от 11 км/год. на 65 км/год. изглежда впечатляващ.

    Е, най-вероятно краайните срокове са по-скоро оптимистични отколкото реалистични, но дори и да се направи опит само да се постигнат, това ще е стъпка напред

  3. 3 Профил на Ламбо
    *****
    Неутрално

    Започва работа по големите инфраструктурни обекти ...

    спират се детските и помощите на "трайно-безработните"

    Ясно ?!

  4. 4 Профил на Валди
    Валди
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Желая пълен успех на начинанието

  5. 5 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 612 Неутрално

    Боко отново лъже. За последните 4 г. са построени 160 км автомагистрали.

    На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
  6. 6 Профил на Анонимен
    *****
    Неутрално

    Тотално объркване цари в главите на всички управляващи.....

  7. 7 Профил на Sir Humphrey
    Sir Humphrey
    Рейтинг: 672 Любопитно

    Чудно ми е защо не се предвижда магистрала от София до Видин...

  8. 8 Профил на Фервекс
    *****
    Неутрално

    Ако не беше жалко щеше да е смешно. Как ще строят 17 м/у Д.Диканя и Дупница 4 години ? Тия чуват ли се какво говорят? И какво е това "София - ГКПП Кулата с дължина около 85 км" - дублираща магистрала или редакторска грешка ? А на Б.Б. мога само да му кажа да последва примера на хърватите, те холандците отдавна са си построили магистралите. За съжаление не и лично. И между другото пътя м/у Перник и Д.Диканя няма статут на магистрала поради липса на ОВОС. До получаването на такава ( н брой години) ще има ограничение 90км/ч.

  9. 9 Профил на ДО 5
    *****
    Весело

    Абе ти нормалени ли си .... не си - защи задавам отговори. Кои са тези 160 км , направи един анализ да ти се посмеем.
    ....дата на започване на проекта ..... реализация...... пуск

  10. 10 Профил на Анонимен
    *****
    Неутрално

    по 65км. на година от 2011 до 2013 ......... трудно ще завършат Тракия и Марица .................а другите? Сметките май са правени от първолаци....

  11. 11 Профил на Магистрали
    *****
    Неутрално

    Това е чудесно,но почти всички магистрали са предвидени за Южна България.Северна можем да я превърнем в ловен резерват.

  12. 12 Профил на бг
    *****
    Гневно

    Хахаа падам от смях . След като предните 20 години не са построени 160 км магистрали как , това се е случило само през мандата на Станишев...за последните 4 години.
    Другото което ми прави впечетление , че въпреки добрата новина - 9 от 10 коментара са негативни и оплюващи. Не сме народ а мърша .... знаете кой го е казал това нали , ако не значи не сте българи.

  13. 13 Профил на Анонимен
    *****
    Неутрално

    До коментар [#12] от "бг":

    Нали знаеш кой е постоянно доволен и щастлив?

  14. 14 Профил на Joro
    *****
    Неутрално

    Борис Бойков ще го изпълни ... вервайте ми ... нали веднага след това ще има избори ... трябват му +сове .... Иначе братушките от Турция 700км магистрала я правят за 1 година ....ако не вервате - тръгнете с кола за Кушадасъ.... ае хайрлия да е ... и на 100км за 4 години ще сме доволни ...

  15. 15 Профил на инфо за мрънкалниците
    *****
    Любопитно

    Пътища
    - Магистралите са само 2%, или 418 км, от националната пътна мрежа с обща дължина 19 425 км.
    - Две поредни правителства не са изпълнили обещанието за завършване на магистрала "Тракия", която трябваше да свърже София с пристанище Бургас. Само 173 км от планираните 368 км са построени и се използват.

    Ройтерс: България не е построила и една магистрала след комунизма
    - От магистрала "Хемус" между София и Варна са построени 125 км при 433 км обща дължина.
    - Магистрала "Струма", която трябваше да бъде завършена за олимпийските игри в Атина през 2004 г, има нов кран срок за 2020 г. Построени са 24 км от 156 км.
    - Построени са само 5 км от магистрала "Марица", свързваща българско-турската граница с магистрала Тракия при обща дължина 114 км.

  16. 16 Профил на Анонимен
    *****
    Неутрално

    Най-странното е че няма и дума за магистрали към Европа!Строим уж Дунав-мост 2.............. а стария Дунав-мост..........Явно през Гърция ще ходим в Европа.Може би няма нищо странно..........

  17. 17 Профил на Анонимен
    *****
    Неутрално

    До коментар [#13] от "Анонимен":

    Дебилите........май

  18. 18 Профил на факти
    *****
    Любопитно

    България започва да строи автомагистрали през 1972 г., като първа е "Тракия". Оттогава, за 37 години са построени общо 418 км магистрали, или средно по 11,3 км на година. До 1990 г. са завършени 273 км - по 15,17 км за година.
    Тракия" Дълга е 360 км като за 37 г. са построени 244 км (6,6 км годишно).
    Нещо да коментират многознайковците

  19. 19 Профил на Joro
    *****
    Неутрално

    Ама то като гледам май само комунистите са строили ... сегашните ... особено последните само рушат...

  20. 20 Профил на ехее..
    *****
    Разстроено

    Сумата от не завършените участъци от магистралите в километри е 469.Колко години ще са необходими ако нормата за година е 65км.годишно? Ако се започне от днес,кога ще бъдат завършени ? Коя година? Дали ще стигне мандата на Борисов да се справи с тази задача? Въпроси,въпроси идващи от причини за които трябва по някакъв начин трябва да се дава отговор.Нещата трява да са ясни на всеки жител в нашата манипулирана от1944 година до днес българия.БОГ дани помага- ако ли и ТОЙ неможе ,дяволите да погат.

  21. 21 Профил на Ohu bohu
    *****
    Неутрално

    Това, че Б.Б. и неговите съветници са боси е ясно. Много се надявам поне до една година да се обуят, защото не 65, а 5-6 км не могат построи. А това, че щели да обявяват търгове - ами нали няма проекти - как ще ги обявяват? Скоро Б.Б. да е ходил около Карнобат - Министър Рашидов дали е говорил с трите групи археолози, които работят по трасето? Изобщо това, че ни смятат за будали е ясно. Лошото е, че ние ежедневно им даваме право да продължават да го мислят.

  22. 22 Профил на Димитров
    *****
    Весело

    2009 година имаме построени 418 км магистрали в България.
    ............
    До 1990 година имаме построени 273 километра магистрали.
    ............
    За последните 19 години в България са построени точно 145 км , а червените смешници пишат , че Сергей бил построил 160

  23. 23 Профил на Анонимен
    *****
    Неутрално

    10 го каза .......... първолаци в сметките.

  24. 24 Профил на Joro
    *****
    Неутрално

    До коментар [#20] от "ехее..":
    Борис Бойков ни ги обеща ... ще си ги търсим след 4 години .... интересно е какви ще са оправданията ако не намерим нищо ..)))))))))))))))))

  25. 25 Профил на Joro
    *****
    Неутрално

    До коментар [#21] от "Ohu bohu":
    Напълно съм съгласен с теб ....

  26. 26 Профил на Анонимен
    *****
    Неутрално

    До коментар [#22] от "Димитров":

    Стига гледа назад! Мисли сега какво ти говорят и дали те се отличават с нещо от предишните................

  27. 27 Профил на мдаа
    *****
    Неутрално

    Ако сегашното правителство иска да се движи с темпото на досегашните - магистрала Тракия трябва да се открие през 2019 без да се строи по другите магистрали. Средна бързина на строителство по 11 км годишно - тъкмо 2020 ще пътуваме до Бургас по магистрала.

  28. 28 Профил на Димитров
    *****
    Весело

    Точно това правя гледам какво са правили предишните и се чудя на коментарите , как могат да са толкова негативни и съм сигурен , че ако правителството на Борисов построи не по 65 а по 60 км годишно пак ще го оплюват , че не си е изпълнил обещанието. Ето това е проблема , не се оценяват положителните промени.

  29. 29 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 754 Неутрално

    Няма нужда да има кръчми и бензиностанции на всяка крачка, на магистралата са предпоставка за ПТП. Иначе дано направят нещо по въпроса защото Станишев открадна парите.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  30. 30 Профил на emigranta
    *****
    Неутрално

    А Къде е Румъния , а къде е Маказа Към Гърция

  31. 31 Профил на Вики
    *****
    Разстроено

    Вие не четете ли , то нестава ей такаа оп с вълшебната пръчка и е построена магистралата. Ще се строи с възможностите които има държавата. Хората казват , че за 4 години ще се опитат да пуснат в експлоатация около 200 километра. Толкова колкото не са построени от всички правителства след Тодор Живков. Вие пак недоволствате. И обърнете внимание , че това се обещава след избори , а не както досега преди.

  32. 32 Профил на АМ
    *****
    Весело

    До коментар [#18] от "факти":

    Чакай сега. Ако така ще се калкулират километрите магистрали, изградени по години, то значи през 2012 ще се падат ~15км годишно, включвайки новопостроените 195.

    Иначе браво за новината

  33. 33 Профил на ruark
    *****
    Неутрално

    моето мнение, е 4е ако това за което става въпрос са магистрали, значи ние живеем в първообитно общинския строй. аз не съм виждал да са построени в бг магистрали като в австрия, германия или хървацка.

  34. 34 Профил на Първан
    *****
    Неутрално

    А бе, не мога да им вдяна приоритетите на тия. Нали към ЕС трябва да се залепиме, възможно най-бързо...Защо тогава не се юрнем и да построим първо магистралите към Гърция и Румъния, пък после националния магистрален пръстен, пък накрая заТурция, Сърбия и Македония..Айде, Македония да е турим след пътищата за ЕС, но другото...С краката напред влизаме в ЕС-то. Зорлем.
    Как ги определят приоритетните строежи, хабер си нямам/т..

  35. 35 Профил на Избори
    *****
    Неутрално

    На мен ми хареса, че това се обещава след изборите, както и друг вметна преди мен. Досега всичко се обещаваше преди изборите: вафли, кюфтета, 10лв. в книжка, магистрали, ядрени централи, тръбопроводи и т.н. И за изпълнители се избираха корумпирани турски фирми, които не са построили и един метър в Турция, а парите потъваха яко дим в обръчите на БСП/ДПС/НДСВ.

    Ами тук няма как да се построят магистрали като в Австрия, защото го няма бизнес интереса. Там бизнеса ги строи магистралите, не правителствата. Ние си затворихме повечето заводи, и за къде да ги строим тия 5-лентови магистрали ? Населението ли расте с устойчиви темпове, заводи ли се пръкват като гъби след дъжд та да имаме нужда от такива магистрали ? Ние с по две ленти да построим и с една аварийна пак бива. Пък апетита идва с яденето.

  36. 36 Профил на Ръбчо
    *****
    Неутрално

    "А пък аз мисля, че българските национални интереси в отношенията с Македония са да има хубав път, железница, търговията да процъфтява и да си обменяме култура. Ама пусто - все някой юнак патриотар ще се намери от някъде да развали работата. " Медиапуул.
    Къде е националния приоритет - Македония, в плановете на Борисов? Някъде след 2030г. ?
    Нито ЕС му е в приоритеното изграждане на магистрали, нито Македония, нито национален магистрален пръстен. Нищо приоритетно. Пак работа на парче и пак нищо до край, докато сме живи ние от 60-ти набор, нищо както трябва няма да стане в тая земица.

  37. 37 Профил на до ръбчо
    *****
    Неутрално

    Ръбчо, ти си голям ръб.

  38. 38 Профил на nn
    *****
    Неутрално

    Един важен път който като посетих Б-я (Русе - Ст.Загора) ми се видая много натоварен както със туристически автомобили така и комерсални (ТIR и подобни) но нищо не се пише за тази отсечка. Мисля че това е много важен път за който трябва да се отделят средства. Всичкия транспорт за Турция и близкия изток минава от там и пътя е много натоварен повече отколкото Варна - София където колите са педимно от Б-я. и пътя не е толкова натоварен.
    Защо пак хвърляте пари където не са нужни и не може да си ги изкарате? Морето вие е зле плажовете също стари камиони от Б-я (натоварени с палети и подобни такива само пъплят по двойните им ленти) е трафика който преобладава.
    По скоро трябва да се помисли на "артериите които вкарват и изкарват трафика в страната отколкото как да е удобно за нас та да караме по бързо за плажа ...и стигнем в някой шанец претиснати в ламарини! Това е което става и което видях за съжаление!

  39. 39 Профил на Дон Василий
    *****
    Неутрално

    Аз пък ви обещавам че сам ЩЕ построя частна магистрала от София до Видин за една година - 300 клм. и ЩЕ подобря всички рекорди.

  40. 40 Профил на Софиянец
    *****
    Неутрално

    ЩЕ ви направим и училище, ако нямате деца ЩЕ ви направим и деца..... Предизборно Генералът премиер обеща, че веднага ЩЕ започне строителството на магистрала Тракия, сега се говори, че тепърва ЩЕ има търг за строителството.
    Дано великите му строежи не са като разширението на околовръстния път на София-още незавършен и забележете на вселенска цена на километър.

  41. 41 Профил на Сокол1
    *****
    Неутрално

    До коментар [#39] от "Дон Василий":

    Надуваш километрите още преди да си започнал да строиш .
    От София до Видин са около 200-250 км, а ако направиш тунел на Петрохан ще са примерно 170-180.

  42. 42 Профил на Геро
    *****
    Неутрално

    Отново дежурните вечно недоволни драскачи са изкочили по форумите. Ние не можем да оценим, че хората ясно и точно излизат с програма какво трябва може и какво ще се направи през следващите четири години, но ние пак не сме доволни. Аз лично предпочитам да има 3 завършени магистрали, отколкото 5 магистрали , започнати с по 5-10 км ( справка Люлин) и зарязани. Не, благодаря! А, на тези, които пишат, защо няма магистрала към
    Видин или друга, водеща към Румъния искам да им кажа, че явно геополитиката им куца - до 4-5 години Сърбия ще бъде членка на ЕС и ако някой може да ми каже по-кратък път за Европа от този през Сърбия, евала ще му кажа! Така че, спрете да мрънкате - хората са ни казали : "Пичове , това са ни ресурсите, това можем да направим" . И са го казали с точни срокове , а не така - дайте да строим, пък ще видим! Това му харесвам на Бойко - личи си , че е работил в частния бизнес( както и Плевнелиев, разбира се) - дава ясни и точни цели, поставя срокове и си ги гони. Какво по-добро от това.
    А, на тези, които мрънкат, човека е казал : Ако икономиката дръпне , ще мислим за още. Така че , налягайте си парцалите и бачкайте , та дано икономиката дръпне !

  43. 43 Профил на Nikolay
    Nikolay
    Рейтинг: 402 Неутрално

    Ако си направите труда да поровите назад във времето, абсолютно всички предишни правителства са обещавали абсолютно същите неща, само крайните срокове се изместват все по-далеч във времето.

  44. 44 Профил на кукумявката
    *****
    Неутрално

    кой бухал ще пътува по тез мъгистрали, ако им шибнат такса по 15 лв. за вход

  45. 45 Профил на .
    *****
    Неутрално

    България има ресурс да строи и повече, особено ако са с качеството на сегашните. И особено ако парите отиват за магистралата, а не в некой джоб.

    А за Видин магистрала нема да има. Метрото от Обеля ще стига до Берковица, оттам лифт до Монтана и после по новопрокопания канал от язовир Огоста до Дунав с корабче.

  46. 46 Профил на бухал
    *****
    Неутрално

    До коментар [#44] от "кукумявката":

    Аз

  47. 47 Профил на Коко
    *****
    Неутрално

    Пътят до втория мост на Дунав ще бъде само проформа изграден. Ще се обикаля по магистрала "Хемус" до Ботевград с което пътят до Видин ще се удължи със около 100 км (в сравнение с тунел под Петрохан) и отделно ще се задръства единствената магистрала за цяла северна България. Аз вече няколко пъти уваствах в задръствания от по няколко часа там и въобще не ми харесва този план допълнително да я задръстим с трафика от моста. В крайна сметка може би управлението си знае работата, може пък да са изчислили че ще емигрираме и няма да има задръствания.

  48. 48 Профил на CIA Germany
    CIA Germany
    Рейтинг: 917 Весело

    "Ще строим по 65 км магистрали годишно, а не както досега - по 11 км, обеща премиерът Бойко Борисов. Той даде за пример, че в Холандия изграждат по 55 км. "Сиреч ще бъдем по-добри", посочи той."

    ЩЕ СТРОИМ, а кой каза, че се забранява "ЩЕ"-то !? л0л Ейййй Бойко пак успя да ни разсмее, но да ни впечатли едва ли!!!

    Hope is the first step on the road to disappointment.
  49. 49 Профил на CIA Germany
    CIA Germany
    Рейтинг: 917 Любопитно

    @Софиянец

    Околовръстният не само не е завършен, но и вече се напукаха естакадите :РРРР

    Hope is the first step on the road to disappointment.
  50. 50 Профил на CIA Germany
    CIA Germany
    Рейтинг: 917 Неутрално

    @Димитров
    Весело 2821:2514 сеп, 2009
    Отговор
    Точно това правя гледам какво са правили предишните и се чудя на коментарите , как могат да са толкова негативни и съм сигурен , че ако правителството на Борисов построи не по 65 а по 60 км годишно пак ще го оплюват , че не си е изпълнил обещанието. Ето това е проблема , не се оценяват положителните промени.


    Братленце какви положителне промени!? Че лала положително ли !? Нека изчакаме да мине първата година от строежа на магистрали и да видим колко км са построени, да мине и втората и пак така да погледнем колко са построили, чак тогава може да се каже, да той или правителството правят нещо вече имаме някаква система. Мислиш ли, че не искаме всички в Б-я да има магистрали, но го давайте малко по-спокойно какво сте се превъзбудили ако аз бях излезнал и казал същите ГОЛЕМИ думи пак ли така сляпо щяхте да ме хвалите и да разправяте каква голяма промяна има при все, че ОЩЕ НИЩО НЕ Е ПОСТРОЕНО. ПРОМЯНАТА може да бъде само доказана с ДЕЛА, не с ДУМИ. Comprende!? А вече изхвърлянето, че ЩЕ строим по-бързо от Холандците няма да го коментирам Пак ще повторя да видим какво ще се случи, пак ще си говорим!!! :P

    Hope is the first step on the road to disappointment.
  51. 51 Профил на колевски
    *****
    Весело

    До коментар [#1] от "Генетик":

    Ако не можеш да изтраеш 85 км без да се напикаеш, по добре си стой у вас.

  52. 52 Профил на МАДРИД
    *****
    Неутрално

    Пожелание за УСПЕХ!!!!!

  53. 53 Профил на BG
    *****
    Гневно

    Аз не знам защо нищо не се говори за магистрала "Хемус", не помня от колко години над Ябланица тази магистрала просто свършва в нищото.
    За България по-важно ли е да оправи вътрешните си големи пътища или е по-важно да построи пътя за Истанбул, че да могат гастербайтерите да се прибират по-бързо и да процъфтява вноса на нелегални търски домати...

  54. 54 Профил на Форумци
    *****
    Весело

    Ако съберем тая енергия дето я пилееме в писане по форумите ще построим магистралите в рамките на няколко седмици, даже може и да стигне за тунел под Петрохан.

  55. 55 Профил на Пърдящият вълк
    *****
    Неутрално

    Никва магистрала стройте АЕЦ Белене ...

  56. 56 Профил на Пърдящият вълк
    *****
    Неутрално

    Преглед на профил
    Sir Humphrey
    Любопитно

    * 7
    * 20:43
    * 14 сеп, 2009

    Отговор


    Чудно ми е защо не се предвижда магистрала от София до Видин...

    --- Сър, в България има нужда поне още от 10 магистрали и поне от един тунел\магистрала под\през Стара планина - ама за толкоз години успял социализъм - нищо!

    От някъде трябва да се почне! И железопътния транспорт трябва да се развива! Аман от големи соц градове в които не може да се живее от пренаселване а цялата страна празна и оставена на циганите да се плодят като гризачи!

  57. 57 Профил на Пърдящият вълк
    *****
    Неутрално


    BG
    Гневно

    * 53
    * 11:58
    * 15 сеп, 2009

    Отговор


    Аз не знам защо нищо не се говори за магистрала "Хемус", не помня от колко години над Ябланица тази магистрала просто свършва в нищото.
    За България по-важно ли е да оправи вътрешните си големи пътища или е по-важно да построи пътя за Истанбул, че да могат гастербайтерите да се прибират по-бързо и да процъфтява вноса на нелегални търски домати...

    - тесногръдо и безмислено мнение! Искаш ли просперитет или не искаш? Какъв просперитет ще имаш, ако нямаш пътища към света - магистрали, летища и пристанища?

    Това са важни и основни пътища за страната и трябва да се построят. По тях гастарбайтерите пътуват само по два пъти годишно, но целогодишно се ползват от българи, които пътуват или на изток или на запад!

  58. 58 Профил на Пърдящият вълк
    *****
    Неутрално


    Вики
    Разстроено

    * 31
    * 21:58
    * 14 сеп, 2009

    Отговор


    Вие не четете ли , то нестава ей такаа оп с вълшебната пръчка и е построена магистралата. Ще се строи с възможностите които има държавата. Хората казват , че за 4 години ще се опитат да пуснат в експлоатация около 200 километра. Толкова колкото не са построени от всички правителства след Тодор Живков. Вие пак недоволствате. И обърнете внимание , че това се обещава след избори , а не както досега преди.

    --- Що при Тодор Живков да не би да имаше 200 км построени?

  59. 59 Профил на Боби
    *****
    Неутрално

    До коментар [#58] от "Пърдящият вълк":

    Чакай да пресметнем - София до Ябланица (без уазстъка до Правец, който пуснаха през 90-те) са около 90км, до Варна имаше още 40-50, София-Пловдив са към 130... Абе, събират се 200км май.

  60. 60 Профил на Real AK
    *****
    Неутрално

    Стига си пърдял бе вълк, имаше и още как. Около 150 км имаше готови най-малко до 1989г. Като пуснат "войската" и глей кво става...
    ...и добре, че бай Тошо беше от Правец, че тези скъпи виадукти и тунели сега как щяха да се правят при тази корупция?! И тогава присвояваха здраво, ама имаха и задръжки

  61. 61 Профил на до геро
    *****
    Неутрално

    Казваш ".. личи си , че е работил в частния бизнес.." .Нямаш представа колко си прав /макар, че бб би трябвало да има доста опит в държавния сектор и да има представа от администрация/.
    Да обявиш търг без да имаш одобрени книжа!!!!!Ще се опитам да ти го кажа така както бб ви говори елементарно-трябва да участваш в търг и да кажеш цена на която ще построиш къща, но не знаеш каква ще е къщата.Има закони и наредби, които трябва да се спазват.Или може би не?

  62. 62 Профил на Хемус
    *****
    Разстроено

    Хемус - Шумен - Варна е в трагично състояние с изключение на 2 отсечки по има няма 5 км.

  63. 63 Профил на Помнещ
    *****
    Разстроено

    Ако Иван Костов беше останал на власт щяхме да имаме Дунав Мост 2 и магистрала до Видин, Хемус и Тракия щяха да са построени.

  64. 64 Профил на Оптимиста
    *****
    Неутрално
  65. 65 Профил на HePBeH
    HePBeH
    Рейтинг: 5 Неутрално

    До коментар [#8] от "Фервекс":

    Ти май си нямаш на представа колко километра е София - Кулата(Промахон)

  66. 66 Профил на nm
    *****
    Неутрално

    Това, което е пропиляно досега няма как да се навакса. Назад сме светлинни години, заради един куп малоумници и лешояди. Дори с 65 км на година няма да се построят най-необходимите артерии за още 20 години. През това време сигурно ще пуснат летящи коли...Като аборигени сме в това отношение, кучетата ни се смеят. А да се прави сравнение с холандия, където строели само по 55 км, е просто нелепо. С точни данни не разполагам, но холандия като площ е около два пъти по-малка от българия, но сигурно досега има 15 пъти повече магистрали...

  67. 67 Профил на Просветен
    *****
    Разстроено

    Наистина не е ясно защо дори в плана 2013-2020 не се споменава нищо за магистрала "Хемус"?! Все едно половин България (северна) се намира някъде в дълбоката провинция!?! Жалко е че цял живот хората от големи градове като Варна, Русе, Велико Търново, Плевен, Габрово ще се мъчат по грозните и тесни (!!!) пътища!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK