YouTube постигна над 1 млрд. гледания на ден

От най-посещавания интернет портал за споделяне на видеоматериали YouTube съобщиха, че вече регистрират по над 1 млрд. гледания на ден или средно над 11 574 на минута, предаде Ройтерс.


Въпреки преминаването на знаковия праг анализатори коментират, че компанията все още се бори да излезе на печалба и да оправдае парите които от Google платиха за придобиването й - 1.65 млрд. долара.


Изместването на фокуса на компанията към представяне на по-разнообразен и по-качествен продукт е в основата на постигнатия резултат, смятат от "Блумбърг". YouTube предлага все повече пълнометражни филми, оригинални музикални клипове, както и телевизионни програми, което допълнително покачва интереса към сайта.




Мениджърите на дружеството се борят и за ангажирането на все повече потребители при качването на аматьорски клипове, като предлагат нови системи за заплащане на най-успешните от тях.


Новият пазарен поглед на YouTube попада и върху рекламодателите, от които трябва да дойдат и така очакваните печалби. Компанията успя да договори сделки за ексклузивни условия за реклама в различни категории, за да може да си осигури постоянни парични постъпления.


Само преди две седмици YouTube и Warner Music достигнаха до съгласие за излъчване на оригиналните клипове на изпълнителите, с което бяха прибавени и още оригинални материали към разнообразието на портала.


От портала търсят и нови начини за задържане на потребители в сайта за максимално дълго време. С различни системи за предлагане на интересни материали, свързани по един или друг начин с вече изгледан клип от YouTube, се опитват да задържат вниманието на потребителите върху рекламното съдържание на сайта.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK