"Икономист" ограничава безплатния достъп до сайта си

Британското списание "Икономист" ще заложи на една популярна напоследък сред медийните компании практика. От 13 октомври безплатният достъп до сайта на изданието ще бъде ограничен, съобщиха от издателството. Потребителите ще имат свободен достъп до съдържание, появило се на сайта през последните 90 дни. За по-стари публикации те ще трябва да се абонират. Досега достъпът до материали в сайта на "Икономист" беше свободен със задна дата 1 година. Освен това ще бъде премахнат безплатният достъп до виртуалната версия на печатното издание.


"През последните години Economist.com се превърна в сборен пункт за дискусии, коментари, блогове и наградени разработки. Ще продължим да подтикваме към участие в тези дискусии както абонатите си, така и останалите потребители. Също така ще разширим диапазона на услугите, които предлагаме на абонатите си", коментират от "Икономист" в официално съобщение. Все повече медии се ориентират към платеното съдържание заради намаляващите приходи от реклама. "Без модели на платено съдържание интернет ще източи печалбите на медийните групи - както вече се случи с вестниците. Компаниите трябва да намерят начин да бъдат компенсирани, така както кабелните телевизии убедиха абонатите да си плащат, след като в продължение на десетилетия телевизията беше безплатна", заяви Джон Малоун, председател на медийния концерн "Либърти медия", по време на последната среща на медийния бранш в американския курорт "Сън Вали" през лятото.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK