"Блумбърг" е новият собственик на "Бизнес уик"

Финансовата медийна група "Блумбърг" се съгласи да спаси "Бизнес уик", купувайки го за 2 до 5 млн. долара, съобщи в. "Телеграф". Сделката се сключва четири месеца след като собственикът на 80-годишното бизнес списание McGraw-Hill го предложи за продажба. Някои анализатори смятат, че реалната му стойност е 1 долар.


"Блумбърг", собственост на кмета на Ню Йорк Майкъл Блумбърг, не само е платила до 5 млн. долара за списанието, но е приела някои от пасивите му. Те включват обезщетенията на служителите, които ще бъдат съкратени. Все още не е ясно точно колко точно от 400-те служители ще бъдат освободени. "Ние не купуваме списанието, за да го унищожим. Целта ни е да го съградим отново", поясни президентът на "Блубърг" Дан Доктроф. "Бизнес уик" ще запази седмичното си хартиено и ежедневното си онлайн издание.


McGraw-Hill, собственик на рейтинговата агенция "Стандарт енд Пуърс", предложи "Бизнес уик" за продан след спад в тиража му и приходите от реклама. Това до голяма степен се отдава на факта, че потребителите се насочват към интернет за получаване на информация. Списанието отчете загуба от 43 млн. долара през 2008 г., а тази година се очаква да надхвърли 60 млн. долара.




Сделката ще помогне на McGraw-Hill да се концентрира върху бизнеси, които смята за по-перспективни. Почти цялата печалба на компанията се генерира от издаването на учебници и от "Стандарт енд Пуърс".


"Блумбърг" на свой ред желае да се ориентира към потребителските медии. Покупката на "Бизнес уик" определено ще помогне на компанията в това й начинание, считат анализатори.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK